Hoe bedoel je? Dit is deel 29 en het vorige was 28, ik zie nergens 17 staan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:14 schreef moussie het volgende:
euhm, moet dat cijfer niet eens aangepast in de OP?
Het klopt op zich natuurlijk wel, het zijn 'veel meer dan 17 delen', maar het staat wel een beetje raar
Hey een nieuw Laura-deelquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:20 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dit is deel 29 en het vorige was 28, ik zie nergens 17 staan?
Moussie bedoelt het einde van de lange lap tekst onder de foto.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:20 schreef spuitje het volgende:
Hoe bedoel je? Dit is deel 29 en het vorige was 28, ik zie nergens 17 staan?
O daar had ik niet eens op gelet! Moussie heeft gelijk en ik heb het een beetje aangepastquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Moussie bedoelt het einde van de lange lap tekst onder de foto.
Volgens mij is die per ongeluk over geslagenquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:04 schreef Frutsel het volgende:
Topics zijn weer gekoppeld in reeks, ik zie alleen nr 24 niet
Mooi, zo kan die nog heeel veeeeel delen meequote:Op woensdag 13 juli 2011 19:13 schreef spuitje het volgende:
[..]
O daar had ik niet eens op gelet! Moussie heeft gelijk en ik heb het een beetje aangepast
Moussie! Je hebt voor het eerst een keer gelijk gekregen! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:24 schreef moussie het volgende:
[..]
Mooi, zo kan die nog heeel veeeeel delen mee
Wat nou, selectief geheugen? Oh wacht, je hebt het over gekregen, ja dat zal bestquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Moussie! Je hebt voor het eerst een keer gelijk gekregen! Gefeliciteerd!
Maar diezelfde Henk schrijft:quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Die andere Nederlandse solozeiler die ze heel toevallig ontmoette en heel toevallig dezelfde bestemming had, Henk, blijft me fascineren.. Was de familievriend die de zakelijke aangelegenheden van de Dekkers bij deze onderneming regelt niet ook al een Henk? En één van de beheerders is ook al een Henk, zijn vrouw lijkt wat op die blonde dame die al op veel eerdere foto's is opgedoken.
http://henk1183.hyves.nl/(...)30.xEKe&__state__=12
Soms lijkt het eea. wel in scene gezet
quote:Ik ken Laura niet persoonlijk hoor, dus ik gok maar een beetje.
bron
Sherlockquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Die andere Nederlandse solozeiler die ze heel toevallig ontmoette en heel toevallig dezelfde bestemming had, Henk, blijft me fascineren.. Was de familievriend die de zakelijke aangelegenheden van de Dekkers bij deze onderneming regelt niet ook al een Henk? En één van de beheerders is ook al een Henk, zijn vrouw lijkt wat op die blonde dame die al op veel eerdere foto's is opgedoken.
http://henk1183.hyves.nl/(...)30.xEKe&__state__=12
Soms lijkt het eea. wel in scene gezet
Die afloopt net nu de vakanties zijn begonnen? Lijkt me sterk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:52 schreef livelink het volgende:
Misschien hadden ze een tijdelijk contract?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:52 schreef livelink het volgende:
Misschien hadden ze een tijdelijk contract?
Of 1 of meer van de andere sponsoren waren niet erg blij met de prominente plaats die deze sponsor innam op de site van LD terwijl zij het moeten doen met een al dan niet werkend linkje? Vanwaar het gestrooi met merknamen sinds ongeveer een week? En ja, jullie mogen me achterdochtig noemenquote:Op donderdag 14 juli 2011 03:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ze verdiende er niet genoeg aan?
Of de moeite die dingen te promoten was haar teveel?
[..]
Het logo van de minicat staat nog wel bij de sponsoren, maar er wordt verder geen reclame meer voor gemaakt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:19 schreef Disana het volgende:
Huh? Ze trekt vandaag (gisteren) alweer verder. Ze is toch amper op Tonga geweest? Met geen woord heeft ze gerept over de omgeving en haar activiteiten, uitgezonderd dat uitklaren lastig was en dat ze de was heeft gedaan.
Verder vind ik het ook heel vreemd dat die Minicat-reclame van haar site is verdwenen. Ik weet het niet hoor, maar er hangt een raar sfeertje rond de reis van Laura de laatste dagen.
Trouwens Minicat zelf 'adverteert' nog wel met Laura.
Mag toch hopen dat Pieter een pubertje is!quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:48 schreef MrFoureyes het volgende:
Inmiddels heeft zich ook een liefhebber gemeld - een zekere Pieter:
Fantastisch om te zien hoe jij je ontwikkelt van meisje tot vrouw - ik kijk nog met plezier terug naar die schitterende foto van jou onder de waterval!
Nu maar wachten op de kalender...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |