Dit wordt bijvoorbeeld niks:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
met, maar niet helemaal gepassioneerd spelend
gewoon een beetje zo nonchalant "hoi ik met banjo hahahah", snap je?
Ja Supersoep, kan jij dat niet eens doen zo?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh, een tip. Als je mooie bruine ogen hebt en niet zo heel kort haar, dan moet je leuk met een huisdier op de foto gaan ( liefst met ruitjesblouse). Dat is geil
Extreme makeover?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja Supersoep, kan jij dat niet eens doen zo?
Inclusief mooie bruine ogen en niet heel kort haar.
Ik heb geen huisdier. Nou ja, behalve die thuis bij m'n ouders.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja Supersoep, kan jij dat niet eens doen zo?
Inclusief mooie bruine ogen en niet heel kort haar.
Nee joh.quote:
Eh...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh.
Gewoon met een normaal shirtje er onder moet kunnen.
Eh...quote:
Er zijn meet motiefjes hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Eh...
Kwestie van smaak.
Mij staat het bijvoorbeeld beter dan alleen een shirt.
Nee joh ik ben 17 ik heb dat niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:55 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Enkel borsthaar eronder dan?
Ik vind trouwens vooral gestreepte blousen heel erg kak..
Ik heb ongeveer zoiets:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er zijn meet motiefjes he
Ruiten zijn voor kakkers.
Ik ook niet ik draag ze niet op deze manier maar gewoon open.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ey ik ook; alleen met nog wat rood door de strepen. Ik vind die niet kak hoor.
Ja doe maar ik blijf bij mijn punt.quote:
Valt mee, dat overhemd is gewoon veel te druk vind ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij vooral wit/grijs/zwart kleding draagt?
Vind een hemd niet echt druk, maar ieder zijn eigen smaak he.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt mee, dat overhemd is gewoon veel te druk vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |