waarom zou ik? die genoemde personen zijn nog vele malen erger jegens mijn persoontje (die zonder enige rechten op fok! mag posten met de gratie gods).quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je zou die zin ook wat minder haterig kunnen neerpoten. Bvd!
is daar een overzicht van? welke bronnen wel en niet? lijkt me nogal ondemocratisch, eng en niet gewenst om dit zo te stellen. ik weet namelijk abslouut niet welke wel en niet zijn toegestaan door de grote roerganger.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
is inmiddels wel bekend welke bronnen wel of niet. Niet vragen naar de bekend weg aub, je weet beter zoalshetis
Speciaal voor de mensen die niet snappen wat ik met deze reactie bedoeldequote:Op woensdag 6 juli 2011 21:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat je de bron waar jij je bericht weg haalt en plakt moet linken? Is in de OP van dit topic uitgelegd waarom
[NWS FB] Meld hier wat je dwars zitquote:Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Ik vond het wel een aparte discussie waard eigenlijkquote:Op donderdag 7 juli 2011 01:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Nederlandse journalisten mogen Israël niet in
Hoort eigenlijk hier:
Palestina & Israël #78
Remlof, Re en Du_ke bepalen dat iddquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en wie bepaalt of de bron wel of niet is toegestaan? remlof? re? of andere droeftoeters?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Remlof, Re en Du_ke bepalen dat idd
die bepalen alles, wonen in een kraakpand met lange haren en hun levensdoel is het verspreiden van hun vieze gedachtengoed op internet dmv fok!
en ik zal het ook maar gelijk toegeven want je hebt ons kennelijk door. Dit zijn ook de enige crewleden die fok! heeft, de rest zijn allemaal klonen van 1 van de 3 bovengenoemde users
zo lijken we groter dan we zijn
maar sssst, het is geheim
onjuiste conclusiequote:Op donderdag 7 juli 2011 17:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
Conclusie: een samengeraapt zooitje extreemlinkse droeftoeters
aha, een missievoorpost voor de tsunami, duidelijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
onjuiste conclusie
het zooitje is niet samengeraapt maar doelbewust samengekomen met een missie
het gaat ons niet om bewijs maar om auteursrechtenquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:13 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Het slotje ook niet, dus da's geen reden.
Het duurt soms even, voor de eerste cut and paste klaar is en men de bronnen uitzoekt/nazoekt, of zoals nu ziet : er zijn er veel met dat bericht, dus 'zwaarder bewijs' dan 1 link.
Verder zijn de droeftoeters degenen die "bron?" roepen en altijd als het nieuws niet bevalt,(anders roepen ze niet 'bron?'...) is de bron vergiftigd, sneu.
Feitelijk is mijn manier, DE manier, een google link met vele relevante bronnen, dan kan men onderzoeken en het beste/slechtste aanhalen naar believen.
Ik maak van de gelegenheid gebruik om op te roepen : tijd voor animal (a.k.a. cavia-) mod's op fok!
quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Remlof, Re en Du_ke bepalen dat idd
die bepalen alles, wonen in een kraakpand met lange haren en hun levensdoel is het verspreiden van hun vieze gedachtengoed op internet dmv fok!
en ik zal het ook maar gelijk toegeven want je hebt ons kennelijk door. Dit zijn ook de enige crewleden die fok! heeft, de rest zijn allemaal klonen van 1 van de 3 bovengenoemde users
zo lijken we groter dan we zijn
maar sssst, het is geheim
quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik zou er ook echt niet meer posten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
daar wil je lid van worden?quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik zal je een handje helpen spec-
Een bukschuur is vaak een gebouw met wat torentjes wat veel weg heeft van lanceerinstallaties. Daar komen goedgelovige simpelen van geest, uiteraard mannen gescheiden van vrouwen bijeen om een, vaak in een jurk gehulde louche figuur verstopt achter een baard naar zijn sprookjes te luisteren. De wat meer gehaaiden bukkers vormen de eerste rij zodat ze bij het bukken niet in andermans aars zitten te kijken en in het mindere geval te ruiken.
Omdat al het gescheld nergens voor nodig is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom zou ik? die genoemde personen zijn nog vele malen erger jegens mijn persoontje (die zonder enige rechten op fok! mag posten met de gratie gods).
ik was mild meejankert. en waarom is het in jouw voordeel als ik dat zou doen? ben je een soort van laf links kuttenlikkertje?
dat bepaal ik wel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Omdat al het gescheld nergens voor nodig is.
Rare conclusies trek jij.quote:
Als jij in de sloot springt hoef ik dat niet hoor. Maar bedankt voor je advies, ik hoor het wel wanneer jij hebt aangebeld.quote:ik zou gewoon aanbellen en heel diep bukken
Een kinderhand is snel gevuld, ze zijn al blij met een dood varken.quote:zijn ze vast van onder de indruk
Omdat ik het een leuk forum vind en niet de behoefte voel om dagelijks zwaar gefrustreerd iedereen uit te schelden en te tieren zoals jij dat doet.quote:
Maar je geeft wel advies 'als ik jou' blablabla.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:18 schreef Staal het volgende:
[..]
Omdat ik het een leuk forum vind en niet de behoefte voel om dagelijks zwaar gefrustreerd iedereen uit te schelden en te tieren zoals jij dat doet.
Ga zkr door met je stijl van posten, I like itquote:Op vrijdag 8 juli 2011 07:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Maar je geeft wel advies 'als ik jou' blablabla.
En over dat iedereen uitschelden, zwaar gefrustreerd en tieren, dat zit in jouw hoofd en nergens anders.
Probeer het nog eens maar dan met feiten anders zoek je een paar quote's erbij om je fantasie te onderbouwen. Zoals jij het stelt zal dat vast niet moeilijk zijn om dat te doen anders houd je klep maar dicht met je stemmingmakende vuilbekkerij.
Niet de boel omdraaien, jij wist niet wat een bukschuur is en daar geef ik je netjes voorlichting in.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:01 schreef sp3c het volgende:
de nadruk ligt trouwens op netjes ... zo is de hele boel weer ontopic namelijk
Als je mensen de les wil lezen moet je wel zelf het goede voorbeeld geven. Proza kent net als poëzie geen meervoudsvorm.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:40 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
... het onderwijzen van het juiste gebruik van de d/t's in je vooringenomen proza's
ja en vervolgens reageer je als een gebeten hond ... das toch raarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:40 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Niet de boel omdraaien, jij wist niet wat een bukschuur is en daar geef ik je netjes voorlichting in.
spellingnazi?quote:Mwahh, niet zo opscheppen. In dat netjes zitten wat hiaten en er is ook te weinig zorg in acht genomen bij jou in het onderwijzen van het juiste gebruik van de d/t's in je vooringenomen proza's
Ik ga even kijken of ik nog ergens een kloon heb die ik daar wel voor op wil offeren.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:55 schreef sp3c het volgende:
ik wilde er wat bijzetten maar ik ben mod dus misschien kan iemand anders het doen
Aight en deze prachtige vuilspuiterij blijft gewoon staan in FB.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom zou ik? die genoemde personen zijn nog vele malen erger jegens mijn persoontje (die zonder enige rechten op fok! mag posten met de gratie gods).
ik was mild meejankert. en waarom is het in jouw voordeel als ik dat zou doen? ben je een soort van laf links kuttenlikkertje?
Hoezo als ik jou zou zijn? Dit schreef ik:quote:Op vrijdag 8 juli 2011 07:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Maar je geeft wel advies 'als ik jou' blablabla.
En over dat iedereen uitschelden, zwaar gefrustreerd en tieren, dat zit in jouw hoofd en nergens anders.
Probeer het nog eens maar dan met feiten anders zoek je een paar quote's erbij om je fantasie te onderbouwen. Zoals jij het stelt zal dat vast niet moeilijk zijn om dat te doen anders houd je klep maar dicht met je stemmingmakende vuilbekkerij.
Als ik jou zou zijn dan zou ik heel andere dingen ondernemen. En op zo'n advies staat een ban namelijk dus dat doe ik dan ook nooit. Leven en laten leven.quote:
Je onhebbelijkheid en onverdraagzaamheid laat je weer duidelijk merken met bovenstaande reactie en intussen heb je niet één van je stemmingmakende leugens kunnen bewijzen. Waar komt toch al die haat vandaan dat je graag iemand doodwenst terwijl je niet eens weet waarom?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:23 schreef Staal het volgende:
[..]
Hoezo als ik jou zou zijn? Dit schreef ik:
[..]
Als ik jou zou zijn dan zou ik heel andere dingen ondernemen. En op zo'n advies staat een ban namelijk dus dat doe ik dan ook nooit. Leven en laten leven.
Ik heb het niet over zijn klacht. Ik heb het over mijn klacht. Niet de hele wereld draait om ZHI. Je moet niet zoveel zuipen op de vrijdagavond.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:29 schreef sp3c het volgende:
heb je spuitelf ook ...
zijn 'klacht' is behandeld, we gaan het niet nog een keer overdoen
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 06:55 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je onhebbelijkheid en onverdraagzaamheid laat je weer duidelijk merken met bovenstaande reactie en intussen heb je niet één van je stemmingmakende leugens kunnen bewijzen. Waar komt toch al die haat vandaan dat je graag iemand doodwenst terwijl je niet eens weet waarom?
En bovendien doe wel je steeds erg je best om jezelf steeds weer voor lul te zetten is 't niet?
Goeie!quote:Op zondag 10 juli 2011 05:10 schreef Elfletterig het volgende:
Alwééér een topic van user Kadoe over de Efteling: Nieuwe attractie Efteling kost 17 miljoen
Een paar maanden terug hadden we over precies hetzelfde onderwerp al: Efteling pakt uit met grootste fonteinenshow van Europa
Getuige dit ONZ-topic vindt hij/zij de Efteling heel boeiend: Azerbeidzjan, Lady Gaga en de Efteling
Over concurrerende parken wordt geklaagd in KLB: Walibi Holland met hun 'nieuwe' achtbaan.. in De Keukenhof.. en in Disneyland neemt alles over van de Efteling
En onder het mom van 'klagen' kun je ook prima een commercial voor een Efteling-attractie in KLB dumpen: De Raveleijn commercial of laten doorschemeren hoe mooi de gebouwen wel niet zijn: Lelijke sfeerloze panden..
Ook in GC raakt Kadoe niet uitgepraat over de Efteling, getuige Waarom de Efteling? en 'Efteling populairste dagje uit'
Je zou toch bijna gaan denken dat Kadoe een bepaald belang heeft in de Efteling en daarom steeds nieuwe topics erover opent. Bijna hoor...
Mee eens. Maar dubbele topics over hetzelfde onderwerp blijven overbodig.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:56 schreef paddy het volgende:
Achter doorgegeven en werd niet als spammer gezien
Maar zoals je weet is die regel al zo oud als de weg naar rome. Dus dat dubbele topics wel kunnen hier op FOK! Kan me niet voorstellen dat je die niet mee hebt gekregen in de tijd dat je mod wasquote:Op zondag 10 juli 2011 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mee eens. Maar dubbele topics over hetzelfde onderwerp blijven overbodig.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:14 schreef sp3c het volgende:
zijn wel wat posts verwijderd ja
we zijn zoals gezegd klaar met deze 'discussie'
Om over cul-beertjes maar te zwijgenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Vind sowieso dat de aluhoedjes NWS aan het bebaggeren zijn.
Gedaanquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:48 schreef Ringo het volgende:
Wat weet Tom Schalken over Bram Moszkowicz?
Kan iemand Moskovicz in Moszkowicz veranderen?
Dank je wel!quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:02 schreef Frutsel het volgende:
Topic is weer gekoppeld, net als de oude die dat nog niet waren
effies danquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:30 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Mag de titel van dit topic worden aangepast naar:
"Het Rupert Murdoch imperium in het nieuws-topic"
Het Rupert Murdoch imperium in het nieuws-topic
thx! doen we wat aanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:58 schreef Gia het volgende:
Er zit iemand reclame te maken voor een letselschadebureau.
In 5 minuten tijd al in twee topics.
Je hebt ook een aantal post verwijderd waar niks antisemitisch aan is, maar die kennelijk weer te kritisch op Israel waren. Het onderwerp is nou eenmaal de Joodse raszuiverheid en de wijze waarop die wordt nagestreefd door sommige Joden. Daar wordt op gereageerd, en dat mag dan niet want omdat de mods van Fok het als hun taak zien zich in te spannen voor de zionistische zaak.quote:
Ik heb enkel de posts weggehaald over de "grappen" met de gevangen jood. Behoorlijk antisemitisch, en nog uitnodigend om gezellig mee te doen ook. Misschien dat een van mijn collega's meer posts weggehaald heeft, die ik over het hoofd gezien heb.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je hebt ook een aantal post verwijderd waar niks antisemitisch aan is, maar die kennelijk weer te kritisch op Israel waren. Het onderwerp is nou eenmaal de Joodse raszuiverheid en de wijze waarop die wordt nagestreefd door sommige Joden. Daar wordt op gereageerd, en dat mag dan niet want omdat de mods van Fok het als hun taak zien zich in te spannen voor de zionistische zaak.
Het is echt een aanfluiting die Israelmoderatie hier. Haal je arm eens uit de reet van het CIDI. Daar ben je geen mod voor.
Eensquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:31 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Amsterdamse juweliers: jonge allochtonen juist goede klanten
Van weinig klasse getuigende vergelijkingen van (o.a.) Marokkanen met apen.
Volgens mij werd vooral het raszuiverheidsstreven van die groepering in kwestie belachelijk gemaakt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb enkel de posts weggehaald over de "grappen" met de gevangen jood. Behoorlijk antisemitisch, en nog uitnodigend om gezellig mee te doen ook. Misschien dat een van mijn collega's meer posts weggehaald heeft, die ik over het hoofd gezien heb.
Take the hint.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij werd vooral het raszuiverheidsstreven van die groepering in kwestie belachelijk gemaakt.
Misschien reageer ik wat overtrokken, maar er wordt wel heel snel antisemiet geroepen wanneer er kritiek is op bepaald Israelisch gedachtengoed. En het moderaille heeft zich maar wat graag bereid getoond om kant te kiezen in dergelijke discussies en de beschuldiging van antisemitisme als middel om de discussie te smoren te honoreren.
Nou, "leuke" afbeeldingen als Joden de neus opmeten is joodje pesten, en als er dan ook allemaal weer mensen op gaan reageren met ludiek bedoelde opmerkingen, is het eens ONZtopic, geen NWStopic. Dat wil ik graag voorkomen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij werd vooral het raszuiverheidsstreven van die groepering in kwestie belachelijk gemaakt.
Misschien reageer ik wat overtrokken, maar er wordt wel heel snel antisemiet geroepen wanneer er kritiek is op bepaald Israelisch gedachtengoed. En het moderaille heeft zich maar wat graag bereid getoond om kant te kiezen in dergelijke discussies en de beschuldiging van antisemitisme als middel om de discussie te smoren te honoreren.
Nee, dat is het belachelijk maken van dat raszuiverheidsstreven van die Israeliers op dat strand uit de TT.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, "leuke" afbeeldingen als Joden de neus opmeten is joodje pesten
Het komt er zoals wel vaker op neer dat je de vinger niet op de zere plek mag leggen waar het om Israel gaat.quote:Toegegeven, het valt misschien niet (helemaal) onder antisemitisme, dat is een wat ongelukkig gekozen term, maar een topic de kant op sturen van het belachelijk maken van een groep mensen, ipv de inhoudelijke discussie is ook niet de bedoeling.
De zere plek zijnde dat er onder elke bevolking gekken zitten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Het komt er zoals wel vaker op neer dat je de vinger niet op de zere plek mag leggen waar het om Israel gaat.
Nee, je begrijpt het niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:30 schreef waht het volgende:
[..]
De zere plek zijnde dat er onder elke bevolking gekken zitten.
Je hebt je punt gemaakt, vaak genoeg. We begrijpen het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |