Was het maar zo een feest. Is vanuit FOK! geregeld, dus zelf het font aanpassen kan niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:44 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Internet - opties - inhoud. Daar moet het staan en kun je het uitzetten.
Man, wat een triest gedoe zeg. 'Iedereen doet het, dus is het grappig'.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Was het maar zo een feest. Is vanuit FOK! geregeld, dus zelf het font aanpassen kan niet.
Zal waarschijnlijk maximaal 2 miljoen zijn geboden, stel mafketels.quote:Feyenoord heeft FC Twente gisteren gevraagd om de pogingen om Leroy Fer naar de Grolsch Veste te halen per direct te staken, meldt het AD. Aanleiding tot het dringende verzoek is het in de ogen van Feyenoord zeer lage bod dat de bekerwinnaar heeft uitgebracht op de motor van Jong Oranje.
De directie van Feyenoord deed na het bod uit Enschede ook geen tegenvoorstel, zo ver lag het geboden bedrag van FC Twente onder de gedroomde verkoopprijs voor Fer.
PSV legt voor Georginio Wijnaldum 5 miljoen euro op tafel. De aanvallende middenvelder heeft net als Leroy Fer (foto) een tot medio 2012 doorlopend contract in de Kuip. Het ligt voor de hand dat Feyenoord een dergelijk bedrag wil incasseren voor eenmalig international Fer. FC Twente heeft vooralsnog een veel lager bedrag in gedachten. 'Wij hebben niet heel veel geld, veel van ons vermogen zit in de verbouwing van ons stadion,' liet preses Joop Munsterman onlangs al weten.
Fer krijgt dit weekeinde een ultiem aanbod van Feyenoord om zijn contract open te laten breken en met minimaal twee seizoenen te verlengen. Feyenoord liet eerder ook weten de verkoop van Wijnaldum 'wel voldoende' te vinden.
Idd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk maximaal 2 miljoen zijn geboden, stel mafketels.
Dus er is echt geen mogelijkheid om dit lettertype aan te passen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Was het maar zo een feest. Is vanuit FOK! geregeld, dus zelf het font aanpassen kan niet.
Hoop het. Zit te zoeken naar een oplossing. Krijg er serieus oogkanker van.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dus er is echt geen mogelijkheid om dit lettertype aan te passen?
Staat gewoon in FB. Lees het topic. Dit is er niet echt de plek voor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoop het. Zit te zoeken naar een oplossing. Krijg er serieus oogkanker van.
Ja ik ook, ik waan me in een stripverhaal man.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoop het. Zit te zoeken naar een oplossing. Krijg er serieus oogkanker van.
Hoef je niet tegen een mod te zeggen hoor, wijsneus.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Staat gewoon in FB. Lees het topic. Dit is er niet echt de plek voor.
Sorry mod.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Staat gewoon in FB. Lees het topic. Dit is er niet echt de plek voor.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoef je niet tegen een mod te zeggen hoor, wijsneus.
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 12:28:03Andre Bahia opweg naar Samsunspor #Feyenoord reageer retweet
Hopelijk voor een leuk bedrag...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:29 schreef Tomasso het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 12:28:03Andre Bahia opweg naar Samsunspor #Feyenoord reageer retweet
Een truck vol na-maak kleren en een tupperware bakkie vol baklava. Dan krijgen we toch wel de volle mep voor Bahia.quote:
Denk het ook. Maar scheelt toch weer salaris.quote:
Jep, altijd de juiste instelling en nooit klagen vanwege zijn reserverol.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk het ook. Maar scheelt toch weer salaris.
Ergens toch jammer dat tie weggaat. Was wel een echte (trouwe) Feyenoorder.
En vaak wel goed voor een paar kopgoals. Maar al met al: niet erg dat hij weg gaat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk het ook. Maar scheelt toch weer salaris.
Ergens toch jammer dat tie weggaat. Was wel een echte (trouwe) Feyenoorder.
Dus hou LN in de gaten mensen, ter lering en vermaak.quote:Want de enkele tonnen die Feyenoord onlangs als verlies had aangegeven zal uiteindelijk wel zo’n 6 miljoen verlies zijn inclusief afschrijvingen en financiële baten en lasten.
Ik vind er niks leuks aan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Dus hou LN in de gaten mensen, ter lering en vermaak.
Doe eens niet zo gek.quote:
Denk dat hij voor Ajax wel een vesterking kan zijn. Maarja..spelers van Feyenoord naar Ajaxquote:
Essentiele verschillen:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:22 schreef Stokstaart het volgende:
wtf is er met het lettertype aan de hand![]()
was net op EDL over de HCS-crisis, dat we laatste stonden en mensen het veld op kwamen en spelers in de tunnel moesten schuilen, paar jaar later kampioen
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 14:33:25Bij #Feyenoord is de verwachting dat #Wijnaldum zich as zondag al meldt bij #PSV reageer retweet
De druk om te verkopen ligt bij Feyenoord. V Geel liet Janssen destijds ook niet lopen en Roda verdiende er niets aan.quote:
Als Fer niet verlengd en toch blijft krijgt hij een jaar lang gezeik met het legioen. Die gaat of verlengen of verkocht worden voor de juiste prijs. Hoop ikquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De druk om te verkopen ligt bij Feyenoord. V Geel liet Janssen destijds ook niet lopen en Roda verdiende er niets aan.
ja dus? Moeten we dan maar gelijk elke speler verkopen voor 1 miljoen terwijl ze meer waard zijn?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De druk om te verkopen ligt bij Feyenoord. V Geel liet Janssen destijds ook niet lopen en Roda verdiende er niets aan.
Er ligt nu geen absolute druk meer. En dan maar niets verdienen maar nog wel een jaar Fer als motor in de ploeg houden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Elftal van 93 bestond ook voornamelijk uit niet-jeugdspelers. Van Gobbel, De Wolf, Fräser, Kiprich, Trustfull noem ze maar op.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Essentiele verschillen:
- De jeugdafdelingen werden niet leeggeroofd door Engelse clubs.
- Het krachtsverschil tussen Nederland en veel andere Europese landen was nog niet zo schrijnend.
Zolang we in deze positie zitten wel ja. Geen idee hoe hoog of laag dat bod van Twente was, maar nu 2 miljoen en je trots opzij zetten lijkt me beter dan hem volgend jaar gratis de deur uit laten lopen. Mogelijk alsnog naar Twente omdat er natuurlijk allang contact is geweest.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja dus? Moeten we dan maar gelijk elke speler verkopen voor 1 miljoen terwijl ze meer waard zijn?
Een ongemotiveerde Fer als motor op het middenveld? Ik vond hem vorig jaar al kut, laat staan als meneer zijn zin niet krijgt. Plus het gezeik met de fans. Neuh, gewoon die zak geld pakken en oprotten met hem.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Er ligt nu geen absolute druk meer. En dan maar niets verdienen maar nog wel een jaar Fer als motor in de ploeg houden.
Dikke kans ook trouwens dat hij alsnog gaat bijtekenen hoor, als je het mij vraagt. Levert hem óók flink voordeel op immers!
Van Geel pakt het allemaal prima aan, tot nu toe!
Nee hem transfervrij laten lopen is goed beleid voeren. Rot toch op man.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef Caland het volgende:
Met 2 miljoen akkoord gaan, gelukkig ben jij geen TD
Er is ook een optie dat hij wél bijtekent, en volgend jaar tegen een transfersom vertrekt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zolang we in deze positie zitten wel ja. Geen idee hoe hoog of laag dat bod van Twente was, maar nu 2 miljoen en je trots opzij zetten lijkt me beter dan hem volgend jaar gratis de deur uit laten lopen. Mogelijk alsnog naar Twente omdat er natuurlijk allang contact is geweest.
Er zijn meer opties hequote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hem transfervrij laten lopen is goed beleid voeren. Rot toch op man.
met alle poules waar het geld heen verdwijnt hou je niets over. Dan "verdien" je meer aan hem door nog een jaar te laten spelenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zolang we in deze positie zitten wel ja. Geen idee hoe hoog of laag dat bod van Twente was, maar nu 2 miljoen en je trots opzij zetten lijkt me beter dan hem volgend jaar gratis de deur uit laten lopen. Mogelijk alsnog naar Twente omdat er natuurlijk allang contact is geweest.
Dan kijken we anders tegen de voetballer Fer aan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een ongemotiveerde Fer als motor op het middenveld? Ik vond hem vorig jaar al kut, laat staan als meneer zijn zin niet krijgt. Plus het gezeik met de fans. Neuh, gewoon die zak geld pakken en oprotten met hem.
Ze willen hoger dan 5 miljoen voor Leroy. Ik vind 3 miljoen toch echt een te groot verschil hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
...ik was nog niet klaar met m'n opsomming.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Elftal van 93 bestond ook voornamelijk uit niet-jeugdspelers. Van Gobbel, De Wolf, Fräser, Kiprich, Trustfull noem ze maar op.
Tuurlijk heeft die jongen potentie. Maar ik zie in hem komend seizoen nog niet de dragende speler (zoals Vlaar dat bijvoorbeeld wel is) waarvan het essentieel is hem te behouden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan kijken we anders tegen de voetballer Fer aan.
Hij was vorig jaar lang niet altijd goed, maar heeft enorm potentie en brengt power. En is vaste waarde van Jong-Oranje. Niet wegdoen voor 2 miljoen.
Als hij niet bijtekent wel ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft die jongen potentie. Maar ik zie in hem komend seizoen nog niet de dragende speler (zoals Vlaar dat bijvoorbeeld wel is) waarvan het essentieel is hem te behouden.
Denk als hij zo speelt als vorig jaar met dit verhaal erbij dat Het Legioen hem wel eens heel snel beu kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |