Er zijn er meer van gebouwd na de Efteling, maar reken maar dat Efteling daar lekker aan verdiend.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:46 schreef Stink-ui het volgende:
ik kwam in italie in gardaland..
was vila volta helemaal na gemaaktmaar dan verkapt..
It's a small world. Wordt je net zo misselijk van de muziek als in Carnaval.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:47 schreef Stokstaart het volgende:
Geef eens een voorbeeld van een attractie die is nagemaakt ?
It's a Small world was er eerder dan Carnaval, Kasteel van Doornroosje is gewoon gebaseert op een sprookje. Toevallig heeft Disney daar een film van gemaakt en in het park verwerkt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
It's a small world. Wordt je net zo misselijk van de muziek als in Carnaval.
Kasteel met doorn roosje. Oke, die is in eurodisney mooier. Maar efteling was eerder
De Efteling niet dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:21 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
It's a Small world was er eerder dan Carnaval, Kasteel van Doornroosje is gewoon gebaseert op een sprookje. Toevallig heeft Disney daar een film van gemaakt en in het park verwerkt.
Disney zou altijd beter wezen dan de Efteling, dit komt omdat Disney een grote betekenis heeft gehad in onze jeugd. Daardoor herkennen wij zoveel dingen in het park.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:21 schreef Panzermaus het volgende:
Ze nemen alles over, slopen, Efteling, bulldozer.
De Efteling is een heel wat mooier park dan dat hele disney bij elkaar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:21 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
It's a Small world was er eerder dan Carnaval, Kasteel van Doornroosje is gewoon gebaseert op een sprookje. Toevallig heeft Disney daar een film van gemaakt en in het park verwerkt.
Disney zou altijd beter wezen dan de Efteling, dit komt omdat Disney een grote betekenis heeft gehad in onze jeugd. Daardoor herkennen wij zoveel dingen in het park.
Ik ging anders lekker als kleine knul naar de Efteling met mijn klas!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:21 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Hij heeft het meer over de films denk ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:25 schreef Kuraudo het volgende:
[..]
Ik ging anders lekker als kleine knul naar de Efteling met mijn klas!
Efteling heeft voor mij een grotere betekenis dan heel dat Disney gedoe.
Nee, de Efteling heeft gewoon het sprookjes thema, wat in ieder land wel te vinden is. Ik ging als kind liever naar Sprookjes Wonderland dan naar de Efteling.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:23 schreef arucard het volgende:
[..]
De Efteling niet dan?
Efteling > Disney
Hm, dan idd jungle book etc. point taken!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij heeft het meer over de films denk ik.
Dan noem je meteen ook de slechtste op.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:28 schreef Kuraudo het volgende:
[..]
Hm, dan idd jungle book etc. point taken!
gardalandquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:46 schreef Stink-ui het volgende:
ik kwam in italie in gardaland..
was vila volta helemaal na gemaaktmaar dan verkapt..
Kun jij mij dan vertellen wat Disneyland nou zoveel 'beter' maakt dan de Efteling? Vergelijk bijvoorbeeld eens een gebouw uit de Efteling met een gebouw uit Disneyland. Het gebouw uit Disneyland is dan in werkelijkheid een grote ijzeren stal met een plastic opplakgevel zonder ziel. Het gebouw uit de Efteling is daarbij vergeleken een stuk echter en sprookjesachtiger. Daar plaatsen ze niet een simpele stal maar een gebouw dat opgebouwd is uit hout, steen en dakpannen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:21 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Efteling is redelijk uniek in de wereld, en al meerdere malen door internationale organisaties bekroond daar voor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:26 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Nee, de Efteling heeft gewoon het sprookjes thema, wat in ieder land wel te vinden is. Ik ging als kind liever naar Sprookjes Wonderland dan naar de Efteling.
En wie kent Disney niet. De films zijn even populair als het park zelf. En natuurlijk de attracties die in het park staan:Space Mountain, Big thunder Mountain, Rock Rock Rollercoaster en ga maar zo door.
Baloo is cool.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan noem je meteen ook de slechtste op.Good job.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |