quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik zie mensen dit vaker posten.
Bedoelen ze hier dan mee "dag ik ga 'Fappen'"? ( die term heb ik ook van fok)
Ja maar dat hoort daar automatisch bij en ze zeggen altijd zo indirect "nou ik ga slapen hoor!!"quote:
Waarom denk je datquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja maar dat hoort daar automatisch bij en ze zeggen altijd zo indirect "nou ik ga slapen hoor!!"
Omdat dat het enige is waar ze aan denktquote:
Fap ze.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nou euh ik ga nu "slapen" hoor.
lanterfanteraar gaat slapen!
welterusten allemaal, ik ga "mijn bed opzoeken", eerst even "klaarmaken in de douche"
slaap lekker hoor, mensen van het topic! nogmaals "welterusten"!!
zodat je weet dat ze niet meer reageren, daarom zeggen ze dat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja maar dat hoort daar automatisch bij en ze zeggen altijd zo indirect "nou ik ga slapen hoor!!"
Als ze zeggen 'klaarmaken in de douche' hebben de meesten het wel over masturberen lijkt mequote:Op woensdag 29 juni 2011 00:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nou euh ik ga nu "slapen" hoor.
lanterfanteraar gaat slapen!
welterusten allemaal, ik ga "mijn bed opzoeken", eerst even "klaarmaken in de douche"
slaap lekker hoor, mensen van het topic! nogmaals "welterusten"!!
hehe, klaarmaken voor wat?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:58 schreef minibeer het volgende:
[..]
Als ze zeggen 'klaarmaken in de douche' hebben de meesten het wel over masturberen lijkt me
Hangt af van de situatie. Als ze normaal wel vaak online is en net na een leuk afspraakje met jou niet meer dan is het een beetje te toevallig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:43 schreef Newbie114 het volgende:
Betekent het trouwens iets als een meisje 1 week lang (oke 5 dagen) niet op msn is?
Ik ken meisjes die offline zijn en gewoon offline blijven praten zodra je online komt. Ik ken ook anderen die eens in de 2 maanden op msn komen. Het hangt compleet van de situatie af.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hangt af van de situatie. Als ze normaal wel vaak online is en net na een leuk afspraakje met jou niet meer dan is het een beetje te toevallig.
Daarom zeg ik: Als ze normaal wel vaak online is ...quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:15 schreef greatjob het volgende:
[..]
Ik ken meisjes die offline zijn en gewoon offline blijven praten zodra je online komt. Ik ken ook anderen die eens in de 2 maanden op msn komen. Het hangt compleet van de situatie af.
Meh. Ik wil kledingadviesIk denk dat ik nodig moet shoppen.
Ik bevestigde het alleenquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: Als ze normaal wel vaak online is ...
Nu Straw, dit is je kans.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:15 schreef greatjob het volgende:
Kledingadvies kan je hier ook krijgen. Post maar wat, hoor je van mij (ons) wel of t wat isquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:15 schreef greatjob het volgende:
[..]
Ik ken meisjes die offline zijn en gewoon offline blijven praten zodra je online komt. Ik ken ook anderen die eens in de 2 maanden op msn komen. Het hangt compleet van de situatie af.
Zo iemand heb ik nu ook in mijn lijst. Laatste gesprek (en dus online) was 2 weken geleden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: Als ze normaal wel vaak online is ...
Dit gaat zo lastigquote:Kledingadvies kan je hier ook krijgen. Post maar wat, hoor je van mij (ons) wel of t wat is![]()
Helaas nietquote:Pff, dat kan je zelf toch ook wel zien?![]()
Dit. Ik heb de grootste wansmaak met kledingquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:21 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik wil trouwens ook kledingadvies, of eigenlijk wil ik gewoon met een meid gaan shoppen, lijkt me veel handiger. Kan ze me tenminste direct zeggen of het me wel of niet staat
Soms, maar soms heb ik ook zoiets van.... tja... weet het ff nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:24 schreef JedimindhaX het volgende:
Pff, dat kan je zelf toch ook wel zien?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:24 schreef greatjob het volgende:
[..]
Dit. Ik heb de grootste wansmaak met kledingIk zou bijna aan mijn moeder vragen of zij weer kleding voor mij gaat kopen. Zij heeft een beter smaak dan ik.
Nee, heel veel mensen kunnen dat niet zien. Kijk maar eens naar willekeurige mensen op straat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:24 schreef JedimindhaX het volgende:
Pff, dat kan je zelf toch ook wel zien?
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, heel veel mensen kunnen dat niet zien. Kijk maar eens naar willekeurige mensen op straat.
Voor heel veel mensen maakt het dus niet uit hoe je erbij loopt. Of die mensen vinden dat jij geen smaak hebt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, heel veel mensen kunnen dat niet zien. Kijk maar eens naar willekeurige mensen op straat.
Ik koop mijn kleren zonder er van te voren over na te denken. Maar ik zal waarschijnlijk een paar felgekleurde shirts (t-shirts) met print kopen en een paar donkere (bruin/grijs/zwart) met een lichte print. Geen idee of dit M of L gaat worden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:29 schreef JedimindhaX het volgende:
Ok ok geef je lengte en gewicht en leg me voor wat je wil kopen en ik help je uit de brand. Nee, echt. Een vriendin van me zei me ooit dat t eerste wat ze dacht toen ze me zag was leuke kleren (oid). Of dat verder een diss of een compliment is weet ik niet, voor t zelfde geld vond ze mn hoofd dus lelijk als mn kleren meer opvielen
Fair enough dat goed/leuk voelen, maar je wil toch ook dat andere mensen je er leuk uit vinden zien?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:27 schreef palawan het volgende:
[..]
Soms, maar soms heb ik ook zoiets van.... tja... weet het ff niet
Ach, kleding interesseert me ook niet zo heel veel, als ik maar iets heb waar ik me goed / leuk in voel. Dan vind ik het wel best meestal
Sorry, maar slanke vrouwen in een te strakke broek waardoor het lijkt alsof ze vetrollen hebben, dat kan niet de bedoeling zijn. En dikke vrouwen die het soort kleding dragen wat de buik juist accentueert.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:34 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Voor heel veel mensen maakt het dus niet uit hoe je erbij loopt. Of die mensen vinden dat jij geen smaak hebt.
Het maakt mij niet uit hoe ik er uit ziet. Dit wil ik veranderen omdat meiskes het wel uitmaakt wat je aanhebt. Toen ik mijzelf terugzag op een filmpjes op parkpop merkte ik op dat ik een bruin shirt aan had (kleur was wel goed) met een idiote pasvorm die mijn lichaam niet ten goede kwam.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:37 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Fair enough dat goed/leuk voelen, maar je wil toch ook dat andere mensen je er leuk uit vinden zien?als ik leuk gekleed weg ben voel ik me bovendien veel zelfverzekerder. Idno.
Ik vind t ook gewoon gaar hoe sommige van mn vrienden zich kleden, denk ik dude kom op dat kan echt niet ;< voel me dan zowat minder koel worden 'by association'![]()
maar ik zal wel de onzekere persoon zijn dan, weetniet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door greatjob op 29-06-2011 01:55:59 ]
Ja ok, daar heb je gelijk in. En soms weet ik wel dat ik er leuk uitzie in een shirt of blouse. En dan voel ik me prima.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:37 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Fair enough dat goed/leuk voelen, maar je wil toch ook dat andere mensen je er leuk uit vinden zien?als ik leuk gekleed weg ben voel ik me bovendien veel zelfverzekerder. Idno.
Dat is gewoon vies inderdaad!quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dikke vrouwen die het soort kleding dragen wat de buik juist accentueert.
Mij maak je niet wijs dat ze het graag zo hebben.Die zien dat gewoon niet.
Of het zijn mensen die het al opgegeven hebben, om er leuk uit te zien (of sexy), en staan er nauwelijks meer bij stil.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry, maar slanke vrouwen in een te strakke broek waardoor het lijkt alsof ze vetrollen hebben, dat kan niet de bedoeling zijn. En dikke vrouwen in kleding dragen dat de buik juist accentueert.
Mij maak je niet wijs dat ze het graag zo hebben.Die zien dat gewoon niet.
En nog tal van voorbeelden. Tuurlijk, er zijn een aantal met een eigen stijl of die bewust tegen de heersende norm ingaan, maar ik durf te wedden dat de meerderheid van die mensen niet doorhebben hoe ze er beter uit kunnen zien. Je ziet het alleen al in van die make-over programma's.
Daar geloof ik niks van.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:47 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Of het zijn mensen die het al opgegeven hebben, om er leuk uit te zien, en staan er nauwelijks meer bij stil.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:41 schreef greatjob het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit hoe ik er uit ziet. Dit wil ik veranderen omdat meiskes het wel uitmaakt wat je aanhebt. Toen ik mijzelf terugzag op een filmpjes op parkpop merkte ik op dat ik een bruin shirt aan had (kleur was wel goed) met een idiote pasvorm die mijn lichaam niet ten goede kwam.
Schoenen. Ik heb een paar dc's, hele vage schoenen met vetergaten maar waar geen veters door kunnen, nette bruine en schoenen met stalen neuzen. Ik wil nog een paar gekleurde Vans kopen.
Ik vind dat eerste paar leuker dan het tweede. Maar het ligt verder heel erg aan wat je erbij aantrekt natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat voor soort kleren draag je normaliter? Like, link ff een foto van een t-shirt wat je zou dragen, en van een broek, ofzo. Als je wil ofc.
Ik zou maar niet te veel luisteren naar het winkelpersoneel, de meeste willen natuurlijk gewoon zo veel mogelijk verkopenquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:44 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja ok, daar heb je gelijk in. En soms weet ik wel dat ik er leuk uitzie in een shirt of blouse. En dan voel ik me prima.
Maar stel dat ik het ff niet weet of niet geweldig vind, en de winkeljuffrouw zegt dat het heel leuk staat dan twijfel ik wel. Maar misschien moet ik dan gewoon naar een winkel gaan waar ik wordt geholpen door leuke meiden van mijn eigen leeftijd, en die om advies vragen
Haha omg, ernstigquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:58 schreef Chewbalhaar het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik dan wel weer hip
Hehe sommigen wel ja, maar anderen zijn wel eerlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:57 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik zou maar niet te veel luisteren naar het winkelpersoneel, de meeste willen natuurlijk gewoon zo veel mogelijk verkopenooit online kleren besteld? Dan kunnen wij je adviseren
Soort van 7-mijls laarzen aan die maat te zienquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:58 schreef Chewbalhaar het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik dan wel weer hip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |