Goede ontwikkeling. Er komt nu door het wegvallen van een salaris plus enkele tonnen transfergeld een miljoen vrij. Laat Dost maar komen.quote:'Feyenoord krijgt transfersom voor Bahia'
2 juli 2011
Andre Bahia is momenteel in Turkije voor onderhandelingen met Samsunspor. 'Hij is naar Turkije gevlogen om tot een akkoord te komen' aldus Martin van Geel in het Algemeen Dagblad. Volgens het Algemeen Dagblad is er meer interesse voor de verdediger en zal hij niet transfervrij vertrekken. Naast het vrijkomen van meer salarisbudget, zouden de Turken een niet nader genoemde transfersom betalen voor de centrale verdediger.
Dostquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:49 schreef voice-over het volgende:
[..]
Goede ontwikkeling. Er komt nu door het wegvallen van een salaris plus enkele tonnen transfergeld een miljoen vrij. Laat Dost maar komen.
quote:
Geef mij wat van dat spul dat jij gebruikt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:52 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Dost![]()
En dan nog Hadouir erbij, en je speelt mee voor de titel.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:52 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Dost![]()
En dan nog Hadouir erbij, en je speelt mee voor de titel.
Ik had hem graag nog een seizoen zien blijven, zo'n man heb je nodig tussen al die emotionele wrakken op het veld.quote:
En de 5e een oefenwedstrijd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:13 schreef PIETR het volgende:
Actueel trainingsschema:
Ma 04.07.11: 10.30 uur Varkenoord
Do 07.07.11: 10.30 uur Varkenoord
Vr 08.07.11: 10.30 uur Varkenoord
![]()
Op varkenoord, zijn nog kaarten.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ohja vandaag een wedstrijd toch?
Ergens nog live te volgen, en dus ook met beelden?
speelt.
Mijn god.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:33 schreef vandermar het volgende:
IsoufiHoezo Hadaouir halen als je Isoufi hebt die minimaal zelfde niveau is.
Jij wilt iemand zien die 4 vrije trappen per seizoen er inschiet en voor de rest niet zoveel kan? Toe even, Hadouir heeft dezelfde nare trekjes als Leonardo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |