quote:Internal server error 500
The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.
Please go back and try again.
Krijg je een 500 internal server error als je je aan probeert te melden?quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:03 schreef themole het volgende:
[..]
Krijg je een 500 internal server error als je je aan probeert te melden?
Had ik ook, even taal naar engels zetten en het werkt wel.
Edit: ja dus.
quote:404. That’s an error.
The requested URL /intl/en-GB/+/learnmore/notifyme.html was not found on this server. That’s all we know.
Geluktquote:Wil je meedoen aan het project?
Dank je. Je info is naar Google verzonden. We nemen binnenkort contact op.
Bij mij kwam dat doordat ik mijn voor en achternaam invoerde denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:03 schreef themole het volgende:
[..]
Krijg je een 500 internal server error als je je aan probeert te melden?
Had ik ook, even taal naar engels zetten en het werkt wel.
Edit: ja dus.
quote:So when can you try Google+? Here’s the thing that will be a kick in the pants to some users: Google is beginning to roll it out today, but it will only be a very limited field trial. You can submit your email address here to be entered into the system and notified as roll-outs continue, but Google says that they have no set time table for a full rollout. Again, this is phase one of what Google hopes to do with Google+, so they’re taking it slow.
Ik weet het nog niet... Als het nog zo traag en kut werkt als Wave wel, maar ze hebben hebben wel goed naar de concurrentie gekekenquote:
Volgens mij nog niemand...quote:
ik vond dit:quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij nog niemand...
Ben je al uitgenodigd? We komen tijdelijk capaciteit te kort. Probeer het binnenkort opnieuw.
Kijk eens naar de link in de OPquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:35 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ik vond dit:
https://services.google.com/fb/forms/googleplusenuk/
kan je je iig aanmelden voor een invite
En volgens mij las ik op een engelse website dat het eerst alleen in de US zal worden gepresenteerd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij nog niemand...
Ben je al uitgenodigd? We komen tijdelijk capaciteit te kort. Probeer het binnenkort opnieuw.
Hmmm, daar houd Google zich nooit zo aan vast...quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En volgens mij las ik op een engelse website dat het eerst alleen in de US zal worden gepresenteerd.
Let's hope soquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmmm, daar houd Google zich nooit zo aan vast...
Volgens mij is dit ook de eerste keer dat er vanuit meerdere landen invites gevraagd kunnen worden
Volgens mij gaat google plus meer een combi worden van die andere 2/3 geprobeerde site'squote:Op woensdag 29 juni 2011 11:55 schreef iBenny het volgende:
Dit is dan trouwens de 3de profielwebsite van Google, na...
- Google Profiles - profiles.google.com
- Orkut - www.orkut.com
Ze zullen vast goed hebben gekeken naar concurrentie en het beste eruit gehaald.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Volgens mij gaat google plus meer een combi worden van die andere 2/3 geprobeerde site's
Veel mensen weten niet dat je het kunt doen, ondanks dat het zo duidelijk is. Daarnaast neemt niemand de moeite of 'durven' niet om mensen in te delen. Het is te veel moeite en het is niet perse nodig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zullen vast goed hebben gekeken naar concurrentie en het beste eruit gehaald.
En overigens.. wat Slickk(post #20) zegt, de groepen van Facebook werken vrij makkelijk. Dmv van die groepen is precies in te stellen wie wat kan zien en wat niet.
Hoop wel dat Google met Circle dit iets makkelijker maakt idd.
Sowieso is Facebook vrij ingewikkeld qua instellingen, ed.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:18 schreef Slickk het volgende:
[..]
Veel mensen weten niet dat je het kunt doen, ondanks dat het zo duidelijk is. Daarnaast neemt niemand de moeite of 'durven' niet om mensen in te delen. Het is te veel moeite en het is niet perse nodig.
Zoals het er nu uitziet ligt de nadruk op groepen (als in, Circles dus) veel hoger en is het veel duidelijker dat je kunt communiceren/delen naar verschillende groepen.
Jawel, wellicht werkt het nog niet optimaal. Als iedereen toegang ertoe heeft dan krijg je een hoop negatieve reacties waardoor het project direct zal worden afgeschreven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:08 schreef n0ir het volgende:
Dus vandaag ben ik door alle aandacht van de lancering geboeid door Google+ maar morgen ben ik het al vergeten en aangezien ik dan nog geen account heb zal dit wel weer aan mij (en veel anderen) voorbijgaan. Het is toch gewoon helemaal niet slim om die shit invite only te maken?
Je vergeet Gmail...quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:08 schreef n0ir het volgende:
Dus vandaag ben ik door alle aandacht van de lancering geboeid door Google+ maar morgen ben ik het al vergeten en aangezien ik dan nog geen account heb zal dit wel weer aan mij (en veel anderen) voorbijgaan. Het is toch gewoon helemaal niet slim om die shit invite only te maken?
quote:‘On Facebook I overshare. On Twitter, I undershare. If Google hits that spot in the middle, we can revolutionize social interaction.’ — Shimrit Ben-Yair, product manager in charge of the social graph.
Gelijk heeft die man.quote:
Eerste wat ik deed en het heeft mij gelijk benieuwd gemaakt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:27 schreef PiRANiA het volgende:
Als je de demo nog niet hebt gedaan:
http://www.google.com/intl/en/+/demo/
Ziet er goed uit!
dus als je dan een invite krijgt, pass hem ff door!quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:04 schreef Lod het volgende:
Mijn eerste reactie was eigenlijk om op zoek te gaan naar een nieuwe zoekmachine zonder al die fratsen.
* Danny ook.quote:
https://plus.google.com/1(...)s/PhJFJqLyRnm?tab=XXquote:Vic Gundotra - 5:45 AM - Public
We've shut down invite mechanism for the night. Insane demand. We need to do this carefully, and in a controlled way. Thank you all for your interest!
For any who wish to leave, please remember you can always exit and take your data with you by using Google Takeout.
It's your data, your relationships, your identity.
Dat dacht ik idd ook te begrijpen uit die demo, zou ik ook jammer vinden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:40 schreef Danny het volgende:
ziet er goed uit. overzichtelijk ook. alleen lijkt het erop dat je een contact maar in één circle tegelijk kunt plaatsen en dat vind ik wel een potentieel gemiste kans.
Kun jij ook uitnodigen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:03 schreef VladimirPoetin het volgende:
Wie een invert wil kan op Tweakers kijken daar heb ik hem ook gekregen:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463302/last
Behalve die donkere balk boven toch niks?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef PiRANiA het volgende:
Mijn google calendar ziet er ook al anders uit.
Nieuwe google calendar is baas hij sync alleen niet meer met mijn blackberryquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef PiRANiA het volgende:
Verstuurdquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:25 schreef iBenny het volgende:
Ik kan inviten... stuur ff een DM als je ook wilt
quote:Voor mensen die invites sturen, doe het op de volgende manier: plaats een update op je wall, en bij 'mensen toevoegen...' vul je het emailadres in van degene die je wilt inviten, dan heeft die persoon meteen toegang tot google+. En nu hopen dat dit bericht genoeg wordt gelezen
Yes, geluktquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:27 schreef iBenny het volgende:
En als je een invite hebt ontvangen...
[..]
Ze kunnen in meerdere circlesquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:40 schreef Danny het volgende:
ziet er goed uit. overzichtelijk ook. alleen lijkt het erop dat je een contact maar in één circle tegelijk kunt plaatsen en dat vind ik wel een potentieel gemiste kans.
Iets posten bij je updates: https://plus.google.com/?tab=XXquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:27 schreef Nyce het volgende:
Hoe invite je? Via die circles gedoe? Ik krijg daar: Sending email invitations will be enabled soon!
Die verwijst vanaf nu dus naar Google+quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:55 schreef iBenny het volgende:
Dit is dan trouwens de 3de profielwebsite van Google, na...
- Google Profiles - profiles.google.com
- Orkut - www.orkut.com
dm maar.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:37 schreef Game_Error het volgende:
Is het nog mogelijk om invites te krijgen? Zo ja dan zou ik er graag een willen.
Bronquote:'Krankzinnige vraag' naar uitnodiging nieuw sociaal netwerk Google+
Er is een run ontstaan op uitnodigingen voor het nieuwe sociale netwerk van Google, Google+. Dinsdagavond lanceerde Google het sociale netwerk als 'het antwoord op Facebook', maar vooralsnog mag alleen een groepje Amerikaanse uitverkorenen meedoen met de 'field trial'. Op veilingsite eBay worden de schaarse uitnodigingen al voor 25 dollar van de hand gedaan.
Google lijkt een neus te hebben voor het creëren van een hype rondom nieuwe producten. Google weet dat 'early adopters' allemaal de eerste willen zijn, en is vaak zeer spaarzaam met het uitdelen van uitnodigen voor de eerste testrondes van een nieuw product. De hype wordt hierdoor gevoed. Het groepje van eerste testers mocht eerst één persoon uitnodigen, maar gisteravond werd dit alweer stopgezet. Dit vanwege een 'krankzinnige vraag' naar de uitnodigingen, zoals Google-manager Vic Gundotra het omschrijft. Er staan op eBay al ruim 50 advertenties waarbij de uitnodigingen te koop worden aangeboden.
Circles
De geruchten over het nieuwe sociale netwerk waar Google aan werkt circuleren al maanden. Het centrale uitgangspunt van Google+ is een nieuwe manier om informatie te delen met de mensen om je heen. Volgens Google deelt Facebook de wereld eigenlijk te eenvoudig in: iemand is je 'vriend' of niet. Bij Google+ worden hierom de mensen die je kent ingedeeld in verschillende circles. Dit kunnen groepen van vrienden, familie of collega's zijn.
Ook Facebook heeft deze groepsfunctionaliteit, maar bij Facebook is het een extra mogelijkheid, in plaats van het centrale uitgangspunt. Google+ schopt tegen het zere been van Facebook door te zeggen dat het betere manieren heeft om je privacy te beheren.
De hype rondom de zoveelste poging van Google om voet aan de grond te krijgen in de sociale-netwerkwereld, is nog geen garantie voor succes. Ook Google Wave en Google Buzz stonden in het middelpunt van de aandacht, maar flopten gigantisch. De eerste reacties op Google+ zijn in ieder geval wel positief.
onbeperkt. de persoon in kwestie moet wel gmail hebben volgens mij. Je zoekt de persoon en deelt een bericht met die persoon. Vervolgens krijgt die persoon een uitnodiging om dat bericht te lezen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:49 schreef schommelstoel het volgende:
Vandaag ook een Invite gekregen
Wel leuk om nu even alles uit te pluizen.
Hoeveel invite's krijg je eigelijk om te versturen?
Dankquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:57 schreef Danny het volgende:
[..]
onbeperkt. de persoon in kwestie moet wel gmail hebben volgens mij. Je zoekt de persoon en deelt een bericht met die persoon. Vervolgens krijgt die persoon een uitnodiging om dat bericht te lezen.
onbeperkt is wel met de kanttekening dat ik nog niet tegen de beperking ben aangelopen. Dat betekent niet dat die er niet is, maar ik heb het idee dat er geen beperking is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dank
Ik vroeg mij dit af omdat google gister de invite's even had uitgezet ( las ik op engels talige site's )
De schreeuw om invites namelijk erg groot.
quote:Google+ bevindt zich in een beperkte online testfase.
We zijn het momenteel met een klein aantal mensen aan het testen, maar het zal niet lang meer duren tot Google+ voor iedereen beschikbaar is. Laat je e-mailadres bij ons achter en wij zorgen ervoor dat je als eerste op de hoogte bent wanneer we meer mensen gaan uitnodigen.
Ze zullen het binnenkort wel weer even opengooien zodat er een groep mensen bij kan komen, dan weer dichtgooien etc.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:27 schreef SKa_BoSS het volgende:
Invite is binnen, maar ik krijg bij het aanmelden het standaard riedeltje
[..]
quote:Je maakt deel uit van een kleine groep mensen die Google+ helpen testen. Wanneer je iets wilt delen met mensen die Google+ nog niet kunnen gebruiken, ontvangen ze dit via e-mail, maar ze kunnen dan niet zoals andere Google+-gebruikers op de inhoud reageren of ermee aan de slag gaan. Ze krijgen binnenkort toegang tot Google+ naarmate we meer gebruikers toelaten.
De invite is even gestoptquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:24 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Ik heb het appje alvast geïnstalleerd. Nu nog een invite....
Ah, even aan mijn: To Follow toegevoegdquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:13 schreef Danny het volgende:
m'n plus: https://plus.google.com/110868090541473284258
euh wat bedoel je?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah, even aan mijn: To Follow toegevoegd
Mooi voorbeeld als plus punt van Google+ wat Facebook mist.
Bij Google+ kan je mensen onderverdelen door ze te plaatsen in verschillende circle's.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:32 schreef Misan het volgende:
[..]
euh wat bedoel je?
Vooralsnog vind ik het lang niet in alle gevallen intuïtief werken eigenlijk, wat ik bij Facebook nog niet gemerkt heb.
ik vind facebook behoorlijk onoverzichtelijk. geen idee wat ik met wie deel en wat voor wie wel en niet zichtbaar is. Dat is bij plus veel duidelijker.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:32 schreef Misan het volgende:
[..]
euh wat bedoel je?
Vooralsnog vind ik het lang niet in alle gevallen intuïtief werken eigenlijk, wat ik bij Facebook nog niet gemerkt heb.
true, helemaal waarquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:41 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind facebook behoorlijk onoverzichtelijk. geen idee wat ik met wie deel en wat voor wie wel en niet zichtbaar is. Dat is bij plus veel duidelijker.
Sowieso is google een stuk verbeterd met de nieuwe vormgeving...quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:41 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind facebook behoorlijk onoverzichtelijk. geen idee wat ik met wie deel en wat voor wie wel en niet zichtbaar is. Dat is bij plus veel duidelijker.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:45 schreef Misan het volgende:
[..]
true, helemaal waarop facebook heb ik het gewoon zo ingesteld dat alles dat ik deel alleen zichtbaar is voor vrienden, maar dat heb ik bij google+ nog niet voor elkaar gebokst.
quote:Standaarden voor delen
Telkens als je inhoud post, specificeer je de kringen en individuen met wie je deze wilt delen. Voor het gemak volgen nieuwe berichten standaard de laatste instellingen die je hebt gebruikt, maar dit kun je wijzigen voordat je iets post.
Dat doe ik op facebook ook door berichten in groepen te plaatsenquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Bij Google+ kan je mensen onderverdelen door ze te plaatsen in verschillende circle's.
Bijv, Vrienden, familie, kennissen, en volgen/Follow.
Dus als ik iets te melden heb voor echte vrienden, dan zorg ik dat mijn bericht ook alleen voor vrienden is door de gewenste circle aan te vinken.
Het heeft zeker potentie, mede omdat de meeste mensen wel een google-account hebben via gmail of apps. Makkelijk scoren is nooit verkeerdquote:Wil ik een bericht voor familie doe ik het zelfde alleen dan voor familie.
Zoals nu dat ik Danny toevoeg, Dat is geen echte vriend van me,en ook geen kennis.
Maar toch ben ik wel nieuwsgierig als hij wat te melden heeft ( kan over Fok! gaan) dus zit hij bij mij in het lijstje met te volgen (Follow)
Vooralsnog ben ik wel te spreken over het 'idee' achter de werkwijze van Google+
Wat nu op Facebook gaande is dat als jij iets post, iedereen uit je vriendenlijst dat te zien zal krijgen.Er is wel een optie omdat aan te passen, maar te omslachtig.
Google+ heeft het een soort van standaard als functie verwerkt.
nee, wel verwijderen en opnieuw plaatsenquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:49 schreef schommelstoel het volgende:
En bij Google+ kan jij je comment die je bij een ander plaatste nog een edit geven.
Volgens mij had Facebook die mogelijkheid ook niet?
Klopt, dat wist ik.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:49 schreef Misan het volgende:
[..]
nee, wel verwijderen en opnieuw plaatsen
Nee hoor, hier nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:07 schreef Cee het volgende:
Ooh volgens mij is de poort naar de plus weer open!* Cee gaat meteen aanmelden
Oeps.quote:
Als ik inlog krijg ik steeds de melding dat ze tijdelijk geen cappaciteit over hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Oeps.
Nou ja, ik kan er nu ook niet veel mee, hij loopt een beetje vast bij het laden van contacts.
Of ik snap het nog niet helemaal.
Die melding kreeg ik vroeger op de avond na maar later op de avond probeerde ik het weer en kon ik me wel aanmelden. Lijkt me dat je het af en toe even moet proberen en mazzel moet hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:41 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Als ik inlog krijg ik steeds de melding dat ze tijdelijk geen cappaciteit over hebben
is dat nu de truc om invites te sturen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je kan er ook al in als iemand (als in Google+ User) je uitnodigd tot zijn/haar inner circle. Zonder invite
Yup...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:09 schreef 08gnoT. het volgende:
En als je de groep op plus.google.com joint? Ben je dan ook lid?
quote:
Dit, mag ik jou in my Following Circle plaatsen? Heb nog te weinig (geïnteresseerde) vrienden.quote:
Allebei zijn toch gratis?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:24 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
![]()
Als dat nou eens gratis zou worden dan
Tuurlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:25 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dit, mag ik jou in my Following Circle plaatsen? Heb nog te weinig (geïnteresseerde) vrienden.![]()
klopt... vergissingquote:
DM alsjeblieft, OV doet nu ook mee.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk
Je weet me te vinden of moet ik een DM sturen?
Stuur maar een DM met je mailadresquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:58 schreef SpermaDonor het volgende:
is er iemand die mij wilt helpen aan een uitnodiging voor Google Plus ?
quote:
Buzz is toch die messenger?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:33 schreef iBenny het volgende:
Zal Google Buzz hierdoor binnenkort verdwijnen?
Ik denk dat alle goede kanten van Google Buzz hierin verwerkt worden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:33 schreef iBenny het volgende:
Zal Google Buzz hierdoor binnenkort verdwijnen?
Buzz is/was de twitter van Google die ook in Gmail verwerkt zat.quote:
Daarom... Nu kun je op 2 plekken je shit vertellen. Is ook niet bepaald overzichtelijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:35 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik denk dat alle goede kanten van Google Buzz hierin verwerkt worden.
Buzz heb ik het nut er nooit van ingezienquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Buzz is/was de twitter van Google die ook in Gmail verwerkt zat.
[..]
Daarom... Nu kun je op 2 plekken je shit vertellen. Is ook niet bepaald overzichtelijk
Gewoon in je cirkel stoppen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:41 schreef SpermaDonor het volgende:
Hoe kan ik iemand als vrient toevoegen in plus iBenny ?
Is al geluktquote:
Uitgbreide kringen bedoelen ze toch mee Kringen die ik zelf aanmaak?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:45 schreef iBenny het volgende:
Alleen Youtube in Hangout gaat nog niet helemaal soepel
Uitgebreide kringen: Iedereen in je kringen, plus alle mensen in hun kringen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Uitgbreide kringen bedoelen ze toch mee Kringen die ik zelf aanmaak?
en als ik nou wil dat alleen mijn Fok! kring het kan zien?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uitgebreide kringen: Iedereen in je kringen, plus alle mensen in hun kringen.
Jouw kringen: Iedereen in je kringen.
Dan maak je en FOK! kring aan en filter je daarop.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:55 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
en als ik nou wil dat alleen mijn Fok! kring het kan zien?
Is allemaal nieuw hequote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:56 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dan maak je en FOK! kring aan en filter je daarop.
Dan moet je op het kruisje van 'Openbaar' klikken en vervolgens de cirkel 'Fok!' (of hoe je het ook maar hebt genoemd) selecteren bij je update. Vervolgens wordt het dus alleen met jouw Fok!-cirkel gedeeld.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:55 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
en als ik nou wil dat alleen mijn Fok! kring het kan zien?
Ga van de week maar eens kijken voor een Android toestel, ben zeer benieuwd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:59 schreef Slickk het volgende:
[..]
Dan moet je op het kruisje van 'Openbaar' klikken en vervolgens de cirkel 'Fok!' (of hoe je het ook maar hebt genoemd) selecteren bij je update. Vervolgens wordt het dus alleen met jouw Fok!-cirkel gedeeld.
Na een dag uitgevogeld te hebben ben ik heel erg enthousiast. Dit schopt keihard kont van Facebook. Google Sparks is hetzelfde als StumbleUpon maar dan beter, dus dat kan ook vaarwel gezegd worden. Google Hangout is inderdaad Skype, maar dan ook beter want leuk Youtube-filmpjes delen en één dienst van Google waarin alles zit is beter dan los Skype erbij, natuurlijk.
Heb zonet ook de app bekeken vanaf m'n HTC Hero en die ziet er heel tof uit. Werkt soepel en vlot, lay-out is goed en doet veel denken aan Facebook app maar gewoon iets eenvoudiger (wat ik zelf fijner vind). Dat komt voornamelijk omdat bij de FB app veel dingen nog blauw gekleurd zijn, wat bij Google wit is. Een miniem verschil, maar het oogt veel rustiger. Google Huddle is Whatsapp maar dan vlotter en makkelijker om berichten naar iedereen te versturen en ook daarin is Cirkels slim ingebouwd.
Als je veel gebruik maakt van de diensten van Google (Contacts, Calendar etc.) dan is een HTC toestel heel fijn. Mijn Hero is al 2 jaar oud maar werkt opzich nog prima, dingen als Google+ maakt dat alleen maar beter.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:01 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ga van de week maar eens kijken voor een Android toestel, ben zeer benieuwd.
Google heeft wat mij betreft aan mij een blijvende Plusser
Denk dat Google alles kapot gaat maken
Inderdaad, ff doospitten hoe alles werkt, dus zo erg is het niet dat ik nu weinig vrienden heb.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:07 schreef icedtea het volgende:
Na 25 minuten spelen kan ik concluderen dat het er zeer tof uitziet al zou ik toch echt even ervoor moeten gaan zitten om alles uit te vogelen. Verder is het gebrek aan vriendjes nog een groot gemis, maar dat is een kwestie van tijd. Morgen maar eens verder proberen
wat is Huddle?quote:
Als je Google+ op je Android of iPhone toestel heb geïnstalleerd komt die er als losse app bij te staan. In Google+ app is Huddle ook te vinden, trouwens. Op het beginscherm kun je naar Huddle gaan.quote:
Google Huddle is Whatsapp maar dan vlotter en makkelijker om berichten naar iedereen te versturen en ook daarin is Cirkels slim ingebouwd.quote:
quote:
Ik heb dat idd ook gezien in de app op mn telefoon, maar is het ook in de gewone website ingebouwd?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:59 schreef Slickk het volgende:
[..]
Google Huddle is Whatsapp maar dan vlotter en makkelijker om berichten naar iedereen te versturen en ook daarin is Cirkels slim ingebouwd.
Ik hoop het, iets wat ik echt mis bij WhatsApp bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat idd ook gezien in de app op mn telefoon, maar is het ook in de gewone website ingebouwd?
Daar zat ik ook naar te kijken. Aan de linkerkant heb je wel 'Chat' staan, maar ik vraag mij dus af of dat nu Google Chat is of het nieuwe Google Huddle. Verwarrend.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat idd ook gezien in de app op mn telefoon, maar is het ook in de gewone website ingebouwd?
Inderdaad, erg irritant als ik op m'n touchscreen berichten zit te tikken wat ik zoveel keer sneller doe op de laptop die voor m'n neus staat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:10 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik hoop het, iets wat ik echt mis bij WhatsApp bijvoorbeeld.
Precies, daarom...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:10 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik hoop het, iets wat ik echt mis bij WhatsApp bijvoorbeeld.
En dit was dus ook mijn puntquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:11 schreef Slickk het volgende:
[..]
Daar zat ik ook naar te kijken. Aan de linkerkant heb je wel 'Chat' staan, maar ik vraag mij dus af of dat nu Google Chat is of het nieuwe Google Huddle. Verwarrend.
Mijn 'oude' profiles.google.com link verwijst (nog steeds) naar Google+ . Waar mn gebruikersnaam in staatquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:11 schreef Floxcie het volgende:
Kunnen jullie trouwens al een naam in de URL instellen?
Die van mij ook, maar de URL veranderd in een reeks cijfers. Zij we slechts een aantal cijfers voor Google?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mijn 'oude' profiles.google.com link verwijst (nog steeds) naar Google+ . Waar mn gebruikersnaam in staat
Klopt... de gebruikersnaam was gekoppeld aan je mailadres, wat het voor spammers een makkelijke maakte om je bestormen met shitquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:15 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar de URL veranderd in een reeks cijfers. Zij we slechts een aantal cijfers voor Google?
In de mail die je hebt ontvangen moet je op de rode knop drukkenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:16 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik zie nog steeds dit:
[ afbeelding ]
Ben ik dan niet aangemeld?
Ik heb geen mail met rode knop gekregen. Alleen een uitnodiging die ik ook naar mezelf gestuurd had, die verwijst hierheen: http://googlesocialweb.blogspot.com/quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
In de mail die je hebt ontvangen moet je op de rode knop drukken
Vrouwenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:19 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik heb geen mail met rode knop gekregen. Alleen een uitnodiging die ik ook naar mezelf gestuurd had, die verwijst hierheen: http://googlesocialweb.blogspot.com/
Zal wel wat verkeerd gedaan hebben
Dan denk ik dat er iets verkeerd ging iddquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:19 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik heb geen mail met rode knop gekregen. Alleen een uitnodiging die ik ook naar mezelf gestuurd had, die verwijst hierheen: http://googlesocialweb.blogspot.com/
Zal wel wat verkeerd gedaan hebben
Blijkt weer wel hequote:
Komt eraanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan denk ik dat er iets verkeerd ging idd
Als je je mailadres PMt wil ik je wel een uitnodiging sturen
Zal wel leuk zijn trouwens als iemand zijn naam Spier is, dan heb je in je kring: Kring Spierquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan denk ik dat er iets verkeerd ging idd
Als je je mailadres PMt wil ik je wel een uitnodiging sturen
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:22 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Zal wel leuk zijn trouwens als iemand zijn naam Spier is, dan heb je in je kring: Kring Spier
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:22 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Zal wel leuk zijn trouwens als iemand zijn naam Spier is, dan heb je in je kring: Kring Spier
Zij heeft er dan ook geen . (punt) bij gezet, valsspeelsterquote:
Die staat al in m'n naam, om die redenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:24 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Zij heeft er dan ook geen . (punt) bij gezet, valsspeelster
Smoesjesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:25 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Die staat al in m'n naam, om die reden
Ik heb nu veel mensen die ik via internet ken in een kring, in totaal 12 nu. Zonder 'echte' vrienden vind ik het maar niks en zal ik FB blijven gebruiken, jammer genoeg.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:26 schreef SpermaDonor het volgende:
Maar is onze 1e indruk allemaal hetzelfde of is er ook iemand die + niks vind?
Cirkels niet engels?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:26 schreef Slickk het volgende:
Oh, Google heeft blijkbaar in de loop van de dag 'Cirkels' vervangen met 'Kringen'. Grappig.
Hoe bedoel je? Cirkels was gewoon letterlijk vertaald van 'Circles', vandaar. Maar dat is nu dus Kringen geworden.quote:
Ergens verkeerd vertaald misschien?quote:
Als je kringen vertaald krijg je ook Circlesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:27 schreef Slickk het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Cirkels was gewoon letterlijk vertaald van 'Circles', vandaar. Maar dat is nu dus Kringen geworden.
DM/PM je mailadres maarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:28 schreef Fatihtjuh het volgende:
Ziet er mooi uit. Heeft er iemand misschien een invite voor mij?
DM het adres van je Google account.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:28 schreef Fatihtjuh het volgende:
Ziet er mooi uit. Heeft er iemand misschien een invite voor mij?
Nederlands is toch makkelijker manquote:
Dat zou vreemd zijn, Google Chat kan wel via mobiel en pc namelijk. Met Google Chat kun je ook nog videobellen, dacht ik.quote:
Ik kreeg daar een notificatie over.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:38 schreef iBenny het volgende:
En hoe kun je zien wie jou allemaal hebben toegevoegd in een circle??
Dat is het, ik deed net Huddle aan op Android en daar zag ik mensen uit Gmail tussen staan om mee te chatten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:38 schreef Slickk het volgende:
[..]
Dat zou vreemd zijn, Google Chat kan wel via mobiel en pc namelijk. Met Google Chat kun je ook nog videobellen, dacht ik.
Kringen -> Mensen die je hebben toegevoegdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:38 schreef iBenny het volgende:
En hoe kun je zien wie jou allemaal hebben toegevoegd in een circle??
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:38 schreef Slickk het volgende:
[..]
Dat zou vreemd zijn, Google Chat kan wel via mobiel en pc namelijk. Met Google Chat kun je ook nog videobellen, dacht ik.
Ah, thanksquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:40 schreef Slickk het volgende:
[..]
Kringen -> Mensen die je hebben toegevoegd
Je hebt op de rode knop gedrukt?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:59 schreef Saninl het volgende:
Ik kan er overigens ook nog niet aanmelden. Er is een te kleine capaciteit op het moment. Spijtig Google, ik geef je de kans om informatie over mij weg te geven. En jullie willen het niet?!
Gmail is nu aan de beurt...quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef PiRANiA het volgende:
Later nog eens proberenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:18 schreef einschtein het volgende:
Invite ontvangen, krijg alleen nog steeds de melding dat ik een invite nodig heb. pff
Zal het aan het feit liggen dat ik dit via iOS doe?
Een stuk minder mooi, als je het mij vraagt. Zo grauw en donker, net een website van een actiegame. Wit met blauw was veel frisser en positiever.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:07 schreef iBenny het volgende:
Alle diensten van Google worden blijkbaar grijzig met rood, waar het voorheen vooral blauw was.
DM mij het adres waar je een Google account op hebt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:24 schreef Biefstuk het volgende:
Ik zou ook heel graag een invite willen hebben!
Verstuurdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:43 schreef Floxcie het volgende:
[..]
DM mij het adres waar je een Google account op hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dank
Mai pben rai~!
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 06:36 schreef vats het volgende:
heeft iemand toevallig een invite voor mij?? zou ik superblij mee zijn!
ndekker@gmail.com
mvg,
Niels
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:04 schreef KNAK het volgende:
Ben ook eigenlijk wel heel benieuwd naar dit nieuw gebeuren. Als iemand de moeite wil nemen mij een invite te sturen?Of... middels 1 van mn Email accounts
Ik heb jullie een invite verstuurd. Reageer er even op zodat we met zoveel mogelijk mensen Google+ kunnen uitproberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dank
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2011 10:22:10 ]
Facebook heeft het blauw gestolen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:26 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Een stuk minder mooi, als je het mij vraagt. Zo grauw en donker, net een website van een actiegame. Wit met blauw was veel frisser en positiever.
klopt. http://plus.google.com/ en dan op 'aanmelden' klikken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:05 schreef schommelstoel het volgende:
Nou, 'moet' er niet even een topic zijn waar de mensen die een Google+ profiel hebben kunnen 'praten' over hun ervaring en mening?
Ik ben er wel over te spreken.Het heeft potentie.
Klopt het trouwens dat het nu totaal open is?
Dus je hoeft geen invite meer, las dat net ergens.
Hier niet hoor.quote:We zijn het momenteel met een klein aantal mensen aan het testen, maar het zal niet lang meer duren tot Google+ voor iedereen beschikbaar is. Laat je e-mailadres bij ons achter en wij zorgen ervoor dat je als eerste op de hoogte bent wanneer we meer mensen gaan uitnodigen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:18 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Heeft er iemand nog een invite voor me over? DM of PM please!
Dit heb je ook gewoon in Facebook, maar daar is het wel een beetje verstoptquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:44 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Profiel bekijken als, is echt wel een handige functie. Op facebook vraag ik me soms echt af wie mn profiel kan zie en hoe.
Tot nu toe ziet er wel nice uit.
Heb al een kringetje Fok!kersLater op de dag ff Fok!kertjes zoeken
Dan nog is het alleen hoe je vrienden het kunnen zien. Bij Google+ kan je gewoon een random naam invullen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit heb je ook gewoon in Facebook, maar daar is het wel een beetje verstopt
Die mensen kun je o.a. overhalen door de Hangout functie.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:01 schreef Chevalric het volgende:
Tja, echt vernieuwend is het niet. Het biedt (t.o.v. Facebook) wel duidelijkere toegangen tot privacy-dingen, zoals aan wie je een bericht stuurt en hoe je profiel zichtbaar is. Daarnaast maken alle leuke grafische trucjes (animaties e.d.) het wat mooier dan Facebook.
Wat ik nog wel mis, zijn de product pagina's waarmee je je interesse-profiel kan opbouwen. Je hebt wel Sparks, maar dat is eigenlijk niet meer dan een vermomde Google search. Dan vind ik de wikipedia info (voor dingen die geen echte pagina hebben) van Facebook wel wat beter.
Ik kan me echter voorstellen dat ik over zou stappen naar G+ van FB. Het enige dat me echt tegenhoud, is dat mensen die niet zo nerdy/tech-savvy zijn, niet snel zullen overgaan. Die zullen toch meer voor de "maar dat kan toch al met Facebook?" reactie gaan.
Het is een beetje de tinychat van Google.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:56 schreef Chevalric het volgende:
Dat vraag ik me af. Mijn non-tech vrienden zullen niet snel in zo'n Hangout chat functie gaan zitten. Ik vind het ook meer iets voor 15-25 leeftijdscategorie. Daar zit ik (en mijn vrienden) helaas al weer een paar jaar boven.
ik heb dat nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:30 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
WTF hebben ze met Gmail gedaan?!
Er zit te veel ruimte tussen alles, te groot...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:32 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb dat niet
(maar vind 't wel mooi)
ik heb 'm ingesteld. je kunt onder opties -> thema's gewoon terugschakelen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zit te veel ruimte tussen alles, te groot...
Ah, thanksquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:36 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb 'm ingesteld. je kunt onder opties -> thema's gewoon terugschakelen.
Beetje spammy. Invites krijg je van mij gewoon met een DM/PM hier op fok! met daarin je mail adres.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:42 schreef icedtea het volgende:
Nieuwe Gmail layout is nice! Lekker strak en clean, zag dat ze het ook al door hadden gevoerd naar Calendar. Nu nog Google Reader erbij trekken!
Voor de mensen die nog een Google+ invite willen, klik!
DM verstuurd, ziet er echt erg goed uit jaquote:
Als ze + gebruiken kun je op een profiel, anders krijg je een foutmelding dat het profiel neit bestaat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is me erg onduidelijk wat er gebeurt als ik een niet-lid in een kring gooi (krijgen ze dan mail?). Hoe zie je uberhaupt of iemand + gebruikt?
En het pluspunt voor G+ is dat een bericht dat je aan 1 persoon stuurt, ook niet te lezen is voor anderen. Terwijl een bericht op een FB wall ook te lezen is voor andere mensen (terwijl je dat soms niet wilt, maar dan moet je een message sturen, dat weten veel mensen weer niet). Facebook is best kut qua user experience, ik vind G+ tot nu toe veel fijner werken, maar ja, je netwerk weer opbouwen is crap.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:46 schreef schommelstoel het volgende:
Ik merk dat er mensen zijn die te ongeduldig zijn met het hoe en wat Google+ werkt.
Het lijkt erop dat ze gewent zijn aan de omslachtigheden van facebook.
Veel vragen mij: hoe dit, hoe dat.
Mensen die dit ook ondervinden?
Zo moeilijk is Google+ juist helemaal niet als je het mij zou vragen.
-
Iemand zegt tegen mij, je kan niet iemand een berichtje sturen als je op zijn profiel bent.
Ik jawel hoor, maar dat doe je anders
Schrijf een bericht op je egeigen profiel, en verwijder de circle waar je anders wat heen zou sturen, en schrijf onder je bericht alleen de naam van de gene waar je het heen wil sturen.
Zo moeilijk is het toch niet?
Ik vind het ook niet logisch dat je niet iemand een bericht kunt sturen als je op zijn of haar profiel bent.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:46 schreef schommelstoel het volgende:
Ik merk dat er mensen zijn die te ongeduldig zijn met het hoe en wat Google+ werkt.
Het lijkt erop dat ze gewent zijn aan de omslachtigheden van facebook.
Veel vragen mij: hoe dit, hoe dat.
Mensen die dit ook ondervinden?
Zo moeilijk is Google+ juist helemaal niet als je het mij zou vragen.
-
Iemand zegt tegen mij, je kan niet iemand een berichtje sturen als je op zijn profiel bent.
Ik jawel hoor, maar dat doe je anders
Schrijf een bericht op je egeigen profiel, en verwijder de circle waar je anders wat heen zou sturen, en schrijf onder je bericht alleen de naam van de gene waar je het heen wil sturen.
Zo moeilijk is het toch niet?
Dat is wat ik ook steeds blijf zeggen tegen de mensen die nu al klagen: Het is niets voor niets Invite only in het begin, omdat de site nog in ontwikkeling is, en ze niet meteen een lading klachten willen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:02 schreef Chevalric het volgende:
Tja, het is nog een beta, dus ze kunnen nog dingen aanpassen. Icoontjes zijn altijd gevaarlijk als interface, maar op zich zijn deze na 1x gebruiken wel duidelijk.
Wat is er minimalistisch aan? Je kunt berichtjes versturen aan mensen en groepen, je kunt chatten/webcammen en je kunt foto's delen. Veel meer doen de meeste mensen niet met Facebook, hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:07 schreef Nyce het volgende:
Op dit moment is het gewoon te minimalistisch om bruikbaar te zijn voor de gemiddelde gebruiker. Ik ben benieuwd hoe het er uiteindelijk uit zal komen te zien.
Ik heb het over de UI die minimalistisch is, niet de functies.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:14 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Wat is er minimalistisch aan? Je kunt berichtjes versturen aan mensen en groepen, je kunt chatten/webcammen en je kunt foto's delen. Veel meer doen de meeste mensen niet met Facebook, hoor.
Wat FB nog als pluspunten heeft, zijn spelletjes, events en product pagina's die je aan je profiel kunt koppelen om zo je interesses duidelijk te maken.
ik zie mezelf wel als gemiddelde gebruiker en ik vind 't er prima uitzien. Heerlijk overzichtelijk vergeleken bij meuk als facebook en hyvesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:07 schreef Nyce het volgende:
Op dit moment is het gewoon te minimalistisch om bruikbaar te zijn voor de gemiddelde gebruiker. Ik ben benieuwd hoe het er uiteindelijk uit zal komen te zien.
Sorry, Danny, jij bent ook geen gemiddelde gebruikerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:19 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zie mezelf wel als gemiddelde gebruiker en ik vind 't er prima uitzien. Heerlijk overzichtelijk vergeleken bij meuk als facebook en hyves
Dat bedoel ik ook te zeggen, wij nerds snappen het wel maar een gemiddelde gebruiker niet denk ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:19 schreef Chevalric het volgende:
ach so
Ik vind het wel lekker strak. Maar ja, ik ben dan ook een nerd die snel genoeg snapt hoe e.e.a. werkt
Een admin op een groot forum noem ik geen gemiddelde gebruiker.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:19 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zie mezelf wel als gemiddelde gebruiker en ik vind 't er prima uitzien. Heerlijk overzichtelijk vergeleken bij meuk als facebook en hyves
Mwoa, vrouwlief snapt 't ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:24 schreef Nyce het volgende:
Dat bedoel ik ook te zeggen, wij nerds snappen het wel maar een gemiddelde gebruiker niet denk ik.
Rechtsbovenaan in de zwarte balk of middenbovenaan. Nog meer 'in your face' en het levert een tand door je lip op...quote:Een social media netwerk draait grotendeels om berichten sturen en die functie zit helemaal verstopt.
Ik heb de NL versie, dus bij mij staat er iets anders, maar het was mij prima duidelijk. En tot nu toe eigenlijk iedereen die ik erover hoor.quote:Ik moet in een balkje waar Stream bovenstaat en Share what's new.. instaat een bericht typen aan bijv. mijn broer?
Dat is nou juist het voordeel. Je moet aangeven met wie je een update deelt zodat niet standaard de hele wereld of AL je contacten het kunnen zien. Voor mij een reden om geheel over te stappen. Ben ik ook meteen van die 'je hebt 50 pokerpunten gekregen van...' troep afquote:Dan moet ik eerst nog Your circles wegklikken en dan alleen mijn broer toevoegen
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het er heel mooi uitzien allemaal. Maar ik ben zelf web designer en heb veel ervaring met 'gemiddelde gebruikers', ze zijn niet zo skilled als jij denkt. Mensen die nu al Google+ invites hebben zijn veelal ook geen gemiddelde gebruikers naar mijn idee.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:31 schreef Danny het volgende:
[..]
Mwoa, vrouwlief snapt 't ook
Facebook daarentegen snap ik de ballen van.
En van Hyves nog minder.
[..]
Rechtsbovenaan in de zwarte balk of middenbovenaan. Nog meer 'in your face' en het levert een tand door je lip op...
[..]
Ik heb de NL versie, dus bij mij staat er iets anders, maar het was mij prima duidelijk. En tot nu toe eigenlijk iedereen die ik erover hoor.
[..]
Dat is nou juist het voordeel. Je moet aangeven met wie je een update deelt zodat niet standaard de hele wereld of AL je contacten het kunnen zien. Voor mij een reden om geheel over te stappen. Ben ik ook meteen van die 'je hebt 50 pokerpunten gekregen van...' troep af
Je schetst nu een gebruiker die voor het eerst in z'n leven een computer aanraakt. Als die zich wel door de onoverzichtelijke brei en rommel van facebook en hyves kunnen worstelen mogen die wmb daar blijvenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:40 schreef Nyce het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het er heel mooi uitzien allemaal. Maar ik ben zelf web designer en heb veel ervaring met 'gemiddelde gebruikers', ze zijn niet zo skilled als jij denkt. Mensen die nu al Google+ invites hebben zijn veelal ook geen gemiddelde gebruikers naar mijn idee.
Het is heel makkelijk: ik wil een bericht sturen naar Piet. Dus zoek ik of naar het woord Bericht/Berichten/Inbox etc. of ik zoek naar Piet om dan vervolgens op bijv. 'Bericht sturen' te klikken. Bij Google+ staat er niks wat daar op lijkt.
Zit ik op Piet zijn pagina, moet ik eerst op een dakje met een lijstje eronder klikken en dan in een balk met 'Deel wat nieuw is...' een bericht aan Piet typen.
Het is gewoon niet logisch.
precies, maar in de instructiefilm lijkt het wel weer te gaan. Ik zie zelf wel veel potentie in het Huddle / hangout gedeelte videochatten / "sms" zonder afhankelijkheid van telnrs etc.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:40 schreef Danny het volgende:
Ik denk echt serieus dat jij gebruikers overschat, en als Google+ zo blijft dan doet Google dat ook. Een simpele knop op de profielen met 'Stuur een bericht' zou dit (in mijn ogen) probleem al oplossen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:44 schreef Danny het volgende:
[..]
Je schetst nu een gebruiker die voor het eerst in z'n leven een computer aanraakt. Als die zich wel door de onoverzichtelijke brei en rommel van facebook en hyves kunnen worstelen mogen die wmb daar blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |