In de post boven je de jouwe (die ik nu quote) zegt hij iig niks onzinnigs.quote:Op woensdag 29 juni 2011 03:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
Alsjeblieft zeg, zoek een ander topic om te vervuilen
ja astu, ik hoop dat je niet nooit meer terugkomt ineens ofzo! want ik wil jou gewoon niet kwijt . ik heb nu niet zoveel te vragen ofzo.....ik moet eerst eens wat doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 03:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Thx! De negatieve reacties kan ik wel begrijpen, het is vrij tegendraads wat de meeste mensen willen. Maar er is nog een hoop wat ik graag wil delen, en wat me geheel veranderd heeft.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 04:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
jik hoop dat je niet nooit meer terugkomt ineens ofzo! want ik wil jou gewoon niet kwijt.
Inderdaad, na de innergame komt actie!! Hier was ik nog niet aan toe om er wat over te schrijven, eerst wilde ik de basis over kwalificatie en value taker/giver duidelijk uitleggen. Pas als iemand vrede heeft met zichzelf, kan een ander vrede hebben met diegene.quote:Op woensdag 29 juni 2011 04:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
@firefly
ik denk zelf niet dat als je compleet niet kan versieren, het alleen maar innergame is wat nog nodig is. want dan sta je daar met een goed not value seeking gevoel, maar gebeurd er alsnog niets omdat je niets onderneemt(net zoals voorheen).
[..]
ja astu, ik hoop dat je niet nooit meer terugkomt ineens ofzo! want ik wil jou gewoon niet kwijt . ik heb nu niet zoveel te vragen ofzo.....
hoe sta je als je een complete n00b bent op versiergebieden tegenover het "fake it till you make it" en "acteren" tijdens het versieren/benaderen/converseren/whatever ?
het is dat ik uitgaan enzo gewoon vermoeiend vind, en dan na een tijdje gebeurt er gewoon iets, of juist iets niet, of realiseer ik me dat ik het even allemaal niet meer weet wat ik moet doen, en dan voel ik me gewoon FAAL.
dat soort momenten zijn er best vaak. en het kost heel veel energie om door te blijven gaan met me bezigheden van niet stil in de hoek te verdwijnen.
vooral helemaal opnieuw een cold approach doen (bij wie dan ook) is hartstikke energieslurpend.
Het zou best kunnen! Het kan ook zijn dat diegene al echt daadwerkelijk zo was. De bedoeling is dat je uiteindelijk ook diegene bent, en niet meer alleen dingen doet. Dat betekend dat zoiets als automatisme een onderdeel is van je identiteit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 04:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh ik wil trouwens wat grappigs melden, wat ik heb meegemaakt , en wat ik vermoed ervan.
ik was zo vorige week auto aan het aanslingeren met startslinger(nieuwe accu nodig, startmotor of startkabel is nu trouwens helemaal kapot ook nog, i kweet niet), en toen was er zo een jongen die langsliep die stopte, en een paar dingen zei/vroeg.
weet niet meer in welke volgorde, en hoe precies. maar
1. mooie/leuke auto
2. heb je hulp nodig
3 kan ik iets voor je doen
en toen later zei hij nog een keer van: Is er iets dat ik voor je kan doen?
dat deed me denken aan 1 of andere pua die het vooral over innergame had in ze dingen, en dan zei dat je vooral mensen vaker gewoon spontaan moest aanspreken of ze hulp nodig hadden.
ik vraag me af of die jongen toen ook met zoiets bezig was, of dat het echt gewoon toevallig was.... hoe hij het deed, de zinsbouw, en toen later nog een keer er op een heel open manier om vroeg... het deed me heel erg aan dat programma van die puagast denken. ik heb die jongen niet ernaar gevraagd. jammer genoeg, want ik vraag het me nu wel af of hij dat deed omdat hij zoiets express ging doen om zichzelf te verbeteren.
Dat snapte ik. Maar alles wordt beoordeeld in termen van onderdanigheid vs onafhankelijkheid. Dat zijn machtsstermen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 03:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Deze voorbeelden waren dingen die je juist niet moet doen, het is value taker gedrag:
Je eigen normen en waarden. En daar valt iedere vrouw voor? Zeker omdat die eigen normen en waarden betekenen dat je zo stoer mogelijk doet.quote:De kern is de persoon die je bent. Je persoonlijkheid is een reflectie van je innerlijke zelf. Je innerlijke zelf zijn je normen en waarden. Hoe meer je aan je eigen normen en waarden houd, hoe sterker je inner game is. Je eigen normen en waarden worden constant getest door de buitenwereld en vooral vrouwen. Zij voelen het aan wanneer je niet consistent bent met de dingen die je zegt en doet.
Het is ideologisch onzin MLiG.quote:Op woensdag 29 juni 2011 03:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
ik vind hem tof, hij mag niet weggaan!!!
en over dat 4K van jou, ik geef alleen geld uit aan dingen, die garantie hebben te werken.
en ik heb (ik zeg het wel nogmaals) geen cent aan pua dingen uitgegeven.
i kdacht dat je als wetenschapper nou juist de instelling moet hebben dat je voor dingen open staat, totdat is bewezen dat het niet klopt of iets.quote:
Vrouwen willen hun vrouwenrol vervullen. Let wel: mannen en vrouwen zijn exact gelijkwaardig, maar we zijn niet gelijk aan elkaar. Vrouwen reageren op de emotie van het moment. Mannen rationaliseren (en vaak ook zelfs over-rationaliseren) situaties. De man moet een dominante, beschermende en sterke rol vervullen. Vrouwen moeten begeleidt worden (niet gecommandeerd!) en willen zich bij jou zwak kunnen opstellen in slechtere tijden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 04:29 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat snapte ik. Maar alles wordt beoordeeld in termen van onderdanigheid vs onafhankelijkheid. Dat zijn machtsstermen.
[..]
Je eigen normen en waarden. En daar valt iedere vrouw voor? Zeker omdat die eigen normen en waarden betekenen dat je zo stoer mogelijk doet.
De man in de dominante rol. Dat is wel ego strelend voor (onzekere) mannen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 04:04 schreef firefly3 het volgende:
Kwalificatie
Zij is diegene die zichzelf wilt kwalificeren, en dat is iets wat je zelf beslist niet mag doen. Kwalificeren is het overtuigen aan de ander dat diegene goed genoeg is. Dit gebeurd meestal onbewust en is een trekje dat je jezelf moet afleren. Ga geen verhalen vertellen over wat je doet, bereikt hebt of wat je van plan bent. Op het begin is dit zeer moeilijk, maar het wordt steeds makkelijker. Sterker nog, hoe meer je jezelf gaat kwalificeren voor haar, hoe groter de kans is dat ze weg loopt. Hoe meer je haar probeert te overtuigen, hoe meer je laat zien dat je onzeker bent.
Ze moet niet gek zijn op de dingen die je doet, maar ze moet gek zijn op jou. Wanneer je je dingen met passie uitvoert, is ze blij omdat jij blij wordt van je hobby's etc. Het kan zelfs iets zijn waar ze totaal geen interesse voor heeft.
Kwalificatie komt nog van ver terug uit de oertijd. Het alpha mannetje was diegene die de vrouwen ging uitkiezen. In ruil daarvoor kreeg ze bescherming en zekerheid.
De ego is je grootste vijand. Het is belangrijk om vrouwen als evenwaardig te zien en niet boven je of onder je. Dominantie betekend hier niet dat je meer waard bent dan haar. Maar dat je een man bent en zij een vrouw.quote:Op woensdag 29 juni 2011 04:37 schreef deelnemer het volgende:
[..]
De man in de dominate rol. Dat is wel ego strelend voor (onzekere) mannen.
Wel of niet bellen ligt aan de situatie af. Het ligt er vooral aan wie de meeste energie heeft gestoken in de laatste interactie. Daar moet ik ook nog een stukje over schrijven voordat ik over actie begin overigens!quote:Op woensdag 29 juni 2011 04:36 schreef MAY-be het volgende:
Welke hond heeft ooit verzonnen dat je moet wachten met bellen?
Ik word echt gek hiero...
De theorie is soortgelijk aan die van een religie of een politieke ideologie. Het is niet weerlegbaar, het is een geloof.quote:Op woensdag 29 juni 2011 04:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
i kdacht dat je als wetenschapper nou juist de instelling moet hebben dat je voor dingen open staat, totdat is bewezen dat het niet klopt of iets.
Halverwege de avond al nummers uitgewisseld, ze heeft vaak vermeld dat ze me heel erg leuk vind en echt hoopt dat ik m'n echte nummer gegeven heb. Tijdens het spectaculaire zoenen op het eind vd avond zei ze dat ze me zou smsen voor het slapengaan, en anders in ieder geval zondag.quote:Op woensdag 29 juni 2011 04:42 schreef firefly3 het volgende:
Wel of niet bellen ligt aan de situatie af. Het ligt er vooral aan wie de meeste energie heeft gestoken in de laatste interactie. Daar moet ik ook nog een stukje over schrijven voordat ik over actie begin overigens!
Ik heb het in de praktijk getest, en ook andere mensen. De laatste half jaar heb ik meer succes gehad dan in heel mijn leven daarvoor, dat zegt wel wat. Als je het beter kan, zeg het gerust, maar dit is geen theorie meer. Een stuk of 400 vrouwen heb ik benaderd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 04:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
De theorie is soortgelijk aan die van een religie of een politieke ideologie. Het is niet weerlegbaar, het is een geloof.
Je hebt teveel energie in de interactie gestoken (moet ik bij smsjes/berichtjes vaak ook nog op letten). Omdat je ook nog eens te vroeg initiatief nam, terwijl ze jou misschien nog die zondag kon smsen, is het nu helaas no contact invoeren. Maar wees gerust, je hoeft verder niets te doen. De kans is groot dat ze binnenkort contact met jou opneemt. Je moet het wel weken kunnen volhouden. Hierbij laat je zien dat je niet wanhopig bent, en in een positie van overvloed komt. De spanning die je hierbij opbouwt, gebeurd ook aan haar kant. Ze zal zich afvragen waarom je niets stuurd. Terwijl je dit volhoud, zal ze merken dat je eigenschappen hebt van een alpha man.quote:Op woensdag 29 juni 2011 04:47 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Halverwege de avond al nummers uitgewisseld, ze heeft vaak vermeld dat ze me heel erg leuk vind en echt hoopt dat ik m'n echte nummer gegeven heb. Tijdens het spectaculaire zoenen op het eind vd avond zei ze dat ze me zou smsen voor het slapengaan, en anders in ieder geval zondag.
Toen heb ik zondag rond 8 een subtiel smsje gestuurd, "Hey schoonheid, nog een beetje lekker kunnen uitslapen? x MAY-be" (ik moest werken, zij kon uitslapen)
Maarrrrrr.... ik weet dus dat d'r mobiel nagenoeg leeg was en dat de oplader bij haar vriendin lag waar ze die avond niet mee naar huis reisde....
Het zoenen is nu 72.5 uur geleden...
-edit
En nee, ik had geen ontvangstbevestiging aanstaan.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 04:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen willen hun vrouwenrol vervullen. Let wel: mannen en vrouwen zijn exact gelijkwaardig, maar we zijn niet gelijk aan elkaar. Vrouwen reageren op de emotie van het moment. Mannen rationaliseren (en vaak ook zelfs over-rationaliseren) situaties. De man moet een dominante, beschermende en sterke rol vervullen. Vrouwen moeten begeleidt worden (niet gecommandeerd!) en willen zich bij jou zwak kunnen opstellen in slechtere tijden.
Mijn normen en waarden heeft niets te maken met stoer doen. Dit gaat overigens om het zijn en niet om het doen. Ik wil dat iedereen een natural wordt, en geen gemaakte circus (wat ik zelf ook gehad heb).
Enkele normen en waarden van mezelf: Positief zijn, respectvol zijn, niet plakkerig zijn, niet liegen, niet wanhopig zijn, niet te snel oordelen, het beste in mensen zien enz. Aan je eigen normen en waarden moet je je zeeeeer strict aan houden om inconsistentie te voorkomen.
Je ziet in deze leer over de ware menselijk aard/natuur geen ideologie. Er is wel sociobiologische verklaring bij te verzinnen. Maar is het allemaal zo simpel en eenvormig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 04:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De ego is je grootste vijand. Het is belangrijk om vrouwen als evenwaardig te zien en niet boven je of onder je. Dominantie betekend hier niet dat je meer waard bent dan haar. Maar dat je een man bent en zij een vrouw.
Waarom die fucking spelletjes.... We vonden elkaar echt heel leuk, als je ons had zien zoenen had je me gelijk gegeven...quote:Op woensdag 29 juni 2011 04:57 schreef firefly3 het volgende:
Je hebt teveel energie in de interactie gestoken (moet ik bij smsjes/berichtjes vaak ook nog op letten). Omdat je ook nog eens te vroeg initiatief nam, terwijl ze jou misschien nog die zondag kon smsen, is het nu helaas no contact invoeren. Maar wees gerust, je hoeft verder niets te doen. De kans is groot dat ze binnenkort contact met jou opneemt. Je moet het wel weken kunnen volhouden. Hierbij laat je zien dat je niet wanhopig bent, en in een positie van overvloed komt. De spanning die je hierbij opbouwt, gebeurd ook aan haar kant. Ze zal zich afvragen waarom je niets stuurd. Terwijl je dit volhoud, zal ze merken dat je eigenschappen hebt van een alpha man.
Inderdaad, alles is gebaseerd op (seksuele) aantrekkingskracht.quote:Op woensdag 29 juni 2011 04:58 schreef deelnemer het volgende:
[..]
[..]
Je ziet in deze leer over de ware menselijk aard/natuur geen ideologie. Er is wel sociobiologische verklaring bij te verzinnen. Maar is het allemaal zo simpel en eenvormig.
Niets is zo onbetrouwbaar als verhalen van mensen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 04:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb het in de praktijk getest, en ook andere mensen. De laatste half jaar heb ik meer succes gehad dan in heel mijn leven daarvoor, dat zegt wel wat. Als je het beter kan, zeg het gerust, maar dit is geen theorie meer. Een stuk of 400 vrouwen heb ik benaderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |