Frankrijkquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:52 schreef Kadoe het volgende:
Maar toen ik in Disneyland kwam leek alles gemaakt te zijn van vaag plasticterwijl dat toch ook magisch moet lijken?
De gebouwen daar vond ik lang niet zoveel sfeer uitstralen als in de Efteling. Ook is het daar allemaal een stuk minder creatief.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:51 schreef L.no het volgende:
Ik vind phantasialand stiekem beter qua gebouwen.
dat dusquote:
Maar daar zijn veel fouten mee gemaakt tijdens het ontwerpen en in de uitvoering...quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:08 schreef Heufd het volgende:
Ongelooflijk ja. Als je de Efteling gaat vergelijken met andere themaparken vind ik er de Efteling altijd met kop en schouders bovenuit steken. Heb eens een documentaire gezien over de bouw van de Vliegende Hollander. Er werd over vanalles nagedacht en alles werd prachtig gemaakt.
Dat dus.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:30 schreef LXIV het volgende:
De Efteling is gewoon het enige AAA-klasse pretpark in de wijde omtrek van Nederland.
Vroeger ging ik altijd al naar de Efteling met mijn ouders. Toen mocht ik eens met een vriendje mee naar Ponypark Slagharen. Ik natuurlijk heel blij, ik dacht een tweede Efteling waar ik nog nooit geweest ben.
Bleek het gewoon een opeengepakte, vieze, slecht onderhouden tweederangs kermis te zijn. Echt waardeloos. Veel later ging ik een keer naar Duinrel. Ook allemaal zo aftands. En als je wilde dat een attractie tot leven kwam moest er eerst een gulden in.\
De Efteling gaat gewoon voor de allerbeste kwaliteit, altijd alles schoon en netjes en goed onderhouden. En iedere attractie wordt ook nog eens prachtig afgewerkt bij oplevering. Daar kan de rest gewoon niet aan tippen.
En relatief gezien (voor de kwaliteit die je krijgt) ook nog eens helemaal niet zo duur.
So de tyfus wat een tof park is dat héquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:51 schreef L.no het volgende:
Ik vind phantasialand stiekem beter qua gebouwen.
Disneyland Japan, ik liet perongeluk een papiertje vallen en waaide weg, schoonmaker rende erachteraan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:30 schreef LXIV het volgende:
De Efteling gaat gewoon voor de allerbeste kwaliteit, altijd alles schoon en netjes en goed onderhouden. En iedere attractie wordt ook nog eens prachtig afgewerkt bij oplevering. Daar kan de rest gewoon niet aan tippen.
Walibi World is oud vies en een on onder houden park.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:07 schreef bioloogje het volgende:
Omdat ze er het geld voor hebben (itt tot six flags/walibi of hoe het tegenwoordig ook heet omdat het al 6x failliet is gegaan), en omdat dat zo ontzettend belangrijk is voor de Efteling. Zonder die sfeer is het park vele malen minder aantrekkelijk voor de doelgroep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |