Hier ben ik het mee eens ik draag ze gewoon open met een shirt er onder.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben geen kledingexpert, maar ik vind dat, tenzij je een jonge en nonchalante uitstraling hebt, ruitjesbloezen nog wel gaan. Als je het draagt zoals ze oorspronkelijk bedoeld waren, heel netjes, dan staat het gewoon niet.
Ik heb liever gewoon een t shirt. Al vraag ik me wel vaak af of ik me wel fatsoenlijk kleed... Tips? (concreet dan, en voorlopig geen foto's, sorry damesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens ik draag ze gewoon open met een shirt er onder.
Dus niet baggy? Vind ik persoonlijk altijd fijn zitten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef moneyfornothing het volgende:
Een goede pasvorm scheelt al de helft qua kleding.
Nou ja ik heb manboobs dus daarom draag ik liever een hemdje er over heen. Dat staat wat slanker dus mannelijker.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon een t shirt. Al vraag ik me wel vaak af of ik me wel fatsoenlijk kleed... Tips? (concreet dan, en voorlopig geen foto's, sorry dames) Ik krijg wel te horen (van familie
dat groen mij niet staat.
Ik draag wel graag van die halve tenten ja. Zit heerlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dus niet baggy? Vind ik persoonlijk altijd fijn zitten.
Als de kleding ook baggy hoort te zitten kan dat prima, maar ik bedoelde meer op verkeerde maten dragen of kleding waar amper een normale vorm in te vinden is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dus niet baggy? Vind ik persoonlijk altijd fijn zitten.
oh ok.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:23 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
ahh ik heb het geprobeerd maar ik trek die tmf breezer niet man
Zonder foto's kan ik niet zoveel zeggen, maar op zich is er niet zoveel mis met een t-shirt. Er is alleen wel nogal wat variatie te vinden qua shirts, dus welke kleuren/printjes/halzen enzo draag je graag?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon een t shirt. Al vraag ik me wel vaak af of ik me wel fatsoenlijk kleed... Tips? (concreet dan, en voorlopig geen foto's, sorry dames) Ik krijg wel te horen (van familie
dat groen mij niet staat.
Misschien ook een goed idee voor mij, ik heb ook een beetje manboobs (lees als, vet en spieren gemixt, lang gezwommen en gesport voor die spieren, maar het trilt nogsteeds als ik fiets over een hobbelige weg ofzo), maar ik heb geen hemdjes. Bovendien heb ik het mega snel echt heet, en ga ik zwetenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja ik heb manboobs dus daarom draag ik liever een hemdje er over heen. Dat staat wat slanker dus mannelijker.
Alles, als het maar staat, en geen naakte vrouwen of stomme grapjes erop heeft.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zonder foto's kan ik niet zoveel zeggen, maar op zich is er niet zoveel mis met een t-shirt. Er is alleen wel nogal wat variatie te vinden qua shirts, dus welke kleuren/printjes/halzen enzo draag je graag?
Hmmm wat bedoel je met nu? Is over een jaar ook goed?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ok.
er zit ook allemaal triviaal advies in wat belangrijk adviess lijkt voor een eerste date enzo. en dan bij 9:00 gaan ze het proberen toe te passen met een etentjesdate.
nou, ik weet ook niet, maar dat soort gasten hebben ander advies nodig dan dat lijkt mij
ik zou graag willen weten wat hun nou wel nodig hebben om NU(dus nee keep_walking, het moet nu) casanovas te worden.
Vind ik ook zo moeilijk, ongeschreven sociale regels, dat je bijvoorbeeld niet ineens mee kunt praten over een onderwerp en dat sommige mensen het verkeerd opvatten als je grapjes over anderen maakt tegen die anderen. Iemand zou die regels moeten opschrijven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:38 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hmmm wat bedoel je met nu? Is over een jaar ook goed?
Gooi jezelf in het diepte maar om te leren. Leer alle ongeschreven sociale regels die bestaan. Ga fitnessen, een interessante hobby doen, nieuwe mooie kleren kopen en blijven proberen.
Ik weet niet waar je allemaal zweet, maar voor je oksels kan ik Odorex Extra Dry aanbevelen, dat blokkeert de boel daar aardig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Misschien ook een goed idee voor mij, ik heb ook een beetje manboobs (lees als, vet en spieren gemixt, lang gezwommen en gesport voor die spieren, maar het trilt nogsteeds als ik fiets over een hobbelige weg ofzo), maar ik heb geen hemdjes. Bovendien heb ik het mega snel echt heet, en ga ik zweten(echt heel snel) en dus ben ik bang dat dat eerder gaat gebeuren.
En, ik heb baggy broeken aan zodat mijn dikke dijen niet opvallen (waar ook die striae op zit)
Klinkt prima, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Alles, als het maar staat, en geen naakte vrouwen of stomme grapjes erop heeft.
Ik draag zelf graag paars (niet roze paars donkerpaars), blauw, oranje (doet me eraan denken, waar is mijn oranje tshirt :p) en grijs.
Ik pm je anders morgen wel.
Ik draag altijd ronde halzen, nooit v halzen.
Ze lijken moeilijk in het begin, maar als je gewoon oplet tijdens je interactie met anderen en van je fouten leert, heb je het binnen no time onder de knieën.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vind ik ook zo moeilijk, ongeschreven sociale regels, dat je bijvoorbeeld niet ineens mee kunt praten over een onderwerp en dat sommige mensen het verkeerd opvatten als je grapjes over anderen maakt tegen die anderen. Iemand zou die regels moeten opschrijven.
Ik gebruik geen dry deodorant, al helemaal niet als het echt blokkeert, dat is echt heel slecht voor je. Zowieso meer last van zwetend gezicht dan oksels.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je allemaal zweet, maar voor je oksels kan ik Odorex Extra Dry aanbevelen, dat blokkeert de boel daar aardig.
[..]
Klinkt prima, ben benieuwd.
De knieën?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:42 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ze lijken moeilijk in het begin, maar als je gewoon oplet tijdens je interactie met anderen en van je fouten leert, heb je het binnen no time onder de knieën.
De knie?quote:
Omdat ik vind dat ik dit moet vragen: basisregels? (behalve dat je niet over je goede fapbeurt van gister begint, of ik wil neuken tijdens een gesprek)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:42 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ze lijken moeilijk in het begin, maar als je gewoon oplet tijdens je interactie met anderen en van je fouten leert, heb je het binnen no time onder de knieën.
Ach alles is tegenwoordig slecht voor je, ik gebruik het af en toe en heb geen klachten eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik gebruik geen dry deodorant, al helemaal niet als het echt blokkeert, dat is echt heel slecht voor je. Zowieso meer last van zwetend gezicht dan oksels.
ja , en weet je wat nog veel erger is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat ik dit moet vragen: basisregels? (behalve dat je niet over je goede fapbeurt van gister begint, of ik wil neuken tijdens een gesprek)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |