SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Wat serieus, dat is echt belachelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:33 schreef Axel1988 het volgende:
Bummer; vandaag eindelijk verwijzing van de huisarts gekregen voor psychologische hulp; blijkt de wachttijd hier bijna een half jaar te zijn... beetje belachelijk aan het worden als je het mij vraagt.
jep; 9,4 weken wachttijd voor intakegesprek, en daarna 13,9 weken wachttijd voor behandeling. Misschien dat ze daarom zeggen: "Eindhoven de gekste!!!"quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat serieus, dat is echt belachelijk.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:16 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
jep; 9,4 weken wachttijd voor intakegesprek, en daarna 13,9 weken wachttijd voor behandeling. Misschien dat ze vandaar zeggen: "Eindhoven de gekste!!!"
Oh daar lijkt mij ook niet zoveel mis mee, maar het strikt volgen van die PUA regels van firefly lijkt mij enkel geen geweldig idee. 'Gewoon' oefenen en ervaring opdoen lijkt me beter, er zijn zoveel verschillende situaties dat je niet alles in regels kunt vangen.quote:
Er is geen lineair stappenplan. Je zal moeten gaan oefenen en van de ervaring leren. Natuurlijk zijn er een aantal guidelines, maar het is net als dat software ontwikkelen van jou, je zal er tijd en moeite in moeten steken om het onder de knie te krijgen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar als het voor een boel mensen als vanzelf gaat, dan is dat niet voor iedereen zo. Ik zou zelf ook het liefste gewoon een lineair stappenplan hebben.
Wie weet is het zo dat de mensen voor wie dit als vanzelf gaat onbewust een set regels hebben geleerd en helemaal niet doorhebben dat ze die volgen.
Ik heb zelf ongelofelijk veel verstand van softwareontwikkeling, omdat ik mezelf daar al jaren mee bezig houd tijdens zowel mijn werk als mijn studie. Ik heb dat geleerd door te kijken wat anderen doen, te proberen, regels te leren die door mensen zijn opgesteld. En op die manier heb ik er enorm veel ervaring mee opgedaan.
[..]
Van fouten leer je, zo'n drama zijn ze vaak niet om te maken. Vooral niet als het maar kleine foutjes zijn, die moet je eigenlijk gewoon kunnen maken zonder dat het allemaal meteen in het honderd loopt. Maar meerdere relaties in het afgelopen half jaar? Klinkt niet echt alsof het zo geweldig gaat dan als die maar zo kort zijn geweest.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De minimale fouten moet je altijd voorkomen. Deze fouten heeft zelfs niet alleen met versieren te maken, maar ook met een normale interactie in het dagelijks leven. Leer jezelf aan om bepaalde dingen niet te doen. Na verloop van tijd gaat het automatisch, en kost het geen enkele moeite meer om een goede interactie aan te gaan. Ja ik heb er ook relaties uit gehaald.
Het was geen vraag naar jou, maar een terugkaatsing van Lants opmerking over lanterfanten op de bank. Mensen kijken is prima, maar als je perse iemand wil ontmoeten is dat niet de beste methode.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:03 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik. Heb ik zondag nog gedaan met een vriendin, mensen bekijken en filosoferen over die mensen. Beetje oordelen enzovoort, vind ik wel leuk.
Ligt aan je zorgverzekeraar; bij die van mij is een verwijzing verplicht. Maar je kunt ook altijd zelf direct contact opnemen met een psycholoog, in principe doet een huisarts niets op dit gebied.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:18 schreef minibeer het volgende:
Maakt het nog verschil of je zelf een psycholoog regelt of dat je het via de huisarts doet? Ik kan me voorstellen dat je een verwijzing van de ha nodig hebt als je het deels vergoed wil krijgen.
En dan vervalt de vergoeding nog als het aan Mw Schippers ligt, per 2012...quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:18 schreef minibeer het volgende:
Maakt het nog verschil of je zelf een psycholoog regelt of dat je het via de huisarts doet? Ik kan me voorstellen dat je een verwijzing van de ha nodig hebt als je het deels vergoed wil krijgen.
Hou je dan ook zo'n bord in de lucht?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:20 schreef heloef het volgende:
Ik ga trouwens best wel vaak met mensen op een bankje zitten en mensen cijfers geven.
Daar overwegen me op over te gaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hou je dan ook zo'n bord in de lucht?
Ik ben een groot voorstander van het vrije markt principe, maar sommige dingen moet je niet willen privatiseren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:20 schreef Godshand het volgende:
En dan vervalt de vergoeding nog als het aan Mw Schippers ligt, per 2012...
Je woont in ehv? Minimeet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:16 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
jep; 9,4 weken wachttijd voor intakegesprek, en daarna 13,9 weken wachttijd voor behandeling. Misschien dat ze daarom zeggen: "Eindhoven de gekste!!!"
Even serieus. Op bankjes zitten, is een mogelijkheid die je hebt uitgeprobeerd. Gaan fietsen is beter dan alleen maar thuis zitten. Verder zijn je posten buitengewoon succesvol in het trekken van mannelijke aandacht in de beoogde zin. En aandacht trekken is prima, als je het leuk weet te brengen. Iedereen in het topic is natuurlijk druk bezig volwassen te worden en daarom hebben ze weinig waardering voor je fantasie (wees eens realistisch, ja !!). Toch ben je in het topic de vrouw met meeste humor. Misschien is het allemaal gebakken lucht, vergeleken met je treurige reele situatie. Maar toch. Als we allemaal zo praktisch waren, dat niemand meer muziek maakt, dan is er geen muziek.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
beter dan "doen alsof je aan het shoppen bent"
ik heb frisse lucht nodig, het is ook voor mijn gezondheid ( 2 uur fietsen)
Echt Lant, deze kerel heeft het beste met je voor. Ik zou eens goed naar hem luisteren en wat gaan ondernemen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Even serieus. Op bankjes zitten, is een mogelijkheid die je hebt uitgeprobeerd. Gaan fietsen is beter dan alleen maar thuis zitten. Verder zijn je posten buitengewoon succesvol in het trekken van mannelijke aandacht in de beoogde zin. En aandacht trekken is prima, als je het leuk weet te brengen. Iedereen in het topic is natuurlijk druk bezig volwassen te worden en daarom hebben ze weinig waardering voor je fantasie (wees eens realistisch, ja !!). Toch ben je in het topic de vrouw met meeste humor. Misschien is het allemaal gebakken lucht, vergeleken met je treurige reele situatie. Maar toch. Als we allemaal zo praktisch waren, dat niemand meer muziek maakt, dan is er geen muziek.
Je posten zijn ook heel realistisch en eerlijk. Want tijdens het uitgaan en proberen, blijkt heel veel stomvervelend te zijn. En dat klopt wel (meestal).
Uiteindelijk moet je ook concreet en praktisch iets doen, wat je verder helpt. Daarin ben je wel een twijfelaar, vol mitsen en maren. Een aansteller, met je twee linkerhanden, ik kan niks en ben zo moe. Alleen als het gaat om uitgaan en jongens blijkt laterfanteraar ineens heel gepassioneerd, en zelfs daadkrachtig.
Wat praktischer zou wel eens goed zijn (neem Moneyfornothing als voorbeeld).
Wat meer aandacht voor anderen ook (neem Straw als voorbeeld).
Toch ben ik fan geworden (dat lijkt me voor iedereen wel duidelijk). Dus het valt allemaal best mee. Goed, wat ga je nu voor opleiding doen?
Nee ik tennis nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:28 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha, jij ook dan?
Edit: En tennis je toevallig? Ik zoek nog een goede tegenstander.
Ben pas 2 weekenden 16, waarschijnlijk ga ik nog wel in de vakantie, als ik niet moet werken dan, jij bent 23 neem ik aan? Je vind 16 jarige meisjes zeker veel te jongquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:30 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wel eens op stap in Eindhoven? (de Today stikt altijd van de 16-jarige).
Meestal val ik op wat oudere meiden ja; het is me wel eens gebeurt dat ik leuk stond te praten met een meid die ik tegen de 20 had geschat, die echt 16 bleek te zijn (was ook in een kroeg waar je normaal niet binnen behoort te komen onder de 18).quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ben pas 2 weekenden 16, waarschijnlijk ga ik nog wel in de vakantie, als ik niet moet werken dan, jij bent 23 neem ik aan? Je vind 16 jarige meisjes zeker veel te jong
Ja ik denk ik vraag het even, ik ga komend weekend met dat meisje en haar vriendengroep (plus een maat van mij) naar Best kermis.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:35 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Meestal val ik op wat oudere meiden ja; het is me wel eens gebeurt dat ik leuk stond te praten met een meid die ik tegen de 20 had geschat, die echt 16 bleek te zijn (was ook in een kroeg waar je normaal niet binnen behoort te komen onder de 18).
Wat heb je gedaan, afgekapt? (ik weet niet hoe oud jij toen was)quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:35 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Meestal val ik op wat oudere meiden ja; het is me wel eens gebeurt dat ik leuk stond te praten met een meid die ik tegen de 20 had geschat, die echt 16 bleek te zijn (was ook in een kroeg waar je normaal niet binnen behoort te komen onder de 18).
Zit redelijk vol in het weekend; ligt eraan wanneer jullie gaan. Die vriendengroep trouwens alleemaal 16-jarige, of ook andere leeftijden?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja ik denk ik vraag het even, ik ga komend weekend met dat meisje en haar vriendengroep (plus een maat van mij) naar Best kermis.
Dat was een paar weken geleden, toen was ik ook al 23. Nee, ik heb niets afgekapt; met mij gebeurt er toch nooit iets, dus waarom zou ik?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:41 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan, afgekapt? (ik weet niet hoe oud jij toen was)
Het is allemaal een beetje dom.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Even serieus. Op bankjes zitten, is een mogelijkheid die je hebt uitgeprobeerd. Gaan fietsen is beter dan alleen maar thuis zitten. Verder zijn je posten buitengewoon succesvol in het trekken van mannelijke aandacht in de beoogde zin. En aandacht trekken is prima, als je het leuk weet te brengen. Iedereen in het topic is natuurlijk druk bezig volwassen te worden en daarom hebben ze weinig waardering voor je fantasie (wees eens realistisch, ja !!). Toch ben je in het topic de vrouw met meeste humor. Misschien is het allemaal gebakken lucht, vergeleken met je treurige reele situatie. Maar toch. Als we allemaal zo praktisch waren, dat niemand meer muziek maakt, dan is er geen muziek.
Je posten zijn ook heel realistisch en eerlijk. Want tijdens het uitgaan en proberen, blijkt heel veel stomvervelend te zijn. En dat klopt wel (meestal).
Uiteindelijk moet je ook concreet en praktisch iets doen, wat je verder helpt. Daarin ben je wel een twijfelaar, vol mitsen en maren. Een aansteller, met je twee linkerhanden: ik kan niks en ben zo moe. Alleen als het gaat om uitgaan en jongens blijkt Laterfanteraar ineens heel gepassioneerd, en zelfs daadkrachtig.
Wat praktischer zou wel eens goed zijn (neem Moneyfornothing als voorbeeld).
Wat meer aandacht voor anderen ook (neem Straw als voorbeeld).
Toch ben ik fan geworden (dat lijkt me voor iedereen wel duidelijk). Dus het valt allemaal best mee. Goed, wat ga je nu voor opleiding doen?
Sjaterdagavond sjonniequote:Op woensdag 29 juni 2011 15:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zit redelijk vol in het weekend; ligt eraan wanneer jullie gaan. Die vriendengroep trouwens alleemaal 16-jarige, of ook andere leeftijden?
Ik snapte ook al niet eerlijk gezegd (niet in haar fobo gekeken doe ik bij niemand op fok!quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:47 schreef palawan het volgende:
Wat is er 'mis' met lanterfanteraar dan?
Kom nog maar sinds het vorige topic kijken, maar vond de meeste post van haar wel grappig eigenlijk. En op haar fotoboek ziet ze er niet lelijk uit, voor zover ik kan zien dan he)
Alleen een beetje een levendig voorstellingsvermogen hoe het met gevoel en zoenen eens ging
Ik heb zaterdagavond een etentje; dus dat hem niet worden. Misschien een andere keer. Tip voor jou; trek die meid die je leuk vindt mee in de booster oid; beetje adrenaline verhogen je kansenquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Sjaterdagavond sjonnie. Maar het zijn idd alleen maar 16 jarigen, ze zijn wel chill hoor.
Waarom niet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:49 schreef Newbie114 het volgende:
Ik snapte ook al niet eerlijk gezegd (niet in haar fobo gekeken doe ik bij niemand op fok!
achja... she's something else....quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik snapte ook al niet eerlijk gezegd (niet in haar fobo gekeken doe ik bij niemand op fok!
Als ze twitter had zou ik haar volgen. Ze heeft een verfrissende kijk op dingenquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:47 schreef palawan het volgende:
Kom nog maar sinds het vorige topic kijken, maar vond de meeste post van haar wel grappig eigenlijk. En op haar fotoboek ziet ze er niet lelijk uit, voor zover ik kan zien dan he)
Alleen een beetje een levendig voorstellingsvermogen hoe het met gevoel en zoenen eens ging
Al een praatje gemaakt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:53 schreef heloef het volgende:
Ik moet aan de slag bij de GVB denk ik.
Komt er eerst een meid vragen hoe ze het beste bij Centraal kan komen. Komt er een minuut later een blond meisje vragen of de metro naar Amstelveenseweg gaat.
Moet hier geld voor gaan vragen.![]()
Wel een leuk meisje die blonde. Moet er ook nog bijdezelfde halte als haar uit.
Ik fok mobiel, en doe tegelijk andere dingen, dus geen zin, vind het ook niet leuk te weten hoe anderen eruit zien, zelf iets verzinnn vind ik veel chiller.quote:
Nee.quote:
Haar eerste mogelijkheid om een echt vriendje te krijgen. Natuurlijk gaat dat zo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het is allemaal een beetje dom.
Dagenlang zeiken dat ze geen antwoord krijgt van "de ene". Smachtend naar antwoord, welk antwoord dan ook. Dan krijg je toch onverwacht antwoord en nog een best neutraal blije ook waar je zelf verder op in kan gaan, en dan maar, na urenlang overleg met allemaal andere mensen, tot het oordeel komen dat er verder niks in zit.
Echt dikke /facepalm. Overanalyseren ten top.
Ja he, vrouwen kunnen eigenlijk niet zo heel veel fout doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:59 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Haar eerste mogelijkheid om een echt vriendje te krijgen. Natuurlijk gaat dat zo.
Dat berichtje was niet erg blij, of naar haar toe geinteresseerd. Reageren kan altijd, onder het mom van: niet geschoten is altijd mis. Als vrouw kun je wel meer laten blijken dat je geinteresserd bent, zonder het risico te lopen dat het je wordt aangerekend. Wij mannen zijn eigenlijk best aardig voor vrouwen.
Nou ik zal eens kijken maar echt een onderwerp heb ik niet. Dus dan heeft het niet echt nut.quote:
Aangezien ze de weg vroeg: Vraag waar ze naartoe gaatquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik zal eens kijken maar echt een onderwerp heb ik niet. Dus dan heeft het niet echt nut.
Als je als vrouw opzoek bent naar een neukertje (en redelijk/best wel knap bent) hoef je denk ik alleen maar te wachten tot iemand naar je toe komt en dan zeggen: 'neuqen?'quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:00 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja he, vrouwen kunnen eigenlijk niet zo heel veel fout doen.
Andersom echter....
Berichtje dat ze kreeg was uit beleefdheid meer niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:59 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Haar eerste mogelijkheid om een echt vriendje te krijgen. Natuurlijk gaat dat zo.
Dat berichtje was niet erg blij, of naar haar toe geinteresseerd. Reageren kan altijd, onder het mom van: niet geschoten is altijd mis. Als vrouw kun je wel meer laten blijken dat je geinteresserd bent, zonder het risico te lopen dat het je wordt aangerekend. Wij mannen zijn eigenlijk best aardig voor vrouwen.
Zo direct zijn mannen zelden volgens mij.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als je als vrouw opzoek bent naar een neukertje (en redelijk/best wel knap bent) hoef je denk ik alleen maar te wachten tot iemand naar je toe komt en dan zeggen: 'neuqen?'
Dacht ik ook. Maar goed, als je het graag wilt, kun je nog wat proberen ...quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Berichtje dat ze kreeg was uit beleefdheid meer niet.
Nee, dat is les 1.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo direct zijn mannen zelden volgens mij.
Vrouwen ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik bedoel als iemand op je afloopt, dan zelf vragenquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Had geen zin ze moest een andere uitgang hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:02 schreef palawan het volgende:
[..]
Aangezien ze de weg vroeg: Vraag waar ze naartoe gaat
Als je er kansloos achter aan wilt lopen wel ja...quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:05 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Maar goed, als je het graag wilt, kun je nog wat proberen ...
Is allemaal onderzocht. Als je heel direct bent, als in: "Ik vind je aantrekkelijk. Date?", dan blijkt dat mannen (leuke vrouw, single man), in zeg de helft van de gevallen er toch op ingaan, vrouwen nooit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:07 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik bedoel als iemand op je afloopt, dan zelf vragen
Moet gezegd; wanneer je zo een vrouw aanspreekt, zal er waarschijnlijk geen een zijn die gewoon ja zegt en op date gaat met je; maar het kan soms wel leiden tot interessante tegenvragen of grappige reacties...quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:11 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Is allemaal onderzocht. Als je heel direct bent, als in: "Ik vind je aantrekkelijk. Date?" Het blijkt dat mannen, in zeg de helft van de gevallen er toch op ingaan, vrouwen nooit.
Dat dacht ik ook, mannen krijgen vaak zo'n kans niet (moeten op de vrouwen afstappen vaak) en zullen hem daarom eerder grijpen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:11 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Is allemaal onderzocht. Als je heel direct bent, als in: "Ik vind je aantrekkelijk. Date?", dan blijkt dat mannen (leuke vrouw, single man), in zeg de helft van de gevallen er toch op ingaan, vrouwen nooit.
Als grapje kan bijna alles (niet overgeven over haar kleren graag). Maar dat moet je wel goed kunnen brengen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:13 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Moet gezegd; wanneer je zo een vrouw aanspreekt, zal er waarschijnlijk geen een zijn die gewoon ja zegt en op date gaat met je; maar het kan soms wel leiden tot interessante tegenvragen of grappige reacties...
Als je uit het niets dat zegt, zonder oogcontact oid eerst...quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:13 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Moet gezegd; wanneer je zo een vrouw aanspreekt, zal er waarschijnlijk geen een zijn die gewoon ja zegt en op date gaat met je; maar het kan soms wel leiden tot interessante tegenvragen of grappige reacties...
Ik kan heel goed een engerd imiteren (diepe, schorre stem). Zal ik een keer vragen of ze meegaat naar mijn busjequote:Op woensdag 29 juni 2011 16:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als grapje kan bijna alles (niet overgeven over haar kleren). Maar dat moet je wel goed kunnen brengen.
Die is wel moeilijk, lijkt me. De indruk van 'eng' blijft toch hangen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik kan heel goed een engerd imiteren (diepe, schorre stem). Zal ik een keer vragen of ze meegaat naar mijn busje
Niet gewoon zomaar, als ik ze wat beter ken enzovoorts, niet als opener.. Bovendien klinkt het ook al heel grappig, volgens de meesten danquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Die is wel moeilijk, lijkt me. De indruk van 'eng' blijft toch hangen.
Je kunt goed scoren met gek doen, als het de indruk maakt van 'lef hebben en spannend zijn'. Maar als je het teveel doet, dan word je weer een grapjas die niemand serieus neemt. De enge man spelen is sowieso geen succesnummer.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niet gewoon zomaar, als ik ze wat beter ken enzovoorts, niet als opener.. Bovendien klinkt het ook al heel grappig, volgens de meesten dan
Nee dat snap ik: ook echt een stomme actie: op school hadden een paar meisjes het over zo'n horloge die uit elkaar kon (:')) en ik heel droog: 'ja leuk, een horloge die uit elkaar valt', hun moesten wel lachen, maar zo'n andere die er ook bij zat: *bitchy voice* ja joh grappig'. Dus ik wordt gewoon dwarsgezetnquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:29 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je kunt goed scoren met gek doen, als het de indruk maakt van 'lef hebben en spannend zijn'. Maar als je het teveel doet, dan word je weer een grapjas die niemand serieus neemt. De enge man spelen is sowieso geen succesnummer.
Dan zeg je toch... nee oke; lachwekkender dan jou hoofd zullen mijn grappen idd nooit worden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik: ook echt een stomme actie: op school hadden een paar meisjes het over zo'n horloge die uit elkaar kon (:')) en ik heel droog: 'ja leuk, een horloge die uit elkaar valt', hun moesten wel lachen, maar zo'n andere die er ook bij zat: *bitchy voice* ja joh grappig'. Dus ik wordt gewoon dwarsgezetn
Het was een meisje.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dan zeg je toch... nee oke; lachwekkender dan jou hoofd zullen mijn grappen idd nooit worden.
Of je slaat hem gewoon met een stoel.
Dan sla je haar met een stoelquote:
Nee, je wordt uitgedaagd en dan moet daarop weer snel kunnen antwoorden. Als is het maar met een dooddoener als: "Ja he, ik ben de leukste thuis".quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik: ook echt een stomme actie: op school hadden een paar meisjes het over zo'n horloge die uit elkaar kon (:')) en ik heel droog: 'ja leuk, een horloge die uit elkaar valt', hun moesten wel lachen, maar zo'n andere die er ook bij zat: *bitchy voice* ja joh grappig'. Dus ik wordt gewoon dwarsgezetn
Ja en dan klap jij vast dicht.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een strak plan, een wat luchtigere reactie werkt beter. Staat zij ook meer te kijk als die bitch, en hij als relaxte gozer die zich niet laat opnaaien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dan zeg je toch... nee oke; lachwekkender dan jou hoofd zullen mijn grappen idd nooit worden.
Of je slaat hem gewoon met een stoel.
Dan aai je haar over de bol, geef je haar een lollie en zeg je dat ze verder haar mond moet houden voordat je haar naar haar kamer stuurt. Al blijft de stoel een optie.quote:
Humor is niet voor iedereen weg gelegt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:37 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nee, je wordt uitgedaagd en dan moet daarop weer snel kunnen antwoorden. Als is het maar met een dooddoener als: "Ja he, ik ben de leukste thuis".
Wat had ik moeten zeggen dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja en dan klap jij vast dicht.
Zo iemand moet je direct over treffen met een reactie, afbluffen.
"We hebben niet allemaal zo'n zure pruim."quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:32 schreef Newbie114 het volgende:
Oefenenquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:43 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Blijft grappig dat ik dat soort dingen nooit kan, maar wel humor blijk te hebben.
Zie me reactie er bovenquote:
Ja, het is een gave. Anders deed iedereen het. Je kunt het ook oplossen met lichaamstaal. Een schalks knipoogje, of een buiging maken enzo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Humor is niet voor iedereen weg gelegt.
Valt je horloge uit ook uit elkaar dat je van slag bent? Je mist opeens een stukje humor
Enz enz enz
Wat moet ik me voorstellen bij een buiging? Als ze bv iets goed zegt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja, het is een gave. Anders deed iedereen het. Je kunt het ook oplossen met lichaamstaal. Een schalks knipoogje, of een buiging maken enzo.
Zij: *bitchy voice* ja joh grappig'quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een buiging? Als ze bv iets goed zegt?
Oh.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:53 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Zij: *bitchy voice* ja joh grappig'
Jij: Maakt een ostentatieve buiging (alsof je het opvat als een compliment, het opzettelijk niet willen begrijpen).
ostentatief = met uitdrukkelijk vertoonquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oh.
Dankjewel (al weet ik niet wat ostentatief is)
Dat het de grootst mogelijke aandachtshoer is. 90% van haar posts gaat over het verkrijgen van aandacht, bij voorkeur seksueel. Na week in week uit dit topic vool te spammen met 'boehoe ik wil piemels in me' heeft ze zich vol laten blaffen door een oude getrouwde vent die ze voor het eerst zag, "en dat was heel speciaalquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:47 schreef palawan het volgende:
Je moet inderdaad wel goed kunnen reageren, want ze zal de strijd met je aan gaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zou niet teveel aandacht (achteraf) aan haar besteden, veel pubermeisjes zijn gemeen.
Het is voor mij iets wat van zelf gaat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja, het is een gave. Anders deed iedereen het. Je kunt het ook oplossen met lichaamstaal. Een schalks knipoogje, of een buiging maken enzo.
Verder is ze overigens niet onaardig hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat het de grootst mogelijke aandachtshoer is. 90% van haar posts gaat over het verkrijgen van aandacht, bij voorkeur seksueel. Na week in week uit dit topic vool te spammen met 'boehoe ik wil piemels in me' heeft ze zich vol laten blaffen door een oude getrouwde vent die ze voor het eerst zag, "en dat was heel speciaal"
Daarnaast is ze een beetje erg wereldvreemd, maar dat is in dit topic dan weer niet zo vreemd
De vrouwelijke versie van een al te directe aanpak. Een beginners fout misschien. Maar ze kan het goed spelen (met de nodige flair en stijl) en heeft er veel succes mee gehad (zie fobo views en posten)quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat het de grootst mogelijke aandachtshoer is. 90% van haar posts gaat over het verkrijgen van aandacht, bij voorkeur seksueel. Na week in week uit dit topic vool te spammen met 'boehoe ik wil piemels in me' heeft ze zich vol laten blaffen door een oude getrouwde vent die ze voor het eerst zag, "en dat was heel speciaal"
Daarnaast is ze een beetje erg wereldvreemd, maar dat is in dit topic dan weer niet zo vreemd
Ik vind vrouwen aanspreken niet boeiend. Althans, niet in de gelegenheden waar dat zou moeten gebeuren. Als ze eenmaal tot mijn vrienden/kennissenkring behoren kan ik ze pas boeiend vinden. En guess what, welcome to the friendszonequote:Op woensdag 29 juni 2011 17:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
Wat een berg newbies ineens in dit topic.
Maar vertel het eens r8v2, wat scheelt er aan...
Je hebt een hekel aan seks?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:23 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen aanspreken niet boeiend. Althans, niet in de gelegenheden waar dat zou moeten gebeuren. Als ze eenmaal tot mijn vrienden/kennissenkring behoren kan ik ze pas boeiend vinden. En guess what, welcome to the friendszone.
Door een oude getrouwde man? Gadver, wat een vieze gedachte van haar.. Maar mensen die haar daadwerkelijk serieus nemen:quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Nee, maar dat kan ik ook niet zonder gevoel te hebben. Wat pas komt als ik ze langer ken = friends zonequote:
Waarom word je niet lid van het CDA? Dat lijkt me wat voor je. Zedenpreken, mensen wijzen op hun maatschappelijke verantwoordelijkheden, en alles dat niet volgens het boekje 'keurig en aangepast' verloopt, afkeuren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:26 schreef Mpj het volgende:
[..]
Door een oude getrouwde man? Gadver, wat een vieze gedachte van haar.. Maar mensen die haar daadwerkelijk serieus nemen:Het is wel zeker dat het meisje achter de computer niet spoort.
Omdat ik helemáál niks met geloofsfanaten heb. Daarom. Overigens keur ik niets af wat niet ''normaal'' is (wie is er wel ''normaal''? zijn we allemaal niet een beetje apart?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Waarom word je niet lid van het CDA? Dat lijkt me wat voor je. Zedenpreken, mensen wijzen op hun maatschappelijke verantwoordelijkheden, en alles dat niet volgens het boekje 'keurig en aangepast' verloopt, afkeuren.
Genoeg gesprekstof om met haar over te hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:34 schreef Mpj het volgende:
[..]
Omdat ik helemáál niks met geloofsfanaten heb. Daarom. Overigens keur ik niets af wat niet ''normaal'' is (wie is er wel ''normaal''? zijn we allemaal niet een beetje apart?), maar zij spoort simpelweg niet. Echt, ze fantaseert erover om te moorden met Joran v/d Sloot, ze bonkt met haar hoofd tegen de muur, ze denkt dat ze als ze haar benen niet scheert er dan mannen op haar afkomen en zo kan ik wel een a4 volschrijven met dingen die ze (hopelijk) verzint.
Eens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:34 schreef Mpj het volgende:
[..]
Omdat ik helemáál niks met geloofsfanaten heb. Daarom. Overigens keur ik niets af wat niet ''normaal'' is (wie is er wel ''normaal''? zijn we allemaal niet een beetje apart?), maar zij spoort simpelweg niet. Echt, ze fantaseert erover om te moorden met Joran v/d Sloot, ze bonkt met haar hoofd tegen de muur, ze denkt dat ze als ze haar benen niet scheert er dan mannen op haar afkomen en zo kan ik wel een a4 volschrijven met dingen die ze (hopelijk) verzint.
Dat komt goed uit, want vrouwen redeneren ook zo. Bouw het langzaam op. Tenzij het een verkapte manier is om met je onzekerheid om te gaan en geen initiatief durft te nemen, hoef je niet in de friend-zone te belanden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:27 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Nee, maar dat kan ik ook niet zonder gevoel te hebben. Wat pas komt als ik ze langer ken = friends zone.
Ik heb er bij haar geen moeite mee om onderscheidt te maken tussen, wat letterlijk en serieus bedoeld is en wat spel en fantasie is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:34 schreef Mpj het volgende:
[..]
Kroegen of rook hol gaan staanquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:39 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, want vrouwen redeneren ook zo. Bouw het langzaam op. Tenzij het een verkapte manier is om met je onzekerheid om te gaan en geen initiatief durft te nemen, hoef je niet in de friend-zone te belanden.
Uitgaansgelegenheden die het onmogelijk maken om met elkaar te praten, zijn meer gericht op seksuele aantrekkingkracht. Misschien niet jou ding.
Dat vind ik erg knap van je.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:44 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik heb er bij haar geen moeite mee om onderscheidt te maken tussen, wat letterlijk en serieus bedoeld is en wat spel en fantasie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |