En volgens mij las ik op een engelse website dat het eerst alleen in de US zal worden gepresenteerd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij nog niemand...
Ben je al uitgenodigd? We komen tijdelijk capaciteit te kort. Probeer het binnenkort opnieuw.
Hmmm, daar houd Google zich nooit zo aan vast...quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En volgens mij las ik op een engelse website dat het eerst alleen in de US zal worden gepresenteerd.
Let's hope soquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmmm, daar houd Google zich nooit zo aan vast...
Volgens mij is dit ook de eerste keer dat er vanuit meerdere landen invites gevraagd kunnen worden
Volgens mij gaat google plus meer een combi worden van die andere 2/3 geprobeerde site'squote:Op woensdag 29 juni 2011 11:55 schreef iBenny het volgende:
Dit is dan trouwens de 3de profielwebsite van Google, na...
- Google Profiles - profiles.google.com
- Orkut - www.orkut.com
Ze zullen vast goed hebben gekeken naar concurrentie en het beste eruit gehaald.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Volgens mij gaat google plus meer een combi worden van die andere 2/3 geprobeerde site's
Veel mensen weten niet dat je het kunt doen, ondanks dat het zo duidelijk is. Daarnaast neemt niemand de moeite of 'durven' niet om mensen in te delen. Het is te veel moeite en het is niet perse nodig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zullen vast goed hebben gekeken naar concurrentie en het beste eruit gehaald.
En overigens.. wat Slickk(post #20) zegt, de groepen van Facebook werken vrij makkelijk. Dmv van die groepen is precies in te stellen wie wat kan zien en wat niet.
Hoop wel dat Google met Circle dit iets makkelijker maakt idd.
Sowieso is Facebook vrij ingewikkeld qua instellingen, ed.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:18 schreef Slickk het volgende:
[..]
Veel mensen weten niet dat je het kunt doen, ondanks dat het zo duidelijk is. Daarnaast neemt niemand de moeite of 'durven' niet om mensen in te delen. Het is te veel moeite en het is niet perse nodig.
Zoals het er nu uitziet ligt de nadruk op groepen (als in, Circles dus) veel hoger en is het veel duidelijker dat je kunt communiceren/delen naar verschillende groepen.
Jawel, wellicht werkt het nog niet optimaal. Als iedereen toegang ertoe heeft dan krijg je een hoop negatieve reacties waardoor het project direct zal worden afgeschreven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:08 schreef n0ir het volgende:
Dus vandaag ben ik door alle aandacht van de lancering geboeid door Google+ maar morgen ben ik het al vergeten en aangezien ik dan nog geen account heb zal dit wel weer aan mij (en veel anderen) voorbijgaan. Het is toch gewoon helemaal niet slim om die shit invite only te maken?
Je vergeet Gmail...quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:08 schreef n0ir het volgende:
Dus vandaag ben ik door alle aandacht van de lancering geboeid door Google+ maar morgen ben ik het al vergeten en aangezien ik dan nog geen account heb zal dit wel weer aan mij (en veel anderen) voorbijgaan. Het is toch gewoon helemaal niet slim om die shit invite only te maken?
quote:‘On Facebook I overshare. On Twitter, I undershare. If Google hits that spot in the middle, we can revolutionize social interaction.’ — Shimrit Ben-Yair, product manager in charge of the social graph.
Gelijk heeft die man.quote:
Eerste wat ik deed en het heeft mij gelijk benieuwd gemaakt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:27 schreef PiRANiA het volgende:
Als je de demo nog niet hebt gedaan:
http://www.google.com/intl/en/+/demo/
Ziet er goed uit!
dus als je dan een invite krijgt, pass hem ff door!quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:04 schreef Lod het volgende:
Mijn eerste reactie was eigenlijk om op zoek te gaan naar een nieuwe zoekmachine zonder al die fratsen.
* Danny ook.quote:
https://plus.google.com/1(...)s/PhJFJqLyRnm?tab=XXquote:Vic Gundotra - 5:45 AM - Public
We've shut down invite mechanism for the night. Insane demand. We need to do this carefully, and in a controlled way. Thank you all for your interest!
For any who wish to leave, please remember you can always exit and take your data with you by using Google Takeout.
It's your data, your relationships, your identity.
Dat dacht ik idd ook te begrijpen uit die demo, zou ik ook jammer vinden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:40 schreef Danny het volgende:
ziet er goed uit. overzichtelijk ook. alleen lijkt het erop dat je een contact maar in één circle tegelijk kunt plaatsen en dat vind ik wel een potentieel gemiste kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |