Ooohw 16 nog maar, komt wel goed danquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
16. Maar ik ben echt bedroevend slecht, er komt al geen trial voor mij
Nee. Wel zin in, eindelijk vakantie, dan zaterdag naar de kermis met het meisje van mijn dromenquote:
Maar dan heel vaak. Tot zover dat het niet meer per ongeluk lijkt, maar twijfel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen met dat 'per ongeluk' contact? Ik ben ook weleens tegen een leraar aangebotst met mijn kont. Of als ik door mensen heen moet lopen, dan bots ik ook met mijn kont.
Nog geen supermarkt mevrouw dusquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee. Wel zin in, eindelijk vakantie, dan zaterdag naar de kermis met het meisje van mijn dromen(en de rest van haar vriendengroep)
Niet perse, sommige mensen houden sowieso liever wat afstand ongeacht de interesse. Maar als ze steeds van je vandaan stapt als je toenadering zoekt en ze veel naar de andere kant kijkt en ook haar lichaam van je af gedraait heeft is de kans dat ze geen interesse heeft vrij groot.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dus als je met een meisje staat te praten en ze staat ver genoeg van je af om haar aan te raken zonder voorover te buigen, vind ze je niet leuk?
En als meisjes vaak 'per ongeluk' fysiek contact maken (per ongeluk tegen je aan lopen met haar heupen enzo (wel van de zijkant))
Haha, wss zou ze zoiets hebben gehad van wtf (we waren rammstein aan het luisteren) en je kunt iemand toch niet zomaar zoenen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:37 schreef palawan het volgende:
[..]
Ooohw 16 nog maar, komt wel goed dan
En volgende keer als je weer samen muziek luistert met iemand, en hoofden zijn tegen elkaar: haar zwoel aankijken en zoenen!
Ik denk dat zijn aanraak en zoen skills los staan van zijn gevoelens die hij wel of niet heeftquote:
Ok. Ik zal morgenavond wel mijn outfit van de dag pm'enquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet perse, sommige mensen houden sowieso liever wat afstand ongeacht de interesse. Maar als ze steeds van je vandaan stapt als je toenadering zoekt en ze veel naar de andere kant kijkt en ook haar lichaam van je af gedraait heeft is de kans dat ze geen interesse heeft vrij groot.
Veel fysiek contact is vaak wel een goed teken.
Hehe, ja zoiets ja.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:41 schreef palawan het volgende:
Ik denk dat zijn aanraak en zoen skills los staan van zijn gevoelens die hij wel of niet heeft
ohquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:41 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn aanraak en zoen skills los staan van zijn gevoelens die hij wel of niet heeft
Ja, dat ze druk is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:43 schreef Newbie114 het volgende:
Betekent het trouwens iets als een meisje 1 week lang (oke 5 dagen) niet op msn is?
Of ze is gewoon op vakantie of zo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:44 schreef palawan het volgende:
Ja, dat ze druk is.
Dat of ze heeft je geblokkeerd.
Ik hoop voor je het eerste
Nou, perfect tochquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh
nouja er waren er wel twee die goed zoenden, maar dat was vooral geil
van deze was het ook helemaal emotioneel en dan geil
Of ze is gewoon niet online als ik kijk? (Newbie hoopt volop deze mogelijkheid)quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:44 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, dat ze druk is.
Dat of ze heeft je geblokkeerd.
Ik hoop voor je het eerste
Ik zie mensen dit vaker posten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:49 schreef Newbie114 het volgende:
Maar lieven mensjens, ik vertrek naar dromenland, welterusten
Serieus, beter splitsen we dit topic op in een R&P en een PUB-deelquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:43 schreef Newbie114 het volgende:
Betekent het trouwens iets als een meisje 1 week lang (oke 5 dagen) niet op msn is?
Nee, dat ze gaan slapen meestal.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik zie mensen dit vaker posten.
Bedoelen ze hier dan mee "dag ik ga 'Fappen'"? ( die term heb ik ook van fok)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |