ja ik heb al allemaal dingetjes online ingevuld, maar dan krijg ik geen reactie of gaan ze opeens sluiten o.i.d.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
We wonen een eindje van elkaar vandaan dus zien elkaar alleen in het weekend.
Maar Lanter, zat je nou (weer) op school nu?
Zo niet, waarom ga je geen werk zoeken? Enig idee hoeveel liefdes op het werk ontstaan?
Als je 't zo beschouwt, is alles natuurlijk 'voorbereiding'. Zelfs je gedachte om 'onvoorbereid' op een bankje te gaan zitten is een 'voorbereiding'quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
je zet een wekker, je probeert de trein te halen, je moet je houden aan pauzemomenten
pff je kan niet zomaar halverwege zeggen "doei, ik ga even eenden voeren buiten"
je plant je afspraken met Mera daaromheen
Met als enig doel om mensen te ontmoeten met wie je wellicht wel handelingen in je bed kan verrichten. Dat soort dingen laten zich niet leiden, en zeker niet op die plek. Ga in godsnaam iets doen waarvan je de activiteit voor jezelf doet, dan is de kans vele malen groter dat je een leuk persoon tegen gaat komen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik ga gewoon op een bank zitten, klaar.
Twee nachtjes nog.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
We wonen een eindje van elkaar vandaan dus zien elkaar alleen in het weekend.
Wie gaat er nou eigenlijk op een bank zitten lanterfanten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
wat ga jij vandaag doen Mystikvsm
heb jij al iets voorbereid
of ga je gewoon op de bank zitten lanterfanten
beter dan "doen alsof je aan het shoppen bent"quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wie gaat er nou eigenlijk op een bank zitten lanterfanten?
Daar ga je echt niet zoveel mee opschieten ondanks al die voorbereidingen van je.
Er zijn ook nog andere opties dan doen alsof je aan het shoppen bent of enkel op een bankje om je heen gaan zitten koekeloeren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
beter dan "doen alsof je aan het shoppen bent"
ik heb frisse lucht nodig, het is ook voor mijn gezondheid ( 2 uur fietsen)
Precies dat. Je moet iets gaan doen waardoor je ergens anders mee bezig bent en iedereen die je dan ontmoet is mooi meegenomen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er zijn ook nog andere opties dan doen alsof je aan het shoppen bent of enkel op een bankje om je heen gaan zitten koekeloeren.
Je kan ook 2 uur gaan fietsen om vervolgens een baantje te gaan zoeken daar of mensen aan te spreken. Daar schiet je al meer mee op dan op een bankje gaan zitten en je krijgt net zo goed die frisse lucht.
Strikter? Nee, bewuster. Wanneer ik doe waar ik me goed bij voel; dan zit ik de hele dag thuis; films kijken, koekjes eten, op bed liggen. Ik heb geen standaard behoefte aan sociaal contact (voor korte periodes!); ik voel me prima wanneer ik 3 dagen helemaal niemand spreek. Echter, die korte termijn behoeftes (of gebrek aan behoeftes), staan haaks op wat ik eigenlijk wil. Ik vind het ook leuk om 1 of 2x per week op stap te gaan of op een terras te zitten met vrienden; en ik heb zo nu en dan ook wel behoefte aan seks of gewoon iemand om bepaalde dingen mee te delen welke ik nu niet kan delen. Deze dingen komen echter niet vanzelf... ik heb wel mensen die met me uit willen gaan of op een terras willen zitten; maar ik moet wel altijd het initiatief nemen om te bellen van wanneer het weer mogelijk is enzo. Niet echt wat voor mij vanzelf gaat eigenlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan lijkt mij dat jullie juist niet nog meer en strikter ook zo bezig willen gaan in de versierwereld?
Ik heb hier in eindhoven afgelopen weekend met het stappen minstens 5 vacatures zien hangen voor barpersoneel. Ik kan me niet voorstellen dat het in Rotterdam anders is en dat ze jou (lant) nergens aan zouden nemen... Maar idd; mocht dat absoluut niet lukken; dan bezorg gewoon post ofzo... geld is ook een van de doelen wanneer je gaat werken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:50 schreef Mystikvm het volgende:
En ga verdomme gewoon post bezorgen als je niets anders kunt vinden. Dan verdien je in elk geval geld en met dat geld kan je dingen doen.
Jij denkt echt over alles door! Tot in het extreme.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
mijn zelfkennis is uitstekend
uw mensenkennis daarentegen
ik had vannacht trouwens een nachtmerrie over jou, vreselijk
Horeca is geweldig leuk, en zeer verslavend.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:10 schreef Techno het volgende:
In de horeca is nog goed voor je sociale vaardigeheden ook, en je legt automatisch veel contacten.
Hoezo dat dan?, wordt je tijdens het werk al dronken?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:14 schreef ook_gek het volgende:
Ik mis het nog dagelijks
Maar horeca is niet zo goed voor me gezondheid....
Ik heb een aantal jaren in de horeca gewerkt en zal je een situatie schetsen hoe dat er dan uit zag.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?, wordt je tijdens het werk al dronken?
Je hebt niet gedroomd/gefantaseerd over de Rotterdamse havens en stoere zeemannen? Daar gaat mijn tip.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh, maar fantaseren is dagelijkse kost vooralsnog
's nachts zijn er handelingen en voor de fantasieEëen daaraan voorafgaand zijn nu eenmaal scenario's nodig ( scenario's - fantaseren, snap je? al zijn die meestal vrij onrealistisch ghehe)
nee op sociale interactie bereid ik mij niet voor? wat bedoel je in hemelsnaam? ik loop geen gesprekken of armbewegingen uit te denken man. zo triest ben ik niet. ik ga gewoon op een bank zitten, klaar.
Maar als het voor een boel mensen als vanzelf gaat, dan is dat niet voor iedereen zo. Ik zou zelf ook het liefste gewoon een lineair stappenplan hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:43 schreef moneyfornothing het volgende:
Wat is er natuurlijk aan jouw methode als je jezelf er zo enorm strikt aan moet houden omdat elke minieme afwijking er al voor zorgt dat je versierplannetje mislukt? Wat is daar überhaupt ideaal aan? Het lijkt mij erg vermoeiend om continue zo bewust bezig te moeten zijn met iets dat een boel mensen als vanzelf afgaat.
Ik denk dat die regels leren en in een gecontroleerde omgeving kunnen 'oefenen' echt zijn wat we nodig hebben. Het is nogal moeilijk om iets wat niet lukt los te laten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:32 schreef moneyfornothing het volgende:
Misschien moet je het juist meer los kunnen laten in plaats van je zo enorm in vast te bijten in een tig aantal regels.
Dat herken ik heel erg. Op korte termijn vind ik het eigenlijk helemaal geen probleem om alleen te zijn of sociaal contact te missen. Maar regelmatig besef ik mezelf dat ik me op langere termijn heel erg eenzaam voel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:58 schreef Axel1988 het volgende:
Strikter? Nee, bewuster. Wanneer ik doe waar ik me goed bij voel; dan zit ik de hele dag thuis; films kijken, koekjes eten, op bed liggen. Ik heb geen standaard behoefte aan sociaal contact (voor korte periodes!); ik voel me prima wanneer ik 3 dagen helemaal niemand spreek. Echter, die korte termijn behoeftes (of gebrek aan behoeftes), staan haaks op wat ik eigenlijk wil. Ik vind het ook leuk om 1 of 2x per week op stap te gaan of op een terras te zitten met vrienden; en ik heb zo nu en dan ook wel behoefte aan seks of gewoon iemand om bepaalde dingen mee te delen welke ik nu niet kan delen.
Bekijk het positief; jij hebt mensen om op een terras mee te zittenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:58 schreef Axel1988 het volgende:
ik heb wel mensen die met me uit willen gaan of op een terras willen zitten; maar ik moet wel altijd het initiatief nemen om te bellen van wanneer het weer mogelijk is enzo. Niet echt wat voor mij vanzelf gaat eigenlijk.
Alleen werkt dat niet want het leven is nu eenmaal geen script.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:38 schreef benzin het volgende:
Ik zou zelf ook het liefste gewoon een lineair stappenplan hebben.
Je kan prima in de friendzone komen, leg eens uit waarom dat niet kan. Het is juist 1 van die achterlijke mythes die we willen doorbreken hier.quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De gehele post is gebaseerd vanaf een positie van schaarste en het opzetten van grenzen voor jezelf. Verder worden mensen erop gestuurd om in "the friendzone" te komen. Daar wil je nooit in terecht komen.
Uiterlijk heeft verder niets mee te maken, vrouwen scoren heeft te maken met persoonlijkheid.
Om echt goed te kunnen worden moet je naar buiten/in the field. Zo vaak mogelijk vrouwen benaderen en beter worden.
De minimale fouten moet je altijd voorkomen. Deze fouten heeft zelfs niet alleen met versieren te maken, maar ook met een normale interactie in het dagelijks leven. Leer jezelf aan om bepaalde dingen niet te doen. Na verloop van tijd gaat het automatisch, en kost het geen enkele moeite meer om een goede interactie aan te gaan. Ja ik heb er ook relaties uit gehaald.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat is er natuurlijk aan jouw methode als je jezelf er zo enorm strikt aan moet houden omdat elke minieme afwijking er al voor zorgt dat je versierplannetje mislukt? Wat is daar überhaupt ideaal aan? Het lijkt mij erg vermoeiend om continue zo bewust bezig te moeten zijn met iets dat een boel mensen als vanzelf afgaat.
Elke vrouw is net weer even anders, hoe ben jij in staat je daaraan aan te passen als je tevens absoluut geen inconsistenties mag vertonen?
Als het goed werkt voor jou, mooi, maar heb je er ook daadwerkelijk een relatie uit gehaald of kom je niet veel verder dan zoenen na 2 minuten? Ik ben het met je eens dat het belangrijk is om tevreden over jezelf te zijn maar veel van de andere regels lijken me niet zo extreem belangrijk dat je er absoluut niet vanaf mag wijken om een succesje te kunnen behalen.
Of ik dat nou wel of niet heb gedaan maakt geen afbreuk aan de punten die ik in mijn post aanvoer. Ik denk dat veel van die dingen ook voor anderen hier gelden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:44 schreef Techno het volgende:
Heb je nu al eens een afspraak met de huisarts of psycholoog gemaakt?
Wel degelijk, maar dat wil je zelf niet inzien blijkbaar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:51 schreef benzin het volgende:
Of ik dat nou wel of niet heb gedaan maakt geen afbreuk aan de punten die ik in mijn post aanvoer. Ik denk dat veel van die dingen ook voor anderen hier gelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |