Gedaanquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:48 schreef Ringo het volgende:
Wat weet Tom Schalken over Bram Moszkowicz?
Kan iemand Moskovicz in Moszkowicz veranderen?
Dank je wel!quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:02 schreef Frutsel het volgende:
Topic is weer gekoppeld, net als de oude die dat nog niet waren
effies danquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:30 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Mag de titel van dit topic worden aangepast naar:
"Het Rupert Murdoch imperium in het nieuws-topic"
Het Rupert Murdoch imperium in het nieuws-topic
thx! doen we wat aanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:58 schreef Gia het volgende:
Er zit iemand reclame te maken voor een letselschadebureau.
In 5 minuten tijd al in twee topics.
Je hebt ook een aantal post verwijderd waar niks antisemitisch aan is, maar die kennelijk weer te kritisch op Israel waren. Het onderwerp is nou eenmaal de Joodse raszuiverheid en de wijze waarop die wordt nagestreefd door sommige Joden. Daar wordt op gereageerd, en dat mag dan niet want omdat de mods van Fok het als hun taak zien zich in te spannen voor de zionistische zaak.quote:
Ik heb enkel de posts weggehaald over de "grappen" met de gevangen jood. Behoorlijk antisemitisch, en nog uitnodigend om gezellig mee te doen ook. Misschien dat een van mijn collega's meer posts weggehaald heeft, die ik over het hoofd gezien heb.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je hebt ook een aantal post verwijderd waar niks antisemitisch aan is, maar die kennelijk weer te kritisch op Israel waren. Het onderwerp is nou eenmaal de Joodse raszuiverheid en de wijze waarop die wordt nagestreefd door sommige Joden. Daar wordt op gereageerd, en dat mag dan niet want omdat de mods van Fok het als hun taak zien zich in te spannen voor de zionistische zaak.
Het is echt een aanfluiting die Israelmoderatie hier. Haal je arm eens uit de reet van het CIDI. Daar ben je geen mod voor.
Eensquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:31 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Amsterdamse juweliers: jonge allochtonen juist goede klanten
Van weinig klasse getuigende vergelijkingen van (o.a.) Marokkanen met apen.
Volgens mij werd vooral het raszuiverheidsstreven van die groepering in kwestie belachelijk gemaakt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb enkel de posts weggehaald over de "grappen" met de gevangen jood. Behoorlijk antisemitisch, en nog uitnodigend om gezellig mee te doen ook. Misschien dat een van mijn collega's meer posts weggehaald heeft, die ik over het hoofd gezien heb.
Take the hint.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij werd vooral het raszuiverheidsstreven van die groepering in kwestie belachelijk gemaakt.
Misschien reageer ik wat overtrokken, maar er wordt wel heel snel antisemiet geroepen wanneer er kritiek is op bepaald Israelisch gedachtengoed. En het moderaille heeft zich maar wat graag bereid getoond om kant te kiezen in dergelijke discussies en de beschuldiging van antisemitisme als middel om de discussie te smoren te honoreren.
Nou, "leuke" afbeeldingen als Joden de neus opmeten is joodje pesten, en als er dan ook allemaal weer mensen op gaan reageren met ludiek bedoelde opmerkingen, is het eens ONZtopic, geen NWStopic. Dat wil ik graag voorkomen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij werd vooral het raszuiverheidsstreven van die groepering in kwestie belachelijk gemaakt.
Misschien reageer ik wat overtrokken, maar er wordt wel heel snel antisemiet geroepen wanneer er kritiek is op bepaald Israelisch gedachtengoed. En het moderaille heeft zich maar wat graag bereid getoond om kant te kiezen in dergelijke discussies en de beschuldiging van antisemitisme als middel om de discussie te smoren te honoreren.
Nee, dat is het belachelijk maken van dat raszuiverheidsstreven van die Israeliers op dat strand uit de TT.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, "leuke" afbeeldingen als Joden de neus opmeten is joodje pesten
Het komt er zoals wel vaker op neer dat je de vinger niet op de zere plek mag leggen waar het om Israel gaat.quote:Toegegeven, het valt misschien niet (helemaal) onder antisemitisme, dat is een wat ongelukkig gekozen term, maar een topic de kant op sturen van het belachelijk maken van een groep mensen, ipv de inhoudelijke discussie is ook niet de bedoeling.
De zere plek zijnde dat er onder elke bevolking gekken zitten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Het komt er zoals wel vaker op neer dat je de vinger niet op de zere plek mag leggen waar het om Israel gaat.
Nee, je begrijpt het niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:30 schreef waht het volgende:
[..]
De zere plek zijnde dat er onder elke bevolking gekken zitten.
Je hebt je punt gemaakt, vaak genoeg. We begrijpen het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |