abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98805946
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 05:00 schreef MAY-be het volgende:

[..]

Waarom die fucking spelletjes.... We vonden elkaar echt heel leuk, als je ons had zien zoenen had je me gelijk gegeven...

En nee, meteen weer afspreken hoeft niet.... maar gewoon "Ja heerlijk :P" ofzo als antwoord op m'n smsje...

Blegh..
Kutspelletjes..

Ik weet niet eens of ik wel d'r echte nummer heb (zal wel, ze zei dat ik haar moest bellen zodat ze mijn nummer had, maar geen netwerk)
Helaas moet ik nu echt gaan slapen, anders kan ik morgen niet op staan.

Het eerste wat je moet weten:

Vrouwen testen mannen continue. Dit is gewoon een bitchtest. (hier moet ik ook nog een stuk over schrijven). Ze test je of je het aan kan, zo ja, dan gaat ze misschien met je verder. Ze moet weten dat je de juiste man bent voor haar, en of je niet gefrustreerd raakt met je eigen emoties. Ze wilt weten of je van een positie komt van schaarste of overvloed. Hoe moeilijk dit ook is, volhouden!!!

Verder:

Niet rationaliseren. Je maakt jezelf alleen gek, en verder maken je gedachten het meestal negatiever dan dat het daadwerkelijk is. Misschien is haar telefoon wel stuk, ligt haar telefoon bij iemand anders, is ze ziek, heeft ze tijd nodig etc. Vergeet niet, ze denkt met de emotie van het moment.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 29 juni 2011 @ 05:07:55 #102
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98805947
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 05:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Inderdaad, alles is gebaseerd op (seksuele) aantrekkingskracht.
Pardon. Het was bedoeld als een vraag:

Je ziet in deze leer over de ware menselijk aard/natuur geen ideologie?

Want dat is het volgens mij wel.
The view from nowhere.
pi_98805950
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 05:04 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Niets is zo onbetrouwbaar als verhalen van mensen.
Forum sluiten dan maar? :{
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_98805951
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 05:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Helaas moet ik nu echt gaan slapen, anders kan ik morgen niet op staan.

Het eerste wat je moet weten:

Vrouwen testen mannen continue. Dit is gewoon een bitchtest. (hier moet ik ook nog een stuk over schrijven). Ze test je of je het aan kan, zo ja, dan gaat ze misschien met je verder. Ze moet weten dat je de juiste man bent voor haar, en of je niet gefrustreerd raakt met je eigen emoties. Ze wilt weten of je van een positie komt van schaarste of overvloed. Hoe moeilijk dit ook is, volhouden!!!

Verder:

Niet rationaliseren. Je maakt jezelf alleen gek, en verder maken je gedachten het meestal negatiever dan dat het daadwerkelijk is. Misschien is haar telefoon wel stuk, ligt haar telefoon bij iemand anders, is ze ziek, heeft ze tijd nodig etc. Vergeet niet, ze denkt met de emotie van het moment.
Slaap lekker, en ik zal proberen niets te doen..

Ik heb d'r, door goed gebruik te maken van bijna ALLES wat ze me die avond verteld heeft, en dat is best veel op d'r achternaam na, haar uiteindelijk weten te traceren op facebook..

Ben ik heel sneu als ik haar vriendin een berichtje stuur om haar nummer te controleren?
-edit ze zat wel 5x te kijken of ze het nummer wel goed had, was ook geen easy nummer en ze was lichtelijk dronken :D
pi_98805952
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 05:07 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Pardon. Het was bedoeld als een vraag:

Je ziet in deze leer over de ware menselijk aard/natuur geen ideologie?

Want dat is het volgens mij wel.
Het is geen ideologie, het is hoe vrouwen reageren in de praktijk.

Ik moet nu echt gaan!
pi_98805954
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 05:08 schreef MAY-be het volgende:

[..]

Slaap lekker, en ik zal proberen niets te doen..

Ik heb d'r, door goed gebruik te maken van bijna ALLES wat ze me die avond verteld heeft, en dat is best veel op d'r achternaam na, haar uiteindelijk weten te traceren op facebook..

Ben ik heel sneu als ik haar vriendin een berichtje stuur om haar nummer te controleren?
Niet doen! Stalken is het ergste wat er is.
pi_98805956
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 05:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Niet doen! Stalken is het ergste wat er is.
Ja ik weet 't... maar pfff... als ik die foto op d'r facebook zie....
Ik word echt gek hiero...

En nu gaan slapen jij :P
Misschien kan onze vriend Deelnemer nog tips geven :D
  woensdag 29 juni 2011 @ 05:15:11 #108
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98805960
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 05:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is geen ideologie, het is hoe vrouwen reageren in de praktijk.

Ik moet nu echt gaan!
Goed. We horen de ervaringen van anderen morgen wel. Ik ben benieuwd of vrouwen zich herkennen in dit verhaal. Niemand van de vrouwen thuis de broek aan?
The view from nowhere.
  woensdag 29 juni 2011 @ 05:18:11 #109
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98805965
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 05:12 schreef MAY-be het volgende:

[..]

Ja ik weet 't... maar pfff... als ik die foto op d'r facebook zie....
Ik word echt gek hiero...

En nu gaan slapen jij :P
Misschien kan onze vriend Deelnemer nog tips geven :D
Zij is aan zet.
The view from nowhere.
pi_98805968
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 05:18 schreef deelnemer het volgende:
Zij is aan zet.
Kan ik na komend weekend haar op facebook toevoegen? :D

Aangezien ik dus niet zeker weet of d'r nummer klopt...
  woensdag 29 juni 2011 @ 07:22:31 #111
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98806268
Ik heb wel eens dom gelul gezien. Maar dit slaat alles :D

En stukje schrijven? Geef gewoon de link waar dit slappe gelul vandaan komt. Zal mlig een geweldige site vinden.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 29 juni 2011 @ 07:46:08 #112
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98806407
Wat is beter om over te praten, als je geen onderwerp meer hebt, wordt het gesprek bij mij altijd saai. Maar, zou je dan een absurd verhaal kunnen verzinnen (later ga ik een hele stad kopen en die regeren als koning (met enthousiasme gebracht natuurlijk)) of snel een onderwerp verzinnen of doei zeggen en weglopen?
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  woensdag 29 juni 2011 @ 08:01:05 #113
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98806598
Zou die clown nou zelf in z'n ongenuanceerde pua-geneuzel geloven? :')
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  woensdag 29 juni 2011 @ 08:09:10 #114
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98806715
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 07:46 schreef Newbie114 het volgende:
Wat is beter om over te praten, als je geen onderwerp meer hebt, wordt het gesprek bij mij altijd saai. Maar, zou je dan een absurd verhaal kunnen verzinnen (later ga ik een hele stad kopen en die regeren als koning (met enthousiasme gebracht natuurlijk)) of snel een onderwerp verzinnen of doei zeggen en weglopen?
[vuurvlieg]
Gewoon niets meer zeggen, ze zal je in een strijd om dominantie willen testen door te kijken wie het langste niets zegt, maar je geduld zal worden uitbetaald. Als je maar heel vrolijk blijft kijken, zal ze niet enkel tegen je beginnen te praten, ook werpt ze zich met alles wat ze in zich heeft op je paarsgepunte alphapuddingbuks
[/vuurvlieg]
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  woensdag 29 juni 2011 @ 08:24:33 #115
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98806929
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 08:09 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

[vuurvlieg]
Gewoon niets meer zeggen, ze zal je in een strijd om dominantie willen testen door te kijken wie het langste niets zegt, maar je geduld zal worden uitbetaald. Als je maar heel vrolijk blijft kijken, zal ze niet enkel tegen je beginnen te praten, ook werpt ze zich met alles wat ze in zich heeft op je paarsgepunte alphapuddingbuks
[/vuurvlieg]
Lol aplhapuddingbuks xD
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_98807082
Jullie hebben ook geen sociaal leven of wel? Geen werk, niks. Beetje tot 5u online zitten neuzelen en om 3u een keer je nest uit. Zoek een baan. :')
pi_98807194
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 04:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Enkele normen en waarden van mezelf: Positief zijn, respectvol zijn, niet plakkerig zijn, niet liegen, niet wanhopig zijn, niet te snel oordelen, het beste in mensen zien enz. Aan je eigen normen en waarden moet je je zeeeeer strict aan houden om inconsistentie te voorkomen.
Wat is er natuurlijk aan jouw methode als je jezelf er zo enorm strikt aan moet houden omdat elke minieme afwijking er al voor zorgt dat je versierplannetje mislukt? Wat is daar überhaupt ideaal aan? Het lijkt mij erg vermoeiend om continue zo bewust bezig te moeten zijn met iets dat een boel mensen als vanzelf afgaat.
Elke vrouw is net weer even anders, hoe ben jij in staat je daaraan aan te passen als je tevens absoluut geen inconsistenties mag vertonen?
Als het goed werkt voor jou, mooi, maar heb je er ook daadwerkelijk een relatie uit gehaald of kom je niet veel verder dan zoenen na 2 minuten? Ik ben het met je eens dat het belangrijk is om tevreden over jezelf te zijn maar veel van de andere regels lijken me niet zo extreem belangrijk dat je er absoluut niet vanaf mag wijken om een succesje te kunnen behalen.
  woensdag 29 juni 2011 @ 09:27:11 #118
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98807993
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 08:36 schreef Mpj het volgende:
Jullie hebben ook geen sociaal leven of wel? Geen werk, niks. Beetje tot 5u online zitten neuzelen en om 3u een keer je nest uit. Zoek een baan. :')
Ik heb een full time baan en me sociale leven is soms echt te druk.

Dus ik zit goed!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_98808093
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 08:43 schreef moneyfornothing het volgende:
Wat is daar überhaupt ideaal aan? Het lijkt mij erg vermoeiend om continue zo bewust bezig te moeten zijn met iets dat een boel mensen als vanzelf afgaat.
Welkom in mijn leven
pi_98808325
Zo, ik ben toch wel een tijdje weggeweest, aangezien ik volgens mij heel erg beet heb. Vanaf afgelopen weekend altijd bij elkaar gisteren wezen slapen vandaag ontbijt op bed gehad...

Moet zeggen het wwas de energie die ik er in stopte waard..
Maar wat lees ik nu? Heeft MLiG een mancrush gevonden? :')
pi_98808444
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 09:43 schreef Arthur_Dent het volgende:
Zo, ik ben toch wel een tijdje weggeweest, aangezien ik volgens mij heel erg beet heb. Vanaf afgelopen weekend altijd bij elkaar gisteren wezen slapen vandaag ontbijt op bed gehad...

Moet zeggen het wwas de energie die ik er in stopte waard..
Maar wat lees ik nu? Heeft MLiG een mancrush gevonden? :')
Zo zo.. dat is wel mooi voor je, en gaat ook erg snel. 8-)

Maar hoezo een mancrush? Is ie homo?
  woensdag 29 juni 2011 @ 09:56:43 #122
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98808612
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 09:49 schreef Mpj het volgende:

[..]

Zo zo.. dat is wel mooi voor je, en gaat ook erg snel. 8-)

Maar hoezo een mancrush? Is ie homo?
Ga niet weg wil je niet kwijt <-- zo iets was het. Aldus mlig tegen een man.
pi_98808942
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 08:36 schreef Mpj het volgende:
Dat, en voor dat PUA-geneuzel is een andere reeks (Het Officiële Pua Topic #3), dus dat hoort hier niet.
  woensdag 29 juni 2011 @ 10:18:45 #124
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98809176
Waar gaat het over? :o
  woensdag 29 juni 2011 @ 10:22:35 #125
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98809273
quote:
8s.gif Op woensdag 29 juni 2011 10:09 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat, en voor dat PUA-geneuzel is een andere reeks (Het Officiële Pua Topic #3), dus dat hoort hier niet.
Inderdaad laat ze als je blieft daar heen gaan.

Dat onzekere slap gelul over een boekje ben ik meer dan zat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')