abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juni 2011 @ 00:53:31 #251
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98802966
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:52 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ik zie mensen dit vaker posten.
Bedoelen ze hier dan mee "dag ik ga 'Fappen'"? ( die term heb ik ook van fok)
:')
En jij mag dan deelnemen aan het PUB-topic :')
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  woensdag 29 juni 2011 @ 00:53:53 #252
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98802980
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:53 schreef palawan het volgende:

[..]

Nee, dat ze gaan slapen meestal.
Ja maar dat hoort daar automatisch bij en ze zeggen altijd zo indirect "nou ik ga slapen hoor!!"
pi_98803014
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:53 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ja maar dat hoort daar automatisch bij en ze zeggen altijd zo indirect "nou ik ga slapen hoor!!"
Waarom denk je dat :')?
Finally, someone let me out of my cage
pi_98803023
vroeger kon ik fappen op de wehkamp maar dat red ik nu niet meer
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
  woensdag 29 juni 2011 @ 00:55:11 #255
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98803029
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:54 schreef minibeer het volgende:

[..]

Waarom denk je dat :')?
Omdat dat het enige is waar ze aan denkt :{
  woensdag 29 juni 2011 @ 00:56:46 #256
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98803097
Nou euh ik ga nu "slapen" hoor.

lanterfanteraar gaat slapen!

welterusten allemaal, ik ga "mijn bed opzoeken", eerst even "klaarmaken in de douche"

slaap lekker hoor, mensen van het topic! nogmaals "welterusten"!!
pi_98803126
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:56 schreef lanterfanteraar het volgende:

welterusten allemaal, ik ga "mijn bed opzoeken", eerst even "klaarmaken in de douche"

Fap ze. :P

En slaap lekker straks. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2011 00:58:11 ]
pi_98803131
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:53 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

zodat je weet dat ze niet meer reageren, daarom zeggen ze dat.
Hoezo hoort dat er automatisch bij? masturbeer jij ook altijd standaard voor het slapengaan? :p
Overigens zeg ik niet dat hij het niet doet hoor ;)
pi_98803151
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:56 schreef lanterfanteraar het volgende:

Als ze zeggen 'klaarmaken in de douche' hebben de meesten het wel over masturberen lijkt me
pi_98803193
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:58 schreef minibeer het volgende:

[..]

Als ze zeggen 'klaarmaken in de douche' hebben de meesten het wel over masturberen lijkt me
hehe, klaarmaken voor wat? :D
pi_98803444
-delete-
truste iedereen! O-)
pi_98803608
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:43 schreef Newbie114 het volgende:
Betekent het trouwens iets als een meisje 1 week lang (oke 5 dagen) niet op msn is?
Hangt af van de situatie. Als ze normaal wel vaak online is en net na een leuk afspraakje met jou niet meer dan is het een beetje te toevallig.
pi_98803674
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hangt af van de situatie. Als ze normaal wel vaak online is en net na een leuk afspraakje met jou niet meer dan is het een beetje te toevallig.
Ik ken meisjes die offline zijn en gewoon offline blijven praten zodra je online komt. Ik ken ook anderen die eens in de 2 maanden op msn komen. Het hangt compleet van de situatie af.

Meh. Ik wil kledingadvies :) Ik denk dat ik nodig moet shoppen.
pi_98803734
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:15 schreef greatjob het volgende:

[..]

Ik ken meisjes die offline zijn en gewoon offline blijven praten zodra je online komt. Ik ken ook anderen die eens in de 2 maanden op msn komen. Het hangt compleet van de situatie af.

Daarom zeg ik: Als ze normaal wel vaak online is ...
pi_98803776
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik bevestigde het alleen :P
  woensdag 29 juni 2011 @ 01:20:09 #266
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98803813
quote:

Nu Straw, dit is je kans.
The view from nowhere.
pi_98803843
quote:

[..]

Kledingadvies kan je hier ook krijgen. Post maar wat, hoor je van mij (ons) wel of t wat is :P
pi_98803848
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zo iemand heb ik nu ook in mijn lijst. Laatste gesprek (en dus online) was 2 weken geleden.
Als ze ooit weer eens online komt ga ik haar om een date vragen :D

Ik wil trouwens ook kledingadvies, of eigenlijk wil ik gewoon met een meid gaan shoppen, lijkt me veel handiger. Kan ze me tenminste direct zeggen of het me wel of niet staat :)
pi_98803904
Pff, dat kan je zelf toch ook wel zien? :P
pi_98803914
quote:
Kledingadvies kan je hier ook krijgen. Post maar wat, hoor je van mij (ons) wel of t wat is :P
Dit gaat zo lastig :P Heb het in winkels gekocht, kan het moeilijk online vinden.

quote:
Helaas niet :')

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:21 schreef palawan het volgende:

[..]
Ik wil trouwens ook kledingadvies, of eigenlijk wil ik gewoon met een meid gaan shoppen, lijkt me veel handiger. Kan ze me tenminste direct zeggen of het me wel of niet staat :)
Dit. Ik heb de grootste wansmaak met kleding :P Ik zou bijna aan mijn moeder vragen of zij weer kleding voor mij gaat kopen. Zij heeft een beter smaak dan ik.
pi_98803976
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:24 schreef JedimindhaX het volgende:
Soms, maar soms heb ik ook zoiets van.... tja... weet het ff niet :)
Ach, kleding interesseert me ook niet zo heel veel, als ik maar iets heb waar ik me goed / leuk in voel. Dan vind ik het wel best meestal
  woensdag 29 juni 2011 @ 01:27:10 #272
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98803979
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:24 schreef greatjob het volgende:

[..]

Dit. Ik heb de grootste wansmaak met kleding :P Ik zou bijna aan mijn moeder vragen of zij weer kleding voor mij gaat kopen. Zij heeft een beter smaak dan ik.
:')
pi_98803997
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:24 schreef JedimindhaX het volgende:
Nee, heel veel mensen kunnen dat niet zien. Kijk maar eens naar willekeurige mensen op straat.
pi_98804026
Ok ok geef je lengte en gewicht en leg me voor wat je wil kopen en ik help je uit de brand. Nee, echt. Een vriendin van me zei me ooit dat t eerste wat ze dacht toen ze me zag was leuke kleren (oid :P). Of dat verder een diss of een compliment is weet ik niet, voor t zelfde geld vond ze mn hoofd dus lelijk als mn kleren meer opvielen :P
pi_98804082
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, heel veel mensen kunnen dat niet zien. Kijk maar eens naar willekeurige mensen op straat.
Daar heb je een punt :P bij lapo zal iemand anders de volgende thread aan moeten maken daar ik nog altijd op mn mobiel zit :P
  woensdag 29 juni 2011 @ 01:34:01 #276
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98804163
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Voor heel veel mensen maakt het dus niet uit hoe je erbij loopt. Of die mensen vinden dat jij geen smaak hebt.
The view from nowhere.
pi_98804201
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:29 schreef JedimindhaX het volgende:
Ok ok geef je lengte en gewicht en leg me voor wat je wil kopen en ik help je uit de brand. Nee, echt. Een vriendin van me zei me ooit dat t eerste wat ze dacht toen ze me zag was leuke kleren (oid :P). Of dat verder een diss of een compliment is weet ik niet, voor t zelfde geld vond ze mn hoofd dus lelijk als mn kleren meer opvielen :P
Ik koop mijn kleren zonder er van te voren over na te denken. Maar ik zal waarschijnlijk een paar felgekleurde shirts (t-shirts) met print kopen en een paar donkere (bruin/grijs/zwart) met een lichte print. Geen idee of dit M of L gaat worden.
pi_98804250
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:27 schreef palawan het volgende:

[..]

Soms, maar soms heb ik ook zoiets van.... tja... weet het ff niet :)
Ach, kleding interesseert me ook niet zo heel veel, als ik maar iets heb waar ik me goed / leuk in voel. Dan vind ik het wel best meestal
Fair enough dat goed/leuk voelen, maar je wil toch ook dat andere mensen je er leuk uit vinden zien? :P als ik leuk gekleed weg ben voel ik me bovendien veel zelfverzekerder. Idno.

Ik vind t ook gewoon gaar hoe sommige van mn vrienden zich kleden, denk ik dude kom op dat kan echt niet ;< voel me dan zowat minder koel worden 'by association' _O- :') maar ik zal wel de onzekere persoon zijn dan, weetniet :P
pi_98804296
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:34 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Voor heel veel mensen maakt het dus niet uit hoe je erbij loopt. Of die mensen vinden dat jij geen smaak hebt.
Sorry, maar slanke vrouwen in een te strakke broek waardoor het lijkt alsof ze vetrollen hebben, dat kan niet de bedoeling zijn. En dikke vrouwen die het soort kleding dragen wat de buik juist accentueert.

Mij maak je niet wijs dat ze het graag zo hebben. :) Die zien dat gewoon niet.

En nog tal van voorbeelden. Tuurlijk, er zijn een aantal met een eigen stijl of die bewust tegen de heersende norm ingaan, maar ik durf te wedden dat de meerderheid van die mensen niet doorhebben hoe ze er beter uit kunnen zien. Je ziet het alleen al in van die make-over programma's.
pi_98804370
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:37 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Fair enough dat goed/leuk voelen, maar je wil toch ook dat andere mensen je er leuk uit vinden zien? :P als ik leuk gekleed weg ben voel ik me bovendien veel zelfverzekerder. Idno.

Ik vind t ook gewoon gaar hoe sommige van mn vrienden zich kleden, denk ik dude kom op dat kan echt niet ;< voel me dan zowat minder koel worden 'by association' _O- :') maar ik zal wel de onzekere persoon zijn dan, weetniet :P
Het maakt mij niet uit hoe ik er uit ziet. Dit wil ik veranderen omdat meiskes het wel uitmaakt wat je aanhebt. Toen ik mijzelf terugzag op een filmpjes op parkpop merkte ik op dat ik een bruin shirt aan had (kleur was wel goed) met een idiote pasvorm die mijn lichaam niet ten goede kwam.

Schoenen. Ik heb een paar dc's, hele vage schoenen met vetergaten maar waar geen veters door kunnen _O-, nette bruine en schoenen met stalen neuzen. Ik wil nog een paar gekleurde Vans kopen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door greatjob op 29-06-2011 01:55:59 ]
pi_98804443
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:37 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Ja ok, daar heb je gelijk in. En soms weet ik wel dat ik er leuk uitzie in een shirt of blouse. En dan voel ik me prima.
Maar stel dat ik het ff niet weet of niet geweldig vind, en de winkeljuffrouw zegt dat het heel leuk staat dan twijfel ik wel. Maar misschien moet ik dan gewoon naar een winkel gaan waar ik wordt geholpen door leuke meiden van mijn eigen leeftijd, en die om advies vragen :D
  woensdag 29 juni 2011 @ 01:45:17 #282
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98804461
Ik heb de laatste tijd een aantal leuke blouses/overhemden of hoe je 't ook wilt noemen gekocht die me erg goed bevallen en draag als eigenlijk alleen nog m'n paar favouriete broeken. Zeker als ik dan ook nog een beetje recent naar de kapper ben geweest zit ik daardoor gewoon wel wat lekkerder/zelfverzekerder in m'n vel. :)
pi_98804486
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En dikke vrouwen die het soort kleding dragen wat de buik juist accentueert.

Dat is gewoon vies inderdaad!
  woensdag 29 juni 2011 @ 01:47:18 #284
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98804518
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sorry, maar slanke vrouwen in een te strakke broek waardoor het lijkt alsof ze vetrollen hebben, dat kan niet de bedoeling zijn. En dikke vrouwen in kleding dragen dat de buik juist accentueert.

En nog tal van voorbeelden. Tuurlijk, er zijn een aantal met een eigen stijl of die bewust tegen de heersende norm ingaan, maar ik durf te wedden dat de meerderheid van die mensen niet doorhebben hoe ze er beter uit kunnen zien. Je ziet het alleen al in van die make-over programma's.
Of het zijn mensen die het al opgegeven hebben, om er leuk uit te zien (of sexy), en staan er nauwelijks meer bij stil.
The view from nowhere.
pi_98804580
Misschien zijn het kleren uit tijden dat ze ze nog wel konden dragen.
Dus zeg maar 10 jaar geleden en 20 kilo lichter :D
pi_98804583
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:47 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Of het zijn mensen die het al opgegeven hebben, om er leuk uit te zien, en staan er nauwelijks meer bij stil.
Daar geloof ik niks van.
  woensdag 29 juni 2011 @ 01:51:45 #287
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98804616
Je moet kleding dragen waar je lekker in voelt.

Zorg wel dat het goed past en de kleuren je goed staan.

Bv ik heb een blanke huid, wit of roze staat mij dan ook totaal niet.

Ik draag veel overhemde en spijkerbroek. Soms overhemd los en soms in de broek.

Ik krijg altijd te horen van veel mensen en veel vrouwen dat ik er altijd goed gekleed uit ziet.

Hier op !Fok zal ik voor het grote deel afgeschoten worden.

Maar dat boeit mij niet. Ik voel me er lekker in en ik durf te dragen wat ik wil. Dat is mijn stijl.

Maar ik draag van heel netjes tot het compleet tegen overgestelde.

Vandaag bv hele licht blauwe oude spijkerbroek met kapotte pijpen aan de onderkant. Groot gat bij me knie, slippers en een wit blauw gestreept overhemd met opgerolde mouwen.

En ongeschoren.

Beste tip is, een kapsel waar model in zit, deo en lekker luchtje. Geschoren hoefd niet maar zorg dat het er wel netjes uit blijft zien. Nagels netjes schoon en kort. Dat is een goede basis.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 29 juni 2011 @ 01:54:15 #288
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98804668
Schoenen vind ik wel kudt. Ik vind bijna niets tof, terwijl chicks dat wel zwaar diggen. Zoals die bovenstaande dingen, zou ik echt nooit aandoen.
pi_98804692
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:41 schreef greatjob het volgende:

[..]

Het maakt mij niet uit hoe ik er uit ziet. Dit wil ik veranderen omdat meiskes het wel uitmaakt wat je aanhebt. Toen ik mijzelf terugzag op een filmpjes op parkpop merkte ik op dat ik een bruin shirt aan had (kleur was wel goed) met een idiote pasvorm die mijn lichaam niet ten goede kwam.

Schoenen. Ik heb een paar dc's, hele vage schoenen met vetergaten maar waar geen veters door kunnen _O-, nette bruine en schoenen met stalen neuzen. Ik wil nog een paar gekleurde Vans kopen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat eerste paar leuker dan het tweede. Maar het ligt verder heel erg aan wat je erbij aantrekt natuurlijk. :P wat voor soort kleren draag je normaliter? Like, link ff een foto van een t-shirt wat je zou dragen, en van een broek, ofzo. Als je wil ofc.
pi_98804698
mijn scharrel komt langs!!!!
pi_98804726
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:55 schreef minnemin het volgende:
Veel plezier! ;)
pi_98804751
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:44 schreef palawan het volgende:

[..]

Ja ok, daar heb je gelijk in. En soms weet ik wel dat ik er leuk uitzie in een shirt of blouse. En dan voel ik me prima.
Maar stel dat ik het ff niet weet of niet geweldig vind, en de winkeljuffrouw zegt dat het heel leuk staat dan twijfel ik wel. Maar misschien moet ik dan gewoon naar een winkel gaan waar ik wordt geholpen door leuke meiden van mijn eigen leeftijd, en die om advies vragen :D
Ik zou maar niet te veel luisteren naar het winkelpersoneel, de meeste willen natuurlijk gewoon zo veel mogelijk verkopen :P ooit online kleren besteld? Dan kunnen wij je adviseren :P
  woensdag 29 juni 2011 @ 01:58:22 #293
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98804759

Deze vind ik dan wel weer hip :9
  woensdag 29 juni 2011 @ 01:59:01 #294
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98804772
quote:
Dat wordt keihard....
pi_98804779
quote:
Gl hf! :)

Nogmaals: als ik zo de lapo krijg moet iemand anders ff t volgende topic openen.
pi_98804812
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:58 schreef Chewbalhaar het volgende:
[ afbeelding ]

Haha omg, ernstig :P
pi_98804850
quote:
Nu?
pi_98804868
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 02:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nu?
Aankomende kerst.
pi_98804881
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:57 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Ik zou maar niet te veel luisteren naar het winkelpersoneel, de meeste willen natuurlijk gewoon zo veel mogelijk verkopen :P ooit online kleren besteld? Dan kunnen wij je adviseren :P
Hehe sommigen wel ja, maar anderen zijn wel eerlijk.
Bestel eigenlijk nooit online. Moet je dat spul weer terugsturen als het niet past, vind ik lastig. Maar lijkt me wel superhandig dat je gewoon op je gemak alles kan bekijken.
Welke online winkels raad je aan?

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:58 schreef Chewbalhaar het volgende:
[ afbeelding ]

Soort van 7-mijls laarzen aan die maat te zien :D

Ik kan ook geen nieuwe topic maken btw ;)
pi_98804889
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 02:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nu?
Booty call :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')