abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juni 2011 @ 11:40:28 #151
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98811767
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:37 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

We wonen een eindje van elkaar vandaan dus zien elkaar alleen in het weekend. ;(

Maar Lanter, zat je nou (weer) op school nu?
Zo niet, waarom ga je geen werk zoeken? Enig idee hoeveel liefdes op het werk ontstaan? ;)
ja ik heb al allemaal dingetjes online ingevuld, maar dan krijg ik geen reactie of gaan ze opeens sluiten o.i.d.

plus dat ik moet afwegen of iets wel geschikt is ( postbezorgen is nogal lonely, al had ik dat alsnog net zo goed kunnen doen de afgelopen maanden, beter dan niets :') )

ik ga zo wel even het gebouw binnenstappen dat ik niets van ze hoor
  woensdag 29 juni 2011 @ 11:40:37 #152
304703 heggeschaarbarbaar
knipt de kantjes er van af!
pi_98811774
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:32 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

je zet een wekker, je probeert de trein te halen, je moet je houden aan pauzemomenten

pff je kan niet zomaar halverwege zeggen "doei, ik ga even eenden voeren buiten"

je plant je afspraken met Mera daaromheen
Als je 't zo beschouwt, is alles natuurlijk 'voorbereiding'. Zelfs je gedachte om 'onvoorbereid' op een bankje te gaan zitten is een 'voorbereiding' ;)
your effort to remain who you are is what is limiting you
yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
pi_98811809
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:35 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

ik ga gewoon op een bank zitten, klaar.
Met als enig doel om mensen te ontmoeten met wie je wellicht wel handelingen in je bed kan verrichten. Dat soort dingen laten zich niet leiden, en zeker niet op die plek. Ga in godsnaam iets doen waarvan je de activiteit voor jezelf doet, dan is de kans vele malen groter dat je een leuk persoon tegen gaat komen.
pi_98811826
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
We wonen een eindje van elkaar vandaan dus zien elkaar alleen in het weekend. ;(
Twee nachtjes nog. *O*
pi_98811899
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
wat ga jij vandaag doen Mystikvsm
heb jij al iets voorbereid

of ga je gewoon op de bank zitten lanterfanten
Wie gaat er nou eigenlijk op een bank zitten lanterfanten?
Daar ga je echt niet zoveel mee opschieten ondanks al die voorbereidingen van je.
  woensdag 29 juni 2011 @ 11:46:15 #156
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98811999
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:43 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Wie gaat er nou eigenlijk op een bank zitten lanterfanten?
Daar ga je echt niet zoveel mee opschieten ondanks al die voorbereidingen van je.
beter dan "doen alsof je aan het shoppen bent"

ik heb frisse lucht nodig, het is ook voor mijn gezondheid ( 2 uur fietsen)
pi_98812059
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:46 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

beter dan "doen alsof je aan het shoppen bent"

ik heb frisse lucht nodig, het is ook voor mijn gezondheid ( 2 uur fietsen)
Er zijn ook nog andere opties dan doen alsof je aan het shoppen bent of enkel op een bankje om je heen gaan zitten koekeloeren.

Je kan ook 2 uur gaan fietsen om vervolgens een baantje te gaan zoeken daar of mensen aan te spreken. Daar schiet je al meer mee op dan op een bankje gaan zitten en je krijgt net zo goed die frisse lucht.
pi_98812146
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:47 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Er zijn ook nog andere opties dan doen alsof je aan het shoppen bent of enkel op een bankje om je heen gaan zitten koekeloeren.

Je kan ook 2 uur gaan fietsen om vervolgens een baantje te gaan zoeken daar of mensen aan te spreken. Daar schiet je al meer mee op dan op een bankje gaan zitten en je krijgt net zo goed die frisse lucht.
Precies dat. Je moet iets gaan doen waardoor je ergens anders mee bezig bent en iedereen die je dan ontmoet is mooi meegenomen.

Dat lijkt me toch niet zo moeilijk :')

En ga verdomme gewoon post bezorgen als je niets anders kunt vinden. Dan verdien je in elk geval geld en met dat geld kan je dingen doen.
pi_98812522
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 10:26 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dan lijkt mij dat jullie juist niet nog meer en strikter ook zo bezig willen gaan in de versierwereld?
Strikter? Nee, bewuster. Wanneer ik doe waar ik me goed bij voel; dan zit ik de hele dag thuis; films kijken, koekjes eten, op bed liggen. Ik heb geen standaard behoefte aan sociaal contact (voor korte periodes!); ik voel me prima wanneer ik 3 dagen helemaal niemand spreek. Echter, die korte termijn behoeftes (of gebrek aan behoeftes), staan haaks op wat ik eigenlijk wil. Ik vind het ook leuk om 1 of 2x per week op stap te gaan of op een terras te zitten met vrienden; en ik heb zo nu en dan ook wel behoefte aan seks of gewoon iemand om bepaalde dingen mee te delen welke ik nu niet kan delen. Deze dingen komen echter niet vanzelf... ik heb wel mensen die met me uit willen gaan of op een terras willen zitten; maar ik moet wel altijd het initiatief nemen om te bellen van wanneer het weer mogelijk is enzo. Niet echt wat voor mij vanzelf gaat eigenlijk.
Met vrouwen is dat nog veel erger; het liefst spreek ik helemaal niemand aan, maar dan zit ik op mijn 40ste nog zoals ik nu zit: alleen en zonder seks. Wanneer ik iemand aanspreek heb ik geen regels van bepaalde zaken die ik wil zeggen of op een bepaalde manier; maar het is voor mij al lastig om me uberhaupt tot een gesprek te zetten.
pi_98812726
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:50 schreef Mystikvm het volgende:
En ga verdomme gewoon post bezorgen als je niets anders kunt vinden. Dan verdien je in elk geval geld en met dat geld kan je dingen doen.
Ik heb hier in eindhoven afgelopen weekend met het stappen minstens 5 vacatures zien hangen voor barpersoneel. Ik kan me niet voorstellen dat het in Rotterdam anders is en dat ze jou (lant) nergens aan zouden nemen... Maar idd; mocht dat absoluut niet lukken; dan bezorg gewoon post ofzo... geld is ook een van de doelen wanneer je gaat werken.
  woensdag 29 juni 2011 @ 12:05:46 #161
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98812794
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:22 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

mijn zelfkennis is uitstekend
uw mensenkennis daarentegen

ik had vannacht trouwens een nachtmerrie over jou, vreselijk
Jij denkt echt over alles door! Tot in het extreme.

Niet gisteren berichtje sturen maar vandaag wegens het mogelijk druknzijn met een verjaardag van de geen die je wilt sturen.

Hey hij zet fam foto's op z'n facebook, zal hij dat voor mij doen? Zal ik ook fam foto's online zetten?

Ik ga op bankje zitten witte kleding hopen op regen door schijnen en dan hopelijk mee naar huis gaan.

Wat bedoelde hij met dit, wat bedoelde hij met dat. Stel dit of stel dat.

Jij draaft tot in het extreme door met voor bereiden.

Dus ga nu niet verkondigen dat jij niet door denkt tot in het extreme.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 29 juni 2011 @ 12:09:18 #162
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98812943
In de horeca is altijd werk te vinden, zeker in de zomer!

Geen werk kunnen vinden is een zo slap excuus.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_98812996
In de horeca is nog goed voor je sociale vaardigeheden ook, en je legt automatisch veel contacten.
  woensdag 29 juni 2011 @ 12:14:15 #164
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98813142
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:10 schreef Techno het volgende:
In de horeca is nog goed voor je sociale vaardigeheden ook, en je legt automatisch veel contacten.
Horeca is geweldig leuk, en zeer verslavend.

Ik mis het nog dagelijks :(
Maar horeca is niet zo goed voor me gezondheid....
pi_98813177
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:14 schreef ook_gek het volgende:
Ik mis het nog dagelijks :(
Maar horeca is niet zo goed voor me gezondheid....
Hoezo dat dan?, wordt je tijdens het werk al dronken? :P
  woensdag 29 juni 2011 @ 12:26:50 #166
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98813561
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:15 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Hoezo dat dan?, wordt je tijdens het werk al dronken? :P
Ik heb een aantal jaren in de horeca gewerkt en zal je een situatie schetsen hoe dat er dan uit zag.

13uur wakker worden, 14uur beginnen met schoonmaken. Even kleine appetizer nemen tussen door. Dat was een klein water glaasje met een puntje bacardi lemmon en 7up. Daar gingen er 3 van in tussen 14 en 17uur. 17uur eten en koffie en om half 6 beginnen met werken. Gedurende werk verschillende drankjes. 00uur klaar met werken. En dan zat ik aan de 8 drankjes. Halverwegen gingen er dubbele puntjes in.

Dan gingen we door naar de kroeg om te zuipen, en dan half 3 richting crazy piano's tot 5uur soms nog effe door en dan slapen tot 13uur en dat 6 dagen in de week. Op zondag rustig aan doen :D
  woensdag 29 juni 2011 @ 12:32:54 #167
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_98813810
Ik heb het ook een paar jaar gedaan, maar alleen op zaterdag, van 4 tot 4.
Zonder zelf te drinken want ik stond alleen.
Ik ben nu nog berucht om de feestjes die ik organiseerde. :7

Vóór ik dit deed keek niemand naar me om in mijn dorp. Werd zelfs zomaar uitgescholden als ik langs een vol terras liep. Ik durfde amper naar buiten, tenzij ik het dorp uit ging.
Toen ik eenmaal een aantal zaterdagen achter de bar stond is alles veranderd. Men vond me toen ineens wel tof... En toen is het vrij hard gegaan qua contacten leggen en dergelijke.
Dit alles is nu een jaar of 6 geleden en ik heb er nog steeds profijt van (heb 2 jaar achter de bar gestaan op zaterdag). :Y Ben een stuk zelfverzekerder nu, en heb makkelijker schijt aan dingen. Ook heb ik geleerd dat lol maken voor jezelf leuker en effectiever is dan gericht op zoek gaan/gaan jagen. :D
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  woensdag 29 juni 2011 @ 12:38:04 #168
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98814025
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:35 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

oh, maar fantaseren is dagelijkse kost vooralsnog
's nachts zijn er handelingen en voor de fantasieEëen daaraan voorafgaand zijn nu eenmaal scenario's nodig ( scenario's - fantaseren, snap je? al zijn die meestal vrij onrealistisch ghehe)

nee op sociale interactie bereid ik mij niet voor? wat bedoel je in hemelsnaam? ik loop geen gesprekken of armbewegingen uit te denken man. zo triest ben ik niet. ik ga gewoon op een bank zitten, klaar.
Je hebt niet gedroomd/gefantaseerd over de Rotterdamse havens en stoere zeemannen? Daar gaat mijn tip.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 29-06-2011 12:48:50 ]
The view from nowhere.
pi_98814047
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 08:43 schreef moneyfornothing het volgende:

Wat is er natuurlijk aan jouw methode als je jezelf er zo enorm strikt aan moet houden omdat elke minieme afwijking er al voor zorgt dat je versierplannetje mislukt? Wat is daar überhaupt ideaal aan? Het lijkt mij erg vermoeiend om continue zo bewust bezig te moeten zijn met iets dat een boel mensen als vanzelf afgaat.
Maar als het voor een boel mensen als vanzelf gaat, dan is dat niet voor iedereen zo. Ik zou zelf ook het liefste gewoon een lineair stappenplan hebben.

Wie weet is het zo dat de mensen voor wie dit als vanzelf gaat onbewust een set regels hebben geleerd en helemaal niet doorhebben dat ze die volgen.

Ik heb zelf ongelofelijk veel verstand van softwareontwikkeling, omdat ik mezelf daar al jaren mee bezig houd tijdens zowel mijn werk als mijn studie. Ik heb dat geleerd door te kijken wat anderen doen, te proberen, regels te leren die door mensen zijn opgesteld. En op die manier heb ik er enorm veel ervaring mee opgedaan.

Tegenwoordig kan ik een groot deel van mijn werk op 'gevoel'. Soms voel ik ook dat iets wat collega's willen doen niet gaat werken, zonder dat ik daar op dat moment een logische reden voor heb. In 99% van de gevallen blijkt achteraf dat ik gelijk had. Ik voel problemen en knelpunten nog voordat ik een logische reden kan verzinnen waarom dat zo is.

Het punt is, misschien hebben de meeste mensen die versieren gewoon van nature goed afgaat dit ook. Die hebben in hun pubertijd dit geleerd doordat iedereen aan het proberen is en de regels begint te snappen. En nu hoeven ze helemaal niet meer aan de regels te denken.

Ik heb die periode gemist en ik weet niet of dat ooit nog makkelijk te leren valt voor mij.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 10:32 schreef moneyfornothing het volgende:

Misschien moet je het juist meer los kunnen laten in plaats van je zo enorm in vast te bijten in een tig aantal regels.
Ik denk dat die regels leren en in een gecontroleerde omgeving kunnen 'oefenen' echt zijn wat we nodig hebben. Het is nogal moeilijk om iets wat niet lukt los te laten.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:58 schreef Axel1988 het volgende:

Strikter? Nee, bewuster. Wanneer ik doe waar ik me goed bij voel; dan zit ik de hele dag thuis; films kijken, koekjes eten, op bed liggen. Ik heb geen standaard behoefte aan sociaal contact (voor korte periodes!); ik voel me prima wanneer ik 3 dagen helemaal niemand spreek. Echter, die korte termijn behoeftes (of gebrek aan behoeftes), staan haaks op wat ik eigenlijk wil. Ik vind het ook leuk om 1 of 2x per week op stap te gaan of op een terras te zitten met vrienden; en ik heb zo nu en dan ook wel behoefte aan seks of gewoon iemand om bepaalde dingen mee te delen welke ik nu niet kan delen.
Dat herken ik heel erg. Op korte termijn vind ik het eigenlijk helemaal geen probleem om alleen te zijn of sociaal contact te missen. Maar regelmatig besef ik mezelf dat ik me op langere termijn heel erg eenzaam voel.

Ook die behoefte aan iemand om bepaalde dingen te kunnen delen (en eventueel de behoefte naar seks) komen bekend voor. Vooral als ik zie welke momenten sommige jongens kunnen delen;

Voorbeeldje daarvan, op dit moment zijn er een hoop jongens aan het afstuderen, en je ziet dat bijna iedereen naar de afstudeerzitting een vriendin en/of wat vrienden meeneemt. Die ik dan hartstikke blij zie zijn voor diegene.

Ik ga waarschijnlijk ergens volgend schooljaar afstuderen en dit nu zien maakt me heel erg verdrietig. Ik wil dat ook :)

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:58 schreef Axel1988 het volgende:

ik heb wel mensen die met me uit willen gaan of op een terras willen zitten; maar ik moet wel altijd het initiatief nemen om te bellen van wanneer het weer mogelijk is enzo. Niet echt wat voor mij vanzelf gaat eigenlijk.
Bekijk het positief; jij hebt mensen om op een terras mee te zitten :) Dat is al heel wat.
pi_98814056
Hier nog een ervaringsdeskundige, doe het momenteel nog steeds. Doordeweeks mijn gewone werk, in het weekend aan de slag. Zijn dagen waar ik werk van 12 uur 's middags tot 2 's nachts, daarna nog de kroeg in.

Je komt gewoon veel mensen tegen en je krijgt veel uitnodigingen voor feestjes of andere dingen. Die contacten zijn ook handig om te hebben als je een keer niks te doen hebt. Even een telefoontje en je bent weer een paar uur onder de pannen.
pi_98814244
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:38 schreef benzin het volgende:
Ik zou zelf ook het liefste gewoon een lineair stappenplan hebben.
Alleen werkt dat niet want het leven is nu eenmaal geen script.

Heb je nu al eens een afspraak met de huisarts of psycholoog gemaakt?
pi_98814381
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 02:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De gehele post is gebaseerd vanaf een positie van schaarste en het opzetten van grenzen voor jezelf. Verder worden mensen erop gestuurd om in "the friendzone" te komen. Daar wil je nooit in terecht komen.

Uiterlijk heeft verder niets mee te maken, vrouwen scoren heeft te maken met persoonlijkheid.

Om echt goed te kunnen worden moet je naar buiten/in the field. Zo vaak mogelijk vrouwen benaderen en beter worden.
Je kan prima in de friendzone komen, leg eens uit waarom dat niet kan. Het is juist 1 van die achterlijke mythes die we willen doorbreken hier.
Ron Paul 2012
pi_98814441
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 08:43 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Wat is er natuurlijk aan jouw methode als je jezelf er zo enorm strikt aan moet houden omdat elke minieme afwijking er al voor zorgt dat je versierplannetje mislukt? Wat is daar überhaupt ideaal aan? Het lijkt mij erg vermoeiend om continue zo bewust bezig te moeten zijn met iets dat een boel mensen als vanzelf afgaat.
Elke vrouw is net weer even anders, hoe ben jij in staat je daaraan aan te passen als je tevens absoluut geen inconsistenties mag vertonen?
Als het goed werkt voor jou, mooi, maar heb je er ook daadwerkelijk een relatie uit gehaald of kom je niet veel verder dan zoenen na 2 minuten? Ik ben het met je eens dat het belangrijk is om tevreden over jezelf te zijn maar veel van de andere regels lijken me niet zo extreem belangrijk dat je er absoluut niet vanaf mag wijken om een succesje te kunnen behalen.
De minimale fouten moet je altijd voorkomen. Deze fouten heeft zelfs niet alleen met versieren te maken, maar ook met een normale interactie in het dagelijks leven. Leer jezelf aan om bepaalde dingen niet te doen. Na verloop van tijd gaat het automatisch, en kost het geen enkele moeite meer om een goede interactie aan te gaan. Ja ik heb er ook relaties uit gehaald.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_98814470
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:44 schreef Techno het volgende:

Heb je nu al eens een afspraak met de huisarts of psycholoog gemaakt?
Of ik dat nou wel of niet heb gedaan maakt geen afbreuk aan de punten die ik in mijn post aanvoer. Ik denk dat veel van die dingen ook voor anderen hier gelden. :)
pi_98814491
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:51 schreef benzin het volgende:
Of ik dat nou wel of niet heb gedaan maakt geen afbreuk aan de punten die ik in mijn post aanvoer. Ik denk dat veel van die dingen ook voor anderen hier gelden. :)
Wel degelijk, maar dat wil je zelf niet inzien blijkbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')