abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99416854

Laura is een bijzonder meisje. Ze had een droom: Als jongste wil zij rondom de wereld zeilen. Is zij een stoere heldin die haar hoofd boven het maaiveld uitsteekt? Is deze recordpoging een verkapte vakantie? Is Laura slachtoffer van de dromen van haar vader? Is zij een stampvoetende puber? Wil zij haar toch wel zwakke sociale achtergrond (scheiding, eigenaardige ouders, moeder die zelf uit de ouderlijke macht ontzet wil worden omdat zij de emotionele chantage van haar dochter vreest, eerdere aanvaringen van de vader met autoriteiten, enz.) onvluchten? En wat te denken van fietspaden in de oceaan en piraten waar je omheen kan zeilen? Was de bemoeienis van Jeugdzorg terecht? En zo zijn er veel vragen, waar iedereen vanuit zijn eigen beperkte inzicht antwoord op probeert te geven. Vandaar deze geanimeerde discussie. Al heel wat delen lang, feitelijk zijn er nl. veel meer dan de delen die er staan in deze reeks. Mocht iemand de behoefte voelen uit te zoeken hoeveel: ga gerust je gang!

Een onthullend stuk in Der Spiegel, vertelt dat Laura Dekker de diagnose Borderline heeft gekregen in het ziekenhuis:

"Im Krankenhaus diagnostizierten die Ärzte eine Borderline-Persönlichkeitsstörung bei Laura Dekker"

En, dat beide ouders nu spijt hebben dat ze toestemming hebben gegeven voor het maken van deze reis:

"Die Eltern, die die Reise zugelassen haben, werden von Gewissensbissen geplagt. Ich habe schlaflose Nächte, sagt Dekkers Mutter Barbara."

Bron: http://windpilot.com/word(...)/05/Laura-Dekker.pdf

Vorige deel: Laura Dekker #28 Bijna halverwege

[ Bericht 2% gewijzigd door spuitje op 13-07-2011 19:12:10 ]
pi_99417162
En daar zijn we weer! Even voor de mensen die het nog niet lijken te snappen: als je de lapo hebt is het de bedoeling dat je een nieuw deel opent! En wel zo snel mogelijk.

En Hammondorgel, ik vind die foto's zoals ze er nu staan maar lastig zoeken. Toen ze nog per onderwerp waren gesorteerd was het veel overzichtelijker, nu is het 1 grote brij!

Disana, Laura zal het te druk hebben gehad om een logje te schrijven. Bovendien, wat zeuren we nou, ze heeft ons d.m.v. die foto's toch een prachtige sfeer impressie van het eiland gegeven? :+
pi_99418743
euhm, moet dat cijfer niet eens aangepast in de OP?
Het klopt op zich natuurlijk wel, het zijn 'veel meer dan 17 delen', maar het staat wel een beetje raar ;)
pleased to meet you
pi_99419010
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 17:14 schreef moussie het volgende:
euhm, moet dat cijfer niet eens aangepast in de OP?
Het klopt op zich natuurlijk wel, het zijn 'veel meer dan 17 delen', maar het staat wel een beetje raar ;)
Hoe bedoel je? Dit is deel 29 en het vorige was 28, ik zie nergens 17 staan?
pi_99419588
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 17:20 schreef spuitje het volgende:

[..]

Hey een nieuw Laura-deel :P
En ja, in de OP wordt er nog steeds gesproken over 17 delen..
  † In Memoriam † woensdag 13 juli 2011 @ 17:40:07 #6
137949 Disana
pi_99419770
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 17:20 schreef spuitje het volgende:

Moussie bedoelt het einde van de lange lap tekst onder de foto.
pi_99420259
Die andere Nederlandse solozeiler die ze heel toevallig ontmoette en heel toevallig dezelfde bestemming had, Henk, blijft me fascineren.. Was de familievriend die de zakelijke aangelegenheden van de Dekkers bij deze onderneming regelt niet ook al een Henk? En één van de beheerders is ook al een Henk, zijn vrouw lijkt wat op die blonde dame die al op veel eerdere foto's is opgedoken.
http://henk1183.hyves.nl/(...)30.xEKe&__state__=12
Soms lijkt het eea. wel in scene gezet :P
  Moderator woensdag 13 juli 2011 @ 18:02:48 #8
8781 crew  Frutsel
pi_99420600
Tonga ? Daar rommelt het nogal van aardbevingen op dit moment :P
  Moderator woensdag 13 juli 2011 @ 18:04:21 #9
8781 crew  Frutsel
pi_99420662
Topics zijn weer gekoppeld in reeks, ik zie alleen nr 24 niet :{
pi_99422965
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 17:40 schreef Disana het volgende:

[..]

Moussie bedoelt het einde van de lange lap tekst onder de foto.
O daar had ik niet eens op gelet! Moussie heeft gelijk en ik heb het een beetje aangepast :)
pi_99423012
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 18:04 schreef Frutsel het volgende:
Topics zijn weer gekoppeld in reeks, ik zie alleen nr 24 niet :{
Volgens mij is die per ongeluk over geslagen :@
pi_99423425
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:13 schreef spuitje het volgende:

[..]

O daar had ik niet eens op gelet! Moussie heeft gelijk en ik heb het een beetje aangepast :)
Mooi, zo kan die nog heeel veeeeel delen mee ;)
pleased to meet you
pi_99423566
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:24 schreef moussie het volgende:

[..]

Mooi, zo kan die nog heeel veeeeel delen mee ;)
Moussie! Je hebt voor het eerst een keer gelijk gekregen! Gefeliciteerd! :P
pi_99425121
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Moussie! Je hebt voor het eerst een keer gelijk gekregen! Gefeliciteerd! :P
Wat nou, selectief geheugen? Oh wacht, je hebt het over gekregen, ja dat zal best ;)
pleased to meet you
pi_99426357
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 17:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Die andere Nederlandse solozeiler die ze heel toevallig ontmoette en heel toevallig dezelfde bestemming had, Henk, blijft me fascineren.. Was de familievriend die de zakelijke aangelegenheden van de Dekkers bij deze onderneming regelt niet ook al een Henk? En één van de beheerders is ook al een Henk, zijn vrouw lijkt wat op die blonde dame die al op veel eerdere foto's is opgedoken.
Maar diezelfde Henk schrijft:
quote:
Ik ken Laura niet persoonlijk hoor, dus ik gok maar een beetje.
bron
pi_99430530
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 17:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Sherlock _O_ knap speurwerk, op bijna alle photo's staat onze Laura. Henk is een grote kindervriend. Ik probeer Henk te spotten tussen op de foto's van Sail, maar daar zie ik hem niet.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_99434373
He, de oproep om een mini catamaran te kopen is van LD haar site verdwenen. Waarom zou dat zijn?
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:52:26 #18
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_99436283
Misschien hadden ze een tijdelijk contract?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_99437170
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:52 schreef livelink het volgende:
Die afloopt net nu de vakanties zijn begonnen? Lijkt me sterk.
pi_99442347
ze verdiende er niet genoeg aan?
Of de moeite die dingen te promoten was haar teveel?

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:52 schreef livelink het volgende:
pi_99443428
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 03:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ze verdiende er niet genoeg aan?
Of de moeite die dingen te promoten was haar teveel?

[..]

Of 1 of meer van de andere sponsoren waren niet erg blij met de prominente plaats die deze sponsor innam op de site van LD terwijl zij het moeten doen met een al dan niet werkend linkje? Vanwaar het gestrooi met merknamen sinds ongeveer een week? En ja, jullie mogen me achterdochtig noemen :P
  † In Memoriam † donderdag 14 juli 2011 @ 10:19:16 #22
137949 Disana
pi_99446578
Huh? Ze trekt vandaag (gisteren) alweer verder. Ze is toch amper op Tonga geweest? Met geen woord heeft ze gerept over de omgeving en haar activiteiten, uitgezonderd dat uitklaren lastig was en dat ze de was heeft gedaan.

Verder vind ik het ook heel vreemd dat die Minicat-reclame van haar site is verdwenen. Ik weet het niet hoor, maar er hangt een raar sfeertje rond de reis van Laura de laatste dagen.

Trouwens Minicat zelf 'adverteert' nog wel met Laura.
  donderdag 14 juli 2011 @ 10:48:44 #23
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_99447405
Inmiddels heeft zich ook een liefhebber gemeld - een zekere Pieter:

Fantastisch om te zien hoe jij je ontwikkelt van meisje tot vrouw - ik kijk nog met plezier terug naar die schitterende foto van jou onder de waterval!

Nu maar wachten op de kalender...
pi_99447753
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 10:19 schreef Disana het volgende:
Huh? Ze trekt vandaag (gisteren) alweer verder. Ze is toch amper op Tonga geweest? Met geen woord heeft ze gerept over de omgeving en haar activiteiten, uitgezonderd dat uitklaren lastig was en dat ze de was heeft gedaan.

Verder vind ik het ook heel vreemd dat die Minicat-reclame van haar site is verdwenen. Ik weet het niet hoor, maar er hangt een raar sfeertje rond de reis van Laura de laatste dagen.

Trouwens Minicat zelf 'adverteert' nog wel met Laura.
Het logo van de minicat staat nog wel bij de sponsoren, maar er wordt verder geen reclame meer voor gemaakt.
En ja, ik vind het ook vreemd dat ze verder niets heeft verteld over Tonga, toch best jammer.
Het is iets meer dan 800 km van Tonga naar Fiji, geen idee hoe lang ze daar ongeveer over doet. Maar wat ik me afvraag: zou ze nu geen berichten kunnen sturen nu ze geen SSB heeft?
pi_99447910
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 10:48 schreef MrFoureyes het volgende:
Inmiddels heeft zich ook een liefhebber gemeld - een zekere Pieter:

Fantastisch om te zien hoe jij je ontwikkelt van meisje tot vrouw - ik kijk nog met plezier terug naar die schitterende foto van jou onder de waterval!

Nu maar wachten op de kalender...
Mag toch hopen dat Pieter een pubertje is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')