Als ik die lui was zou ik eerst een naar de kapper gaan. Ze zien er een beetje onverzorgd uit, eventueel lenzen als dat beter zou staan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe zou advies dan over die erik en arjan(of hoe heten ze) heengeplakt kunnen worden, wat ze kunnen doen om zelfverzekerd en aantrekkelijk gedrag te vertonen.
ik bedoel, nu zitten ze daar zenuwachtig, onhandig te doen met het bestek enzo.
hoe zouden ze er op een manier mee om kunnen gaan dat hun toch alfa zijn.
je ziet ze nu ook helemaal zenuwachtig dingen proberen, als brood aanbieden. en ook zo vragen van : "heb je nog hobbies".
maar dat lijkt allemaal verkeerd, wat is het model hoe je wel goed een gesprek op gang houdt volgens jullie dan?
en hoe kunnen ze als alfa omgaan met die onhandigheid(die misschien nooit is op te lossen)?
bijv.
1 de schuld aan het bestek geven
2. zelfverzekerd lijken, en gewoon er op een alfa manier mee omgaan.
ik zet neer " er op een alfa manier mee omgaan". maar wat is dat dan volgens jullie? welke handelingen?
Imo hebben knappe vrouwen minder moeite met relaties dan de meeste mannen, maar hebben ze het wel zwaarder (kind enzo, lustobject, menstruatie (lijkt me ook heel erg rot iigquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je kan als vrouw ook op vrouwen vallen.
En hoe pak je dit dan aan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, mits de intentie meer dan vriendschap is.
kino escalatie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:03 schreef Newbie114 het volgende:
Is fysiek contact trouwens goed als je met een meisje praat (bv eens haar arm vastpakken; niet grijpen maar natuurlijke manier, als je moet lachen bv, of als je achter 2 meiden staat arm om allebei heen slaan (niet intiem meer een beetje gaan hangen)) of niet? Want ik doe dit namelijk nooit, dat vind ik echt heel eng om te doen...
Heb ik ook gelezen, vandaar vraag ik het ff (sommige dingen denk ik echt wtf gast.., anderen vind ik nog wel gaan)quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kino escalatie.
dicarlo escalation ladder is er redelijk uitgebreid over. ook nog wel meer, ik mocht dat soort dingen niet meer posten ofzoiets, maa rtoch doe ik het even.
Daar krijg ik hele rare MI's bij. Maar dat kan aan mijn dirty mind liggenquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Subtiel aanraken e.d. op goede getimede momenten.
Tieft eens snel op met die PUA boekenwijsheid van jou.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
kino escalatie.
dicarlo escalation ladder is er redelijk uitgebreid over. ook nog wel meer, ik mocht dat soort dingen niet meer posten ofzoiets, maa rtoch doe ik het even.
Voorbeeld svp?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Subtiel aanraken e.d. op goede getimede momenten.
Een leuk uiterlijk helpt zowel mannen als vrouwen een handje, maar de meeste relaties zijn niet enkel op uiterlijk gebaseerd natuurlijk. En een goed uiterlijk is geen garantie op het makkelijk krijgen van een goede relatie. Maar als je enkel op neukertjes uit bent is het hebben van een leuk koppie wel erg handig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:05 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Imo hebben knappe vrouwen minder moeite met relaties dan de meeste mannen, maar hebben ze het wel zwaarder (kind enzo, lustobject, menstruatie (lijkt me ook heel erg rot iig)) met de rest hebben... Correct me if I'm wrong.
Lelijke vrouwen hebben het maar moeilijk, al weten die wel dat het om hun innerlijk gaat...
Het is net als met dansen. Als je begin is alles houterig. Mensen maken hun handelingen niet af en voeren ze niet strak en soepel uit. Dat komt omdat het lichaam ongetraint en lui is. Door training wordt je lichaam soepeler en acturater. Uit eindelijk zit het in het helemaal in je systeem.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dus gewoon meer " strakheid" zeg maar, en blijven dooroefenen op dat soort triviale tips die in dat programma worden gegeven voor dat etentje.
Ja.quote:en dan uiteindelijk gaan alle subtiele details van "bibberende stem"/"kleine verkeerde beweginkjes"/ "wat dan ook", vanzelf weg
Toch ben ik liever een man, iig geen kinderen kunnen krijgen (die je zelf moet baren dan, lijkt me echt zwaar pijnlijk)quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Een leuk uiterlijk helpt zowel mannen als vrouwen een handje, maar de meeste relaties zijn niet enkel op uiterlijk gebaseerd natuurlijk. En een goed uiterlijk is geen garantie op het makkelijk krijgen van een goede relatie. Maar als je enkel op neukertjes uit bent is het hebben van een leuk koppie wel erg handig.
Sorry man, kan niet naar meets, ouders enzo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Als Mera en ik naar de volgende meet komen, oke?
ik vind dat gedoe van biting nogal ver gaan/onbegrijpelijk/nooit van gehoord. Sommige persoonlijke profiel pagina's van meisjes hebben weleens de hobby "biting" heb ik gezien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:08 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heb ik ook gelezen, vandaar vraag ik het ff (sommige dingen denk ik echt wtf gast.., anderen vind ik nog wel gaan)
Oh je bent van in het openbaar enzo?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Als Mera en ik naar de volgende meet komen, oke?
Dude.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
meisjes met borderline zijn wel leuk enzo, vooral als het eigenlijk heel schattige meisjes zijn
Dat ben ik al weer vergeten. En waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vind dat gedoe van biting nogal ver gaan/onbegrijpelijk/nooit van gehoord. Sommige persoonlijke profiel pagina's van meisjes hebben weleens de hobby "biting" heb ik gezien.
wordt daar hetzelfde mee bedoeld?
ik weet niet, in dat boek staat dat je het allemaal moet opbouwen enzo. in het begin afentoe aanraken eventjes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:11 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Sorry man, kan niet naar meets, ouders enzo.
Maar zou een voorbeeld kunnen zijn als je de clou van een grap vertelt of als je allebei echt hard moet lachen even haar arm vastpakken, alsof het de normaalste zaak van de wereld is?
Ja, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:11 schreef Newbie114 het volgende:
Sorry man, kan niet naar meets, ouders enzo.
Maar zou een voorbeeld kunnen zijn als je de clou van een grap vertelt of als je allebei echt hard moet lachen even haar arm vastpakken, alsof het de normaalste zaak van de wereld is?
Met zoenen en knuffelen? Nee, niets mis mee in het openbaar.quote:
Doe ik ook altijd, dus wordt ik dronken omdat het anders saai isquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik weet niet, in dat boek staat dat je het allemaal moet opbouwen enzo. in het begin afentoe aanraken eventjes.
of bijvoorbeeld over dat arm aanraken, haar onderarm aan de elleboog beetje naar je toe trekken.
en dan later kan je pas meer gaan doen.
ik ken het wel dat op een gegeven moment als je helemaal niets doet, en altijd afstand houdt, dat je dan zelf ook HEEL ERG Aanvoelt dat ookal zou je wel ineens iets gaan doen(, wat dan ook,) dat het dan "weird" zal zijn.
altijd vastzitten op die plek in groepen, is awkward en maakt je ook een buitenbeentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |