Nah, ik heb genoeg getuigen hier.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat ruik jij zelf misschien niet, maar anderen...
Ik zweet heel snel, behalve onder mijn oksels en dat zweet ruik je bij mij (als ik geen deodorant op doe)quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier ook niet zo snel. Echt relaxed
Waarom zou je dat willen als het alleen aardig is en verder niks?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als in aardig en chill ja, zou het dan mogelijk contact naar een nieuw niveau brengen of denk ik er teveel over? En als je die persoon een beetje leuk zou vinden? Zou het dan anders zijn?
Ja dan sta ik om te beginnen vaak al niet dichtbij genoeg zo'n persoon om een arm om me heen te krijgen. Maar ook als ik weet dat hij meer wil, en ik daar echt geen behoefte aan heb ontwijk ik dat soort dingen liever.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:27 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oke, maar als iemand je niet mag dat merk ik nog wel (denk ik dan, nou ja, hoop ik dan)
Oh als ik die persoon leuk zou vinden, is het wel anders. Maar dan moet je wel meer doen, beetje wrijven en zo en met je vingers langs de heupen en de hals. En met het hoofd iets dichterbij en ooooh god dan gaat het omg echt dan gaat het gebeuren!! Tongen oh godquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als in aardig en chill ja, zou het dan mogelijk contact naar een nieuw niveau brengen of denk ik er teveel over? En als je die persoon een beetje leuk zou vinden? Zou het dan anders zijn?
je fantasie slaat nu op hol of...? :pquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh als ik die persoon leuk zou vinden, is het wel anders. Maar dan moet je wel meer doen, beetje wrijven en zo en met je vingers langs de heupen en de hals. En met het hoofd iets dichterbij en ooooh god dan gaat het omg echt dan gaat het gebeuren!! Tongen oh godzoals mijn laatste keer weehhh
Ja, ik ben een man (strike that, jongen), en ik weet niet wanneer daar het goede moment voor is. Arm om iemand heen slaan bedoel ik dan. Zowieso fysiek contact leggen lukt me niet, met niemand eigenlijk... Ik ben bang dat ze dat eng vindt, ik ben namelijk groter dan de meesten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:28 schreef palawan het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen als het alleen aardig is en verder niks?
Als je die persoon leuk vind na een leuk gesprek ofzo kan het wle lijkt me.
Ik neem aan dat je een man bent trouwens, en dit gaat over vrouwen versieren toch?
Je bent echt niet zoveel gewend he.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh als ik die persoon leuk zou vinden, is het wel anders. Maar dan moet je wel meer doen, beetje wrijven en zo en met je vingers langs de heupen en de hals. En met het hoofd iets dichterbij en ooooh god dan gaat het omg echt dan gaat het gebeuren!! Tongen oh godzoals mijn laatste keer weehhh
Tja, daar ben ik ook niet zo'n ster in moet ik eerlijk bekennen. Ik sla meestal pas een arm om iemand heen NA het zoenenquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja, ik ben een man (strike that, jongen), en ik weet niet wanneer daar het goede moment voor is. Arm om iemand heen slaan bedoel ik dan. Zowieso fysiek contact leggen lukt me niet, met niemand eigenlijk... Ik ben bang dat ze dat eng vindt, ik ben namelijk groter dan de meesten.
Ik heb werkelijk nog nooit klachten gehad, integendeel zelfs.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:31 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso, heel licht schijnt toch juist aantrekkelijker te zijn.
Met hoofden tegen elkaar muziek luisteren toen we beiden dronken waren is behalve zoenen (wat met iemand anders was) het enige fysieke contact dat ik ooit maak/heb gemaakt, of het moet per ongeluk zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Heb je dat straks bij elke tongzoen van je (toekomstige) vriendje? Of gaat het wel wennen denk je?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nope, hier ook niet van wat ik me zover kan herinneren. Plus ik ben monteur dus ik heb een excuus om woestgeil bezweet te zijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit klachten gehad, integendeel zelfs.
.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je dat straks bij elke tongzoen van je (toekomstige) vriendje? Of gaat het wel wennen denk je?
Hoe oud ben je dan eigenlijk?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Met hoofden tegen elkaar muziek luisteren toen we beiden dronken waren is behalve zoenen (wat met iemand anders was) het enige fysieke contact dat ik ooit maak/heb gemaakt, of het moet per ongeluk zijn.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je dat straks bij elke tongzoen van je (toekomstige) vriendje? Of gaat het wel wennen denk je?
Dus als je met een meisje staat te praten en ze staat ver genoeg van je af om haar aan te raken zonder voorover te buigen, vind ze je niet leuk?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja dan sta ik om te beginnen vaak al niet dichtbij genoeg zo'n persoon om een arm om me heen te krijgen. Maar ook als ik weet dat hij meer wil, en ik daar echt geen behoefte aan heb ontwijk ik dat soort dingen liever.
Niet om het een of ander, maar dat staat verder los van zijn "skills" hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
Wat bedoel je?
Deze tongsessie was heel anders dan die keren van het uitgaan. Deze sessie was met gevoelens en allemaal in je buik ook. Wederzijds en hij was tenminste eens niet bezet.
16. Maar ik ben echt bedroevend slecht, er komt al geen trial voor mijquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:33 schreef palawan het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan eigenlijk?
Je zegt dat je een jongen bent ipv al een man. Maar dan zou ik me niet zo druk over al deze dingen maken. Gewoon trial en error hoor. Je leert vanzelf wel wat bij
Wat wil je zeggen met dat 'per ongeluk' contact? Ik ben ook weleens tegen een leraar aangebotst met mijn kont. Of als ik door mensen heen moet lopen, dan bots ik ook met mijn kont.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dus als je met een meisje staat te praten en ze staat ver genoeg van je af om haar aan te raken zonder voorover te buigen, vind ze je niet leuk?
En als meisjes vaak 'per ongeluk' fysiek contact maken (per ongeluk tegen je aan lopen met haar heupen enzo (wel van de zijkant))
Wat bedoel je Technoquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar dat staat verder los van zijn "skills" hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |