abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:31:31 #76
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_99134929
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Je zou die zin ook wat minder haterig kunnen neerpoten. Bvd!
waarom zou ik? die genoemde personen zijn nog vele malen erger jegens mijn persoontje (die zonder enige rechten op fok! mag posten met de gratie gods).

ik was mild meejankert. en waarom is het in jouw voordeel als ik dat zou doen? ben je een soort van laf links kuttenlikkertje?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:34:06 #77
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_99135055
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:09 schreef Frutsel het volgende:

[..]

is inmiddels wel bekend welke bronnen wel of niet. Niet vragen naar de bekend weg aub, je weet beter zoalshetis :)
is daar een overzicht van? welke bronnen wel en niet? lijkt me nogal ondemocratisch, eng en niet gewenst om dit zo te stellen. ik weet namelijk abslouut niet welke wel en niet zijn toegestaan door de grote roerganger.
pi_99135313
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:35 schreef paddy het volgende:

[..]

Je snapt toch wel dat je de bron waar jij je bericht weg haalt en plakt moet linken? Is in de OP van dit topic uitgelegd waarom :)

Speciaal voor de mensen die niet snappen wat ik met deze reactie bedoelde
quote:
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
[NWS FB] Meld hier wat je dwars zit
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_99158886
quote:
Ik vond het wel een aparte discussie waard eigenlijk :) Maar misschien denken mijn medmods hier anders over en kunnen ze natuurlijk altijd een merge aanvragen.

Wanneer de users er in dat topic van alles erbij gaan halen wat niet ontopic is, kan ik ze naar de reeks verwijzen
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  Moderator donderdag 7 juli 2011 @ 17:23:01 #81
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_99160369
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en wie bepaalt of de bron wel of niet is toegestaan? remlof? re? of andere droeftoeters?
Remlof, Re en Du_ke bepalen dat idd
die bepalen alles, wonen in een kraakpand met lange haren en hun levensdoel is het verspreiden van hun vieze gedachtengoed op internet dmv fok!

en ik zal het ook maar gelijk toegeven want je hebt ons kennelijk door. Dit zijn ook de enige crewleden die fok! heeft, de rest zijn allemaal klonen van 1 van de 3 bovengenoemde users

zo lijken we groter dan we zijn

maar sssst, het is geheim
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_99160459
Conclusie: een samengeraapt zooitje extreemlinkse droeftoeters
  donderdag 7 juli 2011 @ 17:34:20 #83
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_99160843
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 17:23 schreef sp3c het volgende:

[..]

die bepalen alles, wonen in een kraakpand met lange haren en hun levensdoel is het verspreiden van hun vieze gedachtengoed op internet dmv fok!

en ik zal het ook maar gelijk toegeven want je hebt ons kennelijk door. Dit zijn ook de enige crewleden die fok! heeft, de rest zijn allemaal klonen van 1 van de 3 bovengenoemde users

_O-
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Moderator donderdag 7 juli 2011 @ 17:43:42 #84
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_99161178
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 17:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
onjuiste conclusie

het zooitje is niet samengeraapt maar doelbewust samengekomen met een missie
pi_99161381
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 17:43 schreef sp3c het volgende:

[..]

onjuiste conclusie

het zooitje is niet samengeraapt maar doelbewust samengekomen met een missie
aha, een missievoorpost voor de tsunami, duidelijk.

Wanneer komt de lijst vrij voor het melden bij een bukschuur?
  Moderator donderdag 7 juli 2011 @ 17:50:50 #86
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_99161466
voor de revolutie

en ik weet niet wat een bukschuur is :')
  Moderator donderdag 7 juli 2011 @ 18:10:32 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_99162153
anyways, ik wil hier nog wel op reageren zonder alle gekheid op een stokje

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:13 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Het slotje ook niet, dus da's geen reden.
Het duurt soms even, voor de eerste cut and paste klaar is en men de bronnen uitzoekt/nazoekt, of zoals nu ziet : er zijn er veel met dat bericht, dus 'zwaarder bewijs' dan 1 link.

Verder zijn de droeftoeters degenen die "bron?" roepen en altijd als het nieuws niet bevalt,(anders roepen ze niet 'bron?'...) is de bron vergiftigd, sneu.

Feitelijk is mijn manier, DE manier, een google link met vele relevante bronnen, dan kan men onderzoeken en het beste/slechtste aanhalen naar believen.

Ik maak van de gelegenheid gebruik om op te roepen : tijd voor animal (a.k.a. cavia-) mod's op fok! :)
het gaat ons niet om bewijs maar om auteursrechten

als je ergens tekst vandaan haalt dan kun je niet volstaan met een linkje naar google en 'zoek zelf de juiste er maar bij' die moet je er zelf gewoon bijzetten

als je er dan nog een linkje naar een google search bij wilt zetten is dat wmb best
pi_99162430
Ik zal je een handje helpen spec-

Een bukschuur is vaak een gebouw met wat torentjes wat veel weg heeft van lanceerinstallaties. Daar komen goedgelovige simpelen van geest, uiteraard mannen gescheiden van vrouwen bijeen om een, vaak in een jurk gehulde louche figuur verstopt achter een baard naar zijn sprookjes te luisteren. De wat meer gehaaiden bukkers vormen de eerste rij zodat ze bij het bukken niet in andermans aars zitten te kijken en in het mindere geval te ruiken.
pi_99162551
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 17:23 schreef sp3c het volgende:

[..]

>:)

quote:
O+ O+
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:24:14 #90
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_99162643
quote:
Ik zou er ook echt niet meer posten.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  Moderator donderdag 7 juli 2011 @ 18:27:35 #91
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_99162723
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik zal je een handje helpen spec-

Een bukschuur is vaak een gebouw met wat torentjes wat veel weg heeft van lanceerinstallaties. Daar komen goedgelovige simpelen van geest, uiteraard mannen gescheiden van vrouwen bijeen om een, vaak in een jurk gehulde louche figuur verstopt achter een baard naar zijn sprookjes te luisteren. De wat meer gehaaiden bukkers vormen de eerste rij zodat ze bij het bukken niet in andermans aars zitten te kijken en in het mindere geval te ruiken.
daar wil je lid van worden?
ik zou gewoon aanbellen en heel diep bukken

zijn ze vast van onder de indruk
pi_99162887
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

waarom zou ik? die genoemde personen zijn nog vele malen erger jegens mijn persoontje (die zonder enige rechten op fok! mag posten met de gratie gods).

ik was mild meejankert. en waarom is het in jouw voordeel als ik dat zou doen? ben je een soort van laf links kuttenlikkertje?
Omdat al het gescheld nergens voor nodig is.
  donderdag 7 juli 2011 @ 18:56:54 #93
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_99163706
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Omdat al het gescheld nergens voor nodig is.
dat bepaal ik wel.
pi_99165856
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:24 schreef Staal het volgende:

[..]

Waarom post jij dan hier?
pi_99165966
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:27 schreef sp3c het volgende:

[..]

daar wil je lid van worden?
Rare conclusies trek jij.
quote:
ik zou gewoon aanbellen en heel diep bukken
Als jij in de sloot springt hoef ik dat niet hoor. Maar bedankt voor je advies, ik hoor het wel wanneer jij hebt aangebeld.
quote:
zijn ze vast van onder de indruk
Een kinderhand is snel gevuld, ze zijn al blij met een dood varken.
  Moderator donderdag 7 juli 2011 @ 20:01:04 #96
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_99166114
hey jij begint erover, ik weet pas net van het bestaan van bukschuren af :')

of je daadwerkelijk aanbeld kan me weinig schelen maar je stelt een vraag dus geef ik netjes antwoord want ik ben wel opgevoed
  Moderator donderdag 7 juli 2011 @ 20:01:39 #97
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_99166138
de nadruk ligt trouwens op netjes ... zo is de hele boel weer ontopic namelijk
pi_99170876
Ik ga echt een( SC )zetten bij dit topic
  donderdag 7 juli 2011 @ 22:18:33 #99
42366 Staal
pi_99173534
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:54 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Waarom post jij dan hier?
Omdat ik het een leuk forum vind en niet de behoefte voel om dagelijks zwaar gefrustreerd iedereen uit te schelden en te tieren zoals jij dat doet.
Un certain jeune homme
pi_99186238
quote:
7s.gif Op donderdag 7 juli 2011 22:18 schreef Staal het volgende:

[..]

Omdat ik het een leuk forum vind en niet de behoefte voel om dagelijks zwaar gefrustreerd iedereen uit te schelden en te tieren zoals jij dat doet.
Maar je geeft wel advies 'als ik jou' blablabla.

En over dat iedereen uitschelden, zwaar gefrustreerd en tieren, dat zit in jouw hoofd en nergens anders.

Probeer het nog eens maar dan met feiten anders zoek je een paar quote's erbij om je fantasie te onderbouwen. Zoals jij het stelt zal dat vast niet moeilijk zijn om dat te doen anders houd je klep maar dicht met je stemmingmakende vuilbekkerij.
pi_99186307
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 07:00 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

En over dat iedereen uitschelden, zwaar gefrustreerd en tieren, dat zit in jouw hoofd en nergens anders.

Probeer het nog eens maar dan met feiten anders zoek je een paar quote's erbij om je fantasie te onderbouwen. Zoals jij het stelt zal dat vast niet moeilijk zijn om dat te doen anders houd je klep maar dicht met je stemmingmakende vuilbekkerij.
Ga zkr door met je stijl van posten, I like it
pi_99188029
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 20:01 schreef sp3c het volgende:
de nadruk ligt trouwens op netjes ... zo is de hele boel weer ontopic namelijk
Niet de boel omdraaien, jij wist niet wat een bukschuur is en daar geef ik je netjes voorlichting in.

Mwahh, niet zo opscheppen. In dat netjes zitten wat hiaten en er is ook te weinig zorg in acht genomen bij jou in het onderwijzen van het juiste gebruik van de d/t's in je vooringenomen proza's
pi_99188592
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:40 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

... het onderwijzen van het juiste gebruik van de d/t's in je vooringenomen proza's
Als je mensen de les wil lezen moet je wel zelf het goede voorbeeld geven. Proza kent net als poëzie geen meervoudsvorm.
  Moderator vrijdag 8 juli 2011 @ 11:55:29 #104
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_99192990
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:40 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Niet de boel omdraaien, jij wist niet wat een bukschuur is en daar geef ik je netjes voorlichting in.
ja en vervolgens reageer je als een gebeten hond ... das toch raar

quote:
Mwahh, niet zo opscheppen. In dat netjes zitten wat hiaten en er is ook te weinig zorg in acht genomen bij jou in het onderwijzen van het juiste gebruik van de d/t's in je vooringenomen proza's
spellingnazi?

ik wilde er wat bijzetten maar ik ben mod dus misschien kan iemand anders het doen
  vrijdag 8 juli 2011 @ 19:34:07 #105
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_99215012
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:55 schreef sp3c het volgende:
ik wilde er wat bijzetten maar ik ben mod dus misschien kan iemand anders het doen
Ik ga even kijken of ik nog ergens een kloon heb die ik daar wel voor op wil offeren.
pi_99224254
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Aight en deze prachtige vuilspuiterij blijft gewoon staan in FB.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator vrijdag 8 juli 2011 @ 23:29:31 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_99226421
heb je spuitelf ook ...

zijn 'klacht' is behandeld, we gaan het niet nog een keer overdoen }:|
  zaterdag 9 juli 2011 @ 00:23:50 #108
42366 Staal
pi_99228966
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 07:00 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Hoezo als ik jou zou zijn? Dit schreef ik:

quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 18:24 schreef Staal het volgende:

[..]

Als ik jou zou zijn dan zou ik heel andere dingen ondernemen. En op zo'n advies staat een ban namelijk dus dat doe ik dan ook nooit. Leven en laten leven. :*
Un certain jeune homme
pi_99234220
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 00:23 schreef Staal het volgende:

[..]

Hoezo als ik jou zou zijn? Dit schreef ik:

[..]

Als ik jou zou zijn dan zou ik heel andere dingen ondernemen. En op zo'n advies staat een ban namelijk dus dat doe ik dan ook nooit. Leven en laten leven. :*
Je onhebbelijkheid en onverdraagzaamheid laat je weer duidelijk merken met bovenstaande reactie en intussen heb je niet één van je stemmingmakende leugens kunnen bewijzen. Waar komt toch al die haat vandaan dat je graag iemand doodwenst terwijl je niet eens weet waarom?

En bovendien doe wel je steeds erg je best om jezelf steeds weer voor lul te zetten is 't niet?
pi_99234439
quote:
13s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 23:29 schreef sp3c het volgende:
heb je spuitelf ook ...

zijn 'klacht' is behandeld, we gaan het niet nog een keer overdoen }:|
Ik heb het niet over zijn klacht. Ik heb het over mijn klacht. Niet de hele wereld draait om ZHI. Je moet niet zoveel zuipen op de vrijdagavond.

Ik begrijp best dat je de rechtse rakkers poogt te pleasen door je als een rechtse beul te gedragen, maar daar heb ik geen boodschap aan. Dergelijk taalgebruik is gewoon uiterst onfatsoenlijk. Door het te laten staan, moedig je het ook eigenlijk gewoon aan.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator zaterdag 9 juli 2011 @ 09:31:19 #111
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_99234875
blablablabla je zegt exact hetzelfde als die andere figuren alleen vervang je links met rechts
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:24:01 #112
42366 Staal
pi_99238409
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 06:55 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je onhebbelijkheid en onverdraagzaamheid laat je weer duidelijk merken met bovenstaande reactie en intussen heb je niet één van je stemmingmakende leugens kunnen bewijzen. Waar komt toch al die haat vandaan dat je graag iemand doodwenst terwijl je niet eens weet waarom?

En bovendien doe wel je steeds erg je best om jezelf steeds weer voor lul te zetten is 't niet?
:').
Un certain jeune homme
pi_99268156
Alwééér een topic van user Kadoe over de Efteling: Nieuwe attractie Efteling kost 17 miljoen

Een paar maanden terug hadden we over precies hetzelfde onderwerp al: Efteling pakt uit met grootste fonteinenshow van Europa

Getuige dit ONZ-topic vindt hij/zij de Efteling heel boeiend: Azerbeidzjan, Lady Gaga en de Efteling
Over concurrerende parken wordt geklaagd in KLB: Walibi Holland met hun 'nieuwe' achtbaan.. in De Keukenhof.. en in Disneyland neemt alles over van de Efteling

En onder het mom van 'klagen' kun je ook prima een commercial voor een Efteling-attractie in KLB dumpen: De Raveleijn commercial of laten doorschemeren hoe mooi de gebouwen wel niet zijn: Lelijke sfeerloze panden..

Ook in GC raakt Kadoe niet uitgepraat over de Efteling, getuige Waarom de Efteling? en 'Efteling populairste dagje uit'

Je zou toch bijna gaan denken dat Kadoe een bepaald belang heeft in de Efteling en daarom steeds nieuwe topics erover opent. Bijna hoor...

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2011 05:12:59 ]
pi_99269865
quote:
15s.gif Op zondag 10 juli 2011 05:10 schreef Elfletterig het volgende:
Alwééér een topic van user Kadoe over de Efteling: Nieuwe attractie Efteling kost 17 miljoen

Een paar maanden terug hadden we over precies hetzelfde onderwerp al: Efteling pakt uit met grootste fonteinenshow van Europa

Getuige dit ONZ-topic vindt hij/zij de Efteling heel boeiend: Azerbeidzjan, Lady Gaga en de Efteling
Over concurrerende parken wordt geklaagd in KLB: Walibi Holland met hun 'nieuwe' achtbaan.. in De Keukenhof.. en in Disneyland neemt alles over van de Efteling

En onder het mom van 'klagen' kun je ook prima een commercial voor een Efteling-attractie in KLB dumpen: De Raveleijn commercial of laten doorschemeren hoe mooi de gebouwen wel niet zijn: Lelijke sfeerloze panden..

Ook in GC raakt Kadoe niet uitgepraat over de Efteling, getuige Waarom de Efteling? en 'Efteling populairste dagje uit'

Je zou toch bijna gaan denken dat Kadoe een bepaald belang heeft in de Efteling en daarom steeds nieuwe topics erover opent. Bijna hoor...
Goeie!
edit- Toch nagekeken en hij post over van alles en nog wat, maar er zitten idd posts tussen wat mij ook aan het twijfelen maakt. Zal het in ieder geval achter aankaarten.

Is wel erg eftelinggek :D
Welk pretpark(en) bezoeken deze zomer?
De user is mij nauwelijks opgevallen, maar moet ik zeggen ..hij komt ook niet echt veel in NWS.

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 10-07-2011 11:05:59 ]
pi_99283612
Achter doorgegeven en werd niet als spammer gezien :)
pi_99292926
quote:
14s.gif Op zondag 10 juli 2011 16:56 schreef paddy het volgende:
Achter doorgegeven en werd niet als spammer gezien :)
Mee eens. Maar dubbele topics over hetzelfde onderwerp blijven overbodig.
pi_99331093
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 20:48 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Mee eens. Maar dubbele topics over hetzelfde onderwerp blijven overbodig.
Maar zoals je weet is die regel al zo oud als de weg naar rome. Dus dat dubbele topics wel kunnen hier op FOK! Kan me niet voorstellen dat je die niet mee hebt gekregen in de tijd dat je mod was ;)
pi_99377400
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 12-07-2011 19:57:55 ]
  Moderator dinsdag 12 juli 2011 @ 19:58:25 #119
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_99380327
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 20:14 schreef sp3c het volgende:
zijn wel wat posts verwijderd ja

we zijn zoals gezegd klaar met deze 'discussie'
pi_99387141
Vind topic Geneesmiddel voor kanker gevonden, farmaceutische industrie negeert meer voor BNW en niet echt nieuwswaardig.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:47:46 #121
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_99389991
Vind sowieso dat de aluhoedjes NWS aan het bebaggeren zijn.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_99390114
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Vind sowieso dat de aluhoedjes NWS aan het bebaggeren zijn.
Om over cul-beertjes maar te zwijgen :Y)
pi_99390382
Hoop hier mee dat Murdoch's imperium instort
Ff tt aanpassen. Nieuws tt moeten toch ietwat onpartijdig overkomen me dunkt. Of schop klb ofzo.
  Moderator dinsdag 12 juli 2011 @ 23:09:13 #125
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_99391190
fixed
  woensdag 13 juli 2011 @ 12:48:16 #127
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_99408152
Wat weet Tom Schalken over Bram Moszkowicz?

Kan iemand Moskovicz in Moszkowicz veranderen? :@

>> Thx! 14.gif
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_99408257
quote:
11s.gif Op woensdag 13 juli 2011 12:48 schreef Ringo het volgende:
Wat weet Tom Schalken over Bram Moszkowicz?

Kan iemand Moskovicz in Moszkowicz veranderen? :@
Gedaan :)
pi_99419543
Kan iemand hier weer een reeks van maken?
  Moderator woensdag 13 juli 2011 @ 18:02:22 #130
8781 crew  Frutsel
pi_99420586
Topic is weer gekoppeld, net als de oude die dat nog niet waren
pi_99423061
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2011 18:02 schreef Frutsel het volgende:
Topic is weer gekoppeld, net als de oude die dat nog niet waren
Dank je wel!
pi_99477080
Mag de titel van dit topic worden aangepast naar:

"Het Rupert Murdoch imperium in het nieuws-topic"

News of the World kocht contactgegevens royals
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:58:24 #133
3542 Gia
User under construction
pi_99498073
Er zit iemand reclame te maken voor een letselschadebureau.
In 5 minuten tijd al in twee topics.
  Moderator vrijdag 15 juli 2011 @ 13:03:39 #134
8781 crew  Frutsel
pi_99498257
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:30 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Mag de titel van dit topic worden aangepast naar:

"Het Rupert Murdoch imperium in het nieuws-topic"

Het Rupert Murdoch imperium in het nieuws-topic
effies dan :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:58 schreef Gia het volgende:
Er zit iemand reclame te maken voor een letselschadebureau.
In 5 minuten tijd al in twee topics.
thx! doen we wat aan
pi_99575036
PVV'er valt moslimvrouwen lastig en noemt hen tuig

Kan dit topic niet dicht, er is geen redden meer aan. De ad hominems vliegen je om de oren.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2011 12:59:16 ]
  maandag 18 juli 2011 @ 22:13:27 #136
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_99640198
-edit-

[ Bericht 82% gewijzigd door Frutsel op 18-07-2011 22:34:48 ]
Laffe huichelaar
  Moderator maandag 18 juli 2011 @ 22:35:02 #137
8781 crew  Frutsel
pi_99641569
beroepsmatige edit! O+
pi_99712905
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juli 2011 17:00 schreef timmmmm het volgende:
Wat minder antisemitisch mag best
Je hebt ook een aantal post verwijderd waar niks antisemitisch aan is, maar die kennelijk weer te kritisch op Israel waren. Het onderwerp is nou eenmaal de Joodse raszuiverheid en de wijze waarop die wordt nagestreefd door sommige Joden. Daar wordt op gereageerd, en dat mag dan niet want omdat de mods van Fok het als hun taak zien zich in te spannen voor de zionistische zaak.

Het is echt een aanfluiting die Israelmoderatie hier. Haal je arm eens uit de reet van het CIDI. Daar ben je geen mod voor.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 20 juli 2011 @ 17:31:38 #139
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_99712914
Amsterdamse juweliers: jonge allochtonen juist goede klanten

Van weinig klasse getuigende vergelijkingen van (o.a.) Marokkanen met apen.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  woensdag 20 juli 2011 @ 18:01:10 #140
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_99713952
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 17:31 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je hebt ook een aantal post verwijderd waar niks antisemitisch aan is, maar die kennelijk weer te kritisch op Israel waren. Het onderwerp is nou eenmaal de Joodse raszuiverheid en de wijze waarop die wordt nagestreefd door sommige Joden. Daar wordt op gereageerd, en dat mag dan niet want omdat de mods van Fok het als hun taak zien zich in te spannen voor de zionistische zaak.

Het is echt een aanfluiting die Israelmoderatie hier. Haal je arm eens uit de reet van het CIDI. Daar ben je geen mod voor.
Ik heb enkel de posts weggehaald over de "grappen" met de gevangen jood. Behoorlijk antisemitisch, en nog uitnodigend om gezellig mee te doen ook. Misschien dat een van mijn collega's meer posts weggehaald heeft, die ik over het hoofd gezien heb.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 17:31 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Amsterdamse juweliers: jonge allochtonen juist goede klanten

Van weinig klasse getuigende vergelijkingen van (o.a.) Marokkanen met apen.
Eens
Laffe huichelaar
pi_99715324
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 18:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik heb enkel de posts weggehaald over de "grappen" met de gevangen jood. Behoorlijk antisemitisch, en nog uitnodigend om gezellig mee te doen ook. Misschien dat een van mijn collega's meer posts weggehaald heeft, die ik over het hoofd gezien heb.
Volgens mij werd vooral het raszuiverheidsstreven van die groepering in kwestie belachelijk gemaakt.

Misschien reageer ik wat overtrokken, maar er wordt wel heel snel antisemiet geroepen wanneer er kritiek is op bepaald Israelisch gedachtengoed. En het moderaille heeft zich maar wat graag bereid getoond om kant te kiezen in dergelijke discussies en de beschuldiging van antisemitisme als middel om de discussie te smoren te honoreren.
pi_99715388
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 18:35 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Volgens mij werd vooral het raszuiverheidsstreven van die groepering in kwestie belachelijk gemaakt.

Misschien reageer ik wat overtrokken, maar er wordt wel heel snel antisemiet geroepen wanneer er kritiek is op bepaald Israelisch gedachtengoed. En het moderaille heeft zich maar wat graag bereid getoond om kant te kiezen in dergelijke discussies en de beschuldiging van antisemitisme als middel om de discussie te smoren te honoreren.
Take the hint.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  woensdag 20 juli 2011 @ 19:10:52 #143
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_99716819
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 18:35 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nou, "leuke" afbeeldingen als Joden de neus opmeten is joodje pesten, en als er dan ook allemaal weer mensen op gaan reageren met ludiek bedoelde opmerkingen, is het eens ONZtopic, geen NWStopic. Dat wil ik graag voorkomen.

Toegegeven, het valt misschien niet (helemaal) onder antisemitisme, dat is een wat ongelukkig gekozen term, maar een topic de kant op sturen van het belachelijk maken van een groep mensen, ipv de inhoudelijke discussie is ook niet de bedoeling.
Laffe huichelaar
pi_99717197
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juli 2011 19:10 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou, "leuke" afbeeldingen als Joden de neus opmeten is joodje pesten
Nee, dat is het belachelijk maken van dat raszuiverheidsstreven van die Israeliers op dat strand uit de TT.

quote:
Toegegeven, het valt misschien niet (helemaal) onder antisemitisme, dat is een wat ongelukkig gekozen term, maar een topic de kant op sturen van het belachelijk maken van een groep mensen, ipv de inhoudelijke discussie is ook niet de bedoeling.
Het komt er zoals wel vaker op neer dat je de vinger niet op de zere plek mag leggen waar het om Israel gaat.
pi_99717611
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 19:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Het komt er zoals wel vaker op neer dat je de vinger niet op de zere plek mag leggen waar het om Israel gaat.
De zere plek zijnde dat er onder elke bevolking gekken zitten.

Je hebt je punt gemaakt, vaak genoeg. We begrijpen het.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  Moderator woensdag 20 juli 2011 @ 19:33:43 #146
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_99717754
ik begrijp het nog steeds niet
pi_99717978
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 19:30 schreef waht het volgende:

[..]

De zere plek zijnde dat er onder elke bevolking gekken zitten.

Je hebt je punt gemaakt, vaak genoeg. We begrijpen het.
Nee, je begrijpt het niet.
  woensdag 20 juli 2011 @ 19:43:10 #148
165633 eriksd
The grand facade...
pi_99718128
Is 'ie weer bezig?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  donderdag 21 juli 2011 @ 02:03:21 #149
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_99735941
Oorlog in Libië #103: Waar de meningen erg verdeeld zijn..

Professioneel propaganda monster vervuild de OP met Pro-Ghaddafi leugens.

Oesp! Verkeerde FB :@

[ Bericht 23% gewijzigd door Papierversnipperaar op 21-07-2011 02:18:28 ]
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 21 juli 2011 @ 23:43:44 #150
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_99775721
[Centraal] Telco-perikelen wat betreft databundels
Kennelijk bestond er al zo'n soort discussietopic. Voorstel: de mijne bombarderen tot puur nieuwsposttopic, die andere discussietopic houden.

Maar goed, dat moeten de mods hier maar beslissen :s).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')