SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierJa, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
quote:"hoi, ik ben op zoek naar de slechtste openingszin ooit, heb jij er nog 1 voor me?"
quote:* Drankje in d'r handen drukken*
"hmmn... Waar hadden we het ook alweer over?"
quote:''Is dat nou gewoon een ladder in je panty of is dat the stairway to heaven''
en 1 iemand die de lul is met de EHBO kit xDquote:Op dinsdag 28 juni 2011 03:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik zie dat echt zo voor me, zo'n geaksquad a la nerds van beauty and the nerd, met 8 man ofzo op een segway richting zo'n uitgaansgelegenheid, gewapend met een riem vool foute tools (lees: kaartjes met foute zinnen, ijsblokjes het ijs te breken, muntjes om te zeggen dat ze d'r moeder maar even moet bellen dat ze wat later is etc.)
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 03:59 schreef MAY-be het volgende:
[..]
en 1 iemand die de lul is met de EHBO kit xD
Ik ga 's bellen of een maat van me die dingen nog heeftquote:Op dinsdag 28 juni 2011 04:01 schreef Chewbalhaar het volgende:
En cameracrew natuurlijk
Nee serieus zou je dan van die pinhole cams in de knoop van je blouse moeten hebben ofzo!
Kan Heloef via Gerrie aan BNN verkopenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 04:02 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Ik ga 's bellen of een maat van me die dingen nog heeft
Die DVD gaat goud waard worden
Ok dat gaat een grote EHBO koffer wordenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 04:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
Kan Heloef via Gerrie aan BNN verkopen
Deelnemers gesponsord met een gratis biertje per bitchslap
Na die meet is er niemand meer over om je nummer aan te gevenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 04:06 schreef MAY-be het volgende:
"Als je al die watjes hier zat bent, dit is m'n nummer" en strak weglopen...
-edit
werkt het beste na die meet
Jij ook al nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 04:07 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Na die meet is er niemand meer over om je nummer aan te geven
Denk maar niet dat ik je ga bellen
Sorry, ik vind meiskes van 20 nou eenmaal een stuk interessanter dan mannen van 30quote:
Fair enough, ik vergeef jequote:Op dinsdag 28 juni 2011 04:13 schreef Chewbalhaar het volgende:
Sorry, ik vind meiskes van 20 nou eenmaal een stuk interessanter dan mannen van 30
Als ik dat doe verveel ik me de griepquote:Op dinsdag 28 juni 2011 04:12 schreef MAY-be het volgende:
Ik ga wel vaker alleen stappen btw vanaf nu...
Toen die meiden dat hoorde waren ze helemaal onder de indruk op een of andere manier..
Mja daar was ik dus ook bang voor..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 04:13 schreef Chewbalhaar het volgende:
Als ik dat doe verveel ik me de griepOftewel, ik ga maar niet
Over het algemeen kom ik dan niet verder dan met een biertje aan de bar hangen en voor me uit starenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 04:15 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Mja daar was ik dus ook bang voor..
Maar ik heb deze leuke kroeg, elke avond live muziek, rock/metal achtig, en kom daar vaak met vrienden. Een plek waar ik me wel zelfverzekerd voel... Zoek ook zo'n plek voor jezelf, ik kan naar aanleiding van afgelopen zaterdag wel concluderen dat alleen stappen echt niet zo slecht is
Haal een biertje, loop rustig een rondje, haal nog een biertje... geniet van de sfeer, en dan een paar leuke meiden uitzoeken om bij te hangen ^^quote:Op dinsdag 28 juni 2011 04:17 schreef Chewbalhaar het volgende:
Over het algemeen kom ik dan niet verder dan met een biertje aan de bar hangen en voor me uit staren
Ik doe het wel vaker als niemand kan/zin heeft. Bevalt me goed.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 04:12 schreef MAY-be het volgende:
Ik ga wel vaker alleen stappen btw vanaf nu...
Toen die meiden dat hoorde waren ze helemaal onder de indruk op een of andere manier..
Mij dus ook, geen cockblocks, geen gezeur dat iemand weg wil, ideaal...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 04:21 schreef psychosomatic het volgende:
Ik doe het wel vaker als niemand kan/zin heeft. Bevalt me goed.
Ze is die tijd niet waard...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 04:21 schreef Chewbalhaar het volgende:
pfff kwil slapen... maar zit al weer een paar dagen constant met die ex in m'n kop, slaapt ook niet fijn...
Het begon er bij mij mee dat ik geen zin meer had dat anderen (vrienden, maar vooral hun partners van wie ze vaak niet "mogen") gingen bepalen wanneer ik wel of geen plezier zou gaan hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 04:22 schreef MAY-be het volgende:
[..]
Mij dus ook, geen cockblocks, geen gezeur dat iemand weg wil, ideaal...
(Ok niet zo dronken worden dat je gedragen moet worden maar thats it)
Dat laatste heb ik zeker ervaren... maar was sowieso een rare avond, voelde me echt oppermachtig en superrelaxedquote:Op dinsdag 28 juni 2011 04:28 schreef psychosomatic het volgende:
Het begon er bij mij mee dat ik geen zin meer had dat anderen (vrienden, maar vooral hun partners van wie ze vaak niet "mogen") gingen bepalen wanneer ik wel of geen plezier zou gaan hebben.
Bovendien heb ik alleen veel meer aanspraak. Komt ook omdat je wat meer gedwongen bent om jezelf daarvoor open te stellen anders ga je een hele saaie avond beleven. Vrouwen reageren er in ieder geval positief op.
Haha, thnx voor het wakker blijven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 04:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
Naja, nou die psycho me aflost ga ik toch maar proberen dat wijf uit m'n kop te bannen en m'n ogen even te sluiten...
Allebei afschieten! Ik wil slapen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 04:34 schreef Chewbalhaar het volgende:
De vogeltjes fluiten en de polen lallen al weer
Als het maar niet een parkhang meet wordt maar gewoon een zuipmeet!quote:
Jazeker! Vind 't nog steeds jammer dat ik de vorige gemist hebquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Er was wel animo voor een tweede meet.
Ik heb net ook al gezwommen, maar hier is (nog) niks aan de hand dus ik duik er gewoon weer in. Maar wie regelt de meet?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zou niet gaan zwemmen hoor Mpj. Levensgevaarlijk met die onweer. Ongeveer 150 ontladingen per 5 minuten.
Er is nog niets concreets hoor, alleen dat er wel animo is voor een nieuwe meet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:48 schreef Arthur_Dent het volgende:
Huh meet??
Ik ga ook eens 3 dagen wat ik opgepikt heb in praktijk bringen en dan is er opeens een meet!
Nou ja waar is ie, en ben ik welkom? Lijkt me gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |