SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierFinally, someone let me out of my cage
Wie?quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:07 schreef Chewbalhaar het volgende:
no offence, je bent wel jaloers op die booty call
Wie nietquote:
Spijkerbroek. Normaal een beetje een donker blauwe, heel soms een licht blauwe. Meestal egaal, soms met een licht vervaging van kleur erin.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:55 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik vind dat eerste paar leuker dan het tweede. Maar het ligt verder heel erg aan wat je erbij aantrekt natuurlijk.wat voor soort kleren draag je normaliter? Like, link ff een foto van een t-shirt wat je zou dragen, en van een broek, ofzo. Als je wil ofc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:10 schreef S95Sedan het volgende:
Deze nu, buiten werk dan.Die vind ik tof! Zelf zou ik rood niet zo snel kiezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
truste. het is weer laat geworden
maar mijn slaapkamer is eindelijk afgekoeld.
[ Bericht 3% gewijzigd door greatjob op 29-06-2011 02:20:09 ]
quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:10 schreef S95Sedan het volgende:
Deze nu, buiten werk dan.Ik vind (fel) gekleurde schoenen zo hard nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik waarschijnlijk ook zo ongeveer de enige in maargoed
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Ik? Jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:07 schreef Chewbalhaar het volgende:
no offence, je bent wel jaloers op die booty call
Ach ja er moet toch iets in zo'n ttquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:08 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Wie niet
maar ik doelde opzich op minibeer, die het TT-waardig vond.
Ook een setje creme pumas nog, verder ben ik niet zo van de schoenen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik vind (fel) gekleurde schoenen zo hard niets
Ik doe meestal witte sneakers of wat nettere (heeel soms, praktisch nooit eigenlijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik vind (fel) gekleurde schoenen zo hard niets
Zien die mensen alleen van zichzelf niet, dat ze slecht gekleed zijn, of ook van anderen niet. Als ze het van anderen ook niet zien, hoef je jezelf voor deze mensen niet goed te kleden. Als er dat heel veel zijn, hoef je jezelf uberhaupt niet goed te kleden.quote:
Zoals ik het zie wring je je met gezochte argumenten in allerlei bochten omdat je niet wil aanvaardden dat bepaalde kleding nou eenmaal beter staat dan andere kleding. En dat er daarin best een objectieve norm kan zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:14 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Zien die mensen alleen van zichzelf niet, dat ze slecht gekleed zijn, of ook van anderen niet. Als ze het van anderen ook niet zien, hoef je jezelf voor deze mensen niet goed te kleden. Als er dat heel veel zijn, hoe je jezelf uberhaupt niet goed te kleden.
Wat dan? Met constructieve kritiek kan je meerquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:17 schreef firefly3 het volgende:
Wat een slechte opening post.
Veel is onjuist en werkt zelfs tegen je.
Wat is onjuist dan? en hoe moet het wel?quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:17 schreef firefly3 het volgende:
Wat een slechte opening post.
Veel is onjuist en werkt zelfs tegen je.
Nee want dit was mijn oorspronkelijke argument. Maar die begreep je toen ook al niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoals ik het zie wring je je met gezochte argumenten in allerlei bochten omdat je niet wil aanvaardden dat bepaalde kleding nou eenmaal beter staat dan andere kleding. En dat er daarin best een objectieve norm kan zijn.
Erm nja eerlijk gezegd bestel ik vooral broeken online. t-shirts ook wel maar minder. Broeken vnml op def-shop.com - erg chille site. Hebben ook veel verschillende soorten broeken.quote:Hehe sommigen wel ja, maar anderen zijn wel eerlijk. Bestel eigenlijk nooit online. Moet je dat spul weer terugsturen als het niet past, vind ik lastig. Maar lijkt me wel superhandig dat je gewoon op je gemak alles kan bekijken. Welke online winkels raad je aan?
De gehele post is gebaseerd vanaf een positie van schaarste en het opzetten van grenzen voor jezelf. Verder worden mensen erop gestuurd om in "the friendzone" te komen. Daar wil je nooit in terecht komen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:19 schreef palawan het volgende:
[..]
Wat is onjuist dan? en hoe moet het wel?
Heb de spoiler in de opening post niet gelezen, maar vond het verder wel helder en juist eigenlijk :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |