Mag ook niet. Logisch toch. Gewoon normaal discussiëren moet toch niet zo moeilijk zijn...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:59 schreef voice-over het volgende:
Happel,
Mag ik in dit topic wel zeggen dat ik PSV een kutclub uit een kutstad vind. Of is dat ook trollen?
Ach man, kap nou toch eens met dat zure gedoe van je. De club weet zelf wat haar grenzen zijn en staat onder strikte controle van de KNVB. Ik word een beetje moe van die mensen die hier steeds doen alsof alle misere de schuld is van dergelijke spelers. De ene is nog niet weg of er wordt alweer aan de poten gezaagd van de volgende speler. Gek he...dat ze allemaal weg willen/niet renderen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:00 schreef onlogisch het volgende:
Fer is gewoon een vervelende kwast. Hij moet zo snel mogelijk vertrekken. Een beetje een "ultiem aanbod" van "jouw club" afwachten wetende dat je club in de meest financieel penibele situatie zit uit haar bestaan.
Dan ben je in mijn ogen niet meer dan een geldwolf als je betere aanbiedingen nodig hebt om te blijven. Laat hem vooral optyfen
Wees gewoon duidelijk. JA ik teken bij! Geen gedonder. Of Nee, ik rot op, en het liefst zo snel mogelijk. Ipv al dit gedoe.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach man, kap nou toch eens met dat zure gedoe van je. De club weet zelf wat haar grenzen zijn en staat onder strikte controle van de KNVB. Ik word een beetje moe van die mensen die hier steeds doen alsof alle misere de schuld is van dergelijke spelers. De ene is nog niet weg of er wordt alweer aan de poten gezaagd van de volgende speler. Gek he...dat ze allemaal weg willen/niet renderen.
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wees gewoon duidelijk. JA ik teken bij! Geen gedonder. Of Nee, ik rot op, en het liefst zo snel mogelijk. Ipv al dit gedoe.
Heb je gelijk in, maar ik doel meer op dat constant afbranden van de eigen spelers. Heeft geen nut.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wees gewoon duidelijk. JA ik teken bij! Geen gedonder. Of Nee, ik rot op, en het liefst zo snel mogelijk. Ipv al dit gedoe.
Niet alles hoeft nuttig te zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar ik doel meer op dat constant afbranden van de eigen spelers. Heeft geen nut.
Kneus. Kom naar Eindhoven dan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:59 schreef voice-over het volgende:
Happel,
Mag ik in dit topic wel zeggen dat ik PSV een kutclub uit een kutstad vind. Of is dat ook trollen?
Eindhoven een stad noemenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:59 schreef voice-over het volgende:
Happel,
Jammer.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Mag ook niet. Logisch toch. Gewoon normaal discussiëren moet toch niet zo moeilijk zijn...
Genieten van de mooiste stad ter wereld..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:41 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wat moet ik in godsnaam in Eindhoven doen?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Genieten van de mooiste stad ter wereld..
Laatst nog in Portugal en Schotland.. Waar gingen de feyenoorders Europa in afgelopen jaar?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal wel moeten, want zelf naar andere steden gaan doen PSV-supporters nooit he.
Grappenmaker, dat dorp met wat industrieterrein en blokkedozen kan ik moeilijk een stad noemen, laat staan mooi.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Genieten van de mooiste stad ter wereld..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Uhm.. hoeveel centrale verdedigers hebben we nu nog lopen?quote:Bahia op weg naar Samsunspor
Andre Bahia lijkt bij Feyenoord te gaan vertrekken. De verdediger vertrekt vrijdag naar Turkije om te onderhandelen met Samsunspor. Bahia heeft bij Feyenoord nog een contract voor één seizoen.
De Rotterdammers hopen de Braziliaan te verkopen. Bahia speelt sinds 2004 voor de stadionclub. In zeven seizoenen kwam de 28-jarige speler 179 wedstrijden uit voor Feyenoord.
V2?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:04 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Uhm.. hoeveel centrale verdedigers hebben we nu nog lopen?
Dus 2 totaal, dat wordt leuk als er blessures of schorsingen zijn.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:02 schreef Droopie het volgende:
Wijnaldum afgekeurd bij PSVGast, die grap heb ik al 3x voorbij zien komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hofs ?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:23 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Dus 2 totaal, dat wordt leuk als er blessures of schorsingen zijn.
Ik snap nog steeds niet waarom ze Botteghin en Jordy Buijs niet transfervrij hebben overgenomen. Datzelfde geld nu voor Danny Buijs en Hofs, je verliest er verder niks op een contract voor 1 jaar.
Als we de oorlog moeten winnen met Leerdam, El Ahmadi, Mokotjo en Fer, heb ik liever jongens die altijd bereid zijn er een tandje bij te doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hofs ?
D. Buijs ?
Beide echt te matig en zouden alleen maar eigen talenten in de weg lopen.
Als we weer zulke spelers blijven halen komen we er nooit. Met Bahia win je vast wel de oorlog maar die is voetballend ook gewoon te matig.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:03 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Als we de oorlog moeten winnen met Leerdam, El Ahmadi, Mokotjo en Fer, heb ik liever jongens die altijd bereid zijn er een tandje bij te doen.
Je kan ook niet helemaal geen spelers halen, daarvoor heb je teveel mooi weer voetballers op het middenveld.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als we weer zulke spelers blijven halen komen we er nooit. Met Bahia win je vast wel de oorlog maar die is voetballend ook gewoon te matig.
En zo'n Hofs traint niet voor niets bij Dort, dat komt niet alleen door de trainer daar.
Natuurlijk moet er wat bij maar dan wel spelers die het niveau aankunnen en niet nog 6 weken moeten trainen om fit te worden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:12 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Je kan ook niet helemaal geen spelers halen, daarvoor heb je teveel mooi weer voetballers op het middenveld.
Buijs niet fit? Buijs niet goed genoeg voor de middenmoot/subtop? Waarom speelt hij daar dan? Met alleen jongens van tussen de 16 en 20 ga je er niet komen hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Natuurlijk moet er wat bij maar dan wel spelers die het niveau aankunnen en niet nog 6 weken moeten trainen om fit te worden.
Als je van die standaard afdankertjes als Larsen,Beukering,Hofs,Buijs blijft halen ga je er gewoon niet bovenop komen.
Kosten alleen maar geld, zijn niet topfit, twijfelachtig of ze het niveau aankunnen en ze belemmeren andere talenten.
De huidige selectie is niet veel beter hoor. En dat soort jongens trekken dat bij door ervaring en mentaliteit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Natuurlijk moet er wat bij maar dan wel spelers die het niveau aankunnen en niet nog 6 weken moeten trainen om fit te worden.
Als je van die standaard afdankertjes als Larsen,Beukering,Hofs,Buijs blijft halen ga je er gewoon niet bovenop komen.
Kosten alleen maar geld, zijn niet topfit, twijfelachtig of ze het niveau aankunnen en ze belemmeren andere talenten.
Buijs heeft vorig jaar amper gespeeld. En die hebben we al onder contract gehad en ik neem aan dat toen wel duidelijk is geworden dat die niet geschikt is voor het niveau wat Feyenoord nastreeft. Prima instelling maar voetballend brengt die je 0,0 verder. En een Mokotjo heeft net zoveel inzet en is voetballend ook nog eens 20x beter. Je moet niet spelers halen om het halen vind ik, het moeten echt versterkingen zijn en anders moet je het laten. Ik heb alle vertrouwen in Martin dat die dat ook zo ziet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Buijs niet fit? Buijs niet goed genoeg voor de middenmoot/subtop? Waarom speelt hij daar dan? Met alleen jongens van tussen de 16 en 20 ga je er niet komen hoor.
Daarom zei ik ook, Danny Buijs was transfervrij wat heb je te verliezen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Buijs heeft vorig jaar amper gespeeld. En die hebben we al onder contract gehad en ik neem aan dat toen wel duidelijk is geworden dat die niet geschikt is voor het niveau wat Feyenoord nastreeft. Prima instelling maar voetballend brengt die je 0,0 verder. En een Mokotjo heeft net zoveel inzet en is voetballend ook nog eens 20x beter. Je moet niet spelers halen om het halen vind ik, het moeten echt versterkingen zijn en anders moet je het laten. Ik heb alle vertrouwen in Martin dat die dat ook zo ziet.
Overigens is Buijs al richting Schotland dus waar hebben we het over.
Maar dat ga je ook niet verhelpen met een Buijs, want die heeft gewoon echt moeite met het niveau, hij wil zich nog weleens voordoen als een leider maar als je voetballend gewoon tekort komt nemen ze je al snel niet meer zo serieus.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:29 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook, Danny Buijs was transfervrij wat heb je te verliezen.
Daarbij heb je waterdragers nodig op je middenveld. Kijk bijvoorbeeld naar een Meeuwis afgelopen seizoen. Zoals het er nu uitziet hebben we teveel tactische voetballers, wat in een goed draaiend elftal en zodra je voorkomt uitstekend is. Maar op het moment dat het tegenzit geen spelers die opstaan.
Alsof Meeuwis een pioneer was.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar dat ga je ook niet verhelpen met een Buijs, want die heeft gewoon echt moeite met het niveau, hij wil zich nog weleens voordoen als een leider maar als je voetballend gewoon tekort komt nemen ze je al snel niet meer zo serieus.
Meeuwis kwam tenminste uit een team met een fatsoenlijk niveau.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:34 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Alsof Meeuwis een pioneer was.
Ik ben ervan overtuigd dat hij mee had gekund met die elftal.
Ado heeft het anders ook niet verkeerd gedaan voor Ado-begrippen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Meeuwis kwam tenminste uit een team met een fatsoenlijk niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |