abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98815273
Hoe weten jullie dat het PUA is? Ik dacht dat hij het zelf had bedacht joh.. maar zo raar klinkt het toch niet eens.. :)
pi_98815283
Even over PUA, ik heb die dingen nooit gelezen maar ik zie hier vaak stukjes voorbij komen. Het is toch gewoon common sense wat daar staat? Niet één of andere geheime kunst.

Het is hetzelfde als als die andere zelfhulpboeken. Veel geld betalen voor kennis en wijsheid die heel makkelijk zelf op te doen is.
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:12:05 #203
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98815287
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:07 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat in kleine kernen (verdomme, klinkt wel als een aardrijkskundeles :') ) weinig te doen is als je je niet flink hebt ingelikt bij de plaatselijke jeugd. Je bent gewoon beter af in de stad, zeker als je niet makkelijk bent met het leggen van contacten. In steden is veel meer vrijwillig of tegen laag salaris te doen in horeca en uitgaansleven en dan ontmoet je veel mensen op ongedwongen wijze.

Als dat allemaal niet tot je mogelijkheden probeert dan kan je inderdaad de kroeg om de hoek proberen. Bij kleine kroegen is het dan vaak wel weer zo dat je wel een bezoeker moet zijn om kans te maken. Bij café's die ook eten en dat soort dingen serveren letten ze daar een stuk minder op, maar dat werkt ook een stuk minder prettig, IMO.
Ik heb ook wel kroegclubs (ja een mix) in mijn dorp, maar daar zie ik nooit mensen onder de 18 tappen.
Ook ga ik naar de stad als ik ga studeren.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_98815291
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:09 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Dit klinkt misschien een beetje hard, maar zoek de minder knappe meisjes uit om vrienden mee te worden, en dan steeds iets knapper proberen, dan word het ook minder eng om met vrouwen te praten (lijkt mij, ik ga dit ook proberen)
Tussen jongens en jongens zit er geen spanning. De aanwezigheid van die spanning als je met meisjes praat, doet je sowieso anders overkomen en ze zullen je iets sneller beoordelen. Dat maakt ze nog geen superieure wezens waar je maar voor moet knielen.

Ze zijn anders, want ander geslacht, maar niet hoger. Dankzij de imperialistische houding van de mannen kunnen ze massaal schoenen kopen! Weest trots op uw piemel.
Ron Paul 2012
pi_98815319
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:11 schreef Mpj het volgende:
Hoe weten jullie dat het PUA is? Ik dacht dat hij het zelf had bedacht joh.. maar zo raar klinkt het toch niet eens.. :)
Het Officiële Pua Topic #3
pi_98815338
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:06 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Klinkt als PUA, en ik kan het weten ik lees die dingen, bijna allen al gelezen -.-
Ik probeer hier dieper te gaan dan dat. Het is de identiteit waaraan gewerkt moet worden. Vergeet niet: Een "showtje" om een vrouw te scoren is misschien leuk, maar als je dan niet datgene bent dat je daadwerkelijk bent, ben je niet authentiek. Dit gaat op een gegeven moment zeer zwaar worden waardoor je de relatie niet meer volhoud omdat je je voordoet als een ander. De positieve interacties met vrouwen moet een onderdeel worden van je identiteit, niet iets wat je alleen doet, maar wie je echt bent. Hierdoor hoef je je routines totaal niet uit te voeren, en kan je elke vrouw benaderen die je wilt zonder openingszin.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_98815361
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
Even over PUA, ik heb die dingen nooit gelezen maar ik zie hier vaak stukjes voorbij komen. Het is toch gewoon common sense wat daar staat? Niet één of andere geheime kunst.

Het is hetzelfde als als die andere zelfhulpboeken. Veel geld betalen voor kennis en wijsheid die heel makkelijk zelf op te doen is.
Eigenlijk allemaal dingen die je zelf al weet ja. Maar dan toch verheven tot een soort van wetenschap met al die achterlijke termen erbij. Om te kotsen, zo erg. :')

Overanalyseren is nooit goed.
Ron Paul 2012
pi_98815394
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:06 schreef Techno het volgende:

Dit is geen objectieve constatering hoor, maar gewoon een rare gedachtenkronkel van jou:
quote:
Maar als het voor een boel mensen als vanzelf gaat, dan is dat niet voor iedereen zo. Ik zou zelf ook het liefste gewoon een lineair stappenplan hebben.

Wie weet is het zo dat de mensen voor wie dit als vanzelf gaat onbewust een set regels hebben geleerd en helemaal niet doorhebben dat ze die volgen.
Ik weet niet hoor, het eerste stuk is erg logisch. Als een groot deel van een groep iets heeft, dan heeft niet de hele groep dat :)

De tweede alinea is slechts een hypothese, daarom staat er ook 'wie weet' voor, maar het is geen vreemde hypothese en er valt een hoop voor te zeggen.

De enigste rare kronkel is misschien dat ik graag alles volgens een stappenplan of een set regels wil doen, maar ook dat lijkt me niet echt vreemd, meer een soort persoonlijke voorkeur.

Ik mis mijn rare gedachtenkronkel? In veel van mijn andere posts, zeker waar het over gevoelens gaat, zal ik rare kronkels volgens, omdat gevoelens in feite een soort rare kronkels zijn. No offence, maar je valt me nu aan op iets waar niets raar aan is :)
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:15:01 #209
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98815407
Net als al die andere pua-idioten/adepts ontbreekt elk gevoel van nuance. Volgens mij hebben dergelijke figuren ook geen flauw idee van wat liefde inhoud / in kan houden.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:15:08 #210
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98815412
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:11 schreef Mpj het volgende:
Vrijwel alles gelezen, imo gaat er teveel over de theorie en te weinig concrete voorbeelden, ook is het geldverneuking, ik heb ze gedownload
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:16:24 #211
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98815460
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:05 schreef benzin het volgende:

[..]

Als vrouwen zulke doodnormale wezens zijn, waarom is het dan zo moeilijk ze te benaderen en met ze om te gaan? Mijn sociale vaardigheden zijn nooit echt sterk, maar met jongens kan ik ten minste nog halfredelijk overweg.
omdat jij ze ziet als iets heel speciaals. Maar ze zijn het zelfde als mannen. Maar dan met een kut en tiete.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:17:57 #212
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98815526
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:15 schreef Chewbalhaar het volgende:
Net als al die andere pua-idioten/adepts ontbreekt elk gevoel van nuance. Volgens mij hebben dergelijke figuren ook geen flauw idee van wat liefde inhoud / in kan houden.
Ze zijn commucatief gestoord. Alsniets niet loopt zoals in een boek beschreven gaan ze kei hard op hun bek.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_98815542
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:13 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Eigenlijk allemaal dingen die je zelf al weet ja. Maar dan toch verheven tot een soort van wetenschap met al die achterlijke termen erbij. Om te kotsen, zo erg. :')

Overanalyseren is nooit goed.
Dat is volgens mij alleen om het interessant te laten lijken.

Dat verhaal over de friend zone had ook in twee regels gepast. Als je als man met vrouwen omgaat moet je altijd flirten, altijd een beetje op het randje van het toelaatbare lopen. Dan laat je meer merken dat je interesse hebt dan wanneer je heel beschaafd als een prins op het witte paard over probeert te komen.

Maar ja, ik snap dat er mensen zijn die erin trappen en toch die boekjes kopen. Dan hebben ze een lineair stappenplan ;)
pi_98815583
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:16 schreef ook_gek het volgende:

omdat jij ze ziet als iets heel speciaals. Maar ze zijn het zelfde als mannen. Maar dan met een kut en tiete.
Ze reageren compleet anders op me dan mannen. Vaak geschrokken of geïrriteerd.

Daarnaast is er vaak geen gesprek mee op gang te houden. En dat is extra vervelend omdat ik me toch al angstig, onzeker en oncomfortabel voel als ik met een meisje moet praten.
pi_98815619
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:19 schreef benzin het volgende:

[..]

Ze reageren compleet anders op me dan mannen. Vaak geschrokken of geïrriteerd.

Daarnaast is er vaak geen gesprek mee op gang te houden. En dat is extra vervelend omdat ik me toch al angstig, onzeker en oncomfortabel voel als ik met een meisje moet praten.
Hoe zie jij er uit?
pi_98815657
Vanmiddag ofzo ga ik het hebben over de benadering van vrouwen en geef ik talloze concrete voorbeelden wanneer het goed is en wanneer je het fout doet.

Hierbij zal ik ook stukken gebruiken van mijn eigen ervaringen. Maar nu is het vooral belangrijk om te weten dat je gelijk staat aan vrouwen, en haar niet telkens complimentjes moet geven. Sterker nog, plagerig iets zeggen wat ze niet goed doet kan veel effectiever zijn. Je staat LOS van de kleding en spullen die je hebt en je uiterlijk is totaal niet van belang.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:21:45 #217
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98815685
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:13 schreef firefly3 het volgende:

en kan je elke vrouw benaderen die je wilt zonder openingszin.
Dus jij loopt of een vrouw af gaat haar aankijken tot dat ze wat tegen je zegt?

Ik ken genoeg vrouwen die jou in 5min volledig klem hebben en waarbij je het liefst door de grond wilt zakken omdat ze alles doen op het geen na wat staat geschreven in boeken.
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:22:04 #218
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98815696
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:18 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is volgens mij alleen om het interessant te laten lijken.

Dat verhaal over de friend zone had ook in twee regels gepast. Als je als man met vrouwen omgaat moet je altijd flirten, altijd een beetje op het randje van het toelaatbare lopen. Dan laat je meer merken dat je interesse hebt dan wanneer je heel beschaafd als een prins op het witte paard over probeert te komen.

Maar ja, ik snap dat er mensen zijn die erin trappen en toch die boekjes kopen. Dan hebben ze een lineair stappenplan ;)
Sneu idd. Daarnaast is het ook vaak genoeg gewoon onzin, het is niet onmogelijk om iemand te versieren als je niet gelijk de eerste avond duidelijk uitspreekt dat je je piemel in d'r wil hangen. Daarnaast vind ik dat ze de waarde van een echte, zinvolle, diepgaande relatie bagataliseren door te doen alsof het hele leven draait om machogedrag. Daar wordt de maatschappij niet beter van.
pi_98815703
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ze zijn commucatief gestoord. Alsniets niet loopt zoals in een boek beschreven gaan ze kei hard op hun bek.
Daarom is het van belang om een "natural" te worden. Er moet gewerkt worden aan een sterke identiteit, inplaats van een schouwspel. Ik moet er nu vandoor.
pi_98815730
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dus jij loopt of een vrouw af gaat haar aankijken tot dat ze wat tegen je zegt?

Ik ken genoeg vrouwen die jou in 5min volledig klem hebben en waarbij je het liefst door de grond wilt zakken omdat ze alles doen op het geen na wat staat geschreven in boeken.
Nee dat is iets wat je juist niet moet doen. Meer hoor je later.
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:24:24 #221
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98815810
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:21 schreef firefly3 het volgende:
Vanmiddag ofzo ga ik het hebben over de benadering van vrouwen en geef ik talloze concrete voorbeelden wanneer het goed is en wanneer je het fout doet.

Hierbij zal ik ook stukken gebruiken van mijn eigen ervaringen. Maar nu is het vooral belangrijk om te weten dat je gelijk staat aan vrouwen, en haar niet telkens complimentjes moet geven. Sterker nog, plagerig iets zeggen wat ze niet goed doet kan veel effectiever zijn. Je staat LOS van de kleding en spullen die je hebt en je uiterlijk is totaal niet van belang.
Ja, want als je iemand een complimentje geeft ben je direct minderwaardig, onzeker en lang niet dominant genoeg :'( Dan kom je in de friendszone en sterf je ellendig en alleen ;(
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:25:16 #222
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98815844
Tyfus dit gaat hard, heb ik nog wat gemist?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:25:26 #223
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98815852
Heeft iemand ooit express foute openingszinnen gebruikt als wat zit je haar leuk? Neuken? Want ik denk (denk ja) dat vrouwen het wel grappig vinden als je zoiets doms zegt, al is het dan wel moeilijk om het gesprek nog te redden... Iemand ervaringen?
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:25:26 #224
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98815853
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:21 schreef firefly3 het volgende:

Ik heb een beter idee. Vertel maar niks en gaat lekker in dat andere topic lullen.

Uiterlijk is wel degelijk belangrijk. Iemand met extreme brandwonden in zijn gezicht kan lullen als brugman, maar veel vrouwen zullen hem afkappen.

Waarom zal een vrouw moeite en tijd steken in een persoon die totaal niet aantrekkelijk is.
pi_98815904
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:20 schreef Mpj het volgende:

Hoe zie jij er uit?
Volgens mij doodnormaal. Denk ook niet dat het daar aan ligt.

Het is meer zo dat ik iets niet goed doe. Die schrik en die irritatie komt op mij meer over als "Ik had niet verwacht dat jij zou gaan proberen een gesprek te beginnen". Soms als ik heel hard zit te werken dan schrik ik ook een beetje als mensen iets aan me vragen of iets zeggen, en mijn reactie is dan ook ongeveer zo.

Misschien benader ik altijd per ongeluk meisjes die druk in hun eigen wereld bezig zijn of is mijn timing niet lekker.

Ik geloof dat ik ooit iemand eens heb horen zeggen dat je vrouwen altijd recht van voren moet benaderen en ik doe dat, als ik al überhaupt al met een meisje praat, meestal vanaf de zijkant.

Ik doe iets niet goed in ieder geval.
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:26:51 #226
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98815918
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik heb een beter idee. Vertel maar niks en gaat lekker in dat andere topic lullen.

Uiterlijk is wel degelijk belangrijk. Iemand met extreme brandwonden in zijn gezicht kan lullen als brugman, maar veel vrouwen zullen hem afkappen.

Waarom zal een vrouw moeite en tijd steken in een persoon die totaal niet aantrekkelijk is.
Dat laatste: zelfde reden als dat knappe mannen wel eens op lelijke meisjes vallen, juist, het innerlijk. Bij een relatie vind ik dat belangrijker dan uiterlijk (je moet er wel mee over straat kunnen), omdat je van binnen ook een klik moet hebben?
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:27:23 #227
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98815945
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee jo zal je denken? En ik en meer mesen hier met mij willen niks horen over je slappe gelul. Ga spelen in het pua topic. De paar mensen die hier zitten en het willen weten kunnen daar heen.

Dit is tevens volledig off topic in dit topic.
pi_98815986
quote:

[..]

Onaantrekkelijke mensen tonen vast wel interesse in elkaar. Dikzak bij dik. Puistenkop toont interesse in puistenkop. Dus..
pi_98816050
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:26 schreef benzin het volgende:

[..]

Volgens mij doodnormaal. Denk ook niet dat het daar aan ligt.

Het is meer zo dat ik iets niet goed doe. Die schrik en die irritatie komt op mij meer over als "Ik had niet verwacht dat jij zou gaan proberen een gesprek te beginnen". Soms als ik heel hard zit te werken dan schrik ik ook een beetje als mensen iets aan me vragen of iets zeggen, en mijn reactie is dan ook ongeveer zo.

Misschien benader ik altijd per ongeluk meisjes die druk in hun eigen wereld bezig zijn of is mijn timing niet lekker.

Ik geloof dat ik ooit iemand eens heb horen zeggen dat je vrouwen altijd recht van voren moet benaderen en ik doe dat, als ik al überhaupt al met een meisje praat, meestal vanaf de zijkant.

Ik doe iets niet goed in ieder geval.
Hmm, raar. Probeer het eens bij écht lelijke meisjes dan..
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:30:15 #230
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98816072
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 05:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Forum sluiten dan maar? :{
Ik bedoel dat alles in de afdeling esoterie in de boekhandel ook op die manier 'waar en bewezen' is.
The view from nowhere.
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:30:29 #231
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98816080
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:26 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Dat laatste: zelfde reden als dat knappe mannen wel eens op lelijke meisjes vallen, juist, het innerlijk. Bij een relatie vind ik dat belangrijker dan uiterlijk (je moet er wel mee over straat kunnen), omdat je van binnen ook een klik moet hebben?
Ja stug volhouden. Waarom spreek je een vrouw aan? Waarom valt een vrouw bij jou op? Precies eerste instantie het uiterlijk.

Dus uiterlijk is wel degelijk belangrijk. Groot deel van de vrouwen geven de voorkeur aan een verzorgt persoon. Dus ja uiterlijk, kleding en verzorgt uiterlijk is wel belangrijk
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:31:01 #232
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98816102
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dit klinkt als een SBS cliffhanger. _O-
C'est la vie
pi_98816112
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:29 schreef Mpj het volgende:

[..]

Hmm, raar. Probeer het eens bij écht lelijke meisjes dan..
Hè? :S
pi_98816141
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:22 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Sneu idd. Daarnaast is het ook vaak genoeg gewoon onzin, het is niet onmogelijk om iemand te versieren als je niet gelijk de eerste avond duidelijk uitspreekt dat je je piemel in d'r wil hangen. Daarnaast vind ik dat ze de waarde van een echte, zinvolle, diepgaande relatie bagataliseren door te doen alsof het hele leven draait om machogedrag. Daar wordt de maatschappij niet beter van.
Niet op de eerste avond, nee. Maar je zal toch eens je interesse kenbaar moeten maken, en dat doe je niet nadat je diepe gesprekken hebt gehad, dat kan je beter al snel duidelijk maken zodat ze weet hoe de vlag erbij hangt. Die diepe gesprekken kan je later altijd nog hebben.

quote:

[..]

Uiterlijk is belangrijk in die zin dat je als afstotelijk figuur inderdaad maar moeilijk aan de vrouw kan komen. Maar als je niet lelijk bent, hooguit gemiddeld, dan maak je evenveel kans als mannen die beduidend aantrekkelijker, gespierder etc. zijn. Ik weet echt uit eigen ervaring dat 'out of your league' niet bestaat mits je maar genoeg ballen, lef en uitstraling hebt om ook gewoon werk van iemand te maken. Natuurlijk zal een fotomodel vanaf de start meer kans maken dan ik, maar ik vind wel dat ik meer dan charismatisch ben. Noem het arrogant, maar je straalt het dan ook uit. Dan kijken ze eerder door je net iets mindere uiterlijk heen en kan je toch iemand versieren die je anders niet voor mogelijk had gehouden.

Als je niet een domme bimbo aan de haak wilt slaan dan kijken vrouwen nog wel iets verder dan uiterlijk. Dat doe je zelf ook, neem ik aan.
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:32:02 #235
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98816146
@ MLiG. Doorzie de ideologische simplificatie.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 02:27 schreef firefly3 het volgende:
Binnen een half jaar tijd ben ik getransformeerd in iemand die "af en toe met een meid danste", tot iemand die een meid zoent binnen 2 minuten enz. Ik kan het jullie ook leren, maar dan moeten we vanaf het begin beginnen.
Extreem idee van controle

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 02:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je gedachtegang is totaal verkeerd. Mijn schoenen zien er nog meer verrot uit, en toch zijn ze gek op mijn schoenen. Het gaat niet om de schoenen, maar om de persoon die het draagt.
In twee minuten is je persoonlijkheid duidelijk, ondanks alle uiterlijke verwaarlozing

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 02:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Geen oppervlakkige flirts. Diepgaande sociale vaardigheden waarbij je alle kanten op kunt gaan, seksuele relaties totaan je droomvrouw. Dit is de manier om te leren hoe je een echte relatie kunt opbouwen, maar ook om te kunnen flirten en genieten. Om haar te krijgen, moet je ALLE vrouwen kunnen krijgen.
Alle vrouwen. Ja ja.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 02:42 schreef firefly3 het volgende:
Uiterlijk maakt NIETS uit
Alles gaat om INNERGAME. Je innerlijke zelf moet geheel op orde zijn.
NIETS, ALLES, GEHEEL.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 03:04 schreef firefly3 het volgende:

Jouw kern, moet sterk zijn, krachtig, waarbij jouw emoties niet afhankelijk zijn van jouw omgeving, maar dat je geheel tevreden bent met wie je bent.
Je emoties zijn ONAFHANKELIJK van je omgeving. GEHEEL tevreden.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 03:34 schreef firefly3 het volgende:

De kern is de persoon die je bent. Je persoonlijkheid is een reflectie van je innerlijke zelf. Je innerlijke zelf zijn je normen en waarden. Hoe meer je aan je eigen normen en waarden houd, hoe sterker je inner game is. Je eigen normen en waarden worden constant getest door de buitenwereld en vooral vrouwen. Zij voelen het aan wanneer je niet consistent bent met de dingen die je zegt en doet.
Je eigen normen en waarden blijken zomaar voor alle vrouwen aantrekkelijk, omdat vrouwen voldoende hebben aan consistentie.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 03:39 schreef firefly3 het volgende:
Ben je boos, dan wordt ze ook boos. Ben je blij, dan wordt ze ook blij. Emoties zijn sterk overdraagbaar en aanstekelijk. Maar het belangrijkste is: GEEN TRUUKJES. Je innerlijk komt uiteindelijk naar boven gedreven, en dan is het doei!
Vrouwen hebben geen INNERGAME maar volgen de emoties van de man?

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 03:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Thx! De negatieve reacties kan ik wel begrijpen, het is vrij tegendraads wat de meeste mensen willen. Maar er is nog een hoop wat ik graag wil delen, en wat me geheel veranderd heeft.
Het heeft je niet helemaal veranderd joh, je bent je alleen bewust geworden van je eigen normen en waarden. ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 04:04 schreef firefly3 het volgende:
Kwalificatie

Zij is diegene die zichzelf wilt kwalificeren, en dat is iets wat je zelf beslist niet mag doen.

Kwalificatie komt nog van ver terug uit de oertijd. Het alpha mannetje was diegene die de vrouwen ging uitkiezen. In ruil daarvoor kreeg ze bescherming en zekerheid.
Je was erbij in de oertijd?

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 04:30 schreef firefly3 het volgende:
Wanneer je op een avond afzwakt, is het goed om jezelf weer in state te brengen. Dit maakt het leuker voor jou en je omgeving waardoor je zelfs meer geniet van de avond. State komt direct uit je innerlijk, en mag niet negatief afhankelijk zijn van je omgeving, enkel positief. Negeer even de slechte muziek, en focus je op de mooie vrouwen.
Enkel positief.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 04:37 schreef firefly3 het volgende:

Enkele normen en waarden van mezelf: Positief zijn, respectvol zijn, niet plakkerig zijn, niet liegen, niet wanhopig zijn, niet te snel oordelen, het beste in mensen zien enz. Aan je eigen normen en waarden moet je je zeeeeer strict aan houden om inconsistentie te voorkomen.
Zeeeeeer strikt en geen inconsistenties

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 04:57 schreef firefly3 het volgende:

Terwijl je dit volhoud, zal ze merken dat je eigenschappen hebt van een alpha man.
Alfa mannen houden dit niet vol, die zijn zo. ;)
The view from nowhere.
pi_98816167
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja stug volhouden. Waarom spreek je een vrouw aan? Waarom valt een vrouw bij jou op? Precies eerste instantie het uiterlijk.

Dus uiterlijk is wel degelijk belangrijk. Groot deel van de vrouwen geven de voorkeur aan een verzorgt persoon. Dus ja uiterlijk, kleding en verzorgt uiterlijk is wel belangrijk
Ik ben echt heel benieuwd of jou beeld van de mensen hier dan ook is dat ze allemaal heel lelijk zijn :P.
pi_98816184
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:26 schreef Newbie114 het volgende:
In eerste instantie kijk je toch naar het uiterlijk, er moet wel iets van fysieke aantrekkingskracht zijn.

Dat laatste zou wel kunnen gebeuren als de man in kwestie de vrouw al langer / beter kent en daardoor ook haar innerlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2011 13:34:04 ]
pi_98816191
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 08:09 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

[vuurvlieg]
Gewoon niets meer zeggen, ze zal je in een strijd om dominantie willen testen door te kijken wie het langste niets zegt, maar je geduld zal worden uitbetaald. Als je maar heel vrolijk blijft kijken, zal ze niet enkel tegen je beginnen te praten, ook werpt ze zich met alles wat ze in zich heeft op je paarsgepunte alphapuddingbuks
[/vuurvlieg]
_O-
Finally, someone let me out of my cage
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:33:12 #239
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98816211
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wel belangrijk, maar zo bedoel ik het niet (nog een voorbeeld van mijn epische sociale skills :')), ik bedoel dat als je lelijk bent je nog een best goed uitziend meisje kan krijgen... Imo dan. Anders is de wereld nog verder heen dan ik altijd al dacht.
pi_98816248
Ohja, en 'alle vrouwen' is echt schromelijk overdreven :') Voor elke actie die je als man maakt, ook al ben je nog zo zeker van je zaak, ga je ook zeker drie keer op je bek. Ik vind ook niet elke vrouw aantrekkelijk, ook al is ze nog zo zelfverzekerd.
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:35:37 #241
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98816297
Oh ik zie het al firefly ziet zichzelf als de apostel die de kunst der versiering komt uitleggen.
C'est la vie
pi_98816339
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:32 schreef deelnemer het volgende:
@ MLiG. Doorzie de ideologische simplificatie.
-knip-
Goede post deelnemer.

quote:
Alfa mannen houden dit niet vol, die zijn zo. ;)
En ook alfa's lopen wel eens blauwtjes. :)
pi_98816372
quote:
13s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:35 schreef heloef het volgende:
Oh ik zie het al firefly ziet zichzelf als de apostel die de kunst der versiering komt uitleggen.
Heb jij school?
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:38:03 #244
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98816421
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:37 schreef Mpj het volgende:

[..]

Heb jij school?
Ja ik heb school.
C'est la vie
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:38:54 #245
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98816447
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:34 schreef Mystikvm het volgende:
Ohja, en 'alle vrouwen' is echt schromelijk overdreven :') Voor elke actie die je als man maakt, ook al ben je nog zo zeker van je zaak, ga je ook zeker drie keer op je bek. Ik vind ook niet elke vrouw aantrekkelijk, ook al is ze nog zo zelfverzekerd.
Maar, als je er meer tijd in stopt, heb je dan ook een grotere kans dat het wel lukt?
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:40:06 #246
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98816490
Uiterlijk is de eerste selectie van iedereen, dus ontzettend belangrijk. Laat niemand je wat anders vertellen. Dat betekent niet dat je uberknap moet zijn, dat betekent dat je uitstraling moet hebben (lekker in je vel), goed verzorgd bent en een beetje 'normaal'beweegt. Als je dat hebt is er geen reden waarom je vrouwen niet zou kunnen krijgen.

Ik vind het echter opvallend dat de mannen hier wel graag in de smaak willen vallen van de vrouwen. Wat hebben die vrouwen jou eigenlijk te bieden? Een beetje zelfrespect mag ook wel hoor, genoegen nemen met kan altijd nog.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:40:14 #247
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98816496
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:32 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik ben echt heel benieuwd of jou beeld van de mensen hier dan ook is dat ze allemaal heel lelijk zijn :P.
Nee dat denk ik niet. Ik vermoed dat het aan de eerste indruk ligt. Die vaak niet goed zal zijn.

Simpel voorbeeld, bril drager die lenzen gaat dragen en een ander vlot kapsel zal nemen kan een wereld van verschil betekenen.

Eerste indruk is zeer belangrijk. Veel mensen hebben direct een idee en mening over een persoon bijneen eerste indruk.
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:41:14 #248
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98816538
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
Uiterlijk is de eerste selectie van iedereen, dus ontzettend belangrijk. Laat niemand je wat anders vertellen. Dat betekent niet dat je uberknap moet zijn, dat betekent dat je uitstraling moet hebben (lekker in je vel), goed verzorgd bent en een beetje 'normaal'beweegt. Als je dat hebt is er geen reden waarom je vrouwen niet zou kunnen krijgen.

Ik vind het echter opvallend dat de mannen hier wel graag in de smaak willen vallen van de vrouwen. Wat hebben die vrouwen jou eigenlijk te bieden? Een beetje zelfrespect mag ook wel hoor, genoegen nemen met kan altijd nog.
Je vind het gek dat wij in de smaak willen vallen? Hallo, ik ben wel een hopeloos geval hè, laat mij ook dromen.
pi_98816567
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:41 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Je vind het gek dat wij in de smaak willen vallen? Hallo, ik ben wel een hopeloos geval hè, laat mij ook dromen.
Je bent 16... no offense...
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:42:04 #250
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_98816574
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee dat denk ik niet. Ik vermoed dat het aan de eerste indruk ligt. Die vaak niet goed zal zijn.

Simpel voorbeeld, bril drager die lenzen gaat dragen en een ander vlot kapsel zal nemen kan een wereld van verschil betekenen.

Eerste indruk is zeer belangrijk. Veel mensen hebben direct een idee en mening over een persoon bijneen eerste indruk.
Zo bedoel je, ik had het over knap/lelijk, maar dan heb je idd gelijk denk ik..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')