Hoe bedoel je? Dit is deel 29 en het vorige was 28, ik zie nergens 17 staan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:14 schreef moussie het volgende:
euhm, moet dat cijfer niet eens aangepast in de OP?
Het klopt op zich natuurlijk wel, het zijn 'veel meer dan 17 delen', maar het staat wel een beetje raar
Hey een nieuw Laura-deelquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:20 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dit is deel 29 en het vorige was 28, ik zie nergens 17 staan?
Moussie bedoelt het einde van de lange lap tekst onder de foto.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:20 schreef spuitje het volgende:
Hoe bedoel je? Dit is deel 29 en het vorige was 28, ik zie nergens 17 staan?
O daar had ik niet eens op gelet! Moussie heeft gelijk en ik heb het een beetje aangepastquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Moussie bedoelt het einde van de lange lap tekst onder de foto.
Volgens mij is die per ongeluk over geslagenquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:04 schreef Frutsel het volgende:
Topics zijn weer gekoppeld in reeks, ik zie alleen nr 24 niet
Mooi, zo kan die nog heeel veeeeel delen meequote:Op woensdag 13 juli 2011 19:13 schreef spuitje het volgende:
[..]
O daar had ik niet eens op gelet! Moussie heeft gelijk en ik heb het een beetje aangepast
Moussie! Je hebt voor het eerst een keer gelijk gekregen! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:24 schreef moussie het volgende:
[..]
Mooi, zo kan die nog heeel veeeeel delen mee
Wat nou, selectief geheugen? Oh wacht, je hebt het over gekregen, ja dat zal bestquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Moussie! Je hebt voor het eerst een keer gelijk gekregen! Gefeliciteerd!
Maar diezelfde Henk schrijft:quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Die andere Nederlandse solozeiler die ze heel toevallig ontmoette en heel toevallig dezelfde bestemming had, Henk, blijft me fascineren.. Was de familievriend die de zakelijke aangelegenheden van de Dekkers bij deze onderneming regelt niet ook al een Henk? En één van de beheerders is ook al een Henk, zijn vrouw lijkt wat op die blonde dame die al op veel eerdere foto's is opgedoken.
http://henk1183.hyves.nl/(...)30.xEKe&__state__=12
Soms lijkt het eea. wel in scene gezet
quote:Ik ken Laura niet persoonlijk hoor, dus ik gok maar een beetje.
bron
Sherlockquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Die andere Nederlandse solozeiler die ze heel toevallig ontmoette en heel toevallig dezelfde bestemming had, Henk, blijft me fascineren.. Was de familievriend die de zakelijke aangelegenheden van de Dekkers bij deze onderneming regelt niet ook al een Henk? En één van de beheerders is ook al een Henk, zijn vrouw lijkt wat op die blonde dame die al op veel eerdere foto's is opgedoken.
http://henk1183.hyves.nl/(...)30.xEKe&__state__=12
Soms lijkt het eea. wel in scene gezet
Die afloopt net nu de vakanties zijn begonnen? Lijkt me sterk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:52 schreef livelink het volgende:
Misschien hadden ze een tijdelijk contract?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:52 schreef livelink het volgende:
Misschien hadden ze een tijdelijk contract?
Of 1 of meer van de andere sponsoren waren niet erg blij met de prominente plaats die deze sponsor innam op de site van LD terwijl zij het moeten doen met een al dan niet werkend linkje? Vanwaar het gestrooi met merknamen sinds ongeveer een week? En ja, jullie mogen me achterdochtig noemenquote:Op donderdag 14 juli 2011 03:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ze verdiende er niet genoeg aan?
Of de moeite die dingen te promoten was haar teveel?
[..]
Het logo van de minicat staat nog wel bij de sponsoren, maar er wordt verder geen reclame meer voor gemaakt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:19 schreef Disana het volgende:
Huh? Ze trekt vandaag (gisteren) alweer verder. Ze is toch amper op Tonga geweest? Met geen woord heeft ze gerept over de omgeving en haar activiteiten, uitgezonderd dat uitklaren lastig was en dat ze de was heeft gedaan.
Verder vind ik het ook heel vreemd dat die Minicat-reclame van haar site is verdwenen. Ik weet het niet hoor, maar er hangt een raar sfeertje rond de reis van Laura de laatste dagen.
Trouwens Minicat zelf 'adverteert' nog wel met Laura.
Mag toch hopen dat Pieter een pubertje is!quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:48 schreef MrFoureyes het volgende:
Inmiddels heeft zich ook een liefhebber gemeld - een zekere Pieter:
Fantastisch om te zien hoe jij je ontwikkelt van meisje tot vrouw - ik kijk nog met plezier terug naar die schitterende foto van jou onder de waterval!
Nu maar wachten op de kalender...
Laura heeft als ze op zee is geen internet. Te duur.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:20 schreef svetan het volgende:
Het is ongeveer 430 miles van Vava'u naar Fiji. Als ik zo naar de windberichten kijk dus iets meer dan 2 dagen varen.
Ze moet nu wel opschieten om niet in alle stormseizoenen en de winter terecht te komen als ze om Africa heen wil.
Ik neem aan dat haar e-mail via de satellietverbinding gaat en ze daarvoor haar kortegolfsetje niet zal missen. Dat is tenminste tegenwoordig stand van de techniek.
Onsmakelijk, maar het was te verwachten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:48 schreef MrFoureyes het volgende:
Inmiddels heeft zich ook een liefhebber gemeld - een zekere Pieter:
Fantastisch om te zien hoe jij je ontwikkelt van meisje tot vrouw - ik kijk nog met plezier terug naar die schitterende foto van jou onder de waterval!
Nu maar wachten op de kalender...
Er was al eens eerder iemand die deze foto geweldig vond, maar ik vind het een beetje........inderdaad, onsmakelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Onsmakelijk, maar het was te verwachten.
Het feit dat ze vandaag voor het eerst sinds weken geen weblogje heeft geschreven zegt mij dat ze niet in de gelegenheid is berichten te verzenden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:52 schreef svetan het volgende:
@Spuitje: Internet gebruik en e- mail zijn twee dingen. Satellietverbindingen worden naar de hoeveelheid data afgerekend. Een eenvoudig text mailtje is nog betaalbaar en zelfs goedkoper dan een telefoongesprek..... maar alles meer is ontzettend duur.
De oorspronkelijke plannen waren voor de route door het Suezkanaal. Nu moet ze rekening gaan houden met de stormseizoenen op de zuidelijke Indische Oceaan en de Zuid Atlantic. Ik vermoed dat ze nog in Augustus/ September in Australie wil zijn.
Onsmakelijk vnd ik het niet. Maar wel jammer dat ze het nu zo gaat proberen. Kennelijk schort het op andere fronten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:04 schreef spuitje het volgende:
[..]
Er was al eens eerder iemand die deze foto geweldig vond, maar ik vind het een beetje........inderdaad, onsmakelijk.
http://www.lauradekker.nl/Gastenboek.htmlquote:Hi Laura, Nice to see you're back in the grove sailing again. Looks like you'll be near the IDL again, huh? I understand the Fijians have the International Date Line crossing as well. Oh! I wanted to tell you, the other day while I was Refueling my vehicle, a "MidgetCat" which look almost like the Minicat pulled into the petro garage and it sure looked cool! I would really like to have the Minicat 420. Looks like an ideal fun sail. Take care Capt. Laura - God Bless! And Guppy, you keep swimming well for Laura, Okay? Peter T., Carencro.
Ik denk dat Laura problemen voorzag en geen zin heeft om aan de ketting te belanden. Daarom vertrok zij ook enkele dagen na de uitspraak vanuit hier en moest zij uitwijken naar Gibraltar.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:19 schreef Disana het volgende:
Huh? Ze trekt vandaag (gisteren) alweer verder. Ze is toch amper op Tonga geweest? Met geen woord heeft ze gerept over de omgeving en haar activiteiten, uitgezonderd dat uitklaren lastig was en dat ze de was heeft gedaan.
Verder vind ik het ook heel vreemd dat die Minicat-reclame van haar site is verdwenen. Ik weet het niet hoor, maar er hangt een raar sfeertje rond de reis van Laura de laatste dagen.
Trouwens Minicat zelf 'adverteert' nog wel met Laura.
Goh, je meent het.............dat wisten we nog niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik denk dat Laura problemen voorzag en geen zin heeft om aan de ketting te belanden. Daarom vertrok zij ook enkele dagen na de uitspraak vanuit hier en moest zij uitwijken naar Gibraltar.
Als God mij ooit een dochter geeft ga ik stiekem mee in het vooronder zodat ik ter plaatse ben als er problemen zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:55 schreef spuitje het volgende:
[..]
Goh, je meent het.............dat wisten we nog niet.
Dat is lief! En terecht ook.. Alleen een solozeiltocht is dan niet mogelijkquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:59 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Als God mij ooit een dochter geeft ga ik stiekem mee in het vooronder zodat ik ter plaatse ben als er problemen zijn.
Misschien heeft ze wat heimwee. Ik heb ook het idee dat ze van dit deel van de reis lang niet zo geniet als van het eerste deel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:39 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat het voor Laura op het moment een beetje moeilijk is. Bijna een jaar onderweg en het lijkt erop dat ze het liefst gewoon in Sint Maarten was gebleven.
Ik hoop voor haar dat ze de positieve flow weer te pakken krijgt.
Heimwee.. maar naar wat? Ze ontvluchtte haar thuis het liefst en zat op haar boot. Verscheurd gezin, pa die hele eigenaardige ideeën heeft over opvoeding.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:22 schreef spuitje het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wat heimwee. Ik heb ook het idee dat ze van dit deel van de reis lang niet zo geniet als van het eerste deel.
Maar wel weer een weblogje
Naar het leventje wat ze had voor alle ellende begon? School, vriendinnen, beetje zeilen en aan boten knutselen. Uitslapen in het weekend, winkelen met leeftijdsgenootjes. Op bezoek bij je moeder en zusje, je opa en oma. En zo zou ik nog wel een aantal dingen kunnen noemen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Heimwee.. maar naar wat? Ze ontvluchtte haar thuis het liefst en zat op haar boot. Verscheurd gezin, pa die hele eigenaardige ideeën heeft over opvoeding.
Daarom wou ze zo graag weg.. maar ja, ergens anders vind je het ook niet, en zoals je thuis flipt, flip je nergens..
Je kunt er zowel een drama als een comedy van maken. Eigenlijk is het in dat opzicht best een goed plan van firma Dick & Dick.
Dat zou Pieter pas echt schitterend hebben gevonden!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:18 schreef TeringHenkie het volgende:
Ik las in de TT "In een prachtige tanga"
Het losbandige leven is vast minder idyllisch dan het haar toeleek ja.. Maar ja, dat is ook een leerzame lesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:48 schreef spuitje het volgende:
[..]
Naar het leventje wat ze had voor alle ellende begon? School, vriendinnen, beetje zeilen en aan boten knutselen. Uitslapen in het weekend, winkelen met leeftijdsgenootjes. Op bezoek bij je moeder en zusje, je opa en oma. En zo zou ik nog wel een aantal dingen kunnen noemen.
Nu moet ze veel zelf doen en zelf regelen. Dingen waar ze nog nooit mee te maken heeft gehad en dan ook nog in een vreemde taal. O, ze zal er ongetwijfeld veel van leren en een aantal dingen zal haar in haar latere leven ook zeker van pas komen.
Maar ze mist ook veel. En misschien dat ze daar af en toe over zit te piekeren, want daar heeft ze tijd genoeg voor.
School hoor je haar nooit meer over, het lijkt of ze daar echt niets meer aan doet en dat is jammer. Tegenwoordig begin je weinig meer zonder een goede opleiding, zelfs niet als je Laura Dekker heet.
Inderdaad, zo moeilijk is dat niet. Gewoon www.lauradekker.nlquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:08 schreef SeculasStatius het volgende:
Kunnen alle haters hierzo ook het fatsoen hebben even een linkje te geven naar Laura's website in de OP?
Iedere keer als ik deze topic weer zien, ben ik altijd benieuwd naar Laura's laatste weblog verhaaltjes, en ik vergis me iedere keer weer in de gedachte dat er toch wel een linkje naar haar weblog zal staan, da's toch wel het minste?
Maar een linkje met een vaag PDF'je wat tracht karaktermoord te plegen is blijkbaar veel belangrijker
Is het ook een optie dat de haters hier gewoon niet meer verschijnen?
Je hebt ook mensen die wel bewondering hebben voor wat ze doet, die er eerlijk in zijn dat het ze heel tof had geleken om op die leeftijd al zoiets indrukwekkend te doen. En die die jaloezie vertalen in "Meid het is je gegund, maak er wat van!" in plaats een reeks te onderhouden waar het alleen maar gaat om afzeiken?
Maar goed, ik ga weer even op Laura's blog lezen, zal de url zelf wel intikken, zo moeilijk is die immers niet
Dat is het gebruikelijke argument van de Laura-knuffelaars: ze haten haar, zijn niet eerlijk. gunnen het haar niet en zullen wel jaloers zijn. Dat er een hoop gegronde kritiek mogelijk is, daar wordt aan voorbij gegaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:58 schreef spuitje het volgende:
[..]
Inderdaad, zo moeilijk is dat niet. Gewoon www.lauradekker.nl
En er is ook nog een Hyves: http://solozeilster.hyves.nl/
Er is trouwens ook een anti-Laura hyves, wil je daar de link ook van? Denk het niet he?![]()
En voor alle duidelijkheid: ik haat Laura niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |