Mag ook niet. Logisch toch. Gewoon normaal discussiëren moet toch niet zo moeilijk zijn...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:59 schreef voice-over het volgende:
Happel,
Mag ik in dit topic wel zeggen dat ik PSV een kutclub uit een kutstad vind. Of is dat ook trollen?
Ach man, kap nou toch eens met dat zure gedoe van je. De club weet zelf wat haar grenzen zijn en staat onder strikte controle van de KNVB. Ik word een beetje moe van die mensen die hier steeds doen alsof alle misere de schuld is van dergelijke spelers. De ene is nog niet weg of er wordt alweer aan de poten gezaagd van de volgende speler. Gek he...dat ze allemaal weg willen/niet renderen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:00 schreef onlogisch het volgende:
Fer is gewoon een vervelende kwast. Hij moet zo snel mogelijk vertrekken. Een beetje een "ultiem aanbod" van "jouw club" afwachten wetende dat je club in de meest financieel penibele situatie zit uit haar bestaan.
Dan ben je in mijn ogen niet meer dan een geldwolf als je betere aanbiedingen nodig hebt om te blijven. Laat hem vooral optyfen
Wees gewoon duidelijk. JA ik teken bij! Geen gedonder. Of Nee, ik rot op, en het liefst zo snel mogelijk. Ipv al dit gedoe.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach man, kap nou toch eens met dat zure gedoe van je. De club weet zelf wat haar grenzen zijn en staat onder strikte controle van de KNVB. Ik word een beetje moe van die mensen die hier steeds doen alsof alle misere de schuld is van dergelijke spelers. De ene is nog niet weg of er wordt alweer aan de poten gezaagd van de volgende speler. Gek he...dat ze allemaal weg willen/niet renderen.
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wees gewoon duidelijk. JA ik teken bij! Geen gedonder. Of Nee, ik rot op, en het liefst zo snel mogelijk. Ipv al dit gedoe.
Heb je gelijk in, maar ik doel meer op dat constant afbranden van de eigen spelers. Heeft geen nut.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wees gewoon duidelijk. JA ik teken bij! Geen gedonder. Of Nee, ik rot op, en het liefst zo snel mogelijk. Ipv al dit gedoe.
Niet alles hoeft nuttig te zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar ik doel meer op dat constant afbranden van de eigen spelers. Heeft geen nut.
Kneus. Kom naar Eindhoven dan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:59 schreef voice-over het volgende:
Happel,
Mag ik in dit topic wel zeggen dat ik PSV een kutclub uit een kutstad vind. Of is dat ook trollen?
Eindhoven een stad noemenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:59 schreef voice-over het volgende:
Happel,
Jammer.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Mag ook niet. Logisch toch. Gewoon normaal discussiëren moet toch niet zo moeilijk zijn...
Genieten van de mooiste stad ter wereld..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:41 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wat moet ik in godsnaam in Eindhoven doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |