Hier ben ik het mee eens ik draag ze gewoon open met een shirt er onder.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben geen kledingexpert, maar ik vind dat, tenzij je een jonge en nonchalante uitstraling hebt, ruitjesbloezen nog wel gaan. Als je het draagt zoals ze oorspronkelijk bedoeld waren, heel netjes, dan staat het gewoon niet.
Ik heb liever gewoon een t shirt. Al vraag ik me wel vaak af of ik me wel fatsoenlijk kleed... Tips? (concreet dan, en voorlopig geen foto's, sorry damesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens ik draag ze gewoon open met een shirt er onder.
Dus niet baggy? Vind ik persoonlijk altijd fijn zitten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef moneyfornothing het volgende:
Een goede pasvorm scheelt al de helft qua kleding.
Nou ja ik heb manboobs dus daarom draag ik liever een hemdje er over heen. Dat staat wat slanker dus mannelijker.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon een t shirt. Al vraag ik me wel vaak af of ik me wel fatsoenlijk kleed... Tips? (concreet dan, en voorlopig geen foto's, sorry dames) Ik krijg wel te horen (van familie
dat groen mij niet staat.
Ik draag wel graag van die halve tenten ja. Zit heerlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dus niet baggy? Vind ik persoonlijk altijd fijn zitten.
Als de kleding ook baggy hoort te zitten kan dat prima, maar ik bedoelde meer op verkeerde maten dragen of kleding waar amper een normale vorm in te vinden is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
oh ok.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:23 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
ahh ik heb het geprobeerd maar ik trek die tmf breezer niet man
Zonder foto's kan ik niet zoveel zeggen, maar op zich is er niet zoveel mis met een t-shirt. Er is alleen wel nogal wat variatie te vinden qua shirts, dus welke kleuren/printjes/halzen enzo draag je graag?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon een t shirt. Al vraag ik me wel vaak af of ik me wel fatsoenlijk kleed... Tips? (concreet dan, en voorlopig geen foto's, sorry dames) Ik krijg wel te horen (van familie
dat groen mij niet staat.
Misschien ook een goed idee voor mij, ik heb ook een beetje manboobs (lees als, vet en spieren gemixt, lang gezwommen en gesport voor die spieren, maar het trilt nogsteeds als ik fiets over een hobbelige weg ofzo), maar ik heb geen hemdjes. Bovendien heb ik het mega snel echt heet, en ga ik zwetenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja ik heb manboobs dus daarom draag ik liever een hemdje er over heen. Dat staat wat slanker dus mannelijker.
Alles, als het maar staat, en geen naakte vrouwen of stomme grapjes erop heeft.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zonder foto's kan ik niet zoveel zeggen, maar op zich is er niet zoveel mis met een t-shirt. Er is alleen wel nogal wat variatie te vinden qua shirts, dus welke kleuren/printjes/halzen enzo draag je graag?
Hmmm wat bedoel je met nu? Is over een jaar ook goed?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ok.
er zit ook allemaal triviaal advies in wat belangrijk adviess lijkt voor een eerste date enzo. en dan bij 9:00 gaan ze het proberen toe te passen met een etentjesdate.
nou, ik weet ook niet, maar dat soort gasten hebben ander advies nodig dan dat lijkt mij
ik zou graag willen weten wat hun nou wel nodig hebben om NU(dus nee keep_walking, het moet nu) casanovas te worden.
Vind ik ook zo moeilijk, ongeschreven sociale regels, dat je bijvoorbeeld niet ineens mee kunt praten over een onderwerp en dat sommige mensen het verkeerd opvatten als je grapjes over anderen maakt tegen die anderen. Iemand zou die regels moeten opschrijven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:38 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hmmm wat bedoel je met nu? Is over een jaar ook goed?
Gooi jezelf in het diepte maar om te leren. Leer alle ongeschreven sociale regels die bestaan. Ga fitnessen, een interessante hobby doen, nieuwe mooie kleren kopen en blijven proberen.
Ik weet niet waar je allemaal zweet, maar voor je oksels kan ik Odorex Extra Dry aanbevelen, dat blokkeert de boel daar aardig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Misschien ook een goed idee voor mij, ik heb ook een beetje manboobs (lees als, vet en spieren gemixt, lang gezwommen en gesport voor die spieren, maar het trilt nogsteeds als ik fiets over een hobbelige weg ofzo), maar ik heb geen hemdjes. Bovendien heb ik het mega snel echt heet, en ga ik zweten(echt heel snel) en dus ben ik bang dat dat eerder gaat gebeuren.
En, ik heb baggy broeken aan zodat mijn dikke dijen niet opvallen (waar ook die striae op zit)
Klinkt prima, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Alles, als het maar staat, en geen naakte vrouwen of stomme grapjes erop heeft.
Ik draag zelf graag paars (niet roze paars donkerpaars), blauw, oranje (doet me eraan denken, waar is mijn oranje tshirt :p) en grijs.
Ik pm je anders morgen wel.
Ik draag altijd ronde halzen, nooit v halzen.
Ze lijken moeilijk in het begin, maar als je gewoon oplet tijdens je interactie met anderen en van je fouten leert, heb je het binnen no time onder de knieën.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vind ik ook zo moeilijk, ongeschreven sociale regels, dat je bijvoorbeeld niet ineens mee kunt praten over een onderwerp en dat sommige mensen het verkeerd opvatten als je grapjes over anderen maakt tegen die anderen. Iemand zou die regels moeten opschrijven.
Ik gebruik geen dry deodorant, al helemaal niet als het echt blokkeert, dat is echt heel slecht voor je. Zowieso meer last van zwetend gezicht dan oksels.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je allemaal zweet, maar voor je oksels kan ik Odorex Extra Dry aanbevelen, dat blokkeert de boel daar aardig.
[..]
Klinkt prima, ben benieuwd.
De knieën?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:42 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ze lijken moeilijk in het begin, maar als je gewoon oplet tijdens je interactie met anderen en van je fouten leert, heb je het binnen no time onder de knieën.
De knie?quote:
Omdat ik vind dat ik dit moet vragen: basisregels? (behalve dat je niet over je goede fapbeurt van gister begint, of ik wil neuken tijdens een gesprek)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:42 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ze lijken moeilijk in het begin, maar als je gewoon oplet tijdens je interactie met anderen en van je fouten leert, heb je het binnen no time onder de knieën.
Ach alles is tegenwoordig slecht voor je, ik gebruik het af en toe en heb geen klachten eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik gebruik geen dry deodorant, al helemaal niet als het echt blokkeert, dat is echt heel slecht voor je. Zowieso meer last van zwetend gezicht dan oksels.
ja , en weet je wat nog veel erger is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat ik dit moet vragen: basisregels? (behalve dat je niet over je goede fapbeurt van gister begint, of ik wil neuken tijdens een gesprek)
Dingen zoals oogcontact, vriendelijk zijn, hello zeggen wanneer je binnenkomt, enz.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat ik dit moet vragen: basisregels? (behalve dat je niet over je goede fapbeurt van gister begint, of ik wil neuken tijdens een gesprek)
Ik kom vrij slecht over op mensen, denk ik dan, als onzeker, en sommige mensen houden gewoon opeens op met mij te praten maar ik heb niets verkeerd gedaan... Imo dan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:46 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dingen zoals oogcontact, vriendelijk zijn, hello zeggen wanneer je binnenkomt, enz.
Maar vooral ook weten hoe jij overkomt bij mensen.
Hmm ik probeer altijd de lolbroek uit te hangen. Wat meestal wel werkt bij vreemde mensen merk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik kom vrij slecht over op mensen, denk ik dan, als onzeker, en sommige mensen houden gewoon opeens op met mij te praten maar ik heb niets verkeerd gedaan... Imo dan.
Nooit goed in, wel in details opmerken en daar grappen (en sarcastische opmerkingen) over maken. (ja ik ben een autist ja)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Hmm ik probeer altijd de lolbroek uit te hangen. Wat meestal wel werkt bij vreemde mensen merk ik.
Tja, misschien kun je die mensen voor concrete feedback vragen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik kom vrij slecht over op mensen, denk ik dan, als onzeker, en sommige mensen houden gewoon opeens op met mij te praten maar ik heb niets verkeerd gedaan... Imo dan.
Ben je een echte autist of gewoon sociaal heel onhandig?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nooit goed in, wel in details opmerken en daar grappen (en sarcastische opmerkingen) over maken. (ja ik ben een autist ja)
Dat is op zich nog best een goed idee, zal het eens aan een soortvan vriendin vragen. Is et trouwens raar als ik mijn nichtje om kledingadvies zou vragen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:50 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tja, misschien kun je die mensen voor concrete feedback vragen?
hoe zou advies dan over die erik en arjan(of hoe heten ze) heengeplakt kunnen worden, wat ze kunnen doen om zelfverzekerd en aantrekkelijk gedrag te vertonen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:46 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dingen zoals oogcontact, vriendelijk zijn, hello zeggen wanneer je binnenkomt, enz.
Maar vooral ook weten hoe jij overkomt bij mensen.
Geen diagnose gesteld, sociaal heel onhandig, vaak ook aanvallen van complete maniakale gestoordheid, en denken dat ik psychologische ziektes hebquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:51 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ben je een echte autist of gewoon sociaal heel onhandig?
Afhankelijk van hoe oud je nichtjes zijn en hoe oud jij bent. Je moet ook je feedback vraag goed formuleren om de juiste feedback te krijgen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat is op zich nog best een goed idee, zal het eens aan een soortvan vriendin vragen. Is et trouwens raar als ik mijn nichtje om kledingadvies zou vragen?
16 & 16quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe oud je nichtjes zijn en hoe oud jij bent. Je moet ook je feedback vraag goed formuleren om de juiste feedback te krijgen.
ja echt rot is dat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Geen diagnose gesteld, sociaal heel onhandig, vaak ook aanvallen van complete maniakale gestoordheid, en denken dat ik psychologische ziektes hebde huidige is borderline -.-
Ik ken niemand met borderline. Wel iemand die anorexia heeft gehad, leuk meisje, blij dat ze daar overheen is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja echt rot is dat.
als man ben je dan gewoon zwaar de lul.
meisjes met borderline zijn wel leuk enzo, vooral als het eigenlijk heel schattige meisjes zijn
ja precies.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ken niemand met borderline. Wel iemand die anorexia heeft gehad, leuk meisje, blij dat ze daar overheen is.
Misschien moet jij maar gewoon een meisje worden dan, die hebben het toch zo makkelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja precies.
maar stel je nu dan eens voor, een 1 of andere psychotische enge man, met anorexia. dat is gewoon eng.
meisjes zijn schattig, meisjes boffen echt(wat dat betreft, en eigenlijk bijna alles)
Ik ken ook een heel schattig meisje, is zelfs degene die ik leuk vind. Echt van die grote bruine ogenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja precies.
maar stel je nu dan eens voor, een 1 of andere psychotische enge man, met anorexia. dat is gewoon eng.
meisjes zijn schattig, meisjes boffen echt(wat dat betreft, en eigenlijk bijna alles)
Heb je het nou over een of andere rollplaying game of zit je weer rare boekjes op te dreunenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja , en weet je wat nog veel erger is.
de amogs, die gaan blocken en battle-en of weet ik het hoe ik het moet noemen
Als je kijkt naar die nerds dan val op dat ze alles heel slordig uitvoeren: houding, handelingen, articuleren etc. Dat kunnen ze trainen totdat die 'luiheid' eruit is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ok.
er zit ook allemaal triviaal advies in wat belangrijk adviess lijkt voor een eerste date enzo. en dan bij 9:00 gaan ze het proberen toe te passen met een etentjesdate.
nou, ik weet ook niet, maar dat soort gasten hebben ander advies nodig dan dat lijkt mij
ik zou graag willen weten wat hun nou wel nodig hebben om NU(dus nee keep_walking, het moet nu) casanovas te worden.
nee, je ziet het overal gebeuren. ook hier op fok. vrouwen noemen het "haantjesgedrag" als het lang doorgaatquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:57 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Heb je het nou over een of andere rollplaying game of zit je weer rare boekjes op te dreunen
hee even serieus blijven he.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Misschien moet jij maar gewoon een meisje worden dan, die hebben het toch zo makkelijk.
dus gewoon meer " strakheid" zeg maar, en blijven dooroefenen op dat soort triviale tips die in dat programma worden gegeven voor dat etentje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:57 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als je kijkt naar die nerds dan val op dat ze alles heel slordig uitvoeren: houding, handelingen, articuleren etc. Dat kunnen ze trainen totdat die 'luiheid' eruit is.
Je kan als vrouw ook op vrouwen vallen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, je ziet het overal gebeuren. ook hier op fok. vrouwen noemen het "haantjesgedrag" als het lang doorgaat
[..]
hee even serieus blijven he.
en for your information, soms denk ik aan dat soort dingen. maar ik ben psychologisch geen vrouw denk ik, en dan moet ik op mannen gaan vallen ofzoiets, en nog veel meer andere (overduidelijke ) dingen natuurlijk....
Mwah, baggy oogt al snel als niet goed passend. Of erger nog, als een soort van drollenvanger.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef Newbie114 het volgende:
Ja, mits de intentie meer dan vriendschap is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:03 schreef Newbie114 het volgende:
Is fysiek contact trouwens goed als je met een meisje praat (bv eens haar arm vastpakken; niet grijpen maar natuurlijke manier, als je moet lachen bv, of als je achter 2 meiden staat arm om allebei heen slaan (niet intiem meer een beetje gaan hangen)) of niet? Want ik doe dit namelijk nooit, dat vind ik echt heel eng om te doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |