quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik zie mensen dit vaker posten.
Bedoelen ze hier dan mee "dag ik ga 'Fappen'"? ( die term heb ik ook van fok)
Ja maar dat hoort daar automatisch bij en ze zeggen altijd zo indirect "nou ik ga slapen hoor!!"quote:
Waarom denk je datquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja maar dat hoort daar automatisch bij en ze zeggen altijd zo indirect "nou ik ga slapen hoor!!"
Omdat dat het enige is waar ze aan denktquote:
Fap ze.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nou euh ik ga nu "slapen" hoor.
lanterfanteraar gaat slapen!
welterusten allemaal, ik ga "mijn bed opzoeken", eerst even "klaarmaken in de douche"
slaap lekker hoor, mensen van het topic! nogmaals "welterusten"!!
zodat je weet dat ze niet meer reageren, daarom zeggen ze dat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja maar dat hoort daar automatisch bij en ze zeggen altijd zo indirect "nou ik ga slapen hoor!!"
Als ze zeggen 'klaarmaken in de douche' hebben de meesten het wel over masturberen lijkt mequote:Op woensdag 29 juni 2011 00:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nou euh ik ga nu "slapen" hoor.
lanterfanteraar gaat slapen!
welterusten allemaal, ik ga "mijn bed opzoeken", eerst even "klaarmaken in de douche"
slaap lekker hoor, mensen van het topic! nogmaals "welterusten"!!
hehe, klaarmaken voor wat?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:58 schreef minibeer het volgende:
[..]
Als ze zeggen 'klaarmaken in de douche' hebben de meesten het wel over masturberen lijkt me
Hangt af van de situatie. Als ze normaal wel vaak online is en net na een leuk afspraakje met jou niet meer dan is het een beetje te toevallig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:43 schreef Newbie114 het volgende:
Betekent het trouwens iets als een meisje 1 week lang (oke 5 dagen) niet op msn is?
Ik ken meisjes die offline zijn en gewoon offline blijven praten zodra je online komt. Ik ken ook anderen die eens in de 2 maanden op msn komen. Het hangt compleet van de situatie af.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hangt af van de situatie. Als ze normaal wel vaak online is en net na een leuk afspraakje met jou niet meer dan is het een beetje te toevallig.
Daarom zeg ik: Als ze normaal wel vaak online is ...quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:15 schreef greatjob het volgende:
[..]
Ik ken meisjes die offline zijn en gewoon offline blijven praten zodra je online komt. Ik ken ook anderen die eens in de 2 maanden op msn komen. Het hangt compleet van de situatie af.
Meh. Ik wil kledingadviesIk denk dat ik nodig moet shoppen.
Ik bevestigde het alleenquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: Als ze normaal wel vaak online is ...
Nu Straw, dit is je kans.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:15 schreef greatjob het volgende:
Kledingadvies kan je hier ook krijgen. Post maar wat, hoor je van mij (ons) wel of t wat isquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:15 schreef greatjob het volgende:
[..]
Ik ken meisjes die offline zijn en gewoon offline blijven praten zodra je online komt. Ik ken ook anderen die eens in de 2 maanden op msn komen. Het hangt compleet van de situatie af.
Zo iemand heb ik nu ook in mijn lijst. Laatste gesprek (en dus online) was 2 weken geleden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: Als ze normaal wel vaak online is ...
Dit gaat zo lastigquote:Kledingadvies kan je hier ook krijgen. Post maar wat, hoor je van mij (ons) wel of t wat is![]()
Helaas nietquote:Pff, dat kan je zelf toch ook wel zien?![]()
Dit. Ik heb de grootste wansmaak met kledingquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:21 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik wil trouwens ook kledingadvies, of eigenlijk wil ik gewoon met een meid gaan shoppen, lijkt me veel handiger. Kan ze me tenminste direct zeggen of het me wel of niet staat
Soms, maar soms heb ik ook zoiets van.... tja... weet het ff nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:24 schreef JedimindhaX het volgende:
Pff, dat kan je zelf toch ook wel zien?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:24 schreef greatjob het volgende:
[..]
Dit. Ik heb de grootste wansmaak met kledingIk zou bijna aan mijn moeder vragen of zij weer kleding voor mij gaat kopen. Zij heeft een beter smaak dan ik.
Nee, heel veel mensen kunnen dat niet zien. Kijk maar eens naar willekeurige mensen op straat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:24 schreef JedimindhaX het volgende:
Pff, dat kan je zelf toch ook wel zien?
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, heel veel mensen kunnen dat niet zien. Kijk maar eens naar willekeurige mensen op straat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |