Hmmm, vreemd... je bent nu al de 3de in korte tijd die het niet lukt of niet binnen krijgt. Misschien dat ze het (weer) ff dicht hebben gegooid. Dan zou je het straks nog eens moeten proberenquote:
herkenbaar,mensen ontvangen de mail niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmmm, vreemd... je bent nu al de 3de in korte tijd die het niet lukt of niet binnen krijgt. Misschien dat ze het (weer) ff dicht hebben gegooid. Dan zou je het straks nog eens moeten proberen
Er zit inderdaad een vertraging in de uitnodigingen.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
herkenbaar,mensen ontvangen de mail niet.
Las net al een comment van iemand waar het mailtje 4 uur later pas aankwam.
Dus wat jij ook denkt, waarschijnlijk weer even gesloten.
Je mag mij wel uitnodigen?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:02 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Er zit inderdaad een vertraging in de uitnodigingen.
Maar heb zojuist mijn mama uitgenodigd en die kreeg hem wel direct.
Dus misschien kan ik jullie toevoegen?
DM ff je mail adres van Gmail!quote:
De invites die ik stuur ook nog steedsquote:Op zondag 3 juli 2011 18:30 schreef Pien85 het volgende:
De invite die ik van de week kreeg was er ook meteen...
Nouja, de invite die ik nu heb kan ik niks mee, dus het maakt niks uit. ze zijn over capacity, zeggen zequote:Op zondag 3 juli 2011 18:33 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
De invites die ik stuur ook nog steeds
wat is je gmail adres, mijn invite's werken wellicht nog?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nouja, de invite die ik nu heb kan ik niks mee, dus het maakt niks uit. ze zijn over capacity, zeggen ze
quote:Op zondag 3 juli 2011 19:17 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
wat is je gmail adres, mijn invite's werken wellicht nog?
Heb je hem?quote:
Nope... Wist niet dat je 'm al had verstuurdquote:
Nu wel ontvangen?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nope... Wist niet dat je 'm al had verstuurd
Dat is dan ¤ 4995,99 excl. BTWquote:
Verstuurdquote:
Ahquote:Op zondag 3 juli 2011 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een bericht delen met een emailadres, van die gene die je wilt inviten
Ben je nog geen 12 dan ?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:40 schreef Jirdo het volgende:
Bedankt iBenny voor de invite, maar wat is dit nou weer? Een minimumleeftijd?
even voor de mensen die niet lezen.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:01 schreef Muchachooo het volgende:
ik kreeg van Benny geen email dat ik was toegevoegd, maar toen ik naar plus.google.nl ging kon ik me ineens aanmelden. dus misschien dat dat wel werkt voor de mensen die geen emails krijgen na een invite.
Welke functie is dat?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:42 schreef tuut-chips het volgende:
What the fuck, voor deze functie is een bepaalde leeftijd vereist? Ik ben 25
Inmiddels aangemaakt. Geen mail gekregen, kon op gegeven moment inloggen via plus.google.com.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:13 schreef Flixxy het volgende:
Van iBenny een invite gekregen om 22:07, nog geen mailtje binnen.
Eventjes afwachten
Alvast bedankt Benny!
En wat vind je ervan nu je het hebt ?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:12 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Inmiddels aangemaakt. Geen mail gekregen, kon op gegeven moment inloggen via plus.google.com.
Tijd: 23:11
Kan wel uurtje tussen zitten dus
Hoezo ''andere''? Als je het al hebt kun je toch jezelf inviten?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:38 schreef tuut-chips het volgende:
Als iemand nog eens een invite voor mijn andere gmail account over heeft, PM me alsjeblieft
Nee, het andere account is fokt op en er staat in dat ik 12 benquote:Op zondag 3 juli 2011 23:39 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Hoezo ''andere''? Als je het al hebt kun je toch jezelf inviten?
Mmmm, vindt Hangouts toch ook erg leuk. Gelijk met z'n 4 en een youtube filmpje checken of videogesprek.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:36 schreef Flixxy het volgende:
Hmm, het voelt allemaal erg Facebook-achtig aan. Logisch.
In gebruiksvriendelijkheid misschien een klein streepje voor op FB, maar verder geen grote verschillen daar in. Circles zijn grappig, en het idee erachter is zeer goed, maar het is een kwestie van tijd voor FB dat overneemt.
De vraag is; waarom zouden mensen de moeite nemen om over te stappen naar G+. Je moet weer opnieuw je netwerk opbouwen, zo'n beetje alle sites en apps zijn aangepast op FB, je moet heel wat uit de kast halen om mensen over te laten stappen. Momenteel zie ik daarvoor nog te weinig vernieuwing.
Bovendien dreigt het gevaar van een beta-fail nog, zoals dat bij Google Wave het geval was. That said, vond ik GWave (jammer dat het (nog) niet geworden is) een stuk innovatiever en vernieuwender dan G+.
Iemand hier hele andere ideeën over?
Dat kan ik dus (nog) niet checken, omdat het nog een beetje dood is. Heb ook nooit webcam gebruikt, de vraag is of het leuk genoeg is om er een voor aan te schaffen.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:41 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Mmmm, vindt Hangouts toch ook erg leuk. Gelijk met z'n 4 en een youtube filmpje checken of videogesprek.
Absoluut. Heb ook Android toestel en de app ziet er goed uit, maar aan de andere kant heb ik ook weinig moeite met de FB app.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:41 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Tevens moet je nie de kracht onderschatten hoe belangrijk de mobiele markt nu is anno 2011. Ze hebben met Android een goed platform om gelijk alles te ontwikkelen. Zo vind ik de google plus app nu al beter dan de facebook app. Dat is al klasse, tevens vind ik de UI veel beter i.v.m Facebook. Lekker clean.
Graag gedaanquote:
Zelfs dronken lukt het dusquote:Op maandag 4 juli 2011 00:10 schreef Slickk het volgende:
Wow, nieuwe dronken foto's van vannacht kon ik gelijk bij een nieuwe update selecteren om te delen. Instant Upload werkt geweldig goed, dus.
Instant Upload wil zeggen dat je foto's geupload worden waarna je vervolgens zelf kunt bepalen welke foto's je wilt delen / in albums stopt.
Heel raar die Facebook app, ik heb hem op de Galaxy S zonder problemen kunnen gebruiken maar toen ik een tijdje de LG optimus 2X had werkte hij voor geen meter.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:21 schreef Muchachooo het volgende:
Even offtopic, die android app voor Facebook is echt de grootste baggerapp uit de market (nouja, op die schaamteloze iOS port van de Pathé app na dan), het mist een groot aantal functionaliteiten en werkt vaak voor geen flikker. Ik heb gewoon een bookmark naar de mobiele site van facebook op mijn homescreen gezet zodat ik de app niet hoef te gebruiken...
Op mijn Galaxy S2 werkt het prima. Niet een bijzonder goede app, maar wel net iets beter dan de mobiele webversie imo.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:21 schreef Muchachooo het volgende:
Even offtopic, die android app voor Facebook is echt de grootste baggerapp uit de market (nouja, op die schaamteloze iOS port van de Pathé app na dan), het mist een groot aantal functionaliteiten en werkt vaak voor geen flikker. Ik heb gewoon een bookmark naar de mobiele site van facebook op mijn homescreen gezet zodat ik de app niet hoef te gebruiken...
quote:Google+ bevindt zich in een beperkte testfase
We zijn het momenteel met een klein aantal mensen aan het testen, maar het zal niet lang meer duren tot Google+ voor iedereen beschikbaar is. Laat je e-mailadres bij ons achter en wij zorgen ervoor dat je als eerste op de hoogte bent wanneer we meer mensen gaan uitnodigen.
Het geval is dat ik nergens die functie aangezet heb maar blijkbaar komt dat standaard bij de Google+ appquote:Op maandag 4 juli 2011 00:10 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Zelfs dronken lukt het dus
Nu nog ff wachten tot ik mijn Galaxy S2 binnen heb
Sinds de update lijkt ie hier beter te werken...quote:Op maandag 4 juli 2011 00:21 schreef Muchachooo het volgende:
Daarom heb ik dat dus meteen uitgezetquote:Op maandag 4 juli 2011 09:54 schreef Nyce het volgende:
Na een wilde nacht log ik in op Google+, staan de foto's erop, ik schrok me rot. F-cking instant upload.
Ik kies gewoon graag zelf wat ik wel en niet upload. Best prima dat het niet meteen zichtbaar is, maar toch maak ik die keuze liever zelfquote:Op maandag 4 juli 2011 09:56 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik ook. Gelukkig zet ie ze niet meteen zichtbaar maar toch, bijna een hartaanval.
Naast dat ik me niet kan voorstellen dat iemand de optie wilt vind ik het nogal raar dat het standaard aanstaat.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kies gewoon graag zelf wat ik wel en niet upload. Best prima dat het niet meteen zichtbaar is, maar toch maak ik die keuze liever zelf
Meer: http://webwereld.nl/nieuw(...)riv---berichten.htmlquote:Google+ beperkt het delen van privé-berichten
Google blokkeert het verder verspreiden van berichten en foto's die alleen met een beperkt aantal vrienden op Google+ worden gedeeld. Het bedrijf komt zo tegemoet aan privacybezwaren.
Google-engineer Kelly Ellis heeft vrijdag in een filmpje op haar Google+-pagina gezegd dat er aanpassingen komen die ervoor zorgen dat het commentaar leveren op en het delen van berichten kan worden uitgeschakeld. "Berichten die zijn beperkt tot een groep mensen zijn vanaf volgende week niet meer publiekelijk te delen. Dit is erg belangrijk voor ons. Op Google moet je controle hebben over wie je berichten ziet", aldus Ellis. Zij noemt de nieuwe optie 'disable reshare'.
Ze komen openbaar te staan in Google Maps, op de locatie waar je ze hebt gemaakt.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:01 schreef TuurDS het volgende:
Instant Upload is gewoon enorm eng. Wat doet Google met die foto's?
Capaciteit tekortquote:Op maandag 4 juli 2011 09:53 schreef Razor21 het volgende:
Google Plus is nu voor iedereen beschikbaar (zonder invites)
https://plus.google.com/u(...)type=st&gpcaz=54fc7a
Moet werken en met dit linkje : https://plus.google.com/upquote:
Dit is alleen maar het geval bij de telefoon apps neem ik aan?quote:Op maandag 4 juli 2011 07:57 schreef Slickk het volgende:
[..]
Het geval is dat ik nergens die functie aangezet heb maar blijkbaar komt dat standaard bij de Google+ appJe hoeft zelf niet de foto's te selecteren of iets, hij upload gewoon je nieuwste foto's.
Ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dit is alleen maar het geval bij de telefoon apps neem ik aan?
Mja, das ook precies waarom ik het uit heb gezet. Engigquote:Op maandag 4 juli 2011 10:01 schreef TuurDS het volgende:
Van je mobielquote:Op maandag 4 juli 2011 10:48 schreef Stevennn het volgende:
Waar haalt het die fotos weg dan. Van je pc?
En toch maakt het eigenlijk al bijna niets meer uit.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, das ook precies waarom ik het uit heb gezet. Engig
Nee, daarom. Gebruik wel een android toestel dus wie weet wat google allemaal al van mij gezien heeft. Daar gaat het me ook niet om. Maar als google+ opeens alle foto's vast gaat uploaden en er komt iemand die google hackt (ja ja worst case scenario)... Dan staan daar dus foto's van mij die ik niet online wilde hebben. Dat google mijn foto's heeft vind ik niet zo'n probleem. Dat er de mogelijkheid bestaat dat die foto's zonder mijn weten verspreid worden vind ik wél een probleem.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En toch maakt het eigenlijk al bijna niets meer uit.
Alleen voor je eigen gedachten voelt het beter.
Google weet al meer dan genoeg van mensen die er altijd gebruik van hebben gemaakt.
Dus deze optie op je mobiel is alleen maar een kleine extra toevoeging waar ze nog sneller en meer gegevens kunnen verkrijgen, zoveel zal er niet veranderen.
Google Wallet , wat er waarschijnlijk gaat komen, dat zou ik liever helemaal niet gebruiken, hoe makkelijk het ook is.
Dan weten ze zelfs mijn financiën.
Maar het lijkt mij niet grappig als je een foto gemaakt heb die absoluut niet op het internet mag zichzelf upload
Facebook is aan het vertwitteren door jongere facebook gebruikers.(Lees onzin tweets en posts)quote:
Nu nog wel jaquote:
Posts mutenquote:Op maandag 4 juli 2011 11:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Facebook is aan het vertwitteren door jongere facebook gebruikers.(Lees onzin tweets en posts)
Ik hoop dat G+ niet dat zelfde probleem zal gaan krijgen.
Leeftijdsgrens van G+ is slim
Op facebook?quote:
Is toch precies hetzelfde als wat Apple nu doet met iCloud? Zelfde vraag blijft: Wat doet Apple ermee?quote:Op maandag 4 juli 2011 10:01 schreef TuurDS het volgende:
Niet dus (even geprobeerd met m'n spam-gmail-account)quote:Op maandag 4 juli 2011 09:53 schreef Razor21 het volgende:
Google Plus is nu voor iedereen beschikbaar (zonder invites)
https://plus.google.com/up
G+ heeft helaas nog niet de optie om alles te verbergen van een bepaalde gebruiker.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Op facebook?
[ afbeelding ]
Dit?
Had misschien die naam even weg moeten halen, achja, er zijn wel meer hondje die bello heten
Hier hetzelfde.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:20 schreef Stevennn het volgende:
Niks aan zo: Niemand die ik ken wil of heeft G+
quote:Realtime zoekmachine Google tijdelijk offline
Laatste update: 4 juli 2011 09:10
AMSTERDAM – Google heeft Google Realtime Search, waar internetters alleen realtime zoekresultaten kunnen vinden, tijdelijk offline gehaald vanwege een integratie met sociaal netwerk Google+.
Dat heeft Google maandag bekendgemaakt. Op Twitter bleek dat het gebruikers was opgevallen dat de functie niet meer werkte.
Eind 2010 werd Realtime Search gelanceerd. De zoekmachine toont live updates, afkomstig van onder meer Twitter en Facebook. Vorige week lanceerde Google het sociale netwerk Google+ en het bedrijf onderzoekt nu hoe de twee functionaliteit kunnen samenwerken.
Integratie
Om te integratie goed te kunnen laten verlopen, moet de live zoekmachine echter tijdelijk offline. Wanneer Realtime Search weer beschikbaar is, is niet duidelijk. Google, zo blijkt uit de verklaring van het bedrijf, wil berichten van Google+ in de zoekmachine opnemen.
Of de integratie ook de andere kant op gaat werken, live updates van andere netwerken via Google+ zien, is niet duidelijk.
Google+ open
Afgelopen weekend heeft de zoekgigant het sociale netwerk wel opengezet voor iedereen. Voorheen was Google+ alleen bereikbaar op uitnodiging om storingen te voorkomen. Er zijn overigens nog wel meldingen dat het aanmelden nog niet vlekkeloos werkt.
Die is er nog niet, maar ik heb zo'n idee dat dat niet meer zo lang op zich laat wachtenquote:Op maandag 4 juli 2011 14:12 schreef Pien85 het volgende:
Ik mis een G+ extensie voor Chrome, of kijk ik daar gewoon overheen?
Goed punt. Maar om dat rode alert dingetje te krijgen moeten er wel mensen die je kent het gebruiken, en als ik die behoefte niet heb voor het populair wordt, wie dan wel?quote:Op maandag 4 juli 2011 11:35 schreef Chevalric het volgende:
Dit artikel geeft wel een goede verklaring waarom er toch wel een redelijke kans is dat mensen over gaan stappen:
http://www.allfacebook.co(...)-should-fear-2011-06
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |