abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98805668
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 03:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat is innergame?

"Innergame", oftewel je innerlijke spel, is je kern. Hoe meer controle je hebt over je innergame, hoe eenvoudiger het is om vrouwen te versieren. Sterker nog, je hoeft er steeds minder moeite voor te doen.

De slechte emoties die je hebt zijn heel vaak een slechte reflectie van de werkelijkheid. Mensen hebben vaak de neiging om de negatieve dingen te onthouden en te herhalen in hun hoofd. Bijv: "Ooh shit, ik had nog brood op de grond laten liggen, zullen mensen denken dat ik slordig ben?" x 10. Hierdoor kom je een spiraal van negativiteit terecht.

Vrouwen vinden mannen aantrekkelijk die vrolijk zijn. Vrolijk uit hunzelf, hun innerlijk, en niet enkel reactief op de omgeving. Met een goede innergame, kan je zelfs vrolijk blijven als een vrouw je afwijst. Zodra je vrolijk blijft, komt het zelfs vaak voor dat dezelfde vrouw alsnog naar je toe komt. Dit stamt nog uit de tijd van de oertijd, dat het alpha mannetje zijn eigen weg kan bepalen en totale controle heeft over de situatie. Frustraties en het persoonlijk nemen van haar reactie is een teken van zwakte.

Jouw kern, moet sterk zijn, krachtig, waarbij jouw emoties niet afhankelijk zijn van jouw omgeving, maar dat je geheel tevreden bent met wie je bent.
Kom op de meet, help ons arme stakkers dan! Dat zou wel baas zijn :D :Y (moet er nog wel een meet geregeld worden :P)
Finally, someone let me out of my cage
  woensdag 29 juni 2011 @ 03:06:25 #52
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98805670
quote:

[..]

Wat is innergame?

"Innergame", oftewel je innerlijke spel, is je kern. Hoe meer controle je hebt over je innergame, hoe eenvoudiger het is om vrouwen te versieren. Sterker nog, je hoeft er steeds minder moeite voor te doen.

De slechte emoties die je hebt zijn heel vaak een slechte reflectie van de werkelijkheid. Mensen hebben vaak de neiging om de negatieve dingen te onthouden en te herhalen in hun hoofd. Bijv: "Ooh shit, ik had nog brood op de grond laten liggen, zullen mensen denken dat ik slordig ben?" x 10. Hierdoor kom je een spiraal van negativiteit terecht.

Vrouwen vinden mannen aantrekkelijk die vrolijk zijn. Vrolijk uit hunzelf, hun innerlijk, en niet enkel reactief op de omgeving. Met een goede innergame, kan je zelfs vrolijk blijven als een vrouw je afwijst. Zodra je vrolijk blijft, komt het zelfs vaak voor dat dezelfde vrouw alsnog naar je toe komt. Dit stamt nog uit de tijd van de oertijd, dat het alpha mannetje zijn eigen weg kan bepalen en totale controle heeft over de situatie. Frustraties en het persoonlijk nemen van haar reactie is een teken van zwakte.

Jouw kern, moet sterk zijn, krachtig, waarbij jouw emoties niet afhankelijk zijn van jouw omgeving, maar dat je geheel tevreden bent met wie je bent.
Je bent een zielgelover?
The view from nowhere.
  woensdag 29 juni 2011 @ 03:07:22 #53
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98805676
quote:

[..]

Wat is innergame?

Goed verhaal man, misschien moet je de rest van de deal met MLiG per DM afhandelen, denk dat je er toch wel minimaal 4000 euro in 2 maanden uit moet kunnen slaan. Verder mag je best wegblijven hier hoor :*
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_98805691
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 02:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het enige wat ik daaruit haal is dat axe je lekker doet ruiken. Als alternatief voor zweetlucht doet het dat ook. Precies wat ook helpt bij de ladies dus. Dit alles betekent niet dat je innergame/innerlijk dan meteen niet meer op orde hoeft te zijn. Het is een combinatie van verschillende factoren die een versierpoging of eerste indruk tot een succes kunnen maken.
Een totale verkeerde gedachtegang.

Geurtjes zijn geen plus punt omdat het lekker ruikt, maar een pluspunt om het negatieve zweetlucht te laten verdwijnen. Ruik je neutraal, dan maakt diegene net zoveel kans.

Dat heb ik meerdere malen ondervonden , vaak genoeg geen geurtje op gehad. Daar gaat het totaal niet om.

Een vrouw denkt "Oh wat een lekker geurtje". Maar ze moet niet verliefd worden op het geurtje, maar op de persoon. Sterker nog, een lekker geurtje heeft zelfs een benadering extra moeilijk gemaakt bij mij!!! Omdat ze zei dat ik een lekker geurtje had, bedankte ik haar en ging ik er net een halve zin teveel op in waardoor ik mijn kansen verkleinde.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_98805698
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 03:05 schreef Chewbalhaar het volgende:
Mijn god, we hebben er weer 1 in de zaal die compleet vol van zichzelf de perfecte pick up artist denkt te zijn en er zeker van is dat hij iedereen alles kan laten doen :')
Totaal niet de beste pick up artist! Er zijn mensen die nog lichtjaren verder zijn.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 29 juni 2011 @ 03:13:57 #56
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98805714
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 03:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Omdat ze zei dat ik een lekker geurtje had, bedankte ik haar en ging ik er net een halve zin teveel op in waardoor ik mijn kansen verkleinde.
clockwork :D.

Je moet het allemaal niet zo zwaar opvatten. Relax.

Edit: Wel een zwaar misbruik van het begrip 'persoonlijkheid' overigens.
The view from nowhere.
pi_98805721
Je hebt "value takers" en "value givers" op de wereld.

Voorbeelden van value takers:

- Mensen die een drankje aan een vrouw geven om geaccepteerd te worden
- Zoeken naar reacties van een vrouw
- Verdrietig een vrouw opbellen/smsen/etc
- Indruk proberen te wekken in elke vorm (kleding/geld/waargebeurde verhalen)
- Vragen of ze een vriend heeft
- Vragen wat ze doet, elke dag opbellen
pi_98805728
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 03:16 schreef firefly3 het volgende:

Volgens mij heeft niemand hier wat aan :N
  woensdag 29 juni 2011 @ 03:18:53 #59
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98805736
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 03:16 schreef firefly3 het volgende:

Maar een echte kerel doet dat toch niet?
The view from nowhere.
pi_98805739
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 03:13 schreef deelnemer het volgende:

[..]

clockwork :D.

Je moet het allemaal niet zo zwaar opvatten. Relax.

Edit: Wel een zwaar misbruik van het begrip 'persoonlijkheid' overigens.
Ik doe er wel relaxed over , maar van dit soort "foutjes" leer ik van. Zelf ben ik niet echt spiritueel overigens. Wat ik vertel is de biologische aspect van innergame. Je hersens scannen continue je omgeving, waardoor je je goed of slecht kunt voelen.
pi_98805747
Ik ga naar bed, (lullen kan die firefly wel trouwens ^O^)
  woensdag 29 juni 2011 @ 03:22:29 #62
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98805755
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 03:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik doe er wel relaxed over , maar van dit soort "foutjes" leer ik van. Zelf ben ik niet echt spiritueel overigens. Wat ik vertel is de biologische aspect van innergame. Je hersens scannen continue je omgeving, waardoor je je goed of slecht kunt voelen.
Volgens mij geloof jij impliciet in een Ziel en een Doel. Je mensbeeld is te simpel.
The view from nowhere.
pi_98805770
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 03:18 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Maar een echte kerel doet dat toch niet?
Dit zijn 1 van de duidelijkere voorbeelden. Minder duidelijke voorbeelden:

- Je danst een klein stukje richting haar omdat ze naar je keek
- Je vraagt hoe ze heet , waarbij je stem met een iets hoger toon eindigt
- Je benaderd haar, ze glimlacht, en je gaat weer weg (value genomen, weer vandoor)
- Een complimentje waar je niet geheel achter staat (je moet er 100% achter staan, niet 60%)
- Je begint over je vakantie te praten
- Je zoekt validatie in haar en in de benadering
-
  woensdag 29 juni 2011 @ 03:26:47 #64
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98805780
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 03:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

- Je benaderd haar, ze glimlacht, en je gaat weer weg (value genomen, weer vandoor)
- Een complimentje waar je niet geheel achter staat (je moet er 100% achter staan, niet 60%)
-
is deze niet slim om te doen om daarover te beginnen tegen iemand anders in de set, om attractie op te bouwen bij het target?

en wat als die ander man is? (no homo, het target is geen man)

of moet een conversational thread compleet niet needy beginnen?
pi_98805783
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 03:22 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Volgens mij geloof jij impliciet in een Ziel en een Doel. Je mensbeeld is te simpel.
Omdat je Ziel in hoofdletters schrijft... ik ben zelf atheïst en wil hier geen geloofsdiscussie. Thx :)
  woensdag 29 juni 2011 @ 03:29:28 #66
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98805793
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 03:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

-
Nu maak je er teveel een machtsspel van.

Zelf geef ik overigens alleen complimentjes waar ik 100% achter sta en toch vinden mensen mij een slijmbal.
The view from nowhere.
pi_98805804
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 03:26 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

is deze niet slim om te doen om daarover te beginnen tegen iemand anders in de set, om attractie op te bouwen bij het target?
Aantrekkelijkheid heb je niet door te vertellen wat je hebt of gaat meemaken (geld/kleding/vakantie/sport), al is het zó geweldig. Weten dat je deze dingen hebt maakt je blij. Dan gaat ze zich vanzelf afvragen hoe het komt dat je zo vrolijk bent, en dan ben je een persoon met hoge waarde.

Als je verteld aan haar wat je gaat doen in de vakantie, ben je jezelf aan het kwalificeren. Kwalificeren is het duidelijk maken aan de ander dat je goed genoeg bent voor haar. Maar zodra je je gaat kwalificeren, ben je een value taker dat een beetje waarde van haar weg wilt nemen. Erkenning krijgen is goed, erkenning vragen komt van een standpunt van schaarste en tekort.
  woensdag 29 juni 2011 @ 03:31:20 #68
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98805807
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 03:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Omdat je Ziel in hoofdletters schrijft... ik ben zelf atheïst en wil hier geen geloofsdiscussie. Thx :)
Wat is die innerlijke kern van jou, die ongevoelig is voor wat er in de wereld gebeurd, dan wel?
The view from nowhere.
pi_98805825
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 03:29 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Nu maak je er teveel een machtsspel van.

Zelf geef ik overigens alleen complimentjes waar ik 100% achter sta en toch vinden mensen mij een slijmbal.
Deze voorbeelden waren dingen die je juist niet moet doen, het is value taker gedrag:

quote:

De kern is de persoon die je bent. Je persoonlijkheid is een reflectie van je innerlijke zelf. Je innerlijke zelf zijn je normen en waarden. Hoe meer je aan je eigen normen en waarden houd, hoe sterker je inner game is. Je eigen normen en waarden worden constant getest door de buitenwereld en vooral vrouwen. Zij voelen het aan wanneer je niet consistent bent met de dingen die je zegt en doet.
pi_98805832
Als de ander persoon ook een man is, geen idee hoe dat zit, maar ik neem aan dat de 1 de "vrouwenrol" in neemt en de ander de "mannenrol", dus de principes zijn misschien hetzelfde.
pi_98805842
De mate van succes met vrouwen staat gelijk aan hoeveel waarde je zelf geeft aan je leven. Als je jezelf "maar een 6 vind", dan vind de vrouw je "ook maar een 6".

Ben je boos, dan wordt ze ook boos. Ben je blij, dan wordt ze ook blij. Emoties zijn sterk overdraagbaar en aanstekelijk. Maar het belangrijkste is: GEEN TRUUKJES. Je innerlijk komt uiteindelijk naar boven gedreven, en dan is het doei!
  woensdag 29 juni 2011 @ 03:45:56 #72
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98805861
Alsjeblieft zeg, zoek een ander topic om te vervuilen :')
  woensdag 29 juni 2011 @ 03:47:01 #73
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98805862
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 03:17 schreef minibeer het volgende:

[..]

Volgens mij heeft niemand hier wat aan :N
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 03:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
Alsjeblieft zeg, zoek een ander topic om te vervuilen :')
ik vind hem tof, hij mag niet weggaan!!!

en over dat 4K van jou, ik geef alleen geld uit aan dingen, die garantie hebben te werken.
en ik heb (ik zeg het wel nogmaals) geen cent aan pua dingen uitgegeven.
  woensdag 29 juni 2011 @ 03:52:11 #74
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98805869
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 03:47 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

[..]

en over dat 4K van jou, ik geef alleen geld uit aan dingen, die garantie hebben te werken.
Net als di 8k?

Ga jij lekker met hem in de weer, dan zijn wij van 2 mafketels af :X
pi_98805873
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 03:47 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

[..]

Thx! De negatieve reacties kan ik wel begrijpen, het is vrij tegendraads wat de meeste mensen willen. Maar er is nog een hoop wat ik graag wil delen, en wat me geheel veranderd heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')