Bij mij om de hoek is de stamkroeg van mijn school... Kan ik misschien wel eens vragen of ik kan tappen daar, wij hebben nl. geen jeugdverenigingen (niet echt)quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Om in de horeca te werken? Volgens mij gewoon 18. Ligt een beetje aan waar je aan de slag gaat, sommige tenten zullen wel 21 als grens hanteren.
Probeer anders jongerenverenigingen. Klinkt oubollig, maar ze zijn niet allemaal zo
Ik ga niet zeggen dat je zo makkelijker een relatie krijgt, maar in hemelsnaam, het zou voor veel mensen die hier komen een geweldig resultaat zijn om eerst eens wat gewenning te krijgen bij vrouwen, al moet dat in de friendzone gebeuren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:58 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik denk dat de friendzone niet uit te komen is, maar dat ligt dan aan de man, want die is dan mogelijk bang om een goede vriendschap te verliezen als hij iets probeert (heb ik ook)
Ik weet niet, mijn post bevatte alleen objectieve observeringen, daar kan weinig geks aan zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:51 schreef Techno het volgende:
Wel degelijk, maar dat wil je zelf niet inzien blijkbaar.
Interesse gewekt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet, mijn post bevatte alleen objectieve observeringen, daar kan weinig geks aan zijn.
Dat ik soms andere posts maak, waaraan het feit dat ik geen hulp zoek wel afbreuk doet, wil ik zeker niet ontkennen. Maar daar is nu geen sprake van.
En daarnaast, jullie hebben geen idee waarom ik geen hulp zoek. Ik denk niet dat jullie dat zouden begrijpen.
.
Woon je in een redelijk grote stad of in een dorp? Heb je in dat laatste geval een stad in de buurt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Bij mij om de hoek is de stamkroeg van mijn school... Kan ik misschien wel eens vragen of ik kan tappen daar, wij hebben nl. geen jeugdverenigingen (niet echt)
Idd, maar ik had het over de friendzone als geheel, niet over of je dat wel of niet moet gebruiken of wat je dan moet doen. Maar voor mij is het denk ik ook een goed idee om meer met meisjes te praten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen dat je zo makkelijker een relatie krijgt, maar in hemelsnaam, het zou voor veel mensen die hier komen een geweldig resultaat zijn om eerst eens wat gewenning te krijgen bij vrouwen, al moet dat in de friendzone gebeuren.
Mensen zoals benzin zijn er ontzettend bij gebaat om vrouwen eens te zien als normale wezens, ipv ze te plaatsen op een voetstuk. Leer jezelf op je gemak te voelen bij vrouwen, door ze ook eens te leren kennen, in plaats van dan eerst nog eens 50x op je smoel gaan door ze willekeurig aan te spreken.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh, maar fantaseren is dagelijkse kost vooralsnog
's nachts zijn er handelingen en voor de fantasieEëen daaraan voorafgaand zijn nu eenmaal scenario's nodig ( scenario's - fantaseren, snap je? al zijn die meestal vrij onrealistisch ghehe)
nee op sociale interactie bereid ik mij niet voor? wat bedoel je in hemelsnaam? ik loop geen gesprekken of armbewegingen uit te denken man. zo triest ben ik niet. ik ga gewoon op een bank zitten, klaar.
Ik. Heb ik zondag nog gedaan met een vriendin, mensen bekijken en filosoferen over die mensen. Beetje oordelen enzovoort, vind ik wel leuk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wie gaat er nou eigenlijk op een bank zitten lanterfanten?
Daar ga je echt niet zoveel mee opschieten ondanks al die voorbereidingen van je.
Kijk, ik denk eerlijk is eerlijk, en dan probeer ik het nog subtiel te brengen en ook niet gemeen bedoeld, dat jij simpelweg niet helemaal 100% bent. Al is dit getroll, dan spoor je alsnog niet in mijn ogen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja ik heb al allemaal dingetjes online ingevuld, maar dan krijg ik geen reactie of gaan ze opeens sluiten o.i.d.
plus dat ik moet afwegen of iets wel geschikt is ( postbezorgen is nogal lonely, al had ik dat alsnog net zo goed kunnen doen de afgelopen maanden, beter dan niets)
ik ga zo wel even het gebouw binnenstappen dat ik niets van ze hoor
Bijna officieel stad-dorp, en nee 25 km weg.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Woon je in een redelijk grote stad of in een dorp? Heb je in dat laatste geval een stad in de buurt?
Arme vrouwen, wij kijken een plaatje en hoppa hij kan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]Lanterfant bedenkt hele romans met veelzijdige plotlines, een verrassende antagonist met onbegrijpelijke motieven, diepgaande bijpersonages en mythische verschijningen om de hand aan zichzelf te slaan
Als vrouwen zulke doodnormale wezens zijn, waarom is het dan zo moeilijk ze te benaderen en met ze om te gaan? Mijn sociale vaardigheden zijn nooit echt sterk, maar met jongens kan ik ten minste nog halfredelijk overweg.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:00 schreef Supersoep het volgende:
Mensen zoals benzin zijn er ontzettend bij gebaat om vrouwen eens te zien als normale wezens, ipv ze te plaatsen op een voetstuk. Leer jezelf op je gemak te voelen bij vrouwen, door ze ook eens te leren kennen, in plaats van dan eerst nog eens 50x op je smoel gaan door ze willekeurig aan te spreken.
Iedereen kan sociaal goed worden. Er zijn mensen die zelfs niets eens een woord kunnen uitspreken met een vrouw, maar zelfs die gewoonte is af te leren. Ik neem aan dat iedereen er moeite in wilt steken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik denk dat je sowieso een verkeerd beeld hebt van de target-audience hier. Je kan een OP schrijven over mensen die een paar keer per week uitgaan en soms zelfs tot 6 maanden single zijn, of je schrijft er 1 voor mensen die hier enkel komen omdat ze sociaal zeer onhandig zijn en gewoonweg nooit het type zullen worden om overal maar vrouwen aan te spreken in uitgaansgelegenheden. De wat extremere gevallen hier hebben dat met veel overtuiging geprobeerd, en dat gaat gewoon niet goed.
Dan maar op de rustige manier.
Dit is geen objectieve constatering hoor, maar gewoon een rare gedachtenkronkel van jou:quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:00 schreef benzin het volgende:
Ik weet niet, mijn post bevatte alleen objectieve observeringen, daar kan weinig geks aan zijn.
Dus...quote:Maar als het voor een boel mensen als vanzelf gaat, dan is dat niet voor iedereen zo. Ik zou zelf ook het liefste gewoon een lineair stappenplan hebben.
Wie weet is het zo dat de mensen voor wie dit als vanzelf gaat onbewust een set regels hebben geleerd en helemaal niet doorhebben dat ze die volgen.
Daar heb je alleen jezelf maar mee, niet ons. En telkens hetzelfde riedeltje afdraaien en zwelgen in zelfmedelijden gaat jouw problemen al helemaal niet oplossen. Wat jij nodig hebt is professionele hulp, maar goed, dat wil je blijkbaar niet.quote:En daarnaast, jullie hebben geen idee waarom ik geen hulp zoek. Ik denk niet dat jullie dat zouden begrijpen.
Klinkt als PUA, en ik kan het weten ik lees die dingen, bijna allen al gelezen -.-quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:04 schreef firefly3 het volgende:
De stukjes die ik hier schrijf ik typ zelf, het is wat ik allemaal geleerd heb en in de praktijk werkt.
Man = actief
Vrouw = reactief.
Jij moet je eigen levenspad bewandelen. Deze levenspad is zeer belangrijk, en je blijft je pad wandelen al zegt een vrouw dat ze het anders wilt. Dit is jouw leven.
Wat je doet bij een interactie met een vrouw, is actief zijn. Hierbij bedoel ik dus dat jij moet escaleren en het naar de volgende niveau moet brengen. Je moet NIET de hele tijd wachten op signalen terwijl je in the friendzone zit. Hoe langer je in the friendzone blijft, hoe moeilijker het is om eruit te komen. Het is als een zwart gat dat je inslikt.
Veel mensen denken op deze manier wat totaal fout is (overdreven uitgedrukt): "Als ik een maand vrienden ben met haar, dan zeg ik ineens , verassing!!! Ik vind jou leuk, ik ben geil!!". Je zult haar afschrikken, want ze heeft jou al lang in een hokje "vrienden" geplaatst, en het is een raar gevoel om dan nog wat te beginnen. Er zijn uitzonderingen, maar aantrekkelijk is dit zeker niet.
Gedraag je naar je eigen intenties. Wacht niet op reactie van de vrouw, want dat is toestemming vragen. Hierbij geef je haar de macht om je goed te keuren of af te wijzen. De kans is groot dat je afgewezen gaat worden. Afgelopen zaterdag heb ik ongeveer 15 benaderingen gedaan, waarbij er 2 mis gingen. 1 tje ging mis doordat ik naar reactie zocht. De tweede was te lastig, haar bitchshield stond al gigantisch vanwege iemand die een paar min ervoor naar haar toe ging.
Het betekend ook dat je niet emotioneel afhankelijk bent van haar. Wanneer ze je afwijst BLIJF je blij. Het komt vaak voor dat ze alsnog naar je toe gaat.
Dat zit tussen je oren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:05 schreef benzin het volgende:
Als vrouwen zulke doodnormale wezens zijn, waarom is het dan zo moeilijk ze te benaderen en met ze om te gaan?
Mijn ervaring is dat in kleine kernen (verdomme, klinkt wel als een aardrijkskundelesquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:03 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Bijna officieel stad-dorp, en nee 25 km weg.
En tieft jij lekker op uit dit topic met die pua-onzin.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:04 schreef firefly3 het volgende:
De stukjes die ik hier schrijf ik typ zelf, het is wat ik allemaal geleerd heb en in de praktijk werkt.
Man = actief
Vrouw = reactief.
BLAAT
Dit klinkt misschien een beetje hard, maar zoek de minder knappe meisjes uit om vrienden mee te worden, en dan steeds iets knapper proberen, dan word het ook minder eng om met vrouwen te praten (lijkt mij, ik ga dit ook proberen)quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Als vrouwen zulke doodnormale wezens zijn, waarom is het dan zo moeilijk ze te benaderen en met ze om te gaan? Mijn sociale vaardigheden zijn nooit echt sterk, maar met jongens kan ik ten minste nog halfredelijk overweg.
Het is echt letterlijk net alsof ze een compleet andere soort zijn die niet op dezelfde manier communiceert.
Ik zou een vrouwelijke vriend op zich wel zien zitten, ik vind seks niet het meest belangrijke, en het zou me toch wat warmte gevenIets minder eenzaam, misschien kan ik er zelfs een keer een knuffel uitslaan. Ik zie het wel zitten.
Krijgen we straks weer een link naar www.pua.nl waar we die coole gozer met zijn kekke zonnebril mogen zien?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:04 schreef firefly3 het volgende:
De stukjes die ik hier schrijf typ ik zelf, het is wat ik allemaal geleerd heb en in de praktijk werkt.
Man = actief
Vrouw = reactief.
Jij moet je eigen levenspad bewandelen. Deze levenspad is zeer belangrijk, en je blijft je pad wandelen al zegt een vrouw dat ze het anders wilt. Dit is jouw leven.
Wat je doet bij een interactie met een vrouw, is actief zijn. Hierbij bedoel ik dus dat jij moet escaleren en het naar de volgende niveau moet brengen. Je moet NIET de hele tijd wachten op signalen terwijl je in the friendzone zit. Hoe langer je in the friendzone blijft, hoe moeilijker het is om eruit te komen. Het is als een zwart gat dat je inslikt.
Veel mensen denken op deze manier wat totaal fout is (overdreven uitgedrukt): "Als ik een maand vrienden ben met haar, dan zeg ik ineens , verassing!!! Ik vind jou leuk, ik ben geil!!". Je zult haar afschrikken, want ze heeft jou al lang in een hokje "vrienden" geplaatst, en het is een raar gevoel om dan nog wat te beginnen. Er zijn uitzonderingen, maar aantrekkelijk is dit zeker niet.
Gedraag je naar je eigen intenties. Wacht niet op reactie van de vrouw, want dat is toestemming vragen. Hierbij geef je haar de macht om je goed te keuren of af te wijzen. De kans is groot dat je afgewezen gaat worden. Afgelopen zaterdag heb ik ongeveer 15 benaderingen gedaan, waarbij er 2 mis gingen. 1 tje ging mis doordat ik naar reactie zocht. De tweede was te lastig, haar bitchshield stond al gigantisch vanwege iemand die een paar min ervoor naar haar toe ging.
Het betekend ook dat je niet emotioneel afhankelijk bent van haar. Wanneer ze je afwijst BLIJF je blij. Het komt vaak voor dat ze alsnog naar je toe gaat.
Ik heb ook wel kroegclubs (ja een mix) in mijn dorp, maar daar zie ik nooit mensen onder de 18 tappen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat in kleine kernen (verdomme, klinkt wel als een aardrijkskundeles) weinig te doen is als je je niet flink hebt ingelikt bij de plaatselijke jeugd. Je bent gewoon beter af in de stad, zeker als je niet makkelijk bent met het leggen van contacten. In steden is veel meer vrijwillig of tegen laag salaris te doen in horeca en uitgaansleven en dan ontmoet je veel mensen op ongedwongen wijze.
Als dat allemaal niet tot je mogelijkheden probeert dan kan je inderdaad de kroeg om de hoek proberen. Bij kleine kroegen is het dan vaak wel weer zo dat je wel een bezoeker moet zijn om kans te maken. Bij café's die ook eten en dat soort dingen serveren letten ze daar een stuk minder op, maar dat werkt ook een stuk minder prettig, IMO.
Tussen jongens en jongens zit er geen spanning. De aanwezigheid van die spanning als je met meisjes praat, doet je sowieso anders overkomen en ze zullen je iets sneller beoordelen. Dat maakt ze nog geen superieure wezens waar je maar voor moet knielen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:09 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit klinkt misschien een beetje hard, maar zoek de minder knappe meisjes uit om vrienden mee te worden, en dan steeds iets knapper proberen, dan word het ook minder eng om met vrouwen te praten (lijkt mij, ik ga dit ook proberen)
Het Officiële Pua Topic #3quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:11 schreef Mpj het volgende:
Hoe weten jullie dat het PUA is? Ik dacht dat hij het zelf had bedacht joh.. maar zo raar klinkt het toch niet eens..
Ik probeer hier dieper te gaan dan dat. Het is de identiteit waaraan gewerkt moet worden. Vergeet niet: Een "showtje" om een vrouw te scoren is misschien leuk, maar als je dan niet datgene bent dat je daadwerkelijk bent, ben je niet authentiek. Dit gaat op een gegeven moment zeer zwaar worden waardoor je de relatie niet meer volhoud omdat je je voordoet als een ander. De positieve interacties met vrouwen moet een onderdeel worden van je identiteit, niet iets wat je alleen doet, maar wie je echt bent. Hierdoor hoef je je routines totaal niet uit te voeren, en kan je elke vrouw benaderen die je wilt zonder openingszin.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Klinkt als PUA, en ik kan het weten ik lees die dingen, bijna allen al gelezen -.-
Eigenlijk allemaal dingen die je zelf al weet ja. Maar dan toch verheven tot een soort van wetenschap met al die achterlijke termen erbij. Om te kotsen, zo erg.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
Even over PUA, ik heb die dingen nooit gelezen maar ik zie hier vaak stukjes voorbij komen. Het is toch gewoon common sense wat daar staat? Niet één of andere geheime kunst.
Het is hetzelfde als als die andere zelfhulpboeken. Veel geld betalen voor kennis en wijsheid die heel makkelijk zelf op te doen is.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:06 schreef Techno het volgende:
Dit is geen objectieve constatering hoor, maar gewoon een rare gedachtenkronkel van jou:
Ik weet niet hoor, het eerste stuk is erg logisch. Als een groot deel van een groep iets heeft, dan heeft niet de hele groep datquote:Maar als het voor een boel mensen als vanzelf gaat, dan is dat niet voor iedereen zo. Ik zou zelf ook het liefste gewoon een lineair stappenplan hebben.
Wie weet is het zo dat de mensen voor wie dit als vanzelf gaat onbewust een set regels hebben geleerd en helemaal niet doorhebben dat ze die volgen.
Vrijwel alles gelezen, imo gaat er teveel over de theorie en te weinig concrete voorbeelden, ook is het geldverneuking, ik heb ze gedownloadquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:11 schreef Mpj het volgende:
Hoe weten jullie dat het PUA is? Ik dacht dat hij het zelf had bedacht joh.. maar zo raar klinkt het toch niet eens..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |