Jep dat vind ik ook, ik denk dat Clasie nu ook gewoon wat verder is dan Van Haaren na zo'n jaartje Excelsior.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:18 schreef ForzaCaptian het volgende:
Van Ricky ben ik alles behalve onder de indruk geraakt toen hij speelde, laat die eerst maar is een jaartje bij Excelsior rijpen ofzo.
Binnen 3 jaar max dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Feyenoord kampioen is hetzelfde als Ajax die weer de CL wint ..
Externe geldschieters VvF moeten dan sponsoren.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:42 schreef Absurditeit het volgende:
En hoe denk je Dost te kunnen betalen? Mag je als Feyenoord überhaupt wel miljoenen uitgeven van de Knvb?
Dit is bij Feyenoord altijd hetzelfde liedje en ook altijd al geweest.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:57 schreef Absurditeit het volgende:
Dost kan een aardige speler zijn, maar zonder aanvoer blijft er ook weinig van hem over.
Mee eens. Nu kan Dost opzich een aardig aanspeelpunt zijn ook waardoor het middenveld aan zou kunnen sluiten, maar we hebben geen middenvelders die kunnen aansluiten, of hem sowieso aanspelenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:57 schreef Absurditeit het volgende:
Als je dan toch redelijk investeert zou ik als Feyenoord investeren in enkele jongens waardoor je aan het voetballen toekomt. Iemand als Schöne bijvoorbeeld.
Dost kan een aardige speler zijn, maar zonder aanvoer blijft er ook weinig van hem over.
Klopt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:01 schreef Cara het volgende:
[..]
Dit is bij Feyenoord altijd hetzelfde liedje en ook altijd al geweest.
Al zet je Ibrahimovic, Carew, Dost, van Nistelrooy of el Hamdaoui neer, geen goede aanvoer = weinig doelpunten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever voortaan alleen nog eigen jeugd omringt met enkele (liefst in grondbeginsel niet al te dure) routiniers.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:57 schreef Absurditeit het volgende:
Als je dan toch redelijk investeert zou ik als Feyenoord investeren in enkele jongens waardoor je aan het voetballen toekomt. Iemand als Schöne bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:07 schreef Absurditeit het volgende:
Ik weet niet of het financieel etc. haalbaar is, maar als je een deal weet te sluiten met Nec en Goossens en Schöne koopt, heb je ineens een heel aardig middenveld.
1 goal zegt weinig, maar die jongen kan echt heel aardig voetballen. Wat mij betreft vrij onderschat.Naar mijn mening een beperkte voetballer die leid aan het Biseswar-syndroomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt wel eens in het nieuws als hij een bal lekker raakt, want dat kan hij goed, maar geeft verder nooit thuis.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
Ja, Gyon en Nelom. Nummer 10 moet nog gehaald worden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:23 schreef GGMM het volgende:
Zijn er al (potentiële) aankopen bekend van Feyenoord? Wijnaldum en Castaignos weg; is er al geplande vervanging?
Helemaal mee eens. Maar Been was ook niet in staat hem te corrigeren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:14 schreef ForzaCaptian het volgende:
Zo Wijnaldum is weg, eerder een opluchting dan een aderlating. Die vent ging als een idioot met de bal lopen en deed maar wat .....
En als de VVF alles betaalt en alle risico's neemt?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:26 schreef Happel het volgende:
Feyenoord zou gewoon niks moeten doen op de transfermarkt. We willen toch gezond worden? Laat ze daar ook naar streven en nu niet hals over kop weer speler(s) gaan kopen. Ben daarom ook niet zo een voorstander van het halen an spelers.
Ook daar ligt gewoon een risico voor de club. Feijenoord moet het sowieso terugbetalen. In het ergste geval wanneer de speler, ik noem een Dost, voor minder wordt verkocht dan waarvoor hij gehaald is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:42 schreef voice-over het volgende:
[..]
En als de VVF alles betaalt en alle risico's neemt?
Je haalt zoveel problemen met die gast binnen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:27 schreef Typisch het volgende:
Ah ja, Clasie hebben we ook nog. Desnoods hem maar op 10. Aub niemand halen die een transfersom kost. Is een Marokkaanse combinatie met Hadouir en Karim niet wat? Misschien dat ze Karim dan wel zijn potentieel laat zien.
Onze scouts kunnen nog geen talent herkennen in een pakje boter. Gaat hem dus niet worden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:13 schreef ValHallen het volgende:
Is scouten in de eerste divisie geen optie voor Feyenoord eigenlijk? De laatste jaren is gebleken dat dat ook behoorlijk lucratief kan zijn.
Daar heb je ook wel gelijk in. God, ik bedenk me net dat Cruz jullie laatste echt goed gevonden speler isquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Onze scouts kunnen nog geen talent herkennen in een pakje boter. Gaat hem dus niet worden.
Ze zitten er al heel lang, toch wel sinds jaren negentig, ja.. En het hele scoutingsapparaat moet op de kop. Er zal alleen geen geld voor beschikbaar zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in. God, ik bedenk me net dat Cruz jullie laatste echt goed gevonden speler is
Ik ben niet zo thuis in de club maar hoe lang zitten de huidige scouts er al? Zaten ze er halverwege/eind jaren 90 ook al?
quote:Feyenoord wijzigt scoutingapparaat
10 juni 2010
Feyenoord verandert komend seizoen het scoutingapparaat. De Stadionclub zal zich meer richten op de Belgische markt dan op het Zuid-Amerikaanse voetbal.
Volgens algemeen directeur Eric Gudde zijn spelers uit Zuid-Amerika niet meer haalbaar voor Feyenoord. Dat is ook de reden waarom de Stadionclub inmiddels afscheid heeft genomen van Steven Aptroot, die voor Feyenoord in die omgeving scoutte. Om meer ingevoerd te raken in de Belgische spelersmarkt is de Belg Frans Masson aangetrokken.
Eerder werd al bekend dat Rinus Israel dat volgend seizoen zijn werk als scout neerlegt, omdat hij trainer wordt van amateurclub Young Boys. Mika Lipponen en Michel Beukers blijven wel als scout werkzaam voor Feyenoord.
Goede zaak dat Feijenoord eindelijk eens halsstarrig is in onderhandelingen.twitter:FeyenoordMegaFR twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 07:46:40#Twente heeft van #Feyenoord te horen gekregen dat hun bod op #Fer veel te laag is. Zo laag dat #Feyenoord geeneens verder wil praten. reageer retweet
Toch wel vreemd dat dezelfde scouting 10 jaar geleden een ijersterk team wist te smeden van voetballers die allemaal werden weggeplukt bij kleinere clubs. Ik kan me niet voorstellen dat Paauwe, JP, Bosvelt en van Wonderen miljoenen hebben gekost.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze zitten er al heel lang, toch wel sinds jaren negentig, ja.. En het hele scoutingsapparaat moet op de kop. Er zal alleen geen geld voor beschikbaar zijn.
Schijnbaar hebben ze vorig jaar wat veranderingen doorgevoerd. Helemaal langs me heen gegaan. Wist wel dat Steef er mee opgehouden is. Niet dat ze ook nog in België zijn gaan scouten. Heeft veel opgeleverd tot nu toe.
Denk dat Feijenoord er wel goed aan doet om te scouten in de Eerste divisie. Lopen genoeg leuke spelers rond waar we wat aan kunnen hebben.
[..]Goede zaak dat Feijenoord eindelijk eens halsstarrig is in onderhandelingen.twitter:FeyenoordMegaFR twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 07:46:40#Twente heeft van #Feyenoord te horen gekregen dat hun bod op #Fer veel te laag is. Zo laag dat #Feyenoord geeneens verder wil praten. reageer retweet
Zelf voor de absolute hoofdprijs willen verkopen en vervolgens voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Op zich wel logisch, dat dan weer wel.quote:
Klopt, maar vaak komt er nog een huilverhaal van Joop bij. Ik zie die er echt voor aan om iets van 2 miljoen te bieden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zelf voor de absolute hoofdprijs willen verkopen en vervolgens voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Op zich wel logisch, dat dan weer wel.
En dan verontwaardigd zijn als van Geel nee zegtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, maar vaak komt er nog een huilverhaal van Joop bij. Ik zie die er echt voor aan om iets van 2 miljoen te bieden.
kwam Cruz niet via het netwerk van Haan binnen ?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in. God, ik bedenk me net dat Cruz jullie laatste echt goed gevonden speler is
Ik ben niet zo thuis in de club maar hoe lang zitten de huidige scouts er al? Zaten ze er halverwege/eind jaren 90 ook al?
Dat ijzersterke team bestond ook niet uit geniale voetballers. Maar uit net iets boven gemiddelde voetballers waar een sterk collectief van gemaakt was. Dat zou bij Feyenoord nu natuurlijk ook moeten gebeuren. Je hebt een groep jonge jongens waar je een eenheid van moet smeden. Als ze voor elkaar door het vuur gaan, dan kunnen ze iedereen dit jaar verbazen. Ik twijfel alleen of Been dat inziet en als hij het al ziet of hij het dan ook kan. Daarnaast is het ook moeilijk je daar op te concentreren onder de huidige omstandigheden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Toch wel vreemd dat dezelfde scouting 10 jaar geleden een ijersterk team wist te smeden van voetballers die allemaal werden weggeplukt bij kleinere clubs. Ik kan me niet voorstellen dat Paauwe, JP, Bosvelt en van Wonderen miljoenen hebben gekost.
Dan mag dat dus niet, zolang je in categorie 1 zit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Ook daar ligt gewoon een risico voor de club. Feijenoord moet het sowieso terugbetalen. In het ergste geval wanneer de speler, ik noem een Dost, voor minder wordt verkocht dan waarvoor hij gehaald is.
Stel, je hebt als talent de keuze om onder Been of Adriaanse te trainen. Wat kies je?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En dan verontwaardigd zijn als van Geel nee zegt
Achja, Twente groeit snel, is ook duidelijk aan de supporters te merken. Ik had nooit verwacht dat ze ons naar de troon zouden stoten als het om arrogantie zou gaan.
Natuurlijk kies je dan voor Co maar het gaat meer om de manier van bieden/onderhandelen van Twente.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:47 schreef voice-over het volgende:
[..]
Stel, je hebt als talent de keuze om onder Been of Adriaanse te trainen. Wat kies je?
Kan me niet voorstellen dat de VvF daar volledig verantwoordelijk voor wil zijn. Het blijven zakenmensen...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan mag dat dus niet, zolang je in categorie 1 zit.
De club mag geen verplichtingen aangaan die geld (kunnen) kosten. Alleen als het volledige risico bij de externe partij(en) ligt, kan er iets gebeuren.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat de VvF daar volledig verantwoordelijk voor wil zijn. Het blijven zakenmensen...
Godvergeten irritant dat Comic Sans, aaargh
Waar zet je die onzin uit...iemand? Kon het bij instellingen nog niet zo 1,2,3 vinden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat de VvF daar volledig verantwoordelijk voor wil zijn. Het blijven zakenmensen...
Godvergeten irritant dat Comic Sans, aaargh
Internet - opties - inhoud. Daar moet het staan en kun je het uitzetten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar zet je die onzin uit...iemand? Kon het bij instellingen nog niet zo 1,2,3 vinden.
Was het maar zo een feest. Is vanuit FOK! geregeld, dus zelf het font aanpassen kan niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:44 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Internet - opties - inhoud. Daar moet het staan en kun je het uitzetten.
Man, wat een triest gedoe zeg. 'Iedereen doet het, dus is het grappig'.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Was het maar zo een feest. Is vanuit FOK! geregeld, dus zelf het font aanpassen kan niet.
Zal waarschijnlijk maximaal 2 miljoen zijn geboden, stel mafketels.quote:Feyenoord heeft FC Twente gisteren gevraagd om de pogingen om Leroy Fer naar de Grolsch Veste te halen per direct te staken, meldt het AD. Aanleiding tot het dringende verzoek is het in de ogen van Feyenoord zeer lage bod dat de bekerwinnaar heeft uitgebracht op de motor van Jong Oranje.
De directie van Feyenoord deed na het bod uit Enschede ook geen tegenvoorstel, zo ver lag het geboden bedrag van FC Twente onder de gedroomde verkoopprijs voor Fer.
PSV legt voor Georginio Wijnaldum 5 miljoen euro op tafel. De aanvallende middenvelder heeft net als Leroy Fer (foto) een tot medio 2012 doorlopend contract in de Kuip. Het ligt voor de hand dat Feyenoord een dergelijk bedrag wil incasseren voor eenmalig international Fer. FC Twente heeft vooralsnog een veel lager bedrag in gedachten. 'Wij hebben niet heel veel geld, veel van ons vermogen zit in de verbouwing van ons stadion,' liet preses Joop Munsterman onlangs al weten.
Fer krijgt dit weekeinde een ultiem aanbod van Feyenoord om zijn contract open te laten breken en met minimaal twee seizoenen te verlengen. Feyenoord liet eerder ook weten de verkoop van Wijnaldum 'wel voldoende' te vinden.
Idd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk maximaal 2 miljoen zijn geboden, stel mafketels.
Dus er is echt geen mogelijkheid om dit lettertype aan te passen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Was het maar zo een feest. Is vanuit FOK! geregeld, dus zelf het font aanpassen kan niet.
Hoop het. Zit te zoeken naar een oplossing. Krijg er serieus oogkanker van.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dus er is echt geen mogelijkheid om dit lettertype aan te passen?
Staat gewoon in FB. Lees het topic. Dit is er niet echt de plek voor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoop het. Zit te zoeken naar een oplossing. Krijg er serieus oogkanker van.
Ja ik ook, ik waan me in een stripverhaal man.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoop het. Zit te zoeken naar een oplossing. Krijg er serieus oogkanker van.
Hoef je niet tegen een mod te zeggen hoor, wijsneus.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Staat gewoon in FB. Lees het topic. Dit is er niet echt de plek voor.
Sorry mod.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Staat gewoon in FB. Lees het topic. Dit is er niet echt de plek voor.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoef je niet tegen een mod te zeggen hoor, wijsneus.
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 12:28:03Andre Bahia opweg naar Samsunspor #Feyenoord reageer retweet
Hopelijk voor een leuk bedrag...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:29 schreef Tomasso het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 12:28:03Andre Bahia opweg naar Samsunspor #Feyenoord reageer retweet
Een truck vol na-maak kleren en een tupperware bakkie vol baklava. Dan krijgen we toch wel de volle mep voor Bahia.quote:
Denk het ook. Maar scheelt toch weer salaris.quote:
Jep, altijd de juiste instelling en nooit klagen vanwege zijn reserverol.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk het ook. Maar scheelt toch weer salaris.
Ergens toch jammer dat tie weggaat. Was wel een echte (trouwe) Feyenoorder.
En vaak wel goed voor een paar kopgoals. Maar al met al: niet erg dat hij weg gaat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk het ook. Maar scheelt toch weer salaris.
Ergens toch jammer dat tie weggaat. Was wel een echte (trouwe) Feyenoorder.
Dus hou LN in de gaten mensen, ter lering en vermaak.quote:Want de enkele tonnen die Feyenoord onlangs als verlies had aangegeven zal uiteindelijk wel zo’n 6 miljoen verlies zijn inclusief afschrijvingen en financiële baten en lasten.
Ik vind er niks leuks aan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Dus hou LN in de gaten mensen, ter lering en vermaak.
Doe eens niet zo gek.quote:
Denk dat hij voor Ajax wel een vesterking kan zijn. Maarja..spelers van Feyenoord naar Ajaxquote:
Essentiele verschillen:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:22 schreef Stokstaart het volgende:
wtf is er met het lettertype aan de hand![]()
was net op EDL over de HCS-crisis, dat we laatste stonden en mensen het veld op kwamen en spelers in de tunnel moesten schuilen, paar jaar later kampioen
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 14:33:25Bij #Feyenoord is de verwachting dat #Wijnaldum zich as zondag al meldt bij #PSV reageer retweet
De druk om te verkopen ligt bij Feyenoord. V Geel liet Janssen destijds ook niet lopen en Roda verdiende er niets aan.quote:
Als Fer niet verlengd en toch blijft krijgt hij een jaar lang gezeik met het legioen. Die gaat of verlengen of verkocht worden voor de juiste prijs. Hoop ikquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De druk om te verkopen ligt bij Feyenoord. V Geel liet Janssen destijds ook niet lopen en Roda verdiende er niets aan.
ja dus? Moeten we dan maar gelijk elke speler verkopen voor 1 miljoen terwijl ze meer waard zijn?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De druk om te verkopen ligt bij Feyenoord. V Geel liet Janssen destijds ook niet lopen en Roda verdiende er niets aan.
Er ligt nu geen absolute druk meer. En dan maar niets verdienen maar nog wel een jaar Fer als motor in de ploeg houden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Elftal van 93 bestond ook voornamelijk uit niet-jeugdspelers. Van Gobbel, De Wolf, Fräser, Kiprich, Trustfull noem ze maar op.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Essentiele verschillen:
- De jeugdafdelingen werden niet leeggeroofd door Engelse clubs.
- Het krachtsverschil tussen Nederland en veel andere Europese landen was nog niet zo schrijnend.
Zolang we in deze positie zitten wel ja. Geen idee hoe hoog of laag dat bod van Twente was, maar nu 2 miljoen en je trots opzij zetten lijkt me beter dan hem volgend jaar gratis de deur uit laten lopen. Mogelijk alsnog naar Twente omdat er natuurlijk allang contact is geweest.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja dus? Moeten we dan maar gelijk elke speler verkopen voor 1 miljoen terwijl ze meer waard zijn?
Een ongemotiveerde Fer als motor op het middenveld? Ik vond hem vorig jaar al kut, laat staan als meneer zijn zin niet krijgt. Plus het gezeik met de fans. Neuh, gewoon die zak geld pakken en oprotten met hem.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Er ligt nu geen absolute druk meer. En dan maar niets verdienen maar nog wel een jaar Fer als motor in de ploeg houden.
Dikke kans ook trouwens dat hij alsnog gaat bijtekenen hoor, als je het mij vraagt. Levert hem óók flink voordeel op immers!
Van Geel pakt het allemaal prima aan, tot nu toe!
Nee hem transfervrij laten lopen is goed beleid voeren. Rot toch op man.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef Caland het volgende:
Met 2 miljoen akkoord gaan, gelukkig ben jij geen TD
Er is ook een optie dat hij wél bijtekent, en volgend jaar tegen een transfersom vertrekt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zolang we in deze positie zitten wel ja. Geen idee hoe hoog of laag dat bod van Twente was, maar nu 2 miljoen en je trots opzij zetten lijkt me beter dan hem volgend jaar gratis de deur uit laten lopen. Mogelijk alsnog naar Twente omdat er natuurlijk allang contact is geweest.
Er zijn meer opties hequote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hem transfervrij laten lopen is goed beleid voeren. Rot toch op man.
met alle poules waar het geld heen verdwijnt hou je niets over. Dan "verdien" je meer aan hem door nog een jaar te laten spelenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zolang we in deze positie zitten wel ja. Geen idee hoe hoog of laag dat bod van Twente was, maar nu 2 miljoen en je trots opzij zetten lijkt me beter dan hem volgend jaar gratis de deur uit laten lopen. Mogelijk alsnog naar Twente omdat er natuurlijk allang contact is geweest.
Dan kijken we anders tegen de voetballer Fer aan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een ongemotiveerde Fer als motor op het middenveld? Ik vond hem vorig jaar al kut, laat staan als meneer zijn zin niet krijgt. Plus het gezeik met de fans. Neuh, gewoon die zak geld pakken en oprotten met hem.
Ze willen hoger dan 5 miljoen voor Leroy. Ik vind 3 miljoen toch echt een te groot verschil hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
...ik was nog niet klaar met m'n opsomming.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Elftal van 93 bestond ook voornamelijk uit niet-jeugdspelers. Van Gobbel, De Wolf, Fräser, Kiprich, Trustfull noem ze maar op.
Tuurlijk heeft die jongen potentie. Maar ik zie in hem komend seizoen nog niet de dragende speler (zoals Vlaar dat bijvoorbeeld wel is) waarvan het essentieel is hem te behouden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan kijken we anders tegen de voetballer Fer aan.
Hij was vorig jaar lang niet altijd goed, maar heeft enorm potentie en brengt power. En is vaste waarde van Jong-Oranje. Niet wegdoen voor 2 miljoen.
Als hij niet bijtekent wel ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft die jongen potentie. Maar ik zie in hem komend seizoen nog niet de dragende speler (zoals Vlaar dat bijvoorbeeld wel is) waarvan het essentieel is hem te behouden.
Denk als hij zo speelt als vorig jaar met dit verhaal erbij dat Het Legioen hem wel eens heel snel beu kan zijn.
Mag ook niet. Logisch toch. Gewoon normaal discussiëren moet toch niet zo moeilijk zijn...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:59 schreef voice-over het volgende:
Happel,
Mag ik in dit topic wel zeggen dat ik PSV een kutclub uit een kutstad vind. Of is dat ook trollen?
Ach man, kap nou toch eens met dat zure gedoe van je. De club weet zelf wat haar grenzen zijn en staat onder strikte controle van de KNVB. Ik word een beetje moe van die mensen die hier steeds doen alsof alle misere de schuld is van dergelijke spelers. De ene is nog niet weg of er wordt alweer aan de poten gezaagd van de volgende speler. Gek he...dat ze allemaal weg willen/niet renderen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:00 schreef onlogisch het volgende:
Fer is gewoon een vervelende kwast. Hij moet zo snel mogelijk vertrekken. Een beetje een "ultiem aanbod" van "jouw club" afwachten wetende dat je club in de meest financieel penibele situatie zit uit haar bestaan.
Dan ben je in mijn ogen niet meer dan een geldwolf als je betere aanbiedingen nodig hebt om te blijven. Laat hem vooral optyfen
Wees gewoon duidelijk. JA ik teken bij! Geen gedonder. Of Nee, ik rot op, en het liefst zo snel mogelijk. Ipv al dit gedoe.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach man, kap nou toch eens met dat zure gedoe van je. De club weet zelf wat haar grenzen zijn en staat onder strikte controle van de KNVB. Ik word een beetje moe van die mensen die hier steeds doen alsof alle misere de schuld is van dergelijke spelers. De ene is nog niet weg of er wordt alweer aan de poten gezaagd van de volgende speler. Gek he...dat ze allemaal weg willen/niet renderen.
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wees gewoon duidelijk. JA ik teken bij! Geen gedonder. Of Nee, ik rot op, en het liefst zo snel mogelijk. Ipv al dit gedoe.
Heb je gelijk in, maar ik doel meer op dat constant afbranden van de eigen spelers. Heeft geen nut.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wees gewoon duidelijk. JA ik teken bij! Geen gedonder. Of Nee, ik rot op, en het liefst zo snel mogelijk. Ipv al dit gedoe.
Niet alles hoeft nuttig te zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar ik doel meer op dat constant afbranden van de eigen spelers. Heeft geen nut.
Kneus. Kom naar Eindhoven dan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:59 schreef voice-over het volgende:
Happel,
Mag ik in dit topic wel zeggen dat ik PSV een kutclub uit een kutstad vind. Of is dat ook trollen?
Eindhoven een stad noemenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:59 schreef voice-over het volgende:
Happel,
Jammer.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Mag ook niet. Logisch toch. Gewoon normaal discussiëren moet toch niet zo moeilijk zijn...
Genieten van de mooiste stad ter wereld..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:41 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wat moet ik in godsnaam in Eindhoven doen?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Genieten van de mooiste stad ter wereld..
Laatst nog in Portugal en Schotland.. Waar gingen de feyenoorders Europa in afgelopen jaar?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal wel moeten, want zelf naar andere steden gaan doen PSV-supporters nooit he.
Grappenmaker, dat dorp met wat industrieterrein en blokkedozen kan ik moeilijk een stad noemen, laat staan mooi.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Genieten van de mooiste stad ter wereld..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Uhm.. hoeveel centrale verdedigers hebben we nu nog lopen?quote:Bahia op weg naar Samsunspor
Andre Bahia lijkt bij Feyenoord te gaan vertrekken. De verdediger vertrekt vrijdag naar Turkije om te onderhandelen met Samsunspor. Bahia heeft bij Feyenoord nog een contract voor één seizoen.
De Rotterdammers hopen de Braziliaan te verkopen. Bahia speelt sinds 2004 voor de stadionclub. In zeven seizoenen kwam de 28-jarige speler 179 wedstrijden uit voor Feyenoord.
V2?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:04 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Uhm.. hoeveel centrale verdedigers hebben we nu nog lopen?
Dus 2 totaal, dat wordt leuk als er blessures of schorsingen zijn.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:02 schreef Droopie het volgende:
Wijnaldum afgekeurd bij PSVGast, die grap heb ik al 3x voorbij zien komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hofs ?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:23 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Dus 2 totaal, dat wordt leuk als er blessures of schorsingen zijn.
Ik snap nog steeds niet waarom ze Botteghin en Jordy Buijs niet transfervrij hebben overgenomen. Datzelfde geld nu voor Danny Buijs en Hofs, je verliest er verder niks op een contract voor 1 jaar.
Als we de oorlog moeten winnen met Leerdam, El Ahmadi, Mokotjo en Fer, heb ik liever jongens die altijd bereid zijn er een tandje bij te doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hofs ?
D. Buijs ?
Beide echt te matig en zouden alleen maar eigen talenten in de weg lopen.
Als we weer zulke spelers blijven halen komen we er nooit. Met Bahia win je vast wel de oorlog maar die is voetballend ook gewoon te matig.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:03 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Als we de oorlog moeten winnen met Leerdam, El Ahmadi, Mokotjo en Fer, heb ik liever jongens die altijd bereid zijn er een tandje bij te doen.
Je kan ook niet helemaal geen spelers halen, daarvoor heb je teveel mooi weer voetballers op het middenveld.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als we weer zulke spelers blijven halen komen we er nooit. Met Bahia win je vast wel de oorlog maar die is voetballend ook gewoon te matig.
En zo'n Hofs traint niet voor niets bij Dort, dat komt niet alleen door de trainer daar.
Natuurlijk moet er wat bij maar dan wel spelers die het niveau aankunnen en niet nog 6 weken moeten trainen om fit te worden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:12 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Je kan ook niet helemaal geen spelers halen, daarvoor heb je teveel mooi weer voetballers op het middenveld.
Buijs niet fit? Buijs niet goed genoeg voor de middenmoot/subtop? Waarom speelt hij daar dan? Met alleen jongens van tussen de 16 en 20 ga je er niet komen hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Natuurlijk moet er wat bij maar dan wel spelers die het niveau aankunnen en niet nog 6 weken moeten trainen om fit te worden.
Als je van die standaard afdankertjes als Larsen,Beukering,Hofs,Buijs blijft halen ga je er gewoon niet bovenop komen.
Kosten alleen maar geld, zijn niet topfit, twijfelachtig of ze het niveau aankunnen en ze belemmeren andere talenten.
De huidige selectie is niet veel beter hoor. En dat soort jongens trekken dat bij door ervaring en mentaliteit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Natuurlijk moet er wat bij maar dan wel spelers die het niveau aankunnen en niet nog 6 weken moeten trainen om fit te worden.
Als je van die standaard afdankertjes als Larsen,Beukering,Hofs,Buijs blijft halen ga je er gewoon niet bovenop komen.
Kosten alleen maar geld, zijn niet topfit, twijfelachtig of ze het niveau aankunnen en ze belemmeren andere talenten.
Buijs heeft vorig jaar amper gespeeld. En die hebben we al onder contract gehad en ik neem aan dat toen wel duidelijk is geworden dat die niet geschikt is voor het niveau wat Feyenoord nastreeft. Prima instelling maar voetballend brengt die je 0,0 verder. En een Mokotjo heeft net zoveel inzet en is voetballend ook nog eens 20x beter. Je moet niet spelers halen om het halen vind ik, het moeten echt versterkingen zijn en anders moet je het laten. Ik heb alle vertrouwen in Martin dat die dat ook zo ziet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Buijs niet fit? Buijs niet goed genoeg voor de middenmoot/subtop? Waarom speelt hij daar dan? Met alleen jongens van tussen de 16 en 20 ga je er niet komen hoor.
Daarom zei ik ook, Danny Buijs was transfervrij wat heb je te verliezen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Buijs heeft vorig jaar amper gespeeld. En die hebben we al onder contract gehad en ik neem aan dat toen wel duidelijk is geworden dat die niet geschikt is voor het niveau wat Feyenoord nastreeft. Prima instelling maar voetballend brengt die je 0,0 verder. En een Mokotjo heeft net zoveel inzet en is voetballend ook nog eens 20x beter. Je moet niet spelers halen om het halen vind ik, het moeten echt versterkingen zijn en anders moet je het laten. Ik heb alle vertrouwen in Martin dat die dat ook zo ziet.
Overigens is Buijs al richting Schotland dus waar hebben we het over.
Maar dat ga je ook niet verhelpen met een Buijs, want die heeft gewoon echt moeite met het niveau, hij wil zich nog weleens voordoen als een leider maar als je voetballend gewoon tekort komt nemen ze je al snel niet meer zo serieus.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:29 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook, Danny Buijs was transfervrij wat heb je te verliezen.
Daarbij heb je waterdragers nodig op je middenveld. Kijk bijvoorbeeld naar een Meeuwis afgelopen seizoen. Zoals het er nu uitziet hebben we teveel tactische voetballers, wat in een goed draaiend elftal en zodra je voorkomt uitstekend is. Maar op het moment dat het tegenzit geen spelers die opstaan.
Alsof Meeuwis een pioneer was.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar dat ga je ook niet verhelpen met een Buijs, want die heeft gewoon echt moeite met het niveau, hij wil zich nog weleens voordoen als een leider maar als je voetballend gewoon tekort komt nemen ze je al snel niet meer zo serieus.
Meeuwis kwam tenminste uit een team met een fatsoenlijk niveau.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:34 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Alsof Meeuwis een pioneer was.
Ik ben ervan overtuigd dat hij mee had gekund met die elftal.
Ado heeft het anders ook niet verkeerd gedaan voor Ado-begrippen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Meeuwis kwam tenminste uit een team met een fatsoenlijk niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |