abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juni 2011 @ 23:12:00 #1
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
  donderdag 30 juni 2011 @ 23:13:31 #2
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_98887928
Voice wilde geen OP maken, dus bij deze mijn eerste Feyenoord OP! *O*
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_98887971
Zo Wijnaldum is weg, eerder een opluchting dan een aderlating. Die vent ging als een idioot met de bal lopen en deed maar wat, enige nadeel is dat we geen vervanger in huis hebben, op Isoufi na dan, maar laten we die daar maar niet neerzetten, nog niet in elk geval...

Ofwel er moet iemand gehaald worden, maar wie :(.
pi_98888140
Van Haaren, waar speelde die in de jeugd? Die jongen heeft wel de trap van een 10.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2011 23:17:25 ]
pi_98888230
Van Ricky ben ik alles behalve onder de indruk geraakt toen hij speelde, laat die eerst maar is een jaartje bij Excelsior rijpen ofzo.

EDIT:

'Het is het enige waar ik aan denk: spelen, spelen, spelen'

Het huwelijk tussen Dani Fernández en Feyenoord is vooralsnog geen gelukkige gebleken. De vleugelverdediger kwam twee jaar geleden met Mario Been mee van NEC, maar scheurde de kruisbanden in allebei zijn knieën en heeft daardoor nog maar vijf competitieduels voor Feyenoord gespeeld. Inmiddels is de Spanjaard weer fit en kijkt hij uit naar het nieuwe seizoen.

Het is het enige waar ik aan denk: spelen, spelen, spelen, laat Fernández (28) weten aan Voetbal International. Voor Feyenoord, de supporters, voor iedereen. Ik wil nu lekker op het veld staan en presteren met deze club. Ik voel me echt goed en durf alles. Tackelen? Geen probleem. Ik heb nu een wondje op mijn scheenbeen na een botsing met Leroy Fer op de eerste training. Dat gebeurde na een fel duel. Ik vind dat prettig , ook al doet het pijn.

In de vijfde competitiewedstrijd van het seizoen 2009/10 sloeg het noodlot toe voor Fernández, die zijn kruisband scheurde en aan het einde van de revalidatie ook zijn andere kruisband kapot zag gaan. Ik ben fitter dan toen ik vorig jaar mijn kruisband scheurde, zegt de verdediger nu. Dat komt omdat ik de afgelopen maanden al met de groep heb meegetraind. Eigenlijk was ik eind vorig seizoen al fit, maar vond iedereen het te vroeg om te gaan spelen.

Ik verwacht trouwens wel wat van Dani *O* Eindelijk.
pi_98888324
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:18 schreef ForzaCaptian het volgende:
Van Ricky ben ik alles behalve onder de indruk geraakt toen hij speelde, laat die eerst maar is een jaartje bij Excelsior rijpen ofzo.
Jep dat vind ik ook, ik denk dat Clasie nu ook gewoon wat verder is dan Van Haaren na zo'n jaartje Excelsior.
pi_98888709
Ah ja, Clasie hebben we ook nog. Desnoods hem maar op 10. Aub niemand halen die een transfersom kost. Is een Marokkaanse combinatie met Hadouir en Karim niet wat? Misschien dat ze Karim dan wel zijn potentieel laat zien.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 00:43:46 #8
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98892046
*O* Feyenoord 1 wordt kampioen *O*
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_98892401
De A1 zeker :').
  vrijdag 1 juli 2011 @ 00:56:00 #10
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98892447
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:54 schreef Sloggi het volgende:
De A1 zeker :').
Ik noem toch nergens een termijn }:|
  vrijdag 1 juli 2011 @ 01:17:00 #11
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_98892955
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:43 schreef Chewbalhaar het volgende:
*O* Feyenoord 1 wordt kampioen *O*
Feyenoord kampioen is hetzelfde als Ajax die weer de CL wint .. :o
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_98892977
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 01:17 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Feyenoord kampioen is hetzelfde als Ajax die weer de CL wint .. :o
Binnen 3 jaar max dus.
pi_98893185
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 01:17 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Binnen 3 jaar max dus.
:+
  vrijdag 1 juli 2011 @ 01:40:43 #14
14505 OProg
A Life in Music
pi_98893371
Maar! Ik zie het qua selectie niet zo heel negatief tegemoet. Hoop op Lasse Schøne. Maar ik had er net met iemand een discussie over dat ik Dost niet zie zitten. Zou mooi zijn, maar ik ben bang dat je dan Lurling deel 2 binnen vist. :{
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_98893405
En hoe denk je Dost te kunnen betalen? Mag je als Feyenoord überhaupt wel miljoenen uitgeven van de Knvb?
pi_98893427
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 01:42 schreef Absurditeit het volgende:
En hoe denk je Dost te kunnen betalen? Mag je als Feyenoord überhaupt wel miljoenen uitgeven van de Knvb?
Externe geldschieters VvF moeten dan sponsoren.
Wij mogen in principe niets uitgeven.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 01:46:00 #17
14505 OProg
A Life in Music
pi_98893450
Verzoek is gedaan aan de KNVB om wat uit te mogen geven. En er is een mogelijkheid om hem dan met externe financiers te halen, maar of het een goed idee is heb ik om eerlijk te zijn twijfels over.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  vrijdag 1 juli 2011 @ 01:55:19 #18
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98893588
Als ze Dost willen halen, moet je gewoon 51% van z'n transferrechten overnemen voor 2 miljoen. Wij weinig risico, zij de kans op een hoge opbrengst voor een speler die het bij hun toch echt niet meer gaat worden.

Van mij hoeft het overigens niet.
pi_98893635
Als je dan toch redelijk investeert zou ik als Feyenoord investeren in enkele jongens waardoor je aan het voetballen toekomt. Iemand als Schöne bijvoorbeeld.

Dost kan een aardige speler zijn, maar zonder aanvoer blijft er ook weinig van hem over.
pi_98893704
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 01:57 schreef Absurditeit het volgende:

Dost kan een aardige speler zijn, maar zonder aanvoer blijft er ook weinig van hem over.
Dit is bij Feyenoord altijd hetzelfde liedje en ook altijd al geweest.
Al zet je Ibrahimovic, Carew, Dost, van Nistelrooy of el Hamdaoui neer, geen goede aanvoer = weinig doelpunten.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 02:02:03 #21
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98893721
quote:
Als je dan toch redelijk investeert zou ik als Feyenoord investeren in enkele jongens waardoor je aan het voetballen toekomt. Iemand als Schöne bijvoorbeeld.

Mee eens. Nu kan Dost opzich een aardig aanspeelpunt zijn ook waardoor het middenveld aan zou kunnen sluiten, maar we hebben geen middenvelders die kunnen aansluiten, of hem sowieso aanspelen :')
  vrijdag 1 juli 2011 @ 02:03:27 #22
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98893741
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 02:01 schreef Cara het volgende:

[..]

Dit is bij Feyenoord altijd hetzelfde liedje en ook altijd al geweest.
Al zet je Ibrahimovic, Carew, Dost, van Nistelrooy of el Hamdaoui neer, geen goede aanvoer = weinig doelpunten.
Klopt.
Makaay ;(
Uitzondering voor Kuyt uiteraard, die ook aardig werd bediend door Kalou en in een stuk mindere mate Castelen. Die werklust is wel een vereiste bij ons in de spits.
pi_98893815
Ik weet niet of het financieel etc. haalbaar is, maar als je een deal weet te sluiten met Nec en Goossens en Schöne koopt, heb je ineens een heel aardig middenveld.

1 goal zegt weinig, maar die jongen kan echt heel aardig voetballen. Wat mij betreft vrij onderschat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98893999
quote:

Liever voortaan alleen nog eigen jeugd omringt met enkele (liefst in grondbeginsel niet al te dure) routiniers.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_98894007
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 02:07 schreef Absurditeit het volgende:
Ik weet niet of het financieel etc. haalbaar is, maar als je een deal weet te sluiten met Nec en Goossens en Schöne koopt, heb je ineens een heel aardig middenveld.

1 goal zegt weinig, maar die jongen kan echt heel aardig voetballen. Wat mij betreft vrij onderschat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar mijn mening een beperkte voetballer die leid aan het Biseswar-syndroom
Komt wel eens in het nieuws als hij een bal lekker raakt, want dat kan hij goed, maar geeft verder nooit thuis.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  Forum Admin vrijdag 1 juli 2011 @ 02:23:10 #26
35723 crew  GGMM
pi_98894042
Zijn er al (potentiële) aankopen bekend van Feyenoord? Wijnaldum en Castaignos weg; is er al geplande vervanging?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_98894088
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 02:23 schreef GGMM het volgende:
Zijn er al (potentiële) aankopen bekend van Feyenoord? Wijnaldum en Castaignos weg; is er al geplande vervanging?
Ja, Gyon en Nelom. Nummer 10 moet nog gehaald worden.
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 07:26:03 #28
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98895491
Feyenoord zou gewoon niks moeten doen op de transfermarkt. We willen toch gezond worden? Laat ze daar ook naar streven en nu niet hals over kop weer speler(s) gaan kopen. Ben daarom ook niet zo een voorstander van het halen an spelers.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 1 juli 2011 @ 07:39:58 #29
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_98895573
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:14 schreef ForzaCaptian het volgende:
Zo Wijnaldum is weg, eerder een opluchting dan een aderlating. Die vent ging als een idioot met de bal lopen en deed maar wat .....
Helemaal mee eens. Maar Been was ook niet in staat hem te corrigeren.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 07:42:05 #30
268409 voice-over
pi_98895591
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 07:26 schreef Happel het volgende:
Feyenoord zou gewoon niks moeten doen op de transfermarkt. We willen toch gezond worden? Laat ze daar ook naar streven en nu niet hals over kop weer speler(s) gaan kopen. Ben daarom ook niet zo een voorstander van het halen an spelers.
En als de VVF alles betaalt en alle risico's neemt?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 08:01:15 #31
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98895730
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 07:42 schreef voice-over het volgende:

[..]

En als de VVF alles betaalt en alle risico's neemt?
Ook daar ligt gewoon een risico voor de club. Feijenoord moet het sowieso terugbetalen. In het ergste geval wanneer de speler, ik noem een Dost, voor minder wordt verkocht dan waarvoor hij gehaald is.

Dost vind ik een te groot risico. Risico's die je als club, in deze situatie, niet zou moeten nemen.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 1 juli 2011 @ 08:13:07 #32
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_98895859
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:27 schreef Typisch het volgende:
Ah ja, Clasie hebben we ook nog. Desnoods hem maar op 10. Aub niemand halen die een transfersom kost. Is een Marokkaanse combinatie met Hadouir en Karim niet wat? Misschien dat ze Karim dan wel zijn potentieel laat zien.
Je haalt zoveel problemen met die gast binnen.
pi_98895866
Is scouten in de eerste divisie geen optie voor Feyenoord eigenlijk? De laatste jaren is gebleken dat dat ook behoorlijk lucratief kan zijn.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  vrijdag 1 juli 2011 @ 08:22:37 #34
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98895974
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:13 schreef ValHallen het volgende:
Is scouten in de eerste divisie geen optie voor Feyenoord eigenlijk? De laatste jaren is gebleken dat dat ook behoorlijk lucratief kan zijn.
Onze scouts kunnen nog geen talent herkennen in een pakje boter. Gaat hem dus niet worden.
Elite
Tegen TTIP
pi_98896090
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:22 schreef Happel het volgende:

[..]

Onze scouts kunnen nog geen talent herkennen in een pakje boter. Gaat hem dus niet worden.
Daar heb je ook wel gelijk in. God, ik bedenk me net dat Cruz jullie laatste echt goed gevonden speler is :{
Ik ben niet zo thuis in de club maar hoe lang zitten de huidige scouts er al? Zaten ze er halverwege/eind jaren 90 ook al?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 08:36:36 #36
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98896144
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:32 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Daar heb je ook wel gelijk in. God, ik bedenk me net dat Cruz jullie laatste echt goed gevonden speler is :{
Ik ben niet zo thuis in de club maar hoe lang zitten de huidige scouts er al? Zaten ze er halverwege/eind jaren 90 ook al?
Ze zitten er al heel lang, toch wel sinds jaren negentig, ja.. En het hele scoutingsapparaat moet op de kop. Er zal alleen geen geld voor beschikbaar zijn.

Schijnbaar hebben ze vorig jaar wat veranderingen doorgevoerd. Helemaal langs me heen gegaan. Wist wel dat Steef er mee opgehouden is. Niet dat ze ook nog in België zijn gaan scouten. Heeft veel opgeleverd tot nu toe. :')

Denk dat Feijenoord er wel goed aan doet om te scouten in de Eerste divisie. Lopen genoeg leuke spelers rond waar we wat aan kunnen hebben.

quote:
Feyenoord wijzigt scoutingapparaat

10 juni 2010

Feyenoord verandert komend seizoen het scoutingapparaat. De Stadionclub zal zich meer richten op de Belgische markt dan op het Zuid-Amerikaanse voetbal.

Volgens algemeen directeur Eric Gudde zijn spelers uit Zuid-Amerika niet meer haalbaar voor Feyenoord. Dat is ook de reden waarom de Stadionclub inmiddels afscheid heeft genomen van Steven Aptroot, die voor Feyenoord in die omgeving scoutte. Om meer ingevoerd te raken in de Belgische spelersmarkt is de Belg Frans Masson aangetrokken.

Eerder werd al bekend dat Rinus Israel dat volgend seizoen zijn werk als scout neerlegt, omdat hij trainer wordt van amateurclub Young Boys. Mika Lipponen en Michel Beukers blijven wel als scout werkzaam voor Feyenoord.
FeyenoordMegaFR twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 07:46:40 #Twente heeft van #Feyenoord te horen gekregen dat hun bod op #Fer veel te laag is. Zo laag dat #Feyenoord geeneens verder wil praten. reageer retweet
Goede zaak dat Feijenoord eindelijk eens halsstarrig is in onderhandelingen.
Elite
Tegen TTIP
pi_98896197
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:36 schreef Happel het volgende:

[..]

Ze zitten er al heel lang, toch wel sinds jaren negentig, ja.. En het hele scoutingsapparaat moet op de kop. Er zal alleen geen geld voor beschikbaar zijn.

Schijnbaar hebben ze vorig jaar wat veranderingen doorgevoerd. Helemaal langs me heen gegaan. Wist wel dat Steef er mee opgehouden is. Niet dat ze ook nog in België zijn gaan scouten. Heeft veel opgeleverd tot nu toe. :')

Denk dat Feijenoord er wel goed aan doet om te scouten in de Eerste divisie. Lopen genoeg leuke spelers rond waar we wat aan kunnen hebben.

[..]

FeyenoordMegaFR twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 07:46:40 #Twente heeft van #Feyenoord te horen gekregen dat hun bod op #Fer veel te laag is. Zo laag dat #Feyenoord geeneens verder wil praten. reageer retweet
Goede zaak dat Feijenoord eindelijk eens halsstarrig is in onderhandelingen.
Toch wel vreemd dat dezelfde scouting 10 jaar geleden een ijersterk team wist te smeden van voetballers die allemaal werden weggeplukt bij kleinere clubs. Ik kan me niet voorstellen dat Paauwe, JP, Bosvelt en van Wonderen miljoenen hebben gekost.
pi_98896208
Verrassend weer dat Twente. :')
pi_98896273
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:41 schreef Paul-89 het volgende:
Verrassend weer dat Twente. :')
Zelf voor de absolute hoofdprijs willen verkopen en vervolgens voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Op zich wel logisch, dat dan weer wel.
pi_98896342
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:45 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Zelf voor de absolute hoofdprijs willen verkopen en vervolgens voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Op zich wel logisch, dat dan weer wel.
Klopt, maar vaak komt er nog een huilverhaal van Joop bij. Ik zie die er echt voor aan om iets van 2 miljoen te bieden.
pi_98896384
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:49 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Klopt, maar vaak komt er nog een huilverhaal van Joop bij. Ik zie die er echt voor aan om iets van 2 miljoen te bieden.
En dan verontwaardigd zijn als van Geel nee zegt :')
Achja, Twente groeit snel, is ook duidelijk aan de supporters te merken. Ik had nooit verwacht dat ze ons naar de troon zouden stoten als het om arrogantie zou gaan.
pi_98896976
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:32 schreef ValHallen het volgende:

[..]

kwam Cruz niet via het netwerk van Haan binnen ?
Net als al die andere zuid amerikanen
pi_98897216
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:40 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Toch wel vreemd dat dezelfde scouting 10 jaar geleden een ijersterk team wist te smeden van voetballers die allemaal werden weggeplukt bij kleinere clubs. Ik kan me niet voorstellen dat Paauwe, JP, Bosvelt en van Wonderen miljoenen hebben gekost.
Dat ijzersterke team bestond ook niet uit geniale voetballers. Maar uit net iets boven gemiddelde voetballers waar een sterk collectief van gemaakt was. Dat zou bij Feyenoord nu natuurlijk ook moeten gebeuren. Je hebt een groep jonge jongens waar je een eenheid van moet smeden. Als ze voor elkaar door het vuur gaan, dan kunnen ze iedereen dit jaar verbazen. Ik twijfel alleen of Been dat inziet en als hij het al ziet of hij het dan ook kan. Daarnaast is het ook moeilijk je daar op te concentreren onder de huidige omstandigheden.
pi_98897356
10 jaar terug heerste er ook een totaal andere mentaliteit en had je nog echte mannen in je team.
  Moderator vrijdag 1 juli 2011 @ 09:46:20 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_98897395
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:01 schreef Happel het volgende:

[..]

Ook daar ligt gewoon een risico voor de club. Feijenoord moet het sowieso terugbetalen. In het ergste geval wanneer de speler, ik noem een Dost, voor minder wordt verkocht dan waarvoor hij gehaald is.
Dan mag dat dus niet, zolang je in categorie 1 zit.
De club mag geen verplichtingen aangaan die geld (kunnen) kosten. Alleen als het volledige risico bij de externe partij(en) ligt, kan er iets gebeuren.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 1 juli 2011 @ 09:47:05 #46
268409 voice-over
pi_98897429
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:51 schreef ValHallen het volgende:

[..]

En dan verontwaardigd zijn als van Geel nee zegt :')
Achja, Twente groeit snel, is ook duidelijk aan de supporters te merken. Ik had nooit verwacht dat ze ons naar de troon zouden stoten als het om arrogantie zou gaan.
Stel, je hebt als talent de keuze om onder Been of Adriaanse te trainen. Wat kies je?

Ik ben er echt van overtuigd dat door het aanblijven van de slechte trainer Been, dit de club veel meer geld kost dan zijn afkooppremie te betalen.
pi_98897574
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 09:47 schreef voice-over het volgende:

[..]

Stel, je hebt als talent de keuze om onder Been of Adriaanse te trainen. Wat kies je?
Natuurlijk kies je dan voor Co maar het gaat meer om de manier van bieden/onderhandelen van Twente.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 10:09:14 #48
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98898255
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 09:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Dan mag dat dus niet, zolang je in categorie 1 zit.
De club mag geen verplichtingen aangaan die geld (kunnen) kosten. Alleen als het volledige risico bij de externe partij(en) ligt, kan er iets gebeuren.
Kan me niet voorstellen dat de VvF daar volledig verantwoordelijk voor wil zijn. Het blijven zakenmensen...

Godvergeten irritant dat Comic Sans, aaargh
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 1 juli 2011 @ 10:13:34 #49
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_98898412
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:09 schreef Happel het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat de VvF daar volledig verantwoordelijk voor wil zijn. Het blijven zakenmensen...

w/ ik had het topic nog open en lees gelukkig nog in normaal lettertype 8-) Maar je kunt het zelf ook uitzetten ;)

Als het goed is komen de kaarten voor vak Z binnenkort. Dus Kattenkop en Jr. zitten er straks ook bij *O*
pi_98899466
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:09 schreef Happel het volgende:

[..]

Waar zet je die onzin uit...iemand? Kon het bij instellingen nog niet zo 1,2,3 vinden. :')
  vrijdag 1 juli 2011 @ 10:44:58 #51
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_98899658
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:39 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Waar zet je die onzin uit...iemand? Kon het bij instellingen nog niet zo 1,2,3 vinden. :')
Internet - opties - inhoud. Daar moet het staan en kun je het uitzetten.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:01:53 #52
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98900384
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:44 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

Internet - opties - inhoud. Daar moet het staan en kun je het uitzetten.
Was het maar zo een feest. Is vanuit FOK! geregeld, dus zelf het font aanpassen kan niet.
Elite
Tegen TTIP
pi_98900435
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:01 schreef Happel het volgende:

[..]

Was het maar zo een feest. Is vanuit FOK! geregeld, dus zelf het font aanpassen kan niet.
Man, wat een triest gedoe zeg. 'Iedereen doet het, dus is het grappig'. :')
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:12:20 #54
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98900815
quote:
Feyenoord heeft FC Twente gisteren gevraagd om de pogingen om Leroy Fer naar de Grolsch Veste te halen per direct te staken, meldt het AD. Aanleiding tot het dringende verzoek is het in de ogen van Feyenoord zeer lage bod dat de bekerwinnaar heeft uitgebracht op de motor van Jong Oranje.
De directie van Feyenoord deed na het bod uit Enschede ook geen tegenvoorstel, zo ver lag het geboden bedrag van FC Twente onder de gedroomde verkoopprijs voor Fer.

PSV legt voor Georginio Wijnaldum 5 miljoen euro op tafel. De aanvallende middenvelder heeft net als Leroy Fer (foto) een tot medio 2012 doorlopend contract in de Kuip. Het ligt voor de hand dat Feyenoord een dergelijk bedrag wil incasseren voor eenmalig international Fer. FC Twente heeft vooralsnog een veel lager bedrag in gedachten. 'Wij hebben niet heel veel geld, veel van ons vermogen zit in de verbouwing van ons stadion,' liet preses Joop Munsterman onlangs al weten.

Fer krijgt dit weekeinde een ultiem aanbod van Feyenoord om zijn contract open te laten breken en met minimaal twee seizoenen te verlengen. Feyenoord liet eerder ook weten de verkoop van Wijnaldum 'wel voldoende' te vinden.
Zal waarschijnlijk maximaal 2 miljoen zijn geboden, stel mafketels.
pi_98901037
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:12 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Zal waarschijnlijk maximaal 2 miljoen zijn geboden, stel mafketels.
Idd. :W Wie denken ze wel niet dat ze zijn. :')
pi_98901544
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:01 schreef Happel het volgende:

[..]

Dus er is echt geen mogelijkheid om dit lettertype aan te passen?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:33:10 #57
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98901633
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:30 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dus er is echt geen mogelijkheid om dit lettertype aan te passen?
Hoop het. Zit te zoeken naar een oplossing. Krijg er serieus oogkanker van. :{
Elite
Tegen TTIP
pi_98901722
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:33 schreef Happel het volgende:

[..]

Staat gewoon in FB. Lees het topic. Dit is er niet echt de plek voor.
pi_98901740
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:33 schreef Happel het volgende:

[..]

Ja ik ook, ik waan me in een stripverhaal man. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_98901773
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:35 schreef Godtje het volgende:

[..]

Hoef je niet tegen een mod te zeggen hoor, wijsneus. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2011 11:36:41 ]
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:36:56 #61
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98901797
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:35 schreef Godtje het volgende:

[..]

Sorry mod.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 1 juli 2011 @ 12:07:31 #62
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_98903092
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:36 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Hoef je niet tegen een mod te zeggen hoor, wijsneus. :')
_O-

Ik snap dit gewoon niet, PSV zit net als Feyenoord ook diep in de schulden maar kopen gewoon nieuwe spelers. Ik snap dat Feyenoord weer financieel gezond moet worden, maar als we dit seizoen gaan beginnen met een nog minder team dan waar we vorig seizoen mee startte kunnen we weer gaan lachen dit jaar. Geduld is een schone zaak dan maar :')
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_98903747
We hebben alleen een type Schone/Hadouir nodig, voor de rest is het wel 'okay'. We gaan geen kampioen worden, maar het moet goed genoeg zijn voor een plek 6 ofzo.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 12:29:40 #64
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_98903878
Mkrabby twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 12:28:03 Andre Bahia opweg naar Samsunspor #Feyenoord reageer retweet
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 1 juli 2011 @ 12:30:29 #65
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_98903900
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:29 schreef Tomasso het volgende:
Mkrabby twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 12:28:03 Andre Bahia opweg naar Samsunspor #Feyenoord reageer retweet
Hopelijk voor een leuk bedrag...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_98903906
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:30 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

+1
pi_98904058
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:30 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Een truck vol na-maak kleren en een tupperware bakkie vol baklava. Dan krijgen we toch wel de volle mep voor Bahia.
pi_98905748
Kan ook zomaar eens gratis weggaan.
pi_98905957
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:28 schreef Paul-89 het volgende:
Kan ook zomaar eens gratis weggaan.
Denk het ook. Maar scheelt toch weer salaris.

Ergens toch jammer dat tie weggaat. Was wel een echte (trouwe) Feyenoorder. ^O^
pi_98906081
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:34 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Jep, altijd de juiste instelling en nooit klagen vanwege zijn reserverol.
Mooi afscheid geven. ^O^
  Moderator vrijdag 1 juli 2011 @ 13:37:19 #71
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_98906099
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:34 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

En vaak wel goed voor een paar kopgoals. Maar al met al: niet erg dat hij weg gaat.
Hij deed zijn stinkende best, er valt hem dus niks te verwijten, maar taktisch was het vaak bedroevend.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_98906659
Bij LN plaatsen ze ook alles hé. Kritiekloos als ze, als je maar voorstander bent. Hoeveel onzin je dan opschrijft maakt niet uit.

Ik hou die site een beetje in de gaten omdat ik dit weekend eens goed ga zitten om mijn kritiek op te sturen. Maar iedereen praat elkaar na, en neemt aannames van elkaar over. Zo heb ik al 2 ingezonden reacties gelezen die zonder blikken of blozen deze onzin aanname van onze "financiële expert" meteen voor waarheid hebben overgenomen:

quote:
Want de enkele tonnen die Feyenoord onlangs als verlies had aangegeven zal uiteindelijk wel zo’n 6 miljoen verlies zijn inclusief afschrijvingen en financiële baten en lasten.
Dus hou LN in de gaten mensen, ter lering en vermaak. :P
pi_98906728
Dat heb je hier toch al eens gepost ?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:54:33 #74
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_98906809
Leror naar Ajax :o
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:56:30 #75
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98906900
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Dus hou LN in de gaten mensen, ter lering en vermaak. :P
Ik vind er niks leuks aan.

Maar het zijn de gevoelens van veel Feyenoordsupporters. En ja, ze bieden gewoon een platform aan. Al zie ik weinig kritisch langskomen, dus vermoed dat, mocht je wat gaat schrijven, wij er weinig van zullen gaan zien op LN.

quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:54 schreef Smoofie het volgende:
Leror naar Ajax :o
Doe eens niet zo gek.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:59:13 #76
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_98907056
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Doe eens niet zo gek.
Denk dat hij voor Ajax wel een vesterking kan zijn. Maarja..spelers van Feyenoord naar Ajax :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_98908211
wtf is er met het lettertype aan de hand :')

was net op EDL over de HCS-crisis, dat we laatste stonden en mensen het veld op kwamen en spelers in de tunnel moesten schuilen, paar jaar later kampioen _O_
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 14:25:05 #78
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_98908380
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:18 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Het is Comic Sans MS dag!

:')
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_98908721
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:22 schreef Stokstaart het volgende:
wtf is er met het lettertype aan de hand :')

was net op EDL over de HCS-crisis, dat we laatste stonden en mensen het veld op kwamen en spelers in de tunnel moesten schuilen, paar jaar later kampioen _O_
Essentiele verschillen:
- De jeugdafdelingen werden niet leeggeroofd door Engelse clubs.
- Het krachtsverschil tussen Nederland en veel andere Europese landen was nog niet zo schrijnend.
pi_98908750
Mkrabby twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 14:33:25 Bij #Feyenoord is de verwachting dat #Wijnaldum zich as zondag al meldt bij #PSV reageer retweet
  vrijdag 1 juli 2011 @ 14:34:34 #81
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98908785
Twente :') Gierige stinkmoffen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98908950
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:34 schreef Caland het volgende:
Twente :') Gierige stinkmoffen.
De druk om te verkopen ligt bij Feyenoord. V Geel liet Janssen destijds ook niet lopen en Roda verdiende er niets aan.
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 14:40:47 #83
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98909100
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:37 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

De druk om te verkopen ligt bij Feyenoord. V Geel liet Janssen destijds ook niet lopen en Roda verdiende er niets aan.
Als Fer niet verlengd en toch blijft krijgt hij een jaar lang gezeik met het legioen. Die gaat of verlengen of verkocht worden voor de juiste prijs. Hoop ik :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 1 juli 2011 @ 14:41:23 #84
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_98909131
quote:

[..]

ja dus? Moeten we dan maar gelijk elke speler verkopen voor 1 miljoen terwijl ze meer waard zijn?
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  Moderator vrijdag 1 juli 2011 @ 14:41:33 #85
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_98909138
quote:

[..]

Er ligt nu geen absolute druk meer. En dan maar niets verdienen maar nog wel een jaar Fer als motor in de ploeg houden.
Dikke kans ook trouwens dat hij alsnog gaat bijtekenen hoor, als je het mij vraagt. Levert hem óók flink voordeel op immers!
Van Geel pakt het allemaal prima aan, tot nu toe!
pi_98909143
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:33 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Essentiele verschillen:
- De jeugdafdelingen werden niet leeggeroofd door Engelse clubs.
- Het krachtsverschil tussen Nederland en veel andere Europese landen was nog niet zo schrijnend.
Elftal van 93 bestond ook voornamelijk uit niet-jeugdspelers. Van Gobbel, De Wolf, Fräser, Kiprich, Trustfull noem ze maar op.
Groetjes, Ezio.
pi_98909258
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:41 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

ja dus? Moeten we dan maar gelijk elke speler verkopen voor 1 miljoen terwijl ze meer waard zijn?
Zolang we in deze positie zitten wel ja. Geen idee hoe hoog of laag dat bod van Twente was, maar nu 2 miljoen en je trots opzij zetten lijkt me beter dan hem volgend jaar gratis de deur uit laten lopen. Mogelijk alsnog naar Twente omdat er natuurlijk allang contact is geweest.
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 14:45:17 #88
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98909341
Met 2 miljoen akkoord gaan, gelukkig ben jij geen TD :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98909346
Die gaat of verlengen of vertrekken deze zomer.
pi_98909399
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Er ligt nu geen absolute druk meer. En dan maar niets verdienen maar nog wel een jaar Fer als motor in de ploeg houden.
Dikke kans ook trouwens dat hij alsnog gaat bijtekenen hoor, als je het mij vraagt. Levert hem óók flink voordeel op immers!
Van Geel pakt het allemaal prima aan, tot nu toe!
Een ongemotiveerde Fer als motor op het middenveld? Ik vond hem vorig jaar al kut, laat staan als meneer zijn zin niet krijgt. Plus het gezeik met de fans. Neuh, gewoon die zak geld pakken en oprotten met hem.
Groetjes, Ezio.
pi_98909438
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef Caland het volgende:
Met 2 miljoen akkoord gaan, gelukkig ben jij geen TD :')
Nee hem transfervrij laten lopen is goed beleid voeren. Rot toch op man.
Groetjes, Ezio.
  Moderator vrijdag 1 juli 2011 @ 14:47:19 #92
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_98909459
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:43 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Zolang we in deze positie zitten wel ja. Geen idee hoe hoog of laag dat bod van Twente was, maar nu 2 miljoen en je trots opzij zetten lijkt me beter dan hem volgend jaar gratis de deur uit laten lopen. Mogelijk alsnog naar Twente omdat er natuurlijk allang contact is geweest.
Er is ook een optie dat hij wél bijtekent, en volgend jaar tegen een transfersom vertrekt.
Als hij bijtekent, gaat hij er zeer fors op vooruit. Komend seizoen al. Van Geel is ook niet gek, die biedt hem een fors salaris omdat hij dat er volgend jaar makkelijk weer uithaalt met een transfer.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 14:48:02 #93
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98909495
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:47 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nee hem transfervrij laten lopen is goed beleid voeren. Rot toch op man.
Er zijn meer opties he :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98909509
Fer is door het vertrek van Wijnaldum alleen maar duurder geworden. 2 miljoen is een lachertje, goede reactie van Martin.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 14:48:29 #95
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_98909520
quote:

[..]

met alle poules waar het geld heen verdwijnt hou je niets over. Dan "verdien" je meer aan hem door nog een jaar te laten spelen
  Moderator vrijdag 1 juli 2011 @ 14:48:48 #96
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_98909539
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:46 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Een ongemotiveerde Fer als motor op het middenveld? Ik vond hem vorig jaar al kut, laat staan als meneer zijn zin niet krijgt. Plus het gezeik met de fans. Neuh, gewoon die zak geld pakken en oprotten met hem.
Dan kijken we anders tegen de voetballer Fer aan.
Hij was vorig jaar lang niet altijd goed, maar heeft enorm potentie en brengt power. En is vaste waarde van Jong-Oranje. Niet wegdoen voor 2 miljoen. :N
  vrijdag 1 juli 2011 @ 14:49:21 #97
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_98909571
quote:

[..]

Ze willen hoger dan 5 miljoen voor Leroy. Ik vind 3 miljoen toch echt een te groot verschil hoor :').
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_98909590
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:41 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Elftal van 93 bestond ook voornamelijk uit niet-jeugdspelers. Van Gobbel, De Wolf, Fräser, Kiprich, Trustfull noem ze maar op.
...ik was nog niet klaar met m'n opsomming. ;)

- het scoutingapparaat m.b.t. eerste elftal-spelers is heden ten dage bij Feyenoord van bedroevend niveau. :')

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2011 14:52:02 ]
pi_98909761
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:48 schreef Gert het volgende:

[..]

Dan kijken we anders tegen de voetballer Fer aan.
Hij was vorig jaar lang niet altijd goed, maar heeft enorm potentie en brengt power. En is vaste waarde van Jong-Oranje. Niet wegdoen voor 2 miljoen. :N
Tuurlijk heeft die jongen potentie. Maar ik zie in hem komend seizoen nog niet de dragende speler (zoals Vlaar dat bijvoorbeeld wel is) waarvan het essentieel is hem te behouden.
Denk als hij zo speelt als vorig jaar met dit verhaal erbij dat Het Legioen hem wel eens heel snel beu kan zijn.
Groetjes, Ezio.
  Moderator vrijdag 1 juli 2011 @ 15:11:21 #100
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_98910595
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:53 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft die jongen potentie. Maar ik zie in hem komend seizoen nog niet de dragende speler (zoals Vlaar dat bijvoorbeeld wel is) waarvan het essentieel is hem te behouden.
Denk als hij zo speelt als vorig jaar met dit verhaal erbij dat Het Legioen hem wel eens heel snel beu kan zijn.
Als hij niet bijtekent wel ja.
Doet hij dat wel, dan zal de stemming een heel stuk positiever zijn.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 15:59:11 #101
268409 voice-over
pi_98913110
Happel,

Mag ik in dit topic wel zeggen dat ik PSV een kutclub uit een kutstad vind. Of is dat ook trollen?
  Moderator vrijdag 1 juli 2011 @ 16:00:48 #102
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98913171
Fer is gewoon een vervelende kwast. Hij moet zo snel mogelijk vertrekken. Een beetje een "ultiem aanbod" van "jouw club" afwachten wetende dat je club in de meest financieel penibele situatie zit uit haar bestaan.

Dan ben je in mijn ogen niet meer dan een geldwolf als je betere aanbiedingen nodig hebt om te blijven. Laat hem vooral optyfen :r
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:16:09 #103
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98913840
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:59 schreef voice-over het volgende:
Happel,

Mag ik in dit topic wel zeggen dat ik PSV een kutclub uit een kutstad vind. Of is dat ook trollen?
Mag ook niet. Logisch toch. Gewoon normaal discussiëren moet toch niet zo moeilijk zijn...
Elite
Tegen TTIP
pi_98914312
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:00 schreef onlogisch het volgende:
Fer is gewoon een vervelende kwast. Hij moet zo snel mogelijk vertrekken. Een beetje een "ultiem aanbod" van "jouw club" afwachten wetende dat je club in de meest financieel penibele situatie zit uit haar bestaan.

Dan ben je in mijn ogen niet meer dan een geldwolf als je betere aanbiedingen nodig hebt om te blijven. Laat hem vooral optyfen :r
Ach man, kap nou toch eens met dat zure gedoe van je. De club weet zelf wat haar grenzen zijn en staat onder strikte controle van de KNVB. Ik word een beetje moe van die mensen die hier steeds doen alsof alle misere de schuld is van dergelijke spelers. De ene is nog niet weg of er wordt alweer aan de poten gezaagd van de volgende speler. Gek he...dat ze allemaal weg willen/niet renderen. :')

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2011 16:28:36 ]
  Moderator vrijdag 1 juli 2011 @ 16:40:31 #105
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98914975
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:27 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ach man, kap nou toch eens met dat zure gedoe van je. De club weet zelf wat haar grenzen zijn en staat onder strikte controle van de KNVB. Ik word een beetje moe van die mensen die hier steeds doen alsof alle misere de schuld is van dergelijke spelers. De ene is nog niet weg of er wordt alweer aan de poten gezaagd van de volgende speler. Gek he...dat ze allemaal weg willen/niet renderen. :')
Wees gewoon duidelijk. JA ik teken bij! Geen gedonder. Of Nee, ik rot op, en het liefst zo snel mogelijk. Ipv al dit gedoe.
4045
onlogisch
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:41:34 #106
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98915040
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:40 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wees gewoon duidelijk. JA ik teken bij! Geen gedonder. Of Nee, ik rot op, en het liefst zo snel mogelijk. Ipv al dit gedoe.
Dat dus.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:42:14 #107
330385 TrollenFTW
Adverteer hier vanaf ¤9.95
pi_98915071
Ajacieden die hier gaan posten.. :')
Zo is dat.
pi_98915353
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:42 schreef TrollenFTW het volgende:
Ajacieden :')
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:53:32 #109
330385 TrollenFTW
Adverteer hier vanaf ¤9.95
pi_98915532
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:49 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

_O_
Zo is dat.
pi_98915906
quote:

[..]

Heb je gelijk in, maar ik doel meer op dat constant afbranden van de eigen spelers. Heeft geen nut.
pi_98915962
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:00 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, maar ik doel meer op dat constant afbranden van de eigen spelers. Heeft geen nut.
Niet alles hoeft nuttig te zijn.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 17:02:46 #112
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98915995
quote:
Happel,

Kneus. Kom naar Eindhoven dan.
pi_98916053
:D
  Moderator vrijdag 1 juli 2011 @ 17:08:17 #114
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_98916252
Ik vind het niet zo raar dat spelers tijdens de transferperiode hun tijd nemen om te bepalen hoe ze hun loopbaan gaan voortzetten.
Maar: Feyenoord heeft Fer nu een laatste aanbieding gedaan, dit is wat hij kan krijgen en meer wordt het niet.
Ook is Twente hoogstwaarschijnlijk afgepoeierd.
Dus nu mag Fer weleens zeggen wat hij wil. Blijven of verkassen. Niet bijtekenen is geen optie, dat weet hij zelf ook wel want dan krijgt hij én minder geld én de hoon van zijn eigen supporters komend seizoen.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 17:09:29 #115
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98916310
quote:
Happel,

Eindhoven een stad noemen :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 1 juli 2011 @ 17:11:01 #116
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_98916365
Eindhoven = een aantal bij elkaar geharkte dorpen.
pi_98916412
Denk dat Fer komende zomer gewoon gratis weg gaat
  vrijdag 1 juli 2011 @ 17:13:23 #118
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98916461
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Denk
Daar gaat het al mis.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 1 juli 2011 @ 17:15:44 #119
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98916551
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:02 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

4045
onlogisch
  vrijdag 1 juli 2011 @ 17:36:14 #120
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_98917199

Feyenoord O+
Niets is sterker dan dat ene woord
  vrijdag 1 juli 2011 @ 17:39:51 #121
268409 voice-over
pi_98917322
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:16 schreef Happel het volgende:

[..]

Mag ook niet. Logisch toch. Gewoon normaal discussiëren moet toch niet zo moeilijk zijn...
Jammer. ;)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 17:41:13 #122
268409 voice-over
pi_98917380
quote:

[..]

Wat moet ik in godsnaam in Eindhoven doen?
pi_98917414
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:02 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Niet alles hoeft nuttig te zijn.
Leuke dooddoener voor een discussie. :O
  vrijdag 1 juli 2011 @ 17:42:03 #124
268409 voice-over
pi_98917416
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Eindhoven een stad noemen :')
_O-

Eindelijk een leuke opmerking van jou Caland. Ben ik niet van je gewend. 8-)
pi_98917467
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:41 schreef voice-over het volgende:

[..]

Wat moet ik in godsnaam in Eindhoven doen?
Genieten van de mooiste stad ter wereld.. ^O^
pi_98917468
quote:

[..]

Zal wel moeten, want zelf naar andere steden gaan doen PSV-supporters nooit he. :W
pi_98917516
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:43 schreef Doublepain het volgende:

[..]

www.klm.nl
Liefst first class, 't is immers op kosten van de gemeente! :+

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2011 17:46:05 ]
pi_98917545
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:43 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zal wel moeten, want zelf naar andere steden gaan doen PSV-supporters nooit he. :W
Laatst nog in Portugal en Schotland.. Waar gingen de feyenoorders Europa in afgelopen jaar? :?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:02:10 #129
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98918129
quote:

[..]

Grappenmaker, dat dorp met wat industrieterrein en blokkedozen kan ik moeilijk een stad noemen, laat staan mooi. :')
Als je Eindhoven een mooie stad vind moet je toch eens zo'n combi pakken en goed vanuit de busraampjes kijken, zie je echte steden.
pi_98918152
Wijnaldum afgekeurd bij PSV

SPOILER
Hell To The Liars
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:04:34 #131
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_98918203
quote:
Bahia op weg naar Samsunspor

Andre Bahia lijkt bij Feyenoord te gaan vertrekken. De verdediger vertrekt vrijdag naar Turkije om te onderhandelen met Samsunspor. Bahia heeft bij Feyenoord nog een contract voor één seizoen.

De Rotterdammers hopen de Braziliaan te verkopen. Bahia speelt sinds 2004 voor de stadionclub. In zeven seizoenen kwam de 28-jarige speler 179 wedstrijden uit voor Feyenoord.
Uhm.. hoeveel centrale verdedigers hebben we nu nog lopen?
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:21:06 #132
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_98918711
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:04 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Uhm.. hoeveel centrale verdedigers hebben we nu nog lopen?
V2? ;)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:23:54 #133
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_98918816
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:21 schreef Dekatria het volgende:

[..]

V2? ;)
Dus 2 totaal, dat wordt leuk als er blessures of schorsingen zijn.
Ik snap nog steeds niet waarom ze Botteghin en Jordy Buijs niet transfervrij hebben overgenomen. Datzelfde geld nu voor Danny Buijs en Hofs, je verliest er verder niks op een contract voor 1 jaar.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:29:13 #134
268409 voice-over
pi_98919010
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:02 schreef Droopie het volgende:
Wijnaldum afgekeurd bij PSV

SPOILER
Gast, die grap heb ik al 3x voorbij zien komen.
pi_98919245
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:23 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Dus 2 totaal, dat wordt leuk als er blessures of schorsingen zijn.
Ik snap nog steeds niet waarom ze Botteghin en Jordy Buijs niet transfervrij hebben overgenomen. Datzelfde geld nu voor Danny Buijs en Hofs, je verliest er verder niks op een contract voor 1 jaar.
Hofs ? :')
D. Buijs ? :')

Beide echt te matig en zouden alleen maar eigen talenten in de weg lopen.
pi_98919340
Gelukkig blijft Vlaar!

Niet zozeer omdat hij zo begaan is met de club, maar beter kan die toch niet. Slimme keus dus!
pi_98919651
Die kan best een stapje hoger maar de echte top is niet haalbaar. Als hij die blessures niet had gehad was hij denk ik ook al bij een andere club.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:03:13 #138
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_98920206
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:35 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Hofs ? :')
D. Buijs ? :')

Beide echt te matig en zouden alleen maar eigen talenten in de weg lopen.
Als we de oorlog moeten winnen met Leerdam, El Ahmadi, Mokotjo en Fer, heb ik liever jongens die altijd bereid zijn er een tandje bij te doen.
pi_98920440
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:03 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Als we de oorlog moeten winnen met Leerdam, El Ahmadi, Mokotjo en Fer, heb ik liever jongens die altijd bereid zijn er een tandje bij te doen.
Als we weer zulke spelers blijven halen komen we er nooit. Met Bahia win je vast wel de oorlog maar die is voetballend ook gewoon te matig.

En zo'n Hofs traint niet voor niets bij Dort, dat komt niet alleen door de trainer daar.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:12:53 #140
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_98920647
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:08 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Als we weer zulke spelers blijven halen komen we er nooit. Met Bahia win je vast wel de oorlog maar die is voetballend ook gewoon te matig.

En zo'n Hofs traint niet voor niets bij Dort, dat komt niet alleen door de trainer daar.
Je kan ook niet helemaal geen spelers halen, daarvoor heb je teveel mooi weer voetballers op het middenveld.
pi_98920886
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:12 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Je kan ook niet helemaal geen spelers halen, daarvoor heb je teveel mooi weer voetballers op het middenveld.
Natuurlijk moet er wat bij maar dan wel spelers die het niveau aankunnen en niet nog 6 weken moeten trainen om fit te worden.

Als je van die standaard afdankertjes als Larsen,Beukering,Hofs,Buijs blijft halen ga je er gewoon niet bovenop komen.

Kosten alleen maar geld, zijn niet topfit, twijfelachtig of ze het niveau aankunnen en ze belemmeren andere talenten.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:17:56 #142
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98920895
sluit me aan bij murdock, we hebben een veel te smalle selectie. Moet je je voorstellen dat je straks na een blessure of wissel met een middenveld Van Haaren, Leerdam, Clasie speelt oid. Nu kan ik het huidige niveau van Hofs niet inschatten, en ik weet niet wat hij, Buijs, Buijs en Botteghin aan salaris vragen oid, maar het lijkt me niet slecht er een paar van zulke jongens bij te halen met een kortlopend contract (max. 2 jaar, liefst 1).

Overigens hebben we voor het centrum verder nog Schenkeveld en Indi (met Nelom dan op LB). Niet ideaal, maar er is nog wel IETS naast V2. Als Vlaar er weer eens een jaar uit zou vallen speel je tegen degradatie...
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:19:41 #143
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98920988
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:17 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Natuurlijk moet er wat bij maar dan wel spelers die het niveau aankunnen en niet nog 6 weken moeten trainen om fit te worden.

Als je van die standaard afdankertjes als Larsen,Beukering,Hofs,Buijs blijft halen ga je er gewoon niet bovenop komen.

Kosten alleen maar geld, zijn niet topfit, twijfelachtig of ze het niveau aankunnen en ze belemmeren andere talenten.
Buijs niet fit? Buijs niet goed genoeg voor de middenmoot/subtop? Waarom speelt hij daar dan? Met alleen jongens van tussen de 16 en 20 ga je er niet komen hoor.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:23:26 #144
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_98921160
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:17 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

De huidige selectie is niet veel beter hoor. En dat soort jongens trekken dat bij door ervaring en mentaliteit.
pi_98921244
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:19 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Buijs niet fit? Buijs niet goed genoeg voor de middenmoot/subtop? Waarom speelt hij daar dan? Met alleen jongens van tussen de 16 en 20 ga je er niet komen hoor.
Buijs heeft vorig jaar amper gespeeld. En die hebben we al onder contract gehad en ik neem aan dat toen wel duidelijk is geworden dat die niet geschikt is voor het niveau wat Feyenoord nastreeft. Prima instelling maar voetballend brengt die je 0,0 verder. En een Mokotjo heeft net zoveel inzet en is voetballend ook nog eens 20x beter. Je moet niet spelers halen om het halen vind ik, het moeten echt versterkingen zijn en anders moet je het laten. Ik heb alle vertrouwen in Martin dat die dat ook zo ziet.

Overigens is Buijs al richting Schotland dus waar hebben we het over.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:29:24 #146
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_98921435
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:24 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Buijs heeft vorig jaar amper gespeeld. En die hebben we al onder contract gehad en ik neem aan dat toen wel duidelijk is geworden dat die niet geschikt is voor het niveau wat Feyenoord nastreeft. Prima instelling maar voetballend brengt die je 0,0 verder. En een Mokotjo heeft net zoveel inzet en is voetballend ook nog eens 20x beter. Je moet niet spelers halen om het halen vind ik, het moeten echt versterkingen zijn en anders moet je het laten. Ik heb alle vertrouwen in Martin dat die dat ook zo ziet.

Overigens is Buijs al richting Schotland dus waar hebben we het over.
Daarom zei ik ook, Danny Buijs was transfervrij wat heb je te verliezen.
Daarbij heb je waterdragers nodig op je middenveld. Kijk bijvoorbeeld naar een Meeuwis afgelopen seizoen. Zoals het er nu uitziet hebben we teveel tactische voetballers, wat in een goed draaiend elftal en zodra je voorkomt uitstekend is. Maar op het moment dat het tegenzit geen spelers die opstaan.
pi_98921540
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:29 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Daarom zei ik ook, Danny Buijs was transfervrij wat heb je te verliezen.
Daarbij heb je waterdragers nodig op je middenveld. Kijk bijvoorbeeld naar een Meeuwis afgelopen seizoen. Zoals het er nu uitziet hebben we teveel tactische voetballers, wat in een goed draaiend elftal en zodra je voorkomt uitstekend is. Maar op het moment dat het tegenzit geen spelers die opstaan.
Maar dat ga je ook niet verhelpen met een Buijs, want die heeft gewoon echt moeite met het niveau, hij wil zich nog weleens voordoen als een leider maar als je voetballend gewoon tekort komt nemen ze je al snel niet meer zo serieus.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:34:39 #148
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_98921658
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:31 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Maar dat ga je ook niet verhelpen met een Buijs, want die heeft gewoon echt moeite met het niveau, hij wil zich nog weleens voordoen als een leider maar als je voetballend gewoon tekort komt nemen ze je al snel niet meer zo serieus.
Alsof Meeuwis een pioneer was.
Ik ben ervan overtuigd dat hij mee had gekund met die elftal.
pi_98922036
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:34 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Alsof Meeuwis een pioneer was.
Ik ben ervan overtuigd dat hij mee had gekund met die elftal.
Meeuwis kwam tenminste uit een team met een fatsoenlijk niveau.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:44:27 #150
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_98922088
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:43 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Meeuwis kwam tenminste uit een team met een fatsoenlijk niveau.
Ado heeft het anders ook niet verkeerd gedaan voor Ado-begrippen.
pi_98922140
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:44 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Ado heeft het anders ook niet verkeerd gedaan voor Ado-begrippen.
Er zit alleen nog wel een klein verschilletje tussen de Bundesliga en de eredivisie.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:48:24 #152
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_98922257
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:45 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Er zit alleen nog wel een klein verschilletje tussen de Bundesliga en de eredivisie.
En toch mocht hij niet voor niks verhuurd worden bij een degradatie kandidaat.
pi_98922435
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:48 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

En toch mocht hij niet voor niks verhuurd worden bij een degradatie kandidaat.
Nee lijkt me ook niet zo logisch om je spelers maar gewoon te gaan uitlenen en zelf het salaris door te blijven betalen.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:53:37 #154
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_98922513
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:51 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nee lijkt me ook niet zo logisch om je spelers maar gewoon te gaan uitlenen en zelf het salaris door te blijven betalen.
Ik bedoelde er meer mee dat hij blijkbaar daar te kort kwam, terwijl hij bij Feyenoord niet echt excelleerde maar nuttig was.
pi_98922576
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:53 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Ik bedoelde er meer mee dat hij blijkbaar daar te kort kwam, terwijl hij bij Feyenoord niet echt excelleerde maar nuttig was.
Is in zo'n korte periode toch erg belangrijk geweest voor het team.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:57:22 #156
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_98922691
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:55 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Is in zo'n korte periode toch erg belangrijk geweest voor het team.
Daarom ook. Terwijl hij niet aan kon haken bij een degradatie kandidaat in de Bundesliga. Dan denk ik dat je de ''top'' van Nederland onderschat. En dus Buijs bij Ado.
pi_98922717
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:57 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Daarom ook. Terwijl hij niet aan kon haken bij een degradatie kandidaat in de Bundesliga. Dan denk ik dat je de ''top'' van Nederland onderschat. En dus Buijs bij Ado.
Of jij onderschat een Degradatie kandidaat in de Bundesliga. :s)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 20:20:03 #158
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_98923796
quote:

[..]

:r
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  vrijdag 1 juli 2011 @ 20:27:38 #159
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98924121
Grappig, nu er commentaar is op het feit dat we te weinig trainen, komen ze ineens met zulke meuk naar buiten

quote:
Feyenoord traint naar stappenplan inspanningsfysioloog Verheijen

Feyenoord-trainer Mario Been kijkt met een positief gevoel terug op de eerste trainingsweek. De oefenmeester constateerde vrijdagochtend na de vijfde groepstraining van de voorbereiding dat zijn spelers de start van het seizoen goed hebben doorstaan. 'We bouwen dit seizoen rustig op', zei hij.

De selectie van Feyenoord traint dit jaar mede met het opbouw stappenplan grote en kleine partijen van Raymond Verheijen. Naast nog wat andere BVO's traint ook de Feyenoordjeugd zo al jaren. Verheijen is een inspanningsfysioloog met het specialisme periodisering. Hij ondersteunt clubs en coaches in binnen- en buitenland op projectbasis.

'De clou zit 'm in: wat doe je wanneer? Het is allemaal spelen met de arbeids-rustverhouding. Gebleken is dat een fitte speler sneller herstelt en meer acties maakt. Het gaat niet om meer acties in meer tijd, maar om meer acties in dezelfde tijd. Het gaat bij voetbal om snel herstellen. Voetballers maken 200 tot 250 sprints in een wedstrijd, waarvan negentig procent korter dan tien meter.

In partijvormen geven de trainers steeds minder rust. De training bestaat uit blokken van bijvoorbeeld zes minuten. Eerst zes minuten rust, dan vijf, vier, enzovoorts. 'Het lichaam wordt gedwongen steeds sneller te herstellen,'aldus Verheijen.

Door zijn kennis is Verheijen een veelgevraagd (assistent) trainer. Hij werd na zijn studie bewegingswetenschappen aan de Vrije Universiteit, waar hij zich specialiseerde in periodiseren (trainingsopbouw) docent bij de KNVB. Sinds Euro 2000 is hij op elke groot toernooi actief geweest. Verheijen werkte onder anderen met Guus Hiddink, Dick Advocaat, Frank Rijkaard en Louis van Gaal.

Feyenoord haalde hem in november 2006 als parttimer binnen voor de jeugdopleiding en was hij trainer van het beloftenelftal, dat onder zijn leiding promoveerde. Naast zijn werk op Varkenoord hield hij zich deze jaargang bezig met het schrijven van een boek 'Het periodiseren van voetbal' en het starten van zijn bedrijf. In 2009 vertrok Verheijen bij Feyenoord om als freelancer door te gaan.

Over zijn tijd bij Feyenoord zegt hij:

'Ik heb bij Feyenoord met veel plezier gewerkt. Ik vind dat het niveau van de jeugdopleiding op allerlei vlakken omhoog is gegaan. En dan heb ik het niet alleen over periodiseren. Je ziet het aan het aantal jeugdinternationals dat hoger is geworden. Wat er ook uitspringt is dat elf jongens uit de opleiding dit seizoen hun debuut in het eerste hebben gemaakt. Weliswaar door omstandigheden, maar toch.'

Volgens Verheijen zijn de jeugdtrainers bij Feyenoord inmiddels prima zelf in staat te periodiseren. 'Jean Paul van Gastel heeft bij de A1 door omstandigheden vaak met een kleine groep moeten werken. Dan is het de kunst dat je die spelers fit houdt. Dat heeft hij ontzettend goed gedaan. Bij de B1 kreeg Cor Adriaanse regelmatig jeugdinternationals terug die als sinaasappels waren uitgeperst. Ook hem is het gelukt om vervolgens blessures te voorkomen.'

De club heeft hem bij zijn vertrek gevraagd of hij met raad en daad beschikbaar wilde blijven. Daar heeft Verheijen toen positief op geantwoord.
Valt niet op ofzo :')
Net als toen met die forumavond, toevallig stapte jacobs de dag daarna vrijwillig op, waarna de rest 1 voor 1 aan het nieuws kwam vertellen dat de rest van de organisatie WEL in orde was :')
pi_98924189
quote:

[..]

Dit dus.
Zeker als we miljoenen euro's mislopen is het helemaal niet de moeite die gast hier nog een jaar te houden.
Motivatie en bezieling zijn juist zaken die van essentieel belang zijn voor een 'aanjager' op het middenveld.
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 20:48:33 #161
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_98925043
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 20:27 schreef Chewbalhaar het volgende:
Grappig, nu er commentaar is op het feit dat we te weinig trainen, komen ze ineens met zulke meuk naar buiten

[..]

Net als toen met die forumavond, toevallig stapte jacobs de dag daarna vrijwillig op, waarna de rest 1 voor 1 aan het nieuws kwam vertellen dat de rest van de organisatie WEL in orde was :')
Het wordt gewoon tijd dat de huidige trainersstaf opstapt.
Ik zeg het niet graag maar Ajax heeft het slim bekeken.
Feyenoord zou ook veel meer oud-spelers als Van Hanegem, Boskamp, Bosvelt, Fraser, Van Wonderen, Schreuder van mijn part De Wolf erbij moeten betrekken. Ook als snap ik dat meerdere al andere verplichtingen hebben. ;)
pi_98925267
benieuwd of jullie wijnaldum bij psv vinden passen
  vrijdag 1 juli 2011 @ 20:57:07 #163
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98925335
-edit-

[ Bericht 49% gewijzigd door Morpheus2002 op 02-07-2011 11:23:37 ]
pi_98925455
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 20:55 schreef psvcubo het volgende:
Wie?
Groetjes, Ezio.
pi_98926293
quote:

[..]

Dat ligt er inderdaad wel redelijk dik bovenop ja. Al hadden ze vlak voor het einde van de competitie ook een trainingsspecial bij Feyenoord TV. :P
  Moderator vrijdag 1 juli 2011 @ 21:24:25 #166
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98926467
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 20:55 schreef psvcubo het volgende:
Ik denk dat Wijnaldum een voetballer is die beter wordt met betere voetballers om zich heen. Daarom denk ik dat ie het bij Psv wel aardig zal doen.
4045
onlogisch
pi_98926653
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 21:24 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik denk dat Wijnaldum een voetballer is die beter wordt met betere voetballers om zich heen. Daarom denk ik dat ie het bij Psv wel aardig zal doen.
kijk 1 met een normale reactie _O_
  vrijdag 1 juli 2011 @ 21:39:49 #168
268409 voice-over
pi_98927153
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 21:28 schreef psvcubo het volgende:

[..]

kijk 1 met een normale reactie _O_
Jezus, wat stinkt het hier. Zeker een Brabander in de buurt.
pi_98927156
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 21:00 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wie?
Wijnaldum ? geloof ik wel eens van gehoord, is toch een dorpje in Friesland ?
Wat heeft PSV daar mee te maken ? :+
pi_98927252
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 21:39 schreef voice-over het volgende:

[..]

Jezus, wat stinkt het hier. Zeker een Brabander in de buurt.
Niks tegen Brabo's hé. Het stikt daar van de Feyenoorders. :P

In West-Brabant althans.
pi_98927287
Ik ben benieuwd of Wijnaldum op rechts mag gaan spelen ipv op 10.
pi_98927589
Hoe zit het met evt concurrentie voor Wijnaldum bij z'n nieuwe club?

Ik vrees voor hem dat als hij enige vorm van concurrentie heeft dat hij vaker naast het eerste elftal staat dan in de basis, gezien zijn wisselvallige prestaties en het ontbreken van een echte vechtersmentaliteit.

Of is dat wishfull thinking?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 21:52:17 #173
268409 voice-over
pi_98927796
Nogmaals, ik wil niks meer horen of lezen over W. Hij bestaat niet meer, hij is vervlogen, hij is een vervaagde gedachte .....
pi_98927977
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 20:48 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Ik zeg het niet graag maar Ajax heeft het slim bekeken.
Feyenoord zou ook veel meer oud-spelers als Van Hanegem, Boskamp, Bosvelt, Fraser, Van Wonderen, Schreuder van mijn part De Wolf erbij moeten betrekken. Ook als snap ik dat meerdere al andere verplichtingen hebben. ;)
A.u.b. niet John de Wolf zeg. :') Het mag dan wel een cultheld zijn, maar hij komt op mij niet bijster intelligent over. Kan hem op 1 of andere manier niet zo serieus nemen als een Willem van Hanegem of een Schreuder.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2011 22:37:12 ]
pi_98929511
I will not feed the troll.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 1 juli 2011 @ 22:44:36 #176
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98930451
quote:
Hofs: "Het is buigen of barsten"

Voor Nicky Hofs zal het een spannende tijd worden. De 28-jarige middenvelder is momenteel transfervrij na zijn vertrek bij AEL Limassol en hoopt snel bij een nieuwe club te tekenen.

"Het is buigen of barsten", vertelde Hofs, die momenteel zijn conditie op peil houdt bij FC Dordrecht, aan Voetbal International. "Ik moet het nu laten zien. Ik besef dat ik een streep moet zetten onder de laatste jaren."

"Mijn afscheid bij Vitesse was niet super en het voetbaljaar op Cyprus was een teleurstelling. Nog een slecht jaar kan ik me niet veroorloven. Dan kan het zomaar zijn dat mijn loopbaan voorbij is, zo realistisch ben ik. Maar die gedachte geeft me juist een gigantische prikkel", vervolgde de eenmalig international van Nederland.

"Ik voel me topfit, ben elke dag voor mezelf bezig en loop nog over van ambitie", aldus de Arnhemmer. "Natuurlijk zijn er jaren weggegooid, maar tegelijkertijd weet ik dat het verleden niet telt. Met trots denk ik terug aan de periode waarin ik als talent de prijzen won en alles lukte. Maar daar koop ik nu niets meer voor. Ik moet en ga het nu laten zien."

Hofs kwam van 2001 tot en met 2005 uit voor Vitesse. In de winterstop van het seizoen 2004/2005 stapte hij over naar Feyenoord, waar hij tot en met 2008 speelde. Daarna keerde hij weer terug naar zijn oude liefde Vitesse. Afgelopen zomer ging hij een avontuur aan bij Limassol, maar dat werd geen succes. Hij kwam tot slechts dertien competitieduels.
Tja, vriendje theo heeft het ook weet ik hoe lang z'n potentie niet benut, wie weet wat er nog van Hofs kan worden in goede doen...
pi_98930932
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 21:52 schreef voice-over het volgende:
Nogmaals, ik wil niks meer horen of lezen over W. Hij bestaat niet meer, hij is vervlogen, hij is een vervaagde gedachte .....
Wijngum?

Goeie speler is dat.. :Y
pi_98930985
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 22:44 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Tja, vriendje theo heeft het ook weet ik hoe lang z'n potentie niet benut, wie weet wat er nog van Hofs kan worden in goede doen...
Zou wel wat zijn voor Excelsior.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 23:07:51 #179
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_98931730
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 22:54 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Zou wel wat zijn voor Excelsior.
Hofs is gewoon Feyenoord 1 materiaal, niets minder dan Schone die iedereen wil zien komen of de fietsendief Hadouir.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_98932109
Fietsendief?

Ik denk dat je Hofs anno 2011 overschat.
pi_98932777
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 23:07 schreef vandermar het volgende:

[..]

Hofs is gewoon Feyenoord 1 materiaal, niets minder dan Schone die iedereen wil zien komen of de fietsendief Hadouir.
:{
pi_98935447
vind interviews met hofs altijd wel lachen, die kerel is nog dommer dan de domste havenwerker:)
pi_98935978
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 23:07 schreef vandermar het volgende:

[..]

Jij hebt 'm het afgelopen jaar zien spelen bij Cyprus?
pi_98936530
Yay, mag weer posten :D

Hofs is niet goed genoeg.
pi_98937027
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 00:41 schreef TheGreatHooD het volgende:
Yay, mag weer posten :D

Hofs is niet goed genoeg.
Daarbij hebben we al genoeg kleine middenveldertjes rondlopen.
pi_98937356
Ja pcies, en die zijn nog wat klasses beter.
Middenveld is zo goed als je Fer kunt behouden. Liever nog een spits en een 10.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 01:22:28 #187
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_98937970
Ik snap die jonge spelertjes sowieso niet. Je speelt bij een grote club in NL en krijgt lekker betaald (zeg maar gewoon fucking goed betaald), je kan als je het goed speelt Het Legioen achter je krijgen en jezelf onsterfelijk maken. Maar nee het merendeel kiest voor die 2 ton extra en gaat voetballen bij een of andere identiteitsloze kutclub of neemt de gok om naar een topclub te gaan (inter) en daar waarschijnlijk jammerlijk te falen. Als die jongens nou eens wat meer geduld hebben ipv alleen maar naar geld te kijken, dan bereiken ze een hoop meer in hun leven me dunkt.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  zaterdag 2 juli 2011 @ 07:19:08 #188
268409 voice-over
pi_98940686
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 01:22 schreef Equites het volgende:
Ik snap die jonge spelertjes sowieso niet. Je speelt bij een grote club in NL en krijgt lekker betaald (zeg maar gewoon fucking goed betaald), je kan als je het goed speelt Het Legioen achter je krijgen en jezelf onsterfelijk maken. Maar nee het merendeel kiest voor die 2 ton extra en gaat voetballen bij een of andere identiteitsloze kutclub of neemt de gok om naar een topclub te gaan (inter) en daar waarschijnlijk jammerlijk te falen. Als die jongens nou eens wat meer geduld hebben ipv alleen maar naar geld te kijken, dan bereiken ze een hoop meer in hun leven me dunkt.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 07:49:41 #189
268409 voice-over
pi_98940773
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 20:48 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Mario Been was al als speler te lui om te trainen. Hij heeft maar heel weinig uit zijn loopbaan gehaald. Hoe kan in godsnaam zo'n figuur als trainer bij Feyenoord aangesteld worden?
  zaterdag 2 juli 2011 @ 07:50:41 #190
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98940781
quote:
Feyenoord wint rechtszaak

ROTTERDAM - Feyenoord is 150.000 euro rijker. De Rotterdammers hebben een rechtszaak gewonnen tegen de firma IEP van de Brit David Broomhall, die in 2007 en 2008 het Rotterdam-toernooi organiseerde. Broomhall voldeed niet aan al zijn financiële verplichtingen en is daarvoor nu bestraft door de rechter.

Archieffoto: Ebi Smolarek Archieffoto: Ebi Smolarek Foto: Wijnbergen, Matty van

Na het laatste toernooi, het zogenaamde jubileumtoernooi met als deelnemers Celtic, Tottenham Hotspur en Borussia Dortmund, kwam IEP de financiële verplichtingen aan Borussia Dortmund niet na. De Duitsers besloten vervolgens 150.000 euro in te houden op de transfersom die Feyenoord moest ontvangen voor Ebi Smolarek. Met de gang naar de rechter heeft Feyenoord nu alsnog dat bedrag veiliggesteld.
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 2 juli 2011 @ 09:25:23 #191
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_98941299
Goed dat we ons geld alsnog krijgen!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_98941304
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 07:49 schreef voice-over het volgende:

[..]

Mario Been was al als speler te lui om te trainen. Hij heeft maar heel weinig uit zijn loopbaan gehaald. Hoe kan in godsnaam zo'n figuur als trainer bij Feyenoord aangesteld worden?
Iedereen was toch dolenthousiast toen Been kwam ?
Ik zelf ook hoor, daar niet van .
Maar er zullen weinig trainers zijn die met de mogelijkheden die er bij Feyenoord zijn hoge ogen gaan gooien.
pi_98942188
quote:
'Feyenoord waagt tevergeefs poging voor te dure Bulykin'
Zaterdag, 2 juli 2011 om 08:20

Anderlecht wil Dmitri Bulykin van de hand doen, maar de aanvaller was graag in Nederland gebleven. ADO Den Haag kan de salariskosten van de Rus echter niet betalen en ook voor Feyenoord blijkt Bulykin onhaalbaar te zijn. Het Nieuwsblad weet dat de Rotterdammers met Anderlecht hebben gesproken, maar dat er geen akkoord kon worden bereikt.
/

Martin van Geel wil nog graag een nieuwe aanvaller aan de selectie van Mario Been toevoegen, maar moet creatief te werk gaan. Feyenoord kan ook na het naderende vertrek van Georginio Wijnaldum niet direct investeren in nieuwe spelers, omdat het onder curatele staat bij de KNVB. Donderdag diende Feyenoord het verzoek in om toch de transfermarkt op te mogen gaan.

Wanneer de bond hiermee instemt, blijft de vijver waaruit Van Geel moet vissen klein. Bas Dost van SC Heerenveen werd genoemd als nieuwe spits en ook Bulykin was blijkbaar in beeld, maar de robuuste Rus blijkt niet haalbaar te zijn. Volgens Het Nieuwsblad is er nóg een Nederlandse club met interesse in de aanvaller, al weet de krant niet om welke vereniging het gaat.

De 31-jarige Bulykin speelde in het afgelopen seizoen op huurbasis voor ADO en maakte naam in de Eredivisie door 21 keer te scoren in dertig competitiewedstrijden. Anderlecht heeft de aanvaller niet meer nodig, maar vraagt nog wel een transfersom voor de Rus, die liever nog niet terugkeert naar zijn vaderland. Bulykin heeft aangegeven in Nederland of België te willen blijven.
Geen goede zaak. 1 seizoen goed gedaan maar was bij Feyenoord zwaar gefaald.
Gelukkig is het niet doorgegaan. Dacht ook dat Feyenoord het niet meer met 3e rangs spelers ging doen, die ook nog eens veel te oud zijn?

quote:
Feyenoord geeft Bahia vrij om transfer naar Turkije af te ronden
Zaterdag, 2 juli 2011 om 09:40

Feyenoord heeft André Bahia een paar dagen vrij gegeven. Vrijdag werd gemeld dat de verdediger momenteel in Turkije zit om rond te kijken bij Samsunspor en de Braziliaan krijgt van zijn huidige werkgever de tijd om een transfer af te ronden. Het is bij het ANP niet bekend wanneer Bahia zich weer in Rotterdam moet melden.

De kans bestaat dat hij helemaal niet meer zal meetrainen bij Feyenoord en één dezer dagen zijn handtekening zet bij de Turkse promovendus. De 27-jarige Bahia had jarenlang een basisplaats in het centrum van de verdediging, maar zat vorig seizoen veelvuldig op de bank bij Feyenoord. Trainer Mario Been gaf zijn vertrouwen voornamelijk aan Stefan de Vrij en Ron Vlaar.

Dat duo verlengde de afgelopen maanden hun contracten en Bahia hoefde dan ook niet op meer speelminuten te rekenen. De mandekker kwam in het seizoen 2004/05 over van Flamengo op een huurcontract. Feyenoord zag hem een handvol wedstrijden aan het werk in Roterdam en besloot Bahia daarna definitief te contracteren. Van alle spelers in de selectie is Bahia al geruime tijd de langst dienende.
Gun hem zijn transfer ook wel. Echt een held. Verdient een groots afscheid!

quote:
Feyenoord hoort pas over paar weken of het spelers mag halen
Zaterdag, 2 juli 2011 om 10:16

Feyenoord diende afgelopen donderdag het verzoek in bij de KNVB om toch de transfermarkt op te mogen, maar voorlopig blijft het aantrekken van nieuwe spelers een lastig verhaal. Feyenoord staat onder curatele bij de bond, die voorlopig niet reageert op het verzoek van de Rotterdammers.

“Een uitspraak komt pas over enkele weken, als het einde van deze transferperiode in zicht komt. Het blijft wat dat betreft afwachten”, zegt technisch directeur Martin van Geel in het Algemeen Dagblad. De sportbestuurder zou graag nog een nieuwe spits willen aantrekken, maar voorlopig mag Feyenoord dus geen transfersommen betalen.

Of Karim El Ahmadi nog vertrekt uit De Kuip is momenteel onduidelijk. Onlangs werd er melding gemaakt van de interesse van Nottingham Forest, maar dat is volgens Van Geel nog niet serieus te nemen. “Tussenpersonen hebben zich gemeld, maar wij hebben al enkele dagen niets meer gehoord”, aldus de directeur. El Ahmadi zal er zaterdagmiddag gewoon bijzijn in de oefenwedstrijd tegen SC Feyenoord.
Echt onzin gewoon. Wij zijn heel goed bezig met het saneren van de schuld. En Pisvee gaat naar de gemeente haalt een zak geld op en smijt met miljoenen. Wij moeten fockin wachten tot het einde van de transfermarkt om dan misschien spelers te kopen :r
  zaterdag 2 juli 2011 @ 10:57:15 #194
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98942348
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 01:22 schreef Equites het volgende:
Altijd makkelijk andere mensen te veroordelen die voor het geld gaan, zou je zelf nooit doen natuurlijk, over een hele carrierre kan die 2 ton (maar waarschijnlijk meer dan dat)/jaar toch heel veel uitmaken.
Verder als je sportief kijkt biedt Feyenoord ook geen enorme perspectieven op korte termijn, dus hoe dom zijn die jonge spelertjes dan?
pi_98942380
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 09:26 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Maar er zullen weinig trainers zijn die met de mogelijkheden die er bij Feyenoord zijn hoge ogen gaan gooien.
Vind ik wat simpel gesteld. We hebben best een redelijke selectie en een trainer moet er voor zorgen dat er voetbal en automatisme inkomt. Nu na 2 jaar Been is het nog steeds 9 van de 10 keer toevalsvoetbal.

Kijk eens naar bijv. een Heracles. Die hebben echt geen geweldig materiaal maar toch zie je daar erg goed voetbal.
pi_98942576
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 09:26 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Mwoh, zo ongeveer elke trainer zou er in ieder geval beter positiespel in kunnen rammen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:17:26 #197
268409 voice-over
pi_98942652
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 10:46 schreef TheGreatHooD het volgende:

Geen goede zaak. 1 seizoen goed gedaan maar was bij Feyenoord zwaar gefaald.
Gelukkig is het niet doorgegaan. Dacht ook dat Feyenoord het niet meer met 3e rangs spelers ging doen, die ook nog eens veel te oud zijn?
----> Helemaal mee eens. Ben blij dat hij niet komt. Zonder Verhoek is hij niks waard.

Gun hem zijn transfer ook wel. Echt een held. Verdient een groots afscheid!
----> Ook eens. Bahia is een trouwe vent. Trouw aan de club en supporters.

Echt onzin gewoon. Wij zijn heel goed bezig met het saneren van de schuld. En Pisvee gaat naar de gemeente haalt een zak geld op en smijt met miljoenen. Wij moeten fockin wachten tot het einde van de transfermarkt om dan misschien spelers te kopen
----> Zucht ik probeer de hele tijd mijn gal hier over te spuwen in het PSV-topic maar Happel zit mij telkens dwars.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:17:54 #198
268409 voice-over
pi_98942664
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:13 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Mwoh, zo ongeveer elke trainer zou er in ieder geval beter positiespel in kunnen rammen.
Yep.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:25:42 #199
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98942820
quote:

[..]

Schijnt (jaja, een aanname) dat dit vooral op voorspraak van de spelers is. Been was tegen deze aanpak. Van Geel heeft het er doorgedrukt.
Elite
Tegen TTIP
pi_98942926
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:25 schreef Happel het volgende:

[..]

Schijnt (jaja, een aanname) dat dit vooral op voorspraak van de spelers is. Been was tegen deze aanpak. Van Geel heeft het er doorgedrukt.
Zo onlogisch lijkt me dat ook niet, Mario is volgens mij echt een trainer die denkt het allemaal beter te weten. En hij wil absoluut geen mensen om hem heen die hem tegenspreken of misschien zelfs dingen beter kunnen weten. (Zie bijv. ook het gezeik rond WvH)

Het moet allemaal op zijn manier.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:48:37 #201
268409 voice-over
pi_98943348
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:25 schreef Happel het volgende:

[..]

Schijnt .....
:z
pi_98943349
Zoals gewoonlijk lurk ik lekker mee.
Is langzaam aan het vertrouwen aan het verdwijnen in Been? Puur speltechnisch want ik snap dat het lastig is met afkopen en geld.

Is lees ik iets wat er niet is?
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:49:00 #203
268409 voice-over
pi_98943354
quote:
'Feyenoord krijgt transfersom voor Bahia'

2 juli 2011

Andre Bahia is momenteel in Turkije voor onderhandelingen met Samsunspor. 'Hij is naar Turkije gevlogen om tot een akkoord te komen' aldus Martin van Geel in het Algemeen Dagblad. Volgens het Algemeen Dagblad is er meer interesse voor de verdediger en zal hij niet transfervrij vertrekken. Naast het vrijkomen van meer salarisbudget, zouden de Turken een niet nader genoemde transfersom betalen voor de centrale verdediger.
Goede ontwikkeling. Er komt nu door het wegvallen van een salaris plus enkele tonnen transfergeld een miljoen vrij. Laat Dost maar komen.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:52:04 #204
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_98943440
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:49 schreef voice-over het volgende:

[..]

Goede ontwikkeling. Er komt nu door het wegvallen van een salaris plus enkele tonnen transfergeld een miljoen vrij. Laat Dost maar komen.
Dost _O_

En dan nog Hadouir erbij, en je speelt mee voor de titel. _O_
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:52:15 #205
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98943444
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:48 schreef voice-over het volgende:

[..]

:z
O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:52 schreef Nitrouz het volgende:

[..]

Dost _O_

Geef mij wat van dat spul dat jij gebruikt.
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:52:42 #206
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98943459
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:52 schreef Nitrouz het volgende:

[..]

Dost _O_

VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:54:27 #207
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_98943502
Beetje positief blijven denken mannen. :P

Maar Meeuwis gaat dus naar VVV waarschijnlijk. Waarom hebben wij hem niet gehaald, prima speler toch.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:55:34 #208
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98943534
Prima voetballer, voor VVV ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 2 juli 2011 @ 12:06:26 #209
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_98943864
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:55 schreef Caland het volgende:
Prima voetballer, voor VVV ja.
Ik had hem graag nog een seizoen zien blijven, zo'n man heb je nodig tussen al die emotionele wrakken op het veld. :{
  zaterdag 2 juli 2011 @ 12:13:48 #210
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_98944042
Actueel trainingsschema:

Ma 04.07.11: 10.30 uur Varkenoord
Do 07.07.11: 10.30 uur Varkenoord
Vr 08.07.11: 10.30 uur Varkenoord

:') :N
Niets is sterker dan dat ene woord
  zaterdag 2 juli 2011 @ 12:15:07 #211
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98944072
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:13 schreef PIETR het volgende:
Actueel trainingsschema:

Ma 04.07.11: 10.30 uur Varkenoord
Do 07.07.11: 10.30 uur Varkenoord
Vr 08.07.11: 10.30 uur Varkenoord

:') :N
En de 5e een oefenwedstrijd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98944390
Ohja vandaag een wedstrijd toch?
Ergens nog live te volgen, en dus ook met beelden?

Beter dat we nog een transfersom krijgen voor Bahia. Altijd goed. Al denk ik niet dat Dost gaat komen hoor, hij is gewoonweg veel en veels te duur. 4 miljoen voor zijn kaliber denk ik niet dat dat een goede zaak is. Alhoewel hij het nog best goed kan doen in De Kuip. Heeft een werklust en pikt altijd wel zijn goaltjes mee. Dat hij voor Ajax is moet je in deze tijden echt niet gaan kijken. Het is in deze tijd geen tijd van de details. Er moet trouwens wel een spits komen hoor. Met een Fernandez en Cisse ga je het gewoonweg niet redden. Zeker neit met het spel wat Been ( :r ) speelt.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 12:30:54 #213
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98944501
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ohja vandaag een wedstrijd toch?
Ergens nog live te volgen, en dus ook met beelden?
speelt.
Op varkenoord, zijn nog kaarten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 2 juli 2011 @ 12:35:01 #214
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98944597
Heb echt geen idee waarom er dinsdag tegen SC Erica :') wordt geoefend, daar win je met het -18 team ook wel van :D Maar ga toch kijken, even wat mooie plaatjes schieten hopelijk :P
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_98945254
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Op varkenoord, zijn nog kaarten.
Ok, ja ik kan er niet heen. Hopelijk komen er nog wat beelden.
pi_98947866
Opstelling eerste helft: Mulder, D. Fernandez, Vlaar, Ramsteijn, Nelom, Mokotjo , Fer, Van Haaren, Isoufi, Cissé, Schaken
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:33:03 #217
321382 vandermar
pi_98948364
Isoufi _O_ Hoezo Hadaouir halen als je Isoufi hebt die minimaal zelfde niveau is.
RvP; Feyenoord
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:40:42 #218
321382 vandermar
pi_98948653
Spandoeken waarbij het bestuur het moet ontgelden maar Wijnaldum ook. Spandoeken wijnaldum zijn weggehaald op aandringen van Martin van Geel.
RvP; Feyenoord
pi_98948745
Mokotjo 1-0

Mokotjo_O_
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:44:21 #220
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98948776
Ook Stream Rijnmond aan het luisteren? ;)

Wel weer jammer van de muziek enzo :P
pi_98948828
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:46:30 #222
321382 vandermar
pi_98948850
Als Mokotjo dit seizoen niet gaat spelen kan Been beter nokken. Zonder trainer zal het echt niet minder gaan.
RvP; Feyenoord
pi_98948853
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:33 schreef vandermar het volgende:
Isoufi _O_ Hoezo Hadaouir halen als je Isoufi hebt die minimaal zelfde niveau is.
Mijn god. :')
pi_98948861
Waarom moet Wijnaldum het ontgelden?
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:47:48 #225
321382 vandermar
pi_98948895
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:46 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Mijn god. :')
Jij wilt iemand zien die 4 vrije trappen per seizoen er inschiet en voor de rest niet zoveel kan? Toe even, Hadouir heeft dezelfde nare trekjes als Leonardo.
RvP; Feyenoord
pi_98948900
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:46 schreef vandermar het volgende:
Als Mokotjo dit seizoen niet gaat spelen kan Been beter nokken. Zonder trainer zal het echt niet minder gaan.
Die zal nu wel gaan spelen. Tenzij Karim/Fer blijven.
pi_98948923
0-2 Isoufi.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:48:57 #228
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98948925
^^damnit :')

0-2 Isoufi :)
pi_98948941
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:47 schreef vandermar het volgende:

[..]

Jij wilt iemand zien die 4 vrije trappen per seizoen er inschiet en voor de rest niet zoveel kan? Toe even, Hadouir heeft dezelfde nare trekjes als Leonardo.
Oke.
pi_98948951
Vraag me af of Van Haaren zich in de basis gaat spelen als er geen nummer 10 komt.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:52:39 #231
321382 vandermar
pi_98949059
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:49 schreef Muto het volgende:
Vraag me af of Van Haaren zich in de basis gaat spelen als er geen nummer 10 komt.
Ik denk dat je meer aan Isoufi hebt, Isoufi is veel behendiger en heeft meer scorend vermogen. Beide zijn ze niet groot en sterk maar Isoufi is sneller, behendiger en heeft een prima inzicht en is nog maar net 19 geworden.
RvP; Feyenoord
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:53:46 #232
268409 voice-over
pi_98949099
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:46 schreef Fargo het volgende:
Waarom moet Wijnaldum het ontgelden?
Omdat het een schijnheilig ventje is.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 15:07:11 #233
321382 vandermar
pi_98949472
3-0 Schaken :G
RvP; Feyenoord
  zaterdag 2 juli 2011 @ 15:07:22 #234
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98949478
Schaken :') 0-3

edit: fuck! :')

Maar toch, assist Cissé *O* ;)
pi_98950453
Isoufi is al 19? :o
Maar da's toch geen 10? Niet dat Wijnaldum dat wel was, die heeft veel te weinig inzicht en dus steekpassjes.

Hadouir kan trouwens echt wel meer dat een vrije trap nemen, het is een prachtvoetballer qua techniek en inzicht. Het is alleen een strontvervelende blaaskaak. En Dost is een instabiel onbetrouwbaar jong en (gelukkig) nog te duur ook. Als je die haalt zit je over anderhalf seizoen weer met een boehoe-ik-wil-weg-soap. Liever niet :{w
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 2 juli 2011 @ 15:42:49 #236
321382 vandermar
pi_98950475
Fernandez maakt de 0-4
RvP; Feyenoord
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:00:05 #237
268409 voice-over
pi_98950962
Jongens, jongens, toch ... het is maar een oefenpotje tegen een amateurkluppie.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:01:01 #238
321382 vandermar
pi_98950993
Dus dan mag de score niet vermeldt worden? Nergens is hier iemand optimistisch of reageer jij om het reageren?
RvP; Feyenoord
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:01:59 #239
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98951029
Kampioenen ole ole! _O_
pi_98951045
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:00 schreef voice-over het volgende:
een amateurkluppie.
o|O SC Feyenoord _O_
Hell To The Liars
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:03:27 #241
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_98951067
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 15:42 schreef Mwanatabu het volgende:
Isoufi is al 19? :o
Maar da's toch geen 10? Niet dat Wijnaldum dat wel was, die heeft veel te weinig inzicht en dus steekpassjes.

Hadouir kan trouwens echt wel meer dat een vrije trap nemen, het is een prachtvoetballer qua techniek en inzicht. Het is alleen een strontvervelende blaaskaak. En Dost is een instabiel onbetrouwbaar jong en (gelukkig) nog te duur ook. Als je die haalt zit je over anderhalf seizoen weer met een boehoe-ik-wil-weg-soap. Liever niet :{w
al 19 :'). Ik weet dat de debuutspelers bij ons tegenwoordig een lage leeftijd hebben maar ik vind 19 nog vrij jong hoor.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:28:34 #242
269692 Divje
brr brr patapim
pi_98951896
quote:
Bescheiden oefenzege Feyenoord in broederstrijd

Feyenoord heeft de eerste oefenwedstrijd in de voorbereiding winnend afgesloten. Tegen de amateurs van Sportclub Feyenoord boekten de Rotterdammers een bescheiden zege.

In de eerste helft scoorde Feyenoord drie keer. Kamohelo Mokotje bracht de openingstreffer op het bord, gevolgd door een verdubbeling van de score door Shabir Isoufi. Tien minuten voor rust scoorde Ruben Schaken zijn eerste goal in de voorbereiding en bracht de marge op drie.

In de tweede helft stond er een ander Feyenoord. Allen Kay Ramsteijn mocht blijven staan en de aanvoerdersband kwam om de arm van Stefan de Vrij, hij loste Ron Vlaar af. Aanwinst Guyon Fernandez scoorde na rust de enige treffer van de tweede helft uit een strafschop.

Scoreverloop:
0-1 (12') Kamohelo Mokotjo
0-2 (18') Shabir Isoufi
0-3 (35') Ruben Schaken
0-4 (51') Guyon Fernandez (strafschop)

Opstellingen:
Eerste helft: Edwin Mulder; Dani Fernandez, Ron Vlaar (c), Kay Ramsteijn, Miguel Nelom; Kamohelo Mokotjo, Ricky van Haaren, Leroy Fer; Sekou Cissé, Shabir Isoufi en Ruben Schaken

Tweede helft: Darley; Kelvin Leerdam, Stefan de Vrij (c), Kay Ramsteijn, Bruno Martins Indi; Karim el Ahmadi, Adil Auassar, Jordy Clasie; Diego Biseswar, Guyon Fernandez en Jerson Cabral

Bron
pi_98952087
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:03 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

al 19 :'). Ik weet dat de debuutspelers bij ons tegenwoordig een lage leeftijd hebben maar ik vind 19 nog vrij jong hoor.
Tevens is Van Haaren 20 jaar en 11 dagen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 2 juli 2011 @ 16:51:16 #244
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_98952733
Jerson Cabral wil vertrekken bij Feyenoord als de Rotterdammers Ryo Miyaichi voor nog een seizoen huren van Arsenal. Cabral vreest ervoor dat hij zich niet verder kan ontwikkelen bij Feyenoord wanneer de Japanner terugkeert naar de Kuip.

Zijn zaakwaarnemer Wessel Weezenberg sprak hierover met Voetbal International: "Je leidt een eigen speler op, maar kiest vervolgens voor een ander. Wat is dan het perspectief? Als Feyenoord zo nodig een linksbuiten wil, moeten ze de huidige maar laten gaan."

Het talent van de Rotterdammer blijft niet onopgemerkt. Er zijn diverse Engelse en Spaanse clubs die hem al een tijdje volgen. Bij een eventueel vertrek bij Feyenoord zal hij zijn ontwikkeling dus hoogstwaarschijnlijk elders voort kunnen zetten."Maar zover is het nog niet", aldus Weesenberg. "Het is voor Jerson echter wel belangrijk dat hij zo snel mogelijk meer duidelijkheid krijgt."

Bron: FOK! sport.

OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:55:29 #245
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98952910
Gewoon verhuren voor een jaartje mocht ie de concurrentie niet aan willen gaan.
Begrijp prima dat ie speeltijd nodig heeft en die niet hoog acht met de komst van Ryo, maar no way dat ie ook voor een appel en een ei vertrekt want talent heeft ie zeker.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:56:22 #246
268409 voice-over
pi_98952948
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:51 schreef Netsplitter het volgende:
Bij een eventueel vertrek bij Feyenoord zal hij zijn ontwikkeling dus hoogstwaarschijnlijk elders voort kunnen zetten.
Denkt dat matige, zeer jonge spelertje nou echt dat hij in het buitenland wel aan voetballen toe komt? _O-
pi_98953482
quote:
Jerson Cabral wil vertrekken bij Feyenoord als de Rotterdammers Ryo Miyaichi voor nog een seizoen huren van Arsenal. Cabral vreest ervoor dat hij zich niet verder kan ontwikkelen bij Feyenoord wanneer de Japanner terugkeert naar de Kuip.

Zijn zaakwaarnemer Wessel Weezenberg sprak hierover met Voetbal International: "Je leidt een eigen speler op, maar kiest vervolgens voor een ander. Wat is dan het perspectief? Als Feyenoord zo nodig een linksbuiten wil, moeten ze de huidige maar laten gaan."

Het talent van de Rotterdammer blijft niet onopgemerkt. Er zijn diverse Engelse en Spaanse clubs die hem al een tijdje volgen. Bij een eventueel vertrek bij Feyenoord zal hij zijn ontwikkeling dus hoogstwaarschijnlijk elders voort kunnen zetten."Maar zover is het nog niet", aldus Weesenberg. "Het is voor Jerson echter wel belangrijk dat hij zo snel mogelijk meer duidelijkheid krijgt."

Hoe komen al die jonge spelers aan die ideeën dat ze weg moeten? Bij andere clubs zie je dat niet, die accepteren dat ze op hun 19e nog geen basisplaats hebben en snappen dat die basisplaats vanzelf wel komt.
pi_98953742
:?
pi_98953801
quote:
Feyenoord schiet er vier in tegen amateurtak

Feyenoord is de voorbereiding op het nieuwe seizoen gestart met een 4-0 overwinning op amateurtak SC Feyenoord. Alle goals vielen voor rust.

Kamohelo Mokotjo (foto), Shabir Isoufi, Ruben Schaken en Guyon Fernandez namen de doelpunten voor hun rekening. Na een productieve eerste helft stokte de motor van Feyenoord na de rust, waardoor de score op 4-0 bleef steken.

Georginio Wijnaldum speelde niet mee in het oefenduel. Hij vertrekt waarschijnlijk dit weekend nog naar PSV. Voor het duel werd een spandoek met daarop 'Wijnaldum NSB'er' verwijderd.
:?
pi_98954254
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:03 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Lieve schat, ik doelde vooral op dat babybekkie van m :*
pi_98954289
quote:

Ik begrijp Cabral wel een beetje, tegen een speler van het kaliber Ryo is het lastig concurreren. Maar nu al bij Feyenoord willen vertrekken, wat is dat toch met die jonge spelers?
totaal geen binding met club.
Jerson als je een goede voetballer bent kom je bij dit Feyenoord best wel aan spelen toe.
pi_98954349
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:55 schreef Lastpost het volgende:
Gewoon verhuren voor een jaartje mocht ie de concurrentie niet aan willen gaan.
Begrijp prima dat ie speeltijd nodig heeft en die niet hoog acht met de komst van Ryo, maar no way dat ie ook voor een appel en een ei vertrekt want talent heeft ie zeker.
Precies, als Ryo komt verhuur zo'n jongen dan, dat is beter dan dat ie zit te verpieteren. Ik snap best dat spelers zonder al te veel perspectief hun heil elders gaan zoeken hoor. Je weet dat Ryo eerste keus zou zijn dus wat moet ie dan?
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:58:18 #253
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98955475
Ergens is het natuurlijk wel bizar dat dergelijke jongens van 19 jaar zich al druk maken, maar dat komt natuurlijk door de situatie waarin de club zich bevind waardoor er steeds meer jeugdige gasten bij het eerste gehaald worden.
In het verleden keerden ze gewoon weer terug naar hun jeugdelftal of speelden ze bij de beloften/satellietclub, tegenwoordig claimen ze nog net geenn basisplek bij Feyenoord.
Toen vonden ze het al geweldig om bij het 'grote' Feyenoord mee te kunnen trainen, leerden ze genoeg van, tegenwoordig spelen ze daar met jongens van hun eigen leeftijd die ondertussen al vaste waarde zijn, niet gek dat ze dan hun kans ruiken en ervoor gaan.

Ventjes van 19 die weg willen omdat ze geen vaste keus zijn, een Rotterdams straatschoffie van 20 is blijkbaar alweer uitgeleerd en verkast zelfs in het binnenland, het moet niet veel gekker worden.
Van de ene kant mooi dat zoveel jeugdspelers de kans krijgen, anderzijds brengt het ook wat negatieve dingen met zich mee, bij een Feyenoord van 10 jaar geleden had een Wijnaldum tegen deze tijd een keer z'n debuut gemaakt in het eerste denk ik, had ie vast niet lopen zaniken dat ie uitgeleerd was en te weinig perspectief zag en zouden jongens als Fer en De Vrij niet eens twijfelen, maar mogelijk ook nooit doorbreken bij de club.

Het is een beetje dubbel, leuk om zoveel jeugd te zien die je op Varkenoord al 'gespot' had als zijnde groot talent, anderzijds is het balen dat de beste jeugd ondertussen ook al de beste spelers zijn bij Feyenoord, dat zegt niet zoveel over de jeugd maar meer over de status van onze club en dat er dan jongens elders hun heil zoeken is zo gek nog niet, voorheen zeiden die gasten op 15 jarige leeftijd dat ze droomde van het spelen in De Kuip, tegenwoordig vertrekken ze nog voor ze hun eerste profcontract kunnen tekenen.
Allemaal ongeduldige broodvoetballers die in hun hoofd al bij Barca zitten terwijl ze het fysiek afleggen tegen de middelmaat van de Eredivisie, mentaal nog niet klaar zijn voor zo'n stap en met een rapport vol zesjes uiteindelijk vertrekken naar Europese grootmachten in de hoop de nieuwe Messi of Ronaldo te worden.

Als de club in ieder geval iets kan leren van deze jaren is het dat we - wanneer we in beter vaarwater komen - onze pijlen (financieel/aandacht/verbetering) volledig moeten gaan richten op onze eigen jeugd, de beste van Nederland en gezien het getrek aan 14 en 15-jarigen en de inbreng bij de jeugdelftallen mogelijk een van de beste van Europa.
Eerst bij onszelf kijken, nog betere samenwerking met Excelsior, meer geld in de eigen jeugd, verder professionaliseren, betere faciliteiten etc. want dat moet de basis worden bij onze club.
Dat de jeugd er vertrouwen in krijgt een kans te krijgen op Zuid wanneer ze uitblinken, deze in rustiger vaarwater als de huidige lichting (supporters-gezeik, bestuurlijk falen, schulden, extreme druk) zich sneller ontwikkelen en voor de hoofdprijs vertrekken en de club een echt Rotterdams gezicht wordt op het veld, aangevuld met prima spelers van andere clubs.

De basis ligt er in ieder geval op veel fronten, met zal alleen nog een dosis professioneler moeten worden allemaal op ieder front om die status van topclub weer waard te zijn.
Maar ik heb er wel vertrouwen in moet ik zeggen, al weet je het bij onze club maar nooit.
pi_98955967
Het is altijd wat met jeugdspelers tegenwoordig. Als er geen oudere spelers zijn, vinden ze dat ze uitgeleerd zijn bij de club. Zijn er wel oudere spelers dan spreken ze over een generatiekloof en heb je dat gezeik weer. Clubs zijn allang geen clubs meer. Alleen in het nationale elftal heb je nog wel wat eergevoel maar daar proberen sommige landen ook mee af te rekenen met behulp van al die naturalisatieshit. Bij sommige landen valt er nog wel wat voor te zeggen vanwege het verleden. (Portugal met aantal Brazilianen, Nederland met Suriname/Antillen) Maar voor de rest is het gewoon jammer. Dat verhaal met Douglas en Kalou bijvoorbeeld. :N
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 18:16:38 #255
268409 voice-over
pi_98956082
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 17:58 schreef Lastpost het volgende:
Allemaal ongeduldige broodvoetballers die in hun hoofd al bij Barca zitten terwijl ze het fysiek afleggen tegen de middelmaat van de Eredivisie, mentaal nog niet klaar zijn voor zo'n stap en met een rapport vol zesjes uiteindelijk vertrekken naar Europese grootmachten in de hoop de nieuwe Messi of Ronaldo te worden.
Goed gezegd.
pi_98956290
quote:
Fer hoopt op versterkte selectie Feyenoord

Leroy Fer wil zijn contract bij Feyenoord enkel verlengen als er serieuze versterkingen komen. Dat liet de middenvelder zaterdagmiddag na het duel met SC Feyenoord (0-4 winst) weten tegenover RTV Rijnmond.

FC Twente heeft interesse in Fer, maar technisch directeur Martin van Geel hoopt dat de 21-jarige de Rotterdamse club trouw blijft. De clubbestuurder wil de speler een aanbieding doen, maar daarbij gaat het voor de middenvelder niet echt om de inhoud. "Het financiële aspect vind ik onbelangrijk, ik wil graag dat de selectie versterkt wordt", aldus Fer, die in Rotterdam in 2007 debuteerde in het eerste elftal en nog een contract tot medio 2012 heeft.
Fer snapt dat dat juist iets is wat niet mogelijk is?
pi_98956301
Sowieso als zo'n gast het al gaat eisen, hij heeft nog niks laten zien. :')

dag dag :W
  zaterdag 2 juli 2011 @ 18:29:30 #258
268409 voice-over
pi_98956512
Fer oprotten. Die opmerking valt totaal verkeerd. Wat denkt hij wel? Feyenoord weer voor miljoenen meer in de schulden?

Oprotten met die zwaar overschatte gast (remember Serginho Greene), geen begrip voor de situatie van je club, dan is het klaar.
pi_98956514
Verkopen die kerel, sterallures voor iemand die het zelf vaak laat afwegen. Geef Leerdam en Mokotjo maar de kans!
pi_98956550
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 18:23 schreef Paul-89 het volgende:
Sowieso als zo'n gast het al gaat eisen, hij heeft nog niks laten zien. :')

dag dag :W
Hoppa...Fer is de volgende verrader/klootzak/tyfusmongool? Lekker zeiken op al je spelers vanuit je bureaustoel.
Hij heeft gewoon een punt hoor. Nog driekwart seizoen onder extreme druk spelen halverwege het rechterrijtje met een mindere selectie dan vorig jaar, terwijl je met FC Twente in de top 3 en Europees speelt met verzorgd spel en betere spelers...

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2011 18:31:46 ]
  zaterdag 2 juli 2011 @ 18:32:39 #261
268409 voice-over
pi_98956608
IEDEREEN OPROTTEN .... EN WEL NU!!!! :)
pi_98956636
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 18:32 schreef voice-over het volgende:
IEDEREEN OPROTTEN .... EN WEL NU!!!! :)
Toedeledokiiiiieee :W _O-
  zaterdag 2 juli 2011 @ 18:34:26 #263
268409 voice-over
pi_98956653
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 18:30 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Hoppa...Fer is de volgende verrader/klootzak/tyfusmongool?
Nee, het is gewoon een speler die lijdt aan een behoorlijke zelfoverschatting.
pi_98956704
Ach, hij heeft ook gewoon ambitie. En als dat niet kan bij Feyenoord dan maar ergens anders. Het feit dat het niet om het financiele gaat zegt ook genoeg. Ik geef hem groot gelijk, er moet een spits en een 10 komen. Dan zie ik tenminste ook potentie.
pi_98956741
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 18:34 schreef voice-over het volgende:

[..]

Nee, het is gewoon een speler die lijdt aan een behoorlijke zelfoverschatting.
Nee, het is gewoon een speler die de keus heeft tussen meedoen om het kampioenschap bij een gezonde club, met een goed stel voetballers met verzorgd spel + Europees voetbal of een beetje aankloten in de marge. Goed, Feyenoord is een prachtige club met een geweldige aanhang + stadion, maar ik snap zijn twijfels met een dergelijke keuze.
Daarbovenop roept iedereen op dit forum ook om een nummer 10 en een spits en als het kan nog een CDM. Nu zegt Fer eigenlijk hetzelfde en dan is het ineens belachelijk dat hij dat durft te zeggen. :W

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2011 18:45:06 ]
pi_98957064
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 18:36 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ach, hij heeft ook gewoon ambitie. En als dat niet kan bij Feyenoord dan maar ergens anders. Het feit dat het niet om het financiele gaat zegt ook genoeg. Ik geef hem groot gelijk, er moet een spits en een 10 komen. Dan zie ik tenminste ook potentie.
Tuurlijk, dat is waar, maar hij kan volgend seizoen als het alsnog kut is lekker makkelijk zeggen; 'ja onze selectie is alsnog niet goed genoeg versterkt dus ik verleng niet'.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 18:47:51 #267
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98957101
Matige wedstrijd zeg :') Bier maakte een hoop goed.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 2 juli 2011 @ 18:55:33 #268
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98957342
quote:
Fer blijft alleen bij sportieve versterkingen

Leroy Fer verlengt alleen zijn contract bij Feyenoord als de club zich op sportief gebied versterkt, dat heeft de middenvelder na afloop van de oefenwedstrijd tegen SC Feyenoord (0-4 winst) laten weten tegenover RTV Rijnmond.

De international van Jong Oranje staat nadrukkelijk in de belangstelling van FC Twente, maar technisch directeur Martin van Geel doet er alles aan om hem in De Kuip te houden. Van Geel gaat de 21-jarige speler een ultieme aanbieding doen, maar de inhoud daarvan is voor Fer zelf niet zo van belang.

'Het financiële aspect vind ik onbelangrijk, ik wil graag dat de selectie versterkt wordt,' aldus Fer, die zijn Rotterdamse ploeggenoot Georginio Wijnaldum naar alle waarschijnlijk naar PSV zal zien verkassen.
Tsja, wie denkt Fer wel niet dat 'ie is?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98957364
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 18:46 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Tuurlijk, dat is waar, maar hij kan volgend seizoen als het alsnog kut is lekker makkelijk zeggen; 'ja onze selectie is alsnog niet goed genoeg versterkt dus ik verleng niet'.
Dat recht heeft hij toch gewoon? Hij heeft net als elke andere werknemer in Nederland gewoon een contract voor een bepaalde tijd. Dat kan hij uitdienen en dan is hij vrij om te gaan en staan waar hij wil.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 18:58:25 #270
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_98957451
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 18:47 schreef Caland het volgende:
Matige wedstrijd zeg :') Bier maakte een hoop goed.
Was jij er ook dan?

Amstel :r.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 18:59:19 #271
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98957479
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 18:58 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Was jij er ook dan?

Amstel :r.
Haha, niet zeiken. Smaakte best goed.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 2 juli 2011 @ 19:01:27 #272
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_98957556
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 18:56 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat recht heeft hij toch gewoon? Hij heeft net als elke andere werknemer in Nederland gewoon een contract voor een bepaalde tijd. Dat kan hij uitdienen en dan is hij vrij om te gaan en staan waar hij wil.
Fer moet z'n bek houden en er voor gaan of gewoon weggaan.
Hij weet zeer goed hoe het er financieel voor staat dus dit is gewoon een zeer domme uitspraak.
Hij heeft geen fuck te eisen, zelfs z'n basisplaats niet.
Bevalt het 'm niet, dan :W en weer wat miljoenen extra voor de schuldsanering.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:01:42 #273
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98957567
Om er maar met een nieuwtje van één of ander iemand vandoor te gaan. Wijnaldum zelf schijnt helemaal niet zo enthousiast te zijn om naar PSV te verkassen. Maar wordt gedwongen door a) zaakwaarnemer en b) KNVB en Feyenoord die noodgedwongen zijn om hem te verkopen.

Wijnaldum zelf heeft zelf eigenlijk helemaal geen trek om heel Rotterdam over zich heen te krijgen, zoals nu het geval is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:01:58 #274
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_98957572
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 18:59 schreef Caland het volgende:

[..]

Haha, niet zeiken. Smaakte best goed.
Ok, best wel ok. Dat Jupiler smaakte toch beter. Alleen dit is kouder.
pi_98957615
Fer is dus ook weg, fijn.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:04:52 #276
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98957653
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 19:01 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ok, best wel ok. Dat Jupiler smaakte toch beter. Alleen dit is kouder.
Ach ja. Roeien met de riemen die je hebt :'(
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:06:33 #277
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98957693

Wie staat daar nou met z'n behaarde bolus?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:07:03 #278
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_98957706
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 18:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Tsja, wie denkt Fer wel niet dat 'ie is?
Eerst dacht hij dat hij Hans Kazan was, maar nu weet hij het zeker: Hans Klok.

Abracadabra: geld! En, ja hoor, drie Braziliaanse internationals in Rotterdam! Hoe doet ie het? Tja, dat is voor de goochelaar een weet en voor ons... euh... :?
Look behind you! It's your ass!
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:11:01 #279
268409 voice-over
pi_98957826
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 19:01 schreef Caland het volgende:
Om er maar met een nieuwtje van één of ander iemand vandoor te gaan. Wijnaldum zelf schijnt helemaal niet zo enthousiast te zijn om naar PSV te verkassen. Maar wordt gedwongen door a) zaakwaarnemer en b) KNVB en Feyenoord die noodgedwongen zijn om hem te verkopen.

Wijnaldum zelf heeft zelf eigenlijk helemaal geen trek om heel Rotterdam over zich heen te krijgen, zoals nu het geval is.
Daar heb ik nog nooit van gehoord in een rechtsstaat: een werknemer die door een instantie (KNVB) gedwongen wordt elders te gaan werken.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:12:11 #280
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98957857
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 19:11 schreef voice-over het volgende:

[..]

Daar heb ik nog nooit van gehoord in een rechtsstaat: een werknemer die door een instantie (KNVB) gedwongen wordt elders te gaan werken.
Nouja, het is geen publiek geheim meer dat de KNVB Feyenoord sterk aangeraden heeft om met de transfer akkoord te gaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 2 juli 2011 @ 19:14:11 #281
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_98957914
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 19:01 schreef Caland het volgende:

Zeker dezelfde "zaakwaarnemer" als Fer. :')
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:29:45 #282
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98958396
quote:
Leroy Fer houdt de deur naar FC Twente wijd open, ondanks het feit dat Feyenoord het eerste bod van de Tukkers op de middenvelder ontoereikend achtte. "Als Twente er alsnog uitkomt met Feyenoord is een vertrek naar die club voor mij een serieuze optie. Al blijf ik alles geven voor Feyenoord, zolang ik hier speel." Het contract van Fer met de Kuipbewoners loopt over een jaar af.

Fer benadrukt dat het sportieve aspect in de beslissing over zijn toekomst vooropstaat. "Twente is een goede ploeg die voorronde Champions League speelt en de laatste jaren altijd in de top drie is geëindigd", vertelt de middenvelder zaterdag na de wedstrijd tegen SC Feyenoord (0-4) aan NUsport. "Ik denk dat ik me daar sneller kan ontwikkelen dan bij Feyenoord. Maar nu de club een bod op mij heeft afgeslagen, kan ik niets anders doen dan afwachten. De transfermarkt is nog open tot 1 september."

Fer sluit een transfer naar het buitenland zeker niet uit. "Alleen: dan moet ik goed kijken om wat voor club het gaat. Ik ga natuurlijk niet naar elke club in het buitenland. Ik moet er wel een betere voetballer kunnen worden. Anders blijf ik gewoon bij Feyenoord, want ik hóéf hier niet weg." Fer wil niet kijken naar de 'ultieme aanbieding’ van Feyenoord om zijn contract open te breken en te verlengen. "Het gaat me namelijk niet om het financiële plaatje, het gaat me erom of ik me hier goed kan blijven ontwikkelen. Zolang ik dat gevoel niet heb, teken ik niet bij. Nog zo’n seizoen als het vorige zou niet goed zijn voor mijn carrière."

Fer betreurt dat hij tijdens en na de wedstrijd tegen de amateurs van SC Feyenoord werd uitgescholden. "Sommige supporters begonnen op me te schelden, omdat ze vinden dat ik moet bijtekenen. Ik snap hen op zich wel. Zij kijken alleen naar het belang van Feyenoord, terwijl ik ook kijk naar mijn eigen belang. Dat ze me uitschelden, moeten ze zelf weten. Daar ben ik koud voor. Ik heb hier elf jaar gevoetbald, ga nu mijn twaalfde jaar in. Dan kun je niet zeggen dat ik geen gevoel voor deze club heb."
Lijkt me duidelijk, als Twente betaald is ie pleite.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:31:41 #283
302138 HuffTheTalbot
pi_98958471
Als Wijnaldum 5 miljoen kost, dan kost Fer 4 miljoen. Daar komen ze wel uit.

Net als Brom bij ADO: "Het gaat niet door." Twee dagen later was het rond.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:34:49 #284
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98958581
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 19:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Als Wijnaldum 5 miljoen kost, dan kost Fer 4 miljoen. Daar komen ze wel uit.

Net als Brom bij ADO: "Het gaat niet door." Twee dagen later was het rond.
Fer kost 6, meer dan Wijnaldum zoals Van Geel heeft aangegeven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98958602
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 19:34 schreef Caland het volgende:

[..]

En elke club die bereid is dat geld neer te leggen, is gek.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:36:36 #286
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98958650
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 19:35 schreef Niles-Crane het volgende:

[..]

En elke club die bereid is dat geld neer te leggen, is gek.
Dan hebben ze pech.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98958655
Wat een klootzakken zijn het toch eigenlijk ook. Met dit soort uitspraken hoef je helemaal niet meer te spelen voor Feyenoord. Bij elke slechte balaanname van hem denk ik nu dat hij liever ergens anders speelt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:39:29 #288
302138 HuffTheTalbot
pi_98958764
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 19:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Van Geel. :')

Ik vind Wijnaldum het grotere talent van de twee. En Feyenoord heeft niet zoveel te eisen op dit moment, 9 miljoen is een leuk bedrag. In je zak stoppen en doorfietsen.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:40:11 #289
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98958783
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 19:39 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Van Geel. :')

Ik vind Wijnaldum het grotere talent van de twee. En Feyenoord heeft niet zoveel te eisen op dit moment, 9 miljoen is een leuk bedrag. In je zak stoppen en doorfietsen.
Maar nu Wijnaldum verkocht is is er niet meer de noodzaak om te verkopen. Simpel zat. Had Monsterman maar wat eerder moeten aankloppen :W
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98958833
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 18:30 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Hoppa...Fer is de volgende verrader/klootzak/tyfusmongool? Lekker zeiken op al je spelers vanuit je bureaustoel.
Hij heeft gewoon een punt hoor. Nog driekwart seizoen onder extreme druk spelen halverwege het rechterrijtje met een mindere selectie dan vorig jaar, terwijl je met FC Twente in de top 3 en Europees speelt met verzorgd spel en betere spelers...
Dat maak jij ervan. Ik ben zulke figuren gewoon moe. Wat heeft Fer buiten wat aardige wedstrijden nu laten zien ? Niet veel toch ?

Hij heeft nog steeds last van die 'slaapmomentjes' en dat ligt echt niet aan de medespelers. Daarbij is hij nog gewoon heel erg slordig en onrustig aan de bal. Het is zeker een groot talent maar heeft nog niet de status om zulke eisen neer te leggen bij het bestuur.

Zo'n status moet je verdienen op het veld (Vlaar bijv.) en niet in de media.
En daarbij een paar maanden terug was het nog voornamelijk wat de andere deden (vlaar,De Vrij, Gini), en nu moet er weer versterking komen, het volgende zal wel zijn dat de Kuip eerst andere kleur stoeltjes moet krijgen.
pi_98958861
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 18:56 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat hij dat recht niet heeft? Ik zeg alleen dat die woorden niets waard zijn ;) Lekker makkelijk gezegd om de fans nog een beetje hoop te geven, terwijl hij, de club en de supporters ook wel weten dat hij niet bij gaat tekenen.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:44:35 #292
302138 HuffTheTalbot
pi_98958926
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 19:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Maar nu Wijnaldum verkocht is is er niet meer de noodzaak om te verkopen. Simpel zat. Had Monsterman maar wat eerder moeten aankloppen :W
Droom fijn verder. Spreek je over een dag of drie.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:45:17 #293
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98958952
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 19:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Droom fijn verder. Spreek je over een dag of drie.
Als Twente minimaal 5 miljoen heeft neergelegd ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:46:04 #294
268409 voice-over
pi_98958984
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 19:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Nouja, het is geen publiek geheim meer dat de KNVB Feyenoord sterk aangeraden heeft om met de transfer akkoord te gaan.
Ok, aangeraden. Da's wat anders.
pi_98959015
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 19:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Als Twente minimaal 5 miljoen heeft neergelegd ja.
Precies, Martin laat zich niet zo snel wegzetten door Joop, gelukkig maar. :)
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:48:29 #296
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98959072
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 19:47 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Precies, Martin laat zich niet zo snel wegzetten door Joop, gelukkig maar. :)
Precies, letterlijke woorden: nu Wijnaldum verkocht is gaan we meer voor Fer vragen.
5+ dus, kunnen die moffen wel anders denken... komen ze van een koude kermis thuis.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:48:34 #297
268409 voice-over
pi_98959074
Voor 5 mln. .... strik er omheen en persoonlijk afleveren bij de Grolsch Veste. Weer een hap van die schuld af.
pi_98959079
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 18:37 schreef kapiteintje het volgende:

Daarbovenop roept iedereen op dit forum ook om een nummer 10 en een spits en als het kan nog een CDM. Nu zegt Fer eigenlijk hetzelfde en dan is het ineens belachelijk dat hij dat durft te zeggen. :W
Je slaat de spijker op zijn kop.
Die cokesnuivende mafketels die Fer hebben uitgescholden sporen echt niet.
Dat soort supporters zijn de nagel aan Feijenoords doodskist. Gelukkig dat Fer nog kan relativeren en begrijpt dat deze gasten nog te dom zijn om te poepen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:50:31 #299
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98959121
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 19:48 schreef eight het volgende:

[..]

Je slaat de spijker op zijn kop.
Die cokesnuivende mafketels die Fer hebben uitgescholden sporen echt niet.
Dat soort supporters zijn de nagel aan Feijenoords doodskist. Gelukkig dat Fer nog kan relativeren en begrijpt dat deze gasten nog te dom zijn om te poepen.
Wanneer werd hij uitgescholden dan?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98959291
quote:
5s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 19:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Wanneer werd hij uitgescholden dan?
Post van Lastpost:

quote:
Fer betreurt dat hij tijdens en na de wedstrijd tegen de amateurs van SC Feyenoord werd uitgescholden. "Sommige supporters begonnen op me te schelden, omdat ze vinden dat ik moet bijtekenen. Ik snap hen op zich wel. Zij kijken alleen naar het belang van Feyenoord, terwijl ik ook kijk naar mijn eigen belang. Dat ze me uitschelden, moeten ze zelf weten. Daar ben ik koud voor. Ik heb hier elf jaar gevoetbald, ga nu mijn twaalfde jaar in. Dan kun je niet zeggen dat ik geen gevoel voor deze club heb."
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:56:48 #301
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98959308
Er werd 'teken nu maar bij' en dergelijke gezongen, als hij dat al als uitschelden ziet :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')