Inderdaad, foutjes maak ik nog steeds en zal ik ook blijven doen, maar wel steeds minder! Want hoe vaker je erop traint, hoe minder je deze fouten maakt. Nu is het bij mij al heel gewoon om niet mezelf te kwalificeren bij mezelf, omdat ik goed de verschillen heb geleerd van "value taker" en "value giver" zijn. Als twee mensen in een gesprek zitten, merk ik het nu meteen al wie er eventueel een value taker is. Een offday kan altijd uiteraardquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Basisregels misschien ja, maar jij sprak over de kleinste inconsistenties die al zorgen dat je faalt en dat klonk wel even wat anders dan enkel op zijn minst goed in je vel zitten en emotioneel afhankelijk zijn.
Maar ook mannen hebben wel eens een offday, dat is niet zo'n ramp meteen.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:55 schreef S95Sedan het volgende:
Ga nou eerst eens gewoon uit zonder meteen verwachtingen, komt die jongen vanzelf wel.
Foutjes maken is toch ook juist niet zo erg, daar leer je het snelst van. Ik zou mensen hier ook niet aanpraten niet van de gebaande paden af te wijken, maar juist dat ze veel ervaring moeten op gaan doen. Per keer kunnen ze prima kijken/bespreken wat wel of niet goed ging, maar als je er van tevoren al allerlei theorie bij sleept kan dat nogal verwarrend zijn op het moment suprême als je dat ineens ten uitvoer moet brengen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Inderdaad, foutjes maak ik nog steeds en zal ik ook blijven doen, maar wel steeds minder! Want hoe vaker je erop traint, hoe minder je deze fouten maakt. Nu is het bij mij al heel gewoon om niet mezelf te kwalificeren bij mezelf, omdat ik goed de verschillen heb geleerd van "value taker" en "value giver" zijn. Als twee mensen in een gesprek zitten, merk ik het nu meteen al wie er eventueel een value taker is. Een offday kan altijd uiteraard
Ja jongen. Geef ons nu maar de link naar je boek of referral site. Zijn we daar ook weer vanaf.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:59 schreef firefly3 het volgende:
De bitchtest
De bitchtest is een test dat een vrouw uitvoert om te kijken of je in elkaar klapt of dat je onaangetast jouw ding blijft doen. Deze bitchtest doet een vrouw vaak zelfs onbewust, en is een manier om te bepalen of je een alpha man bent.
Daarom is het van belang dat je je innergame op orde hebt, dat je goed in je vel zit, je normen & waarden concreet en consistent begrijpt en naleeft. Hierdoor zal ze geen/minder effect op je innerlijk hebben.
Wanneer je de bitchtest doorstaat, is er zelfs een grote kans dat ze daarna gek op je is. Ze ziet hoe sterk je in je schoenen staat, en gaat zichzelf afvragen wat de reden is dat je niet emotioneel wordt. Ze voelt aan dat je value hebt.
Ze gaat nog weinig uit. Dat is het vooral.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik had het over Lantje ja, die ziet er juist leuk uit dus ik ben eigenlijk wel benieuwd waar het misgaat tijdens het uitgaan.
Dus eigenlijk: laat je niet gek maken door die vrouwtjes, zorg dat je zelfverzekerd blijft en lekker in je vel zit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:59 schreef firefly3 het volgende:
De bitchtest
De bitchtest is een test dat een vrouw uitvoert om te kijken of je in elkaar klapt of dat je onaangetast jouw ding blijft doen. Deze bitchtest doet een vrouw vaak zelfs onbewust, en is een manier om te bepalen of je een alpha man bent.
Daarom is het van belang dat je je innergame op orde hebt, dat je goed in je vel zit, je normen & waarden concreet en consistent begrijpt en naleeft. Hierdoor zal ze geen/minder effect op je innerlijk hebben.
Wanneer je de bitchtest doorstaat, is er zelfs een grote kans dat ze daarna gek op je is. Ze ziet hoe sterk je in je schoenen staat, en gaat zichzelf afvragen wat de reden is dat je niet emotioneel wordt. Ze voelt aan dat je value hebt.
En niet op date, ja dan schiet het nooit opquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:01 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ze gaat nog weinig uit. Dat is het vooral.
Ervaring op doen is belangrijk en van je fouten kan je inderdaad goed leren, wat ik hier doe, is iedereen een extra "boost" geven. Deze boost heeft er voor mij gezorgd dat ik nu beter ben, dan als ik deze boost niet had gekregen en 20 jaar verder was!! Zonder deze boost komen veel mensen zelfs nooit van hun leven op een hoog niveau. De basis: kwalificatie en innergame is iets waar je bewust aan moet werken. Als je dat niet doet, blijf je jaren lang de rol als value taker aanhouden voordat je enig succes begint te boeken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Foutjes maken is toch ook juist niet zo erg, daar leer je het snelst van. Ik zou mensen hier ook niet aanpraten niet van de gebaande paden af te wijken, maar juist dat ze veel ervaring moeten op gaan doen. Per keer kunnen ze prima kijken/bespreken wat wel of niet goed ging, maar als je er van tevoren al allerlei theorie bij sleept kan dat nogal verwarrend zijn op het moment suprême als je dat ineens ten uitvoer moet brengen.
Unfucking believable. Tieft een eind op met je tel-sell onzin.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:03 schreef firefly3 het volgende:
Ervaring op doen is belangrijk en van je fouten kan je inderdaad goed leren, wat ik hier doe, is iedereen een extra "boost" geven. Deze boost heeft er voor mij gezorgd dat ik nu beter ben, dan als ik deze boost niet had gekregen en 20 jaar verder was!! Zonder deze boost komen veel mensen zelfs nooit van hun leven op een hoog niveau. De basis: kwalificatie en innergame is iets waar je bewust aan moet werken. Als je dat niet doet, blijf je jaren lang de rol als value taker aanhouden voordat je enig succes begint te boeken.
Wij roepen hier al vanaf het begin dat mensen van hun luie reet af moeten komen en dingen moeten gaan ondernemen en aan henzelf moeten werken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ervaring op doen is belangrijk en van je fouten kan je inderdaad goed leren, wat ik hier doe, is iedereen een extra "boost" geven. Deze boost heeft er voor mij gezorgd dat ik nu beter ben, dan als ik deze boost niet had gekregen en 20 jaar verder was!! Zonder deze boost komen veel mensen zelfs nooit van hun leven op een hoog niveau. De basis: kwalificatie en innergame is iets waar je bewust aan moet werken. Als je dat niet doet, blijf je jaren lang de rol als value taker aanhouden voordat je enig succes begint te boeken.
The pua-crap aside, wat was jouw boost dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wie weet moet die zn product kwijt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Unfucking believable. Tieft een eind op met je tel-sell onzin.
Wat bedoel je met het laatste? Je beweerd volgens jou te vallen op mannen die ineens emotioneel worden?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus eigenlijk: laat je niet gek maken door die vrouwtjes, zorg dat je zelfverzekerd blijft en lekker in je vel zit.
Oh en dat laatste, ik verwacht juist niet dat een man snel emotioneel wordt, omdat het een man is. Dus als ze dat ook daadwerkelijk niet worden strookt dit enkel met mijn verwachtingen en zal ik dus niet zomaar als een blok voor ze vallen, vrees ik.
Dat is wel duidelijk. Hij hoopt er op dat lurkers hem gaan PMen met meer info en dan zullen ze een website krijgen toegestuurd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie weet moet die zn product kwijt?
Nee juist niet, ik beweer dat ik het normaal vind dat mannen niet meteen beginnen te jammeren als ik een keer wat tegen ze zeg.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met het laatste? Je beweerd volgens jou te vallen op mannen die ineens emotioneel worden?
Nou een stuk makkelijker gezegd dan die innergame bullshit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus eigenlijk: laat je niet gek maken door die vrouwtjes, zorg dat je zelfverzekerd blijft en lekker in je vel zit.
Nee, ze heeft sowieso de verwachting van mannen dat ze niet snel emotioneel worden, net zoals ze de verwachting heeft dat ze een piemel hebben. Als dit dus zo blijkt te zijn, hoeft dat dus niet te betekenen dat ze er sneller op zal vallen. Want dit soort dingen weet je op voorhand al.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met het laatste? Je beweerd volgens jou te vallen op mannen die ineens emotioneel worden?
met wat geluk kan ik eens in de twee weken een meisje regelen die naar mijn stad wil komen om uit te gaanquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:01 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ze gaat nog weinig uit. Dat is het vooral.
Heeft iemand gevraagd om jouw advies dan? Nee he?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:07 schreef firefly3 het volgende:
Ik geef gewoon gratis advies weg, vind het leuk om mensen te helpen hiermee. De vrienden waarmee ik op stap ga help ik ook.
De meeste mensen weten niet wat zelfverzekerd zijn is, dus moet het in stapjes uitgelegd worden wat innergame is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou een stuk makkelijker gezegd dan die innergame bullshit.
Je zegt dingen op een hele ingewikkelde manier terwijl als je wat verder kijkt je hetzelfde kan zeggen in een zin. Ga niet zo termen lopen smijten die nergens op slaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:07 schreef firefly3 het volgende:
Ik geef gewoon gratis advies weg, vind het leuk om mensen te helpen hiermee. De vrienden waarmee ik op stap ga help ik ook.
Ik denk dat je het ook beter bij IRL advies kunt houden, hier past het niet zo goed in de woorden die jij gebruikt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:07 schreef firefly3 het volgende:
Ja zelfverzekerdheid dus geen innergame.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De meeste mensen weten niet wat zelfverzekerd zijn is, dus moet het in stapjes uitgelegd worden wat innergame is.
"Wees zelfverzekerd, hup nu scoren!!!"<--- zo gaat dat niet. Je moet eerst echt zelfverzekerd zijn, en geen spelletje spelen ALSOF je zelfverzekerd bent. 90% van de mannen missen deze zelfverzekerdheid.
Bingo. Ik zou juist raar staan kijken als een kerel ineens in tranen uit barst of iets dergelijks.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, ze heeft sowieso de verwachting van mannen dat ze niet snel emotioneel worden, net zoals ze de verwachting heeft dat ze een piemel hebben. Als dit dus zo blijkt te zijn, hoeft dat dus niet te betekenen dat ze er sneller op zal vallen. Want dit soort dingen weet je op voorhand al.
Wat je al bent hoef je niet aan te werken toch?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:10 schreef firefly3 het volgende:
Het lijkt erop alsof een hoop mensen hier het niet willen weten, omdat ze er zelf niet aan willen werken. Maar voor de enkeling die er toch interesse in heeft, geef ik meer en meer details.
Zelfverzekerdheid betekend dat je je innergame op orde hebt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zelfverzekerdheid dus geen innergame.
Een alpha zal jij nooit worden. Kneus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:10 schreef firefly3 het volgende:
Het lijkt erop alsof een hoop mensen hier het niet willen weten, omdat ze er zelf niet aan willen werken. Maar voor de enkeling die er toch interesse in heeft, geef ik meer en meer details.
heb je soms last van overgewicht KeizerKuzcoquote:
Ze weten het al, maar dan in normale woorden. Het is hier allemaal al zo vaak gezegd, alleen bij voorkeur niet met PUA termen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:10 schreef firefly3 het volgende:
Wat attent van je, Lanterfanteraar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
heb je soms last van overgewicht KeizerKuzco
als je daar problemen van ondervindt m.b.t. het versieren, mag je er altijd over komen praten in dit topic
Nee, ik werk gewoon graag aan mijn conditie, ik heb geen overgewicht. Een prima lichaam.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
heb je soms last van overgewicht KeizerKuzco
als je daar problemen van ondervindt m.b.t. het versieren, mag je er altijd over komen praten in dit topic
Laat maar zitten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zelfverzekerdheid betekend dat je je innergame op orde hebt.
Ik blijf aan mezelf werken om steeds maar beter te worden. Vroeger kon ik hoogstens 1 telefoon nummer scoren op 1 avond, nu zit ik op een veel hoger niveau waarbij ik de leukste meid kan uitzoeken en dat ze meteen gek op me is. Nu wil ik nog beter worden. Verder is het belangrijk om in vorm te blijven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat je al bent hoef je niet aan te werken toch?
Dat heet een player, en dat ben ik niet. 1 leuke meid heb ik genoeg aan namelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik blijf aan mezelf werken om steeds maar beter te worden. Vroeger kon ik hoogstens 1 telefoon nummer scoren op 1 avond, nu zit ik op een veel hoger niveau waarbij ik de leukste meid kan uitzoeken en dat ze meteen gek op me is. Nu wil ik nog beter worden. Verder is het belangrijk om in vorm te blijven.
Ik zal het nog sterker vertellen. Dit is al de tweede keer dat ze zich bezorgd maakt om mij, en dat ik word uitgenodigd om mijn problemen te delenquote:
Ze houdt van je.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:15 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik zal het nog sterker vertellen. Dit is al de tweede keer dat ze zich bezorgd maakt om mij, en dat ik word uitgenodigd om mijn problemen te delen
Ik dacht dat je ging hardlopen. Of bedoelde je Track & Field spelen op de gameboy color.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:12 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Nee, ik werk gewoon graag aan mijn conditie, ik heb geen overgewicht. Een prima lichaam.
Maar inderdaad, erg attent is het wel.
Wie denk je nu dat je in de maling neemt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik blijf aan mezelf werken om steeds maar beter te worden. Vroeger kon ik hoogstens 1 telefoon nummer scoren op 1 avond, nu zit ik op een veel hoger niveau waarbij ik de leukste meid kan uitzoeken en dat ze meteen gek op me is. Nu wil ik nog beter worden. Verder is het belangrijk om in vorm te blijven.
Ik zal het in jip en janneke taal uitleggen. En nee, veel mensen weten nog steeds niet hoe je echt zelfverzekerd kan worden. Als dat zo was, dan bestond dit topic er niet en was iedereen hier al alpha.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ze weten het al, maar dan in normale woorden. Het is hier allemaal al zo vaak gezegd, alleen bij voorkeur niet met PUA termen.
Met MLIG kun je beter gaan PMen ofzo.
Ik begin Supersoep steeds aardiger te vinden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wie denk je nu dat je in de maling neemt?![]()
Zoals bij je eerste posts hier vandaag. Even een tijdje wat lullen en dan net doen alsof je druk bent en snel weer weg moet. Dan kom je over als een succesvol persoon die gewoon een eigen leven heeft. Heel slim allemaal, maar doe dat alsjeblieft bij 15-jarige sletjes op MSN. Hier hoef je die strategie niet toe te passen.
Ik word helemaal warm van binnen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze houdt van je.![]()
En als ik zeg dat ik ga hardlopen zeggen zegt ze niks.
Gast, dit hele topic zit vol met dat soort mannen. Natuurlijk weet ik dat die er zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zal het in jip en janneke taal uitleggen. En nee, veel mensen weten nog steeds niet hoe je echt zelfverzekerd kan worden. Als dat zo was, dan bestond dit topic er niet en was iedereen hier al alpha.
Dit weet je misschien niet, maar er zijn een hoop mannen die bang zijn om een vrouw te benaderen. Vandaar dat ik het heb over emoties en dergelijke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |