Ik bedoel als iemand op je afloopt, dan zelf vragenquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo direct zijn mannen zelden volgens mij.
Had geen zin ze moest een andere uitgang hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:02 schreef palawan het volgende:
[..]
Aangezien ze de weg vroeg: Vraag waar ze naartoe gaat
Als je er kansloos achter aan wilt lopen wel ja...quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:05 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Maar goed, als je het graag wilt, kun je nog wat proberen ...
Is allemaal onderzocht. Als je heel direct bent, als in: "Ik vind je aantrekkelijk. Date?", dan blijkt dat mannen (leuke vrouw, single man), in zeg de helft van de gevallen er toch op ingaan, vrouwen nooit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:07 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik bedoel als iemand op je afloopt, dan zelf vragen
Moet gezegd; wanneer je zo een vrouw aanspreekt, zal er waarschijnlijk geen een zijn die gewoon ja zegt en op date gaat met je; maar het kan soms wel leiden tot interessante tegenvragen of grappige reacties...quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:11 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Is allemaal onderzocht. Als je heel direct bent, als in: "Ik vind je aantrekkelijk. Date?" Het blijkt dat mannen, in zeg de helft van de gevallen er toch op ingaan, vrouwen nooit.
Dat dacht ik ook, mannen krijgen vaak zo'n kans niet (moeten op de vrouwen afstappen vaak) en zullen hem daarom eerder grijpen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:11 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Is allemaal onderzocht. Als je heel direct bent, als in: "Ik vind je aantrekkelijk. Date?", dan blijkt dat mannen (leuke vrouw, single man), in zeg de helft van de gevallen er toch op ingaan, vrouwen nooit.
Als grapje kan bijna alles (niet overgeven over haar kleren graag). Maar dat moet je wel goed kunnen brengen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:13 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Moet gezegd; wanneer je zo een vrouw aanspreekt, zal er waarschijnlijk geen een zijn die gewoon ja zegt en op date gaat met je; maar het kan soms wel leiden tot interessante tegenvragen of grappige reacties...
Als je uit het niets dat zegt, zonder oogcontact oid eerst...quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:13 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Moet gezegd; wanneer je zo een vrouw aanspreekt, zal er waarschijnlijk geen een zijn die gewoon ja zegt en op date gaat met je; maar het kan soms wel leiden tot interessante tegenvragen of grappige reacties...
Ik kan heel goed een engerd imiteren (diepe, schorre stem). Zal ik een keer vragen of ze meegaat naar mijn busjequote:Op woensdag 29 juni 2011 16:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als grapje kan bijna alles (niet overgeven over haar kleren). Maar dat moet je wel goed kunnen brengen.
Die is wel moeilijk, lijkt me. De indruk van 'eng' blijft toch hangen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik kan heel goed een engerd imiteren (diepe, schorre stem). Zal ik een keer vragen of ze meegaat naar mijn busje
Niet gewoon zomaar, als ik ze wat beter ken enzovoorts, niet als opener.. Bovendien klinkt het ook al heel grappig, volgens de meesten danquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Die is wel moeilijk, lijkt me. De indruk van 'eng' blijft toch hangen.
Je kunt goed scoren met gek doen, als het de indruk maakt van 'lef hebben en spannend zijn'. Maar als je het teveel doet, dan word je weer een grapjas die niemand serieus neemt. De enge man spelen is sowieso geen succesnummer.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niet gewoon zomaar, als ik ze wat beter ken enzovoorts, niet als opener.. Bovendien klinkt het ook al heel grappig, volgens de meesten dan
Nee dat snap ik: ook echt een stomme actie: op school hadden een paar meisjes het over zo'n horloge die uit elkaar kon (:')) en ik heel droog: 'ja leuk, een horloge die uit elkaar valt', hun moesten wel lachen, maar zo'n andere die er ook bij zat: *bitchy voice* ja joh grappig'. Dus ik wordt gewoon dwarsgezetnquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:29 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je kunt goed scoren met gek doen, als het de indruk maakt van 'lef hebben en spannend zijn'. Maar als je het teveel doet, dan word je weer een grapjas die niemand serieus neemt. De enge man spelen is sowieso geen succesnummer.
Dan zeg je toch... nee oke; lachwekkender dan jou hoofd zullen mijn grappen idd nooit worden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik: ook echt een stomme actie: op school hadden een paar meisjes het over zo'n horloge die uit elkaar kon (:')) en ik heel droog: 'ja leuk, een horloge die uit elkaar valt', hun moesten wel lachen, maar zo'n andere die er ook bij zat: *bitchy voice* ja joh grappig'. Dus ik wordt gewoon dwarsgezetn
Het was een meisje.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dan zeg je toch... nee oke; lachwekkender dan jou hoofd zullen mijn grappen idd nooit worden.
Of je slaat hem gewoon met een stoel.
Dan sla je haar met een stoelquote:
Nee, je wordt uitgedaagd en dan moet daarop weer snel kunnen antwoorden. Als is het maar met een dooddoener als: "Ja he, ik ben de leukste thuis".quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik: ook echt een stomme actie: op school hadden een paar meisjes het over zo'n horloge die uit elkaar kon (:')) en ik heel droog: 'ja leuk, een horloge die uit elkaar valt', hun moesten wel lachen, maar zo'n andere die er ook bij zat: *bitchy voice* ja joh grappig'. Dus ik wordt gewoon dwarsgezetn
Ja en dan klap jij vast dicht.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een strak plan, een wat luchtigere reactie werkt beter. Staat zij ook meer te kijk als die bitch, en hij als relaxte gozer die zich niet laat opnaaien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dan zeg je toch... nee oke; lachwekkender dan jou hoofd zullen mijn grappen idd nooit worden.
Of je slaat hem gewoon met een stoel.
Dan aai je haar over de bol, geef je haar een lollie en zeg je dat ze verder haar mond moet houden voordat je haar naar haar kamer stuurt. Al blijft de stoel een optie.quote:
Humor is niet voor iedereen weg gelegt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:37 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nee, je wordt uitgedaagd en dan moet daarop weer snel kunnen antwoorden. Als is het maar met een dooddoener als: "Ja he, ik ben de leukste thuis".
Wat had ik moeten zeggen dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja en dan klap jij vast dicht.
Zo iemand moet je direct over treffen met een reactie, afbluffen.
"We hebben niet allemaal zo'n zure pruim."quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:32 schreef Newbie114 het volgende:
Oefenenquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:43 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Blijft grappig dat ik dat soort dingen nooit kan, maar wel humor blijk te hebben.
Zie me reactie er bovenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |