Dat vind ik erg knap van je.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:44 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik heb er bij haar geen moeite mee om onderscheidt te maken tussen, wat letterlijk en serieus bedoeld is en wat spel en fantasie is.
Alles lijkt bij haar spel en fantasie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:44 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik heb er bij haar geen moeite mee om onderscheidt te maken tussen, wat letterlijk en serieus bedoeld is en wat spel en fantasie is.
Dat heeft wel enige tijd gekost hoor. Er is een lange "ben jij nu een troll?" periode aan vooraf gegaanquote:
Dat denk ik nog steedsquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat heeft wel enige tijd gekost hoor. Er is een lange "ben jij nu een troll?" periode aan vooraf gegaan.
Dan geeft een vrouw toe dat ze niet meer dan een hoer is. ( Dat zouden er meer moeten doen)quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat het de grootst mogelijke aandachtshoer is. 90% van haar posts gaat over het verkrijgen van aandacht, bij voorkeur seksueel. Na week in week uit dit topic vool te spammen met 'boehoe ik wil piemels in me' heeft ze zich vol laten blaffen door een oude getrouwde vent die ze voor het eerst zag, "en dat was heel speciaal"
Daarnaast is ze een beetje erg wereldvreemd, maar dat is in dit topic dan weer niet zo vreemd
Zozo, ik heb aardig wat gemist in de afgelopen 172 topics danquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat het de grootst mogelijke aandachtshoer is. 90% van haar posts gaat over het verkrijgen van aandacht, bij voorkeur seksueel. Na week in week uit dit topic vool te spammen met 'boehoe ik wil piemels in me' heeft ze zich vol laten blaffen door een oude getrouwde vent die ze voor het eerst zag, "en dat was heel speciaal"
Daarnaast is ze een beetje erg wereldvreemd, maar dat is in dit topic dan weer niet zo vreemd
Wat denk je zelf?quote:
Ze heeft vast een gangbang gehad met de gangstersquote:
Nee joh zij heeft met ongeschoren beentjes en een kletsnatte kut op een bankje zitten fantaseren over een gangbang met de gangsters.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:37 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ze heeft vast een gangbang gehad met de gangsters
Dit komt dichterbij denk ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh zij heeft met ongeschoren beentjes en een kletsnatte kut op een bankje zitten fantaseren over een gangbang met de gangsters.
krijg me nog steeds geen beeld bij je lantefanteraar die foto in het fotoboek is die nu echt of nepquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:41 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dit komt dichterbij denk ik.
Is dit het, lanterfanteraar? Is het zo gegaan?
Lekker dan, nachtmerries over mij, maar zij is dan wel weer inspirerend.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik denk sinds gisteren wel veel aan mera, dat is een fijne vrouw
ze inspireert me wel
Geen idee. Sommigen hier schijnen haar al eens gezien te hebben, dus het zal wel echt zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:44 schreef mytec het volgende:
[..]
krijg me nog steeds geen beeld bij je lantefanteraar die foto in het fotoboek is die nu echt of nep?
Nee, gangsters zijn te min voor mij.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:37 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ze heeft vast een gangbang gehad met de gangsters
Huh, wat? Haha jij bent grappigquote:
Niet gelezen, maar zoals met alle PUA:quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:41 schreef mytec het volgende:
heeft iemand het boek ; the game van neil strauss gelezen ?http://en.wikipedia.org/w(...)ty_of_Pickup_Artists
schijnt een goed boek te zijn, echt gebeurd, echte tips.
geen schaamte meer, en ik voel me ook goed. maar ik ga dit boek ook lezen als grap en gewoon wat uit proberen wat er staat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet gelezen, maar zoals met alle PUA:
Er zit echt wel een kern van waarheid in. Maar als je een boek nodig hebt om vrouwen te leren versieren dan gaat het je niet lukken. Je moet vooral durf hebben, en weinig schaamte. Pas dan voel je je beter over jezelf, en pas dan hebben die tips effect. Maar als je op het punt bent dat je zelfbeeld goed is, je een gezonde dosis schijt aan de wereld hebt en je wel iets durft, dan zal je zien dat je die tips helemaal niet meer nodig hebt. Dan is het logisch dat het zo werkt.
Geef je geld niet aan die onzin uit, je kan het ook zelf ontdekken. Sterker nog, je móet het zelf ontdekken.
Ik heb het al veel vaker gezegd, het is net als met een verkoper. Je verkoopt niks als je niet overtuigd bent van het product wat je verkoopt, ook al kan je alle slechte punten aanwijzen. Je verkoopt het door de goede punten aan te prijzen. Succes met vrouwen heb je alleen als je overtuigd bent van jezelf en je eigen kunnen.
ey mang dit heb ik nooit gezegdquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
' heeft ze zich vol laten blaffen door een oude getrouwde vent die ze voor het eerst zag, "en dat was heel speciaal"
Die oude man was nog niet getrouwd?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ey mang dit heb ik nooit gezegd
hahaha ( heeft Chewbalhaar dus zelf bedacht)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |