Op mijn beeldscherm is de 1e afbeelding al verkleind weergegevenquote:Op maandag 18 april 2011 20:53 schreef Brentmeister het volgende:
De Efteling pakt wel uit zeg!
En kan je alsjeblieft de eerste afbeelding verkleinen/wijzigen
Het word een Darkride, te vergelijkenmet Droomvlucht en Fata Morgana. Er gaan op dit moment geruchten voorbij dat het zou gaan om een nieuw transportsysteem genaamd 'pandora's box'.quote:Op maandag 18 april 2011 20:55 schreef Adelante het volgende:
Wat wordt dat Hartenhof? Een attractie/rondvaart of meer ronddolen in een paleiswereld?
Vet! Linkje Pandora's boxquote:Op maandag 18 april 2011 20:57 schreef Kadoe het volgende:
[..]
Het word een Darkride, te vergelijkenmet Droomvlucht en Fata Morgana. Er gaan op dit moment geruchten voorbij dat het zou gaan om een nieuw transportsysteem genaamd 'pandora's box'.
Is een nieuwe houten race-achtbaan die op de plek van Pegasus gekomen is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:45 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
shit yeah, efteling is echt goed bezig. was laatst bij iemand waarvan zn zoon net naar efteling was geweest en die had het over joris de draak ofzo? in ieder geval nieuwe atractie die ze daar even uit de grond hebben getrokken want ik had er niet van gehoord en was er nog maar een jaar niet geweest!!!
ja dat dacht ik al, wist alleen niet dat ze die zo gingen noemen. hebben ze toch redelijk snel gebouwd dacht ik zoquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:56 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Is een nieuwe houten race-achtbaan die op de plek van Pegasus gekomen is.
Van Wikipedia:quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:11 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
ja dat dacht ik al, wist alleen niet dat ze die zo gingen noemen. hebben ze toch redelijk snel gebouwd dacht ik zo
quote:Joris en de Draak is een houten race-achtbaan in attractiepark de Efteling, opgebouwd rond de legende van Sint Joris en de Draak.
De attractie ligt in het themagebied Ruigrijk aan de voormalige Kanovijver, op de plaats van de voormalige Pegasus, welke medio 2009 afgebroken is. De opening stond eerst gepland op 1 juni 2010, later is deze datum een maand opgeschoven naar 1 juli 2010.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |