Goede ontwikkeling. Er komt nu door het wegvallen van een salaris plus enkele tonnen transfergeld een miljoen vrij. Laat Dost maar komen.quote:'Feyenoord krijgt transfersom voor Bahia'
2 juli 2011
Andre Bahia is momenteel in Turkije voor onderhandelingen met Samsunspor. 'Hij is naar Turkije gevlogen om tot een akkoord te komen' aldus Martin van Geel in het Algemeen Dagblad. Volgens het Algemeen Dagblad is er meer interesse voor de verdediger en zal hij niet transfervrij vertrekken. Naast het vrijkomen van meer salarisbudget, zouden de Turken een niet nader genoemde transfersom betalen voor de centrale verdediger.
Dostquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:49 schreef voice-over het volgende:
[..]
Goede ontwikkeling. Er komt nu door het wegvallen van een salaris plus enkele tonnen transfergeld een miljoen vrij. Laat Dost maar komen.
quote:
Geef mij wat van dat spul dat jij gebruikt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:52 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Dost![]()
En dan nog Hadouir erbij, en je speelt mee voor de titel.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:52 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Dost![]()
En dan nog Hadouir erbij, en je speelt mee voor de titel.
Ik had hem graag nog een seizoen zien blijven, zo'n man heb je nodig tussen al die emotionele wrakken op het veld.quote:
En de 5e een oefenwedstrijd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:13 schreef PIETR het volgende:
Actueel trainingsschema:
Ma 04.07.11: 10.30 uur Varkenoord
Do 07.07.11: 10.30 uur Varkenoord
Vr 08.07.11: 10.30 uur Varkenoord
![]()
Op varkenoord, zijn nog kaarten.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ohja vandaag een wedstrijd toch?
Ergens nog live te volgen, en dus ook met beelden?
speelt.
Mijn god.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:33 schreef vandermar het volgende:
IsoufiHoezo Hadaouir halen als je Isoufi hebt die minimaal zelfde niveau is.
Jij wilt iemand zien die 4 vrije trappen per seizoen er inschiet en voor de rest niet zoveel kan? Toe even, Hadouir heeft dezelfde nare trekjes als Leonardo.quote:
Die zal nu wel gaan spelen. Tenzij Karim/Fer blijven.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:46 schreef vandermar het volgende:
Als Mokotjo dit seizoen niet gaat spelen kan Been beter nokken. Zonder trainer zal het echt niet minder gaan.
Oke.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij wilt iemand zien die 4 vrije trappen per seizoen er inschiet en voor de rest niet zoveel kan? Toe even, Hadouir heeft dezelfde nare trekjes als Leonardo.
Ik denk dat je meer aan Isoufi hebt, Isoufi is veel behendiger en heeft meer scorend vermogen. Beide zijn ze niet groot en sterk maar Isoufi is sneller, behendiger en heeft een prima inzicht en is nog maar net 19 geworden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:49 schreef Muto het volgende:
Vraag me af of Van Haaren zich in de basis gaat spelen als er geen nummer 10 komt.
al 19quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:42 schreef Mwanatabu het volgende:
Isoufi is al 19?
Maar da's toch geen 10? Niet dat Wijnaldum dat wel was, die heeft veel te weinig inzicht en dus steekpassjes.
Hadouir kan trouwens echt wel meer dat een vrije trap nemen, het is een prachtvoetballer qua techniek en inzicht. Het is alleen een strontvervelende blaaskaak. En Dost is een instabiel onbetrouwbaar jong en (gelukkig) nog te duur ook. Als je die haalt zit je over anderhalf seizoen weer met een boehoe-ik-wil-weg-soap. Liever niet
quote:Bescheiden oefenzege Feyenoord in broederstrijd
Feyenoord heeft de eerste oefenwedstrijd in de voorbereiding winnend afgesloten. Tegen de amateurs van Sportclub Feyenoord boekten de Rotterdammers een bescheiden zege.
In de eerste helft scoorde Feyenoord drie keer. Kamohelo Mokotje bracht de openingstreffer op het bord, gevolgd door een verdubbeling van de score door Shabir Isoufi. Tien minuten voor rust scoorde Ruben Schaken zijn eerste goal in de voorbereiding en bracht de marge op drie.
In de tweede helft stond er een ander Feyenoord. Allen Kay Ramsteijn mocht blijven staan en de aanvoerdersband kwam om de arm van Stefan de Vrij, hij loste Ron Vlaar af. Aanwinst Guyon Fernandez scoorde na rust de enige treffer van de tweede helft uit een strafschop.
Scoreverloop:
0-1 (12') Kamohelo Mokotjo
0-2 (18') Shabir Isoufi
0-3 (35') Ruben Schaken
0-4 (51') Guyon Fernandez (strafschop)
Opstellingen:
Eerste helft: Edwin Mulder; Dani Fernandez, Ron Vlaar (c), Kay Ramsteijn, Miguel Nelom; Kamohelo Mokotjo, Ricky van Haaren, Leroy Fer; Sekou Cissé, Shabir Isoufi en Ruben Schaken
Tweede helft: Darley; Kelvin Leerdam, Stefan de Vrij (c), Kay Ramsteijn, Bruno Martins Indi; Karim el Ahmadi, Adil Auassar, Jordy Clasie; Diego Biseswar, Guyon Fernandez en Jerson Cabral
Bron
Tevens is Van Haaren 20 jaar en 11 dagen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
al 19. Ik weet dat de debuutspelers bij ons tegenwoordig een lage leeftijd hebben maar ik vind 19 nog vrij jong hoor.
Denkt dat matige, zeer jonge spelertje nou echt dat hij in het buitenland wel aan voetballen toe komt?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:51 schreef Netsplitter het volgende:
Bij een eventueel vertrek bij Feyenoord zal hij zijn ontwikkeling dus hoogstwaarschijnlijk elders voort kunnen zetten.
Hoe komen al die jonge spelers aan die ideeën dat ze weg moeten? Bij andere clubs zie je dat niet, die accepteren dat ze op hun 19e nog geen basisplaats hebben en snappen dat die basisplaats vanzelf wel komt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:51 schreef Netsplitter het volgende:
Jerson Cabral wil vertrekken bij Feyenoord als de Rotterdammers Ryo Miyaichi voor nog een seizoen huren van Arsenal. Cabral vreest ervoor dat hij zich niet verder kan ontwikkelen bij Feyenoord wanneer de Japanner terugkeert naar de Kuip.
Zijn zaakwaarnemer Wessel Weezenberg sprak hierover met Voetbal International: "Je leidt een eigen speler op, maar kiest vervolgens voor een ander. Wat is dan het perspectief? Als Feyenoord zo nodig een linksbuiten wil, moeten ze de huidige maar laten gaan."
Het talent van de Rotterdammer blijft niet onopgemerkt. Er zijn diverse Engelse en Spaanse clubs die hem al een tijdje volgen. Bij een eventueel vertrek bij Feyenoord zal hij zijn ontwikkeling dus hoogstwaarschijnlijk elders voort kunnen zetten."Maar zover is het nog niet", aldus Weesenberg. "Het is voor Jerson echter wel belangrijk dat hij zo snel mogelijk meer duidelijkheid krijgt."
Bron: FOK! sport.
quote:Feyenoord schiet er vier in tegen amateurtak
Feyenoord is de voorbereiding op het nieuwe seizoen gestart met een 4-0 overwinning op amateurtak SC Feyenoord. Alle goals vielen voor rust.
Kamohelo Mokotjo (foto), Shabir Isoufi, Ruben Schaken en Guyon Fernandez namen de doelpunten voor hun rekening. Na een productieve eerste helft stokte de motor van Feyenoord na de rust, waardoor de score op 4-0 bleef steken.
Georginio Wijnaldum speelde niet mee in het oefenduel. Hij vertrekt waarschijnlijk dit weekend nog naar PSV. Voor het duel werd een spandoek met daarop 'Wijnaldum NSB'er' verwijderd.
Lieve schat, ik doelde vooral op dat babybekkie van mquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
al 19. Ik weet dat de debuutspelers bij ons tegenwoordig een lage leeftijd hebben maar ik vind 19 nog vrij jong hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |