Helemaal mee eens.quote:Op maandag 15 november 2010 20:16 schreef Ascendancy het volgende:
Volledig met eens. Het is wonderbaarlijk hoe architecten totaal oog verliezen voor het uiterlijk van de rest van de wijk.
Ik woon in een mooi oud arbeidershuis uit de jaren 60 en de gemeente presteert het er gelige semi-moderne architectuur tegenover te plaatsen die totaal niet in lijn is met de rest van het dorp
Zelfde geldt eigenlijk voor heel Nederland. Vooral in historische binnensteden is het als een tumor.
Moderne architectuur is enkel mooi als het op een grootse manier zoals in Azerbeidzjan word aangepakt:quote:
Ik hoop dat je inziet dat je het nu alleen hebt weggehaald "omdat het niet meer mag", in dit geval was er namelijk niks mis mee.quote:Op maandag 15 november 2010 20:21 schreef Symphonic het volgende:
OP aangepast. Klacht: willen we niet meer zien
Denk er volgende keer even aan TS.quote:Op maandag 15 november 2010 20:21 schreef Symphonic het volgende:
OP aangepast. Klacht: willen we niet meer zien
De vorige keer kreeg ik commentaar op mijn OP omdat de klacht schijnbaar niet goed overkwam, vandaar dat ik de klacht deze keer wat duidelijker wilde neerzetten. Daarnaast kende ik deze regel gewoonweg niet.quote:Op maandag 15 november 2010 20:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Denk er volgende keer even aan TS.
Klopt.quote:Op maandag 15 november 2010 20:16 schreef Ascendancy het volgende:
Volledig met eens. Het is wonderbaarlijk hoe architecten totaal oog verliezen voor het uiterlijk van de rest van de wijk.
Ik woon in een mooi oud arbeidershuis uit de jaren 60 en de gemeente presteert het er gelige semi-moderne architectuur tegenover te plaatsen die totaal niet in lijn is met de rest van het dorp
Zelfde geldt eigenlijk voor heel Nederland. Vooral in historische binnensteden is het als een tumor.
Er moet altijd een balans gevonden worden.quote:
Jij maakt de bekleding van je bankstel zelf met een stofje van de markt?quote:Op maandag 15 november 2010 20:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Helemaal met TS eensFantasieloze identieke blokken, van Groningen-Noord tot Limburg-Zuid. Zelfde indeling. In- en intens lelijk. Dan komen er nog Gamma-schuttingen in de tuin, Blokker-accessoires, moderne inrichting en voila: je kunt er blind komen binnenlopen want overal is dezelfde indeling.
W-a-n-s-t-a-l-t-i-g.
Nou, nu je het zegt: inderdaad. Over mijn twee bankstellen hangen zware grand foulards,quote:Op maandag 15 november 2010 20:45 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Jij maakt de bekleding van je bankstel zelf met een stofje van de markt?
Je kunt ook overdrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |