Jep dat vind ik ook, ik denk dat Clasie nu ook gewoon wat verder is dan Van Haaren na zo'n jaartje Excelsior.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:18 schreef ForzaCaptian het volgende:
Van Ricky ben ik alles behalve onder de indruk geraakt toen hij speelde, laat die eerst maar is een jaartje bij Excelsior rijpen ofzo.
Binnen 3 jaar max dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Feyenoord kampioen is hetzelfde als Ajax die weer de CL wint ..
Externe geldschieters VvF moeten dan sponsoren.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:42 schreef Absurditeit het volgende:
En hoe denk je Dost te kunnen betalen? Mag je als Feyenoord überhaupt wel miljoenen uitgeven van de Knvb?
Dit is bij Feyenoord altijd hetzelfde liedje en ook altijd al geweest.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:57 schreef Absurditeit het volgende:
Dost kan een aardige speler zijn, maar zonder aanvoer blijft er ook weinig van hem over.
Mee eens. Nu kan Dost opzich een aardig aanspeelpunt zijn ook waardoor het middenveld aan zou kunnen sluiten, maar we hebben geen middenvelders die kunnen aansluiten, of hem sowieso aanspelenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:57 schreef Absurditeit het volgende:
Als je dan toch redelijk investeert zou ik als Feyenoord investeren in enkele jongens waardoor je aan het voetballen toekomt. Iemand als Schöne bijvoorbeeld.
Dost kan een aardige speler zijn, maar zonder aanvoer blijft er ook weinig van hem over.
Klopt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:01 schreef Cara het volgende:
[..]
Dit is bij Feyenoord altijd hetzelfde liedje en ook altijd al geweest.
Al zet je Ibrahimovic, Carew, Dost, van Nistelrooy of el Hamdaoui neer, geen goede aanvoer = weinig doelpunten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever voortaan alleen nog eigen jeugd omringt met enkele (liefst in grondbeginsel niet al te dure) routiniers.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:57 schreef Absurditeit het volgende:
Als je dan toch redelijk investeert zou ik als Feyenoord investeren in enkele jongens waardoor je aan het voetballen toekomt. Iemand als Schöne bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:07 schreef Absurditeit het volgende:
Ik weet niet of het financieel etc. haalbaar is, maar als je een deal weet te sluiten met Nec en Goossens en Schöne koopt, heb je ineens een heel aardig middenveld.
1 goal zegt weinig, maar die jongen kan echt heel aardig voetballen. Wat mij betreft vrij onderschat.Naar mijn mening een beperkte voetballer die leid aan het Biseswar-syndroomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt wel eens in het nieuws als hij een bal lekker raakt, want dat kan hij goed, maar geeft verder nooit thuis.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
Ja, Gyon en Nelom. Nummer 10 moet nog gehaald worden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:23 schreef GGMM het volgende:
Zijn er al (potentiële) aankopen bekend van Feyenoord? Wijnaldum en Castaignos weg; is er al geplande vervanging?
Helemaal mee eens. Maar Been was ook niet in staat hem te corrigeren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:14 schreef ForzaCaptian het volgende:
Zo Wijnaldum is weg, eerder een opluchting dan een aderlating. Die vent ging als een idioot met de bal lopen en deed maar wat .....
En als de VVF alles betaalt en alle risico's neemt?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:26 schreef Happel het volgende:
Feyenoord zou gewoon niks moeten doen op de transfermarkt. We willen toch gezond worden? Laat ze daar ook naar streven en nu niet hals over kop weer speler(s) gaan kopen. Ben daarom ook niet zo een voorstander van het halen an spelers.
Ook daar ligt gewoon een risico voor de club. Feijenoord moet het sowieso terugbetalen. In het ergste geval wanneer de speler, ik noem een Dost, voor minder wordt verkocht dan waarvoor hij gehaald is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:42 schreef voice-over het volgende:
[..]
En als de VVF alles betaalt en alle risico's neemt?
Je haalt zoveel problemen met die gast binnen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:27 schreef Typisch het volgende:
Ah ja, Clasie hebben we ook nog. Desnoods hem maar op 10. Aub niemand halen die een transfersom kost. Is een Marokkaanse combinatie met Hadouir en Karim niet wat? Misschien dat ze Karim dan wel zijn potentieel laat zien.
Onze scouts kunnen nog geen talent herkennen in een pakje boter. Gaat hem dus niet worden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:13 schreef ValHallen het volgende:
Is scouten in de eerste divisie geen optie voor Feyenoord eigenlijk? De laatste jaren is gebleken dat dat ook behoorlijk lucratief kan zijn.
Daar heb je ook wel gelijk in. God, ik bedenk me net dat Cruz jullie laatste echt goed gevonden speler isquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Onze scouts kunnen nog geen talent herkennen in een pakje boter. Gaat hem dus niet worden.
Ze zitten er al heel lang, toch wel sinds jaren negentig, ja.. En het hele scoutingsapparaat moet op de kop. Er zal alleen geen geld voor beschikbaar zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in. God, ik bedenk me net dat Cruz jullie laatste echt goed gevonden speler is
Ik ben niet zo thuis in de club maar hoe lang zitten de huidige scouts er al? Zaten ze er halverwege/eind jaren 90 ook al?
quote:Feyenoord wijzigt scoutingapparaat
10 juni 2010
Feyenoord verandert komend seizoen het scoutingapparaat. De Stadionclub zal zich meer richten op de Belgische markt dan op het Zuid-Amerikaanse voetbal.
Volgens algemeen directeur Eric Gudde zijn spelers uit Zuid-Amerika niet meer haalbaar voor Feyenoord. Dat is ook de reden waarom de Stadionclub inmiddels afscheid heeft genomen van Steven Aptroot, die voor Feyenoord in die omgeving scoutte. Om meer ingevoerd te raken in de Belgische spelersmarkt is de Belg Frans Masson aangetrokken.
Eerder werd al bekend dat Rinus Israel dat volgend seizoen zijn werk als scout neerlegt, omdat hij trainer wordt van amateurclub Young Boys. Mika Lipponen en Michel Beukers blijven wel als scout werkzaam voor Feyenoord.
Goede zaak dat Feijenoord eindelijk eens halsstarrig is in onderhandelingen.twitter:FeyenoordMegaFR twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 07:46:40#Twente heeft van #Feyenoord te horen gekregen dat hun bod op #Fer veel te laag is. Zo laag dat #Feyenoord geeneens verder wil praten. reageer retweet
Toch wel vreemd dat dezelfde scouting 10 jaar geleden een ijersterk team wist te smeden van voetballers die allemaal werden weggeplukt bij kleinere clubs. Ik kan me niet voorstellen dat Paauwe, JP, Bosvelt en van Wonderen miljoenen hebben gekost.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze zitten er al heel lang, toch wel sinds jaren negentig, ja.. En het hele scoutingsapparaat moet op de kop. Er zal alleen geen geld voor beschikbaar zijn.
Schijnbaar hebben ze vorig jaar wat veranderingen doorgevoerd. Helemaal langs me heen gegaan. Wist wel dat Steef er mee opgehouden is. Niet dat ze ook nog in België zijn gaan scouten. Heeft veel opgeleverd tot nu toe.
Denk dat Feijenoord er wel goed aan doet om te scouten in de Eerste divisie. Lopen genoeg leuke spelers rond waar we wat aan kunnen hebben.
[..]Goede zaak dat Feijenoord eindelijk eens halsstarrig is in onderhandelingen.twitter:FeyenoordMegaFR twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 07:46:40#Twente heeft van #Feyenoord te horen gekregen dat hun bod op #Fer veel te laag is. Zo laag dat #Feyenoord geeneens verder wil praten. reageer retweet
Zelf voor de absolute hoofdprijs willen verkopen en vervolgens voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Op zich wel logisch, dat dan weer wel.quote:
Klopt, maar vaak komt er nog een huilverhaal van Joop bij. Ik zie die er echt voor aan om iets van 2 miljoen te bieden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zelf voor de absolute hoofdprijs willen verkopen en vervolgens voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Op zich wel logisch, dat dan weer wel.
En dan verontwaardigd zijn als van Geel nee zegtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, maar vaak komt er nog een huilverhaal van Joop bij. Ik zie die er echt voor aan om iets van 2 miljoen te bieden.
kwam Cruz niet via het netwerk van Haan binnen ?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in. God, ik bedenk me net dat Cruz jullie laatste echt goed gevonden speler is
Ik ben niet zo thuis in de club maar hoe lang zitten de huidige scouts er al? Zaten ze er halverwege/eind jaren 90 ook al?
Dat ijzersterke team bestond ook niet uit geniale voetballers. Maar uit net iets boven gemiddelde voetballers waar een sterk collectief van gemaakt was. Dat zou bij Feyenoord nu natuurlijk ook moeten gebeuren. Je hebt een groep jonge jongens waar je een eenheid van moet smeden. Als ze voor elkaar door het vuur gaan, dan kunnen ze iedereen dit jaar verbazen. Ik twijfel alleen of Been dat inziet en als hij het al ziet of hij het dan ook kan. Daarnaast is het ook moeilijk je daar op te concentreren onder de huidige omstandigheden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Toch wel vreemd dat dezelfde scouting 10 jaar geleden een ijersterk team wist te smeden van voetballers die allemaal werden weggeplukt bij kleinere clubs. Ik kan me niet voorstellen dat Paauwe, JP, Bosvelt en van Wonderen miljoenen hebben gekost.
Dan mag dat dus niet, zolang je in categorie 1 zit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Ook daar ligt gewoon een risico voor de club. Feijenoord moet het sowieso terugbetalen. In het ergste geval wanneer de speler, ik noem een Dost, voor minder wordt verkocht dan waarvoor hij gehaald is.
Stel, je hebt als talent de keuze om onder Been of Adriaanse te trainen. Wat kies je?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En dan verontwaardigd zijn als van Geel nee zegt
Achja, Twente groeit snel, is ook duidelijk aan de supporters te merken. Ik had nooit verwacht dat ze ons naar de troon zouden stoten als het om arrogantie zou gaan.
Natuurlijk kies je dan voor Co maar het gaat meer om de manier van bieden/onderhandelen van Twente.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:47 schreef voice-over het volgende:
[..]
Stel, je hebt als talent de keuze om onder Been of Adriaanse te trainen. Wat kies je?
Kan me niet voorstellen dat de VvF daar volledig verantwoordelijk voor wil zijn. Het blijven zakenmensen...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan mag dat dus niet, zolang je in categorie 1 zit.
De club mag geen verplichtingen aangaan die geld (kunnen) kosten. Alleen als het volledige risico bij de externe partij(en) ligt, kan er iets gebeuren.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat de VvF daar volledig verantwoordelijk voor wil zijn. Het blijven zakenmensen...
Godvergeten irritant dat Comic Sans, aaargh
Waar zet je die onzin uit...iemand? Kon het bij instellingen nog niet zo 1,2,3 vinden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat de VvF daar volledig verantwoordelijk voor wil zijn. Het blijven zakenmensen...
Godvergeten irritant dat Comic Sans, aaargh
Internet - opties - inhoud. Daar moet het staan en kun je het uitzetten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar zet je die onzin uit...iemand? Kon het bij instellingen nog niet zo 1,2,3 vinden.
Was het maar zo een feest. Is vanuit FOK! geregeld, dus zelf het font aanpassen kan niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:44 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Internet - opties - inhoud. Daar moet het staan en kun je het uitzetten.
Man, wat een triest gedoe zeg. 'Iedereen doet het, dus is het grappig'.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Was het maar zo een feest. Is vanuit FOK! geregeld, dus zelf het font aanpassen kan niet.
Zal waarschijnlijk maximaal 2 miljoen zijn geboden, stel mafketels.quote:Feyenoord heeft FC Twente gisteren gevraagd om de pogingen om Leroy Fer naar de Grolsch Veste te halen per direct te staken, meldt het AD. Aanleiding tot het dringende verzoek is het in de ogen van Feyenoord zeer lage bod dat de bekerwinnaar heeft uitgebracht op de motor van Jong Oranje.
De directie van Feyenoord deed na het bod uit Enschede ook geen tegenvoorstel, zo ver lag het geboden bedrag van FC Twente onder de gedroomde verkoopprijs voor Fer.
PSV legt voor Georginio Wijnaldum 5 miljoen euro op tafel. De aanvallende middenvelder heeft net als Leroy Fer (foto) een tot medio 2012 doorlopend contract in de Kuip. Het ligt voor de hand dat Feyenoord een dergelijk bedrag wil incasseren voor eenmalig international Fer. FC Twente heeft vooralsnog een veel lager bedrag in gedachten. 'Wij hebben niet heel veel geld, veel van ons vermogen zit in de verbouwing van ons stadion,' liet preses Joop Munsterman onlangs al weten.
Fer krijgt dit weekeinde een ultiem aanbod van Feyenoord om zijn contract open te laten breken en met minimaal twee seizoenen te verlengen. Feyenoord liet eerder ook weten de verkoop van Wijnaldum 'wel voldoende' te vinden.
Idd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk maximaal 2 miljoen zijn geboden, stel mafketels.
Dus er is echt geen mogelijkheid om dit lettertype aan te passen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Was het maar zo een feest. Is vanuit FOK! geregeld, dus zelf het font aanpassen kan niet.
Hoop het. Zit te zoeken naar een oplossing. Krijg er serieus oogkanker van.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dus er is echt geen mogelijkheid om dit lettertype aan te passen?
Staat gewoon in FB. Lees het topic. Dit is er niet echt de plek voor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoop het. Zit te zoeken naar een oplossing. Krijg er serieus oogkanker van.
Ja ik ook, ik waan me in een stripverhaal man.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoop het. Zit te zoeken naar een oplossing. Krijg er serieus oogkanker van.
Hoef je niet tegen een mod te zeggen hoor, wijsneus.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Staat gewoon in FB. Lees het topic. Dit is er niet echt de plek voor.
Sorry mod.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Staat gewoon in FB. Lees het topic. Dit is er niet echt de plek voor.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoef je niet tegen een mod te zeggen hoor, wijsneus.
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 12:28:03Andre Bahia opweg naar Samsunspor #Feyenoord reageer retweet
Hopelijk voor een leuk bedrag...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:29 schreef Tomasso het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 12:28:03Andre Bahia opweg naar Samsunspor #Feyenoord reageer retweet
Een truck vol na-maak kleren en een tupperware bakkie vol baklava. Dan krijgen we toch wel de volle mep voor Bahia.quote:
Denk het ook. Maar scheelt toch weer salaris.quote:
Jep, altijd de juiste instelling en nooit klagen vanwege zijn reserverol.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk het ook. Maar scheelt toch weer salaris.
Ergens toch jammer dat tie weggaat. Was wel een echte (trouwe) Feyenoorder.
En vaak wel goed voor een paar kopgoals. Maar al met al: niet erg dat hij weg gaat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk het ook. Maar scheelt toch weer salaris.
Ergens toch jammer dat tie weggaat. Was wel een echte (trouwe) Feyenoorder.
Dus hou LN in de gaten mensen, ter lering en vermaak.quote:Want de enkele tonnen die Feyenoord onlangs als verlies had aangegeven zal uiteindelijk wel zo’n 6 miljoen verlies zijn inclusief afschrijvingen en financiële baten en lasten.
Ik vind er niks leuks aan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Dus hou LN in de gaten mensen, ter lering en vermaak.
Doe eens niet zo gek.quote:
Denk dat hij voor Ajax wel een vesterking kan zijn. Maarja..spelers van Feyenoord naar Ajaxquote:
Essentiele verschillen:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:22 schreef Stokstaart het volgende:
wtf is er met het lettertype aan de hand![]()
was net op EDL over de HCS-crisis, dat we laatste stonden en mensen het veld op kwamen en spelers in de tunnel moesten schuilen, paar jaar later kampioen
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 14:33:25Bij #Feyenoord is de verwachting dat #Wijnaldum zich as zondag al meldt bij #PSV reageer retweet
De druk om te verkopen ligt bij Feyenoord. V Geel liet Janssen destijds ook niet lopen en Roda verdiende er niets aan.quote:
Als Fer niet verlengd en toch blijft krijgt hij een jaar lang gezeik met het legioen. Die gaat of verlengen of verkocht worden voor de juiste prijs. Hoop ikquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De druk om te verkopen ligt bij Feyenoord. V Geel liet Janssen destijds ook niet lopen en Roda verdiende er niets aan.
ja dus? Moeten we dan maar gelijk elke speler verkopen voor 1 miljoen terwijl ze meer waard zijn?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De druk om te verkopen ligt bij Feyenoord. V Geel liet Janssen destijds ook niet lopen en Roda verdiende er niets aan.
Er ligt nu geen absolute druk meer. En dan maar niets verdienen maar nog wel een jaar Fer als motor in de ploeg houden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Elftal van 93 bestond ook voornamelijk uit niet-jeugdspelers. Van Gobbel, De Wolf, Fräser, Kiprich, Trustfull noem ze maar op.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Essentiele verschillen:
- De jeugdafdelingen werden niet leeggeroofd door Engelse clubs.
- Het krachtsverschil tussen Nederland en veel andere Europese landen was nog niet zo schrijnend.
Zolang we in deze positie zitten wel ja. Geen idee hoe hoog of laag dat bod van Twente was, maar nu 2 miljoen en je trots opzij zetten lijkt me beter dan hem volgend jaar gratis de deur uit laten lopen. Mogelijk alsnog naar Twente omdat er natuurlijk allang contact is geweest.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja dus? Moeten we dan maar gelijk elke speler verkopen voor 1 miljoen terwijl ze meer waard zijn?
Een ongemotiveerde Fer als motor op het middenveld? Ik vond hem vorig jaar al kut, laat staan als meneer zijn zin niet krijgt. Plus het gezeik met de fans. Neuh, gewoon die zak geld pakken en oprotten met hem.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Er ligt nu geen absolute druk meer. En dan maar niets verdienen maar nog wel een jaar Fer als motor in de ploeg houden.
Dikke kans ook trouwens dat hij alsnog gaat bijtekenen hoor, als je het mij vraagt. Levert hem óók flink voordeel op immers!
Van Geel pakt het allemaal prima aan, tot nu toe!
Nee hem transfervrij laten lopen is goed beleid voeren. Rot toch op man.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef Caland het volgende:
Met 2 miljoen akkoord gaan, gelukkig ben jij geen TD
Er is ook een optie dat hij wél bijtekent, en volgend jaar tegen een transfersom vertrekt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zolang we in deze positie zitten wel ja. Geen idee hoe hoog of laag dat bod van Twente was, maar nu 2 miljoen en je trots opzij zetten lijkt me beter dan hem volgend jaar gratis de deur uit laten lopen. Mogelijk alsnog naar Twente omdat er natuurlijk allang contact is geweest.
Er zijn meer opties hequote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hem transfervrij laten lopen is goed beleid voeren. Rot toch op man.
met alle poules waar het geld heen verdwijnt hou je niets over. Dan "verdien" je meer aan hem door nog een jaar te laten spelenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zolang we in deze positie zitten wel ja. Geen idee hoe hoog of laag dat bod van Twente was, maar nu 2 miljoen en je trots opzij zetten lijkt me beter dan hem volgend jaar gratis de deur uit laten lopen. Mogelijk alsnog naar Twente omdat er natuurlijk allang contact is geweest.
Dan kijken we anders tegen de voetballer Fer aan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een ongemotiveerde Fer als motor op het middenveld? Ik vond hem vorig jaar al kut, laat staan als meneer zijn zin niet krijgt. Plus het gezeik met de fans. Neuh, gewoon die zak geld pakken en oprotten met hem.
Ze willen hoger dan 5 miljoen voor Leroy. Ik vind 3 miljoen toch echt een te groot verschil hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
...ik was nog niet klaar met m'n opsomming.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Elftal van 93 bestond ook voornamelijk uit niet-jeugdspelers. Van Gobbel, De Wolf, Fräser, Kiprich, Trustfull noem ze maar op.
Tuurlijk heeft die jongen potentie. Maar ik zie in hem komend seizoen nog niet de dragende speler (zoals Vlaar dat bijvoorbeeld wel is) waarvan het essentieel is hem te behouden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan kijken we anders tegen de voetballer Fer aan.
Hij was vorig jaar lang niet altijd goed, maar heeft enorm potentie en brengt power. En is vaste waarde van Jong-Oranje. Niet wegdoen voor 2 miljoen.
Als hij niet bijtekent wel ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft die jongen potentie. Maar ik zie in hem komend seizoen nog niet de dragende speler (zoals Vlaar dat bijvoorbeeld wel is) waarvan het essentieel is hem te behouden.
Denk als hij zo speelt als vorig jaar met dit verhaal erbij dat Het Legioen hem wel eens heel snel beu kan zijn.
Mag ook niet. Logisch toch. Gewoon normaal discussiëren moet toch niet zo moeilijk zijn...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:59 schreef voice-over het volgende:
Happel,
Mag ik in dit topic wel zeggen dat ik PSV een kutclub uit een kutstad vind. Of is dat ook trollen?
Ach man, kap nou toch eens met dat zure gedoe van je. De club weet zelf wat haar grenzen zijn en staat onder strikte controle van de KNVB. Ik word een beetje moe van die mensen die hier steeds doen alsof alle misere de schuld is van dergelijke spelers. De ene is nog niet weg of er wordt alweer aan de poten gezaagd van de volgende speler. Gek he...dat ze allemaal weg willen/niet renderen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:00 schreef onlogisch het volgende:
Fer is gewoon een vervelende kwast. Hij moet zo snel mogelijk vertrekken. Een beetje een "ultiem aanbod" van "jouw club" afwachten wetende dat je club in de meest financieel penibele situatie zit uit haar bestaan.
Dan ben je in mijn ogen niet meer dan een geldwolf als je betere aanbiedingen nodig hebt om te blijven. Laat hem vooral optyfen
Wees gewoon duidelijk. JA ik teken bij! Geen gedonder. Of Nee, ik rot op, en het liefst zo snel mogelijk. Ipv al dit gedoe.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach man, kap nou toch eens met dat zure gedoe van je. De club weet zelf wat haar grenzen zijn en staat onder strikte controle van de KNVB. Ik word een beetje moe van die mensen die hier steeds doen alsof alle misere de schuld is van dergelijke spelers. De ene is nog niet weg of er wordt alweer aan de poten gezaagd van de volgende speler. Gek he...dat ze allemaal weg willen/niet renderen.
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wees gewoon duidelijk. JA ik teken bij! Geen gedonder. Of Nee, ik rot op, en het liefst zo snel mogelijk. Ipv al dit gedoe.
Heb je gelijk in, maar ik doel meer op dat constant afbranden van de eigen spelers. Heeft geen nut.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wees gewoon duidelijk. JA ik teken bij! Geen gedonder. Of Nee, ik rot op, en het liefst zo snel mogelijk. Ipv al dit gedoe.
Niet alles hoeft nuttig te zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar ik doel meer op dat constant afbranden van de eigen spelers. Heeft geen nut.
Kneus. Kom naar Eindhoven dan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:59 schreef voice-over het volgende:
Happel,
Mag ik in dit topic wel zeggen dat ik PSV een kutclub uit een kutstad vind. Of is dat ook trollen?
Eindhoven een stad noemenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:59 schreef voice-over het volgende:
Happel,
Jammer.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Mag ook niet. Logisch toch. Gewoon normaal discussiëren moet toch niet zo moeilijk zijn...
Genieten van de mooiste stad ter wereld..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:41 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wat moet ik in godsnaam in Eindhoven doen?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Genieten van de mooiste stad ter wereld..
Laatst nog in Portugal en Schotland.. Waar gingen de feyenoorders Europa in afgelopen jaar?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal wel moeten, want zelf naar andere steden gaan doen PSV-supporters nooit he.
Grappenmaker, dat dorp met wat industrieterrein en blokkedozen kan ik moeilijk een stad noemen, laat staan mooi.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Uhm.. hoeveel centrale verdedigers hebben we nu nog lopen?quote:Bahia op weg naar Samsunspor
Andre Bahia lijkt bij Feyenoord te gaan vertrekken. De verdediger vertrekt vrijdag naar Turkije om te onderhandelen met Samsunspor. Bahia heeft bij Feyenoord nog een contract voor één seizoen.
De Rotterdammers hopen de Braziliaan te verkopen. Bahia speelt sinds 2004 voor de stadionclub. In zeven seizoenen kwam de 28-jarige speler 179 wedstrijden uit voor Feyenoord.
V2?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:04 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Uhm.. hoeveel centrale verdedigers hebben we nu nog lopen?
Dus 2 totaal, dat wordt leuk als er blessures of schorsingen zijn.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:02 schreef Droopie het volgende:
Wijnaldum afgekeurd bij PSVGast, die grap heb ik al 3x voorbij zien komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hofs ?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:23 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Dus 2 totaal, dat wordt leuk als er blessures of schorsingen zijn.
Ik snap nog steeds niet waarom ze Botteghin en Jordy Buijs niet transfervrij hebben overgenomen. Datzelfde geld nu voor Danny Buijs en Hofs, je verliest er verder niks op een contract voor 1 jaar.
Als we de oorlog moeten winnen met Leerdam, El Ahmadi, Mokotjo en Fer, heb ik liever jongens die altijd bereid zijn er een tandje bij te doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hofs ?
D. Buijs ?
Beide echt te matig en zouden alleen maar eigen talenten in de weg lopen.
Als we weer zulke spelers blijven halen komen we er nooit. Met Bahia win je vast wel de oorlog maar die is voetballend ook gewoon te matig.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:03 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Als we de oorlog moeten winnen met Leerdam, El Ahmadi, Mokotjo en Fer, heb ik liever jongens die altijd bereid zijn er een tandje bij te doen.
Je kan ook niet helemaal geen spelers halen, daarvoor heb je teveel mooi weer voetballers op het middenveld.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als we weer zulke spelers blijven halen komen we er nooit. Met Bahia win je vast wel de oorlog maar die is voetballend ook gewoon te matig.
En zo'n Hofs traint niet voor niets bij Dort, dat komt niet alleen door de trainer daar.
Natuurlijk moet er wat bij maar dan wel spelers die het niveau aankunnen en niet nog 6 weken moeten trainen om fit te worden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:12 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Je kan ook niet helemaal geen spelers halen, daarvoor heb je teveel mooi weer voetballers op het middenveld.
Buijs niet fit? Buijs niet goed genoeg voor de middenmoot/subtop? Waarom speelt hij daar dan? Met alleen jongens van tussen de 16 en 20 ga je er niet komen hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Natuurlijk moet er wat bij maar dan wel spelers die het niveau aankunnen en niet nog 6 weken moeten trainen om fit te worden.
Als je van die standaard afdankertjes als Larsen,Beukering,Hofs,Buijs blijft halen ga je er gewoon niet bovenop komen.
Kosten alleen maar geld, zijn niet topfit, twijfelachtig of ze het niveau aankunnen en ze belemmeren andere talenten.
De huidige selectie is niet veel beter hoor. En dat soort jongens trekken dat bij door ervaring en mentaliteit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Natuurlijk moet er wat bij maar dan wel spelers die het niveau aankunnen en niet nog 6 weken moeten trainen om fit te worden.
Als je van die standaard afdankertjes als Larsen,Beukering,Hofs,Buijs blijft halen ga je er gewoon niet bovenop komen.
Kosten alleen maar geld, zijn niet topfit, twijfelachtig of ze het niveau aankunnen en ze belemmeren andere talenten.
Buijs heeft vorig jaar amper gespeeld. En die hebben we al onder contract gehad en ik neem aan dat toen wel duidelijk is geworden dat die niet geschikt is voor het niveau wat Feyenoord nastreeft. Prima instelling maar voetballend brengt die je 0,0 verder. En een Mokotjo heeft net zoveel inzet en is voetballend ook nog eens 20x beter. Je moet niet spelers halen om het halen vind ik, het moeten echt versterkingen zijn en anders moet je het laten. Ik heb alle vertrouwen in Martin dat die dat ook zo ziet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Buijs niet fit? Buijs niet goed genoeg voor de middenmoot/subtop? Waarom speelt hij daar dan? Met alleen jongens van tussen de 16 en 20 ga je er niet komen hoor.
Daarom zei ik ook, Danny Buijs was transfervrij wat heb je te verliezen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Buijs heeft vorig jaar amper gespeeld. En die hebben we al onder contract gehad en ik neem aan dat toen wel duidelijk is geworden dat die niet geschikt is voor het niveau wat Feyenoord nastreeft. Prima instelling maar voetballend brengt die je 0,0 verder. En een Mokotjo heeft net zoveel inzet en is voetballend ook nog eens 20x beter. Je moet niet spelers halen om het halen vind ik, het moeten echt versterkingen zijn en anders moet je het laten. Ik heb alle vertrouwen in Martin dat die dat ook zo ziet.
Overigens is Buijs al richting Schotland dus waar hebben we het over.
Maar dat ga je ook niet verhelpen met een Buijs, want die heeft gewoon echt moeite met het niveau, hij wil zich nog weleens voordoen als een leider maar als je voetballend gewoon tekort komt nemen ze je al snel niet meer zo serieus.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:29 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook, Danny Buijs was transfervrij wat heb je te verliezen.
Daarbij heb je waterdragers nodig op je middenveld. Kijk bijvoorbeeld naar een Meeuwis afgelopen seizoen. Zoals het er nu uitziet hebben we teveel tactische voetballers, wat in een goed draaiend elftal en zodra je voorkomt uitstekend is. Maar op het moment dat het tegenzit geen spelers die opstaan.
Alsof Meeuwis een pioneer was.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar dat ga je ook niet verhelpen met een Buijs, want die heeft gewoon echt moeite met het niveau, hij wil zich nog weleens voordoen als een leider maar als je voetballend gewoon tekort komt nemen ze je al snel niet meer zo serieus.
Meeuwis kwam tenminste uit een team met een fatsoenlijk niveau.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:34 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Alsof Meeuwis een pioneer was.
Ik ben ervan overtuigd dat hij mee had gekund met die elftal.
Ado heeft het anders ook niet verkeerd gedaan voor Ado-begrippen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Meeuwis kwam tenminste uit een team met een fatsoenlijk niveau.
Er zit alleen nog wel een klein verschilletje tussen de Bundesliga en de eredivisie.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:44 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ado heeft het anders ook niet verkeerd gedaan voor Ado-begrippen.
En toch mocht hij niet voor niks verhuurd worden bij een degradatie kandidaat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Er zit alleen nog wel een klein verschilletje tussen de Bundesliga en de eredivisie.
Nee lijkt me ook niet zo logisch om je spelers maar gewoon te gaan uitlenen en zelf het salaris door te blijven betalen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:48 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
En toch mocht hij niet voor niks verhuurd worden bij een degradatie kandidaat.
Ik bedoelde er meer mee dat hij blijkbaar daar te kort kwam, terwijl hij bij Feyenoord niet echt excelleerde maar nuttig was.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee lijkt me ook niet zo logisch om je spelers maar gewoon te gaan uitlenen en zelf het salaris door te blijven betalen.
Is in zo'n korte periode toch erg belangrijk geweest voor het team.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:53 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ik bedoelde er meer mee dat hij blijkbaar daar te kort kwam, terwijl hij bij Feyenoord niet echt excelleerde maar nuttig was.
Daarom ook. Terwijl hij niet aan kon haken bij een degradatie kandidaat in de Bundesliga. Dan denk ik dat je de ''top'' van Nederland onderschat. En dus Buijs bij Ado.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is in zo'n korte periode toch erg belangrijk geweest voor het team.
Of jij onderschat een Degradatie kandidaat in de Bundesliga.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:57 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Daarom ook. Terwijl hij niet aan kon haken bij een degradatie kandidaat in de Bundesliga. Dan denk ik dat je de ''top'' van Nederland onderschat. En dus Buijs bij Ado.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Valt niet op ofzoquote:Feyenoord traint naar stappenplan inspanningsfysioloog Verheijen
Feyenoord-trainer Mario Been kijkt met een positief gevoel terug op de eerste trainingsweek. De oefenmeester constateerde vrijdagochtend na de vijfde groepstraining van de voorbereiding dat zijn spelers de start van het seizoen goed hebben doorstaan. 'We bouwen dit seizoen rustig op', zei hij.
De selectie van Feyenoord traint dit jaar mede met het opbouw stappenplan grote en kleine partijen van Raymond Verheijen. Naast nog wat andere BVO's traint ook de Feyenoordjeugd zo al jaren. Verheijen is een inspanningsfysioloog met het specialisme periodisering. Hij ondersteunt clubs en coaches in binnen- en buitenland op projectbasis.
'De clou zit 'm in: wat doe je wanneer? Het is allemaal spelen met de arbeids-rustverhouding. Gebleken is dat een fitte speler sneller herstelt en meer acties maakt. Het gaat niet om meer acties in meer tijd, maar om meer acties in dezelfde tijd. Het gaat bij voetbal om snel herstellen. Voetballers maken 200 tot 250 sprints in een wedstrijd, waarvan negentig procent korter dan tien meter.
In partijvormen geven de trainers steeds minder rust. De training bestaat uit blokken van bijvoorbeeld zes minuten. Eerst zes minuten rust, dan vijf, vier, enzovoorts. 'Het lichaam wordt gedwongen steeds sneller te herstellen,'aldus Verheijen.
Door zijn kennis is Verheijen een veelgevraagd (assistent) trainer. Hij werd na zijn studie bewegingswetenschappen aan de Vrije Universiteit, waar hij zich specialiseerde in periodiseren (trainingsopbouw) docent bij de KNVB. Sinds Euro 2000 is hij op elke groot toernooi actief geweest. Verheijen werkte onder anderen met Guus Hiddink, Dick Advocaat, Frank Rijkaard en Louis van Gaal.
Feyenoord haalde hem in november 2006 als parttimer binnen voor de jeugdopleiding en was hij trainer van het beloftenelftal, dat onder zijn leiding promoveerde. Naast zijn werk op Varkenoord hield hij zich deze jaargang bezig met het schrijven van een boek 'Het periodiseren van voetbal' en het starten van zijn bedrijf. In 2009 vertrok Verheijen bij Feyenoord om als freelancer door te gaan.
Over zijn tijd bij Feyenoord zegt hij:
'Ik heb bij Feyenoord met veel plezier gewerkt. Ik vind dat het niveau van de jeugdopleiding op allerlei vlakken omhoog is gegaan. En dan heb ik het niet alleen over periodiseren. Je ziet het aan het aantal jeugdinternationals dat hoger is geworden. Wat er ook uitspringt is dat elf jongens uit de opleiding dit seizoen hun debuut in het eerste hebben gemaakt. Weliswaar door omstandigheden, maar toch.'
Volgens Verheijen zijn de jeugdtrainers bij Feyenoord inmiddels prima zelf in staat te periodiseren. 'Jean Paul van Gastel heeft bij de A1 door omstandigheden vaak met een kleine groep moeten werken. Dan is het de kunst dat je die spelers fit houdt. Dat heeft hij ontzettend goed gedaan. Bij de B1 kreeg Cor Adriaanse regelmatig jeugdinternationals terug die als sinaasappels waren uitgeperst. Ook hem is het gelukt om vervolgens blessures te voorkomen.'
De club heeft hem bij zijn vertrek gevraagd of hij met raad en daad beschikbaar wilde blijven. Daar heeft Verheijen toen positief op geantwoord.
Dit dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het wordt gewoon tijd dat de huidige trainersstaf opstapt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:27 schreef Chewbalhaar het volgende:
Grappig, nu er commentaar is op het feit dat we te weinig trainen, komen ze ineens met zulke meuk naar buiten
[..]
Valt niet op ofzo
Net als toen met die forumavond, toevallig stapte jacobs de dag daarna vrijwillig op, waarna de rest 1 voor 1 aan het nieuws kwam vertellen dat de rest van de organisatie WEL in orde was
Wie?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:55 schreef psvcubo het volgende:
benieuwd of jullie wijnaldum bij psv vinden passen
Dat ligt er inderdaad wel redelijk dik bovenop ja. Al hadden ze vlak voor het einde van de competitie ook een trainingsspecial bij Feyenoord TV.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:27 schreef Chewbalhaar het volgende:
Grappig, nu er commentaar is op het feit dat we te weinig trainen, komen ze ineens met zulke meuk naar buiten
[..]
Valt niet op ofzo
Net als toen met die forumavond, toevallig stapte jacobs de dag daarna vrijwillig op, waarna de rest 1 voor 1 aan het nieuws kwam vertellen dat de rest van de organisatie WEL in orde was
Ik denk dat Wijnaldum een voetballer is die beter wordt met betere voetballers om zich heen. Daarom denk ik dat ie het bij Psv wel aardig zal doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:55 schreef psvcubo het volgende:
benieuwd of jullie wijnaldum bij psv vinden passen
kijk 1 met een normale reactiequote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat Wijnaldum een voetballer is die beter wordt met betere voetballers om zich heen. Daarom denk ik dat ie het bij Psv wel aardig zal doen.
Wijnaldum ? geloof ik wel eens van gehoord, is toch een dorpje in Friesland ?quote:
Niks tegen Brabo's hé. Het stikt daar van de Feyenoorders.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:39 schreef voice-over het volgende:
[..]
Jezus, wat stinkt het hier. Zeker een Brabander in de buurt.
A.u.b. niet John de Wolf zeg.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:48 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Het wordt gewoon tijd dat de huidige trainersstaf opstapt.
Ik zeg het niet graag maar Ajax heeft het slim bekeken.
Feyenoord zou ook veel meer oud-spelers als Van Hanegem, Boskamp, Bosvelt, Fraser, Van Wonderen, Schreuder van mijn part De Wolf erbij moeten betrekken. Ook als snap ik dat meerdere al andere verplichtingen hebben.
Tja, vriendje theo heeft het ook weet ik hoe lang z'n potentie niet benut, wie weet wat er nog van Hofs kan worden in goede doen...quote:Hofs: "Het is buigen of barsten"
Voor Nicky Hofs zal het een spannende tijd worden. De 28-jarige middenvelder is momenteel transfervrij na zijn vertrek bij AEL Limassol en hoopt snel bij een nieuwe club te tekenen.
"Het is buigen of barsten", vertelde Hofs, die momenteel zijn conditie op peil houdt bij FC Dordrecht, aan Voetbal International. "Ik moet het nu laten zien. Ik besef dat ik een streep moet zetten onder de laatste jaren."
"Mijn afscheid bij Vitesse was niet super en het voetbaljaar op Cyprus was een teleurstelling. Nog een slecht jaar kan ik me niet veroorloven. Dan kan het zomaar zijn dat mijn loopbaan voorbij is, zo realistisch ben ik. Maar die gedachte geeft me juist een gigantische prikkel", vervolgde de eenmalig international van Nederland.
"Ik voel me topfit, ben elke dag voor mezelf bezig en loop nog over van ambitie", aldus de Arnhemmer. "Natuurlijk zijn er jaren weggegooid, maar tegelijkertijd weet ik dat het verleden niet telt. Met trots denk ik terug aan de periode waarin ik als talent de prijzen won en alles lukte. Maar daar koop ik nu niets meer voor. Ik moet en ga het nu laten zien."
Hofs kwam van 2001 tot en met 2005 uit voor Vitesse. In de winterstop van het seizoen 2004/2005 stapte hij over naar Feyenoord, waar hij tot en met 2008 speelde. Daarna keerde hij weer terug naar zijn oude liefde Vitesse. Afgelopen zomer ging hij een avontuur aan bij Limassol, maar dat werd geen succes. Hij kwam tot slechts dertien competitieduels.
Wijngum?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:52 schreef voice-over het volgende:
Nogmaals, ik wil niks meer horen of lezen over W. Hij bestaat niet meer, hij is vervlogen, hij is een vervaagde gedachte .....
Zou wel wat zijn voor Excelsior.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:44 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Tja, vriendje theo heeft het ook weet ik hoe lang z'n potentie niet benut, wie weet wat er nog van Hofs kan worden in goede doen...
Hofs is gewoon Feyenoord 1 materiaal, niets minder dan Schone die iedereen wil zien komen of de fietsendief Hadouir.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hofs is gewoon Feyenoord 1 materiaal, niets minder dan Schone die iedereen wil zien komen of de fietsendief Hadouir.
Jij hebt 'm het afgelopen jaar zien spelen bij Cyprus?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hofs is gewoon Feyenoord 1 materiaal, niets minder dan Schone die iedereen wil zien komen of de fietsendief Hadouir.
Daarbij hebben we al genoeg kleine middenveldertjes rondlopen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:41 schreef TheGreatHooD het volgende:
Yay, mag weer posten
Hofs is niet goed genoeg.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:22 schreef Equites het volgende:
Ik snap die jonge spelertjes sowieso niet. Je speelt bij een grote club in NL en krijgt lekker betaald (zeg maar gewoon fucking goed betaald), je kan als je het goed speelt Het Legioen achter je krijgen en jezelf onsterfelijk maken. Maar nee het merendeel kiest voor die 2 ton extra en gaat voetballen bij een of andere identiteitsloze kutclub of neemt de gok om naar een topclub te gaan (inter) en daar waarschijnlijk jammerlijk te falen. Als die jongens nou eens wat meer geduld hebben ipv alleen maar naar geld te kijken, dan bereiken ze een hoop meer in hun leven me dunkt.
Mario Been was al als speler te lui om te trainen. Hij heeft maar heel weinig uit zijn loopbaan gehaald. Hoe kan in godsnaam zo'n figuur als trainer bij Feyenoord aangesteld worden?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:48 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Het wordt gewoon tijd dat de huidige trainersstaf opstapt.
quote:Feyenoord wint rechtszaak
ROTTERDAM - Feyenoord is 150.000 euro rijker. De Rotterdammers hebben een rechtszaak gewonnen tegen de firma IEP van de Brit David Broomhall, die in 2007 en 2008 het Rotterdam-toernooi organiseerde. Broomhall voldeed niet aan al zijn financiële verplichtingen en is daarvoor nu bestraft door de rechter.
Archieffoto: Ebi Smolarek Archieffoto: Ebi Smolarek Foto: Wijnbergen, Matty van
Na het laatste toernooi, het zogenaamde jubileumtoernooi met als deelnemers Celtic, Tottenham Hotspur en Borussia Dortmund, kwam IEP de financiële verplichtingen aan Borussia Dortmund niet na. De Duitsers besloten vervolgens 150.000 euro in te houden op de transfersom die Feyenoord moest ontvangen voor Ebi Smolarek. Met de gang naar de rechter heeft Feyenoord nu alsnog dat bedrag veiliggesteld.
Iedereen was toch dolenthousiast toen Been kwam ?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:49 schreef voice-over het volgende:
[..]
Mario Been was al als speler te lui om te trainen. Hij heeft maar heel weinig uit zijn loopbaan gehaald. Hoe kan in godsnaam zo'n figuur als trainer bij Feyenoord aangesteld worden?
Geen goede zaak. 1 seizoen goed gedaan maar was bij Feyenoord zwaar gefaald.quote:'Feyenoord waagt tevergeefs poging voor te dure Bulykin'
Zaterdag, 2 juli 2011 om 08:20
Anderlecht wil Dmitri Bulykin van de hand doen, maar de aanvaller was graag in Nederland gebleven. ADO Den Haag kan de salariskosten van de Rus echter niet betalen en ook voor Feyenoord blijkt Bulykin onhaalbaar te zijn. Het Nieuwsblad weet dat de Rotterdammers met Anderlecht hebben gesproken, maar dat er geen akkoord kon worden bereikt.
/
Martin van Geel wil nog graag een nieuwe aanvaller aan de selectie van Mario Been toevoegen, maar moet creatief te werk gaan. Feyenoord kan ook na het naderende vertrek van Georginio Wijnaldum niet direct investeren in nieuwe spelers, omdat het onder curatele staat bij de KNVB. Donderdag diende Feyenoord het verzoek in om toch de transfermarkt op te mogen gaan.
Wanneer de bond hiermee instemt, blijft de vijver waaruit Van Geel moet vissen klein. Bas Dost van SC Heerenveen werd genoemd als nieuwe spits en ook Bulykin was blijkbaar in beeld, maar de robuuste Rus blijkt niet haalbaar te zijn. Volgens Het Nieuwsblad is er nóg een Nederlandse club met interesse in de aanvaller, al weet de krant niet om welke vereniging het gaat.
De 31-jarige Bulykin speelde in het afgelopen seizoen op huurbasis voor ADO en maakte naam in de Eredivisie door 21 keer te scoren in dertig competitiewedstrijden. Anderlecht heeft de aanvaller niet meer nodig, maar vraagt nog wel een transfersom voor de Rus, die liever nog niet terugkeert naar zijn vaderland. Bulykin heeft aangegeven in Nederland of België te willen blijven.
Gun hem zijn transfer ook wel. Echt een held. Verdient een groots afscheid!quote:Feyenoord geeft Bahia vrij om transfer naar Turkije af te ronden
Zaterdag, 2 juli 2011 om 09:40
Feyenoord heeft André Bahia een paar dagen vrij gegeven. Vrijdag werd gemeld dat de verdediger momenteel in Turkije zit om rond te kijken bij Samsunspor en de Braziliaan krijgt van zijn huidige werkgever de tijd om een transfer af te ronden. Het is bij het ANP niet bekend wanneer Bahia zich weer in Rotterdam moet melden.
De kans bestaat dat hij helemaal niet meer zal meetrainen bij Feyenoord en één dezer dagen zijn handtekening zet bij de Turkse promovendus. De 27-jarige Bahia had jarenlang een basisplaats in het centrum van de verdediging, maar zat vorig seizoen veelvuldig op de bank bij Feyenoord. Trainer Mario Been gaf zijn vertrouwen voornamelijk aan Stefan de Vrij en Ron Vlaar.
Dat duo verlengde de afgelopen maanden hun contracten en Bahia hoefde dan ook niet op meer speelminuten te rekenen. De mandekker kwam in het seizoen 2004/05 over van Flamengo op een huurcontract. Feyenoord zag hem een handvol wedstrijden aan het werk in Roterdam en besloot Bahia daarna definitief te contracteren. Van alle spelers in de selectie is Bahia al geruime tijd de langst dienende.
Echt onzin gewoon. Wij zijn heel goed bezig met het saneren van de schuld. En Pisvee gaat naar de gemeente haalt een zak geld op en smijt met miljoenen. Wij moeten fockin wachten tot het einde van de transfermarkt om dan misschien spelers te kopenquote:Feyenoord hoort pas over paar weken of het spelers mag halen
Zaterdag, 2 juli 2011 om 10:16
Feyenoord diende afgelopen donderdag het verzoek in bij de KNVB om toch de transfermarkt op te mogen, maar voorlopig blijft het aantrekken van nieuwe spelers een lastig verhaal. Feyenoord staat onder curatele bij de bond, die voorlopig niet reageert op het verzoek van de Rotterdammers.
“Een uitspraak komt pas over enkele weken, als het einde van deze transferperiode in zicht komt. Het blijft wat dat betreft afwachten”, zegt technisch directeur Martin van Geel in het Algemeen Dagblad. De sportbestuurder zou graag nog een nieuwe spits willen aantrekken, maar voorlopig mag Feyenoord dus geen transfersommen betalen.
Of Karim El Ahmadi nog vertrekt uit De Kuip is momenteel onduidelijk. Onlangs werd er melding gemaakt van de interesse van Nottingham Forest, maar dat is volgens Van Geel nog niet serieus te nemen. “Tussenpersonen hebben zich gemeld, maar wij hebben al enkele dagen niets meer gehoord”, aldus de directeur. El Ahmadi zal er zaterdagmiddag gewoon bijzijn in de oefenwedstrijd tegen SC Feyenoord.
Altijd makkelijk andere mensen te veroordelen die voor het geld gaan, zou je zelf nooit doen natuurlijk, over een hele carrierre kan die 2 ton (maar waarschijnlijk meer dan dat)/jaar toch heel veel uitmaken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:22 schreef Equites het volgende:
Ik snap die jonge spelertjes sowieso niet. Je speelt bij een grote club in NL en krijgt lekker betaald (zeg maar gewoon fucking goed betaald), je kan als je het goed speelt Het Legioen achter je krijgen en jezelf onsterfelijk maken. Maar nee het merendeel kiest voor die 2 ton extra en gaat voetballen bij een of andere identiteitsloze kutclub of neemt de gok om naar een topclub te gaan (inter) en daar waarschijnlijk jammerlijk te falen. Als die jongens nou eens wat meer geduld hebben ipv alleen maar naar geld te kijken, dan bereiken ze een hoop meer in hun leven me dunkt.
Vind ik wat simpel gesteld. We hebben best een redelijke selectie en een trainer moet er voor zorgen dat er voetbal en automatisme inkomt. Nu na 2 jaar Been is het nog steeds 9 van de 10 keer toevalsvoetbal.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:26 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Iedereen was toch dolenthousiast toen Been kwam ?
Ik zelf ook hoor, daar niet van .
Maar er zullen weinig trainers zijn die met de mogelijkheden die er bij Feyenoord zijn hoge ogen gaan gooien.
Mwoh, zo ongeveer elke trainer zou er in ieder geval beter positiespel in kunnen rammen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:26 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Iedereen was toch dolenthousiast toen Been kwam ?
Ik zelf ook hoor, daar niet van .
Maar er zullen weinig trainers zijn die met de mogelijkheden die er bij Feyenoord zijn hoge ogen gaan gooien.
Yep.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mwoh, zo ongeveer elke trainer zou er in ieder geval beter positiespel in kunnen rammen.
Schijnt (jaja, een aanname) dat dit vooral op voorspraak van de spelers is. Been was tegen deze aanpak. Van Geel heeft het er doorgedrukt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:27 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Valt niet op ofzo
Zo onlogisch lijkt me dat ook niet, Mario is volgens mij echt een trainer die denkt het allemaal beter te weten. En hij wil absoluut geen mensen om hem heen die hem tegenspreken of misschien zelfs dingen beter kunnen weten. (Zie bijv. ook het gezeik rond WvH)quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Schijnt (jaja, een aanname) dat dit vooral op voorspraak van de spelers is. Been was tegen deze aanpak. Van Geel heeft het er doorgedrukt.
Goede ontwikkeling. Er komt nu door het wegvallen van een salaris plus enkele tonnen transfergeld een miljoen vrij. Laat Dost maar komen.quote:'Feyenoord krijgt transfersom voor Bahia'
2 juli 2011
Andre Bahia is momenteel in Turkije voor onderhandelingen met Samsunspor. 'Hij is naar Turkije gevlogen om tot een akkoord te komen' aldus Martin van Geel in het Algemeen Dagblad. Volgens het Algemeen Dagblad is er meer interesse voor de verdediger en zal hij niet transfervrij vertrekken. Naast het vrijkomen van meer salarisbudget, zouden de Turken een niet nader genoemde transfersom betalen voor de centrale verdediger.
Dostquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:49 schreef voice-over het volgende:
[..]
Goede ontwikkeling. Er komt nu door het wegvallen van een salaris plus enkele tonnen transfergeld een miljoen vrij. Laat Dost maar komen.
quote:
Geef mij wat van dat spul dat jij gebruikt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:52 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Dost![]()
En dan nog Hadouir erbij, en je speelt mee voor de titel.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:52 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Dost![]()
En dan nog Hadouir erbij, en je speelt mee voor de titel.
Ik had hem graag nog een seizoen zien blijven, zo'n man heb je nodig tussen al die emotionele wrakken op het veld.quote:
En de 5e een oefenwedstrijd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:13 schreef PIETR het volgende:
Actueel trainingsschema:
Ma 04.07.11: 10.30 uur Varkenoord
Do 07.07.11: 10.30 uur Varkenoord
Vr 08.07.11: 10.30 uur Varkenoord
![]()
Op varkenoord, zijn nog kaarten.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ohja vandaag een wedstrijd toch?
Ergens nog live te volgen, en dus ook met beelden?
speelt.
Mijn god.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:33 schreef vandermar het volgende:
IsoufiHoezo Hadaouir halen als je Isoufi hebt die minimaal zelfde niveau is.
Jij wilt iemand zien die 4 vrije trappen per seizoen er inschiet en voor de rest niet zoveel kan? Toe even, Hadouir heeft dezelfde nare trekjes als Leonardo.quote:
Die zal nu wel gaan spelen. Tenzij Karim/Fer blijven.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:46 schreef vandermar het volgende:
Als Mokotjo dit seizoen niet gaat spelen kan Been beter nokken. Zonder trainer zal het echt niet minder gaan.
Oke.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij wilt iemand zien die 4 vrije trappen per seizoen er inschiet en voor de rest niet zoveel kan? Toe even, Hadouir heeft dezelfde nare trekjes als Leonardo.
Ik denk dat je meer aan Isoufi hebt, Isoufi is veel behendiger en heeft meer scorend vermogen. Beide zijn ze niet groot en sterk maar Isoufi is sneller, behendiger en heeft een prima inzicht en is nog maar net 19 geworden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:49 schreef Muto het volgende:
Vraag me af of Van Haaren zich in de basis gaat spelen als er geen nummer 10 komt.
al 19quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:42 schreef Mwanatabu het volgende:
Isoufi is al 19?
Maar da's toch geen 10? Niet dat Wijnaldum dat wel was, die heeft veel te weinig inzicht en dus steekpassjes.
Hadouir kan trouwens echt wel meer dat een vrije trap nemen, het is een prachtvoetballer qua techniek en inzicht. Het is alleen een strontvervelende blaaskaak. En Dost is een instabiel onbetrouwbaar jong en (gelukkig) nog te duur ook. Als je die haalt zit je over anderhalf seizoen weer met een boehoe-ik-wil-weg-soap. Liever niet
quote:Bescheiden oefenzege Feyenoord in broederstrijd
Feyenoord heeft de eerste oefenwedstrijd in de voorbereiding winnend afgesloten. Tegen de amateurs van Sportclub Feyenoord boekten de Rotterdammers een bescheiden zege.
In de eerste helft scoorde Feyenoord drie keer. Kamohelo Mokotje bracht de openingstreffer op het bord, gevolgd door een verdubbeling van de score door Shabir Isoufi. Tien minuten voor rust scoorde Ruben Schaken zijn eerste goal in de voorbereiding en bracht de marge op drie.
In de tweede helft stond er een ander Feyenoord. Allen Kay Ramsteijn mocht blijven staan en de aanvoerdersband kwam om de arm van Stefan de Vrij, hij loste Ron Vlaar af. Aanwinst Guyon Fernandez scoorde na rust de enige treffer van de tweede helft uit een strafschop.
Scoreverloop:
0-1 (12') Kamohelo Mokotjo
0-2 (18') Shabir Isoufi
0-3 (35') Ruben Schaken
0-4 (51') Guyon Fernandez (strafschop)
Opstellingen:
Eerste helft: Edwin Mulder; Dani Fernandez, Ron Vlaar (c), Kay Ramsteijn, Miguel Nelom; Kamohelo Mokotjo, Ricky van Haaren, Leroy Fer; Sekou Cissé, Shabir Isoufi en Ruben Schaken
Tweede helft: Darley; Kelvin Leerdam, Stefan de Vrij (c), Kay Ramsteijn, Bruno Martins Indi; Karim el Ahmadi, Adil Auassar, Jordy Clasie; Diego Biseswar, Guyon Fernandez en Jerson Cabral
Bron
Tevens is Van Haaren 20 jaar en 11 dagen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
al 19. Ik weet dat de debuutspelers bij ons tegenwoordig een lage leeftijd hebben maar ik vind 19 nog vrij jong hoor.
Denkt dat matige, zeer jonge spelertje nou echt dat hij in het buitenland wel aan voetballen toe komt?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:51 schreef Netsplitter het volgende:
Bij een eventueel vertrek bij Feyenoord zal hij zijn ontwikkeling dus hoogstwaarschijnlijk elders voort kunnen zetten.
Hoe komen al die jonge spelers aan die ideeën dat ze weg moeten? Bij andere clubs zie je dat niet, die accepteren dat ze op hun 19e nog geen basisplaats hebben en snappen dat die basisplaats vanzelf wel komt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:51 schreef Netsplitter het volgende:
Jerson Cabral wil vertrekken bij Feyenoord als de Rotterdammers Ryo Miyaichi voor nog een seizoen huren van Arsenal. Cabral vreest ervoor dat hij zich niet verder kan ontwikkelen bij Feyenoord wanneer de Japanner terugkeert naar de Kuip.
Zijn zaakwaarnemer Wessel Weezenberg sprak hierover met Voetbal International: "Je leidt een eigen speler op, maar kiest vervolgens voor een ander. Wat is dan het perspectief? Als Feyenoord zo nodig een linksbuiten wil, moeten ze de huidige maar laten gaan."
Het talent van de Rotterdammer blijft niet onopgemerkt. Er zijn diverse Engelse en Spaanse clubs die hem al een tijdje volgen. Bij een eventueel vertrek bij Feyenoord zal hij zijn ontwikkeling dus hoogstwaarschijnlijk elders voort kunnen zetten."Maar zover is het nog niet", aldus Weesenberg. "Het is voor Jerson echter wel belangrijk dat hij zo snel mogelijk meer duidelijkheid krijgt."
Bron: FOK! sport.
quote:Feyenoord schiet er vier in tegen amateurtak
Feyenoord is de voorbereiding op het nieuwe seizoen gestart met een 4-0 overwinning op amateurtak SC Feyenoord. Alle goals vielen voor rust.
Kamohelo Mokotjo (foto), Shabir Isoufi, Ruben Schaken en Guyon Fernandez namen de doelpunten voor hun rekening. Na een productieve eerste helft stokte de motor van Feyenoord na de rust, waardoor de score op 4-0 bleef steken.
Georginio Wijnaldum speelde niet mee in het oefenduel. Hij vertrekt waarschijnlijk dit weekend nog naar PSV. Voor het duel werd een spandoek met daarop 'Wijnaldum NSB'er' verwijderd.
Lieve schat, ik doelde vooral op dat babybekkie van mquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
al 19. Ik weet dat de debuutspelers bij ons tegenwoordig een lage leeftijd hebben maar ik vind 19 nog vrij jong hoor.
Ik begrijp Cabral wel een beetje, tegen een speler van het kaliber Ryo is het lastig concurreren. Maar nu al bij Feyenoord willen vertrekken, wat is dat toch met die jonge spelers?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:51 schreef Netsplitter het volgende:
Jerson Cabral wil vertrekken bij Feyenoord als de Rotterdammers Ryo Miyaichi voor nog een seizoen huren van Arsenal. Cabral vreest ervoor dat hij zich niet verder kan ontwikkelen bij Feyenoord wanneer de Japanner terugkeert naar de Kuip.
Zijn zaakwaarnemer Wessel Weezenberg sprak hierover met Voetbal International: "Je leidt een eigen speler op, maar kiest vervolgens voor een ander. Wat is dan het perspectief? Als Feyenoord zo nodig een linksbuiten wil, moeten ze de huidige maar laten gaan."
Het talent van de Rotterdammer blijft niet onopgemerkt. Er zijn diverse Engelse en Spaanse clubs die hem al een tijdje volgen. Bij een eventueel vertrek bij Feyenoord zal hij zijn ontwikkeling dus hoogstwaarschijnlijk elders voort kunnen zetten."Maar zover is het nog niet", aldus Weesenberg. "Het is voor Jerson echter wel belangrijk dat hij zo snel mogelijk meer duidelijkheid krijgt."
Bron: FOK! sport.
Precies, als Ryo komt verhuur zo'n jongen dan, dat is beter dan dat ie zit te verpieteren. Ik snap best dat spelers zonder al te veel perspectief hun heil elders gaan zoeken hoor. Je weet dat Ryo eerste keus zou zijn dus wat moet ie dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:55 schreef Lastpost het volgende:
Gewoon verhuren voor een jaartje mocht ie de concurrentie niet aan willen gaan.
Begrijp prima dat ie speeltijd nodig heeft en die niet hoog acht met de komst van Ryo, maar no way dat ie ook voor een appel en een ei vertrekt want talent heeft ie zeker.
Goed gezegd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:58 schreef Lastpost het volgende:
Allemaal ongeduldige broodvoetballers die in hun hoofd al bij Barca zitten terwijl ze het fysiek afleggen tegen de middelmaat van de Eredivisie, mentaal nog niet klaar zijn voor zo'n stap en met een rapport vol zesjes uiteindelijk vertrekken naar Europese grootmachten in de hoop de nieuwe Messi of Ronaldo te worden.
Fer snapt dat dat juist iets is wat niet mogelijk is?quote:Fer hoopt op versterkte selectie Feyenoord
Leroy Fer wil zijn contract bij Feyenoord enkel verlengen als er serieuze versterkingen komen. Dat liet de middenvelder zaterdagmiddag na het duel met SC Feyenoord (0-4 winst) weten tegenover RTV Rijnmond.
FC Twente heeft interesse in Fer, maar technisch directeur Martin van Geel hoopt dat de 21-jarige de Rotterdamse club trouw blijft. De clubbestuurder wil de speler een aanbieding doen, maar daarbij gaat het voor de middenvelder niet echt om de inhoud. "Het financiële aspect vind ik onbelangrijk, ik wil graag dat de selectie versterkt wordt", aldus Fer, die in Rotterdam in 2007 debuteerde in het eerste elftal en nog een contract tot medio 2012 heeft.
Hoppa...Fer is de volgende verrader/klootzak/tyfusmongool? Lekker zeiken op al je spelers vanuit je bureaustoel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:23 schreef Paul-89 het volgende:
Sowieso als zo'n gast het al gaat eisen, hij heeft nog niks laten zien.
dag dag
Nee, het is gewoon een speler die lijdt aan een behoorlijke zelfoverschatting.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoppa...Fer is de volgende verrader/klootzak/tyfusmongool?
Nee, het is gewoon een speler die de keus heeft tussen meedoen om het kampioenschap bij een gezonde club, met een goed stel voetballers met verzorgd spel + Europees voetbal of een beetje aankloten in de marge. Goed, Feyenoord is een prachtige club met een geweldige aanhang + stadion, maar ik snap zijn twijfels met een dergelijke keuze.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:34 schreef voice-over het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een speler die lijdt aan een behoorlijke zelfoverschatting.
Tuurlijk, dat is waar, maar hij kan volgend seizoen als het alsnog kut is lekker makkelijk zeggen; 'ja onze selectie is alsnog niet goed genoeg versterkt dus ik verleng niet'.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:36 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ach, hij heeft ook gewoon ambitie. En als dat niet kan bij Feyenoord dan maar ergens anders. Het feit dat het niet om het financiele gaat zegt ook genoeg. Ik geef hem groot gelijk, er moet een spits en een 10 komen. Dan zie ik tenminste ook potentie.
Tsja, wie denkt Fer wel niet dat 'ie is?quote:Fer blijft alleen bij sportieve versterkingen
Leroy Fer verlengt alleen zijn contract bij Feyenoord als de club zich op sportief gebied versterkt, dat heeft de middenvelder na afloop van de oefenwedstrijd tegen SC Feyenoord (0-4 winst) laten weten tegenover RTV Rijnmond.
De international van Jong Oranje staat nadrukkelijk in de belangstelling van FC Twente, maar technisch directeur Martin van Geel doet er alles aan om hem in De Kuip te houden. Van Geel gaat de 21-jarige speler een ultieme aanbieding doen, maar de inhoud daarvan is voor Fer zelf niet zo van belang.
'Het financiële aspect vind ik onbelangrijk, ik wil graag dat de selectie versterkt wordt,' aldus Fer, die zijn Rotterdamse ploeggenoot Georginio Wijnaldum naar alle waarschijnlijk naar PSV zal zien verkassen.
Dat recht heeft hij toch gewoon? Hij heeft net als elke andere werknemer in Nederland gewoon een contract voor een bepaalde tijd. Dat kan hij uitdienen en dan is hij vrij om te gaan en staan waar hij wil.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:46 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is waar, maar hij kan volgend seizoen als het alsnog kut is lekker makkelijk zeggen; 'ja onze selectie is alsnog niet goed genoeg versterkt dus ik verleng niet'.
Was jij er ook dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:47 schreef Caland het volgende:
Matige wedstrijd zegBier maakte een hoop goed.
Fer moet z'n bek houden en er voor gaan of gewoon weggaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat recht heeft hij toch gewoon? Hij heeft net als elke andere werknemer in Nederland gewoon een contract voor een bepaalde tijd. Dat kan hij uitdienen en dan is hij vrij om te gaan en staan waar hij wil.
Ok, best wel ok. Dat Jupiler smaakte toch beter. Alleen dit is kouder.quote:
Ach ja. Roeien met de riemen die je hebtquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ok, best wel ok. Dat Jupiler smaakte toch beter. Alleen dit is kouder.
Eerst dacht hij dat hij Hans Kazan was, maar nu weet hij het zeker: Hans Klok.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, wie denkt Fer wel niet dat 'ie is?
Daar heb ik nog nooit van gehoord in een rechtsstaat: een werknemer die door een instantie (KNVB) gedwongen wordt elders te gaan werken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:01 schreef Caland het volgende:
Om er maar met een nieuwtje van één of ander iemand vandoor te gaan. Wijnaldum zelf schijnt helemaal niet zo enthousiast te zijn om naar PSV te verkassen. Maar wordt gedwongen door a) zaakwaarnemer en b) KNVB en Feyenoord die noodgedwongen zijn om hem te verkopen.
Wijnaldum zelf heeft zelf eigenlijk helemaal geen trek om heel Rotterdam over zich heen te krijgen, zoals nu het geval is.
Nouja, het is geen publiek geheim meer dat de KNVB Feyenoord sterk aangeraden heeft om met de transfer akkoord te gaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:11 schreef voice-over het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord in een rechtsstaat: een werknemer die door een instantie (KNVB) gedwongen wordt elders te gaan werken.
Zeker dezelfde "zaakwaarnemer" als Fer.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:01 schreef Caland het volgende:
Om er maar met een nieuwtje van één of ander iemand vandoor te gaan. Wijnaldum zelf schijnt helemaal niet zo enthousiast te zijn om naar PSV te verkassen. Maar wordt gedwongen door a) zaakwaarnemer en b) KNVB en Feyenoord die noodgedwongen zijn om hem te verkopen.
Wijnaldum zelf heeft zelf eigenlijk helemaal geen trek om heel Rotterdam over zich heen te krijgen, zoals nu het geval is.
Lijkt me duidelijk, als Twente betaald is ie pleite.quote:Leroy Fer houdt de deur naar FC Twente wijd open, ondanks het feit dat Feyenoord het eerste bod van de Tukkers op de middenvelder ontoereikend achtte. "Als Twente er alsnog uitkomt met Feyenoord is een vertrek naar die club voor mij een serieuze optie. Al blijf ik alles geven voor Feyenoord, zolang ik hier speel." Het contract van Fer met de Kuipbewoners loopt over een jaar af.
Fer benadrukt dat het sportieve aspect in de beslissing over zijn toekomst vooropstaat. "Twente is een goede ploeg die voorronde Champions League speelt en de laatste jaren altijd in de top drie is geëindigd", vertelt de middenvelder zaterdag na de wedstrijd tegen SC Feyenoord (0-4) aan NUsport. "Ik denk dat ik me daar sneller kan ontwikkelen dan bij Feyenoord. Maar nu de club een bod op mij heeft afgeslagen, kan ik niets anders doen dan afwachten. De transfermarkt is nog open tot 1 september."
Fer sluit een transfer naar het buitenland zeker niet uit. "Alleen: dan moet ik goed kijken om wat voor club het gaat. Ik ga natuurlijk niet naar elke club in het buitenland. Ik moet er wel een betere voetballer kunnen worden. Anders blijf ik gewoon bij Feyenoord, want ik hóéf hier niet weg." Fer wil niet kijken naar de 'ultieme aanbieding’ van Feyenoord om zijn contract open te breken en te verlengen. "Het gaat me namelijk niet om het financiële plaatje, het gaat me erom of ik me hier goed kan blijven ontwikkelen. Zolang ik dat gevoel niet heb, teken ik niet bij. Nog zo’n seizoen als het vorige zou niet goed zijn voor mijn carrière."
Fer betreurt dat hij tijdens en na de wedstrijd tegen de amateurs van SC Feyenoord werd uitgescholden. "Sommige supporters begonnen op me te schelden, omdat ze vinden dat ik moet bijtekenen. Ik snap hen op zich wel. Zij kijken alleen naar het belang van Feyenoord, terwijl ik ook kijk naar mijn eigen belang. Dat ze me uitschelden, moeten ze zelf weten. Daar ben ik koud voor. Ik heb hier elf jaar gevoetbald, ga nu mijn twaalfde jaar in. Dan kun je niet zeggen dat ik geen gevoel voor deze club heb."
Fer kost 6, meer dan Wijnaldum zoals Van Geel heeft aangegeven.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Als Wijnaldum 5 miljoen kost, dan kost Fer 4 miljoen. Daar komen ze wel uit.
Net als Brom bij ADO: "Het gaat niet door." Twee dagen later was het rond.
En elke club die bereid is dat geld neer te leggen, is gek.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Fer kost 6, meer dan Wijnaldum zoals Van Geel heeft aangegeven.
Dan hebben ze pech.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:35 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
En elke club die bereid is dat geld neer te leggen, is gek.
Van Geel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Fer kost 6, meer dan Wijnaldum zoals Van Geel heeft aangegeven.
Maar nu Wijnaldum verkocht is is er niet meer de noodzaak om te verkopen. Simpel zat. Had Monsterman maar wat eerder moeten aankloppenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:39 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Van Geel.![]()
Ik vind Wijnaldum het grotere talent van de twee. En Feyenoord heeft niet zoveel te eisen op dit moment, 9 miljoen is een leuk bedrag. In je zak stoppen en doorfietsen.
Dat maak jij ervan. Ik ben zulke figuren gewoon moe. Wat heeft Fer buiten wat aardige wedstrijden nu laten zien ? Niet veel toch ?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoppa...Fer is de volgende verrader/klootzak/tyfusmongool? Lekker zeiken op al je spelers vanuit je bureaustoel.
Hij heeft gewoon een punt hoor. Nog driekwart seizoen onder extreme druk spelen halverwege het rechterrijtje met een mindere selectie dan vorig jaar, terwijl je met FC Twente in de top 3 en Europees speelt met verzorgd spel en betere spelers...
Ik zeg toch niet dat hij dat recht niet heeft? Ik zeg alleen dat die woorden niets waard zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat recht heeft hij toch gewoon? Hij heeft net als elke andere werknemer in Nederland gewoon een contract voor een bepaalde tijd. Dat kan hij uitdienen en dan is hij vrij om te gaan en staan waar hij wil.
Droom fijn verder. Spreek je over een dag of drie.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar nu Wijnaldum verkocht is is er niet meer de noodzaak om te verkopen. Simpel zat. Had Monsterman maar wat eerder moeten aankloppen
Als Twente minimaal 5 miljoen heeft neergelegd ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Droom fijn verder. Spreek je over een dag of drie.
Ok, aangeraden. Da's wat anders.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, het is geen publiek geheim meer dat de KNVB Feyenoord sterk aangeraden heeft om met de transfer akkoord te gaan.
Precies, Martin laat zich niet zo snel wegzetten door Joop, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Twente minimaal 5 miljoen heeft neergelegd ja.
Precies, letterlijke woorden: nu Wijnaldum verkocht is gaan we meer voor Fer vragen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies, Martin laat zich niet zo snel wegzetten door Joop, gelukkig maar.
Je slaat de spijker op zijn kop.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:37 schreef kapiteintje het volgende:
Daarbovenop roept iedereen op dit forum ook om een nummer 10 en een spits en als het kan nog een CDM. Nu zegt Fer eigenlijk hetzelfde en dan is het ineens belachelijk dat hij dat durft te zeggen.
Wanneer werd hij uitgescholden dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:48 schreef eight het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn kop.
Die cokesnuivende mafketels die Fer hebben uitgescholden sporen echt niet.
Dat soort supporters zijn de nagel aan Feijenoords doodskist. Gelukkig dat Fer nog kan relativeren en begrijpt dat deze gasten nog te dom zijn om te poepen.
Post van Lastpost:quote:
quote:Fer betreurt dat hij tijdens en na de wedstrijd tegen de amateurs van SC Feyenoord werd uitgescholden. "Sommige supporters begonnen op me te schelden, omdat ze vinden dat ik moet bijtekenen. Ik snap hen op zich wel. Zij kijken alleen naar het belang van Feyenoord, terwijl ik ook kijk naar mijn eigen belang. Dat ze me uitschelden, moeten ze zelf weten. Daar ben ik koud voor. Ik heb hier elf jaar gevoetbald, ga nu mijn twaalfde jaar in. Dan kun je niet zeggen dat ik geen gevoel voor deze club heb."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |