Jep dat vind ik ook, ik denk dat Clasie nu ook gewoon wat verder is dan Van Haaren na zo'n jaartje Excelsior.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:18 schreef ForzaCaptian het volgende:
Van Ricky ben ik alles behalve onder de indruk geraakt toen hij speelde, laat die eerst maar is een jaartje bij Excelsior rijpen ofzo.
Binnen 3 jaar max dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Feyenoord kampioen is hetzelfde als Ajax die weer de CL wint ..
Externe geldschieters VvF moeten dan sponsoren.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:42 schreef Absurditeit het volgende:
En hoe denk je Dost te kunnen betalen? Mag je als Feyenoord überhaupt wel miljoenen uitgeven van de Knvb?
Dit is bij Feyenoord altijd hetzelfde liedje en ook altijd al geweest.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:57 schreef Absurditeit het volgende:
Dost kan een aardige speler zijn, maar zonder aanvoer blijft er ook weinig van hem over.
Mee eens. Nu kan Dost opzich een aardig aanspeelpunt zijn ook waardoor het middenveld aan zou kunnen sluiten, maar we hebben geen middenvelders die kunnen aansluiten, of hem sowieso aanspelenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:57 schreef Absurditeit het volgende:
Als je dan toch redelijk investeert zou ik als Feyenoord investeren in enkele jongens waardoor je aan het voetballen toekomt. Iemand als Schöne bijvoorbeeld.
Dost kan een aardige speler zijn, maar zonder aanvoer blijft er ook weinig van hem over.
Klopt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:01 schreef Cara het volgende:
[..]
Dit is bij Feyenoord altijd hetzelfde liedje en ook altijd al geweest.
Al zet je Ibrahimovic, Carew, Dost, van Nistelrooy of el Hamdaoui neer, geen goede aanvoer = weinig doelpunten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever voortaan alleen nog eigen jeugd omringt met enkele (liefst in grondbeginsel niet al te dure) routiniers.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:57 schreef Absurditeit het volgende:
Als je dan toch redelijk investeert zou ik als Feyenoord investeren in enkele jongens waardoor je aan het voetballen toekomt. Iemand als Schöne bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:07 schreef Absurditeit het volgende:
Ik weet niet of het financieel etc. haalbaar is, maar als je een deal weet te sluiten met Nec en Goossens en Schöne koopt, heb je ineens een heel aardig middenveld.
1 goal zegt weinig, maar die jongen kan echt heel aardig voetballen. Wat mij betreft vrij onderschat.Naar mijn mening een beperkte voetballer die leid aan het Biseswar-syndroomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt wel eens in het nieuws als hij een bal lekker raakt, want dat kan hij goed, maar geeft verder nooit thuis.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
Ja, Gyon en Nelom. Nummer 10 moet nog gehaald worden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:23 schreef GGMM het volgende:
Zijn er al (potentiële) aankopen bekend van Feyenoord? Wijnaldum en Castaignos weg; is er al geplande vervanging?
Helemaal mee eens. Maar Been was ook niet in staat hem te corrigeren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:14 schreef ForzaCaptian het volgende:
Zo Wijnaldum is weg, eerder een opluchting dan een aderlating. Die vent ging als een idioot met de bal lopen en deed maar wat .....
En als de VVF alles betaalt en alle risico's neemt?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:26 schreef Happel het volgende:
Feyenoord zou gewoon niks moeten doen op de transfermarkt. We willen toch gezond worden? Laat ze daar ook naar streven en nu niet hals over kop weer speler(s) gaan kopen. Ben daarom ook niet zo een voorstander van het halen an spelers.
Ook daar ligt gewoon een risico voor de club. Feijenoord moet het sowieso terugbetalen. In het ergste geval wanneer de speler, ik noem een Dost, voor minder wordt verkocht dan waarvoor hij gehaald is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:42 schreef voice-over het volgende:
[..]
En als de VVF alles betaalt en alle risico's neemt?
Je haalt zoveel problemen met die gast binnen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:27 schreef Typisch het volgende:
Ah ja, Clasie hebben we ook nog. Desnoods hem maar op 10. Aub niemand halen die een transfersom kost. Is een Marokkaanse combinatie met Hadouir en Karim niet wat? Misschien dat ze Karim dan wel zijn potentieel laat zien.
Onze scouts kunnen nog geen talent herkennen in een pakje boter. Gaat hem dus niet worden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:13 schreef ValHallen het volgende:
Is scouten in de eerste divisie geen optie voor Feyenoord eigenlijk? De laatste jaren is gebleken dat dat ook behoorlijk lucratief kan zijn.
Daar heb je ook wel gelijk in. God, ik bedenk me net dat Cruz jullie laatste echt goed gevonden speler isquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Onze scouts kunnen nog geen talent herkennen in een pakje boter. Gaat hem dus niet worden.
Ze zitten er al heel lang, toch wel sinds jaren negentig, ja.. En het hele scoutingsapparaat moet op de kop. Er zal alleen geen geld voor beschikbaar zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in. God, ik bedenk me net dat Cruz jullie laatste echt goed gevonden speler is
Ik ben niet zo thuis in de club maar hoe lang zitten de huidige scouts er al? Zaten ze er halverwege/eind jaren 90 ook al?
quote:Feyenoord wijzigt scoutingapparaat
10 juni 2010
Feyenoord verandert komend seizoen het scoutingapparaat. De Stadionclub zal zich meer richten op de Belgische markt dan op het Zuid-Amerikaanse voetbal.
Volgens algemeen directeur Eric Gudde zijn spelers uit Zuid-Amerika niet meer haalbaar voor Feyenoord. Dat is ook de reden waarom de Stadionclub inmiddels afscheid heeft genomen van Steven Aptroot, die voor Feyenoord in die omgeving scoutte. Om meer ingevoerd te raken in de Belgische spelersmarkt is de Belg Frans Masson aangetrokken.
Eerder werd al bekend dat Rinus Israel dat volgend seizoen zijn werk als scout neerlegt, omdat hij trainer wordt van amateurclub Young Boys. Mika Lipponen en Michel Beukers blijven wel als scout werkzaam voor Feyenoord.
Goede zaak dat Feijenoord eindelijk eens halsstarrig is in onderhandelingen.twitter:FeyenoordMegaFR twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 07:46:40#Twente heeft van #Feyenoord te horen gekregen dat hun bod op #Fer veel te laag is. Zo laag dat #Feyenoord geeneens verder wil praten. reageer retweet
Toch wel vreemd dat dezelfde scouting 10 jaar geleden een ijersterk team wist te smeden van voetballers die allemaal werden weggeplukt bij kleinere clubs. Ik kan me niet voorstellen dat Paauwe, JP, Bosvelt en van Wonderen miljoenen hebben gekost.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze zitten er al heel lang, toch wel sinds jaren negentig, ja.. En het hele scoutingsapparaat moet op de kop. Er zal alleen geen geld voor beschikbaar zijn.
Schijnbaar hebben ze vorig jaar wat veranderingen doorgevoerd. Helemaal langs me heen gegaan. Wist wel dat Steef er mee opgehouden is. Niet dat ze ook nog in België zijn gaan scouten. Heeft veel opgeleverd tot nu toe.
Denk dat Feijenoord er wel goed aan doet om te scouten in de Eerste divisie. Lopen genoeg leuke spelers rond waar we wat aan kunnen hebben.
[..]Goede zaak dat Feijenoord eindelijk eens halsstarrig is in onderhandelingen.twitter:FeyenoordMegaFR twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 07:46:40#Twente heeft van #Feyenoord te horen gekregen dat hun bod op #Fer veel te laag is. Zo laag dat #Feyenoord geeneens verder wil praten. reageer retweet
Zelf voor de absolute hoofdprijs willen verkopen en vervolgens voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Op zich wel logisch, dat dan weer wel.quote:
Klopt, maar vaak komt er nog een huilverhaal van Joop bij. Ik zie die er echt voor aan om iets van 2 miljoen te bieden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zelf voor de absolute hoofdprijs willen verkopen en vervolgens voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Op zich wel logisch, dat dan weer wel.
En dan verontwaardigd zijn als van Geel nee zegtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, maar vaak komt er nog een huilverhaal van Joop bij. Ik zie die er echt voor aan om iets van 2 miljoen te bieden.
kwam Cruz niet via het netwerk van Haan binnen ?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in. God, ik bedenk me net dat Cruz jullie laatste echt goed gevonden speler is
Ik ben niet zo thuis in de club maar hoe lang zitten de huidige scouts er al? Zaten ze er halverwege/eind jaren 90 ook al?
Dat ijzersterke team bestond ook niet uit geniale voetballers. Maar uit net iets boven gemiddelde voetballers waar een sterk collectief van gemaakt was. Dat zou bij Feyenoord nu natuurlijk ook moeten gebeuren. Je hebt een groep jonge jongens waar je een eenheid van moet smeden. Als ze voor elkaar door het vuur gaan, dan kunnen ze iedereen dit jaar verbazen. Ik twijfel alleen of Been dat inziet en als hij het al ziet of hij het dan ook kan. Daarnaast is het ook moeilijk je daar op te concentreren onder de huidige omstandigheden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Toch wel vreemd dat dezelfde scouting 10 jaar geleden een ijersterk team wist te smeden van voetballers die allemaal werden weggeplukt bij kleinere clubs. Ik kan me niet voorstellen dat Paauwe, JP, Bosvelt en van Wonderen miljoenen hebben gekost.
Dan mag dat dus niet, zolang je in categorie 1 zit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Ook daar ligt gewoon een risico voor de club. Feijenoord moet het sowieso terugbetalen. In het ergste geval wanneer de speler, ik noem een Dost, voor minder wordt verkocht dan waarvoor hij gehaald is.
Stel, je hebt als talent de keuze om onder Been of Adriaanse te trainen. Wat kies je?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En dan verontwaardigd zijn als van Geel nee zegt
Achja, Twente groeit snel, is ook duidelijk aan de supporters te merken. Ik had nooit verwacht dat ze ons naar de troon zouden stoten als het om arrogantie zou gaan.
Natuurlijk kies je dan voor Co maar het gaat meer om de manier van bieden/onderhandelen van Twente.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:47 schreef voice-over het volgende:
[..]
Stel, je hebt als talent de keuze om onder Been of Adriaanse te trainen. Wat kies je?
Kan me niet voorstellen dat de VvF daar volledig verantwoordelijk voor wil zijn. Het blijven zakenmensen...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan mag dat dus niet, zolang je in categorie 1 zit.
De club mag geen verplichtingen aangaan die geld (kunnen) kosten. Alleen als het volledige risico bij de externe partij(en) ligt, kan er iets gebeuren.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat de VvF daar volledig verantwoordelijk voor wil zijn. Het blijven zakenmensen...
Godvergeten irritant dat Comic Sans, aaargh
Waar zet je die onzin uit...iemand? Kon het bij instellingen nog niet zo 1,2,3 vinden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat de VvF daar volledig verantwoordelijk voor wil zijn. Het blijven zakenmensen...
Godvergeten irritant dat Comic Sans, aaargh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |