abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juni 2011 @ 23:12:00 #1
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
  donderdag 30 juni 2011 @ 23:13:31 #2
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_98887928
Voice wilde geen OP maken, dus bij deze mijn eerste Feyenoord OP! *O*
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_98887971
Zo Wijnaldum is weg, eerder een opluchting dan een aderlating. Die vent ging als een idioot met de bal lopen en deed maar wat, enige nadeel is dat we geen vervanger in huis hebben, op Isoufi na dan, maar laten we die daar maar niet neerzetten, nog niet in elk geval...

Ofwel er moet iemand gehaald worden, maar wie :(.
pi_98888140
Van Haaren, waar speelde die in de jeugd? Die jongen heeft wel de trap van een 10.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2011 23:17:25 ]
pi_98888230
Van Ricky ben ik alles behalve onder de indruk geraakt toen hij speelde, laat die eerst maar is een jaartje bij Excelsior rijpen ofzo.

EDIT:

'Het is het enige waar ik aan denk: spelen, spelen, spelen'

Het huwelijk tussen Dani Fernández en Feyenoord is vooralsnog geen gelukkige gebleken. De vleugelverdediger kwam twee jaar geleden met Mario Been mee van NEC, maar scheurde de kruisbanden in allebei zijn knieën en heeft daardoor nog maar vijf competitieduels voor Feyenoord gespeeld. Inmiddels is de Spanjaard weer fit en kijkt hij uit naar het nieuwe seizoen.

Het is het enige waar ik aan denk: spelen, spelen, spelen, laat Fernández (28) weten aan Voetbal International. Voor Feyenoord, de supporters, voor iedereen. Ik wil nu lekker op het veld staan en presteren met deze club. Ik voel me echt goed en durf alles. Tackelen? Geen probleem. Ik heb nu een wondje op mijn scheenbeen na een botsing met Leroy Fer op de eerste training. Dat gebeurde na een fel duel. Ik vind dat prettig , ook al doet het pijn.

In de vijfde competitiewedstrijd van het seizoen 2009/10 sloeg het noodlot toe voor Fernández, die zijn kruisband scheurde en aan het einde van de revalidatie ook zijn andere kruisband kapot zag gaan. Ik ben fitter dan toen ik vorig jaar mijn kruisband scheurde, zegt de verdediger nu. Dat komt omdat ik de afgelopen maanden al met de groep heb meegetraind. Eigenlijk was ik eind vorig seizoen al fit, maar vond iedereen het te vroeg om te gaan spelen.

Ik verwacht trouwens wel wat van Dani *O* Eindelijk.
pi_98888324
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:18 schreef ForzaCaptian het volgende:
Van Ricky ben ik alles behalve onder de indruk geraakt toen hij speelde, laat die eerst maar is een jaartje bij Excelsior rijpen ofzo.
Jep dat vind ik ook, ik denk dat Clasie nu ook gewoon wat verder is dan Van Haaren na zo'n jaartje Excelsior.
pi_98888709
Ah ja, Clasie hebben we ook nog. Desnoods hem maar op 10. Aub niemand halen die een transfersom kost. Is een Marokkaanse combinatie met Hadouir en Karim niet wat? Misschien dat ze Karim dan wel zijn potentieel laat zien.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 00:43:46 #8
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98892046
*O* Feyenoord 1 wordt kampioen *O*
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_98892401
De A1 zeker :').
  vrijdag 1 juli 2011 @ 00:56:00 #10
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98892447
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:54 schreef Sloggi het volgende:
De A1 zeker :').
Ik noem toch nergens een termijn }:|
  vrijdag 1 juli 2011 @ 01:17:00 #11
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_98892955
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:43 schreef Chewbalhaar het volgende:
*O* Feyenoord 1 wordt kampioen *O*
Feyenoord kampioen is hetzelfde als Ajax die weer de CL wint .. :o
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_98892977
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 01:17 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Feyenoord kampioen is hetzelfde als Ajax die weer de CL wint .. :o
Binnen 3 jaar max dus.
pi_98893185
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 01:17 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Binnen 3 jaar max dus.
:+
  vrijdag 1 juli 2011 @ 01:40:43 #14
14505 OProg
A Life in Music
pi_98893371
Maar! Ik zie het qua selectie niet zo heel negatief tegemoet. Hoop op Lasse Schøne. Maar ik had er net met iemand een discussie over dat ik Dost niet zie zitten. Zou mooi zijn, maar ik ben bang dat je dan Lurling deel 2 binnen vist. :{
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_98893405
En hoe denk je Dost te kunnen betalen? Mag je als Feyenoord überhaupt wel miljoenen uitgeven van de Knvb?
pi_98893427
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 01:42 schreef Absurditeit het volgende:
En hoe denk je Dost te kunnen betalen? Mag je als Feyenoord überhaupt wel miljoenen uitgeven van de Knvb?
Externe geldschieters VvF moeten dan sponsoren.
Wij mogen in principe niets uitgeven.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 01:46:00 #17
14505 OProg
A Life in Music
pi_98893450
Verzoek is gedaan aan de KNVB om wat uit te mogen geven. En er is een mogelijkheid om hem dan met externe financiers te halen, maar of het een goed idee is heb ik om eerlijk te zijn twijfels over.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  vrijdag 1 juli 2011 @ 01:55:19 #18
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98893588
Als ze Dost willen halen, moet je gewoon 51% van z'n transferrechten overnemen voor 2 miljoen. Wij weinig risico, zij de kans op een hoge opbrengst voor een speler die het bij hun toch echt niet meer gaat worden.

Van mij hoeft het overigens niet.
pi_98893635
Als je dan toch redelijk investeert zou ik als Feyenoord investeren in enkele jongens waardoor je aan het voetballen toekomt. Iemand als Schöne bijvoorbeeld.

Dost kan een aardige speler zijn, maar zonder aanvoer blijft er ook weinig van hem over.
pi_98893704
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 01:57 schreef Absurditeit het volgende:

Dost kan een aardige speler zijn, maar zonder aanvoer blijft er ook weinig van hem over.
Dit is bij Feyenoord altijd hetzelfde liedje en ook altijd al geweest.
Al zet je Ibrahimovic, Carew, Dost, van Nistelrooy of el Hamdaoui neer, geen goede aanvoer = weinig doelpunten.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 02:02:03 #21
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98893721
quote:
Als je dan toch redelijk investeert zou ik als Feyenoord investeren in enkele jongens waardoor je aan het voetballen toekomt. Iemand als Schöne bijvoorbeeld.

Mee eens. Nu kan Dost opzich een aardig aanspeelpunt zijn ook waardoor het middenveld aan zou kunnen sluiten, maar we hebben geen middenvelders die kunnen aansluiten, of hem sowieso aanspelen :')
  vrijdag 1 juli 2011 @ 02:03:27 #22
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98893741
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 02:01 schreef Cara het volgende:

[..]

Dit is bij Feyenoord altijd hetzelfde liedje en ook altijd al geweest.
Al zet je Ibrahimovic, Carew, Dost, van Nistelrooy of el Hamdaoui neer, geen goede aanvoer = weinig doelpunten.
Klopt.
Makaay ;(
Uitzondering voor Kuyt uiteraard, die ook aardig werd bediend door Kalou en in een stuk mindere mate Castelen. Die werklust is wel een vereiste bij ons in de spits.
pi_98893815
Ik weet niet of het financieel etc. haalbaar is, maar als je een deal weet te sluiten met Nec en Goossens en Schöne koopt, heb je ineens een heel aardig middenveld.

1 goal zegt weinig, maar die jongen kan echt heel aardig voetballen. Wat mij betreft vrij onderschat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98893999
quote:

Liever voortaan alleen nog eigen jeugd omringt met enkele (liefst in grondbeginsel niet al te dure) routiniers.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_98894007
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 02:07 schreef Absurditeit het volgende:
Ik weet niet of het financieel etc. haalbaar is, maar als je een deal weet te sluiten met Nec en Goossens en Schöne koopt, heb je ineens een heel aardig middenveld.

1 goal zegt weinig, maar die jongen kan echt heel aardig voetballen. Wat mij betreft vrij onderschat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar mijn mening een beperkte voetballer die leid aan het Biseswar-syndroom
Komt wel eens in het nieuws als hij een bal lekker raakt, want dat kan hij goed, maar geeft verder nooit thuis.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  Forum Admin vrijdag 1 juli 2011 @ 02:23:10 #26
35723 crew  GGMM
pi_98894042
Zijn er al (potentiële) aankopen bekend van Feyenoord? Wijnaldum en Castaignos weg; is er al geplande vervanging?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_98894088
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 02:23 schreef GGMM het volgende:
Zijn er al (potentiële) aankopen bekend van Feyenoord? Wijnaldum en Castaignos weg; is er al geplande vervanging?
Ja, Gyon en Nelom. Nummer 10 moet nog gehaald worden.
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 07:26:03 #28
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98895491
Feyenoord zou gewoon niks moeten doen op de transfermarkt. We willen toch gezond worden? Laat ze daar ook naar streven en nu niet hals over kop weer speler(s) gaan kopen. Ben daarom ook niet zo een voorstander van het halen an spelers.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 1 juli 2011 @ 07:39:58 #29
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_98895573
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:14 schreef ForzaCaptian het volgende:
Zo Wijnaldum is weg, eerder een opluchting dan een aderlating. Die vent ging als een idioot met de bal lopen en deed maar wat .....
Helemaal mee eens. Maar Been was ook niet in staat hem te corrigeren.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 07:42:05 #30
268409 voice-over
pi_98895591
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 07:26 schreef Happel het volgende:
Feyenoord zou gewoon niks moeten doen op de transfermarkt. We willen toch gezond worden? Laat ze daar ook naar streven en nu niet hals over kop weer speler(s) gaan kopen. Ben daarom ook niet zo een voorstander van het halen an spelers.
En als de VVF alles betaalt en alle risico's neemt?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 08:01:15 #31
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98895730
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 07:42 schreef voice-over het volgende:

[..]

En als de VVF alles betaalt en alle risico's neemt?
Ook daar ligt gewoon een risico voor de club. Feijenoord moet het sowieso terugbetalen. In het ergste geval wanneer de speler, ik noem een Dost, voor minder wordt verkocht dan waarvoor hij gehaald is.

Dost vind ik een te groot risico. Risico's die je als club, in deze situatie, niet zou moeten nemen.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 1 juli 2011 @ 08:13:07 #32
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_98895859
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:27 schreef Typisch het volgende:
Ah ja, Clasie hebben we ook nog. Desnoods hem maar op 10. Aub niemand halen die een transfersom kost. Is een Marokkaanse combinatie met Hadouir en Karim niet wat? Misschien dat ze Karim dan wel zijn potentieel laat zien.
Je haalt zoveel problemen met die gast binnen.
pi_98895866
Is scouten in de eerste divisie geen optie voor Feyenoord eigenlijk? De laatste jaren is gebleken dat dat ook behoorlijk lucratief kan zijn.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  vrijdag 1 juli 2011 @ 08:22:37 #34
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98895974
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:13 schreef ValHallen het volgende:
Is scouten in de eerste divisie geen optie voor Feyenoord eigenlijk? De laatste jaren is gebleken dat dat ook behoorlijk lucratief kan zijn.
Onze scouts kunnen nog geen talent herkennen in een pakje boter. Gaat hem dus niet worden.
Elite
Tegen TTIP
pi_98896090
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:22 schreef Happel het volgende:

[..]

Onze scouts kunnen nog geen talent herkennen in een pakje boter. Gaat hem dus niet worden.
Daar heb je ook wel gelijk in. God, ik bedenk me net dat Cruz jullie laatste echt goed gevonden speler is :{
Ik ben niet zo thuis in de club maar hoe lang zitten de huidige scouts er al? Zaten ze er halverwege/eind jaren 90 ook al?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 08:36:36 #36
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98896144
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:32 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Daar heb je ook wel gelijk in. God, ik bedenk me net dat Cruz jullie laatste echt goed gevonden speler is :{
Ik ben niet zo thuis in de club maar hoe lang zitten de huidige scouts er al? Zaten ze er halverwege/eind jaren 90 ook al?
Ze zitten er al heel lang, toch wel sinds jaren negentig, ja.. En het hele scoutingsapparaat moet op de kop. Er zal alleen geen geld voor beschikbaar zijn.

Schijnbaar hebben ze vorig jaar wat veranderingen doorgevoerd. Helemaal langs me heen gegaan. Wist wel dat Steef er mee opgehouden is. Niet dat ze ook nog in België zijn gaan scouten. Heeft veel opgeleverd tot nu toe. :')

Denk dat Feijenoord er wel goed aan doet om te scouten in de Eerste divisie. Lopen genoeg leuke spelers rond waar we wat aan kunnen hebben.

quote:
Feyenoord wijzigt scoutingapparaat

10 juni 2010

Feyenoord verandert komend seizoen het scoutingapparaat. De Stadionclub zal zich meer richten op de Belgische markt dan op het Zuid-Amerikaanse voetbal.

Volgens algemeen directeur Eric Gudde zijn spelers uit Zuid-Amerika niet meer haalbaar voor Feyenoord. Dat is ook de reden waarom de Stadionclub inmiddels afscheid heeft genomen van Steven Aptroot, die voor Feyenoord in die omgeving scoutte. Om meer ingevoerd te raken in de Belgische spelersmarkt is de Belg Frans Masson aangetrokken.

Eerder werd al bekend dat Rinus Israel dat volgend seizoen zijn werk als scout neerlegt, omdat hij trainer wordt van amateurclub Young Boys. Mika Lipponen en Michel Beukers blijven wel als scout werkzaam voor Feyenoord.
FeyenoordMegaFR twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 07:46:40 #Twente heeft van #Feyenoord te horen gekregen dat hun bod op #Fer veel te laag is. Zo laag dat #Feyenoord geeneens verder wil praten. reageer retweet
Goede zaak dat Feijenoord eindelijk eens halsstarrig is in onderhandelingen.
Elite
Tegen TTIP
pi_98896197
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:36 schreef Happel het volgende:

[..]

Ze zitten er al heel lang, toch wel sinds jaren negentig, ja.. En het hele scoutingsapparaat moet op de kop. Er zal alleen geen geld voor beschikbaar zijn.

Schijnbaar hebben ze vorig jaar wat veranderingen doorgevoerd. Helemaal langs me heen gegaan. Wist wel dat Steef er mee opgehouden is. Niet dat ze ook nog in België zijn gaan scouten. Heeft veel opgeleverd tot nu toe. :')

Denk dat Feijenoord er wel goed aan doet om te scouten in de Eerste divisie. Lopen genoeg leuke spelers rond waar we wat aan kunnen hebben.

[..]

FeyenoordMegaFR twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 07:46:40 #Twente heeft van #Feyenoord te horen gekregen dat hun bod op #Fer veel te laag is. Zo laag dat #Feyenoord geeneens verder wil praten. reageer retweet
Goede zaak dat Feijenoord eindelijk eens halsstarrig is in onderhandelingen.
Toch wel vreemd dat dezelfde scouting 10 jaar geleden een ijersterk team wist te smeden van voetballers die allemaal werden weggeplukt bij kleinere clubs. Ik kan me niet voorstellen dat Paauwe, JP, Bosvelt en van Wonderen miljoenen hebben gekost.
pi_98896208
Verrassend weer dat Twente. :')
pi_98896273
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:41 schreef Paul-89 het volgende:
Verrassend weer dat Twente. :')
Zelf voor de absolute hoofdprijs willen verkopen en vervolgens voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Op zich wel logisch, dat dan weer wel.
pi_98896342
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:45 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Zelf voor de absolute hoofdprijs willen verkopen en vervolgens voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Op zich wel logisch, dat dan weer wel.
Klopt, maar vaak komt er nog een huilverhaal van Joop bij. Ik zie die er echt voor aan om iets van 2 miljoen te bieden.
pi_98896384
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:49 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Klopt, maar vaak komt er nog een huilverhaal van Joop bij. Ik zie die er echt voor aan om iets van 2 miljoen te bieden.
En dan verontwaardigd zijn als van Geel nee zegt :')
Achja, Twente groeit snel, is ook duidelijk aan de supporters te merken. Ik had nooit verwacht dat ze ons naar de troon zouden stoten als het om arrogantie zou gaan.
pi_98896976
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:32 schreef ValHallen het volgende:

[..]

kwam Cruz niet via het netwerk van Haan binnen ?
Net als al die andere zuid amerikanen
pi_98897216
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:40 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Toch wel vreemd dat dezelfde scouting 10 jaar geleden een ijersterk team wist te smeden van voetballers die allemaal werden weggeplukt bij kleinere clubs. Ik kan me niet voorstellen dat Paauwe, JP, Bosvelt en van Wonderen miljoenen hebben gekost.
Dat ijzersterke team bestond ook niet uit geniale voetballers. Maar uit net iets boven gemiddelde voetballers waar een sterk collectief van gemaakt was. Dat zou bij Feyenoord nu natuurlijk ook moeten gebeuren. Je hebt een groep jonge jongens waar je een eenheid van moet smeden. Als ze voor elkaar door het vuur gaan, dan kunnen ze iedereen dit jaar verbazen. Ik twijfel alleen of Been dat inziet en als hij het al ziet of hij het dan ook kan. Daarnaast is het ook moeilijk je daar op te concentreren onder de huidige omstandigheden.
pi_98897356
10 jaar terug heerste er ook een totaal andere mentaliteit en had je nog echte mannen in je team.
  Moderator vrijdag 1 juli 2011 @ 09:46:20 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_98897395
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:01 schreef Happel het volgende:

[..]

Ook daar ligt gewoon een risico voor de club. Feijenoord moet het sowieso terugbetalen. In het ergste geval wanneer de speler, ik noem een Dost, voor minder wordt verkocht dan waarvoor hij gehaald is.
Dan mag dat dus niet, zolang je in categorie 1 zit.
De club mag geen verplichtingen aangaan die geld (kunnen) kosten. Alleen als het volledige risico bij de externe partij(en) ligt, kan er iets gebeuren.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 1 juli 2011 @ 09:47:05 #46
268409 voice-over
pi_98897429
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:51 schreef ValHallen het volgende:

[..]

En dan verontwaardigd zijn als van Geel nee zegt :')
Achja, Twente groeit snel, is ook duidelijk aan de supporters te merken. Ik had nooit verwacht dat ze ons naar de troon zouden stoten als het om arrogantie zou gaan.
Stel, je hebt als talent de keuze om onder Been of Adriaanse te trainen. Wat kies je?

Ik ben er echt van overtuigd dat door het aanblijven van de slechte trainer Been, dit de club veel meer geld kost dan zijn afkooppremie te betalen.
pi_98897574
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 09:47 schreef voice-over het volgende:

[..]

Stel, je hebt als talent de keuze om onder Been of Adriaanse te trainen. Wat kies je?
Natuurlijk kies je dan voor Co maar het gaat meer om de manier van bieden/onderhandelen van Twente.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 10:09:14 #48
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98898255
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 09:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Dan mag dat dus niet, zolang je in categorie 1 zit.
De club mag geen verplichtingen aangaan die geld (kunnen) kosten. Alleen als het volledige risico bij de externe partij(en) ligt, kan er iets gebeuren.
Kan me niet voorstellen dat de VvF daar volledig verantwoordelijk voor wil zijn. Het blijven zakenmensen...

Godvergeten irritant dat Comic Sans, aaargh
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 1 juli 2011 @ 10:13:34 #49
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_98898412
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:09 schreef Happel het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat de VvF daar volledig verantwoordelijk voor wil zijn. Het blijven zakenmensen...

w/ ik had het topic nog open en lees gelukkig nog in normaal lettertype 8-) Maar je kunt het zelf ook uitzetten ;)

Als het goed is komen de kaarten voor vak Z binnenkort. Dus Kattenkop en Jr. zitten er straks ook bij *O*
pi_98899466
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:09 schreef Happel het volgende:

[..]

Waar zet je die onzin uit...iemand? Kon het bij instellingen nog niet zo 1,2,3 vinden. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')