Oh nee ik bedoelde speeddates.quote:
Speeddates zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoelde speeddates.
Hmm maar ik zal me inderdaad eerst nog maar even vermaken met foto's beoordelen dan.
Huh?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
Paiq. Hoeveel dames zijn er bij de Notre Dame geweest en een spontane foto genomen? Jezus zeg.
Jouw smaak is apart, dus neequote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh?
Ohh, ik ben zo benieuwd naar de dames!
Oh en nog een tip voor foto's jongens: ga met een duim in de lucht op de foto en doe daarbij een overdreven big-smile. Dat staat humoristisch en optimistisch.
Ik zou daar niet zo benieuwd naar zijn. Het is niet echt veel als ik eerlijk ben ( met uitzonderingen)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh?
Oh en nog een tip voor foto's jongens: ga met een duim in de lucht op de foto en doe daarbij een overdreven big-smile. Dat staat humoristisch en optimistisch.
Dat doe ik dus 9 van de 10 keer. En ik knijp mijn oog dan ook dicht aangezien ik niet recht kan kijken met twee ogen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh?
dat is waar de chicks op vallen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:09 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik sta op al mijn profiel foto's in een rucanor trainingspak naast een Golf III dus dat komt allemaal dik in orde joh met Randy.
lol; dat type jongens vind je niet op paiq; die hebben niet eens internetquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
Beetje als Into the Wild? Ja, op die manier kan 't nog wel leuk zijn.
Maar verder.. bah.
met, maar niet helemaal gepassioneerd spelendquote:
Ik kan het ook niet spelen, dus komt goed uitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
met, maar niet helemaal gepassioneerd spelend
gewoon een beetje zo nonchalant "hoi ik met banjo hahahah", snap je?
Inderdaad, kuikens delven muzikantenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:25 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Dat is wel een goeie ja met een gitaar of wat dan ook zwoel in de camera kijken ondanks het feit dat je niet weet hoe je die shit moet bedienen. Heb ik ook gelijk iets om te doen morgon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |