Dat was een paar weken geleden, toen was ik ook al 23. Nee, ik heb niets afgekapt; met mij gebeurt er toch nooit iets, dus waarom zou ik?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:41 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan, afgekapt? (ik weet niet hoe oud jij toen was)
Het is allemaal een beetje dom.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Even serieus. Op bankjes zitten, is een mogelijkheid die je hebt uitgeprobeerd. Gaan fietsen is beter dan alleen maar thuis zitten. Verder zijn je posten buitengewoon succesvol in het trekken van mannelijke aandacht in de beoogde zin. En aandacht trekken is prima, als je het leuk weet te brengen. Iedereen in het topic is natuurlijk druk bezig volwassen te worden en daarom hebben ze weinig waardering voor je fantasie (wees eens realistisch, ja !!). Toch ben je in het topic de vrouw met meeste humor. Misschien is het allemaal gebakken lucht, vergeleken met je treurige reele situatie. Maar toch. Als we allemaal zo praktisch waren, dat niemand meer muziek maakt, dan is er geen muziek.
Je posten zijn ook heel realistisch en eerlijk. Want tijdens het uitgaan en proberen, blijkt heel veel stomvervelend te zijn. En dat klopt wel (meestal).
Uiteindelijk moet je ook concreet en praktisch iets doen, wat je verder helpt. Daarin ben je wel een twijfelaar, vol mitsen en maren. Een aansteller, met je twee linkerhanden: ik kan niks en ben zo moe. Alleen als het gaat om uitgaan en jongens blijkt Laterfanteraar ineens heel gepassioneerd, en zelfs daadkrachtig.
Wat praktischer zou wel eens goed zijn (neem Moneyfornothing als voorbeeld).
Wat meer aandacht voor anderen ook (neem Straw als voorbeeld).
Toch ben ik fan geworden (dat lijkt me voor iedereen wel duidelijk). Dus het valt allemaal best mee. Goed, wat ga je nu voor opleiding doen?
Sjaterdagavond sjonniequote:Op woensdag 29 juni 2011 15:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zit redelijk vol in het weekend; ligt eraan wanneer jullie gaan. Die vriendengroep trouwens alleemaal 16-jarige, of ook andere leeftijden?
Ik snapte ook al niet eerlijk gezegd (niet in haar fobo gekeken doe ik bij niemand op fok!quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:47 schreef palawan het volgende:
Wat is er 'mis' met lanterfanteraar dan?
Kom nog maar sinds het vorige topic kijken, maar vond de meeste post van haar wel grappig eigenlijk. En op haar fotoboek ziet ze er niet lelijk uit, voor zover ik kan zien dan he)
Alleen een beetje een levendig voorstellingsvermogen hoe het met gevoel en zoenen eens ging
Ik heb zaterdagavond een etentje; dus dat hem niet worden. Misschien een andere keer. Tip voor jou; trek die meid die je leuk vindt mee in de booster oid; beetje adrenaline verhogen je kansenquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Sjaterdagavond sjonnie. Maar het zijn idd alleen maar 16 jarigen, ze zijn wel chill hoor.
Waarom niet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:49 schreef Newbie114 het volgende:
Ik snapte ook al niet eerlijk gezegd (niet in haar fobo gekeken doe ik bij niemand op fok!
achja... she's something else....quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik snapte ook al niet eerlijk gezegd (niet in haar fobo gekeken doe ik bij niemand op fok!
Als ze twitter had zou ik haar volgen. Ze heeft een verfrissende kijk op dingenquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:47 schreef palawan het volgende:
Wat is er 'mis' met lanterfanteraar dan?
Kom nog maar sinds het vorige topic kijken, maar vond de meeste post van haar wel grappig eigenlijk. En op haar fotoboek ziet ze er niet lelijk uit, voor zover ik kan zien dan he)
Alleen een beetje een levendig voorstellingsvermogen hoe het met gevoel en zoenen eens ging
Al een praatje gemaakt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:53 schreef heloef het volgende:
Ik moet aan de slag bij de GVB denk ik.
Komt er eerst een meid vragen hoe ze het beste bij Centraal kan komen. Komt er een minuut later een blond meisje vragen of de metro naar Amstelveenseweg gaat.
Moet hier geld voor gaan vragen.![]()
Wel een leuk meisje die blonde. Moet er ook nog bijdezelfde halte als haar uit.
Ik fok mobiel, en doe tegelijk andere dingen, dus geen zin, vind het ook niet leuk te weten hoe anderen eruit zien, zelf iets verzinnn vind ik veel chiller.quote:
Nee.quote:
Haar eerste mogelijkheid om een echt vriendje te krijgen. Natuurlijk gaat dat zo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het is allemaal een beetje dom.
Dagenlang zeiken dat ze geen antwoord krijgt van "de ene". Smachtend naar antwoord, welk antwoord dan ook. Dan krijg je toch onverwacht antwoord en nog een best neutraal blije ook waar je zelf verder op in kan gaan, en dan maar, na urenlang overleg met allemaal andere mensen, tot het oordeel komen dat er verder niks in zit.
Echt dikke /facepalm. Overanalyseren ten top.
Ja he, vrouwen kunnen eigenlijk niet zo heel veel fout doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:59 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Haar eerste mogelijkheid om een echt vriendje te krijgen. Natuurlijk gaat dat zo.
Dat berichtje was niet erg blij, of naar haar toe geinteresseerd. Reageren kan altijd, onder het mom van: niet geschoten is altijd mis. Als vrouw kun je wel meer laten blijken dat je geinteresserd bent, zonder het risico te lopen dat het je wordt aangerekend. Wij mannen zijn eigenlijk best aardig voor vrouwen.
Nou ik zal eens kijken maar echt een onderwerp heb ik niet. Dus dan heeft het niet echt nut.quote:
Aangezien ze de weg vroeg: Vraag waar ze naartoe gaatquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik zal eens kijken maar echt een onderwerp heb ik niet. Dus dan heeft het niet echt nut.
Als je als vrouw opzoek bent naar een neukertje (en redelijk/best wel knap bent) hoef je denk ik alleen maar te wachten tot iemand naar je toe komt en dan zeggen: 'neuqen?'quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:00 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja he, vrouwen kunnen eigenlijk niet zo heel veel fout doen.
Andersom echter....
Berichtje dat ze kreeg was uit beleefdheid meer niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:59 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Haar eerste mogelijkheid om een echt vriendje te krijgen. Natuurlijk gaat dat zo.
Dat berichtje was niet erg blij, of naar haar toe geinteresseerd. Reageren kan altijd, onder het mom van: niet geschoten is altijd mis. Als vrouw kun je wel meer laten blijken dat je geinteresserd bent, zonder het risico te lopen dat het je wordt aangerekend. Wij mannen zijn eigenlijk best aardig voor vrouwen.
Zo direct zijn mannen zelden volgens mij.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als je als vrouw opzoek bent naar een neukertje (en redelijk/best wel knap bent) hoef je denk ik alleen maar te wachten tot iemand naar je toe komt en dan zeggen: 'neuqen?'
Dacht ik ook. Maar goed, als je het graag wilt, kun je nog wat proberen ...quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Berichtje dat ze kreeg was uit beleefdheid meer niet.
Nee, dat is les 1.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo direct zijn mannen zelden volgens mij.
Vrouwen ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo direct zijn mannen zelden volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |