SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Hoi Beauty's nerdmeisjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wat bedoel je deelnemer
is dit wederom een grapje
Nou, niet gelijk boos worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wat bedoel je deelnemer
is dit wederom een grapje
Maja als ze mij een oneliner stuurt zal dat ook niet zomaar zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:21 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Paiq is wel een leuke, goede en originele site; maar wat ik met name irritant vindt is dat de meiden die ik leuk vond, maar heel weinig online komen... dus dan valt er ook weinig op te bouwen. Na een uurtje of 2 chatten al vragen om een keer wat te gaan drinken samen, blijken de meeste niet echt te zien zitten... wss niet voor niets dat deze dames online daten.
Het is 'Nerdiaanse'.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:01 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ai, een typisch nerdische vergissing.
Wie ben jij omdat te bepalen dat dit zo is?quote:
Prof. Drs. Id_do_her, tot uw dienst.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie ben jij omdat te bepalen dat dit zo is?
Nog geen doctor?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Prof. Drs. Id_do_her, tot uw dienst.
Helaas niet, aangenaam.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog geen doctor?
Ik ben namelijk Professor Doctor Ingenieur Tijnbrein
Interessante theorie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
oh ey mensen
'beauty' hoeft 'nerd' zeker niet uit te sluiten hè![]()
![]()
Nog even door studeren dat komt vanzelfquote:
Niet interessant, vooral frustrerend voor lelijke, domme mensen.quote:
Ja gewoon doenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hmm ik heb nog maar 46 credits. Zal ik die nu maar allemaal opmaken op deze stormachtige avond op paiq? Er zijn 1000+ mensen online.
4 oneliners ongeveerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hmm ik heb nog maar 46 credits. Zal ik die nu maar allemaal opmaken op deze stormachtige avond op paiq? Er zijn 1000+ mensen online.
Oh nee ik bedoelde speeddates.quote:
Speeddates zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoelde speeddates.
Hmm maar ik zal me inderdaad eerst nog maar even vermaken met foto's beoordelen dan.
Huh?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
Paiq. Hoeveel dames zijn er bij de Notre Dame geweest en een spontane foto genomen? Jezus zeg.
Jouw smaak is apart, dus neequote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh?
Ohh, ik ben zo benieuwd naar de dames!
Oh en nog een tip voor foto's jongens: ga met een duim in de lucht op de foto en doe daarbij een overdreven big-smile. Dat staat humoristisch en optimistisch.
Ik zou daar niet zo benieuwd naar zijn. Het is niet echt veel als ik eerlijk ben ( met uitzonderingen)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh?
Oh en nog een tip voor foto's jongens: ga met een duim in de lucht op de foto en doe daarbij een overdreven big-smile. Dat staat humoristisch en optimistisch.
Dat doe ik dus 9 van de 10 keer. En ik knijp mijn oog dan ook dicht aangezien ik niet recht kan kijken met twee ogen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh?
dat is waar de chicks op vallen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:09 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik sta op al mijn profiel foto's in een rucanor trainingspak naast een Golf III dus dat komt allemaal dik in orde joh met Randy.
lol; dat type jongens vind je niet op paiq; die hebben niet eens internetquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
Beetje als Into the Wild? Ja, op die manier kan 't nog wel leuk zijn.
Maar verder.. bah.
met, maar niet helemaal gepassioneerd spelendquote:
Ik kan het ook niet spelen, dus komt goed uitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
met, maar niet helemaal gepassioneerd spelend
gewoon een beetje zo nonchalant "hoi ik met banjo hahahah", snap je?
Inderdaad, kuikens delven muzikantenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:25 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Dat is wel een goeie ja met een gitaar of wat dan ook zwoel in de camera kijken ondanks het feit dat je niet weet hoe je die shit moet bedienen. Heb ik ook gelijk iets om te doen morgon.
Dit wordt bijvoorbeeld niks:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
met, maar niet helemaal gepassioneerd spelend
gewoon een beetje zo nonchalant "hoi ik met banjo hahahah", snap je?
Ja Supersoep, kan jij dat niet eens doen zo?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh, een tip. Als je mooie bruine ogen hebt en niet zo heel kort haar, dan moet je leuk met een huisdier op de foto gaan ( liefst met ruitjesblouse). Dat is geil
Extreme makeover?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja Supersoep, kan jij dat niet eens doen zo?
Inclusief mooie bruine ogen en niet heel kort haar.
Ik heb geen huisdier. Nou ja, behalve die thuis bij m'n ouders.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja Supersoep, kan jij dat niet eens doen zo?
Inclusief mooie bruine ogen en niet heel kort haar.
Nee joh.quote:
Eh...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh.
Gewoon met een normaal shirtje er onder moet kunnen.
Eh...quote:
Er zijn meet motiefjes hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Eh...
Kwestie van smaak.
Mij staat het bijvoorbeeld beter dan alleen een shirt.
Nee joh ik ben 17 ik heb dat niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:55 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Enkel borsthaar eronder dan?
Ik vind trouwens vooral gestreepte blousen heel erg kak..
Ik heb ongeveer zoiets:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er zijn meet motiefjes he
Ruiten zijn voor kakkers.
Ik ook niet ik draag ze niet op deze manier maar gewoon open.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ey ik ook; alleen met nog wat rood door de strepen. Ik vind die niet kak hoor.
Ja doe maar ik blijf bij mijn punt.quote:
Valt mee, dat overhemd is gewoon veel te druk vind ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij vooral wit/grijs/zwart kleding draagt?
Vind een hemd niet echt druk, maar ieder zijn eigen smaak he.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt mee, dat overhemd is gewoon veel te druk vind ik.
Ik zie er echt niet uit als een boer in zo'n hemd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:06 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik zie veel mensen met blokjes lopen maar dan zie je er toch uit als een uit de klei getrokken boer? Is er nu een vrouw aanwezig die hier een oordeel over uit kan spreken?
Als je knap bent, dan kan het. Anders niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:06 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik zie veel mensen met ruitjes/blokjes lopen maar dan zie je er toch uit als een uit de klei getrokken boer? Is er nu een vrouw aanwezig die hier een oordeel over uit kan spreken?
quote:
Geen baggy kleding.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
. Nog tips voor een man die zich goed wil kleden? (ja verschilt per lichaamstype enzo, weet ik wel; maar over algemeen?)
Heb je een foto van jezelf? Kan beter tips geven zo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
. Nog tips voor een man die zich goed wil kleden? (ja verschilt per lichaamstype enzo, weet ik wel; maar over algemeen?)
Niet nodig, is m'n kloon. Dus zit wel goedquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:14 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Heb je een foto van jezelf? Kan beter tips geven zo.
Zwart pak; lakschoenen met bijpassende riem; leuke kleur stropdas/blousequote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:14 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn beste is gewoon draag waar je zelf het lekkerste in voelt. Als je probeert anders voor te doen val je gauw genoeg door de mand . Gewoon je eigen stijl waar je het lekkerst in voelt.
Onzin.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:16 schreef Mystikvm het volgende:
Ruitjesbloezen zijn voor hipsters met bijpassend montuur, baardje en een voorliefde voor The Doors. Met iPhone.
Als je dat niet bent dan draag je het niet, want dan zie je er uit als een verlopen IT'er of half-dode ambtenaar.
My two cents.
Idd, neem zijn hoofd, met haar dat wat minder krult en zet dat op een lichaam van 1.72 met verder normale verhoudingen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet nodig, is m'n kloon. Dus zit wel goed
Ik ben geen kledingexpert, maar ik vind dat, mits je een jonge en nonchalante uitstraling hebt, ruitjesbloezen nog wel gaan. Als je het draagt zoals ze oorspronkelijk bedoeld waren, heel netjes, dan staat het gewoon niet.quote:
Ligt denk ik aan je leeftijd... en of je je hemd in je beige ripbroek stopt of niet...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:16 schreef Mystikvm het volgende:
Ruitjesbloezen zijn voor hipsters met bijpassend montuur, baardje en een voorliefde voor The Doors. Met iPhone.
Als je dat niet bent dan draag je het niet, want dan zie je er uit als een verlopen IT'er of half-dode ambtenaar.
My two cents.
Diploma halen, goede baan krijgen, oefenen met de golddiggende bitches en dan trouwen met het meisje van je dromen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi. ik heb niet zoveel toe te voegen, maari k wil wel wat bijdragen.
http://www.rtl.nl/compone(...)_afl_3.avi_plain.xml
ik zit nu dit te kijken, ik had dat destijds toen het op tv was ook gezien, en allemaal erg herkenbaar is het wat mij ook zou kunnen overkomen. advies voor mensen zoals hun zou ik erg prettig vinden (Want het gaat ook over als het niet zo makkelijk gaat).
ik zou graag meningen erover willen horen hoe zij(die 2) geholpen kunnen worden met versieren.
ik kan zelf al op me eigen manier iets beter omgaan in de wereld dan DAT. maar niet zoveel.
feedback is gewenst!
ahh ik heb het geprobeerd maar ik trek die tmf breezer niet manquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi. ik heb niet zoveel toe te voegen, maari k wil wel wat bijdragen.
http://www.rtl.nl/compone(...)_afl_3.avi_plain.xml
ik zit nu dit te kijken, ik had dat destijds toen het op tv was ook gezien, en allemaal erg herkenbaar is het wat mij ook zou kunnen overkomen. advies voor mensen zoals hun zou ik erg prettig vinden (Want het gaat ook over als het niet zo makkelijk gaat).
ik zou graag meningen erover willen horen hoe zij(die 2) geholpen kunnen worden met versieren.
ik kan zelf al op me eigen manier iets beter omgaan in de wereld dan DAT. maar niet zoveel.
feedback is gewenst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |