abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98798377
Umm de doors fan klopt :Y
pi_98798378
Met die studentikoze streepjes polo's kun je nooit fout gaan denk ik.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:18:44 #93
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98798438
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:17 schreef formerjellybean het volgende:
Umm de doors fan klopt :Y
Janis Joplin O+
The view from nowhere.
pi_98798458
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:15 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Niet nodig, is m'n kloon. Dus zit wel goed :+
Idd, neem zijn hoofd, met haar dat wat minder krult en zet dat op een lichaam van 1.72 met verder normale verhoudingen.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:19:09 #95
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98798471
hoi. ik heb niet zoveel toe te voegen, maari k wil wel wat bijdragen.

http://www.rtl.nl/compone(...)_afl_3.avi_plain.xml

ik zit nu dit te kijken, ik had dat destijds toen het op tv was ook gezien, en allemaal erg herkenbaar is het wat mij ook zou kunnen overkomen. advies voor mensen zoals hun zou ik erg prettig vinden (Want het gaat ook over als het niet zo makkelijk gaat).

ik zou graag meningen erover willen horen hoe zij(die 2) geholpen kunnen worden met versieren.

ik kan zelf al op me eigen manier iets beter omgaan in de wereld dan DAT. maar niet zoveel.

feedback is gewenst!
pi_98798530
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Onzin.
Ik ben geen kledingexpert, maar ik vind dat, mits je een jonge en nonchalante uitstraling hebt, ruitjesbloezen nog wel gaan. Als je het draagt zoals ze oorspronkelijk bedoeld waren, heel netjes, dan staat het gewoon niet.

Sowieso houd ik niet van overhemden met korte mouwen. Maar dat is waarschijnlijk ook omdat, als ik ze zou dragen, ik er zo uit zou zien zoals ik hierboven beschreven heb.

Ik ben daarom redelijk kledingbewust, kleren maken wel de man en geven je een uitstraling die je wenst.

EDIT: tenzij moet natuurlijk mits zijn

[ Bericht 3% gewijzigd door Mystikvm op 28-06-2011 23:27:36 ]
pi_98798558
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:16 schreef Mystikvm het volgende:
Ruitjesbloezen zijn voor hipsters met bijpassend montuur, baardje en een voorliefde voor The Doors. Met iPhone.

Als je dat niet bent dan draag je het niet, want dan zie je er uit als een verlopen IT'er of half-dode ambtenaar.

My two cents.
Ligt denk ik aan je leeftijd... en of je je hemd in je beige ripbroek stopt of niet...
pi_98798753
ripbroeken heb ik weer niet maar een boel skaters dragen toch ook ruitjes ??? Ik denk trouwens dat qua versieren en foto's echt je eigen stijl moet hebben waar je lekker in voelt , de een is dat in baggy jeans en de ander in skate kleding de ander weer in een pak.
Iedereen heeft een eigen smaak en denk als jezelf bent wel de mensen aanspreekt die je ook nemen zoals je bent.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:23:38 #99
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_98798779
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:19 schreef mylifeisgrey het volgende:

ik zit nu dit te kijken, ik had dat destijds toen het op tv was ook gezien, en allemaal erg herkenbaar is het wat mij ook zou kunnen overkomen. advies voor mensen zoals hun zou ik erg prettig vinden (Want het gaat ook over als het niet zo makkelijk gaat).

ik zou graag meningen erover willen horen hoe zij(die 2) geholpen kunnen worden met versieren.

ik kan zelf al op me eigen manier iets beter omgaan in de wereld dan DAT. maar niet zoveel.

feedback is gewenst!
Diploma halen, goede baan krijgen, oefenen met de golddiggende bitches en dan trouwen met het meisje van je dromen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_98798797
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:19 schreef mylifeisgrey het volgende:

feedback is gewenst!
ahh ik heb het geprobeerd maar ik trek die tmf breezer niet man
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:26:50 #101
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98798958
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:20 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik ben geen kledingexpert, maar ik vind dat, tenzij je een jonge en nonchalante uitstraling hebt, ruitjesbloezen nog wel gaan. Als je het draagt zoals ze oorspronkelijk bedoeld waren, heel netjes, dan staat het gewoon niet.
Hier ben ik het mee eens ik draag ze gewoon open met een shirt er onder.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_98799151
Een goede pasvorm scheelt al de helft qua kleding.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:30:19 #103
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98799168
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:26 schreef heloef het volgende:

[..]

Hier ben ik het mee eens ik draag ze gewoon open met een shirt er onder.
Ik heb liever gewoon een t shirt. Al vraag ik me wel vaak af of ik me wel fatsoenlijk kleed... Tips? (concreet dan, en voorlopig geen foto's, sorry dames ;) ) Ik krijg wel te horen (van familie :') dat groen mij niet staat.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:30:58 #104
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98799216
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef moneyfornothing het volgende:
Een goede pasvorm scheelt al de helft qua kleding.
Dus niet baggy? Vind ik persoonlijk altijd fijn zitten.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:31:44 #105
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98799256
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik heb liever gewoon een t shirt. Al vraag ik me wel vaak af of ik me wel fatsoenlijk kleed... Tips? (concreet dan, en voorlopig geen foto's, sorry dames ;) ) Ik krijg wel te horen (van familie :') dat groen mij niet staat.
Nou ja ik heb manboobs dus daarom draag ik liever een hemdje er over heen. Dat staat wat slanker dus mannelijker.
C'est la vie
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:32:11 #106
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98799281
quote:

[..]

Ik draag wel graag van die halve tenten ja. Zit heerlijk.
C'est la vie
pi_98799283
als het voor jou lekker is en ook bij je past gewoon doen.
pi_98799311
quote:

[..]

Als de kleding ook baggy hoort te zitten kan dat prima, maar ik bedoelde meer op verkeerde maten dragen of kleding waar amper een normale vorm in te vinden is.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:34:36 #109
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98799414
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:23 schreef RandyMcRanderson het volgende:

[..]

ahh ik heb het geprobeerd maar ik trek die tmf breezer niet man
oh ok.

er zit ook allemaal triviaal advies in wat belangrijk adviess lijkt voor een eerste date enzo. en dan bij 9:00 gaan ze het proberen toe te passen met een etentjesdate.

nou, ik weet ook niet, maar dat soort gasten hebben ander advies nodig dan dat lijkt mij

ik zou graag willen weten wat hun nou wel nodig hebben om NU(dus nee keep_walking, het moet nu) casanovas te worden.
pi_98799430
quote:

[..]

Zonder foto's kan ik niet zoveel zeggen, maar op zich is er niet zoveel mis met een t-shirt. Er is alleen wel nogal wat variatie te vinden qua shirts, dus welke kleuren/printjes/halzen enzo draag je graag?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:35:29 #111
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98799470
Die van dat filmpje kunnen ze beter een make-over geven.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:35:52 #112
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98799495
Ik ben verslaafd aan shirtjes met printjes koop daar echt te veel van. Maar echt staan (zonder hemd of vest) doen ze me niet.
C'est la vie
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:36:29 #113
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98799519
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:31 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou ja ik heb manboobs dus daarom draag ik liever een hemdje er over heen. Dat staat wat slanker dus mannelijker.
Misschien ook een goed idee voor mij, ik heb ook een beetje manboobs (lees als, vet en spieren gemixt, lang gezwommen en gesport voor die spieren, maar het trilt nogsteeds als ik fiets over een hobbelige weg ofzo), maar ik heb geen hemdjes. Bovendien heb ik het mega snel echt heet, en ga ik zweten :') (echt heel snel) en dus ben ik bang dat dat eerder gaat gebeuren.
En, ik heb baggy broeken aan zodat mijn dikke dijen niet opvallen (waar ook die striae op zit)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:38:16 #114
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98799613
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:34 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Zonder foto's kan ik niet zoveel zeggen, maar op zich is er niet zoveel mis met een t-shirt. Er is alleen wel nogal wat variatie te vinden qua shirts, dus welke kleuren/printjes/halzen enzo draag je graag?
Alles, als het maar staat, en geen naakte vrouwen of stomme grapjes erop heeft.
Ik draag zelf graag paars (niet roze paars donkerpaars), blauw, oranje (doet me eraan denken, waar is mijn oranje tshirt :p) en grijs.
Ik pm je anders morgen wel.
Ik draag altijd ronde halzen, nooit v halzen.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:38:32 #115
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_98799629
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:34 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oh ok.

er zit ook allemaal triviaal advies in wat belangrijk adviess lijkt voor een eerste date enzo. en dan bij 9:00 gaan ze het proberen toe te passen met een etentjesdate.

nou, ik weet ook niet, maar dat soort gasten hebben ander advies nodig dan dat lijkt mij

ik zou graag willen weten wat hun nou wel nodig hebben om NU(dus nee keep_walking, het moet nu) casanovas te worden.
Hmmm wat bedoel je met nu? Is over een jaar ook goed?

Gooi jezelf in het diepte maar om te leren. Leer alle ongeschreven sociale regels die bestaan. Ga fitnessen, een interessante hobby doen, nieuwe mooie kleren kopen en blijven proberen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:39:15 #116
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98799674
Als ik afgevallen ben ik voor honderden euro aan shirtjes kopen. _O-
C'est la vie
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:40:34 #117
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98799758
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:38 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hmmm wat bedoel je met nu? Is over een jaar ook goed?

Gooi jezelf in het diepte maar om te leren. Leer alle ongeschreven sociale regels die bestaan. Ga fitnessen, een interessante hobby doen, nieuwe mooie kleren kopen en blijven proberen.
Vind ik ook zo moeilijk, ongeschreven sociale regels, dat je bijvoorbeeld niet ineens mee kunt praten over een onderwerp en dat sommige mensen het verkeerd opvatten als je grapjes over anderen maakt tegen die anderen. Iemand zou die regels moeten opschrijven.
pi_98799817
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:36 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Misschien ook een goed idee voor mij, ik heb ook een beetje manboobs (lees als, vet en spieren gemixt, lang gezwommen en gesport voor die spieren, maar het trilt nogsteeds als ik fiets over een hobbelige weg ofzo), maar ik heb geen hemdjes. Bovendien heb ik het mega snel echt heet, en ga ik zweten :') (echt heel snel) en dus ben ik bang dat dat eerder gaat gebeuren.
En, ik heb baggy broeken aan zodat mijn dikke dijen niet opvallen (waar ook die striae op zit)
Ik weet niet waar je allemaal zweet, maar voor je oksels kan ik Odorex Extra Dry aanbevelen, dat blokkeert de boel daar aardig. :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:38 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Alles, als het maar staat, en geen naakte vrouwen of stomme grapjes erop heeft.
Ik draag zelf graag paars (niet roze paars donkerpaars), blauw, oranje (doet me eraan denken, waar is mijn oranje tshirt :p) en grijs.
Ik pm je anders morgen wel.
Ik draag altijd ronde halzen, nooit v halzen.
Klinkt prima, ben benieuwd. :)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:42:34 #119
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_98799884
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:40 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Vind ik ook zo moeilijk, ongeschreven sociale regels, dat je bijvoorbeeld niet ineens mee kunt praten over een onderwerp en dat sommige mensen het verkeerd opvatten als je grapjes over anderen maakt tegen die anderen. Iemand zou die regels moeten opschrijven.
Ze lijken moeilijk in het begin, maar als je gewoon oplet tijdens je interactie met anderen en van je fouten leert, heb je het binnen no time onder de knieën.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:42:43 #120
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98799895
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:41 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je allemaal zweet, maar voor je oksels kan ik Odorex Extra Dry aanbevelen, dat blokkeert de boel daar aardig. :P

[..]

Klinkt prima, ben benieuwd. :)
Ik gebruik geen dry deodorant, al helemaal niet als het echt blokkeert, dat is echt heel slecht voor je. Zowieso meer last van zwetend gezicht dan oksels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')