abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98833533
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:52 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Basisregels misschien ja, maar jij sprak over de kleinste inconsistenties die al zorgen dat je faalt en dat klonk wel even wat anders dan enkel op zijn minst goed in je vel zitten en emotioneel afhankelijk zijn.
Maar ook mannen hebben wel eens een offday, dat is niet zo'n ramp meteen.
Inderdaad, foutjes maak ik nog steeds en zal ik ook blijven doen, maar wel steeds minder! Want hoe vaker je erop traint, hoe minder je deze fouten maakt. Nu is het bij mij al heel gewoon om niet mezelf te kwalificeren bij mezelf, omdat ik goed de verschillen heb geleerd van "value taker" en "value giver" zijn. Als twee mensen in een gesprek zitten, merk ik het nu meteen al wie er eventueel een value taker is. Een offday kan altijd uiteraard :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:55:45 #152
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98833542
Ga nou eerst eens gewoon uit zonder meteen verwachtingen, komt die jongen vanzelf wel.
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:55:56 #153
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98833557
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:55 schreef S95Sedan het volgende:
Ga nou eerst eens gewoon uit zonder meteen verwachtingen, komt die jongen vanzelf wel.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_98833646
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Inderdaad, foutjes maak ik nog steeds en zal ik ook blijven doen, maar wel steeds minder! Want hoe vaker je erop traint, hoe minder je deze fouten maakt. Nu is het bij mij al heel gewoon om niet mezelf te kwalificeren bij mezelf, omdat ik goed de verschillen heb geleerd van "value taker" en "value giver" zijn. Als twee mensen in een gesprek zitten, merk ik het nu meteen al wie er eventueel een value taker is. Een offday kan altijd uiteraard :)
Foutjes maken is toch ook juist niet zo erg, daar leer je het snelst van. Ik zou mensen hier ook niet aanpraten niet van de gebaande paden af te wijken, maar juist dat ze veel ervaring moeten op gaan doen. Per keer kunnen ze prima kijken/bespreken wat wel of niet goed ging, maar als je er van tevoren al allerlei theorie bij sleept kan dat nogal verwarrend zijn op het moment suprême als je dat ineens ten uitvoer moet brengen.
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:59:16 #155
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98833707
Oh straks een extreem dikke vent op Ned3 die aan een date wordt geholpen.
Kan ik misschien wat hoop uit putten. _O-
C'est la vie
pi_98833715
De bitchtest

De bitchtest is een test dat een vrouw uitvoert om te kijken of je in elkaar klapt of dat je onaangetast jouw ding blijft doen. Deze bitchtest doet een vrouw vaak zelfs onbewust, en is een manier om te bepalen of je een alpha man bent.

Daarom is het van belang dat je je innergame op orde hebt, dat je goed in je vel zit, je normen & waarden concreet en consistent begrijpt en naleeft. Hierdoor zal ze geen/minder effect op je innerlijk hebben.

Wanneer je de bitchtest doorstaat, is er zelfs een grote kans dat ze daarna gek op je is. Ze ziet hoe sterk je in je schoenen staat, en gaat zichzelf afvragen wat de reden is dat je niet emotioneel wordt. Ze voelt aan dat je value hebt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_98833817
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:59 schreef firefly3 het volgende:
De bitchtest

De bitchtest is een test dat een vrouw uitvoert om te kijken of je in elkaar klapt of dat je onaangetast jouw ding blijft doen. Deze bitchtest doet een vrouw vaak zelfs onbewust, en is een manier om te bepalen of je een alpha man bent.

Daarom is het van belang dat je je innergame op orde hebt, dat je goed in je vel zit, je normen & waarden concreet en consistent begrijpt en naleeft. Hierdoor zal ze geen/minder effect op je innerlijk hebben.

Wanneer je de bitchtest doorstaat, is er zelfs een grote kans dat ze daarna gek op je is. Ze ziet hoe sterk je in je schoenen staat, en gaat zichzelf afvragen wat de reden is dat je niet emotioneel wordt. Ze voelt aan dat je value hebt.
Ja jongen. Geef ons nu maar de link naar je boek of referral site. Zijn we daar ook weer vanaf.
Ron Paul 2012
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:01:49 #158
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98833828
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:38 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik had het over Lantje ja, die ziet er juist leuk uit dus ik ben eigenlijk wel benieuwd waar het misgaat tijdens het uitgaan.
Ze gaat nog weinig uit. Dat is het vooral.
The view from nowhere.
pi_98833842
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:59 schreef firefly3 het volgende:
De bitchtest

Dus eigenlijk: laat je niet gek maken door die vrouwtjes, zorg dat je zelfverzekerd blijft en lekker in je vel zit.

Oh en dat laatste, ik verwacht juist niet dat een man snel emotioneel wordt, omdat het een man is. Dus als ze dat ook daadwerkelijk niet worden strookt dit enkel met mijn verwachtingen en zal ik dus niet zomaar als een blok voor ze vallen, vrees ik.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:02:25 #160
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98833870
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:01 schreef deelnemer het volgende:

[..]

En niet op date, ja dan schiet het nooit op :N
pi_98833913
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:58 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Foutjes maken is toch ook juist niet zo erg, daar leer je het snelst van. Ik zou mensen hier ook niet aanpraten niet van de gebaande paden af te wijken, maar juist dat ze veel ervaring moeten op gaan doen. Per keer kunnen ze prima kijken/bespreken wat wel of niet goed ging, maar als je er van tevoren al allerlei theorie bij sleept kan dat nogal verwarrend zijn op het moment suprême als je dat ineens ten uitvoer moet brengen.
Ervaring op doen is belangrijk en van je fouten kan je inderdaad goed leren, wat ik hier doe, is iedereen een extra "boost" geven. Deze boost heeft er voor mij gezorgd dat ik nu beter ben, dan als ik deze boost niet had gekregen en 20 jaar verder was!! Zonder deze boost komen veel mensen zelfs nooit van hun leven op een hoog niveau. De basis: kwalificatie en innergame is iets waar je bewust aan moet werken. Als je dat niet doet, blijf je jaren lang de rol als value taker aanhouden voordat je enig succes begint te boeken.
pi_98833987
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:03 schreef firefly3 het volgende:
Ervaring op doen is belangrijk en van je fouten kan je inderdaad goed leren, wat ik hier doe, is iedereen een extra "boost" geven. Deze boost heeft er voor mij gezorgd dat ik nu beter ben, dan als ik deze boost niet had gekregen en 20 jaar verder was!! Zonder deze boost komen veel mensen zelfs nooit van hun leven op een hoog niveau. De basis: kwalificatie en innergame is iets waar je bewust aan moet werken. Als je dat niet doet, blijf je jaren lang de rol als value taker aanhouden voordat je enig succes begint te boeken.
Unfucking believable. Tieft een eind op met je tel-sell onzin.
pi_98833993
quote:

[..]

Wij roepen hier al vanaf het begin dat mensen van hun luie reet af moeten komen en dingen moeten gaan ondernemen en aan henzelf moeten werken.
Ik denk niet dat jouw praatjes wezenlijk anders zijn, ze zijn enkel verpakt in andere woorden en grootsere zinnetjes.
pi_98834019
quote:

[..]

The pua-crap aside, wat was jouw boost dan?
Finally, someone let me out of my cage
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:05:26 #165
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98834056
quote:
13s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:04 schreef Techno het volgende:

[..]

Unfucking believable. Tieft een eind op met je tel-sell onzin.
Wie weet moet die zn product kwijt? :o
pi_98834067
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:01 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dus eigenlijk: laat je niet gek maken door die vrouwtjes, zorg dat je zelfverzekerd blijft en lekker in je vel zit.

Oh en dat laatste, ik verwacht juist niet dat een man snel emotioneel wordt, omdat het een man is. Dus als ze dat ook daadwerkelijk niet worden strookt dit enkel met mijn verwachtingen en zal ik dus niet zomaar als een blok voor ze vallen, vrees ik.
Wat bedoel je met het laatste? Je beweerd volgens jou te vallen op mannen die ineens emotioneel worden? :?
pi_98834094
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:05 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wie weet moet die zn product kwijt? :o
Dat is wel duidelijk. Hij hoopt er op dat lurkers hem gaan PMen met meer info en dan zullen ze een website krijgen toegestuurd. :')
Ron Paul 2012
pi_98834123
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat bedoel je met het laatste? Je beweerd volgens jou te vallen op mannen die ineens emotioneel worden? :?
Nee juist niet, ik beweer dat ik het normaal vind dat mannen niet meteen beginnen te jammeren als ik een keer wat tegen ze zeg.
Als ze wel zo over emotioneel zouden reageren zou het juist een afknapper zijn, maar dat terzijde.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2011 20:07:57 ]
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:07:07 #169
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98834140
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:01 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nou een stuk makkelijker gezegd dan die innergame bullshit. :')
C'est la vie
pi_98834146
Ik geef gewoon gratis advies weg, vind het leuk om mensen te helpen hiermee. De vrienden waarmee ik op stap ga help ik ook.
pi_98834163
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee, ze heeft sowieso de verwachting van mannen dat ze niet snel emotioneel worden, net zoals ze de verwachting heeft dat ze een piemel hebben. Als dit dus zo blijkt te zijn, hoeft dat dus niet te betekenen dat ze er sneller op zal vallen. Want dit soort dingen weet je op voorhand al.
Ron Paul 2012
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:07:54 #172
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98834189
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:01 schreef deelnemer het volgende:

[..]

met wat geluk kan ik eens in de twee weken een meisje regelen die naar mijn stad wil komen om uit te gaan

maarja dat is altijd nog maar onzeker. wat ik niet heb, is een chill vriendengroepje voor "gewoon zo doordeweeks" ook even. en dan kom je weer op datzelfde verhaal van "werken" uit.

oja en die onsuccesvolle uitgaansnachten vind ik ook maar vreemd. ik vind mezelf best wel Lekker en ik ben OF moe OF vrolijk. dat lijkt me allebei wel leuk voor een jongen.

hmm zondag weer zo'n festival. tja daar ga ik waarschijnlijk alleen heen. gewoon in het gras zitten, niets te verliezen.
pi_98834219
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:07 schreef firefly3 het volgende:
Ik geef gewoon gratis advies weg, vind het leuk om mensen te helpen hiermee. De vrienden waarmee ik op stap ga help ik ook.
Heeft iemand gevraagd om jouw advies dan? Nee he?
pi_98834225
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:07 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou een stuk makkelijker gezegd dan die innergame bullshit. :')
De meeste mensen weten niet wat zelfverzekerd zijn is, dus moet het in stapjes uitgelegd worden wat innergame is.

"Wees zelfverzekerd, hup nu scoren!!!"<--- zo gaat dat niet. Je moet eerst echt zelfverzekerd zijn, en geen spelletje spelen ALSOF je zelfverzekerd bent. 90% van de mannen missen deze zelfverzekerdheid.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:08:38 #175
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98834229
quote:
Je zegt dingen op een hele ingewikkelde manier terwijl als je wat verder kijkt je hetzelfde kan zeggen in een zin. Ga niet zo termen lopen smijten die nergens op slaan.
C'est la vie
pi_98834241
quote:
Ik denk dat je het ook beter bij IRL advies kunt houden, hier past het niet zo goed in de woorden die jij gebruikt.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:09:33 #177
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98834271
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De meeste mensen weten niet wat zelfverzekerd zijn is, dus moet het in stapjes uitgelegd worden wat innergame is.

"Wees zelfverzekerd, hup nu scoren!!!"<--- zo gaat dat niet. Je moet eerst echt zelfverzekerd zijn, en geen spelletje spelen ALSOF je zelfverzekerd bent. 90% van de mannen missen deze zelfverzekerdheid.
Ja zelfverzekerdheid dus geen innergame.
C'est la vie
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:09:52 #178
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_98834283
Ik ga hardlopen, groetjes Kuzco
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_98834294
Het lijkt erop alsof een hoop mensen hier het niet willen weten, omdat ze er zelf niet aan willen werken. Maar voor de enkeling die er toch interesse in heeft, geef ik meer en meer details.
pi_98834307
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:07 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nee, ze heeft sowieso de verwachting van mannen dat ze niet snel emotioneel worden, net zoals ze de verwachting heeft dat ze een piemel hebben. Als dit dus zo blijkt te zijn, hoeft dat dus niet te betekenen dat ze er sneller op zal vallen. Want dit soort dingen weet je op voorhand al.
Bingo. Ik zou juist raar staan kijken als een kerel ineens in tranen uit barst of iets dergelijks.
Of als hij geen piemel blijkt te hebben inderdaad.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:10:53 #181
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98834328
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:10 schreef firefly3 het volgende:
Het lijkt erop alsof een hoop mensen hier het niet willen weten, omdat ze er zelf niet aan willen werken. Maar voor de enkeling die er toch interesse in heeft, geef ik meer en meer details.
Wat je al bent hoef je niet aan te werken toch?
pi_98834338
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja zelfverzekerdheid dus geen innergame.
Zelfverzekerdheid betekend dat je je innergame op orde hebt.
pi_98834351
quote:
Een alpha zal jij nooit worden. Kneus.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:11:19 #184
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98834353
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:09 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik ga hardlopen, groetjes Kuzco
heb je soms last van overgewicht KeizerKuzco

als je daar problemen van ondervindt m.b.t. het versieren, mag je er altijd over komen praten in dit topic
pi_98834387
quote:
Ze weten het al, maar dan in normale woorden. Het is hier allemaal al zo vaak gezegd, alleen bij voorkeur niet met PUA termen.
Met MLIG kun je beter gaan PMen ofzo.
pi_98834395
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:11 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

als je daar problemen van ondervindt m.b.t. het versieren, mag je er altijd over komen praten in dit topic
Wat attent van je, Lanterfanteraar.
Ron Paul 2012
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:12:53 #187
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_98834448
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:11 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Nee, ik werk gewoon graag aan mijn conditie, ik heb geen overgewicht. Een prima lichaam.
Maar inderdaad, erg attent is het wel.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:12:54 #188
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98834450
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zelfverzekerdheid betekend dat je je innergame op orde hebt.
Laat maar zitten.
C'est la vie
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:13:24 #189
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98834474
Nou tegen mij zegt ze dat nooit. _O-
C'est la vie
pi_98834488
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:10 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wat je al bent hoef je niet aan te werken toch?
Ik blijf aan mezelf werken om steeds maar beter te worden. Vroeger kon ik hoogstens 1 telefoon nummer scoren op 1 avond, nu zit ik op een veel hoger niveau waarbij ik de leukste meid kan uitzoeken en dat ze meteen gek op me is. Nu wil ik nog beter worden. Verder is het belangrijk om in vorm te blijven.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:14:02 #191
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98834497
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:13 schreef heloef het volgende:
En ook al niet daten, arme wij ;(
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:14:56 #192
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98834542
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik blijf aan mezelf werken om steeds maar beter te worden. Vroeger kon ik hoogstens 1 telefoon nummer scoren op 1 avond, nu zit ik op een veel hoger niveau waarbij ik de leukste meid kan uitzoeken en dat ze meteen gek op me is. Nu wil ik nog beter worden. Verder is het belangrijk om in vorm te blijven.
Dat heet een player, en dat ben ik niet. 1 leuke meid heb ik genoeg aan namelijk.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:15:17 #193
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_98834561
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:13 schreef heloef het volgende:
Ik zal het nog sterker vertellen. Dit is al de tweede keer dat ze zich bezorgd maakt om mij, en dat ik word uitgenodigd om mijn problemen te delen :o
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:16:06 #194
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98834586
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:15 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Ik zal het nog sterker vertellen. Dit is al de tweede keer dat ze zich bezorgd maakt om mij, en dat ik word uitgenodigd om mijn problemen te delen :o
Ze houdt van je. :o

En als ik zeg dat ik ga hardlopen zeggen zegt ze niks. ;(
C'est la vie
pi_98834588
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:12 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Nee, ik werk gewoon graag aan mijn conditie, ik heb geen overgewicht. Een prima lichaam.
Maar inderdaad, erg attent is het wel.
Ik dacht dat je ging hardlopen. Of bedoelde je Track & Field spelen op de gameboy color.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
pi_98834592
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wie denk je nu dat je in de maling neemt? :')

Zoals bij je eerste posts hier vandaag. Even een tijdje wat lullen en dan net doen alsof je het druk hebt en snel weer weg moet. Dan kom je over als een succesvol persoon die gewoon een eigen leven heeft. Heel slim allemaal, maar doe dat alsjeblieft bij 15-jarige sletjes op MSN. Hier hoef je die strategie niet toe te passen.

Serieus, je lult uit je nek. Verkoop je boek ergens anders.
Ron Paul 2012
pi_98834619
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:11 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ze weten het al, maar dan in normale woorden. Het is hier allemaal al zo vaak gezegd, alleen bij voorkeur niet met PUA termen.
Met MLIG kun je beter gaan PMen ofzo.
Ik zal het in jip en janneke taal uitleggen. En nee, veel mensen weten nog steeds niet hoe je echt zelfverzekerd kan worden. Als dat zo was, dan bestond dit topic er niet en was iedereen hier al alpha.

Dit weet je misschien niet, maar er zijn een hoop mannen die bang zijn om een vrouw te benaderen. Vandaar dat ik het heb over emoties en dergelijke.
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:16:52 #198
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98834620
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:16 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Wie denk je nu dat je in de maling neemt? :')

Zoals bij je eerste posts hier vandaag. Even een tijdje wat lullen en dan net doen alsof je druk bent en snel weer weg moet. Dan kom je over als een succesvol persoon die gewoon een eigen leven heeft. Heel slim allemaal, maar doe dat alsjeblieft bij 15-jarige sletjes op MSN. Hier hoef je die strategie niet toe te passen.
Ik begin Supersoep steeds aardiger te vinden.
C'est la vie
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:17:51 #199
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_98834663
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Ze houdt van je. :o

En als ik zeg dat ik ga hardlopen zeggen zegt ze niks. ;(
Ik word helemaal warm van binnen. O+
Nou, later dames en heren
pi_98834670
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zal het in jip en janneke taal uitleggen. En nee, veel mensen weten nog steeds niet hoe je echt zelfverzekerd kan worden. Als dat zo was, dan bestond dit topic er niet en was iedereen hier al alpha.

Dit weet je misschien niet, maar er zijn een hoop mannen die bang zijn om een vrouw te benaderen. Vandaar dat ik het heb over emoties en dergelijke.
Gast, dit hele topic zit vol met dat soort mannen. Natuurlijk weet ik dat die er zijn.
Maar vertel, wat is even kort samengevat het stappenplan om zelfverzekerd te worden? Dat weet jij toch zo goed? Bij voorkeur ook in Jip en Janneke taal graag, die PUA termen zijn zo nietszeggend steeds.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')