Ik begrijp Cabral wel een beetje, tegen een speler van het kaliber Ryo is het lastig concurreren. Maar nu al bij Feyenoord willen vertrekken, wat is dat toch met die jonge spelers?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:51 schreef Netsplitter het volgende:
Jerson Cabral wil vertrekken bij Feyenoord als de Rotterdammers Ryo Miyaichi voor nog een seizoen huren van Arsenal. Cabral vreest ervoor dat hij zich niet verder kan ontwikkelen bij Feyenoord wanneer de Japanner terugkeert naar de Kuip.
Zijn zaakwaarnemer Wessel Weezenberg sprak hierover met Voetbal International: "Je leidt een eigen speler op, maar kiest vervolgens voor een ander. Wat is dan het perspectief? Als Feyenoord zo nodig een linksbuiten wil, moeten ze de huidige maar laten gaan."
Het talent van de Rotterdammer blijft niet onopgemerkt. Er zijn diverse Engelse en Spaanse clubs die hem al een tijdje volgen. Bij een eventueel vertrek bij Feyenoord zal hij zijn ontwikkeling dus hoogstwaarschijnlijk elders voort kunnen zetten."Maar zover is het nog niet", aldus Weesenberg. "Het is voor Jerson echter wel belangrijk dat hij zo snel mogelijk meer duidelijkheid krijgt."
Bron: FOK! sport.
Precies, als Ryo komt verhuur zo'n jongen dan, dat is beter dan dat ie zit te verpieteren. Ik snap best dat spelers zonder al te veel perspectief hun heil elders gaan zoeken hoor. Je weet dat Ryo eerste keus zou zijn dus wat moet ie dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:55 schreef Lastpost het volgende:
Gewoon verhuren voor een jaartje mocht ie de concurrentie niet aan willen gaan.
Begrijp prima dat ie speeltijd nodig heeft en die niet hoog acht met de komst van Ryo, maar no way dat ie ook voor een appel en een ei vertrekt want talent heeft ie zeker.
Goed gezegd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:58 schreef Lastpost het volgende:
Allemaal ongeduldige broodvoetballers die in hun hoofd al bij Barca zitten terwijl ze het fysiek afleggen tegen de middelmaat van de Eredivisie, mentaal nog niet klaar zijn voor zo'n stap en met een rapport vol zesjes uiteindelijk vertrekken naar Europese grootmachten in de hoop de nieuwe Messi of Ronaldo te worden.
Fer snapt dat dat juist iets is wat niet mogelijk is?quote:Fer hoopt op versterkte selectie Feyenoord
Leroy Fer wil zijn contract bij Feyenoord enkel verlengen als er serieuze versterkingen komen. Dat liet de middenvelder zaterdagmiddag na het duel met SC Feyenoord (0-4 winst) weten tegenover RTV Rijnmond.
FC Twente heeft interesse in Fer, maar technisch directeur Martin van Geel hoopt dat de 21-jarige de Rotterdamse club trouw blijft. De clubbestuurder wil de speler een aanbieding doen, maar daarbij gaat het voor de middenvelder niet echt om de inhoud. "Het financiėle aspect vind ik onbelangrijk, ik wil graag dat de selectie versterkt wordt", aldus Fer, die in Rotterdam in 2007 debuteerde in het eerste elftal en nog een contract tot medio 2012 heeft.
Hoppa...Fer is de volgende verrader/klootzak/tyfusmongool? Lekker zeiken op al je spelers vanuit je bureaustoel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:23 schreef Paul-89 het volgende:
Sowieso als zo'n gast het al gaat eisen, hij heeft nog niks laten zien.
dag dag
Nee, het is gewoon een speler die lijdt aan een behoorlijke zelfoverschatting.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoppa...Fer is de volgende verrader/klootzak/tyfusmongool?
Nee, het is gewoon een speler die de keus heeft tussen meedoen om het kampioenschap bij een gezonde club, met een goed stel voetballers met verzorgd spel + Europees voetbal of een beetje aankloten in de marge. Goed, Feyenoord is een prachtige club met een geweldige aanhang + stadion, maar ik snap zijn twijfels met een dergelijke keuze.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:34 schreef voice-over het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een speler die lijdt aan een behoorlijke zelfoverschatting.
Tuurlijk, dat is waar, maar hij kan volgend seizoen als het alsnog kut is lekker makkelijk zeggen; 'ja onze selectie is alsnog niet goed genoeg versterkt dus ik verleng niet'.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:36 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ach, hij heeft ook gewoon ambitie. En als dat niet kan bij Feyenoord dan maar ergens anders. Het feit dat het niet om het financiele gaat zegt ook genoeg. Ik geef hem groot gelijk, er moet een spits en een 10 komen. Dan zie ik tenminste ook potentie.
Tsja, wie denkt Fer wel niet dat 'ie is?quote:Fer blijft alleen bij sportieve versterkingen
Leroy Fer verlengt alleen zijn contract bij Feyenoord als de club zich op sportief gebied versterkt, dat heeft de middenvelder na afloop van de oefenwedstrijd tegen SC Feyenoord (0-4 winst) laten weten tegenover RTV Rijnmond.
De international van Jong Oranje staat nadrukkelijk in de belangstelling van FC Twente, maar technisch directeur Martin van Geel doet er alles aan om hem in De Kuip te houden. Van Geel gaat de 21-jarige speler een ultieme aanbieding doen, maar de inhoud daarvan is voor Fer zelf niet zo van belang.
'Het financiėle aspect vind ik onbelangrijk, ik wil graag dat de selectie versterkt wordt,' aldus Fer, die zijn Rotterdamse ploeggenoot Georginio Wijnaldum naar alle waarschijnlijk naar PSV zal zien verkassen.
Dat recht heeft hij toch gewoon? Hij heeft net als elke andere werknemer in Nederland gewoon een contract voor een bepaalde tijd. Dat kan hij uitdienen en dan is hij vrij om te gaan en staan waar hij wil.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:46 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is waar, maar hij kan volgend seizoen als het alsnog kut is lekker makkelijk zeggen; 'ja onze selectie is alsnog niet goed genoeg versterkt dus ik verleng niet'.
Was jij er ook dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:47 schreef Caland het volgende:
Matige wedstrijd zegBier maakte een hoop goed.
Fer moet z'n bek houden en er voor gaan of gewoon weggaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat recht heeft hij toch gewoon? Hij heeft net als elke andere werknemer in Nederland gewoon een contract voor een bepaalde tijd. Dat kan hij uitdienen en dan is hij vrij om te gaan en staan waar hij wil.
Ok, best wel ok. Dat Jupiler smaakte toch beter. Alleen dit is kouder.quote:
Ach ja. Roeien met de riemen die je hebtquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ok, best wel ok. Dat Jupiler smaakte toch beter. Alleen dit is kouder.
Eerst dacht hij dat hij Hans Kazan was, maar nu weet hij het zeker: Hans Klok.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, wie denkt Fer wel niet dat 'ie is?
Daar heb ik nog nooit van gehoord in een rechtsstaat: een werknemer die door een instantie (KNVB) gedwongen wordt elders te gaan werken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:01 schreef Caland het volgende:
Om er maar met een nieuwtje van één of ander iemand vandoor te gaan. Wijnaldum zelf schijnt helemaal niet zo enthousiast te zijn om naar PSV te verkassen. Maar wordt gedwongen door a) zaakwaarnemer en b) KNVB en Feyenoord die noodgedwongen zijn om hem te verkopen.
Wijnaldum zelf heeft zelf eigenlijk helemaal geen trek om heel Rotterdam over zich heen te krijgen, zoals nu het geval is.
Nouja, het is geen publiek geheim meer dat de KNVB Feyenoord sterk aangeraden heeft om met de transfer akkoord te gaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:11 schreef voice-over het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord in een rechtsstaat: een werknemer die door een instantie (KNVB) gedwongen wordt elders te gaan werken.
Zeker dezelfde "zaakwaarnemer" als Fer.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:01 schreef Caland het volgende:
Om er maar met een nieuwtje van één of ander iemand vandoor te gaan. Wijnaldum zelf schijnt helemaal niet zo enthousiast te zijn om naar PSV te verkassen. Maar wordt gedwongen door a) zaakwaarnemer en b) KNVB en Feyenoord die noodgedwongen zijn om hem te verkopen.
Wijnaldum zelf heeft zelf eigenlijk helemaal geen trek om heel Rotterdam over zich heen te krijgen, zoals nu het geval is.
Lijkt me duidelijk, als Twente betaald is ie pleite.quote:Leroy Fer houdt de deur naar FC Twente wijd open, ondanks het feit dat Feyenoord het eerste bod van de Tukkers op de middenvelder ontoereikend achtte. "Als Twente er alsnog uitkomt met Feyenoord is een vertrek naar die club voor mij een serieuze optie. Al blijf ik alles geven voor Feyenoord, zolang ik hier speel." Het contract van Fer met de Kuipbewoners loopt over een jaar af.
Fer benadrukt dat het sportieve aspect in de beslissing over zijn toekomst vooropstaat. "Twente is een goede ploeg die voorronde Champions League speelt en de laatste jaren altijd in de top drie is geėindigd", vertelt de middenvelder zaterdag na de wedstrijd tegen SC Feyenoord (0-4) aan NUsport. "Ik denk dat ik me daar sneller kan ontwikkelen dan bij Feyenoord. Maar nu de club een bod op mij heeft afgeslagen, kan ik niets anders doen dan afwachten. De transfermarkt is nog open tot 1 september."
Fer sluit een transfer naar het buitenland zeker niet uit. "Alleen: dan moet ik goed kijken om wat voor club het gaat. Ik ga natuurlijk niet naar elke club in het buitenland. Ik moet er wel een betere voetballer kunnen worden. Anders blijf ik gewoon bij Feyenoord, want ik hóéf hier niet weg." Fer wil niet kijken naar de 'ultieme aanbieding’ van Feyenoord om zijn contract open te breken en te verlengen. "Het gaat me namelijk niet om het financiėle plaatje, het gaat me erom of ik me hier goed kan blijven ontwikkelen. Zolang ik dat gevoel niet heb, teken ik niet bij. Nog zo’n seizoen als het vorige zou niet goed zijn voor mijn carričre."
Fer betreurt dat hij tijdens en na de wedstrijd tegen de amateurs van SC Feyenoord werd uitgescholden. "Sommige supporters begonnen op me te schelden, omdat ze vinden dat ik moet bijtekenen. Ik snap hen op zich wel. Zij kijken alleen naar het belang van Feyenoord, terwijl ik ook kijk naar mijn eigen belang. Dat ze me uitschelden, moeten ze zelf weten. Daar ben ik koud voor. Ik heb hier elf jaar gevoetbald, ga nu mijn twaalfde jaar in. Dan kun je niet zeggen dat ik geen gevoel voor deze club heb."
Fer kost 6, meer dan Wijnaldum zoals Van Geel heeft aangegeven.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Als Wijnaldum 5 miljoen kost, dan kost Fer 4 miljoen. Daar komen ze wel uit.
Net als Brom bij ADO: "Het gaat niet door." Twee dagen later was het rond.
En elke club die bereid is dat geld neer te leggen, is gek.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Fer kost 6, meer dan Wijnaldum zoals Van Geel heeft aangegeven.
Dan hebben ze pech.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:35 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
En elke club die bereid is dat geld neer te leggen, is gek.
Van Geel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Fer kost 6, meer dan Wijnaldum zoals Van Geel heeft aangegeven.
Maar nu Wijnaldum verkocht is is er niet meer de noodzaak om te verkopen. Simpel zat. Had Monsterman maar wat eerder moeten aankloppenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:39 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Van Geel.![]()
Ik vind Wijnaldum het grotere talent van de twee. En Feyenoord heeft niet zoveel te eisen op dit moment, 9 miljoen is een leuk bedrag. In je zak stoppen en doorfietsen.
Dat maak jij ervan. Ik ben zulke figuren gewoon moe. Wat heeft Fer buiten wat aardige wedstrijden nu laten zien ? Niet veel toch ?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoppa...Fer is de volgende verrader/klootzak/tyfusmongool? Lekker zeiken op al je spelers vanuit je bureaustoel.
Hij heeft gewoon een punt hoor. Nog driekwart seizoen onder extreme druk spelen halverwege het rechterrijtje met een mindere selectie dan vorig jaar, terwijl je met FC Twente in de top 3 en Europees speelt met verzorgd spel en betere spelers...
Ik zeg toch niet dat hij dat recht niet heeft? Ik zeg alleen dat die woorden niets waard zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat recht heeft hij toch gewoon? Hij heeft net als elke andere werknemer in Nederland gewoon een contract voor een bepaalde tijd. Dat kan hij uitdienen en dan is hij vrij om te gaan en staan waar hij wil.
Droom fijn verder. Spreek je over een dag of drie.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar nu Wijnaldum verkocht is is er niet meer de noodzaak om te verkopen. Simpel zat. Had Monsterman maar wat eerder moeten aankloppen
Als Twente minimaal 5 miljoen heeft neergelegd ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Droom fijn verder. Spreek je over een dag of drie.
Ok, aangeraden. Da's wat anders.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, het is geen publiek geheim meer dat de KNVB Feyenoord sterk aangeraden heeft om met de transfer akkoord te gaan.
Precies, Martin laat zich niet zo snel wegzetten door Joop, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Twente minimaal 5 miljoen heeft neergelegd ja.
Precies, letterlijke woorden: nu Wijnaldum verkocht is gaan we meer voor Fer vragen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies, Martin laat zich niet zo snel wegzetten door Joop, gelukkig maar.
Je slaat de spijker op zijn kop.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:37 schreef kapiteintje het volgende:
Daarbovenop roept iedereen op dit forum ook om een nummer 10 en een spits en als het kan nog een CDM. Nu zegt Fer eigenlijk hetzelfde en dan is het ineens belachelijk dat hij dat durft te zeggen.
Wanneer werd hij uitgescholden dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:48 schreef eight het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn kop.
Die cokesnuivende mafketels die Fer hebben uitgescholden sporen echt niet.
Dat soort supporters zijn de nagel aan Feijenoords doodskist. Gelukkig dat Fer nog kan relativeren en begrijpt dat deze gasten nog te dom zijn om te poepen.
Post van Lastpost:quote:
quote:Fer betreurt dat hij tijdens en na de wedstrijd tegen de amateurs van SC Feyenoord werd uitgescholden. "Sommige supporters begonnen op me te schelden, omdat ze vinden dat ik moet bijtekenen. Ik snap hen op zich wel. Zij kijken alleen naar het belang van Feyenoord, terwijl ik ook kijk naar mijn eigen belang. Dat ze me uitschelden, moeten ze zelf weten. Daar ben ik koud voor. Ik heb hier elf jaar gevoetbald, ga nu mijn twaalfde jaar in. Dan kun je niet zeggen dat ik geen gevoel voor deze club heb."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |