Helaas moet ik nu echt gaan slapen, anders kan ik morgen niet op staan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 05:00 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Waarom die fucking spelletjes.... We vonden elkaar echt heel leuk, als je ons had zien zoenen had je me gelijk gegeven...
En nee, meteen weer afspreken hoeft niet.... maar gewoon "Ja heerlijk" ofzo als antwoord op m'n smsje...
Blegh..
Kutspelletjes..
Ik weet niet eens of ik wel d'r echte nummer heb (zal wel, ze zei dat ik haar moest bellen zodat ze mijn nummer had, maar geen netwerk)
Pardon. Het was bedoeld als een vraag:quote:Op woensdag 29 juni 2011 05:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Inderdaad, alles is gebaseerd op (seksuele) aantrekkingskracht.
Forum sluiten dan maar?quote:Op woensdag 29 juni 2011 05:04 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Niets is zo onbetrouwbaar als verhalen van mensen.
Slaap lekker, en ik zal proberen niets te doen..quote:Op woensdag 29 juni 2011 05:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Helaas moet ik nu echt gaan slapen, anders kan ik morgen niet op staan.
Het eerste wat je moet weten:
Vrouwen testen mannen continue. Dit is gewoon een bitchtest. (hier moet ik ook nog een stuk over schrijven). Ze test je of je het aan kan, zo ja, dan gaat ze misschien met je verder. Ze moet weten dat je de juiste man bent voor haar, en of je niet gefrustreerd raakt met je eigen emoties. Ze wilt weten of je van een positie komt van schaarste of overvloed. Hoe moeilijk dit ook is, volhouden!!!
Verder:
Niet rationaliseren. Je maakt jezelf alleen gek, en verder maken je gedachten het meestal negatiever dan dat het daadwerkelijk is. Misschien is haar telefoon wel stuk, ligt haar telefoon bij iemand anders, is ze ziek, heeft ze tijd nodig etc. Vergeet niet, ze denkt met de emotie van het moment.
Het is geen ideologie, het is hoe vrouwen reageren in de praktijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 05:07 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Pardon. Het was bedoeld als een vraag:
Je ziet in deze leer over de ware menselijk aard/natuur geen ideologie?
Want dat is het volgens mij wel.
Niet doen! Stalken is het ergste wat er is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 05:08 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Slaap lekker, en ik zal proberen niets te doen..
Ik heb d'r, door goed gebruik te maken van bijna ALLES wat ze me die avond verteld heeft, en dat is best veel op d'r achternaam na, haar uiteindelijk weten te traceren op facebook..
Ben ik heel sneu als ik haar vriendin een berichtje stuur om haar nummer te controleren?
Ja ik weet 't... maar pfff... als ik die foto op d'r facebook zie....quote:Op woensdag 29 juni 2011 05:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet doen! Stalken is het ergste wat er is.
Goed. We horen de ervaringen van anderen morgen wel. Ik ben benieuwd of vrouwen zich herkennen in dit verhaal. Niemand van de vrouwen thuis de broek aan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 05:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is geen ideologie, het is hoe vrouwen reageren in de praktijk.
Ik moet nu echt gaan!
Zij is aan zet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 05:12 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Ja ik weet 't... maar pfff... als ik die foto op d'r facebook zie....
Ik word echt gek hiero...
En nu gaan slapen jij
Misschien kan onze vriend Deelnemer nog tips geven
Kan ik na komend weekend haar op facebook toevoegen?quote:
[vuurvlieg]quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:46 schreef Newbie114 het volgende:
Wat is beter om over te praten, als je geen onderwerp meer hebt, wordt het gesprek bij mij altijd saai. Maar, zou je dan een absurd verhaal kunnen verzinnen (later ga ik een hele stad kopen en die regeren als koning (met enthousiasme gebracht natuurlijk)) of snel een onderwerp verzinnen of doei zeggen en weglopen?
Lol aplhapuddingbuks xDquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:09 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
[vuurvlieg]
Gewoon niets meer zeggen, ze zal je in een strijd om dominantie willen testen door te kijken wie het langste niets zegt, maar je geduld zal worden uitbetaald. Als je maar heel vrolijk blijft kijken, zal ze niet enkel tegen je beginnen te praten, ook werpt ze zich met alles wat ze in zich heeft op je paarsgepunte alphapuddingbuks
[/vuurvlieg]
Wat is er natuurlijk aan jouw methode als je jezelf er zo enorm strikt aan moet houden omdat elke minieme afwijking er al voor zorgt dat je versierplannetje mislukt? Wat is daar überhaupt ideaal aan? Het lijkt mij erg vermoeiend om continue zo bewust bezig te moeten zijn met iets dat een boel mensen als vanzelf afgaat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 04:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Enkele normen en waarden van mezelf: Positief zijn, respectvol zijn, niet plakkerig zijn, niet liegen, niet wanhopig zijn, niet te snel oordelen, het beste in mensen zien enz. Aan je eigen normen en waarden moet je je zeeeeer strict aan houden om inconsistentie te voorkomen.
Ik heb een full time baan en me sociale leven is soms echt te druk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:36 schreef Mpj het volgende:
Jullie hebben ook geen sociaal leven of wel? Geen werk, niks. Beetje tot 5u online zitten neuzelen en om 3u een keer je nest uit. Zoek een baan.
Welkom in mijn levenquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:43 schreef moneyfornothing het volgende:
Wat is daar überhaupt ideaal aan? Het lijkt mij erg vermoeiend om continue zo bewust bezig te moeten zijn met iets dat een boel mensen als vanzelf afgaat.
Zo zo.. dat is wel mooi voor je, en gaat ook erg snel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:43 schreef Arthur_Dent het volgende:
Zo, ik ben toch wel een tijdje weggeweest, aangezien ik volgens mij heel erg beet heb. Vanaf afgelopen weekend altijd bij elkaar gisteren wezen slapen vandaag ontbijt op bed gehad...
Moet zeggen het wwas de energie die ik er in stopte waard..
Maar wat lees ik nu? Heeft MLiG een mancrush gevonden?
Ga niet weg wil je niet kwijt <-- zo iets was het. Aldus mlig tegen een man.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:49 schreef Mpj het volgende:
[..]
Zo zo.. dat is wel mooi voor je, en gaat ook erg snel.![]()
Maar hoezo een mancrush? Is ie homo?
Dat, en voor dat PUA-geneuzel is een andere reeks (Het Officiële Pua Topic #3), dus dat hoort hier niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:36 schreef Mpj het volgende:
Jullie hebben ook geen sociaal leven of wel? Geen werk, niks. Beetje tot 5u online zitten neuzelen en om 3u een keer je nest uit. Zoek een baan.
Inderdaad laat ze als je blieft daar heen gaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat, en voor dat PUA-geneuzel is een andere reeks (Het Officiële Pua Topic #3), dus dat hoort hier niet.
Dan lijkt mij dat jullie juist niet nog meer en strikter ook zo bezig willen gaan in de versierwereld?quote:
Juist wel, zodat het 2de natuur wordt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan lijkt mij dat jullie juist niet nog meer en strikter ook zo bezig willen gaan in de versierwereld?
Na een half jaar moet firefly zich blijkbaar nog steeds erg strikt aan zijn regels houden om voor zijn gevoel niet de mist in te gaan, dus het is maar de vraag of het op die manier wel een tweede natuur kan worden. Misschien moet je het juist meer los kunnen laten in plaats van je zo enorm in vast te bijten in een tig aantal regels.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Juist wel, zodat het 2de natuur wordt.
Nou goed, maar ik heb het zowieso niet op regels, elke situatie is anders en heb je dus een andere regel voor nodig, wordt veel te veel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Na een half jaar moet firefly zich blijkbaar nog steeds erg strikt aan zijn regels houden om voor zijn gevoel niet de mist in te gaan, dus het is maar de vraag of het op die manier wel een tweede natuur kan worden. Misschien moet je het juist meer los kunnen laten in plaats van je zo enorm in vast te bijten in een tig aantal regels.
Beenhaar is nooit maar dan ook nooit een pluspunt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Misschien helpt het als ik juist ongeschoren naar het centrum ga. Dat ik dan zogenaamd "onvermoed" en "onvoorbereid" ga en dat ik dan toevallig iemand ontmoet.
Met een broek dan he.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Beenhaar is nooit maar dan ook nooit een pluspunt.
Maar dan ziet niemand je beenhaar. Wat is het punt dan om ongeschoren te gaan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Met een broek dan he.
Ik draag bijna nooit broeken. Maar misschien werkt dat.
Wil je 100 procent zeker aanspraak? Ga alleen naar de kroeg opneen avond.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Misschien helpt het als ik juist ongeschoren naar het centrum ga. Dat ik dan zogenaamd "onvermoed" en "onvoorbereid" ga en dat ik dan toevallig iemand ontmoet.
Nee, of je al dan niet een broek draagt heeft geen positief effect. Ik snap die bizarre focus van je om gewoon op straat mensen te leren kennen niet. Gaat gewoon niet gebeuren, hoogstens een keer puur toevallig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Met een broek dan he.
Ik draag bijna nooit broeken. Maar misschien werkt dat.
Omdat mensen onzeker zijn en dus houvast willen hebben. En daarom alles voorbereiden?quote:
oh ik ben totaal niet zoquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:18 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Omdat mensen onzeker zijn en dus houvast willen hebben. En daarom alles voorbereiden?
Dat is het bij mij...
Zelfkennisquote:
Je kan zelf toch ook wel bedenken dat voorbereiding hetzelfde is als iets willen forceren? Je moet het gewoon op zijn beloop laten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:18 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Omdat mensen onzeker zijn en dus houvast willen hebben. En daarom alles voorbereiden?
Dat is het bij mij...
mijn zelfkennis is uitstekendquote:
Kom op zeg, je zit al dagen te verkondigen dat je heel bewust nonchalant op een bankje gaat zitten om maar mensen te ontmoeten, en nu overweeg je zelfs je benen niet te scheren en een broek te dragen omdat het je kansen zal vergroten. Om nog maar te zwijgen van al jouw pogingen bij het uitgaan om maar mensen tegen te komen en hoezeer je daar op voorhand al mee bezig bent.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
mijn zelfkennis is uitstekend
uw mensenkennis daarentegen
Dat mag, jij bent nou ook niet bepaald mijn droomvrouwquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik had vannacht trouwens een nachtmerrie over jou, vreselijk
oh ja mijn uiterlijke verzorging is uitstekendquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kom op zeg, je zit al dagen te verkondigen dat je heel bewust nonchalant op een bankje gaat zitten om maar mensen te ontmoeten, en nu overweeg je zelfs je benen niet te scheren en een broek te dragen omdat het je kansen zal vergroten. Om nog maar te zwijgen van al jouw pogingen bij het uitgaan om maar mensen tegen te komen en hoezeer je daar op voorhand al mee bezig bent.
Geen voorbereiding my ass.
Op welke dingen bereid ik me dagelijks zoal voor dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
werkende mensen bereiden zich dagelijks op van alles voor.
Lieve schat, voorbereiden voor een dagje werk is heel wat anders dan bijna obsessief van tevoren allerlei scenario's uitwerken over hoe je die dag de liefde van je leven tegen hoopt te komen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
wat ga jij vandaag doen Mystikvsm
heb jij al iets voorbereid
of ga je gewoon op de bank zitten lanterfanten
je zet een wekker, je probeert de trein te halen, je moet je houden aan pauzemomentenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Op welke dingen bereid ik me dagelijks zoal voor dan?
oh, maar fantaseren is dagelijkse kost vooralsnogquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Lieve schat, voorbereiden voor een dagje werk is heel wat anders dan bijna obsessief van tevoren allerlei scenario's uitwerken over hoe je die dag de liefde van je leven tegen hoopt te komen.
Dus ja, ik ben nu aan het werk, tussen dit geouwehoer door bereid ik een project voor wat tijdens mijn vakantie afgetrapt gaat worden. Die vakantie ben ik overigens ook voor aan het bereiden.
Dat is hele andere voorbereiding dan de borrel die ik na mijn werk heb en de kroeg die ik aansluitend met vrienden ga bezoeken. Daar bereid ik mij namelijk niet op voor, sociale interactie laat zich niet voorbereiden.
We wonen een eindje van elkaar vandaan dus zien elkaar alleen in het weekend.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
je zet een wekker, je probeert de trein te halen, je moet je houden aan pauzemomenten
pff je kan niet zomaar halverwege zeggen "doei, ik ga even eenden voeren buiten"
je plant je afspraken met Mera daaromheen
ja ik heb al allemaal dingetjes online ingevuld, maar dan krijg ik geen reactie of gaan ze opeens sluiten o.i.d.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
We wonen een eindje van elkaar vandaan dus zien elkaar alleen in het weekend.
Maar Lanter, zat je nou (weer) op school nu?
Zo niet, waarom ga je geen werk zoeken? Enig idee hoeveel liefdes op het werk ontstaan?
Als je 't zo beschouwt, is alles natuurlijk 'voorbereiding'. Zelfs je gedachte om 'onvoorbereid' op een bankje te gaan zitten is een 'voorbereiding'quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
je zet een wekker, je probeert de trein te halen, je moet je houden aan pauzemomenten
pff je kan niet zomaar halverwege zeggen "doei, ik ga even eenden voeren buiten"
je plant je afspraken met Mera daaromheen
Met als enig doel om mensen te ontmoeten met wie je wellicht wel handelingen in je bed kan verrichten. Dat soort dingen laten zich niet leiden, en zeker niet op die plek. Ga in godsnaam iets doen waarvan je de activiteit voor jezelf doet, dan is de kans vele malen groter dat je een leuk persoon tegen gaat komen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik ga gewoon op een bank zitten, klaar.
Twee nachtjes nog.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
We wonen een eindje van elkaar vandaan dus zien elkaar alleen in het weekend.
Wie gaat er nou eigenlijk op een bank zitten lanterfanten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
wat ga jij vandaag doen Mystikvsm
heb jij al iets voorbereid
of ga je gewoon op de bank zitten lanterfanten
beter dan "doen alsof je aan het shoppen bent"quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wie gaat er nou eigenlijk op een bank zitten lanterfanten?
Daar ga je echt niet zoveel mee opschieten ondanks al die voorbereidingen van je.
Er zijn ook nog andere opties dan doen alsof je aan het shoppen bent of enkel op een bankje om je heen gaan zitten koekeloeren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
beter dan "doen alsof je aan het shoppen bent"
ik heb frisse lucht nodig, het is ook voor mijn gezondheid ( 2 uur fietsen)
Precies dat. Je moet iets gaan doen waardoor je ergens anders mee bezig bent en iedereen die je dan ontmoet is mooi meegenomen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er zijn ook nog andere opties dan doen alsof je aan het shoppen bent of enkel op een bankje om je heen gaan zitten koekeloeren.
Je kan ook 2 uur gaan fietsen om vervolgens een baantje te gaan zoeken daar of mensen aan te spreken. Daar schiet je al meer mee op dan op een bankje gaan zitten en je krijgt net zo goed die frisse lucht.
Strikter? Nee, bewuster. Wanneer ik doe waar ik me goed bij voel; dan zit ik de hele dag thuis; films kijken, koekjes eten, op bed liggen. Ik heb geen standaard behoefte aan sociaal contact (voor korte periodes!); ik voel me prima wanneer ik 3 dagen helemaal niemand spreek. Echter, die korte termijn behoeftes (of gebrek aan behoeftes), staan haaks op wat ik eigenlijk wil. Ik vind het ook leuk om 1 of 2x per week op stap te gaan of op een terras te zitten met vrienden; en ik heb zo nu en dan ook wel behoefte aan seks of gewoon iemand om bepaalde dingen mee te delen welke ik nu niet kan delen. Deze dingen komen echter niet vanzelf... ik heb wel mensen die met me uit willen gaan of op een terras willen zitten; maar ik moet wel altijd het initiatief nemen om te bellen van wanneer het weer mogelijk is enzo. Niet echt wat voor mij vanzelf gaat eigenlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan lijkt mij dat jullie juist niet nog meer en strikter ook zo bezig willen gaan in de versierwereld?
Ik heb hier in eindhoven afgelopen weekend met het stappen minstens 5 vacatures zien hangen voor barpersoneel. Ik kan me niet voorstellen dat het in Rotterdam anders is en dat ze jou (lant) nergens aan zouden nemen... Maar idd; mocht dat absoluut niet lukken; dan bezorg gewoon post ofzo... geld is ook een van de doelen wanneer je gaat werken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:50 schreef Mystikvm het volgende:
En ga verdomme gewoon post bezorgen als je niets anders kunt vinden. Dan verdien je in elk geval geld en met dat geld kan je dingen doen.
Jij denkt echt over alles door! Tot in het extreme.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
mijn zelfkennis is uitstekend
uw mensenkennis daarentegen
ik had vannacht trouwens een nachtmerrie over jou, vreselijk
Horeca is geweldig leuk, en zeer verslavend.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:10 schreef Techno het volgende:
In de horeca is nog goed voor je sociale vaardigeheden ook, en je legt automatisch veel contacten.
Hoezo dat dan?, wordt je tijdens het werk al dronken?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:14 schreef ook_gek het volgende:
Ik mis het nog dagelijks
Maar horeca is niet zo goed voor me gezondheid....
Ik heb een aantal jaren in de horeca gewerkt en zal je een situatie schetsen hoe dat er dan uit zag.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?, wordt je tijdens het werk al dronken?
Je hebt niet gedroomd/gefantaseerd over de Rotterdamse havens en stoere zeemannen? Daar gaat mijn tip.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh, maar fantaseren is dagelijkse kost vooralsnog
's nachts zijn er handelingen en voor de fantasieEëen daaraan voorafgaand zijn nu eenmaal scenario's nodig ( scenario's - fantaseren, snap je? al zijn die meestal vrij onrealistisch ghehe)
nee op sociale interactie bereid ik mij niet voor? wat bedoel je in hemelsnaam? ik loop geen gesprekken of armbewegingen uit te denken man. zo triest ben ik niet. ik ga gewoon op een bank zitten, klaar.
Maar als het voor een boel mensen als vanzelf gaat, dan is dat niet voor iedereen zo. Ik zou zelf ook het liefste gewoon een lineair stappenplan hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:43 schreef moneyfornothing het volgende:
Wat is er natuurlijk aan jouw methode als je jezelf er zo enorm strikt aan moet houden omdat elke minieme afwijking er al voor zorgt dat je versierplannetje mislukt? Wat is daar überhaupt ideaal aan? Het lijkt mij erg vermoeiend om continue zo bewust bezig te moeten zijn met iets dat een boel mensen als vanzelf afgaat.
Ik denk dat die regels leren en in een gecontroleerde omgeving kunnen 'oefenen' echt zijn wat we nodig hebben. Het is nogal moeilijk om iets wat niet lukt los te laten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:32 schreef moneyfornothing het volgende:
Misschien moet je het juist meer los kunnen laten in plaats van je zo enorm in vast te bijten in een tig aantal regels.
Dat herken ik heel erg. Op korte termijn vind ik het eigenlijk helemaal geen probleem om alleen te zijn of sociaal contact te missen. Maar regelmatig besef ik mezelf dat ik me op langere termijn heel erg eenzaam voel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:58 schreef Axel1988 het volgende:
Strikter? Nee, bewuster. Wanneer ik doe waar ik me goed bij voel; dan zit ik de hele dag thuis; films kijken, koekjes eten, op bed liggen. Ik heb geen standaard behoefte aan sociaal contact (voor korte periodes!); ik voel me prima wanneer ik 3 dagen helemaal niemand spreek. Echter, die korte termijn behoeftes (of gebrek aan behoeftes), staan haaks op wat ik eigenlijk wil. Ik vind het ook leuk om 1 of 2x per week op stap te gaan of op een terras te zitten met vrienden; en ik heb zo nu en dan ook wel behoefte aan seks of gewoon iemand om bepaalde dingen mee te delen welke ik nu niet kan delen.
Bekijk het positief; jij hebt mensen om op een terras mee te zittenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:58 schreef Axel1988 het volgende:
ik heb wel mensen die met me uit willen gaan of op een terras willen zitten; maar ik moet wel altijd het initiatief nemen om te bellen van wanneer het weer mogelijk is enzo. Niet echt wat voor mij vanzelf gaat eigenlijk.
Alleen werkt dat niet want het leven is nu eenmaal geen script.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:38 schreef benzin het volgende:
Ik zou zelf ook het liefste gewoon een lineair stappenplan hebben.
Je kan prima in de friendzone komen, leg eens uit waarom dat niet kan. Het is juist 1 van die achterlijke mythes die we willen doorbreken hier.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De gehele post is gebaseerd vanaf een positie van schaarste en het opzetten van grenzen voor jezelf. Verder worden mensen erop gestuurd om in "the friendzone" te komen. Daar wil je nooit in terecht komen.
Uiterlijk heeft verder niets mee te maken, vrouwen scoren heeft te maken met persoonlijkheid.
Om echt goed te kunnen worden moet je naar buiten/in the field. Zo vaak mogelijk vrouwen benaderen en beter worden.
De minimale fouten moet je altijd voorkomen. Deze fouten heeft zelfs niet alleen met versieren te maken, maar ook met een normale interactie in het dagelijks leven. Leer jezelf aan om bepaalde dingen niet te doen. Na verloop van tijd gaat het automatisch, en kost het geen enkele moeite meer om een goede interactie aan te gaan. Ja ik heb er ook relaties uit gehaald.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat is er natuurlijk aan jouw methode als je jezelf er zo enorm strikt aan moet houden omdat elke minieme afwijking er al voor zorgt dat je versierplannetje mislukt? Wat is daar überhaupt ideaal aan? Het lijkt mij erg vermoeiend om continue zo bewust bezig te moeten zijn met iets dat een boel mensen als vanzelf afgaat.
Elke vrouw is net weer even anders, hoe ben jij in staat je daaraan aan te passen als je tevens absoluut geen inconsistenties mag vertonen?
Als het goed werkt voor jou, mooi, maar heb je er ook daadwerkelijk een relatie uit gehaald of kom je niet veel verder dan zoenen na 2 minuten? Ik ben het met je eens dat het belangrijk is om tevreden over jezelf te zijn maar veel van de andere regels lijken me niet zo extreem belangrijk dat je er absoluut niet vanaf mag wijken om een succesje te kunnen behalen.
Of ik dat nou wel of niet heb gedaan maakt geen afbreuk aan de punten die ik in mijn post aanvoer. Ik denk dat veel van die dingen ook voor anderen hier gelden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:44 schreef Techno het volgende:
Heb je nu al eens een afspraak met de huisarts of psycholoog gemaakt?
Wel degelijk, maar dat wil je zelf niet inzien blijkbaar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:51 schreef benzin het volgende:
Of ik dat nou wel of niet heb gedaan maakt geen afbreuk aan de punten die ik in mijn post aanvoer. Ik denk dat veel van die dingen ook voor anderen hier gelden.
Klinkt fantastischquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:39 schreef Mystikvm het volgende:
Hier nog een ervaringsdeskundige, doe het momenteel nog steeds. Doordeweeks mijn gewone werk, in het weekend aan de slag. Zijn dagen waar ik werk van 12 uur 's middags tot 2 's nachts, daarna nog de kroeg in.
Je komt gewoon veel mensen tegen en je krijgt veel uitnodigingen voor feestjes of andere dingen. Die contacten zijn ook handig om te hebben als je een keer niks te doen hebt. Even een telefoontje en je bent weer een paar uur onder de pannen.
Je hebt totaal niets aan the friendzone als je niet op tijd escaleert. Er zijn talloze voorbeelden van mensen die ik ken die met een meid afgesproken hebben en te weinig actie hebben ondernomen, waardoor ze afgewezen werden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je kan prima in de friendzone komen, leg eens uit waarom dat niet kan. Het is juist 1 van die achterlijke mythes die we willen doorbreken hier.
Om in de horeca te werken? Volgens mij gewoon 18. Ligt een beetje aan waar je aan de slag gaat, sommige tenten zullen wel 21 als grens hanteren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Klinkt fantastischweet je hoe oud je daarvoor moet zijn?
Ik denk dat je sowieso een verkeerd beeld hebt van de target-audience hier. Je kan een OP schrijven over mensen die een paar keer per week uitgaan en soms zelfs tot 6 maanden single zijn, of je schrijft er 1 voor mensen die hier enkel komen omdat ze sociaal zeer onhandig zijn en gewoonweg nooit het type zullen worden om overal maar vrouwen aan te spreken in uitgaansgelegenheden. De wat extremere gevallen hier hebben dat met veel overtuiging geprobeerd, en dat gaat gewoon niet goed.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt totaal niets aan the friendzone als je niet op tijd escaleert. Er zijn talloze voorbeelden van mensen die ik ken die met een meid afgesproken hebben en te weinig actie hebben ondernomen, waardoor ze afgewezen werden.
Ik denk dat de friendzone niet uit te komen is, maar dat ligt dan aan de man, want die is dan mogelijk bang om een goede vriendschap te verliezen als hij iets probeert (heb ik ook)quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je kan prima in de friendzone komen, leg eens uit waarom dat niet kan. Het is juist 1 van die achterlijke mythes die we willen doorbreken hier.
Bij mij om de hoek is de stamkroeg van mijn school... Kan ik misschien wel eens vragen of ik kan tappen daar, wij hebben nl. geen jeugdverenigingen (niet echt)quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Om in de horeca te werken? Volgens mij gewoon 18. Ligt een beetje aan waar je aan de slag gaat, sommige tenten zullen wel 21 als grens hanteren.
Probeer anders jongerenverenigingen. Klinkt oubollig, maar ze zijn niet allemaal zo
Ik ga niet zeggen dat je zo makkelijker een relatie krijgt, maar in hemelsnaam, het zou voor veel mensen die hier komen een geweldig resultaat zijn om eerst eens wat gewenning te krijgen bij vrouwen, al moet dat in de friendzone gebeuren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:58 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik denk dat de friendzone niet uit te komen is, maar dat ligt dan aan de man, want die is dan mogelijk bang om een goede vriendschap te verliezen als hij iets probeert (heb ik ook)
Ik weet niet, mijn post bevatte alleen objectieve observeringen, daar kan weinig geks aan zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:51 schreef Techno het volgende:
Wel degelijk, maar dat wil je zelf niet inzien blijkbaar.
Interesse gewekt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet, mijn post bevatte alleen objectieve observeringen, daar kan weinig geks aan zijn.
Dat ik soms andere posts maak, waaraan het feit dat ik geen hulp zoek wel afbreuk doet, wil ik zeker niet ontkennen. Maar daar is nu geen sprake van.
En daarnaast, jullie hebben geen idee waarom ik geen hulp zoek. Ik denk niet dat jullie dat zouden begrijpen.
.
Woon je in een redelijk grote stad of in een dorp? Heb je in dat laatste geval een stad in de buurt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Bij mij om de hoek is de stamkroeg van mijn school... Kan ik misschien wel eens vragen of ik kan tappen daar, wij hebben nl. geen jeugdverenigingen (niet echt)
Idd, maar ik had het over de friendzone als geheel, niet over of je dat wel of niet moet gebruiken of wat je dan moet doen. Maar voor mij is het denk ik ook een goed idee om meer met meisjes te praten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen dat je zo makkelijker een relatie krijgt, maar in hemelsnaam, het zou voor veel mensen die hier komen een geweldig resultaat zijn om eerst eens wat gewenning te krijgen bij vrouwen, al moet dat in de friendzone gebeuren.
Mensen zoals benzin zijn er ontzettend bij gebaat om vrouwen eens te zien als normale wezens, ipv ze te plaatsen op een voetstuk. Leer jezelf op je gemak te voelen bij vrouwen, door ze ook eens te leren kennen, in plaats van dan eerst nog eens 50x op je smoel gaan door ze willekeurig aan te spreken.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh, maar fantaseren is dagelijkse kost vooralsnog
's nachts zijn er handelingen en voor de fantasieEëen daaraan voorafgaand zijn nu eenmaal scenario's nodig ( scenario's - fantaseren, snap je? al zijn die meestal vrij onrealistisch ghehe)
nee op sociale interactie bereid ik mij niet voor? wat bedoel je in hemelsnaam? ik loop geen gesprekken of armbewegingen uit te denken man. zo triest ben ik niet. ik ga gewoon op een bank zitten, klaar.
Ik. Heb ik zondag nog gedaan met een vriendin, mensen bekijken en filosoferen over die mensen. Beetje oordelen enzovoort, vind ik wel leuk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wie gaat er nou eigenlijk op een bank zitten lanterfanten?
Daar ga je echt niet zoveel mee opschieten ondanks al die voorbereidingen van je.
Kijk, ik denk eerlijk is eerlijk, en dan probeer ik het nog subtiel te brengen en ook niet gemeen bedoeld, dat jij simpelweg niet helemaal 100% bent. Al is dit getroll, dan spoor je alsnog niet in mijn ogen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja ik heb al allemaal dingetjes online ingevuld, maar dan krijg ik geen reactie of gaan ze opeens sluiten o.i.d.
plus dat ik moet afwegen of iets wel geschikt is ( postbezorgen is nogal lonely, al had ik dat alsnog net zo goed kunnen doen de afgelopen maanden, beter dan niets)
ik ga zo wel even het gebouw binnenstappen dat ik niets van ze hoor
Bijna officieel stad-dorp, en nee 25 km weg.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Woon je in een redelijk grote stad of in een dorp? Heb je in dat laatste geval een stad in de buurt?
Arme vrouwen, wij kijken een plaatje en hoppa hij kan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]Lanterfant bedenkt hele romans met veelzijdige plotlines, een verrassende antagonist met onbegrijpelijke motieven, diepgaande bijpersonages en mythische verschijningen om de hand aan zichzelf te slaan
Als vrouwen zulke doodnormale wezens zijn, waarom is het dan zo moeilijk ze te benaderen en met ze om te gaan? Mijn sociale vaardigheden zijn nooit echt sterk, maar met jongens kan ik ten minste nog halfredelijk overweg.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:00 schreef Supersoep het volgende:
Mensen zoals benzin zijn er ontzettend bij gebaat om vrouwen eens te zien als normale wezens, ipv ze te plaatsen op een voetstuk. Leer jezelf op je gemak te voelen bij vrouwen, door ze ook eens te leren kennen, in plaats van dan eerst nog eens 50x op je smoel gaan door ze willekeurig aan te spreken.
Iedereen kan sociaal goed worden. Er zijn mensen die zelfs niets eens een woord kunnen uitspreken met een vrouw, maar zelfs die gewoonte is af te leren. Ik neem aan dat iedereen er moeite in wilt steken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik denk dat je sowieso een verkeerd beeld hebt van de target-audience hier. Je kan een OP schrijven over mensen die een paar keer per week uitgaan en soms zelfs tot 6 maanden single zijn, of je schrijft er 1 voor mensen die hier enkel komen omdat ze sociaal zeer onhandig zijn en gewoonweg nooit het type zullen worden om overal maar vrouwen aan te spreken in uitgaansgelegenheden. De wat extremere gevallen hier hebben dat met veel overtuiging geprobeerd, en dat gaat gewoon niet goed.
Dan maar op de rustige manier.
Dit is geen objectieve constatering hoor, maar gewoon een rare gedachtenkronkel van jou:quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:00 schreef benzin het volgende:
Ik weet niet, mijn post bevatte alleen objectieve observeringen, daar kan weinig geks aan zijn.
Dus...quote:Maar als het voor een boel mensen als vanzelf gaat, dan is dat niet voor iedereen zo. Ik zou zelf ook het liefste gewoon een lineair stappenplan hebben.
Wie weet is het zo dat de mensen voor wie dit als vanzelf gaat onbewust een set regels hebben geleerd en helemaal niet doorhebben dat ze die volgen.
Daar heb je alleen jezelf maar mee, niet ons. En telkens hetzelfde riedeltje afdraaien en zwelgen in zelfmedelijden gaat jouw problemen al helemaal niet oplossen. Wat jij nodig hebt is professionele hulp, maar goed, dat wil je blijkbaar niet.quote:En daarnaast, jullie hebben geen idee waarom ik geen hulp zoek. Ik denk niet dat jullie dat zouden begrijpen.
Klinkt als PUA, en ik kan het weten ik lees die dingen, bijna allen al gelezen -.-quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:04 schreef firefly3 het volgende:
De stukjes die ik hier schrijf ik typ zelf, het is wat ik allemaal geleerd heb en in de praktijk werkt.
Man = actief
Vrouw = reactief.
Jij moet je eigen levenspad bewandelen. Deze levenspad is zeer belangrijk, en je blijft je pad wandelen al zegt een vrouw dat ze het anders wilt. Dit is jouw leven.
Wat je doet bij een interactie met een vrouw, is actief zijn. Hierbij bedoel ik dus dat jij moet escaleren en het naar de volgende niveau moet brengen. Je moet NIET de hele tijd wachten op signalen terwijl je in the friendzone zit. Hoe langer je in the friendzone blijft, hoe moeilijker het is om eruit te komen. Het is als een zwart gat dat je inslikt.
Veel mensen denken op deze manier wat totaal fout is (overdreven uitgedrukt): "Als ik een maand vrienden ben met haar, dan zeg ik ineens , verassing!!! Ik vind jou leuk, ik ben geil!!". Je zult haar afschrikken, want ze heeft jou al lang in een hokje "vrienden" geplaatst, en het is een raar gevoel om dan nog wat te beginnen. Er zijn uitzonderingen, maar aantrekkelijk is dit zeker niet.
Gedraag je naar je eigen intenties. Wacht niet op reactie van de vrouw, want dat is toestemming vragen. Hierbij geef je haar de macht om je goed te keuren of af te wijzen. De kans is groot dat je afgewezen gaat worden. Afgelopen zaterdag heb ik ongeveer 15 benaderingen gedaan, waarbij er 2 mis gingen. 1 tje ging mis doordat ik naar reactie zocht. De tweede was te lastig, haar bitchshield stond al gigantisch vanwege iemand die een paar min ervoor naar haar toe ging.
Het betekend ook dat je niet emotioneel afhankelijk bent van haar. Wanneer ze je afwijst BLIJF je blij. Het komt vaak voor dat ze alsnog naar je toe gaat.
Dat zit tussen je oren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:05 schreef benzin het volgende:
Als vrouwen zulke doodnormale wezens zijn, waarom is het dan zo moeilijk ze te benaderen en met ze om te gaan?
Mijn ervaring is dat in kleine kernen (verdomme, klinkt wel als een aardrijkskundelesquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:03 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Bijna officieel stad-dorp, en nee 25 km weg.
En tieft jij lekker op uit dit topic met die pua-onzin.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:04 schreef firefly3 het volgende:
De stukjes die ik hier schrijf ik typ zelf, het is wat ik allemaal geleerd heb en in de praktijk werkt.
Man = actief
Vrouw = reactief.
BLAAT
Dit klinkt misschien een beetje hard, maar zoek de minder knappe meisjes uit om vrienden mee te worden, en dan steeds iets knapper proberen, dan word het ook minder eng om met vrouwen te praten (lijkt mij, ik ga dit ook proberen)quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Als vrouwen zulke doodnormale wezens zijn, waarom is het dan zo moeilijk ze te benaderen en met ze om te gaan? Mijn sociale vaardigheden zijn nooit echt sterk, maar met jongens kan ik ten minste nog halfredelijk overweg.
Het is echt letterlijk net alsof ze een compleet andere soort zijn die niet op dezelfde manier communiceert.
Ik zou een vrouwelijke vriend op zich wel zien zitten, ik vind seks niet het meest belangrijke, en het zou me toch wat warmte gevenIets minder eenzaam, misschien kan ik er zelfs een keer een knuffel uitslaan. Ik zie het wel zitten.
Krijgen we straks weer een link naar www.pua.nl waar we die coole gozer met zijn kekke zonnebril mogen zien?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:04 schreef firefly3 het volgende:
De stukjes die ik hier schrijf typ ik zelf, het is wat ik allemaal geleerd heb en in de praktijk werkt.
Man = actief
Vrouw = reactief.
Jij moet je eigen levenspad bewandelen. Deze levenspad is zeer belangrijk, en je blijft je pad wandelen al zegt een vrouw dat ze het anders wilt. Dit is jouw leven.
Wat je doet bij een interactie met een vrouw, is actief zijn. Hierbij bedoel ik dus dat jij moet escaleren en het naar de volgende niveau moet brengen. Je moet NIET de hele tijd wachten op signalen terwijl je in the friendzone zit. Hoe langer je in the friendzone blijft, hoe moeilijker het is om eruit te komen. Het is als een zwart gat dat je inslikt.
Veel mensen denken op deze manier wat totaal fout is (overdreven uitgedrukt): "Als ik een maand vrienden ben met haar, dan zeg ik ineens , verassing!!! Ik vind jou leuk, ik ben geil!!". Je zult haar afschrikken, want ze heeft jou al lang in een hokje "vrienden" geplaatst, en het is een raar gevoel om dan nog wat te beginnen. Er zijn uitzonderingen, maar aantrekkelijk is dit zeker niet.
Gedraag je naar je eigen intenties. Wacht niet op reactie van de vrouw, want dat is toestemming vragen. Hierbij geef je haar de macht om je goed te keuren of af te wijzen. De kans is groot dat je afgewezen gaat worden. Afgelopen zaterdag heb ik ongeveer 15 benaderingen gedaan, waarbij er 2 mis gingen. 1 tje ging mis doordat ik naar reactie zocht. De tweede was te lastig, haar bitchshield stond al gigantisch vanwege iemand die een paar min ervoor naar haar toe ging.
Het betekend ook dat je niet emotioneel afhankelijk bent van haar. Wanneer ze je afwijst BLIJF je blij. Het komt vaak voor dat ze alsnog naar je toe gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |