abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juni 2011 @ 14:59:21 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98819937

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_98820504
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:33 schreef Axel1988 het volgende:
Bummer; vandaag eindelijk verwijzing van de huisarts gekregen voor psychologische hulp; blijkt de wachttijd hier bijna een half jaar te zijn :?... beetje belachelijk aan het worden als je het mij vraagt.
Wat serieus, dat is echt belachelijk.
pi_98820660
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:12 schreef Techno het volgende:

[..]

Wat serieus, dat is echt belachelijk.
jep; 9,4 weken wachttijd voor intakegesprek, en daarna 13,9 weken wachttijd voor behandeling. Misschien dat ze daarom zeggen: "Eindhoven de gekste!!!"
pi_98820676
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:16 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

jep; 9,4 weken wachttijd voor intakegesprek, en daarna 13,9 weken wachttijd voor behandeling. Misschien dat ze vandaar zeggen: "Eindhoven de gekste!!!"
:P :')
Finally, someone let me out of my cage
pi_98820755
Maakt het nog verschil of je zelf een psycholoog regelt of dat je het via de huisarts doet? Ik kan me voorstellen dat je een verwijzing van de ha nodig hebt als je het deels vergoed wil krijgen.
pi_98820769
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:58 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Strikter? Nee, bewuster. [..]
Oh daar lijkt mij ook niet zoveel mis mee, maar het strikt volgen van die PUA regels van firefly lijkt mij enkel geen geweldig idee. 'Gewoon' oefenen en ervaring opdoen lijkt me beter, er zijn zoveel verschillende situaties dat je niet alles in regels kunt vangen.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:38 schreef benzin het volgende:

[..]

Maar als het voor een boel mensen als vanzelf gaat, dan is dat niet voor iedereen zo. Ik zou zelf ook het liefste gewoon een lineair stappenplan hebben.

Wie weet is het zo dat de mensen voor wie dit als vanzelf gaat onbewust een set regels hebben geleerd en helemaal niet doorhebben dat ze die volgen.

Ik heb zelf ongelofelijk veel verstand van softwareontwikkeling, omdat ik mezelf daar al jaren mee bezig houd tijdens zowel mijn werk als mijn studie. Ik heb dat geleerd door te kijken wat anderen doen, te proberen, regels te leren die door mensen zijn opgesteld. En op die manier heb ik er enorm veel ervaring mee opgedaan.
[..]
Er is geen lineair stappenplan. Je zal moeten gaan oefenen en van de ervaring leren. Natuurlijk zijn er een aantal guidelines, maar het is net als dat software ontwikkelen van jou, je zal er tijd en moeite in moeten steken om het onder de knie te krijgen.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De minimale fouten moet je altijd voorkomen. Deze fouten heeft zelfs niet alleen met versieren te maken, maar ook met een normale interactie in het dagelijks leven. Leer jezelf aan om bepaalde dingen niet te doen. Na verloop van tijd gaat het automatisch, en kost het geen enkele moeite meer om een goede interactie aan te gaan. Ja ik heb er ook relaties uit gehaald.
Van fouten leer je, zo'n drama zijn ze vaak niet om te maken. Vooral niet als het maar kleine foutjes zijn, die moet je eigenlijk gewoon kunnen maken zonder dat het allemaal meteen in het honderd loopt. Maar meerdere relaties in het afgelopen half jaar? Klinkt niet echt alsof het zo geweldig gaat dan als die maar zo kort zijn geweest.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:03 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik. Heb ik zondag nog gedaan met een vriendin, mensen bekijken en filosoferen over die mensen. Beetje oordelen enzovoort, vind ik wel leuk.
Het was geen vraag naar jou, maar een terugkaatsing van Lants opmerking over lanterfanten op de bank. Mensen kijken is prima, maar als je perse iemand wil ontmoeten is dat niet de beste methode.
pi_98820800
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:18 schreef minibeer het volgende:
Maakt het nog verschil of je zelf een psycholoog regelt of dat je het via de huisarts doet? Ik kan me voorstellen dat je een verwijzing van de ha nodig hebt als je het deels vergoed wil krijgen.
Ligt aan je zorgverzekeraar; bij die van mij is een verwijzing verplicht. Maar je kunt ook altijd zelf direct contact opnemen met een psycholoog, in principe doet een huisarts niets op dit gebied.
pi_98820813
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:18 schreef minibeer het volgende:
En dan vervalt de vergoeding nog als het aan Mw Schippers ligt, per 2012...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:20:50 #9
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98820851
Ik ga trouwens best wel vaak met mensen op een bankje zitten en mensen cijfers geven. _O-
C'est la vie
pi_98820886
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:20 schreef heloef het volgende:
Ik ga trouwens best wel vaak met mensen op een bankje zitten en mensen cijfers geven. _O-
Hou je dan ook zo'n bord in de lucht?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:21:54 #11
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98820906
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hou je dan ook zo'n bord in de lucht?
Daar overwegen me op over te gaan.
C'est la vie
pi_98820949
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:20 schreef Godshand het volgende:
En dan vervalt de vergoeding nog als het aan Mw Schippers ligt, per 2012...
Ik ben een groot voorstander van het vrije markt principe, maar sommige dingen moet je niet willen privatiseren.
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:26:07 #13
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98821106
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:16 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

jep; 9,4 weken wachttijd voor intakegesprek, en daarna 13,9 weken wachttijd voor behandeling. Misschien dat ze daarom zeggen: "Eindhoven de gekste!!!"
Je woont in ehv? Minimeet? :P
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:26:15 #14
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98821110
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:46 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

beter dan "doen alsof je aan het shoppen bent"

ik heb frisse lucht nodig, het is ook voor mijn gezondheid ( 2 uur fietsen)
Even serieus. Op bankjes zitten, is een mogelijkheid die je hebt uitgeprobeerd. Gaan fietsen is beter dan alleen maar thuis zitten. Verder zijn je posten buitengewoon succesvol in het trekken van mannelijke aandacht in de beoogde zin. En aandacht trekken is prima, als je het leuk weet te brengen. Iedereen in het topic is natuurlijk druk bezig volwassen te worden en daarom hebben ze weinig waardering voor je fantasie (wees eens realistisch, ja !!). Toch ben je in het topic de vrouw met meeste humor. Misschien is het allemaal gebakken lucht, vergeleken met je treurige reele situatie. Maar toch. Als we allemaal zo praktisch waren, dat niemand meer muziek maakt, dan is er geen muziek.

Je posten zijn ook heel realistisch en eerlijk. Want tijdens het uitgaan en proberen, blijkt heel veel stomvervelend te zijn. En dat klopt wel (meestal).

Uiteindelijk moet je ook concreet en praktisch iets doen, wat je verder helpt. Daarin ben je wel een twijfelaar, vol mitsen en maren. Een aansteller, met je twee linkerhanden: ik kan niks, durf niks en ben zo moe. Alleen als het gaat om uitgaan en jongens blijkt Laterfanteraar ineens heel gepassioneerd, en zelfs daadkrachtig.

Wat praktischer zou wel eens goed zijn (neem Moneyfornothing als voorbeeld).
Wat meer aandacht voor anderen ook (neem Straw als voorbeeld).

Toch ben ik fan geworden (dat lijkt me voor iedereen wel duidelijk). Dus het valt allemaal best mee. Goed, wat ga je nu voor opleiding doen?

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 29-06-2011 15:45:49 ]
The view from nowhere.
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:27:17 #15
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98821161
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Daar overwegen me op over te gaan.
Dat zou wel echt grappig zijn. Rotdorp -.-
pi_98821231
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:26 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Je woont in ehv? Minimeet? :P
Haha, jij ook dan?

Edit: En tennis je toevallig? Ik zoek nog een goede tegenstander.
pi_98821268
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:26 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Even serieus. Op bankjes zitten, is een mogelijkheid die je hebt uitgeprobeerd. Gaan fietsen is beter dan alleen maar thuis zitten. Verder zijn je posten buitengewoon succesvol in het trekken van mannelijke aandacht in de beoogde zin. En aandacht trekken is prima, als je het leuk weet te brengen. Iedereen in het topic is natuurlijk druk bezig volwassen te worden en daarom hebben ze weinig waardering voor je fantasie (wees eens realistisch, ja !!). Toch ben je in het topic de vrouw met meeste humor. Misschien is het allemaal gebakken lucht, vergeleken met je treurige reele situatie. Maar toch. Als we allemaal zo praktisch waren, dat niemand meer muziek maakt, dan is er geen muziek.

Je posten zijn ook heel realistisch en eerlijk. Want tijdens het uitgaan en proberen, blijkt heel veel stomvervelend te zijn. En dat klopt wel (meestal).

Uiteindelijk moet je ook concreet en praktisch iets doen, wat je verder helpt. Daarin ben je wel een twijfelaar, vol mitsen en maren. Een aansteller, met je twee linkerhanden, ik kan niks en ben zo moe. Alleen als het gaat om uitgaan en jongens blijkt laterfanteraar ineens heel gepassioneerd, en zelfs daadkrachtig.

Toch ben ik fan geworden (dat lijkt me voor iedereen wel duidelijk). Dus het valt allemaal best mee. Goed, wat ga je nu voor opleiding doen?
Echt Lant, deze kerel heeft het beste met je voor. Ik zou eens goed naar hem luisteren en wat gaan ondernemen.
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:29:39 #18
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98821288
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:28 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Haha, jij ook dan?
Deurne, komt in de buurt :P
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:30:40 #19
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98821338
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:28 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Haha, jij ook dan?

Edit: En tennis je toevallig? Ik zoek nog een goede tegenstander.
Nee ik tennis niet :(
pi_98821346
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:29 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Deurne, komt in de buurt :P
Wel eens op stap in Eindhoven? (de Today stikt altijd van de 16-jarige :P).
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:32:05 #21
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98821398
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:30 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Wel eens op stap in Eindhoven? (de Today stikt altijd van de 16-jarige :P).
Ben pas 2 weekenden 16, waarschijnlijk ga ik nog wel in de vakantie, als ik niet moet werken dan, jij bent 23 neem ik aan? Je vind 16 jarige meisjes zeker veel te jong :P
Ga je volgend weekend naar Best kermis?
pi_98821555
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:32 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ben pas 2 weekenden 16, waarschijnlijk ga ik nog wel in de vakantie, als ik niet moet werken dan, jij bent 23 neem ik aan? Je vind 16 jarige meisjes zeker veel te jong :P
Meestal val ik op wat oudere meiden ja; het is me wel eens gebeurt dat ik leuk stond te praten met een meid die ik tegen de 20 had geschat, die echt 16 bleek te zijn (was ook in een kroeg waar je normaal niet binnen behoort te komen onder de 18).
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:39:18 #23
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98821677
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:35 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Meestal val ik op wat oudere meiden ja; het is me wel eens gebeurt dat ik leuk stond te praten met een meid die ik tegen de 20 had geschat, die echt 16 bleek te zijn (was ook in een kroeg waar je normaal niet binnen behoort te komen onder de 18).
Ja ik denk ik vraag het even, ik ga komend weekend met dat meisje en haar vriendengroep (plus een maat van mij) naar Best kermis.
pi_98821749
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:35 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan, afgekapt? (ik weet niet hoe oud jij toen was)
pi_98821763
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:39 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ja ik denk ik vraag het even, ik ga komend weekend met dat meisje en haar vriendengroep (plus een maat van mij) naar Best kermis.
Zit redelijk vol in het weekend; ligt eraan wanneer jullie gaan. Die vriendengroep trouwens alleemaal 16-jarige, of ook andere leeftijden?
pi_98821793
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:41 schreef minibeer het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan, afgekapt? (ik weet niet hoe oud jij toen was)
Dat was een paar weken geleden, toen was ik ook al 23. Nee, ik heb niets afgekapt; met mij gebeurt er toch nooit iets, dus waarom zou ik?
pi_98821846
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:26 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Uiteindelijk moet je ook concreet en praktisch iets doen, wat je verder helpt. Daarin ben je wel een twijfelaar, vol mitsen en maren. Een aansteller, met je twee linkerhanden: ik kan niks en ben zo moe. Alleen als het gaat om uitgaan en jongens blijkt Laterfanteraar ineens heel gepassioneerd, en zelfs daadkrachtig.

Het is allemaal een beetje dom.

Dagenlang zeiken dat ze geen antwoord krijgt van "de ene". Smachtend naar antwoord, welk antwoord dan ook. Dan krijg je toch onverwacht antwoord en nog een best neutraal blije ook waar je zelf verder op in kan gaan, en dan maar, na urenlang overleg met allemaal andere mensen, tot het oordeel komen dat er verder niks in zit.

Echt dikke /facepalm. Overanalyseren ten top.
Ron Paul 2012
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:44:46 #28
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98821911
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:41 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Zit redelijk vol in het weekend; ligt eraan wanneer jullie gaan. Die vriendengroep trouwens alleemaal 16-jarige, of ook andere leeftijden?
Sjaterdagavond sjonnie :P. Maar het zijn idd alleen maar 16 jarigen, ze zijn wel chill hoor.
pi_98822034
Wat is er 'mis' met lanterfanteraar dan?
Kom nog maar sinds het vorige topic kijken, maar vond de meeste post van haar wel grappig eigenlijk. En op haar fotoboek ziet ze er niet lelijk uit, voor zover ik kan zien dan he ;))

Alleen een beetje een levendig voorstellingsvermogen hoe het met gevoel en zoenen eens ging :D
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:49:35 #30
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98822112
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:47 schreef palawan het volgende:
Kom nog maar sinds het vorige topic kijken, maar vond de meeste post van haar wel grappig eigenlijk. En op haar fotoboek ziet ze er niet lelijk uit, voor zover ik kan zien dan he ;))

Alleen een beetje een levendig voorstellingsvermogen hoe het met gevoel en zoenen eens ging :D
Ik snapte ook al niet eerlijk gezegd (niet in haar fobo gekeken doe ik bij niemand op fok!
pi_98822126
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:44 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Sjaterdagavond sjonnie :P. Maar het zijn idd alleen maar 16 jarigen, ze zijn wel chill hoor.
Ik heb zaterdagavond een etentje; dus dat hem niet worden. Misschien een andere keer. Tip voor jou; trek die meid die je leuk vindt mee in de booster oid; beetje adrenaline verhogen je kansen ;)
pi_98822146
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:49 schreef Newbie114 het volgende:
Ik snapte ook al niet eerlijk gezegd (niet in haar fobo gekeken doe ik bij niemand op fok!
Waarom niet?
pi_98822150
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:49 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

achja... she's something else....
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:51:41 #34
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_98822198
quote:

Als ze twitter had zou ik haar volgen. Ze heeft een verfrissende kijk op dingen
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:53:12 #35
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98822267
Ik moet aan de slag bij de GVB denk ik. _O-

Komt er eerst een meid vragen hoe ze het beste bij Centraal kan komen. Komt er een minuut later een blond meisje vragen of de metro naar Amstelveenseweg gaat. _O-

Moet hier geld voor gaan vragen. _O-

Wel een leuk meisje die blonde. Moet er ook nog bijdezelfde halte als haar uit.
C'est la vie
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:54:50 #36
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98822360
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:53 schreef heloef het volgende:
Ik moet aan de slag bij de GVB denk ik. _O-

Komt er eerst een meid vragen hoe ze het beste bij Centraal kan komen. Komt er een minuut later een blond meisje vragen of de metro naar Amstelveenseweg gaat. _O-

Moet hier geld voor gaan vragen. _O-

Wel een leuk meisje die blonde. Moet er ook nog bijdezelfde halte als haar uit.
Al een praatje gemaakt?
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:55:48 #37
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98822415
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:50 schreef Techno het volgende:

[..]

Waarom niet?
Ik fok mobiel, en doe tegelijk andere dingen, dus geen zin, vind het ook niet leuk te weten hoe anderen eruit zien, zelf iets verzinnn vind ik veel chiller.
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:58:14 #38
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98822555
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:54 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Al een praatje gemaakt?
Nee.
C'est la vie
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:59:00 #39
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98822611
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee.
Doe! :P
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:59:15 #40
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98822620
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:43 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Het is allemaal een beetje dom.

Dagenlang zeiken dat ze geen antwoord krijgt van "de ene". Smachtend naar antwoord, welk antwoord dan ook. Dan krijg je toch onverwacht antwoord en nog een best neutraal blije ook waar je zelf verder op in kan gaan, en dan maar, na urenlang overleg met allemaal andere mensen, tot het oordeel komen dat er verder niks in zit.

Echt dikke /facepalm. Overanalyseren ten top.
Haar eerste mogelijkheid om een echt vriendje te krijgen. Natuurlijk gaat dat zo.

Dat berichtje was niet erg blij, of naar haar toe geinteresseerd. Reageren kan altijd, onder het mom van: niet geschoten is altijd mis. Als vrouw kun je wel meer laten blijken dat je geinteresserd bent, zonder het risico te lopen dat het je wordt aangerekend. Wij mannen zijn eigenlijk best aardig voor vrouwen.
The view from nowhere.
pi_98822718
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:59 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Haar eerste mogelijkheid om een echt vriendje te krijgen. Natuurlijk gaat dat zo.

Dat berichtje was niet erg blij, of naar haar toe geinteresseerd. Reageren kan altijd, onder het mom van: niet geschoten is altijd mis. Als vrouw kun je wel meer laten blijken dat je geinteresserd bent, zonder het risico te lopen dat het je wordt aangerekend. Wij mannen zijn eigenlijk best aardig voor vrouwen.
Ja he, vrouwen kunnen eigenlijk niet zo heel veel fout doen.
Andersom echter.... ;)
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:01:10 #42
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98822730
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:59 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Doe! :P
Nou ik zal eens kijken maar echt een onderwerp heb ik niet. Dus dan heeft het niet echt nut.
C'est la vie
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:02:12 #43
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98822787
Ik ben wel benieuwd hoe mensen er hier uit zien :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_98822792
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:01 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou ik zal eens kijken maar echt een onderwerp heb ik niet. Dus dan heeft het niet echt nut.
Aangezien ze de weg vroeg: Vraag waar ze naartoe gaat
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:02:46 #45
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98822818
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:00 schreef palawan het volgende:

[..]

Ja he, vrouwen kunnen eigenlijk niet zo heel veel fout doen.
Andersom echter.... ;)
Als je als vrouw opzoek bent naar een neukertje (en redelijk/best wel knap bent) hoef je denk ik alleen maar te wachten tot iemand naar je toe komt en dan zeggen: 'neuqen?'
:P
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:03:50 #46
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98822868
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:59 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Berichtje dat ze kreeg was uit beleefdheid meer niet.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_98822933
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:02 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Als je als vrouw opzoek bent naar een neukertje (en redelijk/best wel knap bent) hoef je denk ik alleen maar te wachten tot iemand naar je toe komt en dan zeggen: 'neuqen?'
:P
Zo direct zijn mannen zelden volgens mij. :P
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:05:58 #48
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98822976
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Berichtje dat ze kreeg was uit beleefdheid meer niet.
Dacht ik ook. Maar goed, als je het graag wilt, kun je nog wat proberen ...
The view from nowhere.
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:07:18 #49
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98823032
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:05 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nee, dat is les 1.
The view from nowhere.
pi_98823048
quote:

[..]

Vrouwen ook ;)
Gaat ook niet werken, denken ze dat je gestoord bent als je dat direct vraagt :p
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:07:56 #51
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98823073
quote:

[..]

Ik bedoel als iemand op je afloopt, dan zelf vragen ;)
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:08:57 #52
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98823125
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:02 schreef palawan het volgende:

[..]

Aangezien ze de weg vroeg: Vraag waar ze naartoe gaat
Had geen zin ze moest een andere uitgang hebben.

Zat net weer naast een andere blonde bij de bushalte.

Het is mijn dag vandaag jongens. _O-
C'est la vie
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:09:32 #53
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98823158
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:05 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dacht ik ook. Maar goed, als je het graag wilt, kun je nog wat proberen ...
Als je er kansloos achter aan wilt lopen wel ja...
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:11:28 #54
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98823257
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:07 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik bedoel als iemand op je afloopt, dan zelf vragen ;)
Is allemaal onderzocht. Als je heel direct bent, als in: "Ik vind je aantrekkelijk. Date?", dan blijkt dat mannen (leuke vrouw, single man), in zeg de helft van de gevallen er toch op ingaan, vrouwen nooit.
The view from nowhere.
pi_98823359
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:11 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Is allemaal onderzocht. Als je heel direct bent, als in: "Ik vind je aantrekkelijk. Date?" Het blijkt dat mannen, in zeg de helft van de gevallen er toch op ingaan, vrouwen nooit.
Moet gezegd; wanneer je zo een vrouw aanspreekt, zal er waarschijnlijk geen een zijn die gewoon ja zegt en op date gaat met je; maar het kan soms wel leiden tot interessante tegenvragen of grappige reacties...
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:15:21 #56
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98823449
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:11 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Is allemaal onderzocht. Als je heel direct bent, als in: "Ik vind je aantrekkelijk. Date?", dan blijkt dat mannen (leuke vrouw, single man), in zeg de helft van de gevallen er toch op ingaan, vrouwen nooit.
Dat dacht ik ook, mannen krijgen vaak zo'n kans niet (moeten op de vrouwen afstappen vaak) en zullen hem daarom eerder grijpen.
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:15:33 #57
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98823458
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:13 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Moet gezegd; wanneer je zo een vrouw aanspreekt, zal er waarschijnlijk geen een zijn die gewoon ja zegt en op date gaat met je; maar het kan soms wel leiden tot interessante tegenvragen of grappige reacties...
Als grapje kan bijna alles (niet overgeven over haar kleren graag). Maar dat moet je wel goed kunnen brengen.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 29-06-2011 16:23:00 ]
The view from nowhere.
pi_98823480
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:13 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Als je uit het niets dat zegt, zonder oogcontact oid eerst...
Dan schrikken ze alleen maar, en vinden je een engerd vermoed ik :p
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:18:19 #59
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98823592
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:15 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Als grapje kan bijna alles (niet overgeven over haar kleren). Maar dat moet je wel goed kunnen brengen.
Ik kan heel goed een engerd imiteren (diepe, schorre stem). Zal ik een keer vragen of ze meegaat naar mijn busje :P
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:22:14 #60
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98823805
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:18 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik kan heel goed een engerd imiteren (diepe, schorre stem). Zal ik een keer vragen of ze meegaat naar mijn busje :P
Die is wel moeilijk, lijkt me. De indruk van 'eng' blijft toch hangen.
The view from nowhere.
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:23:29 #61
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98823869
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:22 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Die is wel moeilijk, lijkt me. De indruk van 'eng' blijft toch hangen.
Niet gewoon zomaar, als ik ze wat beter ken enzovoorts, niet als opener.. Bovendien klinkt het ook al heel grappig, volgens de meesten dan :P
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:29:57 #62
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98824150
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:23 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Niet gewoon zomaar, als ik ze wat beter ken enzovoorts, niet als opener.. Bovendien klinkt het ook al heel grappig, volgens de meesten dan :P
Je kunt goed scoren met gek doen, als het de indruk maakt van 'lef hebben en spannend zijn'. Maar als je het teveel doet, dan word je weer een grapjas die niemand serieus neemt. De enge man spelen is sowieso geen succesnummer.
The view from nowhere.
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:32:41 #63
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98824309
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:29 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je kunt goed scoren met gek doen, als het de indruk maakt van 'lef hebben en spannend zijn'. Maar als je het teveel doet, dan word je weer een grapjas die niemand serieus neemt. De enge man spelen is sowieso geen succesnummer.
Nee dat snap ik: ook echt een stomme actie: op school hadden een paar meisjes het over zo'n horloge die uit elkaar kon (:')) en ik heel droog: 'ja leuk, een horloge die uit elkaar valt', hun moesten wel lachen, maar zo'n andere die er ook bij zat: *bitchy voice* ja joh grappig'. Dus ik wordt gewoon dwarsgezetn :o
pi_98824405
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:32 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Nee dat snap ik: ook echt een stomme actie: op school hadden een paar meisjes het over zo'n horloge die uit elkaar kon (:')) en ik heel droog: 'ja leuk, een horloge die uit elkaar valt', hun moesten wel lachen, maar zo'n andere die er ook bij zat: *bitchy voice* ja joh grappig'. Dus ik wordt gewoon dwarsgezetn :o
Dan zeg je toch... nee oke; lachwekkender dan jou hoofd zullen mijn grappen idd nooit worden.
Of je slaat hem gewoon met een stoel.
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:36:04 #65
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98824467
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:34 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dan zeg je toch... nee oke; lachwekkender dan jou hoofd zullen mijn grappen idd nooit worden.
Het was een meisje.
pi_98824496
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:36 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Het was een meisje.
Dan sla je haar met een stoel
(helaas is dat iets minder sociaal geaccepteerd)
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:37:08 #67
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98824526
quote:

[..]

Nee, je wordt uitgedaagd en dan moet daarop weer snel kunnen antwoorden. Als is het maar met een dooddoener als: "Ja he, ik ben de leukste thuis".
The view from nowhere.
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:38:11 #68
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98824573
quote:

[..]

Ja en dan klap jij vast dicht.

Zo iemand moet je direct over treffen met een reactie, afbluffen.
pi_98824584
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:34 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Lijkt me niet echt een strak plan, een wat luchtigere reactie werkt beter. Staat zij ook meer te kijk als die bitch, en hij als relaxte gozer die zich niet laat opnaaien.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2011 16:38:28 ]
pi_98824726
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:36 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Het was een meisje.
Dan aai je haar over de bol, geef je haar een lollie en zeg je dat ze verder haar mond moet houden voordat je haar naar haar kamer stuurt. Al blijft de stoel een optie.
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:40:53 #71
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98824736
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:37 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Nee, je wordt uitgedaagd en dan moet daarop weer snel kunnen antwoorden. Als is het maar met een dooddoener als: "Ja he, ik ben de leukste thuis".
Humor is niet voor iedereen weg gelegt.

Valt je horloge uit ook uit elkaar dat je van slag bent? Je mist opeens een stukje humor

Enz enz enz
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:41:05 #72
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98824751
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja en dan klap jij vast dicht.

Zo iemand moet je direct over treffen met een reactie, afbluffen.
Wat had ik moeten zeggen dan?
pi_98824842
quote:
"We hebben niet allemaal zo'n zure pruim."
pi_98824875
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:40 schreef ook_gek het volgende:
Blijft grappig dat ik dat soort dingen nooit kan, maar wel humor blijk te hebben.
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:45:21 #75
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98825015
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:43 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Blijft grappig dat ik dat soort dingen nooit kan, maar wel humor blijk te hebben.
Oefenen :D

quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:41 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Wat had ik moeten zeggen dan?
Zie me reactie er boven
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:46:24 #76
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98825074
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oefenen :D

[..]

Zie me reactie er boven
Zag het net :)
Bedankt
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:49:24 #77
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98825267
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Valt je horloge uit ook uit elkaar dat je van slag bent? Je mist opeens een stukje humor

Enz enz enz
Ja, het is een gave. Anders deed iedereen het. Je kunt het ook oplossen met lichaamstaal. Een schalks knipoogje, of een buiging maken enzo.
The view from nowhere.
pi_98825355
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:46 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Zag het net :)
Bedankt
Ik zou niet teveel aandacht (achteraf) aan haar besteden, veel pubermeisjes zijn gemeen.
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:50:56 #79
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98825356
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:49 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ja, het is een gave. Anders deed iedereen het. Je kunt het ook oplossen met lichaamstaal. Een schalks knipoogje, of een buiging maken enzo.
Wat moet ik me voorstellen bij een buiging? Als ze bv iets goed zegt?
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:53:51 #80
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98825521
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:50 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Wat moet ik me voorstellen bij een buiging? Als ze bv iets goed zegt?
Zij: *bitchy voice* ja joh grappig'
Jij: Maakt een ostentatieve buiging (alsof je het opvat als een compliment, het opzettelijk niet willen begrijpen).
The view from nowhere.
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:56:51 #81
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98825682
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:53 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Zij: *bitchy voice* ja joh grappig'
Jij: Maakt een ostentatieve buiging (alsof je het opvat als een compliment, het opzettelijk niet willen begrijpen).
Oh.
Dankjewel (al weet ik niet wat ostentatief is :@)
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:59:44 #82
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98825845
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:56 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Oh.
Dankjewel (al weet ik niet wat ostentatief is :@)
ostentatief = met uitdrukkelijk vertoon
The view from nowhere.
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:59:57 #83
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98825854
quote:

Dat het de grootst mogelijke aandachtshoer is. 90% van haar posts gaat over het verkrijgen van aandacht, bij voorkeur seksueel. Na week in week uit dit topic vool te spammen met 'boehoe ik wil piemels in me' heeft ze zich vol laten blaffen door een oude getrouwde vent die ze voor het eerst zag, "en dat was heel speciaal :')"

Daarnaast is ze een beetje erg wereldvreemd, maar dat is in dit topic dan weer niet zo vreemd ;)
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  woensdag 29 juni 2011 @ 17:07:21 #84
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98826237
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:50 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik zou niet teveel aandacht (achteraf) aan haar besteden, veel pubermeisjes zijn gemeen.
Je moet inderdaad wel goed kunnen reageren, want ze zal de strijd met je aan gaan.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:49 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Het is voor mij iets wat van zelf gaat.

Soms reageer ik zo adrem dat het verkeerd kan vallen :D
  woensdag 29 juni 2011 @ 17:09:43 #85
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98826356
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:59 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Dat het de grootst mogelijke aandachtshoer is. 90% van haar posts gaat over het verkrijgen van aandacht, bij voorkeur seksueel. Na week in week uit dit topic vool te spammen met 'boehoe ik wil piemels in me' heeft ze zich vol laten blaffen door een oude getrouwde vent die ze voor het eerst zag, "en dat was heel speciaal :')"

Daarnaast is ze een beetje erg wereldvreemd, maar dat is in dit topic dan weer niet zo vreemd ;)

Verder is ze overigens niet onaardig hoor.
pi_98826371
Ah, een topic waar ik thuishoor ;(.
  woensdag 29 juni 2011 @ 17:11:42 #87
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98826448
Wat een berg newbies ineens in dit topic. :{

Maar vertel het eens r8v2, wat scheelt er aan...
  woensdag 29 juni 2011 @ 17:21:54 #88
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98827026
quote:

[..]

De vrouwelijke versie van een al te directe aanpak. Een beginners fout misschien. Maar ze kan het goed spelen (met de nodige flair en stijl) en heeft er veel succes mee gehad (zie fobo views en posten) :D. Verder experimenteert ze irl en leert daarvan (ook allemaal nog uit op direct resultaat).

Waarom irriteert het je?
The view from nowhere.
pi_98827136
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
Wat een berg newbies ineens in dit topic. :{

Maar vertel het eens r8v2, wat scheelt er aan...
Ik vind vrouwen aanspreken niet boeiend. Althans, niet in de gelegenheden waar dat zou moeten gebeuren. Als ze eenmaal tot mijn vrienden/kennissenkring behoren kan ik ze pas boeiend vinden. En guess what, welcome to the friendszone :').
  woensdag 29 juni 2011 @ 17:26:24 #90
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98827296
quote:
15s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:23 schreef r8v2 het volgende:

[..]

Ik vind vrouwen aanspreken niet boeiend. Althans, niet in de gelegenheden waar dat zou moeten gebeuren. Als ze eenmaal tot mijn vrienden/kennissenkring behoren kan ik ze pas boeiend vinden. En guess what, welcome to the friendszone :').
Je hebt een hekel aan seks?
The view from nowhere.
pi_98827335
quote:

[..]

Door een oude getrouwde man? Gadver, wat een vieze gedachte van haar.. Maar mensen die haar daadwerkelijk serieus nemen: :') Het is wel zeker dat het meisje achter de computer niet spoort.
pi_98827388
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:26 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je hebt een hekel aan seks?
Nee, maar dat kan ik ook niet zonder gevoel te hebben. Wat pas komt als ik ze langer ken = friends zone :P.
  woensdag 29 juni 2011 @ 17:30:04 #93
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98827520
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:26 schreef Mpj het volgende:

[..]

Door een oude getrouwde man? Gadver, wat een vieze gedachte van haar.. Maar mensen die haar daadwerkelijk serieus nemen: :') Het is wel zeker dat het meisje achter de computer niet spoort.
Waarom word je niet lid van het CDA? Dat lijkt me wat voor je. Zedenpreken, mensen wijzen op hun maatschappelijke verantwoordelijkheden, en alles dat niet volgens het boekje 'keurig en aangepast' verloopt, afkeuren.
The view from nowhere.
pi_98827744
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:30 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Waarom word je niet lid van het CDA? Dat lijkt me wat voor je. Zedenpreken, mensen wijzen op hun maatschappelijke verantwoordelijkheden, en alles dat niet volgens het boekje 'keurig en aangepast' verloopt, afkeuren.
Omdat ik helemáál niks met geloofsfanaten heb. Daarom. Overigens keur ik niets af wat niet ''normaal'' is (wie is er wel ''normaal''? zijn we allemaal niet een beetje apart? ;)), maar zij spoort simpelweg niet. Echt, ze fantaseert erover om te moorden met Joran v/d Sloot, ze bonkt met haar hoofd tegen de muur, ze denkt dat ze als ze haar benen niet scheert er dan mannen op haar afkomen en zo kan ik wel een a4 volschrijven met dingen die ze (hopelijk) verzint.
  woensdag 29 juni 2011 @ 17:37:18 #95
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98827878
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:34 schreef Mpj het volgende:

[..]

Omdat ik helemáál niks met geloofsfanaten heb. Daarom. Overigens keur ik niets af wat niet ''normaal'' is (wie is er wel ''normaal''? zijn we allemaal niet een beetje apart? ;)), maar zij spoort simpelweg niet. Echt, ze fantaseert erover om te moorden met Joran v/d Sloot, ze bonkt met haar hoofd tegen de muur, ze denkt dat ze als ze haar benen niet scheert er dan mannen op haar afkomen en zo kan ik wel een a4 volschrijven met dingen die ze (hopelijk) verzint.
Genoeg gesprekstof om met haar over te hebben :D

Ik zal er zo een avondje mee naar de kroeg willen. Ben wel benieuwd :D
  woensdag 29 juni 2011 @ 17:37:51 #96
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98827894
quote:

[..]

Eens.
Ik moet er altijd wel om lachen.
C'est la vie
  woensdag 29 juni 2011 @ 17:38:51 #97
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98827929
Hoi :)
  woensdag 29 juni 2011 @ 17:39:11 #98
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98827943
quote:
3s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:27 schreef r8v2 het volgende:

[..]

Nee, maar dat kan ik ook niet zonder gevoel te hebben. Wat pas komt als ik ze langer ken = friends zone :P.
Dat komt goed uit, want vrouwen redeneren ook zo. Bouw het langzaam op. Tenzij het een verkapte manier is om met je onzekerheid om te gaan en geen initiatief durft te nemen, hoef je niet in de friend-zone te belanden.

Uitgaansgelegenheden die het onmogelijk maken om met elkaar te praten, zijn meer gericht op seksuele aantrekkingkracht. Misschien niet jou ding.
The view from nowhere.
  woensdag 29 juni 2011 @ 17:44:00 #99
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98828145
quote:

[..]

Ik heb er bij haar geen moeite mee om onderscheidt te maken tussen, wat letterlijk en serieus bedoeld is en wat spel en fantasie is.
The view from nowhere.
  woensdag 29 juni 2011 @ 17:44:14 #100
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98828156
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:39 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat komt goed uit, want vrouwen redeneren ook zo. Bouw het langzaam op. Tenzij het een verkapte manier is om met je onzekerheid om te gaan en geen initiatief durft te nemen, hoef je niet in de friend-zone te belanden.

Uitgaansgelegenheden die het onmogelijk maken om met elkaar te praten, zijn meer gericht op seksuele aantrekkingkracht. Misschien niet jou ding.
Kroegen of rook hol gaan staan :D
pi_98828267
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:44 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik heb er bij haar geen moeite mee om onderscheidt te maken tussen, wat letterlijk en serieus bedoeld is en wat spel en fantasie is.
Dat vind ik erg knap van je. :)
  woensdag 29 juni 2011 @ 17:47:57 #102
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98828337
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:44 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Alles lijkt bij haar spel en fantasie. _O-
C'est la vie
  woensdag 29 juni 2011 @ 17:49:04 #103
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98828391
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:46 schreef Mpj het volgende:

[..]

Dat vind ik erg knap van je. :)
Dat heeft wel enige tijd gekost hoor. Er is een lange "ben jij nu een troll?" periode aan vooraf gegaan :D.
The view from nowhere.
  woensdag 29 juni 2011 @ 17:50:10 #104
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_98828435
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:49 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat heeft wel enige tijd gekost hoor. Er is een lange "ben jij nu een troll?" periode aan vooraf gegaan :D.
Dat denk ik nog steeds :D
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
  woensdag 29 juni 2011 @ 17:51:33 #105
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98828502
Ze houdt het iets te lang vol naar mijn mening om echt een troll te zijn en er zijn genoeg mensen die bewijs hebben dat het niet zo is.

Maar vreemd vind ik haar wel.
C'est la vie
  woensdag 29 juni 2011 @ 18:13:31 #106
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98829413
quote:

[..]

Dan geeft een vrouw toe dat ze niet meer dan een hoer is. ( Dat zouden er meer moeten doen)

Is het weer niet goed... :{
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_98829586
quote:

[..]

Zozo, ik heb aardig wat gemist in de afgelopen 172 topics dan ;)
  woensdag 29 juni 2011 @ 18:20:14 #108
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98829688
zo jongelui, ik lig weer op bed foto's van mezelf te maken

vanmiddag heb ik kushandjes gehad van gangsters, "lekkerding", "pinguh" etc

ik was nog op zoek gegaan naar het werkgebouw, maar ik heb het niet kunnen vinden. ik weet eigenlijk niet of ik wel naar zo'n werkgebouw moet, want ik wil vooral graag in een kroeg of uitgaansgebouw "iets doen".

ik ben nog helemaal zelf de bibliotheek binnengestapt. beetje rondgelopen en toen dacht ik "wat doe ik hier, kutboeken". en die beveiligers stonden me weer aan te staren alsof ik heel de bieb aan het leegroven was.
  woensdag 29 juni 2011 @ 18:24:16 #109
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98829827
ik denk sinds gisteren wel veel aan mera, dat is een fijne vrouw
ze inspireert me wel
  woensdag 29 juni 2011 @ 18:30:08 #110
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98830023
Nou inmiddels al geneukt?
  woensdag 29 juni 2011 @ 18:33:50 #111
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98830134
quote:
11s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:30 schreef S95Sedan het volgende:
Nou inmiddels al geneukt?
Wat denk je zelf?
C'est la vie
  woensdag 29 juni 2011 @ 18:37:26 #112
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_98830276
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:33 schreef heloef het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Ze heeft vast een gangbang gehad met de gangsters
  woensdag 29 juni 2011 @ 18:39:02 #113
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98830351
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:37 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Nee joh zij heeft met ongeschoren beentjes en een kletsnatte kut op een bankje zitten fantaseren over een gangbang met de gangsters.
C'est la vie
  woensdag 29 juni 2011 @ 18:40:33 #114
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98830409
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:33 schreef heloef het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Niet? hmm.

:+
pi_98830440
heeft iemand het boek ; the game van neil strauss gelezen ?http://en.wikipedia.org/w(...)ty_of_Pickup_Artists

schijnt een goed boek te zijn, echt gebeurd, echte tips.
  woensdag 29 juni 2011 @ 18:41:40 #116
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_98830446
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee joh zij heeft met ongeschoren beentjes en een kletsnatte kut op een bankje zitten fantaseren over een gangbang met de gangsters.
Dit komt dichterbij denk ik.
Is dit het, lanterfanteraar? Is het zo gegaan?
pi_98830576
quote:
11s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:41 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Dit komt dichterbij denk ik.
Is dit het, lanterfanteraar? Is het zo gegaan?
krijg me nog steeds geen beeld bij je lantefanteraar die foto in het fotoboek is die nu echt of nep :P?
pi_98830607
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
ze inspireert me wel
Lekker dan, nachtmerries over mij, maar zij is dan wel weer inspirerend.
  woensdag 29 juni 2011 @ 18:46:15 #119
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_98830632
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:44 schreef mytec het volgende:

[..]

krijg me nog steeds geen beeld bij je lantefanteraar die foto in het fotoboek is die nu echt of nep :P?
Geen idee. Sommigen hier schijnen haar al eens gezien te hebben, dus het zal wel echt zijn.
  woensdag 29 juni 2011 @ 18:47:58 #120
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98830692
Tijd om met de hond te lopen.
  woensdag 29 juni 2011 @ 18:50:42 #121
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98830796
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:37 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Nee, gangsters zijn te min voor mij.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:47 schreef Newbie114 het volgende:
Tijd om met de hond te lopen.
Huh, wat? Haha jij bent grappig :D
pi_98830822
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:41 schreef mytec het volgende:
heeft iemand het boek ; the game van neil strauss gelezen ?http://en.wikipedia.org/w(...)ty_of_Pickup_Artists

schijnt een goed boek te zijn, echt gebeurd, echte tips.
Niet gelezen, maar zoals met alle PUA:

Er zit echt wel een kern van waarheid in. Maar als je een boek nodig hebt om vrouwen te leren versieren dan gaat het je niet lukken. Je moet vooral durf hebben, en weinig schaamte. Pas dan voel je je beter over jezelf, en pas dan hebben die tips effect. Maar als je op het punt bent dat je zelfbeeld goed is, je een gezonde dosis schijt aan de wereld hebt en je wel iets durft, dan zal je zien dat je die tips helemaal niet meer nodig hebt. Dan is het logisch dat het zo werkt.

Geef je geld niet aan die onzin uit, je kan het ook zelf ontdekken. Sterker nog, je móet het zelf ontdekken.

Ik heb het al veel vaker gezegd, het is net als met een verkoper. Je verkoopt niks als je niet overtuigd bent van het product wat je verkoopt, ook al kan je alle slechte punten aanwijzen. Je verkoopt het door de goede punten aan te prijzen. Succes met vrouwen heb je alleen als je overtuigd bent van jezelf en je eigen kunnen.
pi_98831223
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:51 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Niet gelezen, maar zoals met alle PUA:

Er zit echt wel een kern van waarheid in. Maar als je een boek nodig hebt om vrouwen te leren versieren dan gaat het je niet lukken. Je moet vooral durf hebben, en weinig schaamte. Pas dan voel je je beter over jezelf, en pas dan hebben die tips effect. Maar als je op het punt bent dat je zelfbeeld goed is, je een gezonde dosis schijt aan de wereld hebt en je wel iets durft, dan zal je zien dat je die tips helemaal niet meer nodig hebt. Dan is het logisch dat het zo werkt.

Geef je geld niet aan die onzin uit, je kan het ook zelf ontdekken. Sterker nog, je móet het zelf ontdekken.

Ik heb het al veel vaker gezegd, het is net als met een verkoper. Je verkoopt niks als je niet overtuigd bent van het product wat je verkoopt, ook al kan je alle slechte punten aanwijzen. Je verkoopt het door de goede punten aan te prijzen. Succes met vrouwen heb je alleen als je overtuigd bent van jezelf en je eigen kunnen.
geen schaamte meer, en ik voel me ook goed. maar ik ga dit boek ook lezen als grap en gewoon wat uit proberen wat er staat.
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:01:00 #124
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98831225
quote:

[..]

' heeft ze zich vol laten blaffen door een oude getrouwde vent die ze voor het eerst zag, "en dat was heel speciaal :')"

ey mang dit heb ik nooit gezegd :D

hahaha ( heeft Chewbalhaar dus zelf bedacht)
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:02:58 #125
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_98831311
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:01 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

ey mang dit heb ik nooit gezegd :D

hahaha ( heeft Chewbalhaar dus zelf bedacht)
Die oude man was nog niet getrouwd?
Hoe is het wel gebeurd?
pi_98831336
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:02 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Die oude man was nog niet getrouwd?
Hoe is het wel gebeurd?
hij was al weduwenaar?
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:06:34 #127
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98831445
Het was een jongeman en vooral extreem geil, geen emotionele verbinding met hem :')

nouja dat was mijn enige keer seks. zo extreem extreem lekker lekker. daar teer ik nu nog op, of zo. dan probeer ik in te beelden hoe het ook al weer voelde.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:44 schreef mytec het volgende:

[..]

echt
pi_98831507
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
ze inspireert me wel
Deze is echt té fout, ik ga hem maar niet inkoppen. :')
pi_98831541
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
Het was een jongeman en vooral extreem geil, geen emotionele verbinding met hem :')

nouja dat was mijn enige keer seks. zo extreem extreem lekker lekker. daar teer ik nu nog op, of zo. dan probeer ik in te beelden hoe het ook al weer voelde.

[..]

echt
aah dan heb je ook geen ander nodig ja ??
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:11:52 #130
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98831652
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:09 schreef mytec het volgende:

[..]

aah dan heb je ook geen ander nodig ja ??
? nee hij bleek wel bezet te zijn
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:14:27 #131
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98831763
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:50 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Nee, gangsters zijn te min voor mij.

[..]

Huh, wat? Haha jij bent grappig :D
Ik wou iedereen even laten weten dat ik met de hond ging lopen.
pi_98831769
aah zo vandaar dat emotionele. maarja alles kan kapot?
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:32:12 #133
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98832499
Net alsof het door die jongen kwam :')

Als het je eerste keer was is dat sowieso al apart.
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:34:16 #134
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98832581
quote:
12s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:32 schreef S95Sedan het volgende:
Net alsof het door die jongen kwam :')

Wat door hem kwam? Het was heel lekker hoor.
pi_98832676
Het is volgens mij nog een hele kunst om als een leuk uitziende jongedame geen seks te kunnen krijgen.
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:37:18 #136
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98832714
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:34 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Wat door hem kwam? Het was heel lekker hoor.
Dat is sex, dat hoor zo te zijn. Met wat gevoel is het nog lekkerder.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:36 schreef moneyfornothing het volgende:
Het is volgens mij nog een hele kunst om als een leuk uitziende jongedame geen seks te kunnen krijgen.
Je hebt het wel over lant he :o
pi_98832771
quote:
12s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:37 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat is sex, dat hoor zo te zijn. Met wat gevoel is het nog lekkerder.

[..]

Je hebt het wel over lant he :o
Ik had het over Lantje ja, die ziet er juist leuk uit dus ik ben eigenlijk wel benieuwd waar het misgaat tijdens het uitgaan.
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:40:15 #138
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98832856
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:38 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik had het over Lantje ja, die ziet er juist leuk uit dus ik ben eigenlijk wel benieuwd waar het misgaat tijdens het uitgaan.
Naja, je kan nog zo lekker zijn. Als je dat niet uitstraalt heb je er ook geen bal aan. Zelfde idee als met lelijke mensen die iedereen kunnen krijgen.
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:41:22 #139
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98832900
Daar ben ik weer.
C'est la vie
pi_98832916
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:40 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Naja, je kan nog zo lekker zijn. Als je dat niet uitstraalt heb je er ook geen bal aan. Zelfde idee als met lelijke mensen die iedereen kunnen krijgen.
Ja maar juist met uitgaan liggen die standaarden voor enkel een nachtje nou net erg gunstig voor een blond dingetje met een goede kont die alleen seks wil.
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:43:14 #141
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98832982
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:41 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ja maar juist met uitgaan liggen die standaarden voor enkel een nachtje nou net erg gunstig voor een blond dingetje met een goede kont die alleen seks wil.
Misschien is ze wel heel verlegen als puntje bij paaltje komt? Of is ze toch niet dat leuke blonde dingetje van de foto ;)
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:44:11 #142
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_98833027
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:43 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Misschien is ze wel heel verlegen als puntje bij paaltje komt? Of is ze toch niet dat leuke blonde dingetje van de foto ;)
Of ze is toch té kieskeurig. Als ze echt zo wanhopig was als ze klinkt had ze al lang een gangbang gehad met gangsters
pi_98833080
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:43 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus af wat het dan is, misschien verlegenheid ja.
En wat betreft dat laatste ga ik er dus gewoon vanuit dat zij dat inderdaad is, want juist daarom vraag ik me ook af waar het mis gaat.
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:45:57 #144
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98833113
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:44 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Of ze is toch té kieskeurig. Als ze echt zo wanhopig was als ze klinkt had ze al lang een gangbang gehad met gangsters
Dat denk ik haast wel. En begrijp me niet verkeerd, eisen zijn verkeerd maar je kan ook doorslaan.
pi_98833279
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:19 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Oh daar lijkt mij ook niet zoveel mis mee, maar het strikt volgen van die PUA regels van firefly lijkt mij enkel geen geweldig idee. 'Gewoon' oefenen en ervaring opdoen lijkt me beter, er zijn zoveel verschillende situaties dat je niet alles in regels kunt vangen.
Aan de basis regels moet je je ALTIJD houden, anders schep je onaantrekkelijkheid bij een vrouw. En de basisregels zijn oa dat je goed in je vel zit, en niet emotioneel afhankelijk wordt van wat de vrouw tegen je zegt. Volg je deze regels niet, dan gaat het mis
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:50:25 #146
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98833300
quote:

[..]

Het uitgaan

succesvol:
- wat onbeholpen dansen ( duh, was 1ste keer uitgaan), zuiden des lands, zoenen
- daarna. ik stond alleen ( vriendin weg) en werd benaderd met "hey is ze nou weg opeens" oid. zoenen.
- nog een keer. voelde me niet lekker, zat alleen op een bankje bij te komen. "hey gaat het wel" oid. zoenen.
- buiten alleen, maar die persoon was wel stom. kwam ook vragen of het wel goed ging. niet mijn type, bah.

onsuccesvol:
- in een of ander gebouwtje dansen. ik had het daar erg benauwd, was een beetje erg klein. tja zag ook niet echt leuke jongens

- laatst dus. dansgebouw beviel mijn internetvriendin niet en de muziek vond ik zelf ook maar lastig. daarna dus heel het centrum doorgewandeld. in het tweede gebouw waren de mensen niet echt aan het dansen? beetje stil. wel oogcontact met iemand, maar even later kwam zijn vriendin.

- uitgaan in "het tweede gebouw" ( van hierboven). wel drukker, veel verschillende mensen. ook echt vieze kale oude mannetjes, echt wel variatie zeg maar. wel een paar leuken gezien, maar echt zo "gezien", als in: ze passeerden toevallig richting de uitgang, daarna uit het oog verloren. Toch vond ik het een leuke avond, wel veel gelachen toen met het meisje.
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:52:03 #147
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98833368
Jaja voordat we dat weer krijgen: NEE ik heb nog nooit eerder zo'n hele analyse gemaakt als hierboven.
pi_98833380
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Aan de basis regels moet je je ALTIJD houden, anders schep je onaantrekkelijkheid bij een vrouw. En de basisregels zijn oa dat je goed in je vel zit, en niet emotioneel afhankelijk wordt van wat de vrouw tegen je zegt. Volg je deze regels niet, dan gaat het mis
Basisregels misschien ja, maar jij sprak over de kleinste inconsistenties die al zorgen dat je faalt en dat klonk wel even wat anders dan enkel op zijn minst goed in je vel zitten en emotioneel afhankelijk zijn.
Maar ook mannen hebben wel eens een offday, dat is niet zo'n ramp meteen.
pi_98833477
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:50 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Het uitgaan

succesvol:
- daarna. ik stond alleen ( vriendin weg) en werd benaderd met "hey is ze nou weg opeens" oid. zoenen.
- nog een keer. voelde me niet lekker, zat alleen op een bankje bij te komen. "hey gaat het wel" oid. zoenen.
- buiten alleen, maar die persoon was wel stom. kwam ook vragen of het wel goed ging. niet mijn type, bah.

onsuccesvol:
- in een of ander gebouwtje dansen. ik had het daar erg benauwd, was een beetje erg klein. tja zag ook niet echt leuke jongens

- laatst dus. dansgebouw beviel mijn internetvriendin niet en de muziek vond ik zelf ook maar lastig. daarna dus heel het centrum doorgewandeld. in het tweede gebouw waren de mensen niet echt aan het dansen? beetje stil. wel oogcontact met iemand, maar even later kwam zijn vriendin.

- uitgaan in "het tweede gebouw" ( van hierboven). wel drukker, veel verschillende mensen. ook echt vieze kale oude mannetjes, echt wel variatie zeg maar. wel een paar leuken gezien, maar echt zo "gezien", als in: ze passeerden toevallig richting de uitgang, daarna uit het oog verloren. Toch vond ik het een leuke avond, wel veel gelachen toen met het meisje.
In de eerste succesvolle situaties heb je steeds een op een contact met een jongen, in de onsuccesvolle situaties is het erg druk en ook geen contact met jongens op elkaar even aankijken na.
Zorg dus op zijn minst dat je in gesprek raakt met een leuke jongen, de volgende keer.
pi_98833491
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:50 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Het uitgaan

succesvol:

onsuccesvol:

Maar heb je nu ook een probleem dan, met mannen versieren, of relaties oid?
Ik zie eigenlijk alleen maar rare verhalen die succesvol waren of niet :s Maar dat is normaal lijkt me
pi_98833533
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:52 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Basisregels misschien ja, maar jij sprak over de kleinste inconsistenties die al zorgen dat je faalt en dat klonk wel even wat anders dan enkel op zijn minst goed in je vel zitten en emotioneel afhankelijk zijn.
Maar ook mannen hebben wel eens een offday, dat is niet zo'n ramp meteen.
Inderdaad, foutjes maak ik nog steeds en zal ik ook blijven doen, maar wel steeds minder! Want hoe vaker je erop traint, hoe minder je deze fouten maakt. Nu is het bij mij al heel gewoon om niet mezelf te kwalificeren bij mezelf, omdat ik goed de verschillen heb geleerd van "value taker" en "value giver" zijn. Als twee mensen in een gesprek zitten, merk ik het nu meteen al wie er eventueel een value taker is. Een offday kan altijd uiteraard :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:55:45 #152
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98833542
Ga nou eerst eens gewoon uit zonder meteen verwachtingen, komt die jongen vanzelf wel.
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:55:56 #153
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98833557
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:55 schreef S95Sedan het volgende:
Ga nou eerst eens gewoon uit zonder meteen verwachtingen, komt die jongen vanzelf wel.
C'est la vie
pi_98833646
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Inderdaad, foutjes maak ik nog steeds en zal ik ook blijven doen, maar wel steeds minder! Want hoe vaker je erop traint, hoe minder je deze fouten maakt. Nu is het bij mij al heel gewoon om niet mezelf te kwalificeren bij mezelf, omdat ik goed de verschillen heb geleerd van "value taker" en "value giver" zijn. Als twee mensen in een gesprek zitten, merk ik het nu meteen al wie er eventueel een value taker is. Een offday kan altijd uiteraard :)
Foutjes maken is toch ook juist niet zo erg, daar leer je het snelst van. Ik zou mensen hier ook niet aanpraten niet van de gebaande paden af te wijken, maar juist dat ze veel ervaring moeten op gaan doen. Per keer kunnen ze prima kijken/bespreken wat wel of niet goed ging, maar als je er van tevoren al allerlei theorie bij sleept kan dat nogal verwarrend zijn op het moment suprême als je dat ineens ten uitvoer moet brengen.
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:59:16 #155
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98833707
Oh straks een extreem dikke vent op Ned3 die aan een date wordt geholpen.
Kan ik misschien wat hoop uit putten. _O-
C'est la vie
pi_98833715
De bitchtest

De bitchtest is een test dat een vrouw uitvoert om te kijken of je in elkaar klapt of dat je onaangetast jouw ding blijft doen. Deze bitchtest doet een vrouw vaak zelfs onbewust, en is een manier om te bepalen of je een alpha man bent.

Daarom is het van belang dat je je innergame op orde hebt, dat je goed in je vel zit, je normen & waarden concreet en consistent begrijpt en naleeft. Hierdoor zal ze geen/minder effect op je innerlijk hebben.

Wanneer je de bitchtest doorstaat, is er zelfs een grote kans dat ze daarna gek op je is. Ze ziet hoe sterk je in je schoenen staat, en gaat zichzelf afvragen wat de reden is dat je niet emotioneel wordt. Ze voelt aan dat je value hebt.
pi_98833817
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:59 schreef firefly3 het volgende:
De bitchtest

De bitchtest is een test dat een vrouw uitvoert om te kijken of je in elkaar klapt of dat je onaangetast jouw ding blijft doen. Deze bitchtest doet een vrouw vaak zelfs onbewust, en is een manier om te bepalen of je een alpha man bent.

Daarom is het van belang dat je je innergame op orde hebt, dat je goed in je vel zit, je normen & waarden concreet en consistent begrijpt en naleeft. Hierdoor zal ze geen/minder effect op je innerlijk hebben.

Wanneer je de bitchtest doorstaat, is er zelfs een grote kans dat ze daarna gek op je is. Ze ziet hoe sterk je in je schoenen staat, en gaat zichzelf afvragen wat de reden is dat je niet emotioneel wordt. Ze voelt aan dat je value hebt.
Ja jongen. Geef ons nu maar de link naar je boek of referral site. Zijn we daar ook weer vanaf.
Ron Paul 2012
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:01:49 #158
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98833828
quote:

[..]

Ze gaat nog weinig uit. Dat is het vooral.
The view from nowhere.
pi_98833842
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:59 schreef firefly3 het volgende:
De bitchtest

Dus eigenlijk: laat je niet gek maken door die vrouwtjes, zorg dat je zelfverzekerd blijft en lekker in je vel zit.

Oh en dat laatste, ik verwacht juist niet dat een man snel emotioneel wordt, omdat het een man is. Dus als ze dat ook daadwerkelijk niet worden strookt dit enkel met mijn verwachtingen en zal ik dus niet zomaar als een blok voor ze vallen, vrees ik.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:02:25 #160
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98833870
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:01 schreef deelnemer het volgende:

[..]

En niet op date, ja dan schiet het nooit op :N
pi_98833913
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:58 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Foutjes maken is toch ook juist niet zo erg, daar leer je het snelst van. Ik zou mensen hier ook niet aanpraten niet van de gebaande paden af te wijken, maar juist dat ze veel ervaring moeten op gaan doen. Per keer kunnen ze prima kijken/bespreken wat wel of niet goed ging, maar als je er van tevoren al allerlei theorie bij sleept kan dat nogal verwarrend zijn op het moment suprême als je dat ineens ten uitvoer moet brengen.
Ervaring op doen is belangrijk en van je fouten kan je inderdaad goed leren, wat ik hier doe, is iedereen een extra "boost" geven. Deze boost heeft er voor mij gezorgd dat ik nu beter ben, dan als ik deze boost niet had gekregen en 20 jaar verder was!! Zonder deze boost komen veel mensen zelfs nooit van hun leven op een hoog niveau. De basis: kwalificatie en innergame is iets waar je bewust aan moet werken. Als je dat niet doet, blijf je jaren lang de rol als value taker aanhouden voordat je enig succes begint te boeken.
pi_98833987
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:03 schreef firefly3 het volgende:
Ervaring op doen is belangrijk en van je fouten kan je inderdaad goed leren, wat ik hier doe, is iedereen een extra "boost" geven. Deze boost heeft er voor mij gezorgd dat ik nu beter ben, dan als ik deze boost niet had gekregen en 20 jaar verder was!! Zonder deze boost komen veel mensen zelfs nooit van hun leven op een hoog niveau. De basis: kwalificatie en innergame is iets waar je bewust aan moet werken. Als je dat niet doet, blijf je jaren lang de rol als value taker aanhouden voordat je enig succes begint te boeken.
Unfucking believable. Tieft een eind op met je tel-sell onzin.
pi_98833993
quote:

[..]

Wij roepen hier al vanaf het begin dat mensen van hun luie reet af moeten komen en dingen moeten gaan ondernemen en aan henzelf moeten werken.
Ik denk niet dat jouw praatjes wezenlijk anders zijn, ze zijn enkel verpakt in andere woorden en grootsere zinnetjes.
pi_98834019
quote:

[..]

The pua-crap aside, wat was jouw boost dan?
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:05:26 #165
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98834056
quote:
13s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:04 schreef Techno het volgende:

[..]

Unfucking believable. Tieft een eind op met je tel-sell onzin.
Wie weet moet die zn product kwijt? :o
pi_98834067
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:01 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dus eigenlijk: laat je niet gek maken door die vrouwtjes, zorg dat je zelfverzekerd blijft en lekker in je vel zit.

Oh en dat laatste, ik verwacht juist niet dat een man snel emotioneel wordt, omdat het een man is. Dus als ze dat ook daadwerkelijk niet worden strookt dit enkel met mijn verwachtingen en zal ik dus niet zomaar als een blok voor ze vallen, vrees ik.
Wat bedoel je met het laatste? Je beweerd volgens jou te vallen op mannen die ineens emotioneel worden? :?
pi_98834094
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:05 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wie weet moet die zn product kwijt? :o
Dat is wel duidelijk. Hij hoopt er op dat lurkers hem gaan PMen met meer info en dan zullen ze een website krijgen toegestuurd. :')
Ron Paul 2012
pi_98834123
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat bedoel je met het laatste? Je beweerd volgens jou te vallen op mannen die ineens emotioneel worden? :?
Nee juist niet, ik beweer dat ik het normaal vind dat mannen niet meteen beginnen te jammeren als ik een keer wat tegen ze zeg.
Als ze wel zo over emotioneel zouden reageren zou het juist een afknapper zijn, maar dat terzijde.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2011 20:07:57 ]
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:07:07 #169
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98834140
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:01 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nou een stuk makkelijker gezegd dan die innergame bullshit. :')
C'est la vie
pi_98834146
Ik geef gewoon gratis advies weg, vind het leuk om mensen te helpen hiermee. De vrienden waarmee ik op stap ga help ik ook.
pi_98834163
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee, ze heeft sowieso de verwachting van mannen dat ze niet snel emotioneel worden, net zoals ze de verwachting heeft dat ze een piemel hebben. Als dit dus zo blijkt te zijn, hoeft dat dus niet te betekenen dat ze er sneller op zal vallen. Want dit soort dingen weet je op voorhand al.
Ron Paul 2012
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:07:54 #172
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98834189
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:01 schreef deelnemer het volgende:

[..]

met wat geluk kan ik eens in de twee weken een meisje regelen die naar mijn stad wil komen om uit te gaan

maarja dat is altijd nog maar onzeker. wat ik niet heb, is een chill vriendengroepje voor "gewoon zo doordeweeks" ook even. en dan kom je weer op datzelfde verhaal van "werken" uit.

oja en die onsuccesvolle uitgaansnachten vind ik ook maar vreemd. ik vind mezelf best wel Lekker en ik ben OF moe OF vrolijk. dat lijkt me allebei wel leuk voor een jongen.

hmm zondag weer zo'n festival. tja daar ga ik waarschijnlijk alleen heen. gewoon in het gras zitten, niets te verliezen.
pi_98834219
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:07 schreef firefly3 het volgende:
Ik geef gewoon gratis advies weg, vind het leuk om mensen te helpen hiermee. De vrienden waarmee ik op stap ga help ik ook.
Heeft iemand gevraagd om jouw advies dan? Nee he?
pi_98834225
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:07 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou een stuk makkelijker gezegd dan die innergame bullshit. :')
De meeste mensen weten niet wat zelfverzekerd zijn is, dus moet het in stapjes uitgelegd worden wat innergame is.

"Wees zelfverzekerd, hup nu scoren!!!"<--- zo gaat dat niet. Je moet eerst echt zelfverzekerd zijn, en geen spelletje spelen ALSOF je zelfverzekerd bent. 90% van de mannen missen deze zelfverzekerdheid.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:08:38 #175
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98834229
quote:
Je zegt dingen op een hele ingewikkelde manier terwijl als je wat verder kijkt je hetzelfde kan zeggen in een zin. Ga niet zo termen lopen smijten die nergens op slaan.
C'est la vie
pi_98834241
quote:
Ik denk dat je het ook beter bij IRL advies kunt houden, hier past het niet zo goed in de woorden die jij gebruikt.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:09:33 #177
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98834271
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De meeste mensen weten niet wat zelfverzekerd zijn is, dus moet het in stapjes uitgelegd worden wat innergame is.

"Wees zelfverzekerd, hup nu scoren!!!"<--- zo gaat dat niet. Je moet eerst echt zelfverzekerd zijn, en geen spelletje spelen ALSOF je zelfverzekerd bent. 90% van de mannen missen deze zelfverzekerdheid.
Ja zelfverzekerdheid dus geen innergame.
C'est la vie
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:09:52 #178
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_98834283
Ik ga hardlopen, groetjes Kuzco
pi_98834294
Het lijkt erop alsof een hoop mensen hier het niet willen weten, omdat ze er zelf niet aan willen werken. Maar voor de enkeling die er toch interesse in heeft, geef ik meer en meer details.
pi_98834307
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:07 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nee, ze heeft sowieso de verwachting van mannen dat ze niet snel emotioneel worden, net zoals ze de verwachting heeft dat ze een piemel hebben. Als dit dus zo blijkt te zijn, hoeft dat dus niet te betekenen dat ze er sneller op zal vallen. Want dit soort dingen weet je op voorhand al.
Bingo. Ik zou juist raar staan kijken als een kerel ineens in tranen uit barst of iets dergelijks.
Of als hij geen piemel blijkt te hebben inderdaad.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:10:53 #181
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98834328
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:10 schreef firefly3 het volgende:
Het lijkt erop alsof een hoop mensen hier het niet willen weten, omdat ze er zelf niet aan willen werken. Maar voor de enkeling die er toch interesse in heeft, geef ik meer en meer details.
Wat je al bent hoef je niet aan te werken toch?
pi_98834338
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja zelfverzekerdheid dus geen innergame.
Zelfverzekerdheid betekend dat je je innergame op orde hebt.
pi_98834351
quote:
Een alpha zal jij nooit worden. Kneus.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:11:19 #184
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98834353
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:09 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik ga hardlopen, groetjes Kuzco
heb je soms last van overgewicht KeizerKuzco

als je daar problemen van ondervindt m.b.t. het versieren, mag je er altijd over komen praten in dit topic
pi_98834387
quote:
Ze weten het al, maar dan in normale woorden. Het is hier allemaal al zo vaak gezegd, alleen bij voorkeur niet met PUA termen.
Met MLIG kun je beter gaan PMen ofzo.
pi_98834395
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:11 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

als je daar problemen van ondervindt m.b.t. het versieren, mag je er altijd over komen praten in dit topic
Wat attent van je, Lanterfanteraar.
Ron Paul 2012
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:12:53 #187
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_98834448
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:11 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Nee, ik werk gewoon graag aan mijn conditie, ik heb geen overgewicht. Een prima lichaam.
Maar inderdaad, erg attent is het wel.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:12:54 #188
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98834450
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zelfverzekerdheid betekend dat je je innergame op orde hebt.
Laat maar zitten.
C'est la vie
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:13:24 #189
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98834474
Nou tegen mij zegt ze dat nooit. _O-
C'est la vie
pi_98834488
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:10 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wat je al bent hoef je niet aan te werken toch?
Ik blijf aan mezelf werken om steeds maar beter te worden. Vroeger kon ik hoogstens 1 telefoon nummer scoren op 1 avond, nu zit ik op een veel hoger niveau waarbij ik de leukste meid kan uitzoeken en dat ze meteen gek op me is. Nu wil ik nog beter worden. Verder is het belangrijk om in vorm te blijven.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:14:02 #191
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98834497
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:13 schreef heloef het volgende:
En ook al niet daten, arme wij ;(
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:14:56 #192
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98834542
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik blijf aan mezelf werken om steeds maar beter te worden. Vroeger kon ik hoogstens 1 telefoon nummer scoren op 1 avond, nu zit ik op een veel hoger niveau waarbij ik de leukste meid kan uitzoeken en dat ze meteen gek op me is. Nu wil ik nog beter worden. Verder is het belangrijk om in vorm te blijven.
Dat heet een player, en dat ben ik niet. 1 leuke meid heb ik genoeg aan namelijk.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:15:17 #193
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_98834561
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:13 schreef heloef het volgende:
Ik zal het nog sterker vertellen. Dit is al de tweede keer dat ze zich bezorgd maakt om mij, en dat ik word uitgenodigd om mijn problemen te delen :o
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:16:06 #194
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98834586
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:15 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Ik zal het nog sterker vertellen. Dit is al de tweede keer dat ze zich bezorgd maakt om mij, en dat ik word uitgenodigd om mijn problemen te delen :o
Ze houdt van je. :o

En als ik zeg dat ik ga hardlopen zeggen zegt ze niks. ;(
C'est la vie
pi_98834588
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:12 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Nee, ik werk gewoon graag aan mijn conditie, ik heb geen overgewicht. Een prima lichaam.
Maar inderdaad, erg attent is het wel.
Ik dacht dat je ging hardlopen. Of bedoelde je Track & Field spelen op de gameboy color.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
pi_98834592
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wie denk je nu dat je in de maling neemt? :')

Zoals bij je eerste posts hier vandaag. Even een tijdje wat lullen en dan net doen alsof je het druk hebt en snel weer weg moet. Dan kom je over als een succesvol persoon die gewoon een eigen leven heeft. Heel slim allemaal, maar doe dat alsjeblieft bij 15-jarige sletjes op MSN. Hier hoef je die strategie niet toe te passen.

Serieus, je lult uit je nek. Verkoop je boek ergens anders.
Ron Paul 2012
pi_98834619
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:11 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ze weten het al, maar dan in normale woorden. Het is hier allemaal al zo vaak gezegd, alleen bij voorkeur niet met PUA termen.
Ik zal het in jip en janneke taal uitleggen. En nee, veel mensen weten nog steeds niet hoe je echt zelfverzekerd kan worden. Als dat zo was, dan bestond dit topic er niet en was iedereen hier al alpha.

Dit weet je misschien niet, maar er zijn een hoop mannen die bang zijn om een vrouw te benaderen. Vandaar dat ik het heb over emoties en dergelijke.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:16:52 #198
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98834620
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:16 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Wie denk je nu dat je in de maling neemt? :')

Zoals bij je eerste posts hier vandaag. Even een tijdje wat lullen en dan net doen alsof je druk bent en snel weer weg moet. Dan kom je over als een succesvol persoon die gewoon een eigen leven heeft. Heel slim allemaal, maar doe dat alsjeblieft bij 15-jarige sletjes op MSN. Hier hoef je die strategie niet toe te passen.
Ik begin Supersoep steeds aardiger te vinden.
C'est la vie
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:17:51 #199
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_98834663
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik word helemaal warm van binnen. O+
Nou, later dames en heren
pi_98834670
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zal het in jip en janneke taal uitleggen. En nee, veel mensen weten nog steeds niet hoe je echt zelfverzekerd kan worden. Als dat zo was, dan bestond dit topic er niet en was iedereen hier al alpha.

Dit weet je misschien niet, maar er zijn een hoop mannen die bang zijn om een vrouw te benaderen. Vandaar dat ik het heb over emoties en dergelijke.
Gast, dit hele topic zit vol met dat soort mannen. Natuurlijk weet ik dat die er zijn.
Maar vertel, wat is even kort samengevat het stappenplan om zelfverzekerd te worden? Dat weet jij toch zo goed? Bij voorkeur ook in Jip en Janneke taal graag, die PUA termen zijn zo nietszeggend steeds.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:18:08 #201
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98834676
quote:

[..]

Nee dat wist ik niet. _O-
Daar kampt het halve topic mee man. Zo erg zelfs dat sommige een vrouw niet eens de weg durven te vragen.
C'est la vie
pi_98834704
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:14 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat heet een player, en dat ben ik niet. 1 leuke meid heb ik genoeg aan namelijk.
Voordat je die ene speciale meid kunt krijgen, moet je goed zijn met alle vrouwen. Je kunt niet ineens een vliegtuig besturen als je er nog nooit in hebt gezeten. Kwalificatie en waarde nemen/geven zijn basisbegrippen die je al moet kunnen, zodra je het niet gaat verpesten bij "de ware".
pi_98834728
quote:

Wat kom je uitleggen mafkees. Gaat lekker hier verder met je off-topic gezanik.
Het Officiële Pua Topic #3
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:19:14 #204
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98834736
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:07 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

met wat geluk kan ik eens in de twee weken een meisje regelen die naar mijn stad wil komen om uit te gaan

maarja dat is altijd nog maar onzeker. wat ik niet heb, is een chill vriendengroepje voor "gewoon zo doordeweeks" ook even. en dan kom je weer op datzelfde verhaal van "werken" uit.

oja en die onsuccesvolle uitgaansnachten vind ik ook maar vreemd. ik vind mezelf best wel Lekker en ik ben OF moe OF vrolijk. dat lijkt me allebei wel leuk voor een jongen.

hmm zondag weer zo'n festival. tja daar ga ik waarschijnlijk alleen heen. gewoon in het gras zitten, niets te verliezen.
Eens in de twee weken is al mooi. Je bent ook nog maar net bezig. Je begon, niet zo lang geleden, met: "ik ben nog nooit uitgeweest".

Dat vriendenclubje komt nog wel, maar kost meer tijd in terecht te komen en in te groeien. Misschien wordt je zelf wel de stichter van zo'n club als je eerst een uitgaansvriendinetje hebt in je eigen woonplaats en dan geleidelijk aan meer mensen oppikt die mee willen gaan.

Als je keer uitgaat hoef dat niet meteen te leiden tot resultaat. Vaker niet dan wel, lijkt me. Als je vooral moe bent, lijkt me dat minder leuk voor een jongen. Tenzij je een slachtoffertje wilt zijn.
The view from nowhere.
pi_98834737
quote:

[..]

We zitten in deel 174. Wat denk je nu zelf? Dat we hier elke dag bespreken hoeveel meiden we geneukt hebben? Al het advies is al voorbij gekomen, in normale taal, zonder dat er een cent aan verdiend is.
Ron Paul 2012
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:19:36 #206
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98834756
Had net wel medelijden met kassameisje net (lekker blond ding trouwens :9), stond met d'r vriend te praten maar saai dat me dat was die 2minuten dat ik ervan hoorde :') _O-
pi_98834770
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Voordat je die ene speciale meid kunt krijgen, moet je goed zijn met alle vrouwen. Je kunt niet ineens een vliegtuig besturen als je er nog nooit in hebt gezeten. Kwalificatie en waarde nemen/geven zijn basisbegrippen die je al moet kunnen, zodra je het niet gaat verpesten bij "de ware".
Maar om een vliegtuig te kunnen besturen hoef je ook niet eerst met alle andere vliegtuigen gevlogen te hebben.
Die speciale meid wil graag ook speciaal zijn, niet een van de vele en al helemaal niet een van alle vrouwen.
Sowieso kan niemand alle vrouwen krijgen maar vooruit.
pi_98834815
quote:

[..]

Gast, als je niet een beetje spanning voelt als je een vrouw aanspreekt dan ben je gewoon een ordinaire player. Wellicht dat het goed is voor jouw ego als je 12 telefoonnummers scoort op een avond, maar de meeste mensen hier die wél vrouwen aan kunnen spreken gaan vooral uit om het leuk te hebben, en niet om als een idioot telefoonnummers te grinden.

Ik geloof daarnaast geen reet van wat je zegt. Shotgun dat je een matig pubertje bent die zijn e-penis op zit te poetsen door hier grootse verhalen op te hangen.

Overigens, als het zo goed zit met jouw 'inner game' dan was je wel iets sociaal voelender geweest en dan had je allang uit de reacties op kunnen maken dat de onzekeren hier echt geen vrouwenverslindend spermakanon willen zijn, maar zich gewoon op hun gemak willen voelen in sociale situaties en met vrouwen. Zij willen in het grijze gebied zitten tussen sociale outcast en gladde player. Lijkt me ook heel gezond.
pi_98834884
quote:
13s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:19 schreef Techno het volgende:

[..]

Wat kom je uitleggen mafkees. Gaat lekker hier verder met je off-topic gezanik.
Ik sluit mij hier bij aan.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:22:18 #210
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98834887
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:11 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Liever niet.
The view from nowhere.
pi_98834895
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Je innergame is ook niet op orde, daar komt het door :')
pi_98834935
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:20 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Gast, als je niet een beetje spanning voelt als je een vrouw aanspreekt dan ben je gewoon een ordinaire player. Wellicht dat het goed is voor jouw ego als je 12 telefoonnummers scoort op een avond, maar de meeste mensen hier die wél vrouwen aan kunnen spreken gaan vooral uit om het leuk te hebben, en niet om als een idioot telefoonnummers te grinden.

Ik geloof daarnaast geen reet van wat je zegt. Shotgun dat je een matig pubertje bent die zijn e-penis op zit te poetsen door hier grootse verhalen op te hangen.

Overigens, als het zo goed zit met jouw 'inner game' dan was je wel iets sociaal voelender geweest en dan had je allang uit de reacties op kunnen maken dat de onzekeren hier echt geen vrouwenverslindend spermakanon willen zijn, maar zich gewoon op hun gemak willen voelen in sociale situaties en met vrouwen. Zij willen in het grijze gebied zitten tussen sociale outcast en gladde player. Lijkt me ook heel gezond.
IRL Wow? telefoonnummers grinden ga je dan ook een level up als je genoeg xp hebt XD.
Alles heeft met zelf vertrouwen te maken , als ik er nu bij nadenk heb ik wanneeri k het wel probeerde een nummer gekregen. en niet de 538 dump lijn
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:23:26 #213
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98834948
quote:

[..]

Okee aangezien jij er uitermate veel verstand van hebt. Leg mij maar in Jip en Janneke taal hoe ik een mooie blonde 21 jarige presetatrice voor me kan winnen.

Als iemand het antwoord weet ben jij het.
C'est la vie
pi_98834966
Ik ga de komende tijd dat concept van "vrouwen als shit behandelen" eens een kans geven.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:24:02 #215
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98834976
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:22 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ah fuck ik ga meteen werken aan mijn waarde.
C'est la vie
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:24:04 #216
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98834980
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Okee aangezien jij er uitermate veel verstand van hebt. Leg mij maar in Jip en Janneke taal hoe ik een mooie blonde 21 jarige presetatrice voor me kan winnen.

Als iemand het antwoord weet ben jij het.
Berichtje sturen via facebook
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:24:56 #217
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98835022
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:15 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

En heb je dat al gedaan? Kan Lant eens oefenen op jou (als adviesgever).
The view from nowhere.
pi_98835076
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:23 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik ga de komende tijd dat concept van "vrouwen als shit behandelen" eens een kans geven.
Ik geloof er geen zak van dat dat werkt. Maar laat je het resultaat weten?
pi_98835086
Als eerste is het belangrijk om niet in de termen "player" te denken als je een vrouw benaderd. Waarom is het slecht om meerdere vrouwen te benaderen op een avond? Een player is iemand die waarde afpakt van vrouwen. Wat je moet zijn is iemand die waarde geeft aan je omgeving, iemand die meerdere vrouwen kan vermaken en vooral zichzelf. Dus dit heeft niets te maken met "player" zijn. Je moet een gezellig persoon zijn.

Verder MOET je sociale contacten opdoen met meerdere vrouwen om er goed in te zijn. Je moet ervaring hebben voordat je de vrouw van je dromen kunt uitkiezen. Anders is de kans zeer groot dat je het verpest en nooit een vrouw krijgt.
pi_98835098
quote:

[..]

Gast, als je mensen wil helpen moet je dat gewoon doen, niet met van die aandachtgeile pua reclamezinnen, daar is geloof ik iedereen hier behalve MLiG allergisch voor. Als jij gewone taal gebruikt en niet iedereen de les leest stelt iedereen dat op prijs, anders moet je inderdaad gewoon in het pua topic gaan posten.
pi_98835117
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:23 schreef mytec het volgende:

[..]

IRL Wow? telefoonnummers grinden ga je dan ook een level up als je genoeg xp hebt XD.
Alles heeft met zelf vertrouwen te maken , als ik er nu bij nadenk heb ik wanneeri k het wel probeerde een nummer gekregen. en niet de 538 dump lijn
Heb een tijdje WoW gespeeld. Jaartje of drie. De verhalen over dat WoW-spelers allemaal wazige nerds zijn is natuurlijk niet waar.

Wel een keer met een meisje gebabbeld met wie ik aan het dansen was. Vroeg ik naar haar hobbies, zegt ze 'klarinet spelen, ga heel vaak naar Frankrijk en ben dol op World of Warcraft'. Ik heb geantwoord dat ik wel even wat te drinken ging halen voor ons om rep bij haar te farmen. Toen ik terug kwam antwoordde ze dat ik op z'n minst al Revered met haar was :')
pi_98835140
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:26 schreef firefly3 het volgende:
Als eerste is het belangrijk om niet in de termen "player" te denken als je een vrouw benaderd. Waarom is het slecht om meerdere vrouwen te benaderen op een avond? Een player is iemand die waarde afpakt van vrouwen. Wat je moet zijn is iemand die waarde geeft aan je omgeving, iemand die meerdere vrouwen kan vermaken en vooral zichzelf. Dus dit heeft niets te maken met "player" zijn. Je moet een gezellig persoon zijn.

Verder MOET je sociale contacten opdoen met meerdere vrouwen om er goed in te zijn. Je moet ervaring hebben voordat je de vrouw van je dromen kunt uitkiezen. Anders is de kans zeer groot dat je het verpest en nooit een vrouw krijgt.
In Jip en Janneke taal. No One cares! Optieften dus.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:27:28 #223
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98835147
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:24 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Berichtje sturen via facebook
Ik heb liever dat firefly hier op reageert, want hij is de enige met het juiste antwoord.
C'est la vie
pi_98835181
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:26 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Heb een tijdje WoW gespeeld. Jaartje of drie. De verhalen over dat WoW-spelers allemaal wazige nerds zijn is natuurlijk niet waar.

Wel een keer met een meisje gebabbeld met wie ik aan het dansen was. Vroeg ik naar haar hobbies, zegt ze 'klarinet spelen, ga heel vaak naar Frankrijk en ben dol op World of Warcraft'. Ik heb geantwoord dat ik wel even wat te drinken ging halen voor ons om rep bij haar te farmen. Toen ik terug kwam antwoordde ze dat ik op z'n minst al Revered met haar was :')
OMG :')
pi_98835221
quote:

Re-wattus? :D
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:29:16 #226
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98835238
quote:
11s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:28 schreef Techno het volgende:

[..]

C'est la vie
pi_98835253
quote:
11s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:28 schreef Techno het volgende:

[..]

Vraag Mera maar. Jij hebt Exalted status met haar.
pi_98835266
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:26 schreef palawan het volgende:

[..]

Ik geloof er geen zak van dat dat werkt. Maar laat je het resultaat weten?
Dat lijkt me ook vrij onwaarschijnlijk maar enfin met de mister nice guy uithangen ben ik ook nog geen meter opgeschoten.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:30:22 #229
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98835292
quote:
12s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:29 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Techno has looted Mera :+

quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:27 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb liever dat firefly hier op reageert, want hij is de enige met het juiste antwoord.
Pf, ik zal nog eens advies geven :(
pi_98835308
quote:
Asking her as we speak. :')
pi_98835309
quote:

[..]

Vind ik wel humor van jullie beide :D
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:31:49 #232
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98835359
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:22 schreef minibeer het volgende:

[..]

Er is niks mis met Heloefs inner game. Lant heeft gewoon geen smaak.
The view from nowhere.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:32:14 #233
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98835379
Vind het toch een beetje jammer dat de messias firefly mij niet kan vertellen hoe ik Gerrie moet hosselen beetje jammer hoor. _O-
C'est la vie
pi_98835432
quote:
13s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
Vind het toch een beetje jammer dat de messias firefly mij niet kan vertellen hoe ik Gerrie moet hosselen beetje jammer hoor. _O-
En dat terwijl het een eitje moet zijn bij alle vrouwen. B-)
pi_98835463
quote:
Confirmed. :@
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:34:26 #236
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_98835492
quote:

[..]

En ik heb de mount. :9 ~O>
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:34:35 #237
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98835503
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:33 schreef Techno het volgende:

[..]

En dat terwijl het een eitje moet zijn bij alle vrouwen. B-)
Precies, ik wil leren hoe ik mijn innergame kan verbeteren zodat ik genoeg waarde aan haar kan geven en ze als een blok voor me valt. :7
C'est la vie
pi_98835515
quote:
13s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
Zoals ik al zei, voordat je die ene speciale kunt krijgen, moet je in het algemeen goed zijn met vrouwen.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:34:58 #239
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98835524
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:34 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

TMI!
pi_98835526
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
The Pony? :9
pi_98835569
Het lijkt net alsof de meeste mensen hier niet aan hunzelf willen werken, en gewoon slecht willen blijven.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:36:28 #242
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98835582
Nou zal ik maar die tips van firefly eens opvolgen?
Dat wordt lachen joh. _O-
C'est la vie
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:36:39 #243
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_98835593
quote:
17s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:35 schreef Techno het volgende:

[..]

The Pony? :9
Beetje jammer dan weer, dit.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_98835678
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:36 schreef firefly3 het volgende:
Het lijkt net alsof de meeste mensen hier niet aan hunzelf willen werken, en gewoon slecht willen blijven.
Als je dit normale woordgebruik nou eens vol zou kunnen houden snap je onze antwoorden misschien ook eens.
pi_98835701
quote:
drop dan eens een tip kloothommel. Of moeten we daar je 5 delige dvd set voor aanschaffen.
pi_98835703
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
Nou zal ik maar die tips van firefly eens opvolgen?
Dat wordt lachen joh. _O-
Welke tips? :p
pi_98835718
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Beetje jammer dan weer, dit.
Ja eh, ik bedoelde wolf, maar dat klinkt zo stom. :@
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:39:17 #248
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98835724
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:38 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als je dit normale woordgebruik nou eens vol zou kunnen houden snap je onze antwoorden misschien ook eens.
Ignorance is a bliss
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:39:36 #249
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98835740
quote:
17s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:39 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja eh, ik bedoelde wolf, maar dat klinkt zo stom. :@
Pony zat ook in het spel. Vroegah!
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:39:57 #250
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98835758
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:38 schreef palawan het volgende:

[..]

Welke tips? :p
Werken aan mijn innergame. _O-
Meneer vertelt heel vaag hoe je moet worden maar het proces daar naar toe ho maar.
C'est la vie
pi_98835773
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
Pony zat ook in het spel. Vroegah!
Ja maar da's Alliance. :{w
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:40:34 #252
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98835788
Hoeft ie ook niet te vertellen trouwens tenzij in ABN geschreven.
C'est la vie
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:41:14 #253
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98835826
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:40 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja maar da's Alliance. :{w
Krijgt hij net toegefluisterd via msn :+
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:41:31 #254
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98835839
Trouwens op 3 een achterlijke vent.

Zijn ex gaat met zijn vader en alsnog probeert ie haar terug te te winnen. :')
C'est la vie
pi_98835840
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Werken aan mijn innergame. _O-
Meneer vertelt heel vaag hoe je moet worden maar het proces daar naar toe ho maar.
Precies :D Heb je dus ook geen drol aan.
En je mag ook geen vrouwen versieren, want voordat je daaraan begint, moet je eerst met alle vrouwen overweg kunnen. Maar je mag ook niet in de friendszone belanden.....
pi_98835891
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:41 schreef S95Sedan het volgende:
Krijgt hij net toegefluisterd via msn :+
Ik zit al dik onder de plak he. ;(
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:43:07 #257
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98835921
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:42 schreef Techno het volgende:

[..]

Ah elk weekend moet je al aanhoren welke vette drops ze nu weer heeft gehad met d'r guild :+
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:43:49 #258
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98835952
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:42 schreef Techno het volgende:

[..]

Zat je toch al, met dat Kuifje haar. :+
C'est la vie
pi_98836024
Het belangrijkste is dat je veel plezier moet hebben tijdens het uitgaan. Hoe meer plezier je beleeft, hoe meer je opvalt bij de vrouwen.

Daarna is het tijd voor actie! Je gaat niet langzaam dansend richting haar toe. Daardoor schrik je haar af. Je gaat geen lange verhalen vertellen, daar schiet je niets mee op. Verder ga je niet een telefoon nummer vragen, maar zeg je "wat is je nummer?" zodra je haar leuk vind. Deze vraag stel je niet meteen, want je wilt haar beter leren kennen. Jij bent diegene die haar moet kwalificeren.

Wat je wel moet doen:

Direct naar haar toe lopen en 100% jezelf zijn. Hoe sterker je innerlijk met normen & waarden en consistentie, hoe beter je persoonlijkheid. Door niet je mening te veranderen over een bepaald onderwerp omdat ze dat vind, hoe sterker je persoonlijkheid is. Vandaar dat het zo belangrijk is dat je innerlijk op orde is.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:46:58 #260
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98836108
quote:
Je probeert jezelf een persoonlijkheid aan te meten om te scoren bij de vrouwen. Een persoonlijkheid omvat iemand hele levensgeschiedenis en natuurlijke gaven. Normen en waarden stellen niets voor al je slechts een karakter wilt zijn. Je noemt het terecht een game.
The view from nowhere.
pi_98836120
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:45 schreef firefly3 het volgende:
Het belangrijkste is dat je veel plezier moet hebben tijdens het uitgaan. Hoe meer plezier je beleeft, hoe meer je opvalt bij de vrouwen.

Daarna is het tijd voor actie! Je gaat niet langzaam dansend richting haar toe. Daardoor schrik je haar af. Je gaat geen lange verhalen vertellen, daar schiet je niets mee op. Verder ga je niet een telefoon nummer vragen, maar zeg je "wat is je nummer?" zodra je haar leuk vind. Deze vraag stel je niet meteen, want je wilt haar beter leren kennen. Jij bent diegene die haar moet kwalificeren.

Wat je wel moet doen:

Direct naar haar toe lopen en 100% jezelf zijn. Hoe sterker je innerlijk met normen & waarden en consistentie, hoe beter je persoonlijkheid. Door niet je mening te veranderen over een bepaald onderwerp omdat ze dat vind, hoe sterker je persoonlijkheid is. Vandaar dat het zo belangrijk is dat je innerlijk op orde is.
Mooi, en nu voor de mensen die uitgaan niks vinden en zichzelf er niet genoeg op hun gemak bij voelen om dus plezier te maken.
Ron Paul 2012
pi_98836146
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:43 schreef S95Sedan het volgende:
Ah elk weekend moet je al aanhoren welke vette drops ze nu weer heeft gehad met d'r guild :+
Er droppen wel wat dingen maar van haar guild weet ik verder niets. :+
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:43 schreef heloef het volgende:
Zat je toch al, met dat Kuifje haar. :+
Dat zit van nature zo. :')
pi_98836151
quote:

Wat je wel moet doen:

Daar heb ik toch allemaal geen energie voor beste jongen.
pi_98836161
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:47 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Mooi, en nu voor de mensen die uitgaan niks vinden en zichzelf er niet genoeg op hun gemak bij voelen om dus plezier te maken.
En ook voor de mensen met een saaie (o.i.d.) persoonlijkheid. Moeten die ook 100% hunzelf blijven waarmee ze dus so far niet bepaald aantrekkelijk zijn geweest voor de vrouwen?
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:48:25 #265
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98836174
quote:

Wat je wel moet doen:

Niet iedere vrouw zit er op te wachten dat je doodleuk op haar af komt lopen.
C'est la vie
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:49:45 #266
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98836245
O ja en mensen wordt niet zo wanhopig als die vent op Ned3.
C'est la vie
pi_98836247
nu nog uitkijken dat je niet te veel zuipt, vaak genoeg te dronken om normaal te kunnen praten. heb het wel leuk dan trouwens.
pi_98836267
Het is belangrijk dat jullie je eigen methodes ontwikkelen die bij jouw persoonlijkheid past. Maar de basis hebben we gehad, het belang van je innerlijk. Hoe blijer je bent, hoe meer je kunt escaleren bij een vrouw. Met escaleren bedoel ik dat je veel meer kunt "maken" dan normaal, en zal ze positief reageren. (Voorbeeld: Omdat ik heel blij was, kon ik een meid die ik pas een minuut kende in haar nek kietelen enzo terwijl haar haar helemaal door de war ging. Ik kreeg alleen maar lief gegiechel als antwoord). Als ik ging twijfelen dat ik het kon, zou ik van binnen minder blij worden, en mislukt het. Je moet nooit aarzelen.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:50:40 #269
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98836296
En ik zie op 3 trouwens ook dat je best een gesprek kan hebben op een plek waar de muziek keihard aanstaat.
C'est la vie
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:50:49 #270
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98836305
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:49 schreef heloef het volgende:
Die blonde is wel :9
pi_98836319
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:49 schreef heloef het volgende:
Wat is er op 3 dan?
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:51:19 #272
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98836324
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:50 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Die blonde is wel :9
Vind ik dan weer niks aan. :P
C'est la vie
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:51:25 #273
304703 heggeschaarbarbaar
knipt de kantjes er van af!
pi_98836335
Alsof je tijdens het uitgaan een normaal gesprek kunt voeren... Ik pas ervoor om mensen bijna in hun oren te moeten schreeuwen (of andersom) om enigszins verstaanbaar te zijn.
your effort to remain who you are is what is limiting you
yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:51:42 #274
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98836354
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:51 schreef heloef het volgende:

[..]

Vind ik dan weer niks aan. :P
Ja, je hebt dan ook smaak of niet he.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:51:56 #275
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98836363
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:51 schreef Techno het volgende:

[..]

Wat is er op 3 dan?
Loverboys.
Was een jongen en zijn ex had het met zijn vader gedaan.
En hij ging haar nog terug winnen ook. :')
C'est la vie
pi_98836390
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:46 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je probeert jezelf een persoonlijkheid aan te meten om te scoren bij de vrouwen. Een persoonlijkheid omvat iemand hele levensgeschiedenis en natuurlijke gaven. Normen en waarden stellen niets voor al je slechts een karakter wilt zijn. Je noemt het terecht een game.
Je doet het voor jezelf, niet om indruk te maken op een vrouw. Dat is de basis die je nu vergeet. Je gaat eerst aan jezelf werken om beter te worden. Je succes met vrouwen, met werk, met school, met communiceren, en heel je leven gaat hierop vooruit. Zelf verbetering is een goed iets.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:52:21 #277
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98836399
quote:
12s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:51 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ja, je hebt dan ook smaak of niet he.
En ik heb smaak.
Een te goede smaak want ik val op te mooie vrouwen. ;(
C'est la vie
pi_98836405
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:51 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
Alsof je tijdens het uitgaan een normaal gesprek kunt voeren... Ik pas ervoor om mensen bijna in hun oren te moeten schreeuwen (of andersom) om enigszins verstaanbaar te zijn.
praat dan ook met je mond op haar mond, dat verstaat ze wel in de disco
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:52:37 #279
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98836418
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:52 schreef heloef het volgende:

[..]

En ik heb smaak.
Een te goede smaak want ik val op te mooie vrouwen. ;(
Gerrie? :+
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:53:01 #280
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98836441
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:50 schreef firefly3 het volgende:
Het is belangrijk dat jullie je eigen methodes ontwikkelen die bij jouw persoonlijkheid past. Maar de basis hebben we gehad, het belang van je innerlijk. Hoe blijer je bent, hoe meer je kunt escaleren bij een vrouw. Met escaleren bedoel ik dat je veel meer kunt "maken" dan normaal, en zal ze positief reageren. (Voorbeeld: Omdat ik heel blij was, kon ik een meid die ik pas een minuut kende in haar nek kietelen enzo terwijl haar haar helemaal door de war ging. Ik kreeg alleen maar lief gegiechel als antwoord). Als ik ging twijfelen dat ik het kon, zou ik van binnen minder blij worden, en mislukt het. Je moet nooit aarzelen.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je doet het voor jezelf, niet om indruk te maken op een vrouw. Dat is de basis die je nu vergeet. Je gaat eerst aan jezelf werken om beter te worden. Je succes met vrouwen, met werk, met school, met communiceren, en heel je leven gaat hierop vooruit. Zelf verbetering is een goed iets.
Hij heeft nog best een punt.
C'est la vie
pi_98836465
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:41 schreef palawan het volgende:

[..]

Precies :D Heb je dus ook geen drol aan.
En je mag ook geen vrouwen versieren, want voordat je daaraan begint, moet je eerst met alle vrouwen overweg kunnen. Maar je mag ook niet in de friendszone belanden.....
Je moet juist wel actief vrouwen versieren, maar hij wilt gelijk een "9" in 1x kunnen versieren. Dat gaat dus niet.
pi_98836499
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:53 schreef heloef het volgende:

[..]

[..]

Hij heeft nog best een punt.
Hij heeft haast hetzelfde punt als wat hier al tig keer voorbij is gekomen.
pi_98836513
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:53 schreef firefly3 het volgende:
hij wilt gelijk een "9" in 1x kunnen versieren. Dat gaat dus niet.
Jawel hoor. Maar jij bent geen alpha dus daar weet je niets van.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:54:39 #284
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98836542
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:53 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hij heeft haast hetzelfde punt als wat hier al tig keer voorbij is gekomen.
Dat wel, maar hij zegt het zo PUA achtig.
C'est la vie
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:55:20 #285
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98836589
Damn, die dude heeft geen nek :o
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:55:50 #286
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98836624
Als deze man het kan, kan ik het ook mensen en jullie dus ook.
C'est la vie
pi_98836631
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:51 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
Inderdaad, ik ga zo mijn manier uitleggen die ik de laatste tijd hanteer en steeds meer automatisch gaat. Omdat het automatisch gaat wil ik het nog intenser maken om nog beter te worden en het nog leuker te maken voor mezelf en voor haar :D . Zelf hou ik ook niet van schreeuwen in de discotheek.
pi_98836718
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:55 schreef heloef het volgende:
Als deze man het kan, kan ik het ook mensen en jullie dus ook.
Inderdaad, iedereen kan het :)
pi_98836739
wat is PUA waar jullie het steeds over hebben
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:57:49 #290
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98836758
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik niet, ik kan het echt niet ;(
pi_98836777
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:57 schreef RandyMcRanderson het volgende:
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:58:09 #292
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98836782
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:57 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Pick-Up Artist
pi_98836823
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:48 schreef moneyfornothing het volgende:

En ook voor de mensen met een saaie (o.i.d.) persoonlijkheid. Moeten die ook 100% hunzelf blijven waarmee ze dus so far niet bepaald aantrekkelijk zijn geweest voor de vrouwen?
Hoe kunnen mensen met een (voor vrouwen) saaie persoonlijkheid interessanter worden voor vrouwen? :)
pi_98836845
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:57 schreef firefly3 het volgende:
Inderdaad. Stukjes tekst copy/pasten uit e.o.a. pua-boekje kan elke sukkel.
pi_98836905
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:58 schreef benzin het volgende:

[..]

Hoe kunnen mensen met een (voor vrouwen) saaie persoonlijkheid interessanter worden voor vrouwen? :)
Leuke dingen gaan meemaken, hobby's krijgen, oefenen, ervaring opdoen.
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2011 @ 21:00:36 #296
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_98836926
Een pua is een man die op fok! zelden aangetroffen wordt.
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:00:50 #297
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98836941
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:57 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik niet, ik kan het echt niet ;(
Ja zelfs enorme dikke Arvid de lompe trucker moet het lukken.
C'est la vie
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:01:04 #298
304703 heggeschaarbarbaar
knipt de kantjes er van af!
pi_98836954
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Inderdaad, ik ga zo mijn manier uitleggen die ik de laatste tijd hanteer en steeds meer automatisch gaat. Omdat het automatisch gaat wil ik het nog intenser maken om nog beter te worden en het nog leuker te maken voor mezelf en voor haar :D . Zelf hou ik ook niet van schreeuwen in de discotheek.
Ik ben benieuwd! In de meeste 'hippe' uitgaansgelegenheden en kroegen draait de muziek te hard voor mij. Als ik al ergens kom, is het alleen voor de drank en een beetje 'dansen' cq ritmisch proberen te bewegen de muziek :P Als iemand een praatje wil maken dan moet dat maar buiten.

Liefst drink ik gewoon een paar pilsjes op de sportclub, maarja daar komt weinig nieuw vleesch binnen...
your effort to remain who you are is what is limiting you
yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:01:11 #299
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98836963
quote:
11s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:52 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Gerrie? :+
En Daisy ook.
C'est la vie
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:01:37 #300
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98836995
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een pua is een man die op fok! zelden aangetroffen wordt.
Alleen autisten op fok toch :+

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:00 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja zelfs enorme dikke Arvid de lompe trucker moet het lukken.
Maar ik niet ;(
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:01:51 #301
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98837008
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:01 schreef heloef het volgende:

[..]

En Daisy ook.
Pics dan ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties