abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98831336
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:02 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Die oude man was nog niet getrouwd?
Hoe is het wel gebeurd?
hij was al weduwenaar?
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:06:34 #127
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98831445
Het was een jongeman en vooral extreem geil, geen emotionele verbinding met hem :')

nouja dat was mijn enige keer seks. zo extreem extreem lekker lekker. daar teer ik nu nog op, of zo. dan probeer ik in te beelden hoe het ook al weer voelde.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:44 schreef mytec het volgende:

[..]

krijg me nog steeds geen beeld bij je lantefanteraar die foto in het fotoboek is die nu echt of nep :P?
echt
pi_98831507
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik denk sinds gisteren wel veel aan mera, dat is een fijne vrouw
ze inspireert me wel
Deze is echt té fout, ik ga hem maar niet inkoppen. :')
pi_98831541
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
Het was een jongeman en vooral extreem geil, geen emotionele verbinding met hem :')

nouja dat was mijn enige keer seks. zo extreem extreem lekker lekker. daar teer ik nu nog op, of zo. dan probeer ik in te beelden hoe het ook al weer voelde.

[..]

echt
aah dan heb je ook geen ander nodig ja ??
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:11:52 #130
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98831652
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:09 schreef mytec het volgende:

[..]

aah dan heb je ook geen ander nodig ja ??
? nee hij bleek wel bezet te zijn
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:14:27 #131
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98831763
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:50 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Nee, gangsters zijn te min voor mij.

[..]

Huh, wat? Haha jij bent grappig :D
Ik wou iedereen even laten weten dat ik met de hond ging lopen.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_98831769
aah zo vandaar dat emotionele. maarja alles kan kapot?
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:32:12 #133
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98832499
Net alsof het door die jongen kwam :')

Als het je eerste keer was is dat sowieso al apart.
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:34:16 #134
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98832581
quote:
12s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:32 schreef S95Sedan het volgende:
Net alsof het door die jongen kwam :')

Wat door hem kwam? Het was heel lekker hoor.
pi_98832676
Het is volgens mij nog een hele kunst om als een leuk uitziende jongedame geen seks te kunnen krijgen.
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:37:18 #136
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98832714
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:34 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Wat door hem kwam? Het was heel lekker hoor.
Dat is sex, dat hoor zo te zijn. Met wat gevoel is het nog lekkerder.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:36 schreef moneyfornothing het volgende:
Het is volgens mij nog een hele kunst om als een leuk uitziende jongedame geen seks te kunnen krijgen.
Je hebt het wel over lant he :o
pi_98832771
quote:
12s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:37 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat is sex, dat hoor zo te zijn. Met wat gevoel is het nog lekkerder.

[..]

Je hebt het wel over lant he :o
Ik had het over Lantje ja, die ziet er juist leuk uit dus ik ben eigenlijk wel benieuwd waar het misgaat tijdens het uitgaan.
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:40:15 #138
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98832856
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:38 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik had het over Lantje ja, die ziet er juist leuk uit dus ik ben eigenlijk wel benieuwd waar het misgaat tijdens het uitgaan.
Naja, je kan nog zo lekker zijn. Als je dat niet uitstraalt heb je er ook geen bal aan. Zelfde idee als met lelijke mensen die iedereen kunnen krijgen.
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:41:22 #139
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98832900
Daar ben ik weer.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_98832916
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:40 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Naja, je kan nog zo lekker zijn. Als je dat niet uitstraalt heb je er ook geen bal aan. Zelfde idee als met lelijke mensen die iedereen kunnen krijgen.
Ja maar juist met uitgaan liggen die standaarden voor enkel een nachtje nou net erg gunstig voor een blond dingetje met een goede kont die alleen seks wil.
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:43:14 #141
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98832982
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:41 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ja maar juist met uitgaan liggen die standaarden voor enkel een nachtje nou net erg gunstig voor een blond dingetje met een goede kont die alleen seks wil.
Misschien is ze wel heel verlegen als puntje bij paaltje komt? Of is ze toch niet dat leuke blonde dingetje van de foto ;)
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:44:11 #142
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_98833027
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:43 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Misschien is ze wel heel verlegen als puntje bij paaltje komt? Of is ze toch niet dat leuke blonde dingetje van de foto ;)
Of ze is toch té kieskeurig. Als ze echt zo wanhopig was als ze klinkt had ze al lang een gangbang gehad met gangsters
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_98833080
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:43 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus af wat het dan is, misschien verlegenheid ja.
En wat betreft dat laatste ga ik er dus gewoon vanuit dat zij dat inderdaad is, want juist daarom vraag ik me ook af waar het mis gaat.
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:45:57 #144
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98833113
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:44 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Of ze is toch té kieskeurig. Als ze echt zo wanhopig was als ze klinkt had ze al lang een gangbang gehad met gangsters
Dat denk ik haast wel. En begrijp me niet verkeerd, eisen zijn verkeerd maar je kan ook doorslaan.
pi_98833279
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:19 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Oh daar lijkt mij ook niet zoveel mis mee, maar het strikt volgen van die PUA regels van firefly lijkt mij enkel geen geweldig idee. 'Gewoon' oefenen en ervaring opdoen lijkt me beter, er zijn zoveel verschillende situaties dat je niet alles in regels kunt vangen.
Aan de basis regels moet je je ALTIJD houden, anders schep je onaantrekkelijkheid bij een vrouw. En de basisregels zijn oa dat je goed in je vel zit, en niet emotioneel afhankelijk wordt van wat de vrouw tegen je zegt. Volg je deze regels niet, dan gaat het mis
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:50:25 #146
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98833300
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:38 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Het uitgaan

succesvol:
- wat onbeholpen dansen ( duh, was 1ste keer uitgaan), zuiden des lands, zoenen
- daarna. ik stond alleen ( vriendin weg) en werd benaderd met "hey is ze nou weg opeens" oid. zoenen.
- nog een keer. voelde me niet lekker, zat alleen op een bankje bij te komen. "hey gaat het wel" oid. zoenen.
- buiten alleen, maar die persoon was wel stom. kwam ook vragen of het wel goed ging. niet mijn type, bah.

onsuccesvol:
- in een of ander gebouwtje dansen. ik had het daar erg benauwd, was een beetje erg klein. tja zag ook niet echt leuke jongens

- laatst dus. dansgebouw beviel mijn internetvriendin niet en de muziek vond ik zelf ook maar lastig. daarna dus heel het centrum doorgewandeld. in het tweede gebouw waren de mensen niet echt aan het dansen? beetje stil. wel oogcontact met iemand, maar even later kwam zijn vriendin.

- uitgaan in "het tweede gebouw" ( van hierboven). wel drukker, veel verschillende mensen. ook echt vieze kale oude mannetjes, echt wel variatie zeg maar. wel een paar leuken gezien, maar echt zo "gezien", als in: ze passeerden toevallig richting de uitgang, daarna uit het oog verloren. Toch vond ik het een leuke avond, wel veel gelachen toen met het meisje.
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:52:03 #147
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98833368
Jaja voordat we dat weer krijgen: NEE ik heb nog nooit eerder zo'n hele analyse gemaakt als hierboven.
pi_98833380
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Aan de basis regels moet je je ALTIJD houden, anders schep je onaantrekkelijkheid bij een vrouw. En de basisregels zijn oa dat je goed in je vel zit, en niet emotioneel afhankelijk wordt van wat de vrouw tegen je zegt. Volg je deze regels niet, dan gaat het mis
Basisregels misschien ja, maar jij sprak over de kleinste inconsistenties die al zorgen dat je faalt en dat klonk wel even wat anders dan enkel op zijn minst goed in je vel zitten en emotioneel afhankelijk zijn.
Maar ook mannen hebben wel eens een offday, dat is niet zo'n ramp meteen.
pi_98833477
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:50 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Het uitgaan

succesvol:
- daarna. ik stond alleen ( vriendin weg) en werd benaderd met "hey is ze nou weg opeens" oid. zoenen.
- nog een keer. voelde me niet lekker, zat alleen op een bankje bij te komen. "hey gaat het wel" oid. zoenen.
- buiten alleen, maar die persoon was wel stom. kwam ook vragen of het wel goed ging. niet mijn type, bah.

onsuccesvol:
- in een of ander gebouwtje dansen. ik had het daar erg benauwd, was een beetje erg klein. tja zag ook niet echt leuke jongens

- laatst dus. dansgebouw beviel mijn internetvriendin niet en de muziek vond ik zelf ook maar lastig. daarna dus heel het centrum doorgewandeld. in het tweede gebouw waren de mensen niet echt aan het dansen? beetje stil. wel oogcontact met iemand, maar even later kwam zijn vriendin.

- uitgaan in "het tweede gebouw" ( van hierboven). wel drukker, veel verschillende mensen. ook echt vieze kale oude mannetjes, echt wel variatie zeg maar. wel een paar leuken gezien, maar echt zo "gezien", als in: ze passeerden toevallig richting de uitgang, daarna uit het oog verloren. Toch vond ik het een leuke avond, wel veel gelachen toen met het meisje.
In de eerste succesvolle situaties heb je steeds een op een contact met een jongen, in de onsuccesvolle situaties is het erg druk en ook geen contact met jongens op elkaar even aankijken na.
Zorg dus op zijn minst dat je in gesprek raakt met een leuke jongen, de volgende keer.
pi_98833491
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:50 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Het uitgaan

succesvol:

onsuccesvol:

Maar heb je nu ook een probleem dan, met mannen versieren, of relaties oid?
Ik zie eigenlijk alleen maar rare verhalen die succesvol waren of niet :s Maar dat is normaal lijkt me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')