Aan zo'n aantal zal ik ook wel zitten. Deels Fok!, deels Tweakers en veel via http://stuivertje.nl/invite/index.php (hier kan je je email achterlaten en een lieve tweaker of andere volger van die site stuurt je een invite).quote:
Nope... berichtje delenquote:Op zondag 3 juli 2011 13:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Verstuur jij ze ook allemaal via de circle manier?
Ja, dat is wat ik bedoelquote:
Ik doe ze niet in een circle... gewoon direct met het mailadres delenquote:Op zondag 3 juli 2011 14:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ik bedoel
Berichtjes delen via de gewenste circle (met nieuwe email adressen)
Heb je op de rode knop gedrukt in e mail?quote:Op zondag 3 juli 2011 14:19 schreef Pien85 het volgende:
Hm... Iemand anders problemen met Google+? Ik heb mijn invite al een dag of 4 liggen, maar ze komen capaciteit te kortMooit kut want ik wilde het graag 's bekijken
Jepquote:Op zondag 3 juli 2011 14:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je op de rode knop gedrukt in e mail?
Al 4 dagenquote:Ben je al uitgenodigd? We komen tijdelijk capaciteit te kort. Probeer het binnenkort opnieuw.
Jammer? Ik gok dat het wel een goed idee is, het zou ws ontzettend spammy worden..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:06 schreef Chevalric het volgende:
Alleen jammer dat de +1's die je doet op het web niet in je stream komen, maar alleen verstopt in je profiel.
Het wordt (bij Facebook) dan gewoon gegroepeerd.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:55 schreef LintuxCx het volgende:
Hrm, ja, ws wel - heb fb nooit veel gebruikt. Ik vraag me af wat ze dan doen met mensen die die knop 20x indrukken. Hetzelfde wat ze doen met mensen die 20 keer per dag onzin posten ws.
quote:Op zondag 3 juli 2011 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb wel een invite, maar als ik daar de link volg dan krijg ik alsnog de error dat er geen registratie meer mogelijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |