Ja, het is een gave. Anders deed iedereen het. Je kunt het ook oplossen met lichaamstaal. Een schalks knipoogje, of een buiging maken enzo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Humor is niet voor iedereen weg gelegt.
Valt je horloge uit ook uit elkaar dat je van slag bent? Je mist opeens een stukje humor
Enz enz enz
Wat moet ik me voorstellen bij een buiging? Als ze bv iets goed zegt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja, het is een gave. Anders deed iedereen het. Je kunt het ook oplossen met lichaamstaal. Een schalks knipoogje, of een buiging maken enzo.
Zij: *bitchy voice* ja joh grappig'quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een buiging? Als ze bv iets goed zegt?
Oh.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:53 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Zij: *bitchy voice* ja joh grappig'
Jij: Maakt een ostentatieve buiging (alsof je het opvat als een compliment, het opzettelijk niet willen begrijpen).
ostentatief = met uitdrukkelijk vertoonquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oh.
Dankjewel (al weet ik niet wat ostentatief is)
Dat het de grootst mogelijke aandachtshoer is. 90% van haar posts gaat over het verkrijgen van aandacht, bij voorkeur seksueel. Na week in week uit dit topic vool te spammen met 'boehoe ik wil piemels in me' heeft ze zich vol laten blaffen door een oude getrouwde vent die ze voor het eerst zag, "en dat was heel speciaalquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:47 schreef palawan het volgende:
Wat is er 'mis' met lanterfanteraar dan?
Kom nog maar sinds het vorige topic kijken, maar vond de meeste post van haar wel grappig eigenlijk. En op haar fotoboek ziet ze er niet lelijk uit, voor zover ik kan zien dan he)
Alleen een beetje een levendig voorstellingsvermogen hoe het met gevoel en zoenen eens ging
Je moet inderdaad wel goed kunnen reageren, want ze zal de strijd met je aan gaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zou niet teveel aandacht (achteraf) aan haar besteden, veel pubermeisjes zijn gemeen.
Het is voor mij iets wat van zelf gaat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja, het is een gave. Anders deed iedereen het. Je kunt het ook oplossen met lichaamstaal. Een schalks knipoogje, of een buiging maken enzo.
Verder is ze overigens niet onaardig hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat het de grootst mogelijke aandachtshoer is. 90% van haar posts gaat over het verkrijgen van aandacht, bij voorkeur seksueel. Na week in week uit dit topic vool te spammen met 'boehoe ik wil piemels in me' heeft ze zich vol laten blaffen door een oude getrouwde vent die ze voor het eerst zag, "en dat was heel speciaal"
Daarnaast is ze een beetje erg wereldvreemd, maar dat is in dit topic dan weer niet zo vreemd
De vrouwelijke versie van een al te directe aanpak. Een beginners fout misschien. Maar ze kan het goed spelen (met de nodige flair en stijl) en heeft er veel succes mee gehad (zie fobo views en posten)quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat het de grootst mogelijke aandachtshoer is. 90% van haar posts gaat over het verkrijgen van aandacht, bij voorkeur seksueel. Na week in week uit dit topic vool te spammen met 'boehoe ik wil piemels in me' heeft ze zich vol laten blaffen door een oude getrouwde vent die ze voor het eerst zag, "en dat was heel speciaal"
Daarnaast is ze een beetje erg wereldvreemd, maar dat is in dit topic dan weer niet zo vreemd
Ik vind vrouwen aanspreken niet boeiend. Althans, niet in de gelegenheden waar dat zou moeten gebeuren. Als ze eenmaal tot mijn vrienden/kennissenkring behoren kan ik ze pas boeiend vinden. En guess what, welcome to the friendszonequote:Op woensdag 29 juni 2011 17:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
Wat een berg newbies ineens in dit topic.
Maar vertel het eens r8v2, wat scheelt er aan...
Je hebt een hekel aan seks?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:23 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen aanspreken niet boeiend. Althans, niet in de gelegenheden waar dat zou moeten gebeuren. Als ze eenmaal tot mijn vrienden/kennissenkring behoren kan ik ze pas boeiend vinden. En guess what, welcome to the friendszone.
Door een oude getrouwde man? Gadver, wat een vieze gedachte van haar.. Maar mensen die haar daadwerkelijk serieus nemen:quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Nee, maar dat kan ik ook niet zonder gevoel te hebben. Wat pas komt als ik ze langer ken = friends zonequote:
Waarom word je niet lid van het CDA? Dat lijkt me wat voor je. Zedenpreken, mensen wijzen op hun maatschappelijke verantwoordelijkheden, en alles dat niet volgens het boekje 'keurig en aangepast' verloopt, afkeuren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:26 schreef Mpj het volgende:
[..]
Door een oude getrouwde man? Gadver, wat een vieze gedachte van haar.. Maar mensen die haar daadwerkelijk serieus nemen:Het is wel zeker dat het meisje achter de computer niet spoort.
Omdat ik helemáál niks met geloofsfanaten heb. Daarom. Overigens keur ik niets af wat niet ''normaal'' is (wie is er wel ''normaal''? zijn we allemaal niet een beetje apart?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Waarom word je niet lid van het CDA? Dat lijkt me wat voor je. Zedenpreken, mensen wijzen op hun maatschappelijke verantwoordelijkheden, en alles dat niet volgens het boekje 'keurig en aangepast' verloopt, afkeuren.
Genoeg gesprekstof om met haar over te hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:34 schreef Mpj het volgende:
[..]
Omdat ik helemáál niks met geloofsfanaten heb. Daarom. Overigens keur ik niets af wat niet ''normaal'' is (wie is er wel ''normaal''? zijn we allemaal niet een beetje apart?), maar zij spoort simpelweg niet. Echt, ze fantaseert erover om te moorden met Joran v/d Sloot, ze bonkt met haar hoofd tegen de muur, ze denkt dat ze als ze haar benen niet scheert er dan mannen op haar afkomen en zo kan ik wel een a4 volschrijven met dingen die ze (hopelijk) verzint.
Eens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:34 schreef Mpj het volgende:
[..]
Omdat ik helemáál niks met geloofsfanaten heb. Daarom. Overigens keur ik niets af wat niet ''normaal'' is (wie is er wel ''normaal''? zijn we allemaal niet een beetje apart?), maar zij spoort simpelweg niet. Echt, ze fantaseert erover om te moorden met Joran v/d Sloot, ze bonkt met haar hoofd tegen de muur, ze denkt dat ze als ze haar benen niet scheert er dan mannen op haar afkomen en zo kan ik wel een a4 volschrijven met dingen die ze (hopelijk) verzint.
Dat komt goed uit, want vrouwen redeneren ook zo. Bouw het langzaam op. Tenzij het een verkapte manier is om met je onzekerheid om te gaan en geen initiatief durft te nemen, hoef je niet in de friend-zone te belanden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:27 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Nee, maar dat kan ik ook niet zonder gevoel te hebben. Wat pas komt als ik ze langer ken = friends zone.
Ik heb er bij haar geen moeite mee om onderscheidt te maken tussen, wat letterlijk en serieus bedoeld is en wat spel en fantasie is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:34 schreef Mpj het volgende:
[..]
Kroegen of rook hol gaan staanquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:39 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, want vrouwen redeneren ook zo. Bouw het langzaam op. Tenzij het een verkapte manier is om met je onzekerheid om te gaan en geen initiatief durft te nemen, hoef je niet in de friend-zone te belanden.
Uitgaansgelegenheden die het onmogelijk maken om met elkaar te praten, zijn meer gericht op seksuele aantrekkingkracht. Misschien niet jou ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |